Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Lider hostingu w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
    • test2speed.pl Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Kopia zapasowa poczty
    • Mail Backup 25 GB
    • Mail Backup 100 GB
    • Mail Backup 250 GB
    • Mail Backup Pay-Per-Use
    Kopia zapasowa komputera
    • Cloud Backup 25 GB
    • Cloud Backup 100 GB
    • Cloud Backup 250 GB
    • Cloud Backup Pay-Per-Use
    Bezpieczeństwo hostingu
    • Kopia zapasowa na CloudHosting
    • Odzyskaj dane korzystając z Usług IT

    Technologie: tworzenie kopii bezpieczeństwa w oparciu o harmonogram oraz na żądanie, szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania danych z kopii do 90 dni wstecz, aplikacja Windows, macOS i Linux

  • Domeny
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukaj domenę
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Usługi dla domen
    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
    • DNSSEC
  • Poczta
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Migracja
    • Przenieś pocztę na CloudMail
    Opcje
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT
  • Hosting
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Hosting za użycie z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Hosting abonamentowy z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Hosting Pay-Per-Use
  • WordPress
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    WordPress z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WordPress
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-Sklep
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rozwiązania e-commerce z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w największych miastach w Polsce oraz w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • CDN nazwa.pl Polska
    • CDN nazwa.pl Europa
    • CDN nazwa.pl World
  • VPS
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 250 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu EPIX (Warszawa, Katowice, Poznań), TPIX, PLIX, Thinx, POZIX, WRIX, CIX oraz ESpanix i AMS-IX

  • SSL
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Opcje
    • Usługi IT
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – od 5 zł | eu – od 5 zł | com – od 40 zł
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 21 stycznia 2020

Jak używać zniżek, rabatów i kodów rabatowych

Tagi: e-mail e-sklep marketing promocja rabat reklama
jak używać kodów rabatowych i zniżek

Cena jest jednym z najważniejszych kryteriów, którym kierują się konsumenci, wybierając sklep internetowy. Dlatego też znaczenie ma nie tylko odpowiednia polityka cenowa w przypadku cen regularnych, ale też prowadzenie okresowych akcji rabatowych. Jak powinny wyglądać?

E-mail marketing

Marketing za pomocą e–maili jest niezwykle skutecznym narzędziem zwiększenia sprzedaży. Poprzez spersonalizowane wiadomości można trafić do wyselekcjonowanej grupy odbiorców.

E–maile mają bardziej osobisty charakter od nawet najlepiej targetowanych reklam, przez co są bardziej skuteczne i mogą służyć długofalowemu budowaniu relacji z klientem.

Personalizacja mailingu polega nie tylko na zwracaniu się do klienta po imieniu, ale przede wszystkim na skrojonych pod niego ofertach. Narzędziem do tego mogą być właśnie zindywidualizowane rabaty.

Co wpływa na skuteczność rabatów w mailingu?

Nie wystarczy zaoferować klientowi rabat. Należy to zrobić w sposób, który zmaksymalizuje szansę na to, że obdarowany skorzysta z oferty. Ostatecznie rabat nie jest jednak propozycją odebrania towaru za darmo — za daną rzecz klient musi zapłacić, na co niekoniecznie się zgodzi (tym bardziej, jeśli nie chodzi o produkt, którego w danej chwili potrzebuje).

Jak zwiększyć skuteczność rabatów?

  • określenie targetu

Przy targetowaniu mailingu z rabatami mamy o wiele większe możliwości niż przy targetowaniu reklam. Jest tak, ponieważ dysponujemy wieloma informacjami o naszych klientach. Możemy je wykorzystać, dzieląc użytkowników np. według kryterium wartości dokonanych zakupów czy rodzajów kupowanych produktów lub podjąć próbę aktywizacji tych użytkowników, którzy zarejestrowali się na stronie sklepu, ale nie dokonali zakupu.

  • ograniczenie czasowe oferty

Klient, który otrzyma e-maila z ofertą „Rabat 30%. Jeszcze tylko 7 dni!”, będzie bardziej zdeterminowany, by z niej od razu skorzystać, niż w przypadku oferty bezterminowej. Gdy rabat można zrealizować w dowolnym czasie, klient (nawet jeśli jest zainteresowany ofertą) może odłożyć zakup w czasie. Wtedy łatwo zapomni o naszej propozycji i prawdopodobnie nigdy nie skorzysta z oferty.

  • wykorzystanie daty urodzin

Warto poprosić użytkownika o podanie przy rejestracji daty urodzenia (oczywiście powinno być to pole nieobowiązkowe, aby pozostać w zgodzie z RODO i zmniejszyć liczbę niedokończonych rejestracji). Znając datę urodzenia, będziemy mogli wysyłać klientowi spersonalizowaną ofertę rabatową w podanym dniu. Prawdopodobnie ucieszy go fakt, że pamiętamy o jego urodzinach, ale także może potraktować ofertę jako przeznaczony tylko dla niego prezent i chętnie z niej skorzystać.

Programy lojalnościowe

Możliwość przystąpienia do stworzonego przez markę programu lojalnościowego nie tylko pozwala budować silniejszą więź z firmą, ale także daje klientowi wrażenie przystąpienia do swego rodzaju ekskluzywnego klubu. Oczywiście podstawą skutecznych działań tego typu jest odpowiednia polityka rabatowa dla uczestników programu.

Zaproponowanie rabatów, które będą atrakcyjne dla klientów, jest możliwe m.in. dzięki gromadzeniu informacji o dokonanych przez nich zakupach — ich wartości oraz częstotliwości. Dzięki temu możemy poznać potrzeby i zainteresowania klientów, by na tej podstawie tworzyć spersonalizowane oferty.

Uczestników programu lojalnościowego można także nagradzać za pomocą przyznawania im punktów za każdy zakup. Użytkownicy mogą gromadzić je na swoim koncie lub wykorzystywać na bieżąco, korzystając ze zniżki przy każdym zakupie.

Obie sytuacje motywują klientów do zakupów w konkretnym sklepie. Gdy gromadzą oni punkty, mogą zechcieć wykorzystać swoje konto do otrzymania większego rabatu. Używanie punktów na bieżąco sprawia natomiast, że klienci mają świadomość opłacalności zakupów w danym sklepie, ponieważ za każdym razem kupują nieco taniej.

Rabaty na stronie sklepu

Rabaty niekoniecznie muszą być spersonalizowanymi ofertami. Dobrze je także stosować na stronie sklepu i ofertę kierować do wszystkich klientów. Wartym do rozważenia rozwiązaniem będą tu rabaty ilościowe. Polegają one na oferowaniu klientom zniżki przy zakupie większej liczby towarów lub po przekroczeniu pewnej kwoty zamówienia.

Formą rabatu jest także pokrywanie przez sklep kosztów wysyłki, jeśli klient zamówi towar za określoną kwotę. Jest to dla szczególnie ważne dla klientów, ponieważ koszty dostawy są bardzo istotnym czynnikiem przy podejmowaniu przez nich decyzji o zakupie.

Rabaty ilościowe potrafią skłonić klientów do zrobienia większych zakupów w tym samym sklepie, dlatego warto jest je stosować. Może się zdarzyć, że klient nie będzie szukał kolejnego towaru w innym sklepie, skuszony obietnicą rabatu. Szczególnie dotyczy to rabatu dotyczącego darmowej dostawy.

Ważne są rezultaty

Na koniec warto zaznaczyć, że najważniejsze jest obserwowanie rezultatów naszych działań. Udzielając rabatów, uważnie obserwujmy najważniejsze wskaźniki efektywności naszego biznesu, aby ocenić, czy akcja promocyjna jest opłacalna. Trzeba pamiętać, że każde tego typu działanie jest kosztowne i trzeba się starać, aby „nie dokładać do interesu”, ale raczej czerpać korzyść ze zniżek.

Dobrze zaplanowana akcja promocyjna jest w stanie przynieść sklepowi wymierne korzyści, nie tylko poprzez zwiększenie sprzedaży, ale przede wszystkim dzięki budowaniu lojalności klientów. A przywiązany do marki klient może dokonać zakupu w sklepie nie tylko po promocyjnych cenach.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
NetArt Registrar od 13 lat jest jedynym polskim rejestratorem domen .com
20 kwietnia 2023

NetArt Registrar od 13 lat jest jedynym polskim rejestratorem domen .com

Spółka NetArt Registrar, należąca do nazwa.pl, już od 13 lat jest jedyną polską firmą posiadającą akredytację... Spółka NetArt Registrar, należąca do nazwa.pl, już od 13 lat jest jedyną polską firmą posiadającą akredytację ICANN do bezpośredniej rejestracji domen z rozszerzeniem .com. Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek, komu przekazujesz dane, uruchamiając domenę z tym rozszerzeniem? Rejestrując domenę .com w nazwa.pl, możesz być pewien, że Twoje dane osobowe pozostaną bezpieczne, bez udziału zbędnych pośredników. Akredytacja ICANN Domena .com to obok końcówek .pl i .eu trzecie najbardziej popularne rozszerzenie wybierane przez klientów z Polski. Rejestracja tej końcówki możliwa jest dzięki akredytacji uzyskiwanej od ICANN, organizacji zajmującej się nadzorem nad działaniem systemu DNS na całym świecie. Aby uzyskać taką akredytację, należy spełnić wiele formalnych kryteriów związanych ze stabilnością działania firmy, wykazać dobrą sytuację finansową i odpowiedni potencjał organizacyjny do nieprzerwanego świadczenia usług. W historii polskiego Internetu, jak dotąd, tylko jedna firma uzyskała taką akredytację i jest nią właśnie NetArt Registrar z siedzibą w Krakowie. Aktualną listę polskich firm z akredytacją ICANN możesz sprawdzić na stronie https://www.icann.org/en/accredited-registrars?page=1&country=Poland&view-all=true. Umowa zawierana na obcym prawie Rejestracja domeny odbywa zgodnie z prawem kraju, w którym siedzibę ma firma zajmująca się rejestracją domeny. Decydując się na wybór rejestratora z poza Polski, trzeba mieć na uwadze, że umowa zawierana będzie w obcym języku i zgodnie z regulacjami prawnymi obowiązującymi w USA, Francji, Niemczech czy też innych krajów, skąd pochodzi rejestrator...
Samodzielna instalacja certyfikatów SSL w CloudHosting Panel
5 listopada 2021

Samodzielna instalacja certyfikatów SSL w CloudHosting Panel

Wydany w bieżącym tygodniu CloudHosting Panel spotkał się z bardzo ciepłym przyjęciem ze strony... Wydany w bieżącym tygodniu CloudHosting Panel spotkał się z bardzo ciepłym przyjęciem ze strony naszych Klientów. Projektując nowe narzędzie, postanowiliśmy przekazać im aż trzy różne układy nawigacji znane z popularnych paneli cPanel, DirectAdmin i Plesk. Rozbudowaliśmy system statystyk oraz dodaliśmy informacje o dystrybucji ruchu w węzłach CDN nazwa.pl. Nie uniknęliśmy jednak błędów, gdyż wycofanie rzadko używanej funkcjonalności samodzielnego dodawania certyfikatów SSL spotkało się z negatywnym odbiorem rynkowym. Nowy wygląd i obsługa CDN Nowy CloudHosting Panel to narzędzie nowoczesne, działające zarówno na komputerach, jak i w wersji RWD na urządzeniach mobilnych. Zakres jego funkcjonalności, według wielu opinii doświadczonych użytkowników, wykracza poza wszystkie panele autorskie, z jakich mieli możliwość korzystania. Jedną z największych zalet jest rozbudowany system statystyk, który pozwala monitorować ruch na SMTP, IMAP4, POP3 czy nawet pojedynczych bazach danych. W CloudHosting Panel pojawiła się ponadto zakładka CDN, która pozwala na pełne zarządzanie cache, uruchomionym na wszystkich węzłach sieci dystrybucji treści, oraz na obserwację szczegółowych informacji na temat ruchu, który jest dystrybuowany w poszczególnych strefach, a nawet miastach. Z danych tych można wyczytać nie tylko, ile było transmitowanego ruchu, ale również ile było zapytań. Takie statystyki pozwalają z dużą dokładnością analizować ruch, już nie tylko z dokładnością do państw, ale również do poszczególnych miast w Polsce...
2 GB dla pojedynczego procesu PHP na hostingu w nazwa.pl
18 listopada 2020

2 GB dla pojedynczego procesu PHP na hostingu w nazwa.pl

Limit pamięci dla pojedynczego procesu to ograniczenie, które uniemożliwia korzystanie z wielu aplikacji na hostingu... Limit pamięci dla pojedynczego procesu to ograniczenie, które uniemożliwia korzystanie z wielu aplikacji na hostingu, a w szczególności z rozwiązań e-commerce. Aby usunąć tę barierę, zwiększyliśmy na usługach hostingu w nazwa.pl ilość pamięci dostępnej dla pojedynczego procesu PHP do 2 GB. CloudHosting w nazwa.pl umożliwia obecnie korzystanie nawet z tak wymagających aplikacji jak Magento 2. CloudHosting w nazwa.pl to wyjątkowe rozwiązanie na tle technologii stosowanych przez inne firmy hostingowe. W przeciwieństwie do tradycyjnego hostingu, w nazwa.pl poszczególne usługi uruchamiane są w chmurze na setkach serwerów, podzielonych na klastry, wyspecjalizowanych w obsłudze stron WWW, poczty, baz danych, FTP, SSH oraz zadań CRON. Każdy z wykupionych hostingów ma dostęp do setek procesorów i terabajtów pamięci RAM, a tylko parametry wykupionej oferty ograniczają to, z jak dużej ilości zasobów mogą skorzystać. W przypadku hostingu w nazwa.pl, usługi otrzymują co najmniej 4 vCPU oraz 8 GB RAM na procesy związane z obsługą WWW oraz nielimitowaną ilość zasobów potrzebnych do obsługi poczty i baz danych. Aby zapewnić odpowiednie warunki kontraktowe, każda usługa korzystająca z tych zasobów, proporcjonalnie do wnoszonej opłaty, otrzymuje możliwość wykorzystania uzgodnionej liczby sekund czasu procesora na wszystkich wyspecjalizowanych klastrach. Biorąc pod uwagę olbrzymią ilość pamięci RAM dostępną w klastrze serwerów WWW, dostępną po jego rozbudowie w sierpniu, nazwa.pl podjęła decyzję o zwiększeniu dostępnego limitu pamięci dla pojedynczego procesu PHP na hostingu do 2 GB...
6 narzędzi do hakowania wzrostu w e-commerce | nazwa.pl
18 sierpnia 2020

6 narzędzi do hakowania wzrostu w e-commerce

Growth hacking to nadal nowe pojęcie w digital marketingu. Podejście to jednak może znacząco zwiększyć sprzedaż sklepu... Growth hacking to nadal nowe pojęcie w digital marketingu. Podejście to jednak może znacząco zwiększyć sprzedaż sklepu internetowego, a jednocześnie nie wymaga dużych inwestycji. Na czym polega hakowanie wzrostu i jak to robić? Co to jest growth hacking? Hakowanie wzrostu (growth hacking) to pojęcie pozbawione stałej definicji (mimo że powszechnie stosowane). Jest enigmatyczne także dlatego, że z założenia nie opiera się na skodyfikowanej metodologii. Growth hacking działa na zasadzie znajdywania sposobów omijania tradycyjnych metod marketingowych w celu maksymalizowania wzrostu. Aby znaleźć skuteczne „haczki”, należy wyzbyć się tradycyjnego myślenia w dziedzinie marketingu i zastosować innowacyjne rozwiązania oparte na nowych technologiach. Zaletą tej metody jest nie tylko optymalizacja rozwoju firmy, ale także to, że stosować ją mogą zarówno duże organizacje, jak i nawet początkujące startupy. Dla tych ostatnich growth hacking jest zresztą najlepszą metodą na maksymalizację wzrostu, ponieważ nie dysponują one środkami na bardziej kosztowny marketing. Niezbędne cechy growth hakera - kreatywność Bez pomysłowości i otwarcia na nowe rozwiązania nie sposób „obejść” tradycyjnych sposobów generowania wzrostu. Pojawiające się trendy należy uważnie obserwować i wyciągać z nich wnioski, tworząc techniki odpowiednie dla własnej działalności. Niezbędne jest również obserwowanie działań konkurencji, aby nie tylko nie zostać za nią w tyle, ale nawet ją wyprzedzić...
nowe rodzaje płatności w sklepie interntowycm
6 lutego 2020

E–commerce w przyszłości – płatności jutra dostępne już dziś

Transakcje online odmieniły codzienność zarówno w sferze biznesowej, jak i konsumenckiej. Duża dostępność i szeroki... Szybki rozwój polskiego e-commerce Transakcje online odmieniły codzienność zarówno w sferze biznesowej, jak i konsumenckiej. Duża dostępność i szeroki wybór metod płatności ułatwiły życie milionom Polaków. Kilkanaście lat temu takie czynności jak zakup biletów czy uregulowanie rachunków można było wykonać głównie poza domem. Teraz, dzięki uproszczonym procesom sprzedaży, wszelkiego rodzaju zakupy i transakcje jesteśmy w stanie przeprowadzić z dowolnego miejsca posiadającego połączenie z Internetem.  Dużą skalę postępu pokazuje raport NBP – 10 lat temu za rachunki w Internecie płaciło jedynie 20% klientów, a dzisiaj to ponad 80%. Na szczęście czasy, gdy płatności elektroniczne oferowały jedynie trzy banki w Polsce, są już dawno za nami. Przez minioną dekadę w branży pojawiły się usprawnienia i innowacje, które zostały bardzo dobrze przyjęte przez rodzimych e-konsumentów. Najczęściej wybierane sposoby płatności to BLIK, pay-by-link oraz karty. Polacy doceniają szybkość i wygodę, chętnie używają smartfonów do finalizacji transakcji, a ich wymagania w zakresie szybkich i wygodnych płatności stale rosną. Płatności mobilne Biorąc pod uwagę niedawne wprowadzenie dyrektywy PSD2, tym, co wciąż zmienia się na korzyść dla użytkowników bankowości elektronicznej, jest przede wszystkim zwiększenie bezpieczeństwa usług. Niezawodne płatności mobilne to jeden z priorytetów, o które zadbano przy wprowadzeniu dyrektywy PSD2. Obecnie Polacy coraz chętniej...
Messenger do obsługi klienta
11 czerwca 2019

FB Messenger w obsłudze klienta

Messenger i WhatsApp są już stałym elementem życia większości z nas. Czy można łatwiej komunikować się ze znajomymi... Messenger i WhatsApp są już stałym elementem życia większości z nas. Czy można łatwiej komunikować się ze znajomymi? Jednak na tym wykorzystanie komunikatorów się nie kończy. Z powodzeniem mogą służyć do obsługi klienta. Podpowiadamy, jak wykorzystać rosnący trend Messenger Marketingu. Dlaczego mniej dzwonimy i wysyłamy maili Telefon dobrze sprawdza się jako narzędzie do rozmów z bliskimi przyjaciółmi czy rodziną. Mniej już nadaje się jednak do kontaktów z dalszymi znajomymi — nigdy nie wiadomo, czy nie są obecnie zajęci, a poza tym rozmawiając, nie możemy wykonywać innych czynności. Telefonowanie do firm ma dodatkowe wady. Nie tylko może być krępujące, ale na połączenie z obsługą klienta często trzeba czekać. Ponadto uzyskane informacje musimy zapamiętywać lub zapisywać (co nie jest łatwe, gdy trzymamy smartfona w jednej ręce). E-maile natomiast są zbyt formalnym sposobem komunikacji. Zdarza się, że sprawdzamy skrzynkę rzadko i odwlekamy napisanie odpowiedzi na wiadomości. Ponadto częste jest skojarzenie e-maila z pracą a nie czasem wolnym. Komunikatory rządzą (i będą rządzić) Tych wad nie mają komunikatory internetowe. Porozumiewamy się za ich pomocą szybko i niezobowiązująco. Nic dziwnego zatem, że już w 2016 r. liczba osób, które korzystają z chatów, przekroczyła liczbę użytkowników serwisów społecznościowych. Trend ten zapewne się utrzyma i wraz z upowszechnianiem technologii, z komunikatorów będzie korzystać większość światowej populacji. Największymi graczami na tym rynku są...
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(173)
  • CDN(31)
  • WordPress(68)
  • e-Sklep(64)
  • Backup(24)
  • Poczta(28)
  • VPS(18)
  • Internet i technologia(146)
  • Webmastering(44)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Centrum Pomocy
  • Blog nazwa.pl
  • Testuj szybkość WWW
  • Szukaj w Centrum Pomocy
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Gwarancja nazwa.pl
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 tel. komórkowe
  • 801 33 22 33 tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Program Partnerski 50% prowizji

Twój unikatowy kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwi Twoim znajomym skorzystanie ze zniżki 20% na usługi nazwa.pl świadczone w Modelu Abonamentowym. Przekaż voucher z kodem lub link polecający i zyskaj stałe wynagrodzenie w wysokości 25% od każdej wpłaty za poleconą usługę. Kod rabatowy na voucherze i w  linku polecającym jest wielorazowego użytku, dlatego możesz go przekazać dowolnej liczbie osób.

ISO
© 2022 nazwa.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone