Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Lider hostingu w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Cloud Backup abonamentowy
    • Cloud Backup
    Cloud Backup za użycie
    • Cloud Backup Pay-Per-Use
    Bezpieczeństwo hostingu
    • Kopia zapasowa danych na CloudHostingu
    • Odzyskaj dane z serwera korzystając z Usług IT

    Technologie w Cloud Backup: szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania plików z kopii
    do 90 dni wstecz, harmonogram tworzenia kopii bezpieczeństwa, deduplikacja plików.

  • Domeny
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukaj domenę
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Usługi dla domen
    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
    • DNSSEC
  • Poczta
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Migracja
    • Przenieś pocztę na CloudMail
    Opcje
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT
  • Hosting
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Hosting za użycie z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Hosting abonamentowy z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Hosting Pay-Per-Use
  • WordPress
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    WordPress z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WordPress
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-Sklep
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rozwiązania e-commerce z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w największych miastach w Polsce oraz w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • CDN nazwa.pl Polska
    • CDN nazwa.pl Europa
    • CDN nazwa.pl World
  • VPS
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 250 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu EPIX (Warszawa, Katowice, Poznań), TPIX, PLIX, Thinx, POZIX, WRIX, CIX oraz ESpanix i AMS-IX

  • SSL
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Opcje
    • Usługi IT
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – od 5 zł | eu – od 5 zł | com – od 40 zł
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 22 kwietnia 2021

Czy Internet Rzeczy jest bezpieczny?

Tagi: bezpieczeństwo
Zagrożenia związane z Internetem Rzeczy | nazwa.pl

Coraz więcej przedmiotów jest podłączonych do Internetu. Dzięki temu możemy kontrolować działanie sprzętów domowych czy gromadzić informacje z różnych czujników działających w ramach „inteligentnego domu”. Oprócz korzyści płynących z wykorzystywania nowych technologii. pojawiają się także zagrożenia dotyczące bezpieczeństwa. Na czym polegają i jak im przeciwdziałać?

Co to jest Internet Rzeczy?

Internet Rzeczy (Internet of Things – IoT) oznacza przedmioty, które są podłączone do sieci i łączą się z innymi urządzeniami i systemami. Obecnie online działają powszechnie telefony, a także coraz częściej telewizory. IoT to także np.:

  • Czujniki

Urządzenia te służą do zbierania i wysyłania informacji. Wykrywają one np. ruch, mierzą poziom wilgoci, światła czy temperaturę. Podłączenie ich do Internetu sprawia, że mogą przesyłać dane, m.in. do aplikacji zainstalowanych w smartfonach oraz komunikować się z innymi systemami. Dzięki temu mamy szansę dostosowywać i zautomatyzować na przykład ogrzewanie w budynku, co może przyczynić się do wyraźnych oszczędności.

  • Inteligentne AGD

Inteligentne artykuły gospodarstwa domowego pozwalają na monitorowanie ich działania oraz dostęp do statystyk użytkowania. Oznacza to, że mamy szansę np. ustawienia czasu włączenia się pralki czy piekarnika. Dowiemy się także o ilości zużytej energii. Inteligentne lodówki z kolei powiadomią nas, gdy ilość danego produktu się wyczerpuje, a nawet zamówią go w odpowiednim czasie w sklepie internetowym.

  • Urządzenia ubieralne (ang. wearable)

Należą do nich np. smartwatche. Dzięki nim odbierzemy rozmowy, czy zobaczymy powiadomienia komunikatorów, a także zmierzymy tętno czy przebyty dystans. Za pomocą ubieralnych urządzeń zapłacimy również zbliżeniowo. Oprócz wyposażonych w czujniki inteligentnych opasek pojawia się już także odzież będąca w stanie monitorować pracę serca, płuc czy intensywność ruchu i przesyłać dane do smartfona.

Zagrożenia związane z Internetem Rzeczy

Zagrożenia związane z Internetem Rzeczy | nazwa.pl

Urządzenia IoT wzbudzają często niepokój związany z kwestiami prywatności. Dzięki nim firmy technologiczne mogą mieć dostęp nie tylko do naszych danych z social media czy innych miejsc w Internecie. Dowiedzą się także, jaki jest np. nasz stan zdrowia. Zadaniem użytkowników i regulatorów jest zatem dbanie, by dostawcy usług zapewniali klientom optymalne rozwiązania w zakresie prywatności.

Istnieje także ryzyko włamań do systemów inteligentnych urządzeń, co może prowadzić do licznych niebezpieczeństw. Biorąc pod uwagę sytuacje skrajne, hakerzy mieliby szansę przejąć kontrolę nad autonomicznym samochodem, prowadząc do wypadku. Do IoT należą także urządzenia medyczne, takie jak rozruszniki serca. Jeśli padną ofiarą cyberataku, pojawia się  zagrożenie, że ich posiadacza będzie to kosztować nawet życie.

Łupem hakerów mogą również paść dane gromadzone przez IoT. Weźmy za przykład inteligentną lodówkę – aby składać automatycznie zamówienia w sklepie internetowym na produkty, które się w niej kończą, potrzebuje dostępu do naszej karty kredytowej. Dane karty mogą natomiast zostać z urządzenia wykradzione.

Jak zabezpieczyć IoT?

W kwestii zabezpieczenia urządzeń Internetu Rzeczy najważniejszą rolę odgrywają ich producenci. Powinni podczas projektowania stosować się do standardów bezpieczeństwa wyznaczanych przez odpowiednie instytucje branżowe i urzędy.

Istotne jest, aby standardy te dotyczyły m.in. stosowania losowych, a nie domyślnych haseł oraz zaawansowanego szyfrowania danych. Producent powinien także zapewniać regularną i sprawną instalację aktualizacji oraz informować klienta, jak długo będzie obowiązywało to wsparcie.

Organizacje powinny zwrócić uwagę na wspomniane czynniki przy zakupie urządzeń, zamiast skupiać się głównie na ich cenie oraz łatwości użytkowania. W innym przypadku narażają klientów na poważne zagrożenia, a siebie na straty wizerunkowe i finansowe.

Ważna jest także samodzielna konfiguracja urządzeń z naciskiem na kontrolę dostępu. Należy regularnie zmieniać hasła, a dostęp do systemów powinni mieć jedynie wybrani administratorzy.

Również sami użytkownicy powinni zwracać uwagę na kwestie ustawień bezpieczeństwa, koncentrując się m.in. na hasłach urządzeń. Jeżeli są one domyślne lub słabe, należy zmienić je na silne i losowe. Rzecz w tym, aby postawić na bezpieczeństwo, zamiast korzystanie ze skonfigurowanych wstępnie ustawień służących jedynie łatwości użytkowania urządzeń.

Dobrym pomysłem jest także stosowanie uwierzytelniania dwuskładnikowego. Polega ono zazwyczaj na otrzymywaniu przez użytkownika SMS-a z kodem, który należy wprowadzić, aby zalogować się do urządzenia. Chroni nas to przed ryzykiem ataku przy użyciu innego komputera, jeśli nasz login i hasło zostały wcześniej przejęte przez cyberprzestępców. Przykładem takiego rozwiązania jest sposób autoryzacji podczas logowania do Panelu Klienta nazwa.pl. Dzięki temu firma zabezpiecza nas, jako użytkowników, przed nieuprawnionym dostępem do istotnych dla nas informacji i danych.


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • Sztuczna inteligencja a cyberbezpieczeństwo
  • Największe wycieki danych i sposoby ochrony przed tym zagrożeniem

Bezpieczeństwo przede wszystkim

Bezpieczeństwo przede wszystkim | nazwa.pl

Liczba urządzeń podłączonych do sieci będzie bez wątpienia ciągle rosnąć. Żyjemy w czasach smartfonów, inteligentnych głośników, telewizorów czy czujników. Czeka nas także era powszechnego wykorzystywania IoT w dziedzinie pojazdów czy odzieży.

Trzeba pamiętać jednak, że to zjawisko może mieć nie tylko pozytywne, ale i negatywne konsekwencje. Powinniśmy zatem koncentrować się przede wszystkim na bezpieczeństwie urządzeń, a nie tylko na wygodzie ich użytkowania. W innym przypadku możemy ponieść dotkliwe konsekwencje ataków hakerskich.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
CDN nazwa.pl zmniejsza obciążenie hostingu i przyspiesza działanie stron WWW
29 września 2022

CDN nazwa.pl zmniejsza obciążenie hostingu i przyspiesza działanie stron WWW

Zastanawiasz się, jak przyspieszyć działanie strony WWW, zmniejszając jednocześnie obciążenie, które generuje ona na... Zastanawiasz się, jak przyspieszyć działanie strony WWW, zmniejszając jednocześnie obciążenie, które generuje ona na Twoim hostingu? Optymalizujesz w nieskończoność wtyczki WordPressa, odchudzasz PrestaShop, poprawiasz skrypty, kompresujesz arkusze stylów, a mimo to strona nie wczytuje się tak szybko, jak tego oczekujesz? Rozwiązaniem jest sieć CDN nazwa.pl, dzięki której skutecznie zmniejszysz obciążenie swojego hostingu nawet o połowę, a Twoja strona przyspieszy, jak nigdy dotąd! CDN nazwa.pl to mniejsze obciążenie hostingu Sieć CDN nazwa.pl składa się dużej liczby serwerów, które są umieszczone w strategicznych dla ruchu internetowego punktach, a jej zadaniem jest przechowywanie kopii elementów witryn internetowych. Gdy użytkownik chce wyświetlić stronę korzystającą z CDN, jest automatycznie przekierowywany do węzła sieci znajdującego się najbliżej jego lokalizacji. Zapytania o pliki tworzące witrynę nie trafiają więc bezpośrednio na hosting, na którym jest ona utrzymywana, tylko obsługiwane są przez dodatkowe punkty cache. A dzięki temu, że do hostingu trafia mocno ograniczona liczba zapytań, jego obciążenie spada nierzadko nawet o połowę. Uzyskana w ten sposób dodatkowa moc może być od razu wykorzystana do obsługi większej liczby użytkowników odwiedzających daną stronę WWW. CDN nazwa.pl to szybsze działanie witryn CDN nazwa.pl przyspiesza działanie witryn internetowych nie tylko dlatego, że ogranicza liczbę zapytań, które trafiają bezpośrednio na hosting. Realizowane jest to także dzięki temu, że jej poszczególne węzły rozmieszczone są w strategicznych dla ruchu internetowego miejscach, bliżej użytkowników, którzy wyświetlają stronę...
Crowdfunding. Czy można tak sfinansować biznes? | nazwa.pl
16 marca 2021

Crowdfunding. Czy można tak sfinansować biznes?

Pożyczka bankowa czy zdobycie inwestorów to nie jedyne sposoby na sfinansowanie nowego projektu... Pożyczka bankowa czy zdobycie inwestorów to nie jedyne sposoby na sfinansowanie nowego projektu. Crowdfunding, czyli finansowanie społecznościowe, pozwala na wykorzystanie siły Internetu dla zdobycia środków, by wprowadzić na rynek nowy produkt lub usługę. Jak działa ten model pozyskiwania funduszy? Jak działa crowdfunding Serwisy crowdfundingowe pozwalają użytkownikom dokonywać wpłaty na rzecz osób i przedsiębiorców realizujących nowe projekty. Jeśli chodzi o korzyść dla wspierających, platformy działają zasadniczo w dwóch modelach: - nagrody W tym przypadku użytkownicy, którzy decydują się na dofinansowanie projektu, otrzymują od firmy podarunki w zależności od kwoty wsparcia. W przypadku wideobloga może to być np. imienne podziękowanie w napisach końcowych filmu dla najbardziej zaangażowanych wpłacających. Firmy mogą oferować za to wcześniejszy dostęp do swojego produktu lub usługi. Jest to najczęściej stosowany model crowdfundingu. - kapitał Niektóre serwisy (np. Republic czy Crowdfunder) pozwalają zaoferować użytkownikom udziały w spółce, w zależności od wielkości wkładu. Jest to podobne do inwestycji na giełdzie, dając szansę wpłacającym na wyselekcjonowanie przedsiębiorstw, które mogą odnieść rynkowy sukces...
Czas na nagrody! Podsumowanie konkursu w Programie Partnerskim nazwa.pl
7 stycznia 2021

Czas na nagrody! Podsumowanie konkursu w Programie Partnerskim

Z ostatnim dniem 2020 roku zakończył się także nasz konkurs zorganizowany w ramach Programu Partnerskiego. Nadszedł czas na... Z ostatnim dniem 2020 roku zakończył się także nasz konkurs zorganizowany w ramach Programu Partnerskiego. Nadszedł czas na ogłoszenie wyników oraz rozdanie wspaniałych nagród. Apple MacBook Air, Apple iPad Pro 11 oraz Apple iPhone XS trafiają do zwycięzców! W tegorocznej odsłonie konkursu Programu Partnerskiego nazwa.pl rywalizacja o główne nagrody trwała dosłownie do ostatniego dnia. Miło nam ogłosić trójkę zwycięzców, którym  serdecznie gratulujemy wygranej! Mamy nadzieję, że wygrana w konkursie będzie zwiastunem udanego i szczęśliwego roku. Wszystkim uczestnikom dziękujemy za udział i życzymy wszelkiej pomyślności w 2021 roku! Przypominamy, że Program Partnerski w nazwa.pl trwa cały czas. Nadal możesz zarabiać polecając usługi nazwa.pl z prowizją sięgającą do 50% od pierwszej wpłaty za polecane przez Ciebie usługi oraz do 35% od kolejnych płatności. Polecenie w Programie Partnerskim nazwa.pl jest bardzo proste. Wystarczy przekazać swój kod lub link polecający, dostępny w Panelu Klienta, w zakładce „Program Partnerski”...
nowe rodzaje płatności w sklepie interntowycm
6 lutego 2020

E–commerce w przyszłości – płatności jutra dostępne już dziś

Transakcje online odmieniły codzienność zarówno w sferze biznesowej, jak i konsumenckiej. Duża dostępność i szeroki... Szybki rozwój polskiego e-commerce Transakcje online odmieniły codzienność zarówno w sferze biznesowej, jak i konsumenckiej. Duża dostępność i szeroki wybór metod płatności ułatwiły życie milionom Polaków. Kilkanaście lat temu takie czynności jak zakup biletów czy uregulowanie rachunków można było wykonać głównie poza domem. Teraz, dzięki uproszczonym procesom sprzedaży, wszelkiego rodzaju zakupy i transakcje jesteśmy w stanie przeprowadzić z dowolnego miejsca posiadającego połączenie z Internetem.  Dużą skalę postępu pokazuje raport NBP – 10 lat temu za rachunki w Internecie płaciło jedynie 20% klientów, a dzisiaj to ponad 80%. Na szczęście czasy, gdy płatności elektroniczne oferowały jedynie trzy banki w Polsce, są już dawno za nami. Przez minioną dekadę w branży pojawiły się usprawnienia i innowacje, które zostały bardzo dobrze przyjęte przez rodzimych e-konsumentów. Najczęściej wybierane sposoby płatności to BLIK, pay-by-link oraz karty. Polacy doceniają szybkość i wygodę, chętnie używają smartfonów do finalizacji transakcji, a ich wymagania w zakresie szybkich i wygodnych płatności stale rosną. Płatności mobilne Biorąc pod uwagę niedawne wprowadzenie dyrektywy PSD2, tym, co wciąż zmienia się na korzyść dla użytkowników bankowości elektronicznej, jest przede wszystkim zwiększenie bezpieczeństwa usług. Niezawodne płatności mobilne to jeden z priorytetów, o które zadbano przy wprowadzeniu dyrektywy PSD2. Obecnie Polacy coraz chętniej...
jak stworzyć landing page
24 października 2019

Jak stworzyć dobry landing page?

Landing page (inaczej strona lądowania) to jedyny sposób na uzupełnienie kampanii reklamowej. Odsyłanie użytkownika na... Landing page (inaczej strona lądowania) to jedyny sposób na uzupełnienie kampanii reklamowej. Odsyłanie użytkownika na stronę główną firmy sprawia, że ma on zbyt dużo możliwości wyboru oraz widzi nadmiar rozpraszających go elementów. Koniec końców opuszcza stronę. Jak zatem zaprojektować landing page, aby zmaksymalizować skuteczność kampanii? Jeden, wyraźny cel Tworząc landing page, powinniśmy najpierw zdefiniować cel projektowania strony. Innymi słowy, należy określić, jakich zachowań oczekujemy od klienta. Dopiero wtedy możemy zdefiniować sposób, w jaki doprowadzimy go do zamierzonego celu. Strona lądowania powinna być skoncentrowana na tylko jednym celu. Celem landing page jest jak najwyższa konwersja. Wyznaczenie stronie więcej niż jednego celu zmniejszy siłę jej działania, ponieważ przekaz się rozmyje. Spójność komunikacji między reklamą a landing page Landing page powinien być przedłużeniem treści reklamy lub wiadomości e-mail, za pośrednictwem których klient trafił na stronę. Każda wartość, którą w nich komunikujemy (np. rabat), powinna pojawić się także na stronie. Wszelka niekonsekwencja w przekazie zostanie od razu wychwycona przez klienta i może zostać uznana za brak wiarygodności oferty. Skutkiem będzie wysoki współczynnik odrzuceń strony...
Język korzyści w sklepie internetowym | nazwa.pl
23 września 2019

Sprzedawaj słowem. O języku korzyści

Cechy naszego produktu to najważniejszy czynnik decydujący o jego sukcesie. Równie ważny jest jednak tekst sprzedażowy... Cechy naszego produktu to najważniejszy czynnik decydujący o jego sukcesie rynkowym. Równie ważny jest jednak tekst sprzedażowy, którym zachęcimy klienta do skorzystania z naszej oferty. Jak napisać taką treść? Poznaj swojego klienta Aby wiedzieć, jaką korzyść możemy zaproponować klientowi, musimy go najpierw poznać. W tym celu możemy stworzyć persony. Są to postaci projektowanych odbiorców naszego tekstu. W opisie każdej z nich powinny się znaleźć: - dane demograficzne (jak wiek, miejsce zamieszkania, sytuacja zawodowa, wykształcenie, status związku), - pragnienia, potrzeby, aspiracje i obawy, - typowy rozkład dnia pozwalający określić, w jakich sytuacjach klient może wejść w styczność z naszą marką. W personach należy zatem uwzględnić kluczowy dla tworzenia tekstu sprzedażowego czynnik — potrzeby klientów. Mogą być one związane z brakiem danej rzeczy (np. brakiem strony internetowej) lub potrzebą zmiany sytuacji na lepszą (np. gdy klient ma stronę internetową, ale jest ona przestarzała i niedostosowana do obsługi urządzeń mobilnych). W pierwszym przypadku będziemy musieli przekonać klienta, że w ogóle potrzebuje strony internetowej. Być może obywał się bez niej całe lata i nie widzi sensu inwestowania w tego typu produkt...
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(157)
  • CDN(30)
  • WordPress(68)
  • e-Sklep(64)
  • Backup(23)
  • Poczta(22)
  • VPS(16)
  • Internet i technologia(139)
  • Webmastering(41)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.com

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Centrum Pomocy
  • Blog nazwa.pl
  • Testuj szybkość WWW
  • Szukaj w Centrum Pomocy
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Gwarancja nazwa.pl
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 tel. komórkowe
  • 801 33 22 33 tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Program Partnerski 50% prowizji

Twój unikatowy kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwi Twoim znajomym skorzystanie ze zniżki 20% na usługi nazwa.pl świadczone w Modelu Abonamentowym. Przekaż voucher z kodem lub link polecający i zyskaj stałe wynagrodzenie w wysokości 25% od każdej wpłaty za poleconą usługę. Kod rabatowy na voucherze i w  linku polecającym jest wielorazowego użytku, dlatego możesz go przekazać dowolnej liczbie osób.

ISO
© 2022 nazwa.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone