Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Lider hostingu w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
    • test2speed.pl Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Cloud Backup abonamentowy
    • Cloud Backup
    Cloud Backup za użycie
    • Cloud Backup Pay-Per-Use
    Bezpieczeństwo hostingu
    • Kopia zapasowa danych na CloudHostingu
    • Odzyskaj dane z serwera korzystając z Usług IT

    Technologie w Cloud Backup: szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania plików z kopii
    do 90 dni wstecz, harmonogram tworzenia kopii bezpieczeństwa, deduplikacja plików.

  • Domeny
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukaj domenę
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Usługi dla domen
    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
    • DNSSEC
  • Poczta
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Migracja
    • Przenieś pocztę na CloudMail
    Opcje
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT
  • Hosting
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Hosting za użycie z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Hosting abonamentowy z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Hosting Pay-Per-Use
  • WordPress
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    WordPress z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WordPress
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-Sklep
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rozwiązania e-commerce z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w największych miastach w Polsce oraz w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • CDN nazwa.pl Polska
    • CDN nazwa.pl Europa
    • CDN nazwa.pl World
  • VPS
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 250 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu EPIX (Warszawa, Katowice, Poznań), TPIX, PLIX, Thinx, POZIX, WRIX, CIX oraz ESpanix i AMS-IX

  • SSL
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Opcje
    • Usługi IT
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – od 5 zł | eu – od 5 zł | com – od 40 zł
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 24 lipca 2019

Blog dla sklepu internetowego. Dlaczego warto i jak zacząć

Tagi: blog CloudHosting copywriting e-sklep marka SEO wizerunek
blog dla sklepu internetowego

Jeżeli chcesz wyróżnić się na tle konkurencji, wspomóc marketing swojego sklepu i wykreować jego markę, zastanów się nad prowadzeniem bloga. Wymaga on co prawda sporo pracy i konsekwencji, ale możesz odnieść wymierne korzyści.

Siła content marketingu

Prowadząc bloga, wykorzystujesz potencjał content marketingu. Za pojęciem tym kryje się dostarczanie potencjalnym klientom wartościowych dla nich treści bez bezpośredniej intencji sprzedaży (czyli nachalnego zachęcania do kupna produktów).

Działania content marketingowe prowadzą do powstania u odbiorców swego rodzaju zobowiązania — otrzymują od Ciebie coś, co spełnia ich potrzeby (intelektualne, estetyczne, praktyczne) i w zamian mogą być skłonni do zrobienia u Ciebie zakupów. Mechanizm ten buduje głębszą relację niż czysto transakcyjna klient — sprzedawca. Pogłębiasz ją jeszcze dzięki interakcji, jaką umożliwia blog.

Korzyści z prowadzenia bloga:

  • budowanie wizerunku eksperta

Za pomocą bloga możesz udowodnić, że znasz się na swojej branży. Publikując eksperckie wpisy, nie tylko dostarczasz klientom wiedzy, której mogą potrzebować, ale także zdobywasz ich zaufanie. Nie jesteś jedynie sprzedawcą, stajesz się konsultantem, który wiarygodnie rekomenduje oferowane przez siebie produkty.

  • wspomaganie SEO

Regularnie publikowane wpisy generują ruch na stronie Twojego sklepu. Google „lubi” strony, które są często aktualizowane wartościowymi treściami. Ponadto tworząc wpisy, możesz odpowiednio dobierać słowa kluczowe, aby pozyskać odwiedzających zainteresowanych zagadnieniami z Twojej branży. Do przeprowadzenia researchu, który pomoże ci wybrać odpowiednie tematy postów, użyj na przykład Google Keyword Planner.

  • zasięg dzięki social media

Wpisy możesz z powodzeniem promować za pomocą serwisów społecznościowych. Jeżeli okażą się wartościowe dla użytkowników, będą je udostępniali, co może przysporzyć Ci nowych klientów. Udostępnianie jest również możliwe z poziomu samego bloga dzięki przyciskom social media.

  • recepta na ślepotę banerową

Użytkownicy internetu przywykli już do wszędzie wyświetlanych reklam. Niezależnie od jakości kreacji, często po prostu ich nie zauważają, co nazywane jest „ślepotą banerową”. Poprzez prowadzenie bloga tworzysz treść marketingową, którą dostrzegą i która ich zaangażuje.

Określ zasoby

Zanim zaczniesz prowadzić bloga, musisz najpierw wiedzieć, czy podołasz temu zadaniu. Wpisy powinny być publikowane regularnie, natomiast ich ilość w miesiącu możesz dostosować do swoich możliwości. Na pewno lepiej nie zakładać bloga, jeżeli ma być martwy, gdyż świadczyć to będzie także o braku żywotności i konsekwencji samej firmy.

Prowadzeniem bloga powinna zająć się osoba, która nie tylko świetnie sobie radzi z językiem polskim, ale także zna podstawy SEO (na tyle, aby być w stanie wybrać odpowiednie słowa kluczowe i użyć ich w tekście) oraz ma umiejętność przeprowadzania researchu dotyczącego danej tematyki.

Cennym zasobem firmy, który możesz wykorzystać przy prowadzeniu bloga, jest wiedza ekspercka Twoich pracowników lub Twoja własna. Warto poprzez posty przekazać także swoją lub ich pasję i zaangażowanie w branżę. Blog oraz cała marka zyskują wtedy wyraźną osobowość.

Stwórz strategię

Nie należy rozpoczynać prowadzenia bloga bez jasno sprecyzowanego planu działania. Nie musisz tworzyć rozbudowanego dokumentu — powinien być przede wszystkim klarowny i łatwy do przyswojenia. Podstawowe elementy strategii to:

  • analiza konkurencji

Zanim zaczniesz pisać własnego bloga, zorientuj się, jak robią to inni. Przestudiuj blogi bezpośredniej konkurencji (jeśli je prowadzą. Jeśli nie — tym lepiej dla Ciebie!). Odwiedź też strony firm będących liderami branży na innych rynkach. W ten sposób zyskasz punkt odniesienia, a także podpatrzysz rozwiązania, które możesz wykorzystać u siebie.

  • określenie targetu

Ważne, aby wiedzieć, do kogo będą zaadresowane posty. Określ grupę docelową, uwzględniając kryteria demograficzne, zachowania, zainteresowania, potrzeby i cechy osobowości. Pomocne może być stworzenie person potencjalnych klientów. Opisz w ten sposób minimum jedną postać projektowanego czytelnika bloga.

  • wybór komunikatu

Wiedząc już, z kim konkurujesz i do kogo mówisz, możesz sformułować skierowany do odbiorców komunikat. Zastanów się, co wyróżnia Twoją markę i jak chcesz to zakomunikować (czyli, co blog będzie o niej mówił). Określ też język, jakim będziesz się posługiwać, stosowny do charakteru marki, asortymentu i targetu.

  • stworzenie zarysu tematyki

Określ kategorie Twoich przyszłych wpisów. Zdecyduj też, jaki będzie procentowy udział postów z każdej kategorii w całości publikacji. Stwórz listę pierwszych tematów.

O czym możesz pisać?

Wybór tematyki zależy od specyfiki danej branży, charakteru klientów i Twojej inwencji. Możesz się jednak zainspirować poniższymi propozycjami:

  • porady

Dzieląc się z czytelnikami swoją wiedzą, wykreujesz wizerunek marki jako eksperta w swojej dziedzinie. Zastanów się, jakie problemy kupujących możesz pomóc rozwiązać za pomocą swoich produktów. Jeśli np. sprzedajesz sprzęt fotograficzny, zaproponuj klientom najlepszy obiektyw do danych zastosowań.

  • aktualności z branży

Pisząc o tym, co dzieje się w branży, pokażesz, że się na niej doskonale znasz i trzymasz rękę na pulsie. Mogą to być relacje z bieżących wydarzeń jak targi czy pokazy mody. Tworzyć możesz także posty o nowych trendach, perspektywach rynku lub analizy bieżącej sytuacji.

  • wykorzystanie produktów

Pokazując, jak można wykorzystać Twoje produkty, udowadniasz, że są one potrzebne i warto je kupić. Przykładem może być prezentowanie stylizacji opartych na sprzedawanej przez Ciebie odzieży.

  • opowieść o marce

Wykorzystanie storytellingu do kreowania osobowości marki może sprawić, że odbiorcy poczują z nią więź. Pokaż, co skłoniło Cię do założenia sklepu, jaka pasja za tym stała i jak ją obecnie realizujesz. Możesz też dać dojść do głosu swoich pracownikom.

  • teksty o produktach

Storytelling możesz także zastosować do opowieści o tym, jak produkowane są rzeczy, które sprzedajesz, skąd pochodzą i jaka historia za nimi stoi. Jeżeli np. prowadzisz sklep z winami, napisz o sposobie ich wytwarzania, winnicach lub nawet zdaj relację ze swoich odwiedzin u producentów.

Pora pisać

Gdy już stworzysz listę tematów wpisów, pozostaje Ci tylko rozpisanie harmonogramu publikacji. Postaraj się go trzymać, aby zachować regularność zamieszczania postów. Tylko wtedy blog będzie mógł wypełnić postawione przed nim zadania.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Witryny przyjazne klientom, czyli co to jest UX? | nazwa.pl
2 czerwca 2021

Witryny przyjazne klientom, czyli co to jest UX?

Miarą sukcesu dobrze wykonanej strony internetowej lub aplikacji jest ich pozytywny odbiór przez użytkowników... Miarą sukcesu dobrze wykonanej strony internetowej lub aplikacji jest ich pozytywny odbiór przez użytkowników. W dużym stopniu o powodzeniu projektu IT stanowi jakość interakcji, która występuje miedzy człowiekiem a gotowym rozwiązaniem, z którego korzysta. Szukaniem odpowiedzi na pytania, czego ludzie oczekują od oprogramowania komputerowego i stron WWW, w jaki sposób się po nich poruszają, na co zwracają przy korzystaniu z nich uwagę, zajmują się projektanci UX, czyli User Experience Designers. Na czym polega ich praca oraz jakie metody działania stosują? Czym jest UX? Skrót UX (user experience) odnosi się do sposobu projektowania skoncentrowanego na pozytywnym doświadczeniu użytkownika. Stosuje się go zazwyczaj w kontekście produktów cyfrowych, takich jak aplikacje czy strony internetowe, co nie oznacza, że nie jest ono istotne także w przypadku przedmiotów w pełni analogowych, jak samochody czy nawet szczoteczki do zębów. Należy je również odpowiednio zaprojektować. Aby zmaksymalizować pozytywne doświadczenie użytkownika w przypadku produktów cyfrowych, należy skupić się na określeniu celu, jaki stoi przed witryną czy aplikacją. Wymaga to także wiedzy o zachowaniach targetu projektu, ponieważ poznanie jego potrzeb jest kluczowe...
Nowa oferta hostingu i poczty w chmurze od nazwa.pl
9 września 2020

Nowa oferta hostingu i poczty w chmurze od nazwa.pl

nazwa.pl wprowadziła do oferty nowe usługi hostingu i poczty, realizowane w technologii chmury, które udostępniają nawet 2 TB... Spółka nazwa.pl wprowadziła do oferty nowe usługi hostingu i poczty, realizowane w technologii chmury, które udostępniają nawet 2 TB przestrzeni dyskowej na strony WWW i pocztę elektroniczną. Nowa oferta stanowi wyjście naprzeciw oczekiwaniom Klientów spółki, którzy zgłaszają coraz większe zapotrzebowanie na miejsce do przechowywania danych. Dla wielu firm, które przez lata działają w cyfrowym świecie i zgromadziły bardzo dużą ilość danych, to nie moc obliczeniowa serwera, ale przestrzeń dyskowa stanowi barierę do dalszego rozwoju. Rosnąca ilość poczty, wysyłanej i odbieranej każdego dnia, stanowi większość zajętej powierzchni dyskowej. Gigabajty danych przesyłanych przez maile dokumentują historię kontaktów i rozliczeń z klientami, stanowiąc podstawową bazę wiedzy każdej firmy o swoich kontrahentach. Powoduje to, że skrzynki pocztowe stale zwiększają swoją objętość i jest to trend, który można zaobserwować od wielu lat. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów i wsłuchując się w ich głosy, spółka nazwa.pl wprowadziła do swojej oferty nowe pakiety usług hostingu stron WWW i poczty elektronicznej o nazwie CloudHosting, pozwalające przechowywać nawet 2 TB poczty i danych udostępnianych na stronach WWW. Oprócz typowych usług hostingu WWW, firma nazwa.pl wprowadziła do oferty również wyspecjalizowane pakiety przeznaczone do obsługi poczty o nazwie CloudMail. Usługi te udostępniają również do 2 TB miejsca dyskowego, z tym że można je przeznaczyć w całości na pocztę...
Najnowsza wersja serwerów baz danych MariaDB
1 września 2020

Najnowsze wersje oprogramowania baz danych MariaDB 10.5.5 i PostgreSQL 12.4 na serwerach w nazwa.pl!

Spółka nazwa.pl umożliwiła zakładanie baz danych w najnowszych wydaniach MariaDB i PostgreSQL. Nowe wersje... Spółka nazwa.pl umożliwiła zakładanie baz danych w najnowszych wydaniach MariaDB i PostgreSQL. Nowe wersje MariaDB 10.5.5 i PostgreSQL 12.4 dostarczają jeszcze większą wydajność, nowe funkcjonalności, a także podwyższony poziom bezpieczeństwa. Nowe wydania serwerów baz danych często przynoszą duże zmiany, niekiedy niezgodne z poprzednimi wersjami. Aby uniknąć możliwych błędów w działaniu aplikacji, nazwa.pl umożliwiła korzystanie zarówno ze starych, jak i najnowszych wersji serwerów baz danych MariaDB 10.5.5 i PostgreSQL 12.4, pozostawiając założone bazy bez zmian. Wszystkich Klientów nazwa.pl zachęcamy do samodzielnego dostosowania swoich baz do najnowszych wersji, gdyż te wcześniejsze, zarówno MariaDB, jak i PostgreSQL, po 17 października 2020 nie będą posiadały wsparcia ze strony ich twórców. Więcej informacji na temat najnowszych wersji MariaDB 10.5.5 i PostgreSQL 12.4 znajduje się na stronach mariadb.com/kb/en/mariadb-1055-release-notes/ i postgresql.org/docs/release/12.4/...

Cloud Mail - poczta bez reklam i spamu od nazwa.pl
20 lipca 2020

Zmieniamy się dla Ciebie. Webmail i organizer w nowej odsłonie.

Korzystasz z poczty e-mail? Nie chcesz zapomnieć o ważnych obowiązkach? Od teraz możesz łatwo realizować te czynności za... Korzystasz z poczty e-mail? Nie chcesz zapomnieć o ważnych obowiązkach? Od teraz możesz łatwo realizować te czynności za pomocą nowej aplikacji, którą udostępnia nazwa.pl. Cloud Mail to połączenie webmaila i organizera. Webmail pozwala na zarządzanie skrzynką e-mail przez stronę internetową. Organizer oferuje dwie funkcje - Kalendarz i Zadania. Kalendarz daje możliwość wygodnego planowania swojego czasu, a Zadania to elektroniczny notes, gdzie można zapisywać istotne notatki i czynności do wykonania. Integracja tych elementów w jedną aplikację daje nam możliwość komfortowego wykonywania codziennych obowiązków. Cloud Mail jest dostępny wszędzie tam, gdzie jest dostęp do Internetu. Zastosowanie technologii responsive web design powoduje, że wygląd aplikacji dostosowuje się samoczynnie do rozmiaru okna naszej przeglądarki. Z Cloud Mail możemy zatem korzystać nie tylko na komputerze, ale również na smartfonie czy tablecie. Dotychczas użytkownicy nazwa.pl mogli korzystać z webmaila i organizera za pomocą aplikacji Active.office. Cloud Mail zastępuje wszystkie funkcje, jakie oferował Active.office. Dodatkowo wprowadza wiele istotnych usprawnień, które przedstawiamy poniżej. Pierwsze uruchomienie W Cloud Mail wykorzystujemy przejrzysty i intuicyjny interfejs. Po zalogowaniu się przechodzimy do webmaila. Okno aplikacji dzieli się na wykaz folderów z lewej strony i listę wiadomości z prawej. Liczba wiadomości e-mail, które będą wyświetlane w ramach listy wiadomości, może być zmieniana przez użytkownika w ustawieniach Cloud Mail...
Co powinieneś wiedzieć o SEO i pozycjonowaniu | nazwa.pl
8 czerwca 2020

Co powinieneś wiedzieć o SEO i pozycjonowaniu?

SEO i pozycjonowanie to pojęcia powszechnie znane, jednakże nie każdy wie, co się za nimi kryje. Może się wydawać, że to magiczne... SEO i pozycjonowanie to pojęcia powszechnie znane, jednakże nie każdy wie, co się za nimi kryje. Może się wydawać, że to magiczne narzędzia do osiągania wysokiej pozycji w Google, za które wystarczy zapłacić odpowiedniej agencji marketingowej, by szybko cieszyć się satysfakcjonującymi rezultatami. Tak jednak nie jest - dojście do TOP 10 wymaga wiedzy także od nas oraz cierpliwości i konsekwencji w działaniach. Czym zatem są SEO i pozycjonowanie? Co to jest SEO? SEO, czyli Search Engine Optimization oznacza proces optymalizacji strony internetowej, aby doprowadzić do większej liczby wejść pochodzących z wyszukiwarki. Chodzi tu przy tym o ruch organiczny, czyli niepochodzący z reklam takich jak Google Ads. Dzięki działaniom SEO witryna ma większe szanse znaleźć się na wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania (ideałem jest tu pierwsza dziesiątka Google). Bez optymalizacji witryny klienci są zmuszeni do wpisywania adresu strony lub nazwy firmy w wyszukiwarce, by trafić do witryny. Strona zazwyczaj nie pojawi się w wynikach wyszukiwania po wpisaniu interesujących użytkownika fraz. Trzeba zdawać sobie sprawę, że działanie Google oparte jest na pracy robotów indeksujących, które przeczesują Internet, skanując strony internetowe. Starają się one zrozumieć, czego dotyczy dana witryna. Wszystko po to, aby użytkownicy mogli otrzymywać trafniejsze wyniki, wpisując w wyszukiwarce dane słowa kluczowe. Oprócz treści witryny wpływ na jej pozycję w Google mają także inne czynniki. Dla wyszukiwarki ważne jest, czy strona jest zbudowana poprawnie i łatwo się po niej nawiguje. Obecnie jest również istotne, by strona była przyjazna dla urządzeń mobilnych...
marketing dla pokolenia z
7 maja 2020

Jak prowadzić marketing dla pokolenia Z?

Osoby należące do pokolenia Z urodziły się po 1995 roku. Wychowały się „podłączone do Internetu”, stale korzystając z mediów... Osoby należące do pokolenia Z urodziły się po 1995 roku. Wychowały się „podłączone do Internetu”, stale korzystając z mediów społecznościowych. Przekłada się to z jednej strony na większą kreatywność, z drugiej na pewną niecierpliwość. Jak przyciągnąć ich uwagę i prowadzić marketing zgodny z systemem wartości młodych konsumentów? Wykorzystaj siłę rekomendacji Wg badań agencji Bright Local 92% konsumentów w wieku 18-34 lata ufa rekomendacjom online na równi z rekomendacjami osobistymi. W związku z tym warto wykorzystywać recenzje dla zwiększenia efektu marketingowego marki. Recenzje są najbardziej wartościowym rodzajem treści tworzonych przez użytkowników (User Generated Content), dlatego trzeba je eksponować oraz o nie zabiegać. Przede wszystkim, warto umieszczać recenzje na stronie internetowej firmy. Dzięki temu użytkownicy nabędą przekonania, że ich opinie są dla marki ważne. Równie istotne jest ułatwianie im publikowania recenzji poprzez upraszczanie procesu zamieszczania opinii. O recenzje można także zabiegać samemu. Dobrym pomysłem jest zachęcanie użytkowników do ich wystawiania za pomocą mailingu, mediów społecznościowych czy reklam remarketingowych. Warto także oferować klientom korzyści w zamian za zamieszczanie recenzji. Korzyścią niematerialną może być dla nich zamieszczanie najlepszych recenzji na stronie internetowej lub w social mediach. Z kolei korzyściami materialnymi mogą być rabaty lub nagrody...
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(164)
  • CDN(30)
  • WordPress(68)
  • e-Sklep(64)
  • Backup(24)
  • Poczta(24)
  • VPS(18)
  • Internet i technologia(141)
  • Webmastering(43)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Centrum Pomocy
  • Blog nazwa.pl
  • Testuj szybkość WWW
  • Szukaj w Centrum Pomocy
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Gwarancja nazwa.pl
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 tel. komórkowe
  • 801 33 22 33 tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Program Partnerski 50% prowizji

Twój unikatowy kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwi Twoim znajomym skorzystanie ze zniżki 20% na usługi nazwa.pl świadczone w Modelu Abonamentowym. Przekaż voucher z kodem lub link polecający i zyskaj stałe wynagrodzenie w wysokości 25% od każdej wpłaty za poleconą usługę. Kod rabatowy na voucherze i w  linku polecającym jest wielorazowego użytku, dlatego możesz go przekazać dowolnej liczbie osób.

ISO
© 2022 nazwa.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone