Skip to content
Firma hostingowa roku
  • narzędzia
    • Cloud MailProgram pocztowy
    • Active.adminAdministracja serwerem
    • Active.statsStatystyki Twojej strony
    • phpMyAdmin Administracja bazami MySQL
    • phpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
  • panel klienta
  • poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    Bezpieczeństwo plików

    • Cloud Backup dla Windows 7/8/10

    Bezpieczeństwo hostingu

    • Odzyskaj dane z serwera korzystając z Usług IT

    Technologie w Cloud Backup: szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania plików z kopii
    do 90 dni wstecz, harmonogram tworzenia kopii bezpieczeństwa, deduplikacja plików

  • Domeny
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    Rejestracja nowej domeny

    • Wyszukaj domenę

    Przeniesienie domeny

    • Transferuj domenę do nazwa.pl

    Usługi dla domen

    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
  • Poczta
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    Poczta prywatna i firmowa

    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail

    Migracja

    • Przenieś pocztę na CloudMail

    Opcje

    • Dodatkowa przestrzeń dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
  • Hosting
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    Hosting

    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep

    Opcje

    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa przestrzeń dyskowa
    • Serwer pocztowy XL/XXL

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Wordpress
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    WordPress

    • CloudHosting WordPress

    Opcje

    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa przestrzeń dyskowa
    • Serwer pocztowy XL/XXL

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-sklep
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    Rozwiązania e-commerce

    • CloudHosting e-Sklep

    Opcje

    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa przestrzeń dyskowa
    • Serwer pocztowy XL/XXL

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    itchamp Nazwa.pl firmą hostingową roku

    icon CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • Zamów CloudHosting z CDN nazwa.pl
    • Zamów WordPress z CDN nazwa.pl
    • Zamów e-Sklep z CDN nazwa.pl
    • Dowiedz się więcej
  • Vps
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    Virtual Private Server

    • VPS Linux
    • VPS Windows

    Dodatkowe oprogramowanie

    • Panel Zarządzania DirectAdmin

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 200 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu PLIX, TPIX, THINX, EPIX oraz AMS-IX, zaawansowana ochrona DDoS

  • ssl
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    Certyfikaty ECDSA

    • nazwaSSL Premium
    • nazwaSSL Premium EV

    Certyfikat RSA

    • nazwaSSL
Twój koszyk
Promocja: pl – od 10 zł | eu – od 10 zł | com – od 20 zł
Przenieś domenę do nazwa.pl

Blog nazwa.pl

Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(89)
  • WordPress(56)
  • e-Sklep(55)
  • Backup(13)
  • Poczta(13)
  • VPS(10)
  • Internet i technologia(84)
  • Webmastering(29)
Posted on 21 stycznia 2020

Jak używać zniżek, rabatów i kodów rabatowych

Tagi: e-sklep e-mail rabat marketing reklama promocja
jak używać kodów rabatowych i zniżek

Cena jest jednym z najważniejszych kryteriów, którym kierują się konsumenci, wybierając sklep internetowy. Dlatego też znaczenie ma nie tylko odpowiednia polityka cenowa w przypadku cen regularnych, ale też prowadzenie okresowych akcji rabatowych. Jak powinny wyglądać?

E-mail marketing

Marketing za pomocą e–maili jest niezwykle skutecznym narzędziem zwiększenia sprzedaży. Poprzez spersonalizowane wiadomości można trafić do wyselekcjonowanej grupy odbiorców.

E–maile mają bardziej osobisty charakter od nawet najlepiej targetowanych reklam, przez co są bardziej skuteczne i mogą służyć długofalowemu budowaniu relacji z klientem.

Personalizacja mailingu polega nie tylko na zwracaniu się do klienta po imieniu, ale przede wszystkim na skrojonych pod niego ofertach. Narzędziem do tego mogą być właśnie zindywidualizowane rabaty.

Co wpływa na skuteczność rabatów w mailingu?

Nie wystarczy zaoferować klientowi rabat. Należy to zrobić w sposób, który zmaksymalizuje szansę na to, że obdarowany skorzysta z oferty. Ostatecznie rabat nie jest jednak propozycją odebrania towaru za darmo — za daną rzecz klient musi zapłacić, na co niekoniecznie się zgodzi (tym bardziej, jeśli nie chodzi o produkt, którego w danej chwili potrzebuje).

Jak zwiększyć skuteczność rabatów?

  • określenie targetu

Przy targetowaniu mailingu z rabatami mamy o wiele większe możliwości niż przy targetowaniu reklam. Jest tak, ponieważ dysponujemy wieloma informacjami o naszych klientach. Możemy je wykorzystać, dzieląc użytkowników np. według kryterium wartości dokonanych zakupów czy rodzajów kupowanych produktów lub podjąć próbę aktywizacji tych użytkowników, którzy zarejestrowali się na stronie sklepu, ale nie dokonali zakupu.

  • ograniczenie czasowe oferty

Klient, który otrzyma e-maila z ofertą „Rabat 30%. Jeszcze tylko 7 dni!”, będzie bardziej zdeterminowany, by z niej od razu skorzystać, niż w przypadku oferty bezterminowej. Gdy rabat można zrealizować w dowolnym czasie, klient (nawet jeśli jest zainteresowany ofertą) może odłożyć zakup w czasie. Wtedy łatwo zapomni o naszej propozycji i prawdopodobnie nigdy nie skorzysta z oferty.

  • wykorzystanie daty urodzin

Warto poprosić użytkownika o podanie przy rejestracji daty urodzenia (oczywiście powinno być to pole nieobowiązkowe, aby pozostać w zgodzie z RODO i zmniejszyć liczbę niedokończonych rejestracji). Znając datę urodzenia, będziemy mogli wysyłać klientowi spersonalizowaną ofertę rabatową w podanym dniu. Prawdopodobnie ucieszy go fakt, że pamiętamy o jego urodzinach, ale także może potraktować ofertę jako przeznaczony tylko dla niego prezent i chętnie z niej skorzystać.

Programy lojalnościowe

Możliwość przystąpienia do stworzonego przez markę programu lojalnościowego nie tylko pozwala budować silniejszą więź z firmą, ale także daje klientowi wrażenie przystąpienia do swego rodzaju ekskluzywnego klubu. Oczywiście podstawą skutecznych działań tego typu jest odpowiednia polityka rabatowa dla uczestników programu.

Zaproponowanie rabatów, które będą atrakcyjne dla klientów, jest możliwe m.in. dzięki gromadzeniu informacji o dokonanych przez nich zakupach — ich wartości oraz częstotliwości. Dzięki temu możemy poznać potrzeby i zainteresowania klientów, by na tej podstawie tworzyć spersonalizowane oferty.

Uczestników programu lojalnościowego można także nagradzać za pomocą przyznawania im punktów za każdy zakup. Użytkownicy mogą gromadzić je na swoim koncie lub wykorzystywać na bieżąco, korzystając ze zniżki przy każdym zakupie.

Obie sytuacje motywują klientów do zakupów w konkretnym sklepie. Gdy gromadzą oni punkty, mogą zechcieć wykorzystać swoje konto do otrzymania większego rabatu. Używanie punktów na bieżąco sprawia natomiast, że klienci mają świadomość opłacalności zakupów w danym sklepie, ponieważ za każdym razem kupują nieco taniej.

Rabaty na stronie sklepu

Rabaty niekoniecznie muszą być spersonalizowanymi ofertami. Dobrze je także stosować na stronie sklepu i ofertę kierować do wszystkich klientów. Wartym do rozważenia rozwiązaniem będą tu rabaty ilościowe. Polegają one na oferowaniu klientom zniżki przy zakupie większej liczby towarów lub po przekroczeniu pewnej kwoty zamówienia.

Formą rabatu jest także pokrywanie przez sklep kosztów wysyłki, jeśli klient zamówi towar za określoną kwotę. Jest to dla szczególnie ważne dla klientów, ponieważ koszty dostawy są bardzo istotnym czynnikiem przy podejmowaniu przez nich decyzji o zakupie.

Rabaty ilościowe potrafią skłonić klientów do zrobienia większych zakupów w tym samym sklepie, dlatego warto jest je stosować. Może się zdarzyć, że klient nie będzie szukał kolejnego towaru w innym sklepie, skuszony obietnicą rabatu. Szczególnie dotyczy to rabatu dotyczącego darmowej dostawy.

Ważne są rezultaty

Na koniec warto zaznaczyć, że najważniejsze jest obserwowanie rezultatów naszych działań. Udzielając rabatów, uważnie obserwujmy najważniejsze wskaźniki efektywności naszego biznesu, aby ocenić, czy akcja promocyjna jest opłacalna. Trzeba pamiętać, że każde tego typu działanie jest kosztowne i trzeba się starać, aby „nie dokładać do interesu”, ale raczej czerpać korzyść ze zniżek.

Dobrze zaplanowana akcja promocyjna jest w stanie przynieść sklepowi wymierne korzyści, nie tylko poprzez zwiększenie sprzedaży, ale przede wszystkim dzięki budowaniu lojalności klientów. A przywiązany do marki klient może dokonać zakupu w sklepie nie tylko po promocyjnych cenach.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
CloudHosting w nazwa.pl po przeniesieniu do Warszawy przyspieszył o 20%
28 stycznia 2021

nazwa.pl przeniosła usługi CloudHosting do Warszawy

Od dzisiaj wszystkie usługi CloudHosting nazwa.pl aktywowane są w Data Center w Warszawie. Dzięki nowej lokalizacji czasy... Od dzisiaj wszystkie usługi CloudHosting nazwa.pl aktywowane są w Data Center w Warszawie. Dzięki nowej lokalizacji czasy dostępu z sieci innych operatorów do stron WWW Klientów nazwa.pl spadły poniżej 1 ms, a strony przyspieszyły o około 20%. Czas otwarcia strony WWW zależy od odległości Szybkość działania strony WWW zależy od wydajności serwerów i baz danych na hostingu, ale nie bez znaczenia jest również czas przesyłania danych do przeglądarki klienta. Czas ten wzrasta proporcjonalnie wraz ze wzrostem odległości pomiędzy klientem i serwerem, a ta sama strona, w zależności od opóźnienia na łączach, może wyświetlać się wolno lub bardzo szybko. Niestety nie jest tak, że informacje przesyłane są w linii prostej pomiędzy lokalizacjami, gdyż operatorzy telekomunikacyjni i hostingowi wymieniają ruch pomiędzy sobą jedynie w ustalonych lokalizacjach. W Polsce takim miejscem jest Warszawa i dla przykładu, gdy łączysz się z Wrocławia ze stroną w Krakowie, to informacja przekazywana jest i tak przez jeden z węzłów wymiany ruchu międzyoperatorskiego w stolicy. Serwery nazwa.pl zlokalizowane blisko punktów wymiany ruchu internetowego Wydłużanie trasy przesyłania informacji opóźnia jej dotarcie do adresata, dlatego nazwa.pl zdecydowała o przeniesieniu swojej chmury, w której świadczone są usługi CloudHosting, do Data Center w Warszawie...
Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie i Reverse DNS na hostingu w nazwa.pl
9 listopada 2020

Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie i Reverse DNS na hostingu w nazwa.pl

Serwer dedykowany od hostingu wyróżnia większa swoboda w zakresie instalacji i konfiguracji oprogramowania, ale to... Serwer dedykowany od hostingu WWW wyróżnia większa swoboda w zakresie instalacji i konfiguracji oprogramowania, ale to jak jesteśmy postrzegani w sieci Internet zależy zupełnie od czegoś innego. To, co najbardziej wyróżnia serwery dedykowane, to własny adres IP oraz możliwość ustawienia dla niego opisu – potocznie zwanego reverse DNS, revDNS lub po prostu rekordem PTR. W ubiegłym roku do oferty nazwa.pl weszła usługa Dedykowany adres IP, dzięki której każda usługa hostingu w chmurze otrzymała możliwość uzyskania swojego indywidualnego, prywatnego identyfikatora w sieci Internet (adresu IP). Posiadanie takiego adresu, oprócz samego prestiżu wynikającego z jego posiadania, podnosi bezpieczeństwo i eliminuje potencjalne ryzyko związane ze współdzieleniem go z innymi klientami. Z każdym adresem IP związana jest jego reputacja, która wynika ze wszystkich działań użytkowników którzy go współdzielą. Wysyłanie niechcianej poczty (spam) przez jednego użytkownika współdzielącego adres IP, może doprowadzić do wpisania tego adresu IP na listy RBL. Najczęściej skutkuje to odrzucaniem wiadomości e-mail wysyłanych przez pozostałych użytkowników współdzielących ten sam adres IP, przez serwery pocztowe, obsługujące skrzynkę pocztową odbiorców korespondencji. Usługa Dedykowany adres IP spotkała się z dużym uznaniem naszych klientów, a w...
Wymień procesor w swoim VPS na szybszy | nazwa.pl
27 maja 2020

Wymień procesor w swoim VPS na szybszy

Szybkość działania serwera VPS zależy od częstotliwości taktowania procesora, a im wyższa jest ta wartość, tym sprawniej... Szybkość działania serwera VPS zależy od częstotliwości taktowania procesora, a im wyższa jest ta wartość, tym sprawniej wykonuje on wszystkie operacje. Przeprowadziliśmy testy usług VPS z procesorami 2.2 GHz i 3.3 GHz. Zobaczcie, że VPS z wyższym taktowaniem procesora działa aż o 40% szybciej! Współczesne procesory składają się z wielu rdzeni vCPU, czyli tak zwanych wirtualnych procesorów, które działając niezależnie od siebie, pozwalają na wykonywanie wielu różnych zadań w tym samym czasie. Każda aplikacja na serwerze może korzystać zazwyczaj tylko i wyłącznie z jednego rdzenia, dlatego też od jego szybkości, a nie od liczby rdzeni w procesorze, zależy szybkość jej działania. Liczba wykonywanych operacji w pojedynczym rdzeniu procesora zależy natomiast od częstotliwości jego taktowania, czyli od tego, jak szybko każdy z rdzeni vCPU wykonuje obliczenia. Częstotliwość ta podawana jest w gigahercach i oznaczana skrótem GHz. Podnoszenie częstotliwości taktowania w procesorach odbywa się kosztem wzrostu ilości ciepła wydzielanego w trakcie jego pracy. To tak jak z poruszaniem się – gdy chodzisz, to wydzielasz mało ciepła, ale gdy zaczynasz biec, to nagle ilość ciepła gwałtownie rośnie i się pocisz. Ponieważ każdy procesor posiada graniczną wartość wydzielanego ciepła, którą może odprowadzić system chłodzenia, konieczne jest wprowadzenie ograniczenia w zakresie częstotliwości taktowania rdzeni. Tym samym wpływa to na szybkość działania wszystkich aplikacji...

CloudHosting w nazwa.pl
7 kwietnia 2020

CloudHosting w nazwa.pl, czyli flota nowoczesnych wyścigówek

CloudHosting w nazwa.pl, czyli hosting w chmurze, to rozwiązanie nowoczesne, które przewyższa pod każdym względem... CloudHosting w nazwa.pl, czyli hosting w chmurze, to rozwiązanie nowoczesne, które przewyższa pod każdym względem tradycyjny hosting, gdzie strona WWW obsługiwana jest jedynie na pojedynczym serwerze. Hosting w chmurze oferuje większą szybkość działania, skalowalność zasobów oraz reakcję na awarie w ułamkach sekund. Obrazowo można powiedzieć, że hosting tradycyjny jest jak stary wysłużony autobus, a hosting w chmurze to flota nowoczesnych samochodów wyścigowych. Hosting, na którym będzie umieszczona Twoja strona WWW jest jak pojazd, który wypożyczasz w wypożyczalni. Może to być stary, wysłużony, ale pojemny autobus, do którego kierowca zapakuje wielu innych klientów albo flota nowoczesnych samochodów wyścigowych, którymi będzie mógł poszaleć samodzielnie z pełną prędkością. Co wybierasz? W tradycyjnym hostingu Twoja strona WWW umieszczona jest z wieloma innymi stronami na pojedynczym serwerze i tam też jest uruchamiana. A jak myślisz, co się stanie, gdy ten serwer ulegnie awarii lub należy na nim uaktualnić oprogramowanie? Tak, strona przestanie działać. A co w przypadku, gdy inna strona WWW zacznie generować duży ruch, przeciążając serwer? Tak, Twoja strona zacznie wolno działać. Możesz jednak skorzystać...

jak zachęcić klientów do zakupu?
8 lutego 2019

Jak zachęcić klientów do zakupów, czyli czego oczekuje klient od sprzedawców?

Zakupy w Internecie opierają się w dużej mierze na zaufaniu do sprzedawców – dlatego jest to kluczowa kwestia dla wielu... Zakupy w Internecie opierają się w dużej mierze na zaufaniu do sprzedawców – dlatego jest to kluczowa kwestia dla wielu przedsiębiorców. Jego utrata może skutkować poważnymi problemami finansowymi czy wizerunkowymi, a w ekstremalnej sytuacji nawet zamknięciem firmy. Jak więc spełnić wymagania klientów w zakresie bezpiecznych zakupów? Zapraszamy do spojrzenia na swoją firmę ich oczami oraz sprawdzenia, jakie są oczekiwania w stosunku do Twojego e-biznesu. Pierwsze spotkanie Udało się! Dzięki wysokiej pozycji w wyszukiwarce czy atrakcyjnej cenie w porównywarce cen udało się zachęcić potencjalnego klienta do odwiedzin Twojej witryny. Od tego momentu mogą pojawić się pierwsze sygnały, które spowodują, że potencjalny klient szybko zrezygnuje, nie dokonując zakupu. Jak długo ładuje się Twoja strona? Powyżej 3 sekund? Ding, ding, ding! Niestety, właśnie zwiększyłeś szanse na zamknięcie strony Twojego sklepu o 100%. Czy jest na to rada? Tak! DNS Anycast od nazwa.pl, czyli protokół, który przyspiesza odpowiedź serwerów DNS, wykorzystując ich geograficzne rozproszenie – dzięki temu klient łączy się z najbliższym lokalnym serwerem, zapewniającym maksymalną szybkość odpowiedzi na zapytanie. Oznacza to po prostu, że klient, który chce wejść na Twoją stronę w Anglii, nie będzie czekał na połączenie z serwerem w Warszawie, tylko połączy się z najbliżej znajdującym się w Londynie. Co więcej, DNS Anycast chroni Twoją domenę także przed atakami DDoS. Niebagatelne znaczenie dla czasu ładowania się witryny ma szybkość dostępnych łączy oraz obecność serwerów w kluczowych punktach...
program partnerski w nazwa.pl
15 stycznia 2019

Program Partnerski nazwa.pl z prowizją 50%!

nazwa.pl uruchomiła Program Partnerski, w którym każdy klient może zarabiać poprzez polecanie usług największego rejestratora...
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy

O firmie

  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt

Produkty

  • Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO

Centrum pomocy

  • Szukaj w Centrum Pomocy
  • Produkty i Usługi
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO

Kontakt 24/7

  • 22 454 48 10
    tel. komórkowe
  • 801 33 22 33
    tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • blog
  • fb
  • tw
  • inst

Program partnerski 50% prowizji

Twój unikalny kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwia poleconym przez Ciebie osobom skorzystanie z 20% zniżki przy zamawianiu nowych usług w nazwa.pl. Przekaż voucher z kodem i zyskaj wynagrodzenie w wysokości 50% od pierwszej wpłaty za polecone przez Ciebie usługi oraz do 35% od kolejnych płatności.

ISO

© 2021 nazwa.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone