Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Monitoring
    • Monitoring WWW

    Monitoring WWW mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 21 stycznia 2020

Jak używać zniżek, rabatów i kodów rabatowych

Tagi: e-mail e-sklep marketing promocja rabat reklama
jak używać kodów rabatowych i zniżek

Cena jest jednym z najważniejszych kryteriów, którym kierują się konsumenci, wybierając sklep internetowy. Dlatego też znaczenie ma nie tylko odpowiednia polityka cenowa w przypadku cen regularnych, ale też prowadzenie okresowych akcji rabatowych. Jak powinny wyglądać?

E-mail marketing

Marketing za pomocą e–maili jest niezwykle skutecznym narzędziem zwiększenia sprzedaży. Poprzez spersonalizowane wiadomości można trafić do wyselekcjonowanej grupy odbiorców.

E–maile mają bardziej osobisty charakter od nawet najlepiej targetowanych reklam, przez co są bardziej skuteczne i mogą służyć długofalowemu budowaniu relacji z klientem.

Personalizacja mailingu polega nie tylko na zwracaniu się do klienta po imieniu, ale przede wszystkim na skrojonych pod niego ofertach. Narzędziem do tego mogą być właśnie zindywidualizowane rabaty.

Co wpływa na skuteczność rabatów w mailingu?

Nie wystarczy zaoferować klientowi rabat. Należy to zrobić w sposób, który zmaksymalizuje szansę na to, że obdarowany skorzysta z oferty. Ostatecznie rabat nie jest jednak propozycją odebrania towaru za darmo — za daną rzecz klient musi zapłacić, na co niekoniecznie się zgodzi (tym bardziej, jeśli nie chodzi o produkt, którego w danej chwili potrzebuje).

Jak zwiększyć skuteczność rabatów?

  • określenie targetu

Przy targetowaniu mailingu z rabatami mamy o wiele większe możliwości niż przy targetowaniu reklam. Jest tak, ponieważ dysponujemy wieloma informacjami o naszych klientach. Możemy je wykorzystać, dzieląc użytkowników np. według kryterium wartości dokonanych zakupów czy rodzajów kupowanych produktów lub podjąć próbę aktywizacji tych użytkowników, którzy zarejestrowali się na stronie sklepu, ale nie dokonali zakupu.

  • ograniczenie czasowe oferty

Klient, który otrzyma e-maila z ofertą „Rabat 30%. Jeszcze tylko 7 dni!”, będzie bardziej zdeterminowany, by z niej od razu skorzystać, niż w przypadku oferty bezterminowej. Gdy rabat można zrealizować w dowolnym czasie, klient (nawet jeśli jest zainteresowany ofertą) może odłożyć zakup w czasie. Wtedy łatwo zapomni o naszej propozycji i prawdopodobnie nigdy nie skorzysta z oferty.

  • wykorzystanie daty urodzin

Warto poprosić użytkownika o podanie przy rejestracji daty urodzenia (oczywiście powinno być to pole nieobowiązkowe, aby pozostać w zgodzie z RODO i zmniejszyć liczbę niedokończonych rejestracji). Znając datę urodzenia, będziemy mogli wysyłać klientowi spersonalizowaną ofertę rabatową w podanym dniu. Prawdopodobnie ucieszy go fakt, że pamiętamy o jego urodzinach, ale także może potraktować ofertę jako przeznaczony tylko dla niego prezent i chętnie z niej skorzystać.

Programy lojalnościowe

Możliwość przystąpienia do stworzonego przez markę programu lojalnościowego nie tylko pozwala budować silniejszą więź z firmą, ale także daje klientowi wrażenie przystąpienia do swego rodzaju ekskluzywnego klubu. Oczywiście podstawą skutecznych działań tego typu jest odpowiednia polityka rabatowa dla uczestników programu.

Zaproponowanie rabatów, które będą atrakcyjne dla klientów, jest możliwe m.in. dzięki gromadzeniu informacji o dokonanych przez nich zakupach — ich wartości oraz częstotliwości. Dzięki temu możemy poznać potrzeby i zainteresowania klientów, by na tej podstawie tworzyć spersonalizowane oferty.

Uczestników programu lojalnościowego można także nagradzać za pomocą przyznawania im punktów za każdy zakup. Użytkownicy mogą gromadzić je na swoim koncie lub wykorzystywać na bieżąco, korzystając ze zniżki przy każdym zakupie.

Obie sytuacje motywują klientów do zakupów w konkretnym sklepie. Gdy gromadzą oni punkty, mogą zechcieć wykorzystać swoje konto do otrzymania większego rabatu. Używanie punktów na bieżąco sprawia natomiast, że klienci mają świadomość opłacalności zakupów w danym sklepie, ponieważ za każdym razem kupują nieco taniej.

Rabaty na stronie sklepu

Rabaty niekoniecznie muszą być spersonalizowanymi ofertami. Dobrze je także stosować na stronie sklepu i ofertę kierować do wszystkich klientów. Wartym do rozważenia rozwiązaniem będą tu rabaty ilościowe. Polegają one na oferowaniu klientom zniżki przy zakupie większej liczby towarów lub po przekroczeniu pewnej kwoty zamówienia.

Formą rabatu jest także pokrywanie przez sklep kosztów wysyłki, jeśli klient zamówi towar za określoną kwotę. Jest to dla szczególnie ważne dla klientów, ponieważ koszty dostawy są bardzo istotnym czynnikiem przy podejmowaniu przez nich decyzji o zakupie.

Rabaty ilościowe potrafią skłonić klientów do zrobienia większych zakupów w tym samym sklepie, dlatego warto jest je stosować. Może się zdarzyć, że klient nie będzie szukał kolejnego towaru w innym sklepie, skuszony obietnicą rabatu. Szczególnie dotyczy to rabatu dotyczącego darmowej dostawy.

Ważne są rezultaty

Na koniec warto zaznaczyć, że najważniejsze jest obserwowanie rezultatów naszych działań. Udzielając rabatów, uważnie obserwujmy najważniejsze wskaźniki efektywności naszego biznesu, aby ocenić, czy akcja promocyjna jest opłacalna. Trzeba pamiętać, że każde tego typu działanie jest kosztowne i trzeba się starać, aby „nie dokładać do interesu”, ale raczej czerpać korzyść ze zniżek.

Dobrze zaplanowana akcja promocyjna jest w stanie przynieść sklepowi wymierne korzyści, nie tylko poprzez zwiększenie sprzedaży, ale przede wszystkim dzięki budowaniu lojalności klientów. A przywiązany do marki klient może dokonać zakupu w sklepie nie tylko po promocyjnych cenach.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Działania ekologiczne nazwa.pl
24 czerwca 2022

Działania ekologiczne nazwa.pl

Dbanie o środowisko naturalne to już nie tylko kwestia obowiązków ustawowych, ale przede wszystkim świadomości... Dbanie o środowisko naturalne to już nie tylko kwestia obowiązków ustawowych, ale przede wszystkim świadomości tego, że nasze działania decydują o jakości naszego życia. Nawet niewielkie zmiany w codziennym zachowaniu, mogą wpływać w istotny sposób na to, jaką planetę pozostawimy również przyszłym pokoleniom. Firma nazwa.pl, poprzez wiele zmian w swoim funkcjonowaniu, stała się również zrównoważonym i świadomym ekologicznie podmiotem. Ekologia to codzienne zachowania, które przyczyniają się do ograniczenia szkodliwej działalności człowieka w ekosystem naszej planety. Nawet zmiana drobnych nawyków, przynosi wymierne korzyści. Sortowanie odpadów, oszczędzanie energii, elektroniczny obieg dokumentów czy też wydłużenie cyklu życia urządzeń, które nas otaczają, oznacza mniej zanieczyszczeń w powietrzu, wodzie i naszym jedzeniu. Pewne nawyki nic nie kosztują, a w dłuższej perspektywie przynoszą nawet korzyści finansowe. Nowoczesna firma Idąc korytarzem w biurze nazwa.pl, miałem wrażenie, że jestem na pokładzie statku jak w firmie Star Trek. Światła automatycznie zaświecały się na mojej drodze i gasły chwilę po tym, jak przeszedłem. Sytuacja covidowa spowodowała, że w biurze pracuje niewielu pracowników, a czujniki, którymi naszpikowany jest nasz biurowiec potrafią dostosować swoje zachowanie do natężenia ruchu. Nie jest to jednak obecnie nic dziwnego, gdyż większość nowoczesnych przestrzeni biurowych posiada wiele systemów wspomaganych sztuczną inteligencją, które potrafią dostosować temperaturę, natężenie światła i sposób klimatyzacji pomieszczeń na podstawie informacji otrzymywanych z czujników...
Pozycjonowanie wideo na YouTube | nazwa.pl
22 września 2021

Pozycjonowanie wideo na YouTube

Wideo w naszych czasach jest najchętniej konsumowanym rodzajem treści. Z tego powodu warto w nie inwestować... Wideo w naszych czasach jest najchętniej konsumowanym rodzajem treści. Z tego powodu warto w nie inwestować, gdyż może przełożyć się to na sukces prowadzonych działań marketingowych. Aby jednak filmy przynosiły zamierzony efekt, widzowie powinni móc łatwo je odnaleźć. Przygotowaliśmy przegląd technik, które pomogą pozycjonować filmiki w najpopularniejszym serwisie wideo – YouTube. Skup się na słowach kluczowych Słowa kluczowe mają podstawowe znaczenie dla SEO, także na YouTube. Powinny się one odnosić do tematu filmu (nie mogą wprowadzać w błąd!). Aby znaleźć odpowiednie słowa kluczowe, możemy skorzystać z Google Trends i Planera słów kluczowych. Dobrym sposobem jest zwrócenie uwagi na podpowiedzi, wyświetlające się podczas wpisywania treści do wyszukiwarki serwisu. Warto jest stosować słowa kluczowe z tzw. długiego ogona, co oznacza wyrażenia mniej popularne, bardziej szczegółowe i trafniej opisujące temat. Nie będziemy wtedy zmuszeni do konkurowania z najpowszechniej używanymi frazami. Oprócz tytułu (o którym za chwilę), trzeba poświęcić trochę czasu także na meta opis (eng. meta description). Może znaleźć się w nim link polecający naszą witrynę internetową lub bloga. Jeśli prowadzimy sklep internetowy i film dotyczy konkretnego produktu, należy go tam podlinkować. Podobnie duże znaczenie ma użycie odpowiednich tagów. Lepiej, aby były one bardziej szczegółowe, co można osiągnąć poprzez konstruowanie ich z więcej niż jednego słowa. Należy umieścić je wówczas w cudzysłowie...
Założenie sklepu internetowego i płynące z tego korzyści | nazwa.pl
22 lipca 2021

Założenie sklepu internetowego i płynące z tego korzyści

Prowadzenie sklepu internetowego to, w dobie wszechobecnego szybkiego Internetu, bardzo popularny pomysł... Prowadzenie sklepu internetowego to, w dobie wszechobecnego szybkiego Internetu, bardzo popularny pomysł na biznes. Mimo dużej konkurencji na rynku e‑commerce pozwala na osiąganie zadowalających zysków oraz stałe zwiększanie zasięgu odbiorców, do których trafiamy z naszą ofertą. Dlaczego szczególnie teraz jest dobry moment na założenie e-sklepu, jakie są zalety jego posiadania oraz w jaki sposób rozpocząć tego typu działalność? E-commerce rośnie w siłę Według raportu Gemius “E-commerce w Polsce 2020” aż 73% polskich użytkowników Internetu kupuje online, z czego 72% w krajowych sklepach. Oznacza to 11-procentowy wzrost popularności e-handlu rok do roku. Dla konsumentów najważniejszymi czynnikami decydującymi o korzystaniu z tej formy zakupów jest nieograniczony czas na podjęcie decyzji, brak konieczności przemieszczania się do sklepu oraz całodobowa dostępność sklepów internetowych. Na wzrost popularności handlu w sieci w 2020 roku bez wątpienia miała wpływ epidemia koronawirusa. Oczywiście zamknięcie sklepów stacjonarnych nie trwało bardzo długo, ale czas obostrzeń był dla e‑commerce okazją do większych zysków. Według badań Accenture i Fashion Biznes 20% polskich konsumentów po raz pierwszy dokonało wtedy zakupów online. Polacy wskazują także, że będą w przyszłości częściej korzystać z handlu internetowego...
Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie i Reverse DNS na hostingu w nazwa.pl
9 listopada 2020

Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie i Reverse DNS na hostingu w nazwa.pl

Serwer dedykowany od hostingu wyróżnia większa swoboda w zakresie instalacji i konfiguracji oprogramowania, ale to... Serwer dedykowany od hostingu WWW wyróżnia większa swoboda w zakresie instalacji i konfiguracji oprogramowania, ale to jak jesteśmy postrzegani w sieci Internet zależy zupełnie od czegoś innego. To, co najbardziej wyróżnia serwery dedykowane, to własny adres IP oraz możliwość ustawienia dla niego opisu – potocznie zwanego reverse DNS, revDNS lub po prostu rekordem PTR. W 2019 roku do oferty nazwa.pl weszła usługa Dedykowany adres IP, dzięki której każda usługa hostingu w chmurze otrzymała możliwość uzyskania swojego indywidualnego, prywatnego identyfikatora w sieci Internet (adresu IP). Posiadanie takiego adresu, oprócz samego prestiżu wynikającego z jego posiadania, podnosi bezpieczeństwo i eliminuje potencjalne ryzyko związane ze współdzieleniem go z innymi klientami. Z każdym adresem IP związana jest jego reputacja, która wynika ze wszystkich działań użytkowników którzy go współdzielą. Wysyłanie niechcianej poczty (spam) przez jednego użytkownika współdzielącego adres IP, może doprowadzić do wpisania tego adresu IP na listy RBL. Najczęściej skutkuje to odrzucaniem wiadomości e-mail wysyłanych przez pozostałych użytkowników współdzielących ten sam adres IP, przez serwery pocztowe, obsługujące skrzynkę pocztową odbiorców korespondencji. Usługa Dedykowany adres IP spotkała się z dużym uznaniem naszych klientów, a w szczególności firm, dla których to, czy wiadomości e-mail dochodzą do adresatów to często być, albo nie być, gdyż poczta elektroniczna to podstawowy kanał komunikacji z klientami i partnerami biznesowymi. Szczególnie do tych osób nazwa.pl kieruje nową...
nowe rodzaje płatności w sklepie interntowycm
6 lutego 2020

E–commerce w przyszłości – płatności jutra dostępne już dziś

Transakcje online odmieniły codzienność zarówno w sferze biznesowej, jak i konsumenckiej. Duża dostępność i szeroki... Szybki rozwój polskiego e-commerce Transakcje online odmieniły codzienność zarówno w sferze biznesowej, jak i konsumenckiej. Duża dostępność i szeroki wybór metod płatności ułatwiły życie milionom Polaków. Kilkanaście lat temu takie czynności jak zakup biletów czy uregulowanie rachunków można było wykonać głównie poza domem. Teraz, dzięki uproszczonym procesom sprzedaży, wszelkiego rodzaju zakupy i transakcje jesteśmy w stanie przeprowadzić z dowolnego miejsca posiadającego połączenie z Internetem.  Dużą skalę postępu pokazuje raport NBP – 10 lat temu za rachunki w Internecie płaciło jedynie 20% klientów, a dzisiaj to ponad 80%. Na szczęście czasy, gdy płatności elektroniczne oferowały jedynie trzy banki w Polsce, są już dawno za nami. Przez minioną dekadę w branży pojawiły się usprawnienia i innowacje, które zostały bardzo dobrze przyjęte przez rodzimych e-konsumentów. Najczęściej wybierane sposoby płatności to BLIK, pay-by-link oraz karty. Polacy doceniają szybkość i wygodę, chętnie używają smartfonów do finalizacji transakcji, a ich wymagania w zakresie szybkich i wygodnych płatności stale rosną. Płatności mobilne Biorąc pod uwagę niedawne wprowadzenie dyrektywy PSD2, tym, co wciąż zmienia się na korzyść dla użytkowników bankowości elektronicznej, jest przede wszystkim zwiększenie bezpieczeństwa usług. Niezawodne płatności mobilne to jeden z priorytetów, o które zadbano przy wprowadzeniu dyrektywy PSD2. Obecnie Polacy coraz chętniej...
ochrona przed phishingiem
7 lutego 2019

Chroń swoich klientów przed phishingiem

Phishing to coraz popularniejsza metoda internetowego oszustwa, polegająca na wyłudzeniu danych osobowych, haseł do... Phishing to coraz popularniejsza metoda internetowego oszustwa, polegająca na wyłudzeniu danych osobowych, haseł do kont internetowych, czy też dostępów do kont bankowych. Wykradzione dane najczęściej są wykorzystywane do działalności przestępczej lub po prostu do kradzieży pieniędzy. Podstawą ochrony przed tym zagrożeniem jest przestrzeganie zasad bezpieczeństwa przez użytkowników Internetu oraz korzystanie z zabezpieczenia DNSSEC właścicieli domen i witryn WWW. Zacznijmy jednak od początku… Hakerzy z roku na rok udoskonalają swoje działania bazujące coraz częściej na socjotechnikach. Mają one najczęściej na celu kradzież danych, a następnie pieniędzy zwykłych użytkowników Internetu. Jednak równie cenne są dane osobowe, które mogą być wykorzystane do przestępczej działalności. Nie potrzeba dziś bardzo wygórowanych umiejętności, aby zagrozić potencjalnym ofiarom. Hakerzy sięgają po łatwe, a jednocześnie problematyczne z punktu widzenia internauty metody. Jedną z nich jest wspomniany phishing. Słowo to może się kojarzyć z innym, podobnie brzmiącym – fishing, oznaczającym wędkowanie ponieważ ta metoda polega właśnie na zarzuceniu przynęty i czekaniu na ofiarę. Łatwe cele Oszustwo w ramach phishingu polega na „łowieniu” ofiar poprzez nakłanianie do podania swoich danych, między innymi za pośrednictwem stron internetowych, do złudzenia przypominających oryginalne, należące do firm czy banków. Do szeroko zakrojonych działań wykorzystuje się właśnie nazwy najpopularniejszych serwisów do płatności online, instytucji finansowych czy największych portali aukcyjnych. Zwiększa to...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(18)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(260)
  • CDN(42)
  • WordPress(85)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(26)
  • Internet i technologia(172)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(4)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Domeny
  • Poczta biznesowa
  • Hosting z CDN
  • WordPress z CDN
  • CloudHosting Enterprise
  • Monitoring WWW
  • Email Marketing
  • VPS
  • Cloud Backup
  • Mail Backup
  • SaaS
  • CDN nazwa.pl
  • SSL
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz wynagrodzenie aż do 50% od wpłat za poleconą usługę.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.