Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Lider hostingu w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Cloud Backup abonamentowy
    • Cloud Backup
    Cloud Backup za użycie
    • Cloud Backup Pay-Per-Use
    Bezpieczeństwo hostingu
    • Kopia zapasowa danych na CloudHostingu
    • Odzyskaj dane z serwera korzystając z Usług IT

    Technologie w Cloud Backup: szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania plików z kopii
    do 90 dni wstecz, harmonogram tworzenia kopii bezpieczeństwa, deduplikacja plików.

  • Domeny
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukaj domenę
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Usługi dla domen
    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
    • DNSSEC
  • Poczta
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Migracja
    • Przenieś pocztę na CloudMail
    Opcje
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT
  • Hosting
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Hosting za użycie z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Hosting abonamentowy z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Hosting Pay-Per-Use
  • WordPress
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    WordPress z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WordPress
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-Sklep
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rozwiązania e-commerce z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w największych miastach w Polsce oraz w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • CDN nazwa.pl Polska
    • CDN nazwa.pl Europa
    • CDN nazwa.pl World
  • VPS
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 250 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu EPIX (Warszawa, Katowice, Poznań), TPIX, PLIX, Thinx, POZIX, WRIX, CIX oraz ESpanix i AMS-IX

  • SSL
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Opcje
    • Usługi IT
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – od 5 zł | eu – od 5 zł | com – od 40 zł
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 21 stycznia 2020

Jak używać zniżek, rabatów i kodów rabatowych

Tagi: e-mail e-sklep marketing promocja rabat reklama
jak używać kodów rabatowych i zniżek

Cena jest jednym z najważniejszych kryteriów, którym kierują się konsumenci, wybierając sklep internetowy. Dlatego też znaczenie ma nie tylko odpowiednia polityka cenowa w przypadku cen regularnych, ale też prowadzenie okresowych akcji rabatowych. Jak powinny wyglądać?

E-mail marketing

Marketing za pomocą e–maili jest niezwykle skutecznym narzędziem zwiększenia sprzedaży. Poprzez spersonalizowane wiadomości można trafić do wyselekcjonowanej grupy odbiorców.

E–maile mają bardziej osobisty charakter od nawet najlepiej targetowanych reklam, przez co są bardziej skuteczne i mogą służyć długofalowemu budowaniu relacji z klientem.

Personalizacja mailingu polega nie tylko na zwracaniu się do klienta po imieniu, ale przede wszystkim na skrojonych pod niego ofertach. Narzędziem do tego mogą być właśnie zindywidualizowane rabaty.

Co wpływa na skuteczność rabatów w mailingu?

Nie wystarczy zaoferować klientowi rabat. Należy to zrobić w sposób, który zmaksymalizuje szansę na to, że obdarowany skorzysta z oferty. Ostatecznie rabat nie jest jednak propozycją odebrania towaru za darmo — za daną rzecz klient musi zapłacić, na co niekoniecznie się zgodzi (tym bardziej, jeśli nie chodzi o produkt, którego w danej chwili potrzebuje).

Jak zwiększyć skuteczność rabatów?

  • określenie targetu

Przy targetowaniu mailingu z rabatami mamy o wiele większe możliwości niż przy targetowaniu reklam. Jest tak, ponieważ dysponujemy wieloma informacjami o naszych klientach. Możemy je wykorzystać, dzieląc użytkowników np. według kryterium wartości dokonanych zakupów czy rodzajów kupowanych produktów lub podjąć próbę aktywizacji tych użytkowników, którzy zarejestrowali się na stronie sklepu, ale nie dokonali zakupu.

  • ograniczenie czasowe oferty

Klient, który otrzyma e-maila z ofertą „Rabat 30%. Jeszcze tylko 7 dni!”, będzie bardziej zdeterminowany, by z niej od razu skorzystać, niż w przypadku oferty bezterminowej. Gdy rabat można zrealizować w dowolnym czasie, klient (nawet jeśli jest zainteresowany ofertą) może odłożyć zakup w czasie. Wtedy łatwo zapomni o naszej propozycji i prawdopodobnie nigdy nie skorzysta z oferty.

  • wykorzystanie daty urodzin

Warto poprosić użytkownika o podanie przy rejestracji daty urodzenia (oczywiście powinno być to pole nieobowiązkowe, aby pozostać w zgodzie z RODO i zmniejszyć liczbę niedokończonych rejestracji). Znając datę urodzenia, będziemy mogli wysyłać klientowi spersonalizowaną ofertę rabatową w podanym dniu. Prawdopodobnie ucieszy go fakt, że pamiętamy o jego urodzinach, ale także może potraktować ofertę jako przeznaczony tylko dla niego prezent i chętnie z niej skorzystać.

Programy lojalnościowe

Możliwość przystąpienia do stworzonego przez markę programu lojalnościowego nie tylko pozwala budować silniejszą więź z firmą, ale także daje klientowi wrażenie przystąpienia do swego rodzaju ekskluzywnego klubu. Oczywiście podstawą skutecznych działań tego typu jest odpowiednia polityka rabatowa dla uczestników programu.

Zaproponowanie rabatów, które będą atrakcyjne dla klientów, jest możliwe m.in. dzięki gromadzeniu informacji o dokonanych przez nich zakupach — ich wartości oraz częstotliwości. Dzięki temu możemy poznać potrzeby i zainteresowania klientów, by na tej podstawie tworzyć spersonalizowane oferty.

Uczestników programu lojalnościowego można także nagradzać za pomocą przyznawania im punktów za każdy zakup. Użytkownicy mogą gromadzić je na swoim koncie lub wykorzystywać na bieżąco, korzystając ze zniżki przy każdym zakupie.

Obie sytuacje motywują klientów do zakupów w konkretnym sklepie. Gdy gromadzą oni punkty, mogą zechcieć wykorzystać swoje konto do otrzymania większego rabatu. Używanie punktów na bieżąco sprawia natomiast, że klienci mają świadomość opłacalności zakupów w danym sklepie, ponieważ za każdym razem kupują nieco taniej.

Rabaty na stronie sklepu

Rabaty niekoniecznie muszą być spersonalizowanymi ofertami. Dobrze je także stosować na stronie sklepu i ofertę kierować do wszystkich klientów. Wartym do rozważenia rozwiązaniem będą tu rabaty ilościowe. Polegają one na oferowaniu klientom zniżki przy zakupie większej liczby towarów lub po przekroczeniu pewnej kwoty zamówienia.

Formą rabatu jest także pokrywanie przez sklep kosztów wysyłki, jeśli klient zamówi towar za określoną kwotę. Jest to dla szczególnie ważne dla klientów, ponieważ koszty dostawy są bardzo istotnym czynnikiem przy podejmowaniu przez nich decyzji o zakupie.

Rabaty ilościowe potrafią skłonić klientów do zrobienia większych zakupów w tym samym sklepie, dlatego warto jest je stosować. Może się zdarzyć, że klient nie będzie szukał kolejnego towaru w innym sklepie, skuszony obietnicą rabatu. Szczególnie dotyczy to rabatu dotyczącego darmowej dostawy.

Ważne są rezultaty

Na koniec warto zaznaczyć, że najważniejsze jest obserwowanie rezultatów naszych działań. Udzielając rabatów, uważnie obserwujmy najważniejsze wskaźniki efektywności naszego biznesu, aby ocenić, czy akcja promocyjna jest opłacalna. Trzeba pamiętać, że każde tego typu działanie jest kosztowne i trzeba się starać, aby „nie dokładać do interesu”, ale raczej czerpać korzyść ze zniżek.

Dobrze zaplanowana akcja promocyjna jest w stanie przynieść sklepowi wymierne korzyści, nie tylko poprzez zwiększenie sprzedaży, ale przede wszystkim dzięki budowaniu lojalności klientów. A przywiązany do marki klient może dokonać zakupu w sklepie nie tylko po promocyjnych cenach.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Witryny przyjazne klientom, czyli co to jest UX? | nazwa.pl
2 czerwca 2021

Witryny przyjazne klientom, czyli co to jest UX?

Miarą sukcesu dobrze wykonanej strony internetowej lub aplikacji jest ich pozytywny odbiór przez użytkowników... Miarą sukcesu dobrze wykonanej strony internetowej lub aplikacji jest ich pozytywny odbiór przez użytkowników. W dużym stopniu o powodzeniu projektu IT stanowi jakość interakcji, która występuje miedzy człowiekiem a gotowym rozwiązaniem, z którego korzysta. Szukaniem odpowiedzi na pytania, czego ludzie oczekują od oprogramowania komputerowego i stron WWW, w jaki sposób się po nich poruszają, na co zwracają przy korzystaniu z nich uwagę, zajmują się projektanci UX, czyli User Experience Designers. Na czym polega ich praca oraz jakie metody działania stosują? Czym jest UX? Skrót UX (user experience) odnosi się do sposobu projektowania skoncentrowanego na pozytywnym doświadczeniu użytkownika. Stosuje się go zazwyczaj w kontekście produktów cyfrowych, takich jak aplikacje czy strony internetowe, co nie oznacza, że nie jest ono istotne także w przypadku przedmiotów w pełni analogowych, jak samochody czy nawet szczoteczki do zębów. Należy je również odpowiednio zaprojektować. Aby zmaksymalizować pozytywne doświadczenie użytkownika w przypadku produktów cyfrowych, należy skupić się na określeniu celu, jaki stoi przed witryną czy aplikacją. Wymaga to także wiedzy o zachowaniach targetu projektu, ponieważ poznanie jego potrzeb jest kluczowe...
Strony WWW w nazwa.pl bezpieczne jak nigdy dotąd
9 lutego 2021

Strony WWW w nazwa.pl bezpieczne jak nigdy dotąd

Na podstawie analizy około stu miliardów zapytań o strony WWW naszych Klientów okazało się, że 67% z nich dokonywane było... Na podstawie analizy około stu miliardów zapytań o strony WWW naszych Klientów okazało się, że 67% z nich dokonywane było przy użyciu bezpiecznego protokołu HTTPS. Połączenia te wykonywane były przy zastosowaniu certyfikatów SSL, których nazwa.pl wydała już ponad milion. Z miesiąca na miesiąc rośnie udział połączeń do stron zabezpieczonych za pomocą certyfikatów SSL. W przypadku nazwa.pl certyfikaty RSA wystawiane są automatycznie do każdej domeny zarejestrowanej w nazwa.pl i instalowane na usługach hostingowych, bez żadnych dodatkowych opłat. Klienci, którzy zainteresowani są najwyższym poziomem ochrony, mogą również wykupić certyfikaty z kodowaniem ECDSA. Stosowanie certyfikatów SSL umożliwia nie tylko zabezpieczenie przesyłania danych pomiędzy serwerem i komputerem użytkownika, ale również zastosowanie szybkiej transmisji HTTP/2, która w jednym połączeniu potrafi przesłać wszystkie elementy strony WWW. „Bezpieczeństwo przesyłanych danych jest ważne zarówno dla użytkownika korzystającego ze strony WWW,  jej właściciela, ale również dla firmy hostingowej takiej jak nazwa.pl. Od ponad 2 lat dostarczamy więc naszym użytkownikom kompleksowe rozwiązanie, które chroni i przyspiesza ładowanie ich serwisów. Stanowi to duży wyróżnik nazwa.pl, gdyż nawet nasi Klienci, nieświadomi zagrożeń w sieci Internet, otrzymują ochronę, na jaką zasługują, bez konieczności wykonywania czegokolwiek w panelu zarządzania hostingiem czy też kontaktów z naszym Działem Obsługi Klienta” – powiedział Krzysztof Cebrat, prezes zarządu nazwa.pl...
Jak zautomatyzować procesy w sklepie internetowym | nazwa.pl
6 sierpnia 2020

Jak zautomatyzować procesy w sklepie internetowym?

Zarządzanie sklepem internetowym to zajęcie czasochłonne, wymagające często posiadania rozbudowanego zespołu. Dobrze jest, aby... Zarządzanie sklepem internetowym to zajęcie czasochłonne, wymagające często posiadania rozbudowanego zespołu. Dobrze jest, aby pracownicy mogli skoncentrować się jednak na zajęciach, do których niezbędna jest ludzka inwencja i decyzyjność, a czynności proste i powtarzalne powierzyli algorytmom. Które procesy w e-commerce można poddać automatyzacji? Zarządzanie asortymentem Jedną z bardziej czasochłonnych czynności w sklepie internetowym jest monitorowanie stanów magazynowych i aktualizowanie asortymentu. Dobrze jest wdrożyć w tych kwestiach mechanizmy automatyzacji, ponieważ przełoży się to na znaczne oszczędności, pozwalając zespołowi skoncentrować się na innych zadaniach. Automatyzacja potrafi sprawić, że będzie możliwa masowa edycja parametrów produktów. Dzięki temu nie istnieje potrzeba dokonywania tego ręcznie. Ważna jest także integracja z hurtowniami, aby stan magazynowy aktualizował się samoistnie. Może się to dokonywać nawet kilka razy na dobę. Warto rozważyć także zautomatyzowanie dodawania nowych produktów do oferty sklepu. Możliwe jest samoistne pobieranie asortymentu od dostawców oraz przypisywanie produktów do właściwych kategorii. Automatycznie importuje się także zdjęcia i opisy. Bywa to niezbędne w przypadku sklepów z dużym asortymentem. Trzeba jednak pamiętać, że powielanie opisów naraża nas na obniżenie rankingu stron produktów ze względu na duplicate content...
Jak nazwa.pl stworzyła najszybszy hosting w Polsce
26 maja 2020

Jak nazwa.pl stworzyła najszybszy hosting w Polsce

Hosting nazwa.pl po wymianie serwerów bije rekordy szybkości działania, niezależnie od wybranych metod testowania. W nowych... Hosting w nazwa.pl po wymianie serwerów bije rekordy szybkości działania, niezależnie od wybranych metod testowania. W nowych serwerach nazwa.pl procesory Intel Xeon taktowane zegarami do 5 GHz wykonują operacje dwa razy szybciej od serwerów konkurencji, a dyski Intel Optane zapewniają dziesięciokrotnie szybszy dostęp do danych w porównaniu do dysków NVMe SSD, używanych przez inne firmy hostingowe. Tajemnica sukcesu kryje się jednak również gdzie indziej. Aby zapewnić na stałe tak wysokie parametry szybkości działania, konieczne było zastosowanie technologii CloudHostingu, gwarantującej, że na serwerach nazwa.pl nigdy nie będzie dochodziło do przeciążeń. Technologia CloudHosting dynamicznie przypisuje obsługę danej strony WWW do najmniej obciążonego serwera w klastrze, monitorując co jedną dziesiątą sekundy stan każdego z nich i podejmując automatycznie decyzje o przeniesieniu obsługi danej strony WWW na inny serwer. Wszystko to dzieje się w okamgnieniu, zapewniając, że każda strona WWW działa z pełną szybkością niezależnie od pory dnia i nocy, a wszystkie serwery są obciążone na jednolitym poziomie. „Technologia CloudHostingu to oprócz najszybszego sprzętu serwerowego w Polsce największa przewaga konkurencyjna nazwa.pl. Podczas gdy w innych firmach słyszy się o przeciążeniu serwerów w czasie godzin szczytu, na hostingu w nazwa.pl taki problem nie występuje. Każda strona WWW działa tak samo szybko w czasie dnia i nocy” – powiedział Krzysztof Cebrat, prezes zarządu nazwa.pl...

Backup i sposoby jego wykonywania | nazwa.pl
28 stycznia 2020

Backup i sposoby jego wykonywania

Niewiele rzeczy może tak bardzo zaszkodzić firmie, jak nagła utrata danych. Obok wykwalifikowanych pracowników... Niewiele rzeczy może tak bardzo zaszkodzić firmie, jak nagła utrata danych. Obok wykwalifikowanych pracowników, gromadzone informacje to największy skarb przedsiębiorstwa, dlatego wymagają szczególnej atencji i ochrony. Wraz z postępem technologicznym na rynku pojawiło się wiele rozwiązań, które pomagają zadbać o firmowe pliki. Należy jednak podejść do ich zabezpieczania profesjonalnie i z rozsądkiem. Backup, czyli kopia zapasowa Backup polega na cyklicznej archiwizacji plików, np. z serwera, komputera czy też telefonu. Przy prowadzeniu firmy należy zadbać o wykonywanie kopii bezpieczeństwa przede wszystkim takich zasobów, jak pliki znajdujące się na serwerze, poczta e-mail czy bazy danych. Kopia zapasowa danych zabezpiecza przed ich nieumyślną i bezpowrotną utratą. Wyobraźmy sobie sytuacje, w której pracownik przez przypadek usunął cały folder z wiadomościami e-mail. Bez posiadania kopii zapasowej nie udałoby się ich odzyskać. Ponadto przywrócenie kopii zapasowych jest najlepszym wyjściem dla organizacji w przypadku ataku oprogramowania ransomware czy katastrofy naturalnej, np. pożaru w serwerowni. W pracy może dojść do różnego rodzaju zagrożeń, więc wykonywanie backupu to po prostu konieczność. Jest to kluczowy element bezpieczeństwa informatycznego każdego przedsiębiorstwa...
formularz kontaktowy na stronie
30 sierpnia 2019

Jak umieścić na stronie formularz kontaktowy

Formularz kontaktowy umożliwia wygodne i szybkie wysyłanie e-maili do firmy. Łatwiej korzysta się z niego użytkownikowi, niż z... Formularz kontaktowy umożliwia wygodne i szybkie wysyłanie e-maili do firmy. Łatwiej korzysta się z niego użytkownikowi, niż z podanego na stronie adresu e-mail. Adresy mogą być także skanowane przez roboty służące do pozyskiwania baz danych, co może narażać nas na spam. Formularz można łatwo stworzyć w WordPressie za pomocą wtyczek. Ninja Forms Ninja Forms jest wygodną w użyciu wtyczką umożliwiającą tworzenie zarówno prostych, jak i bardziej zaawansowanych formularzy. Pozwala na konfigurację własnych pól formularza oraz wyposażona jest w wiele użytecznych szablonów. Poniżej podpowiemy jak stworzyć prosty formularz kontaktowy z polami na imię i nazwisko, adres e-mail oraz treść wiadomości. 1. Instalacja wtyczki - najedź na zakładkę WTYCZKI i kliknij DODAJ NOWĄ, - wpisz w wyszukiwarce “ninja forms”, - kliknij ZAINSTALUJ przy wtyczce Ninja Forms następnie AKTYWUJ. 2. Tworzenie pierwszego formularza - najedź na zakładkę Ninja Forms, a następnie kliknij DODAJ NOWY, - aby stworzyć prosty formularz kontaktowy, kliknij opcję SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI, - kliknij pole NAME, a następnie wprowadź nazwę pola (np. Imię albo Imię i nazwisko)...
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(157)
  • CDN(30)
  • WordPress(68)
  • e-Sklep(64)
  • Backup(23)
  • Poczta(22)
  • VPS(16)
  • Internet i technologia(139)
  • Webmastering(41)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.com

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Centrum Pomocy
  • Blog nazwa.pl
  • Testuj szybkość WWW
  • Szukaj w Centrum Pomocy
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Gwarancja nazwa.pl
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 tel. komórkowe
  • 801 33 22 33 tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Program Partnerski 50% prowizji

Twój unikatowy kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwi Twoim znajomym skorzystanie ze zniżki 20% na usługi nazwa.pl świadczone w Modelu Abonamentowym. Przekaż voucher z kodem lub link polecający i zyskaj stałe wynagrodzenie w wysokości 25% od każdej wpłaty za poleconą usługę. Kod rabatowy na voucherze i w  linku polecającym jest wielorazowego użytku, dlatego możesz go przekazać dowolnej liczbie osób.

ISO
© 2022 nazwa.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone