Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 6 sierpnia 2021

W jaki sposób budować markę osobistą?

Tagi: brand marka marketing marketing internetowy
W jaki sposób budować markę osobistą? | nazwa.pl

Czy tego chcemy, czy też nie, każdy z nas jest właścicielem swojej marki osobistej. Co ją stanowi? Najogólniej mówiąc, jest to wszystko, co w przestrzeni publicznej „rysują” nasze działania oraz to, co na ich podstawie myślą o nas inni. Postrzeganie marki osobistej pojawia się w efekcie prowadzonych przez nas spotkań bezpośrednich z innymi ludźmi lub czytania pisanej przez nas korespondencji, czy też publikowanych przez nas wpisów w social mediach. Na czym zatem polega personal branding i w jaki sposób prowadzić takie działania, aby były skuteczne?

Czym jest branding osobisty?

Personal branding to w uproszczeniu przeniesienie zasad kreowania marki produktu na własną osobę. To tworzenie Marki-Ja, potraktowanie własnej osoby jako produktu, który można lub należy sprzedać. Brzmi to oczywiście bezdusznie i wydaje się instrumentalnym traktowaniem swojej osoby. Jednak tworzenie marki osobistej bezduszne wcale nie jest i wymaga od nas potraktowania siebie całościowo wraz z całym bogactwem własnych kompetencji, cech charakteru oraz zainteresowań. Zarządzanie własnym wizerunkiem jest procesem skomplikowanym, podobnie jak każdy z nas jest skomplikowaną osobowością. Wymaga ono pokierowania swoją karierą zawodową w sposób przemyślany, gdzie kolejne etapy rozwoju są ze sobą powiązane i prowadzą do obranego przez nas celu.

Korzyścią, jaką odniesiemy z przemyślanych działań personal brandingowych, jest stworzenie wiarygodnego i rozpoznawalnego wizerunku. Ma on niezaprzeczalną wartość przy budowie swojej pozycji zawodowej i można przełożyć go na realne benefity. Osoby z silną marką osobistą łatwiej zdobywają klientów oraz mają większą szansę na lepsze propozycje pracy. Te ze słabą marką nie wzbudzają tylu emocji i trudniej je zapamiętać. Celem personal brandingu jest zatem budowanie pozytywnego obrazu siebie w umysłach odbiorców. Jakimi strategiami można się posłużyć przy kreowaniu marki osobistej?

Sposoby budowania marki osobistej

Wizerunek zewnętrzny

Wizerunek zewnętrzny nie jest oczywiście najważniejszy,  jednak w dużym stopniu decyduje o tym, jak nasza osoba jest odbierana. Znaczenie ma tu np. kwestia ubioru, przy czym oznacza to często dbałość o indywidualny styl. Nawet przy obowiązującym w miejscu pracy dress codzie możliwe jest zaznaczenie swojej odrębności i własnego wyczucia estetyki. Wpływ na sposób ubierania się może mieć także branża, w jakiej działamy.

Od specjalisty czy menedżera wymaga się np. klasycznej elegancji, która świadczy o jego poważnym traktowaniu klienta czy kontrahenta, oraz rzetelności. Inaczej może być w branży kreatywnej. Tam strój bardziej casualowy z przemyślaną nonszalancją, może komunikować bycie twórczym indywidualistą, który może zaoferować klientowi nowe pomysły. Tworząc CV czy profil na LinkedIn, trzeba pamiętać o wykorzystywaniu profesjonalnie wyglądających zdjęć na neutralnym tle. Wykluczone jest stosowane amatorskich selfie (np. z wakacji). Również wybrany strój powinien być stosowny do naszej profesji.

Język wypowiedzi

Język wypowiedzi | nazwa.pl

Sposób, w jaki komunikujemy się z ludźmi, ma podstawowe znaczenie przy budowie marki osobistej. Zarówno komunikacja ustna, jak i mailowa powinny cechować się uprzejmością, rzeczowością i dbałością o styl. Pomocne w kwestii poprawności gramatycznej i stylistycznej mogą być bezpłatne narzędzia, jak Language Tool czy (dla tekstów anglojęzycznych) Grammarly. Obie aplikacje oddają nam do dyspozycji także wtyczki do przeglądarek (np. Chrome), dzięki czemu sprawdzają nasze teksty na bieżąco, gdy tworzymy wpisy na social media czy wiadomości za pomocą serwisów pocztowych typu webmail.

Zaniedbania w kwestii stylu wypowiedzi mogą kreować nasz wizerunek jako osoby nierzetelnej i niedbającej o przestrzeganie społecznych norm. Oczywiście i tutaj jest miejsce na indywidualizm, np. poprzez rozsądnie dawkowane poczucie humoru (nie oznacza to jednak nieustannego dowcipkowania, które może być odczytane jako nadmierne spoufalanie się). W przypadku komunikacji mailowej znaczenie ma także stopka wiadomości. Pozwala ona nie tylko zaprezentować się jako „żywy człowiek” poprzez swoje zdjęcie, ale także zamieścić informacje kontaktowe czy linki do social media. Istnieje szereg darmowych narzędzi służących do tworzenia sygnatur, np. SingMyEmail czy generator stopki mailowej Hubspot.

Ścieżka kariery

Ścieżka kariery | nazwa.pl

To, w jaki sposób budujemy naszą karierę i jak komunikujemy jej przebieg, ma również niebagatelne znaczenie w budowaniu marki osobistej. Najlepiej jeśli stopnie rozwoju zawodowego są ze sobą powiązane i sprawiają wrażenie, że dążymy do wyznaczonego sobie celu. Oczywiście w dobie częstego przebranżawiania się nie zawsze jest możliwe zachowanie konsekwencji w tym działaniu. W takim wypadku jednak kolejne miejsca pracy czy realizowane projekty mogą świadczyć o naszej potrzebie stawiania sobie nowych wyzwań i zdobywania kolejnych umiejętności.

W przypadku młodych ludzi warto zaznaczyć tu również pierwsze, także mniej prestiżowe miejsca pracy, nawet wakacyjne. W ten sposób można budować wizerunek osoby, która jest pracowita i elastyczna. Gdy jednak jesteśmy starsi i mamy za sobą już dłuższą ścieżkę kariery, warto skupić się na najważniejszych pracodawcach czy klientach.

Osobowość i zainteresowania

Optymalnym zakończeniem nawet bardzo krótkiej prezentacji naszej osoby może być fragment dotyczący zainteresowań. Za jego pomocą można zakomunikować jaką jesteśmy osobą oraz to, że nasze życie nie ogranicza się do kwestii zawodowych. Wspominanie o pasjach pozwala kreować wizerunek osoby, która jest nie tylko rzetelnym specjalistą w swojej dziedzinie, ale zwyczajnie interesującym człowiekiem. Komunikat zyskuje, dzięki temu, na autentyczności. Ponadto przywołanie swoich pasji pozwala się wyróżnić i sprzyja byciu zapamiętanym. Ma to także znaczenie dla budowania osobistej więzi pomiędzy nami a odbiorcą. Możliwe jest, że będzie on dzielił z nami wspólną pasję lub cechy osobowości. Poczuje do nas wtedy sympatię, co może zwiększyć nasze szanse na zdobycie pracy lub pozyskanie klienta.

Social media

Social media (media społecznościowe) | nazwa.pl

Social media są niezwykle skutecznym narzędziem budowy wizerunku. Za ich pomocą możemy zaprezentować zarówno nasze zainteresowania zawodowe, prywatne, jak i zakomunikować cechy osobowości. Nie jest powiedziane, że potencjalny klient czy pracodawca trafią na nasz profil poprzez wyszukiwarki serwisów, może jednak, otrzymawszy nasze CV czy ofertę, zechcą dowiedzieć się czegoś więcej na temat naszej osoby.

Podstawowym kanałem social media dotyczącym życia zawodowego powinien być LinkedIn. Za pomocą tego serwisu możemy nie tylko zaprezentować, w ogólnie dostępnej formie, nasze CV, ale także wykazać się kompetencjami w dziedzinie, którą się zajmujemy. Publikując posty oraz komentując wpisy innych osób, pokażemy się jako specjalista, który nie tylko zna się na swojej branży, ale też jest nią żywo zainteresowany (nie tylko w godzinach pracy). Dzięki LinkedIn możemy zwiększyć swoje szanse na zdobycie ciekawszej lub lepiej płatnej pracy czy też nowych klientów.

Do zaprezentowania się od bardziej osobistej strony może posłużyć za to Facebook. Za jego pomocą możemy udostępniać posty nie tylko znajomym, ale także tworzyć wpisy publiczne, czy nawet zbudować własny fanpage, jeśli jesteśmy freelancerem czy artystą. Znaczenie może mieć także uczestnictwo w grupach i komentowanie publicznych wpisów. Możemy wykazać się w ten sposób wiedzą i kompetencją w swojej dziedzinie.

Dobrym kanałem do komunikowania swoich pasji i wybranych cech osobowości jest także Instagram. Dokumentować je możemy za pomocą zdjęć, kreując przy tym wizerunek interesującej i barwnej postaci. Jest to też idealne narzędzie budowy marki osobistej dla osób zajmujących się kreacją (np. fotografią czy grafiką), ponieważ może pełnić funkcję swoistego portfolio. Na Instagramie korzystać można także z Relacji, służących do tworzenia przekazu dotyczącego codziennego życia. W ten sposób opublikujemy niezobowiązujące treści, bez konieczności dbania o wysoką jakość samych zdjęć. Ponadto wpisy można w łatwy sposób wzbogacić o tekst czy emotikony, co nada komunikacji dodatkowej spontaniczności i osobistego wymiaru.

Twitter na polskim rynku nadal ma stosunkowo niewielkie znaczenie. Wykorzystywany jest za to często przez polityków i specjalistów marketingu politycznego, którzy traktują serwis jako swoiste biuro prasowe (niekwestionowanym liderem w tej dziedzinie jest Donald Trump, który potrafi „ćwierkając” komunikować nawet ważne dla całego świata decyzje).

W przypadku social mediów, jak i w całym brandingu osobistym, ma znaczenie konsekwencja w przekazie. Dzięki niej będziemy mogli kreować wizerunek spójnej, dającej się zapamiętać osoby. Oczywiście działając w przestrzeni internetowej, należy komunikować się w sposób uprzejmy. Absolutnie niewskazane są wszelkie posty czy komentarze o agresywnym charakterze, ponieważ potrafią one pogrzebać nasze starania o budowę pozytywnego wizerunku.

Strona internetowa i blog

Strona internetowa i blog - WWW | nazwa.pl

W dobie social media posiadanie strony internetowej nie jest już tak ważne, jak niegdyś. Jej rolę w dużej mierze przejęły właśnie media społecznościowe. W przypadku freelancerów jednak własna witryna nadal jest bardzo istotna, ponieważ można w niej przedstawić więcej informacji o sobie, własnych kompetencjach, jak również referencje klientów czy portfolio. Jeżeli chcemy zaproponować dużo własnych rozwiązań, warto skorzystać z oferty pojemnych serwerów CloudHosting z CDN nazwa.pl, które oferują przestrzeń dyskową od 100 GB do nawet 2 TB. Dzięki temu swobodnie opublikujemy na nich własne prace, które na pewno zainteresują naszych przyszłych klientów.

Freelancerzy i niezależni specjaliści, a także inne osoby chcące rozwijać się zawodowo, powinny także rozważyć prowadzenie bloga, chociażby opartego o bardzo popularny system zarządzania treścią, jakim jest WordPress, który dostępny jest na serwerach CloudHosting WordPress w nazwa.pl. Pozwala on na wykazanie się kompetencjami i zainteresowaniem własną dziedziną. Ponadto dzięki tego typu stronom można pozyskać klientów, jeśli ci natkną się w Google na nasze treści i uznają je za wartościowe. Prowadzić bloga można także przy użyciu LinkedIn. Opcja publikowania artykułów w serwisie pozwala na zamieszczanie rozległych i łatwych w formatowaniu postów, które dostępne są następnie w osobnej zakładce na naszym profilu.


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • Hosting dla profesjonalistów
  • Przyspiesz stronę za pomocą CDN w Polsce

Podsumowanie

Przez całe swoje życie, nawet jeśli nieświadomie, budujemy własną markę osobistą. Należy robić to w sposób przemyślany, tak aby nasz wizerunek służył korzyściom zawodowym. Narzędziami personal brandingu może być wygląd zewnętrzny, język, ścieżka kariery, osobowość i zainteresowania, social media, strona internetowa i blog. Jeżeli zależy nam na rozwoju zawodowym, to brandingu osobistego nie wolno bagatelizować. To, jak jesteśmy postrzegani, ma kluczowe znaczenie dla naszego sukcesu. Aby osiągnąć najlepsze efekty działań, należy jednak potraktować na równi wszystkie składniki budowy wizerunku.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Pozycjonowanie wideo na YouTube | nazwa.pl
22 września 2021

Pozycjonowanie wideo na YouTube

Wideo w naszych czasach jest najchętniej konsumowanym rodzajem treści. Z tego powodu warto w nie inwestować... Wideo w naszych czasach jest najchętniej konsumowanym rodzajem treści. Z tego powodu warto w nie inwestować, gdyż może przełożyć się to na sukces prowadzonych działań marketingowych. Aby jednak filmy przynosiły zamierzony efekt, widzowie powinni móc łatwo je odnaleźć. Przygotowaliśmy przegląd technik, które pomogą pozycjonować filmiki w najpopularniejszym serwisie wideo – YouTube. Skup się na słowach kluczowych Słowa kluczowe mają podstawowe znaczenie dla SEO, także na YouTube. Powinny się one odnosić do tematu filmu (nie mogą wprowadzać w błąd!). Aby znaleźć odpowiednie słowa kluczowe, możemy skorzystać z Google Trends i Planera słów kluczowych. Dobrym sposobem jest zwrócenie uwagi na podpowiedzi, wyświetlające się podczas wpisywania treści do wyszukiwarki serwisu. Warto jest stosować słowa kluczowe z tzw. długiego ogona, co oznacza wyrażenia mniej popularne, bardziej szczegółowe i trafniej opisujące temat. Nie będziemy wtedy zmuszeni do konkurowania z najpowszechniej używanymi frazami. Oprócz tytułu (o którym za chwilę), trzeba poświęcić trochę czasu także na meta opis (eng. meta description). Może znaleźć się w nim link polecający naszą witrynę internetową lub bloga. Jeśli prowadzimy sklep internetowy i film dotyczy konkretnego produktu, należy go tam podlinkować. Podobnie duże znaczenie ma użycie odpowiednich tagów. Lepiej, aby były one bardziej szczegółowe, co można osiągnąć poprzez konstruowanie ich z więcej niż jednego słowa. Należy umieścić je wówczas w cudzysłowie...
Jak mierzyć sukces w działaniach social media.
2 grudnia 2020

Jak mierzyć sukces w działaniach social media?

Jeżeli prowadzimy kampanię w mediach społecznościowych, powinniśmy móc ocenić jej skuteczność. W innym przypadku... Jeżeli prowadzimy kampanię w mediach społecznościowych, powinniśmy móc ocenić jej skuteczność. W innym przypadku będziemy działać po omacku, nie wiedząc, które treści przynoszą efekt, a które są pozbawione wartości marketingowej. W jaki sposób należy ewaluować tego rodzaju kampanie? Dlaczego dokonywać pomiarów działań social media? Ewaluacja jest nieodłącznym elementem każdej kampanii marketingowej. Dzięki niej jesteśmy w stanie ocenić, czy wybrana strategia skutkuje wymiernymi efektami, czy też należy ją zmodyfikować. Trzeba pamiętać, że social media są środowiskiem bardzo dynamicznym. Strategia, która przynosiła satysfakcjonujące efekty w przeszłości, niekoniecznie może być skuteczna obecnie. Prowadząc ewaluację na bieżąco, możemy także analizować czy zastosowane nowe rozwiązania, nawet zgodne z aktualnymi trendami, są skuteczne przy naszym rodzaju działalności. Bez dokonywania pomiarów możemy prowadzić zupełnie nieefektywne działania lub uznać za satysfakcjonujące wyniki, które mogłyby być znacznie lepsze po modyfikacji strategii. Nie wystarczy bowiem zadowolić się zaobserwowanym „na oko” wzrostem liczby polubień oraz udostępnień w stosunku do czasu, kiedy nie prowadziliśmy kampanii. Należy kierować się twardymi danymi, które pozwolą ocenić skalę ewentualnego sukcesu. Aby jednak miarodajnie ewaluować wyniki, należy określić cele naszej kampanii. Inne...
Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie i Reverse DNS na hostingu w nazwa.pl
9 listopada 2020

Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie i Reverse DNS na hostingu w nazwa.pl

Serwer dedykowany od hostingu wyróżnia większa swoboda w zakresie instalacji i konfiguracji oprogramowania, ale to... Serwer dedykowany od hostingu WWW wyróżnia większa swoboda w zakresie instalacji i konfiguracji oprogramowania, ale to jak jesteśmy postrzegani w sieci Internet zależy zupełnie od czegoś innego. To, co najbardziej wyróżnia serwery dedykowane, to własny adres IP oraz możliwość ustawienia dla niego opisu – potocznie zwanego reverse DNS, revDNS lub po prostu rekordem PTR. W 2019 roku do oferty nazwa.pl weszła usługa Dedykowany adres IP, dzięki której każda usługa hostingu w chmurze otrzymała możliwość uzyskania swojego indywidualnego, prywatnego identyfikatora w sieci Internet (adresu IP). Posiadanie takiego adresu, oprócz samego prestiżu wynikającego z jego posiadania, podnosi bezpieczeństwo i eliminuje potencjalne ryzyko związane ze współdzieleniem go z innymi klientami. Z każdym adresem IP związana jest jego reputacja, która wynika ze wszystkich działań użytkowników którzy go współdzielą. Wysyłanie niechcianej poczty (spam) przez jednego użytkownika współdzielącego adres IP, może doprowadzić do wpisania tego adresu IP na listy RBL. Najczęściej skutkuje to odrzucaniem wiadomości e-mail wysyłanych przez pozostałych użytkowników współdzielących ten sam adres IP, przez serwery pocztowe, obsługujące skrzynkę pocztową odbiorców korespondencji. Usługa Dedykowany adres IP spotkała się z dużym uznaniem naszych klientów, a w szczególności firm, dla których to, czy wiadomości e-mail dochodzą do adresatów to często być, albo nie być, gdyż poczta elektroniczna to podstawowy kanał komunikacji z klientami i partnerami biznesowymi. Szczególnie do tych osób nazwa.pl kieruje nową...
Europejska domena a bezpieczeństwo w sieci | nazwa.pl
30 kwietnia 2020

Europejska domena a bezpieczeństwo w sieci

Same domeny internetowe wydają się nieskomplikowanym technologicznie produktem w porównaniu z innymi... Domeny a działalność cyberprzestępcza Same domeny internetowe wydają się nieskomplikowanym technologicznie produktem w porównaniu z innymi zaawansowanymi usługami. Są zaledwie pasem transmisyjnym niezbędnym do komunikacji w sieci. Zaledwie i aż. Przedsiębiorcy tworzą witryny, klienci odwiedzają strony, pobierają w komórkach aplikacje, wszyscy otrzymujemy i wysyłamy maile. Sieci botów, integralny składnik Internetu, także działają z użyciem domen. Cały ruch oparty jest zatem na domenach, a te mogą być wykorzystywane do działań cyberprzestępczych, ponieważ stanowią swego rodzaju punkty dostępowe łączące klienta (a więc potencjalną ofiarę) z oszustem. Dystrybucja złośliwego oprogramowania na komputery i urządzenia przenośne, przekierowania na fałszywe strony wyłudzające pieniądze, wrażliwe dane i hasła, rozsyłanie spamu, podszywanie się pod operatora telefonii komórkowej lub bank, rekrutacja do armii botów, blokada komputera czy systemu sieciowego firmy celem wymuszenia okupu, tworzenie przestępczych stron w celu dystrybucji nielegalnych towarów bądź sprzedaży legalnych po korzystnej cenie, ale bez doręczenia – wszystko to nie byłoby możliwe bez domen. Jeśli domena może być nośnikiem ataku cyberprzestępczego, to czy istnieją sposoby na ograniczanie liczby abuzywnych domen w sieci...
komentarze na blogu
10 września 2019

Komentarze na blogu. Jaki rodzaj wybrać?

Komentarze na blogu są podstawą jego interakcyjnego charakteru. Dostępne są trzy główne systemy obsługi komentarzy...Komentarze na blogu są podstawą jego interakcyjnego charakteru. Dostępne są trzy główne systemy obsługi komentarzy — WordPressa, Facebooka i Disqus. Który z nich wybrać? Komentarze WordPress Zalety komentarzy WordPressa to: - brak konieczności instalacji dodatkowej wtyczki, - łatwo dostosować je do wyglądu szablonu, - nie ma konieczności posiadania konta w żadnym serwisie, - istnieje możliwość rozbudowania systemu komentarzy za pomocą wtyczek. Należą do nich np. comment-images (dodawanie zdjęć do komentarzy), gd-star-rating (dodawanie ocen) czy wpDiscuz (różne możliwości personalizacji), - administrator otrzymuje szerokie możliwości zarządzania komentarzami poprzez panel administracyjny WordPressa. Minusem tego systemu jest konieczność podawania przez użytkownika imienia i nazwiska za każdym razem, kiedy chce pozostawić komentarz. Z drugiej strony przeglądarki wyposażone są w opcje autouzupełniania, przez co swoje dane można podać jednym kliknięciem... Disqus Ten system komentarzy jest często spotykany na blogach. Ma on wiele zalet: - komentarze grupowane są w wątki, dzięki czemu odpowiedź na każdy z nich jest wyraźnie odseparowana od innych, - komentujący otrzymuje powiadomienie mailowe, gdy otrzyma odpowiedź na swój...
Konsole PlayStation 4 do wygrania w nazwa
25 kwietnia 2019

Konsole PlayStation 4 do wygrania w nazwa.pl

nazwa.pl uruchomiła nowy konkurs z nagrodami w postaci konsol Sony PS4. Nagrody można otrzymać za polecenie... Firma nazwa.pl uruchomiła nowy konkurs z nagrodami w postaci konsol Sony PlayStation 4. Nagrody można otrzymać za polecenie w ramach Programu Partnerskiego co najmniej 10 przedsiębiorców, którzy w czasie trwania konkursu skorzystają z usług lidera usług hostingowych w Polsce. W konkursie wygrywają wszyscy, gdyż za polecenie nawet jednej firmy przysługuje nagroda w postaci karty podarunkowej z dostępem do serwisu CDA Premium. Konsoli Sony PlayStation 4 nikomu przedstawiać nie trzeba, bo jest to obecnie najczęściej wybierane urządzenie do domowej rozrywki, umożliwiające korzystanie zarówno z największej liczby gier, jak również z najnowszych technologii rzeczywistości wirtualnej. To właśnie 100 sztuk tych konsol stanowi nagrody główne w konkursie Programu Partnerskiego nazwa.pl. Aby je otrzymać wystarczy w okresie obowiązywania konkursu polecić w Programie Partnerskim nazwa.pl dziesięciu nowych klientów będących Przedsiębiorcami, którzy w okresie obowiązywania konkursu dokonają aktywacji usług w nazwa.pl. Konsole Sony PlayStation 4 stanowią jedynie nagrody dodatkowe, gdyż za polecenie każdego klienta będącego przedsiębiorcą, polecający otrzymuje od nazwa.pl nagrodę w wysokości 100zł. Oprócz tego od każdej nowo zamówionej usługi oraz od pierwszego jej przedłużenia, osoba polecająca otrzymuje nagrodę w wysokości 50% wartości opłaconych usług. Każde kolejne przedłużenie premiowane jest nagrodą w wysokości 25%... Program Partnerski nazwa.pl kierowany jest do wszystkich firm i osób fizycznych, a nagrody wypłacane są w postaci pieniężnej, na konta bankowe wskazane przez uczestników...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(243)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(69)
  • Backup(27)
  • Poczta(37)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(168)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.