Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Lider hostingu w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Bezpieczeństwo plików
    • Cloud Backup dla Windows 7/8/10
    Bezpieczeństwo hostingu
    • Kopia zapasowa danych na CloudHostingu
    • Odzyskaj dane z serwera korzystając z Usług IT

    Technologie w Cloud Backup: szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania plików z kopii
    do 90 dni wstecz, harmonogram tworzenia kopii bezpieczeństwa, deduplikacja plików.

  • Domeny
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukaj domenę
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Usługi dla domen
    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
    • DNSSEC
  • Poczta
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Migracja
    • Przenieś pocztę na CloudMail
    Opcje
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT
  • Hosting
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Hosting za użycie z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Hosting abonamentowy z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Hosting Pay-Per-Use
  • WordPress
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    WordPress z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WordPress
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-Sklep
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rozwiązania e-commerce z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w największych miastach w Polsce oraz w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • CDN nazwa.pl Polska
    • CDN nazwa.pl Europa
    • CDN nazwa.pl World
  • VPS
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 250 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu EPIX (Warszawa, Katowice, Poznań), TPIX, PLIX, Thinx, POZIX, WRIX, CIX oraz ESpanix i AMS-IX

  • SSL
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Opcje
    • Usługi IT
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – od 5 zł | eu – od 5 zł | com – od 20 zł
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 31 lipca 2019

Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o domenie .eu, ale boicie się zapytać

Tagi: .eu domena rejestrator
domena europejska

Domena .eu jest domeną najwyższego poziomu, która cieszy się zaufaniem Internautów na całym świecie. Jej rejestracja to dobry wybór zarówno dla firm z siedzibą na terenie Unii Europejskiej, jak i mieszkańców Wspólnoty. Dowiedz się więcej na temat domeny europejskiej!

Ile kosztuje domena .eu i jak ją kupić?

W nazwa.pl domena .eu dostępna jest w promocji już za 0 zł za pierwszy rok użytkowania. Aby zarejestrować domenę .eu w nazwa.pl, wystarczy wejść na stronę https://www.nazwa.pl/domeny/, a następnie wprowadzić proponowaną nazwę. Jeżeli będzie ona dostępna, system pokieruje nas przez dalsze kroki rejestracji.

Odbierz Voucher na CloudHosting z CDN w Polsce
Odbierz Voucher na CloudHosting z CDN w Polsce i aktywuj serwer aż 80% taniej! Pobierz Voucher

Ile lat ma domena .eu?

Domena .eu została uruchomiona 7 grudnia 2005 r. Na samym początku dedykowana była instytucjom publicznym Unii Europejskiej oraz organizacjom posiadającym prawa do znaków towarowych. Od 7 kwietnia 2006 r. stała się natomiast dostępna dla wszystkich zainteresowanych.

Historia domeny sięga roku 1999, kiedy to Komisja Europejska zaczęła rozważać jej utworzenie. Ostatecznie powstała w 2002 r. na bazie rozporządzenia Rady Europy oraz Parlamentu Europejskiego. Rok później została zarejestrowana organizacja non profit EURid, która zawiaduje domeną .eu oraz .ею (czyli wersją domeny pisaną cyrylicą). EURid współpracuje z akredytowanymi rejestratorami domeny.

W kwietniu 2004 roku Komisja Europejska ustanowiła dla domeny .eu zasady polityki publicznej, a domena została dodana do strefy pierwotnej (root zone) Systemu Nazw Domen (DNS).

W grudniu 2005 roku rozpoczął się tzw. okres Sunrise, kiedy to rejestrować domeny .eu mogli jedynie wnioskodawcy legitymujący się uprzywilejowanym tytułem do konkretnej nazwy domeny. 7 kwietnia domena została udostępniona dla wszystkich i tego samego dnia zostało zarejestrowanych ponad milion adresów z rozszerzeniem .eu.

Ile domen z europejskim rozszerzeniem jest już zarejestrowanych?

Do dnia dzisiejszego zarejestrowano prawie 4 mln domen .eu. W Polsce jest ich ok. 300 000, co czyni .eu trzecią najbardziej popularną domeną w naszym kraju. Najwięcej domen .eu zarejestrowanych jest w Niemczech oraz Holandii, odpowiednio 1 mln i 0,5 mln.

Jakie są regulacje dotyczące rejestrowania domen europejskich?

Domenę .eu może zarejestrować:

  • przedsiębiorca mający statutową siedzibę, zarząd lub główne miejsce prowadzenia działalności na terenie Unii Europejskiej, Islandii, Liechtensteinu lub Norwegii;
  • organizacja założona na terytorium Wspólnoty lub ww. państw, bez uszczerbku dla stosowania przepisów prawa krajowego;
  • osoba fizyczna zamieszkała we Wspólnocie lub ww. państwach.

Kryterium dopuszczającym rejestrację nazwy domeny .eu nie jest narodowość, ale miejsce zamieszkania.

Nowe przepisy uchwalone w 2019 r. przez Parlament Europejski i oczekujące na wprowadzenie w życie przez Komisję Europejską, rozszerzają Kryteria Kwalifikacyjne o wszystkie osoby mające obywatelstwo UE, niezależnie od miejsca zamieszkania. Ponadto możliwość rejestracji domeny będzie dostępna również dla obywateli innych krajów, ale zamieszkujących na terenie Wspólnoty.

Czy są jakieś nazwy domen, których nie można używać?

Istnieją nazwy domen .eu, które zostały zablokowane przez państwa członkowskie UE lub przez instytucje unijne i co za tym idzie, nie można ich zarejestrować. Należy do nich np. wiele z dwuliterowych kodów państwowych jak np. DE dla Niemiec. Pełną listą zablokowanych nazw można znaleźć tutaj.

Czy dla domen .eu istnieją ograniczenia techniczne?

Ograniczenia techniczne domeny .eu dotyczą możliwych do rejestracji nazw domen:

  • mogą zawierać znaki alfabetu łacińskiego od a do z, cyfry od 0 do 9 oraz myślnik (-). Dopuszczalne są także znaki diakrytyczne (czyli narodowe, jak nasze „ą”, „ć”);
  • nie mogą rozpoczynać się ani kończyć myślnikiem (-), nie może on też znajdować się na trzeciej i czwartej pozycji nazwy z wyjątkiem sytuacji, kiedy myślniki są poprzedzone znakami „xn”;
  • nazwa nie może być krótsza niż 2 znaki ani dłuższa niż 63 znaki.

Domena .eu a pozycjonowanie – jak europejskie rozszerzenie wpływa na pozycję strony w wynikach Google?

Domena .eu jako trzecia pod względem ilości rejestracji domena w Polsce cieszy się dużym zaufaniem Internautów. Bezpośrednio wpływa to na kwestię pozycjonowania, ponieważ strony o adresie z rozszerzeniem .eu są przez użytkowników częściej klikane w Google. Ponadto domena .eu to dobry wybór dla firmy, która planuje ekspansję na rynki zagraniczne, ponieważ jest rozpoznawalna na całym świecie i budzi zaufanie.


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • Europejska domena a bezpieczeństwo w sieci
  • Domena .eu – nowe możliwości dla polskiego biznesu

WIĘCEJ INFORMACJI Z CENTRUM POMOCY:

  • Domena europejska .eu (EURid)
  • Jak zamówić domenę w nazwa.pl?

Domena .eu w liczbach 

Infografika domeny.eu w liczbach | nazwa.pl

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Nowa wersja aplikacji Cloud Backup z obsługą macOS i Linux | nazwa.pl
5 lipca 2022

Nowa wersja aplikacji Cloud Backup z obsługą macOS i Linux

Nowa odsłona aplikacji Cloud Backup, oprócz zabezpieczania danych na komputerach z systemem Windows, zyskała... Nowa odsłona aplikacji Cloud Backup, oprócz zabezpieczania danych na komputerach z systemem Windows, zyskała również możliwość obsługi urządzeń działających pod kontrolą macOS i Linux. Z istotnych zmian, poza wprowadzeniem wersji na kolejne systemy operacyjne, trzeba wymienić dostęp do nielimitowanej przestrzeni dyskowej na tworzone kopie zapasowe. Płatność rozliczana jest w elastycznym Modelu za Użycie, zatem ostateczny koszt usługi będzie uzależniony wyłącznie od poziomu jej faktycznego wykorzystania. Rosnąca liczba zapytań o możliwość instalacji programu Cloud Backup, na komputerach działających w systemach operacyjnych innych niż Windows, a w szczególności macOS i Linux, skłoniła nas do stworzenia od podstaw nowej wersji aplikacji. Jak pokazuje poniższy wykres, obsługiwane obecnie przez program Cloud Backup systemy operacyjne z rodziny Windows, macOS i Linux stanowią ponad 92% wszystkich systemów, które są stosowane na komputerach firmowych i prywatnych. Cloud Backup to nowoczesny i czytelny interfejs znany zarówno z szybkości działania, jak i ergonomii zarządzania dostępnymi opcjami. W nowej wersji Cloud Backup dostępne są te same funkcje, które znane były z aplikacji tylko dla Windowsa. Całość pozostała w niezmienionym, powszechnie docenianym układzie graficznym. Dzięki temu użytkownicy, którzy już wcześniej korzystali z programu, po jego aktualizacji do najnowszej wersji nie odczują żadnych niedogodności. Najnowsza oferta Cloud Backup umożliwia wykorzystanie dowolnej, bo nielimitowanej przestrzeni backupowej. Dopasowuje się ona więc do Twoich indywidualnych potrzeb, a jej koszt godzinowy to tylko 0,01 zł + VAT za każde rozpoczęte 10 GB. Dzięki rozliczeniom w Modelu za Użycie płatności za Cloud Backup wynikają wyłącznie z faktycznie zajętego przez kopie zapasowe miejsca w chmurze nazwa.pl. Aby rozpocząć korzystanie z aplikacji wystarczy po złożeniu zamówienia zasilić przypisane do niej Konto Zaliczkowe...
Pozycjonowanie wideo na YouTube | nazwa.pl
22 września 2021

Pozycjonowanie wideo na YouTube

Wideo w naszych czasach jest najchętniej konsumowanym rodzajem treści. Z tego powodu warto w nie inwestować... Wideo w naszych czasach jest najchętniej konsumowanym rodzajem treści. Z tego powodu warto w nie inwestować, gdyż może przełożyć się to na sukces prowadzonych działań marketingowych. Aby jednak filmy przynosiły zamierzony efekt, widzowie powinni móc łatwo je odnaleźć. Przygotowaliśmy przegląd technik, które pomogą pozycjonować filmiki w najpopularniejszym serwisie wideo – YouTube. Skup się na słowach kluczowych Słowa kluczowe mają podstawowe znaczenie dla SEO, także na YouTube. Powinny się one odnosić do tematu filmu (nie mogą wprowadzać w błąd!). Aby znaleźć odpowiednie słowa kluczowe, możemy skorzystać z Google Trends i Planera słów kluczowych. Dobrym sposobem jest zwrócenie uwagi na podpowiedzi, wyświetlające się podczas wpisywania treści do wyszukiwarki serwisu. Warto jest stosować słowa kluczowe z tzw. długiego ogona, co oznacza wyrażenia mniej popularne, bardziej szczegółowe i trafniej opisujące temat. Nie będziemy wtedy zmuszeni do konkurowania z najpowszechniej używanymi frazami. Oprócz tytułu (o którym za chwilę), trzeba poświęcić trochę czasu także na meta opis (eng. meta description). Może znaleźć się w nim link polecający naszą witrynę internetową lub bloga. Jeśli prowadzimy sklep internetowy i film dotyczy konkretnego produktu, należy go tam podlinkować. Podobnie duże znaczenie ma użycie odpowiednich tagów. Lepiej, aby były one bardziej szczegółowe, co można osiągnąć poprzez konstruowanie ich z więcej niż jednego słowa. Należy umieścić je wówczas w cudzysłowie...
WP-CLI na hostingu w nazwa.pl
10 lutego 2021

WP-CLI na hostingu w nazwa.pl

Na serwerach CloudHosting w nazwa.pl możesz od dziś korzystać z narzędzia WP-CLI, które udostępniliśmy specjalnie z myślą... Na serwerach CloudHosting w nazwa.pl możesz od dziś korzystać z narzędzia WP-CLI, które udostępniliśmy specjalnie z myślą o webmasterach na co dzień zajmujących się WordPressem. WP-CLI jest aplikacją pozwalającą użytkownikom WordPressa na zarządzanie instalacjami tego systemu z poziomu wiersza poleceń, bez konieczności logowania się do zaplecza zbudowanej w oparciu o ten CMS strony. Webmasterzy, którzy każdego dnia zarządzają wieloma serwisami internetowymi opartymi o te same systemy zarządzania treścią, często kultywują rytuał przechodzenia przez kolejne zakładki paneli administracyjnych tych CMS-ów, aby zrealizować jakąś prostą czynność administracyjną. U wielu z nich pojawia się wówczas naturalne pytanie, czy pewnych stałych czynności obsługowych nie dałoby się zrealizować w bardziej przystępny sposób? I najlepiej w krótszym czasie. Rozbudowane panele administracyjne systemów zarządzania treścią to z jednej strony przejrzystość sposobu prezentacji, ale z drugiej strony także konieczność każdorazowego przebrnięcia przez szereg opcji, zanim trafi się na tę właściwą, na której nam zależy. Taka procedura szukania konkretnej funkcji w ramach panelu administracyjnego często zajmuje sporo czasu. Jest to widoczne szczególnie wtedy, gdy mamy do czynienia z tak rozbudowanym CMS-em, jakim jest WordPress. WordPress pojawił się w 2003 roku. Przez wiele lat nie oferował on żadnego rozwiązania, które umożliwiłoby webmasterom...
zabezpieczenie rpki
18 lutego 2020

Spółka nazwa.pl wprowadziła zabezpieczenie RPKI

Firma nazwa.pl zabezpieczyła używane przez Spółkę adresy IP przy użyciu mechanizmu RPKI (ang. Resource Public... Firma nazwa.pl zabezpieczyła używane przez Spółkę adresy IP przy użyciu mechanizmu RPKI (ang. Resource Public Key Infrastructure). Wprowadzone rozwiązanie podnosi bezpieczeństwo infrastruktury routingu w Internecie, uniemożliwiając lub znacząco utrudniając użycie adresów IP przypisanych do Spółki przez innych uczestników sieci Internet. Problemy związany z „porwaniem” adresów IP były opisywane już wcześniej przez światowe i polskie media,  alarmujące o przypadkach przekierowywania ruchu nawet tak dużych operatorów jak YouTube czy Amazon. Temat ten już kilka lat temu pojawił się na łamach polskiego serwisu Zaufana Trzecia Strona zaufanatrzeciastrona.pl/post/manipulacje-trasami-bgp-czyli-czemu-pakiety-ida-przez-minsk/. Rozwój technologiczny umożliwił obecnie rozwiązanie tego problemu. Wypracowany przez międzynarodową organizację IETF dokument RFC 6480 (https://tools.ietf.org/html/rfc6480) opisuje sposób, w jaki międzynarodowa społeczność uczestników Internetu zdecydowała się podwyższyć bezpieczeństwo przekazywania danych w Internecie. Aby rozwiązanie RPKI mogło zadziałać, Regionalne Rejestry Internetowe (RIR), odpowiedzialne za przydział adresów IP na poszczególnych kontynentach, utworzyły funkcjonalności pozwalające każdemu operatorowi internetowemu opublikować i podpisać cyfrowym kluczem informacje o posiadanych przez niego adresach IP. Baza ta może być później użyta jako wiarygodne źródło informacji, pozwalające na wykrycie prób „porwania” adresów IP przez nieuprawnionego użytkownika sieci Internet...
freelancer - działalność gospodarcza
15 maja 2019

Czy freelancerowi opłaca się zakładać działalność gospodarczą?

Twoi klienci dopytują, czy możesz wystawić fakturę? A może taki jest warunek zlecenia? Zanim zaczniesz rozmyślać nad nazwą i... Twoi klienci dopytują, czy możesz wystawić fakturę? A może taki jest warunek zlecenia? Zanim zaczniesz rozmyślać nad nazwą i logo swojej działalności gospodarczej, dowiedz się, z czym wiąże się decyzja o jej założeniu. Jakie są korzyści z założenia działalności gospodarczej? 1. Masz większą szansę na zlecenie Nie da się ukryć, że klienci lubią, gdy freelancer prowadzi działalność gospodarczą. Znacznie ułatwia im to rozliczenia, nie wymaga podpisywania umów, płacenia za Ciebie podatku i wysyłania corocznego PIT-u. Na pewno Ci się zdarzyło, że firmy wypytują podczas negocjacji o możliwość rozliczenia poprzez fakturę, lub w samym opisie zlecenia jest taki wymóg. Trochę szkoda, jeśli z powodu braku działalności straciłbyś szansę zarobku na rzecz konkurencji… 2. Jesteś ubezpieczony Nawet jeśli korzystasz z płatnych wizyt lekarskich, życie bez ubezpieczenia zdrowotnego to nie najlepszy pomysł. Jeżeli trafisz do szpitala, nie będąc ubezpieczonym, ten wystawi Ci za leczenie pokaźny rachunek. Poza tym nie możesz korzystać z refundacji leków. Nie bez znaczenia jest także ubezpieczenie emerytalne. Alternatywą dla tego, które oferuje ZUS, jest oczywiście ubezpieczenie prywatne, które jednak wypłacane jest przez określoną ilość lat, nie bezterminowo...
jak wybrać domenę?
18 marca 2019

Jak wybrać domenę? Część 1

Obecnie mile widziane jest, aby każdy przedsiębiorca posiadał własną stronę WWW. Dzięki temu daje się zauważyć potencjalnym... Obecnie mile widziane jest, aby każdy przedsiębiorca posiadał własną stronę WWW. Dzięki temu daje się zauważyć potencjalnym klientom, a tym samym buduje zaufanie wokół marki, która staje się bardziej wiarygodna. Od czego zacząć budowanie swojej obecności w sieci? Warto zadbać o unikalną domenę oraz wybrać odpowiedni pakiet hostingowy. Na co zwrócić uwagę w przypadku pierwszego czynnika tworzenia witryny internetowej? Domena wizytówką firmy Domena jest jedną z pierwszych rzeczy odzwierciedlających nasz biznes. Można powiedzieć, że sukces firmy zawiera się w nazwie domeny. Krótka i łatwa do zapamiętania – taka powinna być domena każdego innowacyjnego przedsięwzięcia. Jeżeli usługa lub produkt posiadają dłuższą nazwę, warto zastosować akronim składający się z pierwszych liter. Najlepiej wykupić obie nazwy (pełną oraz składającą się z akronimu), tak aby użytkownicy zawsze do nas trafiali. Czym jeszcze powinna charakteryzować się domena, aby wpływała pozytywnie na rozwój biznesu? Tworząc swoją unikalną nazwę domeny, powinniśmy zadbać o to, aby posiadać jak najwięcej rozszerzeń, w tym .pl, .com czy .eu. Wraz z rozwojem firmy pojawią się możliwości ekspansji na kolejne rynki. Przydatne będą więc domeny europejskie czy globalne. Warto to uwzględnić na samym początku procesu zakładania firmowej strony WWW. Dlatego przed zakupem domeny powinniśmy sprawdzić jej dostępność w różnych rozszerzeniach. Jeżeli myślimy o określonym rynku, np. niemieckim (.de), można również zarezerwować...
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(138)
  • CDN(28)
  • WordPress(67)
  • e-Sklep(64)
  • Backup(22)
  • Poczta(19)
  • VPS(16)
  • Internet i technologia(131)
  • Webmastering(40)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.com

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Centrum Pomocy
  • Blog nazwa.pl
  • Testuj szybkość WWW
  • Szukaj w Centrum Pomocy
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Gwarancja nazwa.pl
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 tel. komórkowe
  • 801 33 22 33 tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Program Partnerski 50% prowizji

Twój unikatowy kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwi Twoim znajomym skorzystanie ze zniżki 20% na usługi nazwa.pl świadczone w Modelu Abonamentowym. Przekaż voucher z kodem lub link polecający i zyskaj stałe wynagrodzenie w wysokości 25% od każdej wpłaty za poleconą usługę. Kod rabatowy na voucherze i w  linku polecającym jest wielorazowego użytku, dlatego możesz go przekazać dowolnej liczbie osób.

ISO
© 2022 nazwa.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone