Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Lider hostingu w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
    • test2speed.pl Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Cloud Backup abonamentowy
    • Cloud Backup
    Cloud Backup za użycie
    • Cloud Backup Pay-Per-Use
    Bezpieczeństwo hostingu
    • Kopia zapasowa danych na CloudHostingu
    • Odzyskaj dane z serwera korzystając z Usług IT

    Technologie w Cloud Backup: szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania plików z kopii
    do 90 dni wstecz, harmonogram tworzenia kopii bezpieczeństwa, deduplikacja plików.

  • Domeny
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukaj domenę
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Usługi dla domen
    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
    • DNSSEC
  • Poczta
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Migracja
    • Przenieś pocztę na CloudMail
    Opcje
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT
  • Hosting
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Hosting za użycie z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Hosting abonamentowy z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Hosting Pay-Per-Use
  • WordPress
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    WordPress z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WordPress
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-Sklep
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rozwiązania e-commerce z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w największych miastach w Polsce oraz w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • CDN nazwa.pl Polska
    • CDN nazwa.pl Europa
    • CDN nazwa.pl World
  • VPS
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 250 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu EPIX (Warszawa, Katowice, Poznań), TPIX, PLIX, Thinx, POZIX, WRIX, CIX oraz ESpanix i AMS-IX

  • SSL
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Opcje
    • Usługi IT
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – od 5 zł | eu – od 5 zł | com – od 40 zł
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 6 sierpnia 2021

W jaki sposób budować markę osobistą?

Tagi: brand marka marketing marketing internetowy
W jaki sposób budować markę osobistą? | nazwa.pl

Czy tego chcemy, czy też nie, każdy z nas jest właścicielem swojej marki osobistej. Co ją stanowi? Najogólniej mówiąc, jest to wszystko, co w przestrzeni publicznej „rysują” nasze działania oraz to, co na ich podstawie myślą o nas inni. Postrzeganie marki osobistej pojawia się w efekcie prowadzonych przez nas spotkań bezpośrednich z innymi ludźmi lub czytania pisanej przez nas korespondencji, czy też publikowanych przez nas wpisów w social mediach. Na czym zatem polega personal branding i w jaki sposób prowadzić takie działania, aby były skuteczne?

Czym jest branding osobisty?

Personal branding to w uproszczeniu przeniesienie zasad kreowania marki produktu na własną osobę. To tworzenie Marki-Ja, potraktowanie własnej osoby jako produktu, który można lub należy sprzedać. Brzmi to oczywiście bezdusznie i wydaje się instrumentalnym traktowaniem swojej osoby. Jednak tworzenie marki osobistej bezduszne wcale nie jest i wymaga od nas potraktowania siebie całościowo wraz z całym bogactwem własnych kompetencji, cech charakteru oraz zainteresowań. Zarządzanie własnym wizerunkiem jest procesem skomplikowanym, podobnie jak każdy z nas jest skomplikowaną osobowością. Wymaga ono pokierowania swoją karierą zawodową w sposób przemyślany, gdzie kolejne etapy rozwoju są ze sobą powiązane i prowadzą do obranego przez nas celu.

Korzyścią, jaką odniesiemy z przemyślanych działań personal brandingowych, jest stworzenie wiarygodnego i rozpoznawalnego wizerunku. Ma on niezaprzeczalną wartość przy budowie swojej pozycji zawodowej i można przełożyć go na realne benefity. Osoby z silną marką osobistą łatwiej zdobywają klientów oraz mają większą szansę na lepsze propozycje pracy. Te ze słabą marką nie wzbudzają tylu emocji i trudniej je zapamiętać. Celem personal brandingu jest zatem budowanie pozytywnego obrazu siebie w umysłach odbiorców. Jakimi strategiami można się posłużyć przy kreowaniu marki osobistej?

Sposoby budowania marki osobistej

Wizerunek zewnętrzny

Wizerunek zewnętrzny nie jest oczywiście najważniejszy,  jednak w dużym stopniu decyduje o tym, jak nasza osoba jest odbierana. Znaczenie ma tu np. kwestia ubioru, przy czym oznacza to często dbałość o indywidualny styl. Nawet przy obowiązującym w miejscu pracy dress codzie możliwe jest zaznaczenie swojej odrębności i własnego wyczucia estetyki. Wpływ na sposób ubierania się może mieć także branża, w jakiej działamy.

Od specjalisty czy menedżera wymaga się np. klasycznej elegancji, która świadczy o jego poważnym traktowaniu klienta czy kontrahenta, oraz rzetelności. Inaczej może być w branży kreatywnej. Tam strój bardziej casualowy z przemyślaną nonszalancją, może komunikować bycie twórczym indywidualistą, który może zaoferować klientowi nowe pomysły. Tworząc CV czy profil na LinkedIn, trzeba pamiętać o wykorzystywaniu profesjonalnie wyglądających zdjęć na neutralnym tle. Wykluczone jest stosowane amatorskich selfie (np. z wakacji). Również wybrany strój powinien być stosowny do naszej profesji.

Język wypowiedzi

Język wypowiedzi | nazwa.pl

Sposób, w jaki komunikujemy się z ludźmi, ma podstawowe znaczenie przy budowie marki osobistej. Zarówno komunikacja ustna, jak i mailowa powinny cechować się uprzejmością, rzeczowością i dbałością o styl. Pomocne w kwestii poprawności gramatycznej i stylistycznej mogą być bezpłatne narzędzia, jak Language Tool czy (dla tekstów anglojęzycznych) Grammarly. Obie aplikacje oddają nam do dyspozycji także wtyczki do przeglądarek (np. Chrome), dzięki czemu sprawdzają nasze teksty na bieżąco, gdy tworzymy wpisy na social media czy wiadomości za pomocą serwisów pocztowych typu webmail.

Zaniedbania w kwestii stylu wypowiedzi mogą kreować nasz wizerunek jako osoby nierzetelnej i niedbającej o przestrzeganie społecznych norm. Oczywiście i tutaj jest miejsce na indywidualizm, np. poprzez rozsądnie dawkowane poczucie humoru (nie oznacza to jednak nieustannego dowcipkowania, które może być odczytane jako nadmierne spoufalanie się). W przypadku komunikacji mailowej znaczenie ma także stopka wiadomości. Pozwala ona nie tylko zaprezentować się jako „żywy człowiek” poprzez swoje zdjęcie, ale także zamieścić informacje kontaktowe czy linki do social media. Istnieje szereg darmowych narzędzi służących do tworzenia sygnatur, np. SingMyEmail czy generator stopki mailowej Hubspot.

Ścieżka kariery

Ścieżka kariery | nazwa.pl

To, w jaki sposób budujemy naszą karierę i jak komunikujemy jej przebieg, ma również niebagatelne znaczenie w budowaniu marki osobistej. Najlepiej jeśli stopnie rozwoju zawodowego są ze sobą powiązane i sprawiają wrażenie, że dążymy do wyznaczonego sobie celu. Oczywiście w dobie częstego przebranżawiania się nie zawsze jest możliwe zachowanie konsekwencji w tym działaniu. W takim wypadku jednak kolejne miejsca pracy czy realizowane projekty mogą świadczyć o naszej potrzebie stawiania sobie nowych wyzwań i zdobywania kolejnych umiejętności.

W przypadku młodych ludzi warto zaznaczyć tu również pierwsze, także mniej prestiżowe miejsca pracy, nawet wakacyjne. W ten sposób można budować wizerunek osoby, która jest pracowita i elastyczna. Gdy jednak jesteśmy starsi i mamy za sobą już dłuższą ścieżkę kariery, warto skupić się na najważniejszych pracodawcach czy klientach.

Osobowość i zainteresowania

Optymalnym zakończeniem nawet bardzo krótkiej prezentacji naszej osoby może być fragment dotyczący zainteresowań. Za jego pomocą można zakomunikować jaką jesteśmy osobą oraz to, że nasze życie nie ogranicza się do kwestii zawodowych. Wspominanie o pasjach pozwala kreować wizerunek osoby, która jest nie tylko rzetelnym specjalistą w swojej dziedzinie, ale zwyczajnie interesującym człowiekiem. Komunikat zyskuje, dzięki temu, na autentyczności. Ponadto przywołanie swoich pasji pozwala się wyróżnić i sprzyja byciu zapamiętanym. Ma to także znaczenie dla budowania osobistej więzi pomiędzy nami a odbiorcą. Możliwe jest, że będzie on dzielił z nami wspólną pasję lub cechy osobowości. Poczuje do nas wtedy sympatię, co może zwiększyć nasze szanse na zdobycie pracy lub pozyskanie klienta.

Social media

Social media (media społecznościowe) | nazwa.pl

Social media są niezwykle skutecznym narzędziem budowy wizerunku. Za ich pomocą możemy zaprezentować zarówno nasze zainteresowania zawodowe, prywatne, jak i zakomunikować cechy osobowości. Nie jest powiedziane, że potencjalny klient czy pracodawca trafią na nasz profil poprzez wyszukiwarki serwisów, może jednak, otrzymawszy nasze CV czy ofertę, zechcą dowiedzieć się czegoś więcej na temat naszej osoby.

Podstawowym kanałem social media dotyczącym życia zawodowego powinien być LinkedIn. Za pomocą tego serwisu możemy nie tylko zaprezentować, w ogólnie dostępnej formie, nasze CV, ale także wykazać się kompetencjami w dziedzinie, którą się zajmujemy. Publikując posty oraz komentując wpisy innych osób, pokażemy się jako specjalista, który nie tylko zna się na swojej branży, ale też jest nią żywo zainteresowany (nie tylko w godzinach pracy). Dzięki LinkedIn możemy zwiększyć swoje szanse na zdobycie ciekawszej lub lepiej płatnej pracy czy też nowych klientów.

Do zaprezentowania się od bardziej osobistej strony może posłużyć za to Facebook. Za jego pomocą możemy udostępniać posty nie tylko znajomym, ale także tworzyć wpisy publiczne, czy nawet zbudować własny fanpage, jeśli jesteśmy freelancerem czy artystą. Znaczenie może mieć także uczestnictwo w grupach i komentowanie publicznych wpisów. Możemy wykazać się w ten sposób wiedzą i kompetencją w swojej dziedzinie.

Dobrym kanałem do komunikowania swoich pasji i wybranych cech osobowości jest także Instagram. Dokumentować je możemy za pomocą zdjęć, kreując przy tym wizerunek interesującej i barwnej postaci. Jest to też idealne narzędzie budowy marki osobistej dla osób zajmujących się kreacją (np. fotografią czy grafiką), ponieważ może pełnić funkcję swoistego portfolio. Na Instagramie korzystać można także z Relacji, służących do tworzenia przekazu dotyczącego codziennego życia. W ten sposób opublikujemy niezobowiązujące treści, bez konieczności dbania o wysoką jakość samych zdjęć. Ponadto wpisy można w łatwy sposób wzbogacić o tekst czy emotikony, co nada komunikacji dodatkowej spontaniczności i osobistego wymiaru.

Twitter na polskim rynku nadal ma stosunkowo niewielkie znaczenie. Wykorzystywany jest za to często przez polityków i specjalistów marketingu politycznego, którzy traktują serwis jako swoiste biuro prasowe (niekwestionowanym liderem w tej dziedzinie jest Donald Trump, który potrafi „ćwierkając” komunikować nawet ważne dla całego świata decyzje).

W przypadku social mediów, jak i w całym brandingu osobistym, ma znaczenie konsekwencja w przekazie. Dzięki niej będziemy mogli kreować wizerunek spójnej, dającej się zapamiętać osoby. Oczywiście działając w przestrzeni internetowej, należy komunikować się w sposób uprzejmy. Absolutnie niewskazane są wszelkie posty czy komentarze o agresywnym charakterze, ponieważ potrafią one pogrzebać nasze starania o budowę pozytywnego wizerunku.

Strona internetowa i blog

Strona internetowa i blog - WWW | nazwa.pl

W dobie social media posiadanie strony internetowej nie jest już tak ważne, jak niegdyś. Jej rolę w dużej mierze przejęły właśnie media społecznościowe. W przypadku freelancerów jednak własna witryna nadal jest bardzo istotna, ponieważ można w niej przedstawić więcej informacji o sobie, własnych kompetencjach, jak również referencje klientów czy portfolio. Jeżeli chcemy zaproponować dużo własnych rozwiązań, warto skorzystać z oferty pojemnych serwerów CloudHosting z CDN nazwa.pl, które oferują przestrzeń dyskową od 100 GB do nawet 2 TB. Dzięki temu swobodnie opublikujemy na nich własne prace, które na pewno zainteresują naszych przyszłych klientów.

Freelancerzy i niezależni specjaliści, a także inne osoby chcące rozwijać się zawodowo, powinny także rozważyć prowadzenie bloga, chociażby opartego o bardzo popularny system zarządzania treścią, jakim jest WordPress, który dostępny jest na serwerach CloudHosting WordPress w nazwa.pl. Pozwala on na wykazanie się kompetencjami i zainteresowaniem własną dziedziną. Ponadto dzięki tego typu stronom można pozyskać klientów, jeśli ci natkną się w Google na nasze treści i uznają je za wartościowe. Prowadzić bloga można także przy użyciu LinkedIn. Opcja publikowania artykułów w serwisie pozwala na zamieszczanie rozległych i łatwych w formatowaniu postów, które dostępne są następnie w osobnej zakładce na naszym profilu.


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • Hosting dla profesjonalistów
  • Przyspiesz stronę za pomocą CDN w Polsce

Podsumowanie

Przez całe swoje życie, nawet jeśli nieświadomie, budujemy własną markę osobistą. Należy robić to w sposób przemyślany, tak aby nasz wizerunek służył korzyściom zawodowym. Narzędziami personal brandingu może być wygląd zewnętrzny, język, ścieżka kariery, osobowość i zainteresowania, social media, strona internetowa i blog. Jeżeli zależy nam na rozwoju zawodowym, to brandingu osobistego nie wolno bagatelizować. To, jak jesteśmy postrzegani, ma kluczowe znaczenie dla naszego sukcesu. Aby osiągnąć najlepsze efekty działań, należy jednak potraktować na równi wszystkie składniki budowy wizerunku.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Nowy adres siedziby spółki nazwa.pl
18 lipca 2022

Nowy adres siedziby spółki nazwa.pl

Właśnie zakończyliśmy przeprowadzkę do nowej siedziby. Pozostajemy oczywiście w Krakowie, ale teraz będziemy pracować dla Państwa... Właśnie zakończyliśmy przeprowadzkę do nowej siedziby. Pozostajemy oczywiście w Krakowie, ale teraz będziemy pracować dla Państwa z dzielnicy Zabłocie, którą bez wątpienia możemy nazwać istnie magnetyzującą częścią miasta. Dotychczasowy biurowiec zmieniliśmy na nowoczesny Ocean Office Park zlokalizowany przy ulicy Pana Tadeusza. Wybór tego konkretnego miejsca nie był przypadkowy. Rozwiązania, z których możemy teraz korzystać, a także otaczająca nas infrastruktura, wprowadzają jeszcze wyższy komfort i bezpieczeństwo. Cieszymy się z tej przeprowadzki i chcielibyśmy podzielić się kilkoma istotnymi szczegółami na temat naszego nowego miejsca pracy! Stacja Kraków Zabłocie. Istny... odjazd! Początkowo teren przemysłowy, dzisiaj Zabłocie to tętniąca życiem część Krakowa. Biurowce i apartamentowce widać wszędzie, a nowoczesny design świetnie wpisuje się w oczekiwania na miarę XXI wieku. To nie tylko świetne miejsce do pracy, ale także do odpoczynku i życia. Wszechobecne zabytki, w tym znana chyba wszystkim Fabryka Schindlera, doskonale komponują się z nowoczesną architekturą tej rewitalizowanej z rozmachem i pięknie położonej części miasta. Studia fitness, centra crossfitu, lodowisko, laserpark czy duża liczba restauracji przyciągają nie tylko mieszkańców, ale także turystów. To doskonałe miejsce do pracy, bo czy może być coś bardziej relaksującego w trakcie dnia, jak krótka przerwa na pyszny lunch czy po prostu filiżankę kawy w pobliskiej kafejce z przyjaciółmi z biura? Dobra komunikacja to kolejna zaleta Zabłocia. Tramwaje, a w tym znana mieszkańcom Krakowa "pięćdziesiątka", pozwalają szybko przemieścić się w dowolną część miasta. Dla tych, którzy dojeżdżają do pracy z okolicznych miejscowości, niewątpliwym plusem jest stacja kolejowa Kraków Zabłocie, skąd bez przesiadek można dojechać do Wieliczki, Bielska-Białej czy nawet... Zakopanego...
6 narzędzi do hakowania wzrostu w e-commerce | nazwa.pl
18 sierpnia 2020

6 narzędzi do hakowania wzrostu w e-commerce

Growth hacking to nadal nowe pojęcie w digital marketingu. Podejście to jednak może znacząco zwiększyć sprzedaż sklepu... Growth hacking to nadal nowe pojęcie w digital marketingu. Podejście to jednak może znacząco zwiększyć sprzedaż sklepu internetowego, a jednocześnie nie wymaga dużych inwestycji. Na czym polega hakowanie wzrostu i jak to robić? Co to jest growth hacking? Hakowanie wzrostu (growth hacking) to pojęcie pozbawione stałej definicji (mimo że powszechnie stosowane). Jest enigmatyczne także dlatego, że z założenia nie opiera się na skodyfikowanej metodologii. Growth hacking działa na zasadzie znajdywania sposobów omijania tradycyjnych metod marketingowych w celu maksymalizowania wzrostu. Aby znaleźć skuteczne „haczki”, należy wyzbyć się tradycyjnego myślenia w dziedzinie marketingu i zastosować innowacyjne rozwiązania oparte na nowych technologiach. Zaletą tej metody jest nie tylko optymalizacja rozwoju firmy, ale także to, że stosować ją mogą zarówno duże organizacje, jak i nawet początkujące startupy. Dla tych ostatnich growth hacking jest zresztą najlepszą metodą na maksymalizację wzrostu, ponieważ nie dysponują one środkami na bardziej kosztowny marketing. Niezbędne cechy growth hakera - kreatywność Bez pomysłowości i otwarcia na nowe rozwiązania nie sposób „obejść” tradycyjnych sposobów generowania wzrostu. Pojawiające się trendy należy uważnie obserwować i wyciągać z nich wnioski, tworząc techniki odpowiednie dla własnej działalności. Niezbędne jest również obserwowanie działań konkurencji, aby nie tylko nie zostać za nią w tyle, ale nawet ją wyprzedzić...
Dedykowany adres IP w nazwa.pl
1 października 2019

Dedykowany adres IP na hostingu w nazwa.pl 

nazwa.pl wprowadziła możliwość aktywacji dedykowanego adresu IP dla usług hostingowych świadczonych przez spółkę... Firma nazwa.pl wprowadziła możliwość aktywacji dedykowanego adresu IP dla usług hostingowych świadczonych przez spółkę. Dedykowany adres IP podnosi bezpieczeństwo i eliminuje ryzyka związane ze współdzieleniem go z innymi klientami. Adresy IP to unikalne identyfikatory w sieci Internet, na które wskazują łatwiejsze w zapamiętaniu domeny internetowe. Stanowią ograniczone dobro, dlatego do każdego adresu IP przypisuje się wiele usług hostingowych, użytkowanych przez różnych klientów. Nie wpływa to ani na zmniejszenie wydajności działania stron WWW, ani na bezpieczeństwo, ale trzeba pamiętać, że z każdym adresem IP związana jest jego reputacja. Reputacja wynika ze wszystkich działań użytkowników danego adresu IP. Wysyłanie niechcianej poczty (spam) przez jednego użytkownika współdzielącego adres IP, może doprowadzić do wpisania tego adresu IP na listy RBL (Real-time Blackhole List), z których korzystają filtry serwerów pocztowych w Polsce i na całym świecie. Może to więc oznaczać problemy polegające na odrzucaniu naszych wiadomości e-mail przez serwery pocztowe, obsługujące skrzynkę pocztową odbiorcy korespondencji. W przypadku najczęściej występujących ataków typu DDoS, polegających na wysyłaniu przez atakującego ogromnej liczby danych na pojedynczy adres IP, celem zablokowania łącza lub przeciążenia serwera, współdzielenie tego adresu może wywołać utrudnienie w działaniu wszystkich serwisów WWW do niego przypisanych...
sprzedaż poza sezonem
5 sierpnia 2019

Jak sprzedawać poza sezonem?

Choć wydawać by się mogło inaczej, w sklepie internetowym nie możemy liczyć na równomierną sprzedaż przez cały rok... Choć wydawać by się mogło inaczej, w sklepie internetowym nie możemy liczyć na równomierną sprzedaż przez cały rok. Niestety, jej spadek odczujemy, jeśli oferujemy produkty związane z konkretnym sezonem lub np. w czasie wakacji, kiedy klienci udają się na urlop i na to przeznaczają większość swoich środków. Jak więc radzić sobie w gorszych dla sprzedaży okresach? Kiedy sprzedaje się mniej? Sezonowość w sprzedaży związana jest zarówno z kalendarzem, jak i specyfiką branży. Oferując produkty, na które popyt jest jedynie w określonej porze roku (np. sprzęt do sportów zimowych), siłą rzeczy musimy się liczyć z tym, że klienci będą mniej zainteresowani naszą ofertą przez pozostałe miesiące. Naturalny spadek sprzedaży występuje w sezonie wakacyjnym oraz w styczniu, kiedy po wydatkach świątecznych i okresie wyprzedaży klienci ograniczają zakupy. Krótki przestój ma miejsce także po popularnych handlowych świętach, czyli Black Friday i Cyber Monday. Aby zrozumieć, jaki jest wpływ tych okresów na naszą sprzedaż, a także określić sezonowość sprzedaży związanej konkretnie z rodzajami oferowanych produktów, należy monitorować i analizować zachowania naszych klientów. Podobna analiza pozwala przewidzieć, kiedy sytuacja sklepu będzie trudniejsza, a także wiedzieć, na kiedy zaplanować ewentualne działania zaradcze. Może się też zdarzyć, że w sklepie ze zróżnicowanym asortymentem wahania w sprzedaży będą dotyczyć określonych grup produktów. Należy wtedy opracować zindywidualizowany kalendarz dla każdej z nich, aby mieć pewność co i kiedy gorzej się sprzedaje...
jak zaprojektować logo
8 lipca 2019

Jakie powinno być Twoje logo i dlaczego powierzyć projektowanie profesjonaliście

Logo będzie z Tobą tak długo, jak Twoja firma. To z nim klienci będą kojarzyć Twoją działalność, widząc je na stronie WWW... Logo będzie z Tobą tak długo, jak Twoja firma. To z nim klienci będą kojarzyć Twoją działalność, widząc je na stronie internetowej, produktach czy szyldach. Dowiedz się, na jakie pytania powinieneś sobie odpowiedzieć, przystępując do zadania stworzenia logo. Czy logo ma mi się podobać? Tak, oczywiście. Ale to nie Twój gust powinien być jedynym sędzią przy jego wyborze. Logo powinno wynikać z planowania i analizy, nie z zupełnie swobodnego procesu twórczego. Tylko dzięki temu jest szansa na to, że spełni swoją funkcję. Dlatego warto przygotować dokładne wytyczne dla projektanta zawierające informacje dotyczące firmy. Dobrze jest też znać zasady tworzenia logo, by móc kompetentnie ocenić jego pracę. Nie należy jednak przeceniać swoich możliwości w tej dziedzinie. Najczęściej lepiej jest zaufać doświadczonemu specjaliście. Kto powinien zaprojektować moje logo? Przede wszystkim o wyborze projektanta nie powinna decydować cena jego usług. Oczywiście należy operować w rozsądnych dla Ciebie granicach. Unikaj jednak ofert typu „logo za 100 zł”, gdyż oznaczają one, że projektant poświęci na Twoje logo bardzo mało czasu i wykona je najprawdopodobniej powielając najbardziej oczywiste schematy. Efekt jego pracy może być także niedoskonały pod względem technicznym...
e-sklep, e commerce z nazwa.pl
27 czerwca 2019

Twój e-Sklep w nazwa.pl!

Czy rewolucja z jaką mamy do czynienia w handlu, doprowadzi do tego, że za kilka lat znikną z naszych miast hipermarkety? Czy... Czy rewolucja z jaką mamy do czynienia w handlu, doprowadzi do tego, że za kilka lat znikną z naszych miast hipermarkety? Czy wszystkie produkty kupować będziemy za pośrednictwem globalnej sieci? Dziś e-commerce jest jednym z najczęściej używanych pojęć przez specjalistów od marketingu. Często docierają do nas wiadomości o spektakularnych sukcesach firm sprzedających w sieci. Polacy pokochali e-zakupy. W 2018 roku wydali na nie ok 40 mld zł, a w tym roku według szacunku ekspertów zajmujących się tematem, będzie to blisko 50 mld zł! Najczęściej zamawiamy odzież, dodatki, akcesoria oraz książki, płyty z muzyką, a także filmy – wynika z najnowszego raportu branżowego portalu Interaktywnie.com. Jeżeli interesuje Cię udział w tym dynamicznie rosnącym segmencie rynku, nazwa.pl ma dla Ciebie rozwiązanie. Dzięki nowej usłudze, którą jest e-Sklep od wystartowania ze sprzedażą w Internecie dzieli Cię zaledwie kilka kliknięć! e-Sklep w nazwa.pl to intuicyjne narzędzie opracowane w oparciu o system PrestaShop, któremu zaufało ponad 250 000 przedsiębiorców na całym świecie. Wielu z nich osiągnęło sukces sprzedając w sieci. Sklep zainstalowany jest na platformie hostingowej, nazwa.pl dzięki czemu działa szybko i płynnie. Możesz wybierać spośród ponad 5 000 szablonów oraz 3 000 wtyczek pozwalających na dowolną konfigurację usługi dopasowując ją do swoich oczekiwań. Prosta konfiguracja daje możliwość samodzielnego ustawienia integracji z narzędziami analitycznymi...
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(164)
  • CDN(30)
  • WordPress(68)
  • e-Sklep(64)
  • Backup(24)
  • Poczta(24)
  • VPS(18)
  • Internet i technologia(141)
  • Webmastering(43)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Centrum Pomocy
  • Blog nazwa.pl
  • Testuj szybkość WWW
  • Szukaj w Centrum Pomocy
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Gwarancja nazwa.pl
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 tel. komórkowe
  • 801 33 22 33 tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Program Partnerski 50% prowizji

Twój unikatowy kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwi Twoim znajomym skorzystanie ze zniżki 20% na usługi nazwa.pl świadczone w Modelu Abonamentowym. Przekaż voucher z kodem lub link polecający i zyskaj stałe wynagrodzenie w wysokości 25% od każdej wpłaty za poleconą usługę. Kod rabatowy na voucherze i w  linku polecającym jest wielorazowego użytku, dlatego możesz go przekazać dowolnej liczbie osób.

ISO
© 2022 nazwa.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone