Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 24 lipca 2019

Blog dla sklepu internetowego. Dlaczego warto i jak zacząć

Tagi: blog CloudHosting copywriting e-sklep marka SEO wizerunek
blog dla sklepu internetowego

Jeżeli chcesz wyróżnić się na tle konkurencji, wspomóc marketing swojego sklepu i wykreować jego markę, zastanów się nad prowadzeniem bloga. Wymaga on co prawda sporo pracy i konsekwencji, ale możesz odnieść wymierne korzyści.

Siła content marketingu

Prowadząc bloga, wykorzystujesz potencjał content marketingu. Za pojęciem tym kryje się dostarczanie potencjalnym klientom wartościowych dla nich treści bez bezpośredniej intencji sprzedaży (czyli nachalnego zachęcania do kupna produktów).

Działania content marketingowe prowadzą do powstania u odbiorców swego rodzaju zobowiązania — otrzymują od Ciebie coś, co spełnia ich potrzeby (intelektualne, estetyczne, praktyczne) i w zamian mogą być skłonni do zrobienia u Ciebie zakupów. Mechanizm ten buduje głębszą relację niż czysto transakcyjna klient — sprzedawca. Pogłębiasz ją jeszcze dzięki interakcji, jaką umożliwia blog.

Korzyści z prowadzenia bloga:

  • budowanie wizerunku eksperta

Za pomocą bloga możesz udowodnić, że znasz się na swojej branży. Publikując eksperckie wpisy, nie tylko dostarczasz klientom wiedzy, której mogą potrzebować, ale także zdobywasz ich zaufanie. Nie jesteś jedynie sprzedawcą, stajesz się konsultantem, który wiarygodnie rekomenduje oferowane przez siebie produkty.

  • wspomaganie SEO

Regularnie publikowane wpisy generują ruch na stronie Twojego sklepu. Google „lubi” strony, które są często aktualizowane wartościowymi treściami. Ponadto tworząc wpisy, możesz odpowiednio dobierać słowa kluczowe, aby pozyskać odwiedzających zainteresowanych zagadnieniami z Twojej branży. Do przeprowadzenia researchu, który pomoże ci wybrać odpowiednie tematy postów, użyj na przykład Google Keyword Planner.

  • zasięg dzięki social media

Wpisy możesz z powodzeniem promować za pomocą serwisów społecznościowych. Jeżeli okażą się wartościowe dla użytkowników, będą je udostępniali, co może przysporzyć Ci nowych klientów. Udostępnianie jest również możliwe z poziomu samego bloga dzięki przyciskom social media.

  • recepta na ślepotę banerową

Użytkownicy internetu przywykli już do wszędzie wyświetlanych reklam. Niezależnie od jakości kreacji, często po prostu ich nie zauważają, co nazywane jest „ślepotą banerową”. Poprzez prowadzenie bloga tworzysz treść marketingową, którą dostrzegą i która ich zaangażuje.

Określ zasoby

Zanim zaczniesz prowadzić bloga, musisz najpierw wiedzieć, czy podołasz temu zadaniu. Wpisy powinny być publikowane regularnie, natomiast ich ilość w miesiącu możesz dostosować do swoich możliwości. Na pewno lepiej nie zakładać bloga, jeżeli ma być martwy, gdyż świadczyć to będzie także o braku żywotności i konsekwencji samej firmy.

Prowadzeniem bloga powinna zająć się osoba, która nie tylko świetnie sobie radzi z językiem polskim, ale także zna podstawy SEO (na tyle, aby być w stanie wybrać odpowiednie słowa kluczowe i użyć ich w tekście) oraz ma umiejętność przeprowadzania researchu dotyczącego danej tematyki.

Cennym zasobem firmy, który możesz wykorzystać przy prowadzeniu bloga, jest wiedza ekspercka Twoich pracowników lub Twoja własna. Warto poprzez posty przekazać także swoją lub ich pasję i zaangażowanie w branżę. Blog oraz cała marka zyskują wtedy wyraźną osobowość.

Stwórz strategię

Nie należy rozpoczynać prowadzenia bloga bez jasno sprecyzowanego planu działania. Nie musisz tworzyć rozbudowanego dokumentu — powinien być przede wszystkim klarowny i łatwy do przyswojenia. Podstawowe elementy strategii to:

  • analiza konkurencji

Zanim zaczniesz pisać własnego bloga, zorientuj się, jak robią to inni. Przestudiuj blogi bezpośredniej konkurencji (jeśli je prowadzą. Jeśli nie — tym lepiej dla Ciebie!). Odwiedź też strony firm będących liderami branży na innych rynkach. W ten sposób zyskasz punkt odniesienia, a także podpatrzysz rozwiązania, które możesz wykorzystać u siebie.

  • określenie targetu

Ważne, aby wiedzieć, do kogo będą zaadresowane posty. Określ grupę docelową, uwzględniając kryteria demograficzne, zachowania, zainteresowania, potrzeby i cechy osobowości. Pomocne może być stworzenie person potencjalnych klientów. Opisz w ten sposób minimum jedną postać projektowanego czytelnika bloga.

  • wybór komunikatu

Wiedząc już, z kim konkurujesz i do kogo mówisz, możesz sformułować skierowany do odbiorców komunikat. Zastanów się, co wyróżnia Twoją markę i jak chcesz to zakomunikować (czyli, co blog będzie o niej mówił). Określ też język, jakim będziesz się posługiwać, stosowny do charakteru marki, asortymentu i targetu.

  • stworzenie zarysu tematyki

Określ kategorie Twoich przyszłych wpisów. Zdecyduj też, jaki będzie procentowy udział postów z każdej kategorii w całości publikacji. Stwórz listę pierwszych tematów.

O czym możesz pisać?

Wybór tematyki zależy od specyfiki danej branży, charakteru klientów i Twojej inwencji. Możesz się jednak zainspirować poniższymi propozycjami:

  • porady

Dzieląc się z czytelnikami swoją wiedzą, wykreujesz wizerunek marki jako eksperta w swojej dziedzinie. Zastanów się, jakie problemy kupujących możesz pomóc rozwiązać za pomocą swoich produktów. Jeśli np. sprzedajesz sprzęt fotograficzny, zaproponuj klientom najlepszy obiektyw do danych zastosowań.

  • aktualności z branży

Pisząc o tym, co dzieje się w branży, pokażesz, że się na niej doskonale znasz i trzymasz rękę na pulsie. Mogą to być relacje z bieżących wydarzeń jak targi czy pokazy mody. Tworzyć możesz także posty o nowych trendach, perspektywach rynku lub analizy bieżącej sytuacji.

  • wykorzystanie produktów

Pokazując, jak można wykorzystać Twoje produkty, udowadniasz, że są one potrzebne i warto je kupić. Przykładem może być prezentowanie stylizacji opartych na sprzedawanej przez Ciebie odzieży.

  • opowieść o marce

Wykorzystanie storytellingu do kreowania osobowości marki może sprawić, że odbiorcy poczują z nią więź. Pokaż, co skłoniło Cię do założenia sklepu, jaka pasja za tym stała i jak ją obecnie realizujesz. Możesz też dać dojść do głosu swoich pracownikom.

  • teksty o produktach

Storytelling możesz także zastosować do opowieści o tym, jak produkowane są rzeczy, które sprzedajesz, skąd pochodzą i jaka historia za nimi stoi. Jeżeli np. prowadzisz sklep z winami, napisz o sposobie ich wytwarzania, winnicach lub nawet zdaj relację ze swoich odwiedzin u producentów.

Pora pisać

Gdy już stworzysz listę tematów wpisów, pozostaje Ci tylko rozpisanie harmonogramu publikacji. Postaraj się go trzymać, aby zachować regularność zamieszczania postów. Tylko wtedy blog będzie mógł wypełnić postawione przed nim zadania.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
WordPress jako forum internetowe | nazwa.pl
8 stycznia 2024

WordPress jako forum internetowe

Mimo dominującej pozycji social mediów fora internetowe nadal są często wybieranym sposobem wymiany wiedzy... Mimo dominującej pozycji social mediów fora internetowe nadal są często wybieranym sposobem wymiany wiedzy między użytkownikami. Tworząc je, można skorzystać z najpopularniejszego CMS u, jakim jest WordPress. Wystarczy aktywować jedną z bezpłatnych wtyczek, aby w kilka chwil zbudować dobrze działającą platformę do komunikacji. Dowiedz się, jak z WordPressa zrobić krok po kroku forum internetowe. Wtyczka bbPress Plugin bbPress to popularna wtyczka umożliwiająca budowę forum internetowego. Posiada około 200 dodatków pozwalających na rozwinięcie jej funkcjonalności. Jest to również oficjalny plugin WordPressa, co gwarantuje jakość kodu. Forum stworzone za pomocą bbPress ma dobrze przemyślany i klarowny design. Można je też częściowo spersonalizować, dzięki szablonom umożliwiającym definiowanie kolorów i stylów. Wtyczka jest łatwa w konfiguracji i bez problemu działa z każdym motywem WordPressa. Jej zaletą jest także szybkość pracy. Dzięki bbPress można tworzyć wiele odrębnych forów, którymi zarządza się z jednego panelu administracyjnego. Idealnym hostingiem dla bbPress jest CloudHosting WordPress. Dzięki gwarancji zasobów 4 vCPU i 8 GB RAM, technologii cloud i automatycznej integracji z siecią CDN nazwa.pl CloudHosting WordPress pozwoli Ci na prowadzenie popularnego forum bez zmartwień o szybkość i bezawaryjność jego pracy...
Globalna sieć CDN nazwa.pl dla użytkowników usług CloudHosting
9 sierpnia 2023

Globalna sieć CDN nazwa.pl dla użytkowników usług CloudHosting

Sieć CDN nazwa.pl zapewnia szybsze działanie stron umieszczonych na CloudHostingu nie tylko w Polsce i... Sieć CDN nazwa.pl zapewnia szybsze działanie stron umieszczonych na CloudHostingu nie tylko w Polsce i Europie, lecz także w Ameryce Północnej, Azji i Australii. Stwarza to nowe możliwości dla polskich przedsiębiorców, którzy chcą skutecznie docierać ze swoimi usługami i towarami do klientów na całym świecie. Dodatkowo, dzięki węzłom w USA, sieć CDN nazwa.pl pozytywnie wpływa na pozycjonowanie serwisów w wyszukiwarce Google. Content Delivery Network to sieć serwerów nazywanych węzłami, które rozmieszczone są w różnych strategicznych dla ruchu internetowego lokalizacjach i utrzymują w nich kopie elementów stron WWW. Dzięki poszczególnym węzłom CDN pliki, takie jak grafiki, skrypty czy arkusze stylów CSS, z których składa się witryna, znajdują się fizycznie bliżej użytkowników, którzy na nią wchodzą. W ten sposób sieć CDN nazwa.pl pośredniczy w komunikacji między osobą odwiedzającą daną stronę WWW a oryginalnym serwerem Automatyczna kompresja obrazów na stronach do formatu WebP Rozmiar wczytywanej witryny ma bardzo duże znaczenie, jeżeli chodzi o szybkość jej działania, a wpływają na niego głównie elementy graficzne. Zmniejszenie wielkości obrazów pozwala zaoszczędzić czas potrzebny na wyświetlenie strony w przeglądarce. Właściciele serwisów internetowych, obsługiwanych na hostingu nazwa.pl, nie muszą samodzielnie zajmować się optymalizowaniem grafik. Wystarczy w CloudHosting Panel aktywować Kompresję do WebP, dzięki której obrazy na stronie będą automatycznie konwertowane do nowoczesnego formatu WebP, a ich rozmiar będzie dodatkowo dostosowywany do rozdzielczości ekranu urządzenia, na którym witryna jest wyświetlana...
Co to jest oprogramowanie ERP i dlaczego warto je wdrożyć? | nazwa.pl
26 kwietnia 2021

Co to jest oprogramowanie ERP i dlaczego warto je wdrożyć?

Zarówno w rozbudowanej organizacji, jak i w mniejszej firmie, zachodzi wiele równoległych procesów, które wymagają... Zarówno w rozbudowanej organizacji, jak i w mniejszej firmie, zachodzi wiele równoległych procesów, które wymagają nieustannej koordynacji. Poszczególne działy przedsiębiorstwa powinny ze sobą współpracować, a decydenci być powinni być w stanie skutecznie nimi zarządzać. Realizację tego typu działań wspomaga oprogramowanie ERP. Czym jest i jakie są jego zalety? Czym jest system ERP? ERP (skrót od Enterprise Resource Planning) oznacza oprogramowanie, które umożliwia planowanie zasobów przedsiębiorstwa. Przetwarza ono podstawowe dane dotyczące firmy np. produkcji, usług, obsługi klienta, sprzedaży, logistyki, magazynowania czy procesów finansowych i księgowych. Systemy ERP opierają się na centralnych bazach danych, do których wprowadzane są informacje związane z różnymi płaszczyznami funkcjonowania organizacji. Dzięki temu są one dostępne dla autoryzowanych użytkowników w całej firmie. Nie ma zatem potrzeby czasochłonnej wymiany danych, czy scalania poszczególnych baz. ERP obsługuje wszystkie aspekty działalności przedsiębiorstwa. Oznacza to, że firma nie musi korzystać z osobnego oprogramowania do obsługi różnych działów. Dane gromadzone są w jednym miejscu, a użytkownicy otrzymują do nich dostęp w zakresie odpowiednim do swoich obowiązków oraz poziomu decyzyjności...
system wykrywania i zapobiegania włamaniom IPS
29 października 2019

nazwa.pl wdrożyła system wykrywania i zapobiegania włamaniom IPS

Firma nazwa.pl wdrożyła nowy system wykrywania i zapobiegania włamaniom IPS, który zwiększa poziom ochrony usług... Firma nazwa.pl wdrożyła nowy system wykrywania i zapobiegania włamaniom IPS, który zwiększa poziom ochrony usług hostingowych świadczonych przez Spółkę. Nowe zabezpieczenia chronią usługi w czasie rzeczywistym, zapewniając wraz z systemami anty DDoS i WAF najwyższy dostępny poziom bezpieczeństwa. Aby ochrona była skuteczna, powinna być kompleksowa, dlatego nazwa.pl wdrożyła zaawansowany system wykrywania i zapobiegania włamaniom IPS (ang. Intrusion Prevention System), zrealizowany za pomocą wyspecjalizowanych urządzeń sieciowych firmy Fortinet. Urządzenia te działają w klastrze wysokiej dostępności (high availability cluster), zapewniając nieprzerwaną pracę nawet w przypadku awarii jednego z nich. Zabezpieczenie IPS działa pomiędzy systemem DDoS i filtrami aplikacyjnymi WAF, zapewniając wykrywanie powtarzalnych wzorców ataków na grupie kilkuset tysięcy różnych serwisów WWW obsługiwanych przez nazwa.pl. Monitoring tak dużej liczby stron pozwala zidentyfikować działania intruzów jeszcze zanim rozpoczną faktyczny atak. To, co do tej pory było oceniane przez systemy WAF jako pojedyncze, niegroźne działania, dla systemu IPS stanowi wyraźne wzorce umożliwiające identyfikację intruzów i ich blokadę...
rekomendacje na stronie
1 sierpnia 2019

Jak umieścić na stronie rekomendacje?

Publikowanie rekomendacji klientów to dla firmy doskonały sposób na pozyskanie zaufania osób odwiedzających stronę... Publikowanie rekomendacji klientów to dla firmy doskonały sposób na pozyskanie zaufania osób odwiedzających stronę. Referencje pełnią funkcję tzw. „dowodu społecznego”, wykorzystując fakt, że często kierujemy się w swoich wyborach opiniami innych. Jak zamieścić na stronie rekomendacje? Jakie powinny być rekomendacje Przede wszystkim należy pamiętać, aby rekomendacje były autentyczne. Opinie typu „To wspaniała firma. Tomasz” brzmią bardzo niewiarygodnie i nie tylko nie wzbudzają zaufania klientów, ale prezentują nas w negatywnym świetle. Rekomendacje powinny zostać podpisane imieniem i nazwiskiem, najlepiej wraz z nazwą firmy i stanowiskiem, aby klienci wiedzieli, że ich autorem jest konkretna osoba. Jeśli udzielający rekomendacji się na to zgodzi, możemy opatrzyć opinię zdjęciem, dzięki czemu będzie jeszcze bardziej przekonująca. Dobrze, aby rekomendacje były zwięzłe, ale nie możemy w żaden sposób ingerować w ich treść. Na stronie głównej mogą znaleźć się jednak krótkie cytaty z linkami do całości tekstów znajdujących się na osobnej podstronie. Tam też możemy zgromadzić wszystkie pozostałe referencje, jeżeli zdecydujemy się na opublikowanie na innych podstronach jedynie wybranych. Jak zamieścić rekomendacje za pomocą wtyczki Elementor Elementor jest darmową wtyczką służącą do konstruowania stron w WordPressie metodą przeciągnij i upuść. Jest to najprostszy sposób na stworzenie witryny, ponieważ można...
22 urodziny nazwa.pl
16 kwietnia 2019

22 lata nazwa.pl

nazwa.pl, największy w Polsce rejestrator domen i dostawca hostingu, świętuje swoje 22 urodziny. Od 1997 roku z usług firmy... Firma nazwa.pl, największy w Polsce rejestrator domen i dostawca hostingu, świętuje swoje 22 urodziny. Od 1997 roku z usług firmy skorzystało ponad milion Klientów, którzy zarejestrowali ponad 4 miliony domen i aktywowali ponad 500 tysięcy usług hostingowych. Spółka nazwa.pl od lat wyznacza kierunki rozwoju rynku usług elektronicznych w Polsce, stanowiąc dla innych firm z branży wzór w zakresie innowacyjności, rozwoju technologicznego, kultury organizacyjnej i odpowiedzialności społecznej. Firma nazwa.pl liderem technologicznym Usługi elektroniczne oferowane przez nazwa.pl cechuje duża dynamika zmian, związana z szybkim postępem technologicznym w dziedzinie telekomunikacji, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania. Aby nadążyć za światowymi trendami konieczne są wysokie nakłady finansowe związane z rozbudową sieci,  wymianą serwerów, oraz wdrażaniem nowych rozwiązań informatycznych. Małe firmy nie są w stanie sprostać tym wymaganiom, odstając coraz wyraźniej od lidera technologicznego jakim niewątpliwie w Polsce jest firma nazwa.pl. Rok 2018 obfitował w liczne inwestycje nazwa.pl w zakresie budowy sieci nowej generacji, będącej obecnie filarem działalności firmy. Firma nazwa.pl uruchomiła wymianę ruchu z praktycznie wszystkimi operatorami w Polsce i Europie Zachodniej, ustanawiając redundantne połączenia pomiędzy centrami danych w Krakowie, Warszawie, Frankfurcie i Amsterdamie. Oprócz usług świadczonych w powyższych Data Center, firma zaznaczyła swoją obecność w wielu węzłach wymiany ruchu w Europie, oraz w jednym z największych węzłów wymiany ruchu w USA...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(246)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(70)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(169)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.