Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 12 lipca 2021

Szerokie zastosowanie Big Data w rozwoju biznesu w sieci

Tagi: bezpieczeństwo Big Data marketing marketing internetowy
Szerokie zastosowanie Big Data w rozwoju biznesu w sieci | nazwa.pl

Wraz ze wzrostem mocy obliczeniowej komputerów oraz obniżeniem się kosztów przechowywania danych, firmy pozyskują, przetwarzają i analizują coraz większe ilości informacji. W świecie analityki takie duże zbiory danych, nierzadko pochodzące z różnych miejsc, w tym także spoza organizacji, która je analizuje, określa się mianem Big Data. Na czym polega Big Data i jak jest obecnie wykorzystywana w biznesie?

Co to jest Big Data?

Big Data oznacza duże i złożone zbiory danych, których przetwarzanie wymaga wykorzystania skomplikowanych metod oraz specjalistycznych narzędzi. Samo pojęcie nie jest nowe, aczkolwiek w ostatnich czasie, w dobie dynamicznego rozwoju Internetu, ilość możliwych do przetwarzania danych wzrosła do olbrzymich rozmiarów. Dostęp do tylu informacji oznacza dla firm i instytucji szansę na pozyskanie bardzo dużych zasobów wiedzy, którą mogą użyć do realizacji swoich celów. Wiedzę tę wykorzystuje się także w badaniach naukowych. Big Data stanowią przy tym podstawę działania systemów uczenia maszynowego.

Cechy Big Data

Cechy Big Data | nazwa.pl

Aby dane mogły zostać zaklasyfikowane do Big Data, musi cechować je:

  • Różnorodność – powinny być zbierane z wielu źródeł i w różnych formach. Będą to na przykład arkusze kalkulacyjne, e-maile, pliki multimedialne, wpisy w mediach społecznościowych czy dane pochodzące z urządzeń IoT (Internet of Things).
  • Wielkość – Big Data, jak sama nazwa wskazuje, to bardzo duże zbiory danych, mierzone już nie w gigabajtach, ale terabajtach czy petabajtach. Potrafią one szybko przyrastać, według niektórych badań, nawet podwajać swoją objętość w ciągu trzech miesięcy. Właśnie z powodu wielkości baz do pracy nad nimi niezbędne są specjalistyczne narzędzia.
  • Szybkość – cecha ta odnosi się do prędkości przetwarzania danych, które realizowane jest na bieżąco. Krótki czas pobierania i analizy danych jest niezbędny, aby odpowiednio zareagować na pozyskane informacje.

Istnieje wiele narzędzi służących do obsługi Big Data (duża część z nich jest dostępnych w modelu open source). Wykorzystywane są do przechowywania danych oraz ich analizy i przetwarzania. Do najpopularniejszych należą Apache Hadoop, Cassandra, Spark, Kafka, Hive czy OpenStack Swift.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Czy Internet Rzeczy jest bezpieczny?

Rodzaje danych w ramach Big Data

Strukturalne

Są to dane uporządkowane i wysoko zorganizowane, o często liczbowym charakterze. W prosty sposób można je przetwarzać, przechowywać i przeglądać za pomocą dedykowanej wyszukiwarki. Należą do nich np. bazy danych gromadzone w hurtowniach danych czy arkuszach kalkulacyjnych, które dotyczą np. klientów organizacji czy pracowników firmy, zawierając wykaz informacji, które tych pracowników określają – np. stanowiska, wynagrodzenia etc.

Nieustrukturyzowane

Dane nieustrukturyzowane, jak sama nazwa wskazuje, nie posiadają określonej struktury i porządku, przez co są trudne do przetwarzania. Należą do nich np. e-maile czy dane pozyskiwane z mediów społecznościowych. Można je umieścić w dokumentach tekstowych i przechowywać w narzędziach obsługujących Big Data.

Dane częściowo ustrukturyzowane

Są to dane zarówno w postaci strukturalnej, jak i niestrukturalnej. Mimo nieuporządkowania można je określić za pomocą pewnych informacji czy znaczników. Zaliczamy do nich np. dzienniki serwera WWW czy dane z czujników IoT (Internetu rzeczy).

Jak działa Big Data?

Jak działa Big Data? | nazwa.pl

Podstawowe aspekty Big Data to:

  • Integracja – dane są zbierane z wielu źródeł, a zadaniem narzędzi Big Data jest je obsłużyć. Integracja takich ilości informacji to wyjątkowo trudne zadanie. Cały proces polega na pobraniu, przetworzeniu oraz sformatowaniu danych, tak aby spełniały potrzeby firmy.
  • Zarządzanie – ten aspekt Big Data skupia się na przechowywaniu i organizowaniu danych. Z pomocą przychodzą tu rozwiązania chmurowe, takie jak CloudHosting w nazwa.pl, które są bardziej elastyczne i bezpieczne niż lokalne serwery. Cloud computing pozwala na dynamiczne dostosowywanie przestrzeni dyskowej do potrzeb organizacji. Unika się w ten sposób skutków ewentualnych awarii fizycznych komputerów, gdyż dane są nieustannie kopiowane pomiędzy wieloma urządzeniami.
  • Analiza – zintegrowane i zapisane dane należy następnie przeanalizować, aby wyciągnąć z nich wnioski pożyteczne dla organizacji. Analiza danych może odbywać się przy użyciu sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, co skutkuje uzyskaniem odpowiedniej wiedzy.

Do czego można wykorzystać Big Data?

Możliwości zastosowań Big Data są bardzo szerokie. Praktycznie każda duża organizacja może odnieść korzyści z pracy z dużymi zbiorami danych, a dla wielu korporacji jest to już konieczność. Poniżej przedstawiamy przykładowe sposoby użycia potencjału Big Data.

Marketing

Dzięki Big Data możliwe jest gromadzenie danych na temat zachowania użytkowników i transakcji, które przeprowadzają, a także przewidywanie trendów konsumenckich. Takie działania prowadzą np. Facebook, Google czy Twitter, aby przekazywać informacje reklamowcom. Dostęp do tych danych umożliwia prowadzenie lepiej dostosowanych kampanii, które cechuje wyższy współczynnik konwersji. A zatem za każdym razem, gdy wykupujemy reklamę u któregoś z technologicznych gigantów, wyodrębniając precyzyjnie grupę odbiorców, korzystamy z potencjału Big Data.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • o marketingu: rodzaje, techniki i narzędzia

Satysfakcja użytkownika

Dzięki gromadzeniu dużej ilości danych i ich analizie firma może zidentyfikować wzorce i trendy zachowań użytkowników. Prowadzi to do lepszego zrozumienia klienta i jego potrzeb. Informacje behawioralne można użyć do personalizacji treści. Wykorzystują to np. media społecznościowe i serwisy VOD. Przeprowadzając operacje na dużych zbiorach danych, można w łatwy sposób przewidzieć, jakie treści mogą zainteresować danego użytkownika. Tak jest w przypadku np. rekomendacji Netflixa, który podpowiada użytkownikom filmy i seriale oparte na ich preferencjach. Podobnie działają mechanizmy Spotify, tworzące dedykowane playlisty z utworami, które mogą przypaść do gustu osobom korzystającym z usługi.

Cyberbezpieczeństwo

Hakerzy od dłuższego czasu korzystają z mechanizmów sztucznej inteligencji, aby doskonalić metody ataków. Eksperci cyberbezpieczeństwa starają się wyprzedzać ich o krok w tej dziedzinie, używając właśnie Big Data. Dostęp do ogromnej ilości danych pozwala przeprowadzać analizy za pomocą algorytmów uczenia maszynowego. Identyfikowane są w ten sposób wzorce zachowań, które mogą wskazywać na działania hakerów. Wykorzystuje się do tego np. metodę obserwacyjną AL (Aplication Learning – uczenia się przez aplikację), polegającą na tworzeniu profili standardowego sposobu korzystania z aplikacji internetowych. Jeżeli zostanie wykryta jakiegoś rodzaju anomalia, klasyfikowana jest jako zagrożenie.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Sztuczna inteligencja a cyberbezpieczeństwo
  • o cyberbezpieczeństwie: zagrożenia oraz sposoby ochrony przed nimi

Zarządzanie ryzykiem

Zmniejszanie ryzyka biznesowego ma dla firm kluczowe znaczenie. Dzięki Big Data można modelować i przewidywać zagrożenia oraz łagodzić skutki wystąpienia ewentualnych niebezpiecznych sytuacji. Dzięki temu firma, która skuteczniej wykorzystuje operacje na dużych zbiorach danych, może stać się bardziej konkurencyjna. Mechanizmy te używane są np. w branży ubezpieczeniowej, gdzie analiza przy użyciu Big Data służy do personifikacji ofert. Sprawia to, że np. wykupując OC samochodu wycena polisy będzie zależeć od informacji statystycznych dotyczących danej grupy wiekowej, statusu społecznego czy sytuacji osobistej. Wyciągane są z nich wnioski na temat prawdopodobieństwa wypadków.

 

Sposobów wykorzystania Big Data jest oczywiście znacznie więcej. Przetwarzanie i analiza dużych zbiorów danych, jako nowa dziedzina analityki, bez wątpienia będzie się dalej rozwijać, ponieważ  wykorzystując duże ilości wartościowych danych, można zdobywać cenną dla każdej organizacji wiedzę.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
28 lat NetArt Group | nazwa.pl
10 kwietnia 2025

28 lat NetArt Group

Od 28 lat NetArt Group nieustannie dostarcza nowoczesne usługi IT dla swoich Klientów. Tworzymy i rozwijamy... Od 28 lat NetArt Group nieustannie dostarcza nowoczesne usługi IT dla swoich Klientów. Tworzymy i rozwijamy technologie, które pomagają firmom i użytkownikom prywatnym budować obecność w sieci Internet. W 1997 roku zaczynaliśmy jako pojedyncza firma, a dzisiaj jesteśmy największą prywatną grupą technologiczną w Europie Środkowo-Wschodniej, obecną w blisko 100 krajach. Historia NetArt Group to dynamiczny rozwój, innowacyjne usługi i miliony stron internetowych działających dzięki naszym rozwiązaniom. Z okazji 28. urodzin zapraszamy Was na podróż przez naszą historię! Od jednego brandu do największej prywatnej grupy technologicznej w CEE Wszystko zaczęło się w 1997 roku, kiedy na polskim rynku internetowym pojawiła się marka NetArt. Były to czasy raczkującego Internetu, a my już wtedy dostrzegaliśmy jego ogromny potencjał. Piotr Nowak, założyciel NetArt, postawił na rozwój nowoczesnych usług hostingowych i rejestrację domen, co szybko przyniosło sukces i doprowadziło do powstania nazwa.pl. W kolejnych latach, wraz ze zmieniającymi się potrzebami Klientów, powstawały nowe marki. Nie wszystkie budowaliśmy od podstaw – niektóre z nich działały niezależnie, ale z czasem, w wyniku konsolidacji rynku, stały się częścią NetArt Group. Dziś, łącząc doświadczenie i innowacyjność, możemy wspólnie tworzyć i dostarczać jeszcze lepsze rozwiązania dla naszych Klientów...
nazwa.pl obchodzi 27 urodziny! | nazwa.pl
15 kwietnia 2024

nazwa.pl obchodzi 27 urodziny!

W nazwa.pl każdego dnia wspieramy setki tysięcy firm i osób prywatnych w realizacji ich projektów w Internecie... W nazwa.pl każdego dnia wspieramy setki tysięcy firm i osób prywatnych w realizacji ich projektów w Internecie. Nie każdy jednak wie, że nasza historia zaczęła się 14 kwietnia 1997 roku. Tak, już 27 lat jesteśmy i działamy dla Was, od samego początku konsekwentnie rozwijając swoje usługi i zapewniając innowacyjne rozwiązania zgodne z najnowszymi trendami w branży IT. Nasze początki sięgają końcówki lat 90. XX wieku, które można uznać za okres dynamicznego wzrostu znaczenia Internetu. Architektem sukcesu nazwa.pl jest Piotr Nowak, którego wizja i zaangażowanie przyczyniły się do szybkiego rozwoju firmy i pozwoliły nam stać się przedsiębiorstwem o globalnym zasięgu dostarczającym rozwiązania IT dla Klientów na całym świecie. Jesteśmy obecni w prawie 100 krajach, zapewniamy użytkownikom przede wszystkim nowoczesne usługi oraz całodobowe wsparcie techniczne. Zaawansowane usługi IT dla każdego W naszej filozofii Internet powinien być przyjaznym miejscem dla każdego. Korzystanie z rozwiązań IT nie może wiązać się z wysiłkiem i wymagać dodatkowego, specjalnego zaangażowania. Dlatego wspieramy mocno rozwój usług opartych na Sztucznej Inteligencji. Przykładem wykorzystania zaawansowanych algorytmów SI jest wprowadzona jeszcze w ubiegłym roku nowa wyszukiwarka domen. Jej zadaniem jest tworzenie najlepszych nazw internetowych na podstawie opisów wprowadzanych w języku naturalnym...
CloudHosting Pay-Per-Use od nazwa.pl
8 czerwca 2022

CloudHosting Pay-Per-Use od nazwa.pl

Hosting z konteneryzacją w chmurze, korzystający z 16 vCPU mocy obliczeniowej, to usługa, która łączy sobie zalety dużej mocy obliczeniowej... Hosting z konteneryzacją w chmurze, korzystający z 16 vCPU mocy obliczeniowej, to usługa, która łączy w sobie zalety dużej mocy obliczeniowej, jak na serwerze dedykowanym, ze wszelkimi udogodnieniami, jakie oferuje hosting. Zapewnia nawet dużemu serwisowi internetowemu stabilne działanie, bez zmartwień o wzrost ruchu wywołanego przez prowadzone akcje reklamowe i gorące okresy sprzedażowe. Opłaty ponoszone są tylko za zużyte zasoby, dzięki czemu oszczędzasz pieniądze i nie przepłacasz za coś, z czego nie korzystasz! Firmy hostingowe przyzwyczaiły klientów do zakupu swoich usług w modelu abonamentowym. Ma to duże zalety w przypadku małych serwisów WWW z uwagi na stałe i z góry przewidywalne opłaty, ale stanowi duży problem w przypadku, gdy serwis zaczyna zyskiwać na popularności. Ten model sprzedaży zakłada bowiem, że to Ty masz się dopasować do oferty Twojego dostawcy i Twoje potrzeby nie mogą być większe niż parametry usługi, które zaakceptowałeś. W pewnym momencie możesz nawet stwierdzić, że dostawcy tego typu usług nie posiadają już dla Ciebie żadnej oferty i jedynym wyjściem jest przeniesienie się na dedykowaną infrastrukturę. Serwer VPS lub nawet dedykowany to rozwiązanie, które z początku może wydawać się atrakcyjne. Do momentu gdy nie policzysz wszystkich kosztów. Okazuje się bowiem, że wynagrodzenie administratora do jego obsługi wynosi wielokrotnie więcej niż za sam serwer, a całkowite opłaty przebijają wielokrotnie te, które dotąd ponosiłeś na hostingu. A na dodatek okazuje się, że nie posiadasz wielu funkcjonalności, które na hostingu były czymś zupełnie oczywistym. Hosting z konteneryzacją w chmurze Pomiędzy hostingiem współdzielonym a serwerem VPS lub serwerem dedykowanym na szczęście istnieje jeszcze hosting z konteneryzacją w chmurze, zapewniający wysoką wydajność, rozsądne opłaty i co najważniejsze wszystkie funkcjonalności, do jakich przywykłeś...
Wspieraj Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy razem z nazwa.pl!
14 września 2021

Wspieraj Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy razem z nazwa.pl!

Od ponad roku nazwa.pl bierze aktywny udział w działaniach Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym celu... Od ponad roku nazwa.pl bierze aktywny udział w działaniach Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym celu spółka uruchomiła promocję, w ramach której Klienci otrzymują kod rabatowy na rejestrację domeny za 1 zł. Korzystając z niego, mają możliwość wesprzeć jednocześnie piękną inicjatywę, gdyż każda z wpłaconych złotówek zostaje przekazana na pomoc dla najmłodszych Obywateli! #GramyRazem. Jakie są zasady akcji? Rejestrując domenę w nazwa.pl na kolejny okres abonamentowy, Klienci otrzymują mail z voucherem, dzięki któremu mogą zamówić nową domenę za symboliczną złotówkę. Wszystkie zgromadzone w ten sposób środki spółka przekazuje na konto WOŚP. „Jesteśmy dumni, że wspieramy jedną z największych polskich fundacji – Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy – i wspólnie możemy pomagać potrzebującym. Zachęcamy naszych Klientów do udziału w akcji, a tym samym do rejestracji domen w nazwa.pl, bo dzięki temu każda złotówka z kolejnej domeny zostanie przelana na konto WOŚP. Jesteśmy częścią niesamowitej społeczności, jaką tworzy Orkiestra, działając na rzecz ratowania życia i zdrowia Polaków!” – mówi Krzysztof Cebrat, prezes nazwa.pl. Nowa domena za 1 zł W ramach akcji nazwa.pl przekazuje kod rabatowy na rejestrację kolejnej domeny za symboliczną kwotę – 1 zł plus podatek VAT. Upoważnia on do zamówienia nowej domeny na okres 1 roku, niezależnie od wybranej końcówki. Klienci sami decydują, czy...
jak stworzyć landing page
24 października 2019

Jak stworzyć dobry landing page?

Landing page (inaczej strona lądowania) to jedyny sposób na uzupełnienie kampanii reklamowej. Odsyłanie użytkownika na... Landing page (inaczej strona lądowania) to jedyny sposób na uzupełnienie kampanii reklamowej. Odsyłanie użytkownika na stronę główną firmy sprawia, że ma on zbyt dużo możliwości wyboru oraz widzi nadmiar rozpraszających go elementów. Koniec końców opuszcza stronę. Jak zatem zaprojektować landing page, aby zmaksymalizować skuteczność kampanii? Jeden, wyraźny cel Tworząc landing page, powinniśmy najpierw zdefiniować cel projektowania strony. Innymi słowy, należy określić, jakich zachowań oczekujemy od klienta. Dopiero wtedy możemy zdefiniować sposób, w jaki doprowadzimy go do zamierzonego celu. Strona lądowania powinna być skoncentrowana na tylko jednym celu. Celem landing page jest jak najwyższa konwersja. Wyznaczenie stronie więcej niż jednego celu zmniejszy siłę jej działania, ponieważ przekaz się rozmyje. Spójność komunikacji między reklamą a landing page Landing page powinien być przedłużeniem treści reklamy lub wiadomości e-mail, za pośrednictwem których klient trafił na stronę. Każda wartość, którą w nich komunikujemy (np. rabat), powinna pojawić się także na stronie. Wszelka niekonsekwencja w przekazie zostanie od razu wychwycona przez klienta i może zostać uznana za brak wiarygodności oferty. Skutkiem będzie wysoki współczynnik odrzuceń strony...
program partnerski w nazwa.pl
15 stycznia 2019

Program Partnerski nazwa.pl z prowizją 50%!

nazwa.pl uruchomiła Program Partnerski, w którym każdy klient może zarabiać poprzez polecanie usług największego rejestratora... Firma nazwa.pl uruchomiła Program Partnerski, w którym każdy klient może zarabiać poprzez polecanie usług największego rejestratora domen oraz dostawcy hostingu w Polsce. Program przeznaczony jest zarówno dla klientów indywidualnych, jak i firm świadczących usługi powiązane z hostingiem. Korzyści dla Partnerów Osoby i firmy biorące udział w Programie Partnerskim poprzez polecanie usług od nazwa.pl, oprócz otrzymywanych w Programie Partnerskim nagród mają pewność, że ich klienci czy znajomi będą korzystać z najlepszych usług hostingowych, a ich domeny będą kompleksowo chronione przed cyberprzestępcami. Za każdą nową usługę, która zostanie zakupiona z polecenia, Partnerzy zyskują prowizję w wysokości 50% od wartości zamówionej usługi. W przypadku, gdy klienci Partnerów przedłużą usługę, program działa dalej i Partnerzy zyskują prowizję w wysokości 50% od wartości pierwszego przedłużenia usługi oraz 25% od każdego kolejnego. Dodatkowo za polecenie firmy Partnerzy otrzymują jednorazową nagrodę o wartości 100 zł. Adresaci Programu Partnerskiego Program Partnerski w nazwa.pl przeznaczony jest dla wszystkich klientów firmy, jak również osób które nie posiadają jeszcze usług w nazwa.pl. Szeroki wachlarz usług nazwa.pl można kierować zarówno do znajomych, jak również do swoich klientów. Bez względu na to, ilu osobom Partner zarekomenduje skorzystanie z rozwiązań nazwa.pl, za każdą...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(12)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(249)
  • CDN(42)
  • WordPress(83)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(169)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.