Jak stworzyć dobry landing page?

Dowiedz się na blogu nazwa.pl, jak zaprojektować dobry landing page, aby zmaksymalizować skuteczność kampanii.

Landing page (inaczej strona lądowania) to jedyny sposób na uzupełnienie kampanii reklamowej. Odsyłanie użytkownika na stronę główną firmy sprawia, że ma on zbyt dużo możliwości wyboru oraz widzi nadmiar rozpraszających go elementów. Koniec końców opuszcza stronę. Jak zatem zaprojektować landing page, aby zmaksymalizować skuteczność kampanii? Jeden, wyraźny cel Tworząc landing page, powinniśmy najpierw zdefiniować cel projektowania strony. Innymi słowy, należy określić, jakich zachowań oczekujemy od klienta. Dopiero wtedy możemy zdefiniować sposób, w jaki doprowadzimy go do zamierzonego celu. Strona lądowania …

Jak zaprojektować stronę główną?

Strona główna - twarz naszej witryny. Dowiedz się jak zaprojektować intuicyjną i skuteczną stronę główną serwisu internetowego na blogu nazwa.pl.

Użytkownik odwiedzający naszą witrynę najczęściej trafia na stronę główną. Od tego, jak jest zaprojektowana, w dużym stopniu zależy, czy zainteresujemy go swoją ofertą. Dlatego też projektowaniu strony głównej należy poświęcić wyjątkowo dużo uwagi. Jakie elementy warto na niej umieścić? Dlaczego strona główna jest ważna? Strona główna w dużej mierze decyduje o pierwszym wrażeniu, jakie odniesie użytkownik mający kontakt z naszą marką w Internecie. Można to porównać do wizyty w butiku lub biurze, gdzie znaczenie ma nie tylko wystrój lokalu, ale także obsługa klienta. Obsługa klienta powinna czytelnie przedstawić ofertę firmy, zaproponować konkretny produkt lub skierować gościa do specjalisty, który rozwiąże jego problem. Dzięki temu nie będzie zmuszony do bezradnego rozglądania się po lokalu w poszukiwaniu interesującego go produktu (co skończyłoby się zapewne tym, że opuściłby sklep i udał się do kolejnego). Jak powinna …

Hosting z technologią Intel Optane w nazwa.pl

Spółka nazwa.pl jako pierwsza firma hostingowa w Polsce, wprowadza w ramach swoich usług najnowocześniejszą technologię Optane, którą Intel w oficjalnych materiałach określa jako „rewolucja w zakresie pamięci”. Technologia Intel Optane to największy przełom od 1989 roku, od czasu wynalezienia technologii NAND Flash Memory, która posłużyła do budowy dysków SSD.

Domena .eu – nowe możliwości dla polskiego biznesu

Domena. eu to domena najwyższego poziomu, którą może zarejestrować każda osoba lub organizacja z siedzibą na terenie Unii Europejskiej, Islandii, Liechtensteinu oraz Norwegii. To właśnie przedsiębiorcy, użytkując domenę .eu, przekazują odbiorcom komunikat o swoim ogólnoeuropejskim zasięgu, stawiając tym samym na innowacyjność i rozwój. Domeny z rozszerzeniem .eu cieszą się zaufaniem i niesłabnącą popularnością wśród internautów na całym świecie. O mocnej pozycji Polski świadczy fakt, że znajduje się ona w pierwszej piątce wśród krajów klasyfikowanych według ilości zarejestrowanych domen .eu. Natomiast w światowym rankingu rejestratorów domen .eu, firma nazwa.pl, będąca największym polskim rejestratorem europejskich domen, jest na wysokim 8 miejscu.