Skip to content
Firma hostingowa roku
  • narzędzia
    • Cloud MailProgram pocztowy
    • Active.adminAdministracja serwerem
    • Active.statsStatystyki Twojej strony
    • phpMyAdmin Administracja bazami MySQL
    • phpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
  • panel klienta
  • poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    Bezpieczeństwo plików

    • Cloud Backup dla Windows 7/8/10

    Bezpieczeństwo hostingu

    • Odzyskaj dane z serwera korzystając z Usług IT

    Technologie w Cloud Backup: szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania plików z kopii
    do 90 dni wstecz, harmonogram tworzenia kopii bezpieczeństwa, deduplikacja plików

  • Domeny
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    Rejestracja nowej domeny

    • Wyszukaj domenę

    Przeniesienie domeny

    • Transferuj domenę do nazwa.pl

    Usługi dla domen

    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
  • Poczta
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    Poczta prywatna i firmowa

    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail

    Migracja

    • Przenieś pocztę na CloudMail

    Opcje

    • Dodatkowa przestrzeń dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
  • Hosting
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    Hosting

    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep

    Opcje

    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa przestrzeń dyskowa
    • Serwer pocztowy XL/XXL

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Wordpress
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    WordPress

    • CloudHosting WordPress

    Opcje

    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa przestrzeń dyskowa
    • Serwer pocztowy XL/XXL

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-sklep
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    Rozwiązania e-commerce

    • CloudHosting e-Sklep

    Opcje

    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa przestrzeń dyskowa
    • Serwer pocztowy XL/XXL

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Vps
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    Virtual Private Server

    • VPS Linux
    • VPS Windows

    Dodatkowe oprogramowanie

    • Panel Zarządzania DirectAdmin

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 200 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu PLIX, TPIX, THINX, EPIX oraz AMS-IX, zaawansowana ochrona DDoS

  • ssl
    Nazwa.pl firmą hostingową roku

    Certyfikaty ECDSA

    • nazwaSSL Premium
    • nazwaSSL Premium EV

    Certyfikat RSA

    • nazwaSSL
Twój koszyk
Promocja: pl – od 10 zł | eu – od 10 zł | com – od 20 zł
Przenieś domenę do nazwa.pl

Blog nazwa.pl

Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(84)
  • WordPress(54)
  • e-Sklep(54)
  • Backup(12)
  • Poczta(12)
  • VPS(8)
  • Internet i technologia(79)
  • Webmastering(28)
Posted on 24 lipca 2019

Blog dla sklepu internetowego. Dlaczego warto i jak zacząć

Tagi: e-sklep blog CloudHosting marka wizerunek copywriting
blog dla sklepu internetowego

Jeżeli chcesz wyróżnić się na tle konkurencji, wspomóc marketing swojego sklepu i wykreować jego markę, zastanów się nad prowadzeniem bloga. Wymaga on co prawda sporo pracy i konsekwencji, ale możesz odnieść wymierne korzyści.

Siła content marketingu

Prowadząc bloga, wykorzystujesz potencjał content marketingu. Za pojęciem tym kryje się dostarczanie potencjalnym klientom wartościowych dla nich treści bez bezpośredniej intencji sprzedaży (czyli nachalnego zachęcania do kupna produktów).

Działania content marketingowe prowadzą do powstania u odbiorców swego rodzaju zobowiązania — otrzymują od Ciebie coś, co spełnia ich potrzeby (intelektualne, estetyczne, praktyczne) i w zamian mogą być skłonni do zrobienia u Ciebie zakupów. Mechanizm ten buduje głębszą relację niż czysto transakcyjna klient — sprzedawca. Pogłębiasz ją jeszcze dzięki interakcji, jaką umożliwia blog.

Korzyści z prowadzenia bloga:

  • budowanie wizerunku eksperta

Za pomocą bloga możesz udowodnić, że znasz się na swojej branży. Publikując eksperckie wpisy, nie tylko dostarczasz klientom wiedzy, której mogą potrzebować, ale także zdobywasz ich zaufanie. Nie jesteś jedynie sprzedawcą, stajesz się konsultantem, który wiarygodnie rekomenduje oferowane przez siebie produkty.

  • wspomaganie SEO

Regularnie publikowane wpisy generują ruch na stronie Twojego sklepu. Google „lubi” strony, które są często aktualizowane wartościowymi treściami. Ponadto tworząc wpisy, możesz odpowiednio dobierać słowa kluczowe, aby pozyskać odwiedzających zainteresowanych zagadnieniami z Twojej branży. Do przeprowadzenia researchu, który pomoże ci wybrać odpowiednie tematy postów, użyj na przykład Google Keyword Planner.

  • zasięg dzięki social media

Wpisy możesz z powodzeniem promować za pomocą serwisów społecznościowych. Jeżeli okażą się wartościowe dla użytkowników, będą je udostępniali, co może przysporzyć Ci nowych klientów. Udostępnianie jest również możliwe z poziomu samego bloga dzięki przyciskom social media.

  • recepta na ślepotę banerową

Użytkownicy internetu przywykli już do wszędzie wyświetlanych reklam. Niezależnie od jakości kreacji, często po prostu ich nie zauważają, co nazywane jest „ślepotą banerową”. Poprzez prowadzenie bloga tworzysz treść marketingową, którą dostrzegą i która ich zaangażuje.

Określ zasoby

Zanim zaczniesz prowadzić bloga, musisz najpierw wiedzieć, czy podołasz temu zadaniu. Wpisy powinny być publikowane regularnie, natomiast ich ilość w miesiącu możesz dostosować do swoich możliwości. Na pewno lepiej nie zakładać bloga, jeżeli ma być martwy, gdyż świadczyć to będzie także o braku żywotności i konsekwencji samej firmy.

Prowadzeniem bloga powinna zająć się osoba, która nie tylko świetnie sobie radzi z językiem polskim, ale także zna podstawy SEO (na tyle, aby być w stanie wybrać odpowiednie słowa kluczowe i użyć ich w tekście) oraz ma umiejętność przeprowadzania researchu dotyczącego danej tematyki.

Cennym zasobem firmy, który możesz wykorzystać przy prowadzeniu bloga, jest wiedza ekspercka Twoich pracowników lub Twoja własna. Warto poprzez posty przekazać także swoją lub ich pasję i zaangażowanie w branżę. Blog oraz cała marka zyskują wtedy wyraźną osobowość.

Stwórz strategię

Nie należy rozpoczynać prowadzenia bloga bez jasno sprecyzowanego planu działania. Nie musisz tworzyć rozbudowanego dokumentu — powinien być przede wszystkim klarowny i łatwy do przyswojenia. Podstawowe elementy strategii to:

  • analiza konkurencji

Zanim zaczniesz pisać własnego bloga, zorientuj się, jak robią to inni. Przestudiuj blogi bezpośredniej konkurencji (jeśli je prowadzą. Jeśli nie — tym lepiej dla Ciebie!). Odwiedź też strony firm będących liderami branży na innych rynkach. W ten sposób zyskasz punkt odniesienia, a także podpatrzysz rozwiązania, które możesz wykorzystać u siebie.

  • określenie targetu

Ważne, aby wiedzieć, do kogo będą zaadresowane posty. Określ grupę docelową, uwzględniając kryteria demograficzne, zachowania, zainteresowania, potrzeby i cechy osobowości. Pomocne może być stworzenie person potencjalnych klientów. Opisz w ten sposób minimum jedną postać projektowanego czytelnika bloga.

  • wybór komunikatu

Wiedząc już, z kim konkurujesz i do kogo mówisz, możesz sformułować skierowany do odbiorców komunikat. Zastanów się, co wyróżnia Twoją markę i jak chcesz to zakomunikować (czyli, co blog będzie o niej mówił). Określ też język, jakim będziesz się posługiwać, stosowny do charakteru marki, asortymentu i targetu.

  • stworzenie zarysu tematyki

Określ kategorie Twoich przyszłych wpisów. Zdecyduj też, jaki będzie procentowy udział postów z każdej kategorii w całości publikacji. Stwórz listę pierwszych tematów.

O czym możesz pisać?

Wybór tematyki zależy od specyfiki danej branży, charakteru klientów i Twojej inwencji. Możesz się jednak zainspirować poniższymi propozycjami:

  • porady

Dzieląc się z czytelnikami swoją wiedzą, wykreujesz wizerunek marki jako eksperta w swojej dziedzinie. Zastanów się, jakie problemy kupujących możesz pomóc rozwiązać za pomocą swoich produktów. Jeśli np. sprzedajesz sprzęt fotograficzny, zaproponuj klientom najlepszy obiektyw do danych zastosowań.

  • aktualności z branży

Pisząc o tym, co dzieje się w branży, pokażesz, że się na niej doskonale znasz i trzymasz rękę na pulsie. Mogą to być relacje z bieżących wydarzeń jak targi czy pokazy mody. Tworzyć możesz także posty o nowych trendach, perspektywach rynku lub analizy bieżącej sytuacji.

  • wykorzystanie produktów

Pokazując, jak można wykorzystać Twoje produkty, udowadniasz, że są one potrzebne i warto je kupić. Przykładem może być prezentowanie stylizacji opartych na sprzedawanej przez Ciebie odzieży.

  • opowieść o marce

Wykorzystanie storytellingu do kreowania osobowości marki może sprawić, że odbiorcy poczują z nią więź. Pokaż, co skłoniło Cię do założenia sklepu, jaka pasja za tym stała i jak ją obecnie realizujesz. Możesz też dać dojść do głosu swoich pracownikom.

  • teksty o produktach

Storytelling możesz także zastosować do opowieści o tym, jak produkowane są rzeczy, które sprzedajesz, skąd pochodzą i jaka historia za nimi stoi. Jeżeli np. prowadzisz sklep z winami, napisz o sposobie ich wytwarzania, winnicach lub nawet zdaj relację ze swoich odwiedzin u producentów.

Pora pisać

Gdy już stworzysz listę tematów wpisów, pozostaje Ci tylko rozpisanie harmonogramu publikacji. Postaraj się go trzymać, aby zachować regularność zamieszczania postów. Tylko wtedy blog będzie mógł wypełnić postawione przed nim zadania.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Na co zwrócić uwagę przed założeniem sklepu internetowego | nazwa.pl
25 lutego 2021

Na co zwrócić uwagę przed założeniem sklepu internetowego

Wraz z pojawieniem się epidemii koronawirusa oraz związanych z tym obostrzeń, na rynku e‑commerce można zaobserwować…
Wraz z pojawieniem się epidemii koronawirusa oraz związanych z tym obostrzeń, na rynku e‑commerce można zaobserwować trend, jakiego kilka miesięcy wcześniej praktycznie nikt by się nie spodziewał. W dość krótkim czasie pojawiło się bardzo dużo nowych sklepów internetowych, a przychody już istniejących istotnie wzrosły. Jeśli Ty również zastanawiasz się nad założeniem własnego sklepu internetowego, musisz wiedzieć, że podjęta przez Ciebie decyzja powinna być bardzo dobrze przemyślana. O wszystkich najważniejszych aspektach tego biznesu dowiesz się z poniższego artykułu.
Jeśli zastanawiasz się, jak założyć sklep internetowy i jak się do tego zabrać, musisz wiedzieć, że obecnie założenie własnego sklepu internetowego nie jest zbyt skomplikowanym działaniem. Jednak samo otwarcie sklepu nie gwarantuje osiągnięcia sukcesu. Niezwykle ważne jest to, co wydarzy się wcześniej. Musisz pamiętać, że sklepu internetowego nie zakłada się „dla żartu” czy „z ciekawości”. Warto wcześniej wszystko dokładnie przemyśleć i przygotować tak, by uniknąć najczęstszych błędów. Poniżej opisaliśmy pięć kluczowych aspektów, na które warto zwrócić uwagę.
Dobrze zbadaj rynek docelowy
Przed założeniem własnego sklepu internetowego musisz zbadać rynek, na którym chcesz działać. To badanie powinno objąć także research dotyczący konkurencji, z którą niewątpliwie przyjdzie ci się mierzyć. Może się bowiem okazać, że nie ma już miejsca…

Raport zabezpieczeń DNSSEC w polskich firmach hostingowych | nazwa.pl
22 lutego 2021

Raport zabezpieczeń DNSSEC w polskich firmach hostingowych

DNSSEC to rozszerzenie do systemu DNS, który uwiarygadnia zapytania o adresy komputerów w sieci Internet…
DNSSEC to rozszerzenie do systemu DNS, który uwiarygadnia zapytania o adresy komputerów w sieci Internet. Bez jego zastosowania Twoja przeglądarka może zostać przekierowana do zupełnie innego serwera niż oczekiwałeś, a Twoje dane ukradzione.
DNSSEC to rozszerzenie bezpieczeństwa opracowane przez grupę IETF (Internet Engineering Task Force), zajmującą się ustanawianiem standardów technicznych i organizacyjnych w Internecie. Celem jego opracowania było rozwiązanie problemu związanego z możliwością fałszowania informacji przekazywanych przez system DNS. Zabezpieczenie to zostało wdrożone przez operatorów domen globalnych, rejestr domen europejskich, jak i polskiego operatora narodowego NASK. Jest to więc uznany standard, który rejestratorzy i firmy hostingowe mogą wykorzystać do zabezpieczenia domen swoich klientów.
Aby zbadać poziom zabezpieczeń polskich adresów stron WWW, na podstawie 2,35 miliona domen, serwis top100.webhostingtalk.pl przeprowadził badanie, które wykazało, że jedynie 469 tysięcy domen i funkcjonujących na nich serwisów WWW jest odpowiednio zabezpieczonych. Ustalając nazwy serwerów DNS, na które wskazują te domeny, określono listę firm hostingowych z największym udziałem w rynku.
Jak widać, pierwsze cztery firmy, czyli: nazwa.pl, aftermarket.pl, ovh.net i home.pl…

Najważniejsze atuty Node.js dla programisty | nazwa.pl
19 lutego 2021

Najważniejsze atuty Node.js dla programisty

Pracę zacząłem jeszcze na studiach, łącząc naukę w trybie dziennym z niepełnym wymiarem etatu. Specjalizuję się…Jak zaczynałeś swoją karierę w IT i czym obecnie się zajmujesz?Pracę zacząłem jeszcze na studiach, łącząc naukę w trybie dziennym z niepełnym wymiarem etatu. Specjalizuję się w tworzeniu aplikacji webowych. Zaczynałem w małej firmie, utrzymując system do obsługi ubezpieczeń, a później w korporacji, pracując nad systemem płatności rozwijanym w Javie. Dopiero w 2014 przyszedł czas na pierwszy komercyjny kontakt z Node.js. Implementowałem wtedy system wspierający grę online, zarządzający użytkownikami, mikropłatnościami itp. Od tej pory JavaScript i Node.js na stałe stały się jednym ze stosowanych przeze mnie narzędzi. To doświadczenie doprowadziło mnie do Bitnoise, poznańskiego software house’u, gdzie już od półtora roku pracuję dla Join, berlińskiego startupu, którego produkt pomaga rekruterom w umieszczaniu ofert pracy na różnych internetowych platformach, a kandydatom w znalezieniu pracy. Zajmuję się tam backendem, czyli częścią serwerową – przy użyciu TypeScript i Node.js tworzę rozwiązania w architekturze mikroserwisowej.Niektórzy błędnie kojarzą pracę programisty ze żmudnym przygotowywaniem kolejnych linijek kodu. Jak patrzysz na swój zawód w kontekście konkretnych zmian dla Klientów firmy, w której pracujesz?Lubię patrzeć na pracę programisty przez pryzmat problemów użytkowników, które mam okazję rozwiązywać każdego dnia. Innymi słowy, poprzez łamanie technicznych łamigłówek w kodzie mam rzeczywisty wpływ na biznes mojego klienta…

DNS Anycast za darmo w nowej promocji nazwa.pl
17 lutego 2021

DNS Anycast za darmo w nowej promocji nazwa.pl

nazwa.pl wprowadziła promocję na usługę DNS Anycast, dzięki czemu niezależnie od tego, czy korzystasz z hostingu…
nazwa.pl wprowadziła promocję na usługę DNS Anycast, dzięki czemu niezależnie od tego, czy korzystasz z hostingu lub rejestracji domen w nazwa.pl, możesz używać za darmo geograficznie rozproszonych serwerów DNS spółki, a Twoje strony WWW będą działały szybciej.
Promocja na usługi DNS Anycast w nazwa.pl dotyczy wszystkich typów domen, zarówno tych rejestrowanych przez nazwa.pl, jak i pozostałych, pozostających w publicznej rejestracji u innych usługodawców. Dla domen zakupionych w nazwa.pl usługa DNS Anycast nadal pozostaje wliczona w koszt rejestracji domeny, natomiast dla innych typów domen, zgodnie z promocją koszt obsługi za pierwszy rok wynosi 0 zł, a przy przedłużeniu 10 zł + VAT rocznie. Jeżeli nie chcesz korzystać z usług rejestracji domen w nazwa.pl, to dla typów domen rejestrowanych w naszej firmie nadal możesz skorzystać z usługi DNS Anycast, nic nie płacąc za pierwszy rok, a w kolejnych latach zaledwie 60 zł + VAT rocznie.
Należy przy tym wspomnieć, że dzięki skorzystaniu z usługi DNS Anycast, otrzymasz komercyjny certyfikat nazwaSSL, wydany na okres 1 roku, dzięki czemu nie będziesz zmuszony do korzystania z darmowego rozwiązania typu Let’s Encrypt, które wymaga od Ciebie wymiany certyfikatu co 3 miesiące i wielokrotnego powtarzania wielu czynności administracyjnych w każdym roku kalendarzowym….

WP-CLI na hostingu w nazwa.pl
10 lutego 2021

WP-CLI na hostingu w nazwa.pl

Na serwerach CloudHosting w nazwa.pl możesz od dziś korzystać z narzędzia WP-CLI, które udostępniliśmy specjalnie z myślą…
Na serwerach CloudHosting w nazwa.pl możesz od dziś korzystać z narzędzia WP-CLI, które udostępniliśmy specjalnie z myślą o webmasterach na co dzień zajmujących się WordPressem. WP-CLI jest aplikacją pozwalającą użytkownikom WordPressa na zarządzanie instalacjami tego systemu z poziomu wiersza poleceń, bez konieczności logowania się do zaplecza zbudowanej w oparciu o ten CMS strony.
Webmasterzy, którzy każdego dnia zarządzają wieloma serwisami internetowymi opartymi o te same systemy zarządzania treścią, często kultywują rytuał przechodzenia przez kolejne zakładki paneli administracyjnych tych CMS-ów, aby zrealizować jakąś prostą czynność administracyjną. U wielu z nich pojawia się wówczas naturalne pytanie, czy pewnych stałych czynności obsługowych nie dałoby się zrealizować w bardziej przystępny sposób? I najlepiej w krótszym czasie.
Rozbudowane panele administracyjne systemów zarządzania treścią to z jednej strony przejrzystość sposobu prezentacji, ale z drugiej strony także konieczność każdorazowego przebrnięcia przez szereg opcji, zanim trafi się na tę właściwą, na której nam zależy. Taka procedura szukania konkretnej funkcji w ramach panelu administracyjnego często zajmuje sporo czasu. Jest to widoczne szczególnie wtedy, gdy mamy do czynienia z tak rozbudowanym CMS-em, jakim jest WordPress.
WordPress pojawił się w 2003 roku. Przez wiele lat nie oferował on żadnego rozwiązania, które umożliwiłoby webmasterom…

Strony WWW w nazwa.pl bezpieczne jak nigdy dotąd
9 lutego 2021

Strony WWW w nazwa.pl bezpieczne jak nigdy dotąd

Na podstawie analizy około stu miliardów zapytań o strony WWW naszych Klientów okazało się, że 67% z nich dokonywane było…
Na podstawie analizy około stu miliardów zapytań o strony WWW naszych Klientów okazało się, że 67% z nich dokonywane było przy użyciu bezpiecznego protokołu HTTPS. Połączenia te wykonywane były przy zastosowaniu certyfikatów SSL, których nazwa.pl wydała już ponad milion.
Z miesiąca na miesiąc rośnie udział połączeń do stron zabezpieczonych za pomocą certyfikatów SSL. W przypadku nazwa.pl certyfikaty RSA wystawiane są automatycznie do każdej domeny zarejestrowanej w nazwa.pl i instalowane na usługach hostingowych, bez żadnych dodatkowych opłat. Klienci, którzy zainteresowani są najwyższym poziomem ochrony, mogą również wykupić certyfikaty z kodowaniem ECDSA.
Stosowanie certyfikatów SSL umożliwia nie tylko zabezpieczenie przesyłania danych pomiędzy serwerem i komputerem użytkownika, ale również zastosowanie szybkiej transmisji HTTP/2, która w jednym połączeniu potrafi przesłać wszystkie elementy strony WWW.
„Bezpieczeństwo przesyłanych danych jest ważne zarówno dla użytkownika korzystającego ze strony WWW,  jej właściciela, ale również dla firmy hostingowej takiej jak nazwa.pl. Od ponad 2 lat dostarczamy więc naszym użytkownikom kompleksowe rozwiązanie, które chroni i przyspiesza ładowanie ich serwisów. Stanowi to duży wyróżnik nazwa.pl, gdyż nawet nasi Klienci, nieświadomi zagrożeń w sieci Internet, otrzymują ochronę, na jaką zasługują, bez konieczności wykonywania czegokolwiek w panelu zarządzania hostingiem czy też kontaktów z naszym Działem Obsługi Klienta” – powiedział Krzysztof Cebrat, prezes zarządu nazwa.pl…

  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy

O firmie

  • Informacje ogólne
  • CloudHosting
  • Technologie
  • Bezpieczeństwo
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt

Produkty

  • Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • Hosting
  • WordPress
  • VPS
  • SSL
  • e-Sklep
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO

Centrum pomocy

  • Szukaj w Centrum Pomocy
  • Produkty i Usługi
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO

Kontakt 24/7

  • 22 454 48 10
    tel. komórkowe
  • 801 33 22 33
    tel.stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • blog
  • fb
  • tw
  • inst

Program partnerski 50% prowizji

Twój unikalny kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwia poleconym przez Ciebie osobom skorzystanie z 20% zniżki przy zamawianiu nowych usług w nazwa.pl. Przekaż voucher z kodem i zyskaj wynagrodzenie w wysokości 50% od pierwszej wpłaty za polecone przez Ciebie usługi oraz do 35% od kolejnych płatności.

ISO

© 2021 nazwa.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone