Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Monitoring
    • Monitoring WWW

    Monitoring WWW mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 31 sierpnia 2023

Tych rozszerzeń potrzebuje Twój WordPress

Tagi: CloudHosting hosting plugin webmastering WordPress wtyczki
Tych rozszerzeń potrzebuje Twój WordPress | nazwa.pl

WordPress to zdecydowanie najlepszy wybór każdego, kto chce mieć nowoczesny, dobrze wyglądający i funkcjonalny blog. Dzięki ekosystemowi ponad 60 tysięcy wtyczek, które pozwalają rozbudować możliwości strony, dzisiaj WordPress jest najpopularniejszym systemem zarządzania treścią na świecie. Jak podaje serwis W3Techs, używa go ponad 63% wszystkich stron internetowych zbudowanych w oparciu o znane CMS-y, co stanowi ponad 43% ogółu stron WWW dostępnych w Internecie. Zastanawiasz się, które wtyczki warto użyć, aby Twój blog był nie tylko niepowtarzalny, lecz także popularny? Dowiesz się tego z naszego artykułu!

 

1.       Yoast SEO

Optymalizowanie wpisów pod SEO to podstawa pracy każdego blogera. Dzięki temu czytelnicy mogą znaleźć Twoją stronę w Google, wpisując w wyszukiwarkę wybrane przez siebie słowa kluczowe. Pomocnym narzędziem, dzięki któremu przygotujesz bloga do „współpracy” z wyszukiwarkami, jest plugin Yoast SEO. Pomoże Ci on na przykład:

  • zweryfikować stronę w Narzędziach dla webmasterów Google,
  • stworzyć szablony tytułów i meta opisów,
  • zoptymalizować witrynę pod kątem urządzeń mobilnych,
  • skonfigurować breadcrumbs, czyli elementy nawigacji ułatwiające użytkownikowi zorientowanie się, w którym miejscu strony w danym momencie się znajduje,
  • automatycznie sprawdzić stopień optymalizacji bloga pod kątem określonych słów kluczowych,
  • łatwiej budować wpisy zgodne z wytycznymi Google, mając na uwadze na przykład długość zdań czy rozkład podtytułów.

Wtyczka WordPress - Yoast SEO | nazwa.pl

2.       Akismet Anti-Spam

W sieci nieustannie działają hakerskie boty, które są odpowiedzialne za wysyłanie spamu. Atakują formularze kontaktowe witryn oraz zamieszczają niechciane komentarze na blogach. Z tego powodu, Twoja strona może szybko zamienić się w prawdziwe wysypisko spamowych treści. Oprócz korzystania z CloudHosting WordPress, który oferuje Ci skuteczny system Web Application Firewall, specjalnie skonfigurowany także do ochrony WordPressa, możesz dodatkowo użyć wtyczki Akismet Anti-Spam.
Wtyczka WordPress - Akismet Anti-Spam | nazwa.pl
Zadaniem wtyczki Akismet-Antispam jest sprawdzanie treści, które są wprowadzane w formularzach kontaktowych, a także weryfikowanie zamieszczanych komentarzy, które w przypadku wykrycia nadużyć, są automatycznie usuwane. Akismet-Antispam pozwala moderatorom zobaczyć liczbę komentarzy pochodzących od konkretnego użytkownika, a także historię statusu danego komentarza. Wszystko to umożliwia sprawdzenie, w którym momencie się on pojawił i jaki użytkownik za niego odpowiada.

3.       Easy Social Sharing

Tworząc bloga, musisz wykazać się aktywnością również w social mediach. Aby połączyć stronę internetową z serwisami społecznościowymi, należy umieścić na niej przyciski pozwalające użytkownikom na udostępnianie Twoich postów. W tym celu powstała wtyczka Easy Social Sharing.
Wtyczka WordPress - Easy Social Sharing | nazwa.pl
Plugin posiada aż 52 gotowe szablony przycisków i 25 animacji. Możesz także skonfigurować indywidualny komunikat dla użytkowników, którzy klikną przycisk, jaki dodasz na stronie. Skuteczność wybranego przycisku zoptymalizujesz za pomocą dostępnych testów A/B. Pomocne w tym będą listy najpopularniejszych postów, które wtyczka grupuje zarówno pod kątem liczby polubień, jak i liczby udostępnień.
Plugin WordPress - Easy Social Sharing | nazwa.pl

4.       Envira Photo Gallery

Jeśli zdecydujesz się na prowadzenie na przykład bloga fotograficznego, będziesz na pewno szukać możliwości umieszczenia na nim większej liczby zdjęć w dużym rozmiarze. Wtyczka Envira Photo Gallery pozwala na szybkie stworzenie galerii, w której obrazy będzie można przewijać za pomocą przycisków nawigacyjnych.
Plugin WordPress - Envira Photo Gallery | nazwa.pl
Galerię skonfigurujesz w prosty sposób dzięki metodzie „drag and drop” (przeciągnij i upuść). Do wyboru masz różne style i układy, a także 25 dodatków rozbudowujących funkcjonalności Twojej galerii. Dzięki nim szybko dodasz do zdjęć na przykład przyciski udostępniania ich w social mediach czy znaki wodne.
Plugin WordPress - Envira Photo Gallery | nazwa.pl
Obrazy oraz filmy umieszczane w Envira Photo Gallery możesz zoptymalizować pod względem SEO, a jeżeli zależałoby Ci na sprzedaży własnych treści zdjęć, łatwo zintegrujesz galerię z WooCommerce.  Doskonałym uzupełnieniem Envira Photo Gallery jest dostępna na CloudHostingu funkcja kompresji obrazów na stronach do formatu WebP. Dzięki niej Twoja galeria będzie działała szybko, niezależnie od tego, czy użytkownik, który ją wyświetla, dysponuje łączem szerokopasmowym czy wolniejszym Internetem mobilnym.

5.       Newsletter

Regularne wysyłanie newsletterów to świetny sposobem na przywiązanie czytelnika do Twojego bloga i wzrost liczby odwiedzin na stronie. W tym celu możesz wykorzystać wtyczkę Newsletter, za pomocą której będziesz zarządzać subskrybentami, wysyłać e-maile i monitorować wyniki kampanii.
Wtyczka WordPress - Newsletter | nazwa.pl
Wtyczkę cechuje przyjazny interfejs oraz dostępność wielu rozszerzeń. Za pomocą Newsletter stworzysz czytelne, zoptymalizowane pod kątem urządzeń mobilnych wiadomości, które następnie możesz wysyłać do swoich subskrybentów. Nie zapomnij, aby na CloudHostingu aktywować dodatkową funkcję Serwer poczty XL/XXL, dzięki której w ciągu doby będziesz mieć możliwość wysyłania, w zależności od wybranej opcji, do 10 000 lub 100 000 wiadomości e-mail!

6.       Ninja Forms

Wtyczka Ninja Forms pozwala tworzyć łatwe do personalizacji formularze kontaktowe. Dzięki metodzie „drag and drop” (przeciągnij i upuść) bez trudu zbudujesz nawet zaawansowane układy wierszy i kolumn (do dyspozycji masz 27 typów pól) w swoich formularzach. Podstawowe funkcje Ninja Forms to:

  • responsywność,
  • zgodność z RODO,
  • nieograniczona możliwość przesyłania formularzy,
  • tłumaczenie na 16 języków,
  • ochrona przed spamem Akismet i Google reCaptcha,
  • konfigurowalne powiadomienia e-mail.

Wtyczka WordPress - Ninja Forms | nazwa.pl

Pamiętaj o odpowiednim hostingu

WordPress to idealny system CMS dla blogerów. Jest łatwy w obsłudze, pozwala na wybór wielu atrakcyjnych motywów, a jego rozbudowa dzięki ponad 60 tysiącom wtyczek, nie wymaga specjalnie dużo czasu. Decydując się na korzystanie z CMS-u WordPress, musisz pamiętać jednak, że aby Twoja strona działała wydajnie, niezbędny jest szybki i bezawaryjny hosting. W nazwa.pl możesz skorzystać z usługi CloudHosting WordPress. Oparta jest ona o technologię cloud, dzięki czemu idealnie dostosowuje się do potrzeb każdej strony. Szybkość działania witryny gwarantuje też zintegrowana z CloudHostingiem sieć CDN, która sprawia, że połączenie z witryną z każdego miejsca na świecie jest równie szybkie.
 
Zamów CloudHosting WordPress
 


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • WordPress z CDN nazwa.pl: szybkość i bezpieczeństwo!
  • Taksonomia w WordPressie i sposoby na jej zastosowanie
  • Zarabianie na własnym blogu

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Dlaczego warto wybrać dostawcę hostingu z certyfikatem ISO 27001 | nazwa.pl
7 kwietnia 2023

Dlaczego warto wybrać dostawcę hostingu z certyfikatem ISO 27001?

Jeżeli informacje przetwarzane przez Twojego dostawcę usług hostingowych nie są odpowiednio zabezpieczone... Jeżeli informacje przetwarzane przez Twojego dostawcę usług hostingowych nie są odpowiednio zabezpieczone, a procedury usystematyzowane, istnieje ryzyko, że może dojść do incydentu, który zagrozi Tobie i Twojej firmie. Nie ulega wątpliwości, że w dzisiejszych czasach ochrona danych w sieci powinna być realizowana na jak najwyższym poziomie. Dlatego nie warto ryzykować. Wybierz firmę, której możesz zaufać, posiadającą uznawany na całym świecie certyfikat ISO 27001:2017, w skrócie nazywany ISO 27001. Czym jest ISO 27001:2017? ISO 27001:2017 to międzynarodowa norma, która standaryzuje systemy zarządzania bezpieczeństwem informacji. Stanowi ona zbiór praktyk dotyczących sposobów zarządzania, które gwarantują klientom danego przedsiębiorstwa właściwą ochronę ich danych. Można powiedzieć, że firmy, które wdrożyły certyfikat ISO 27001:2017, zidentyfikowały potencjalne zagrożenia dotyczące ich działalności i wprowadziły odpowiednie środki zapobiegawcze w celu eliminacji ryzyk. Sam certyfikat jest wydawany przez niezależną jednostkę audytową, która posiada uprawnienia do wystawienia oficjalnych dokumentów i przeprowadzania w tym zakresie badań weryfikacyjnych. Wdrożenie ISO 27001:2017 w firmie hostingowej Wdrożenie ISO 27001:2017 to duże wyzwanie i nie każda firma ma wystarczające zasoby, aby się tego podjąć. Proces implementacji skutecznego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji zajmuje od kilku do kilkunastu miesięcy i wymaga dostosowania zasad realizacji zadań przez wszystkich pracowników do przepisów określonych w przyjętych normach...
Najważniejsze atuty Node.js dla programisty | nazwa.pl
19 lutego 2021

Najważniejsze atuty Node.js dla programisty

Pracę zacząłem jeszcze na studiach, łącząc naukę w trybie dziennym z niepełnym wymiarem etatu. Specjalizuję się...Jak zaczynałeś swoją karierę w IT i czym obecnie się zajmujesz?Pracę zacząłem jeszcze na studiach, łącząc naukę w trybie dziennym z niepełnym wymiarem etatu. Specjalizuję się w tworzeniu aplikacji webowych. Zaczynałem w małej firmie, utrzymując system do obsługi ubezpieczeń, a później w korporacji, pracując nad systemem płatności rozwijanym w Javie. Dopiero w 2014 przyszedł czas na pierwszy komercyjny kontakt z Node.js. Implementowałem wtedy system wspierający grę online, zarządzający użytkownikami, mikropłatnościami itp. Od tej pory JavaScript i Node.js na stałe stały się jednym ze stosowanych przeze mnie narzędzi. To doświadczenie doprowadziło mnie do Bitnoise, poznańskiego software house’u, gdzie już od półtora roku pracuję dla Join, berlińskiego startupu, którego produkt pomaga rekruterom w umieszczaniu ofert pracy na różnych internetowych platformach, a kandydatom w znalezieniu pracy. Zajmuję się tam backendem, czyli częścią serwerową – przy użyciu TypeScript i Node.js tworzę rozwiązania w architekturze mikroserwisowej.Niektórzy błędnie kojarzą pracę programisty ze żmudnym przygotowywaniem kolejnych linijek kodu. Jak patrzysz na swój zawód w kontekście konkretnych zmian dla Klientów firmy, w której pracujesz?Lubię patrzeć na pracę programisty przez pryzmat problemów użytkowników, które mam okazję rozwiązywać każdego dnia. Innymi słowy, poprzez łamanie technicznych łamigłówek w kodzie mam rzeczywisty wpływ na biznes mojego klienta...
15 urodziny CMS Joomla | nazwa.pl
5 października 2020

Świętujemy 15. urodziny Joomla!

17 września 2005 roku została wydana pierwsza wersja znanego chyba wszystkim systemu do zarządzania treścią Joomla... 17 września 2005 roku została wydana pierwsza wersja znanego chyba wszystkim systemu do zarządzania treścią Joomla. Minęło 15 lat od tej daty, a liczba ściągnięć tego CMS to już ponad 115 mln. Szacuje się, że dzięki wykorzystaniu Joomli zbudowanych jest około 3% ogółu wszystkich serwisów internetowych na świecie. Czym jest Joomla? System Joomla pozwala na stworzenie od podstaw serwisu internetowego i nie wymaga od twórcy zaawansowanej wiedzy z zakresu programowania. Użytkownik z łatwością może stworzyć i edytować stronę WWW, a także zmieniać dynamiczne treści za pomocą wygodnego panelu administratora. Podobnie jak i inne systemy do tworzenia i zarządzania dynamicznymi stronami WWW (np. WordPress) Joomla funkcjonuje dzięki „ekosystemowi”, na który składa się blisko 7500 wtyczek, umożliwiających indywidualne dostosowanie wyglądu serwisu i jego funkcjonalności. Podstawowa wersja CMS, czyli ta bez zainstalowanych dodatków, posiada szereg funkcji, takich jak wielopoziomowe drzewo kategorii i struktury menu, wielojęzyczność, możliwość tworzenia kont użytkowników i zarządzania ich uprawnieniami, możliwość tworzenia i zarządzania bannerami reklamowymi. Ogromnym atutem Joomla jest społeczność Joomla w języku suahili oznacza „razem” lub „wspólnie”. To oczywiście nieprzypadkowe, ponieważ to właśnie społeczność umożliwia rozwój otwartego oprogramowania. Tysiące ludzi, którzy wspólnie pracują nad ulepszeniami, tworzą nowe wtyczki i motywy, a także wspierają się nawzajem w celu rozwiązywania pojawiających się problemów...
SEO dla e-commerce - 5 ważnych elementów | nazwa.pl
25 czerwca 2020

SEO dla e-commerce – 5 ważnych elementów

Osiągnięcie właściwej pozycji w wyszukiwarkach jest kluczowe dla sukcesu sklepu internetowego. Zmagamy się tu... Osiągnięcie właściwej pozycji w wyszukiwarkach jest kluczowe dla sukcesu sklepu internetowego. Zmagamy się tu zarówno z dużą konkurencją ze strony innych biznesów, jak i zmieniającymi się algorytmami Google. Ważne zatem, by opanować podstawy SEO, pamiętając o najważniejszych elementach decydujących o tym, czy Google „polubi” naszą stronę. 1. Znajdź właściwe słowa kluczowe SEO nie istnieje bez słów kluczowych i naszą pracę musimy zacząć od ich określenia. Jeżeli nie dobierzemy odpowiednich fraz, działania mogą być nieskuteczne. Dlatego skupmy się na starannym researchu. Najlepiej w tym celu wykorzystać darmowe narzędzie Google Planer słów kluczowych, gdzie dowiemy się, jaka jest średnia ilość wyszukiwań danych fraz w miesiącu oraz konkurencja przy ich wykorzystaniu. Wybierając słowa kluczowe, zobaczymy, że zainteresowanie konkurencji krótszymi i ogólnymi frazami jest znacznie większe. Dlatego też warto korzystać z mniej „obleganych” fraz dłuższych, wykorzystując efekt tzw. długiego ogona. Oznacza to pozycjonowanie większej ilości naszych stron na słowach kluczowych, z których każde generuje stosunkowo mały ruch, ale łącznie dają efekt skali. Przewagą dłuższych i szczegółowych fraz nad ogólnymi jest także to, że użytkownicy, którzy je wpisują, są bardziej zdecydowani na zakup, niż ci wprowadzający frazy ogólne. Wynika to z faktu, że szczegółowe słowa kluczowe dotyczą bardziej konkretnego...
płatność blik w nazwa.pl
5 marca 2020

BLIK, BLIK, płacę Blikiem… w nazwa.pl!

Spółka nazwa.pl, największy w Polsce dostawca usług hostingowych i rejestrator domen, udostępniła możliwość opłacania... Spółka nazwa.pl, największy w Polsce dostawca usług hostingowych i rejestrator domen, udostępniła możliwość opłacania swoich usług za pomocą polskiego systemu płatności mobilnych BLIK. Umożliwia on dokonywanie transakcji za pomocą aplikacji w telefonie komórkowym dla osób posiadających konta w największych polskich bankach. System BLIK jest wyjątkowym projektem ponad podziałami, utworzonym w wyniku porozumienia 6 polskich banków: Alior Bank, Bank Millennium, Santander Bank Polska, ING Bank Śląski, mBank i PKO Bank Polski. O sukcesie tego systemu może świadczyć fakt, że wkrótce przyłączyły się do niego kolejne instytucje finansowe, wśród których można wyliczyć Getin Noble Bank, Bank Pekao S.A, BNP Paribas, Credit Agricole i Inteligo. Z danych NBP za trzeci kwartał 2019 roku wynika, że użytkownicy płacili kartami 28 milionów razy, podczas gdy BLIKIEM blisko 40 milionów razy. Dynamika wzrostu liczby transakcji BLIKIEM w sieci jest wyższa niż dynamika wzrostu liczby transakcji kartami. „Nowoczesny kanał płatności BLIK idealnie wpisuje się w profil działalności spółki nazwa.pl i jej Klientów. Usługi nazwa.pl aktywowane są o każdej porze dnia i nocy, a szybkie przetwarzanie płatności jest podstawowym kryterium, którego oczekują osoby korzystające z usług hostingu WWW i rejestracji domen. Oprócz najszybszego hostingu w Polsce będzie to również hosting najszybciej aktywowany!” – skomentował Krzysztof Cebrat, prezes zarządu nazwa.pl...
jak stworzyć landing page
24 października 2019

Jak stworzyć dobry landing page?

Landing page (inaczej strona lądowania) to jedyny sposób na uzupełnienie kampanii reklamowej. Odsyłanie użytkownika na... Landing page (inaczej strona lądowania) to jedyny sposób na uzupełnienie kampanii reklamowej. Odsyłanie użytkownika na stronę główną firmy sprawia, że ma on zbyt dużo możliwości wyboru oraz widzi nadmiar rozpraszających go elementów. Koniec końców opuszcza stronę. Jak zatem zaprojektować landing page, aby zmaksymalizować skuteczność kampanii? Jeden, wyraźny cel Tworząc landing page, powinniśmy najpierw zdefiniować cel projektowania strony. Innymi słowy, należy określić, jakich zachowań oczekujemy od klienta. Dopiero wtedy możemy zdefiniować sposób, w jaki doprowadzimy go do zamierzonego celu. Strona lądowania powinna być skoncentrowana na tylko jednym celu. Celem landing page jest jak najwyższa konwersja. Wyznaczenie stronie więcej niż jednego celu zmniejszy siłę jej działania, ponieważ przekaz się rozmyje. Spójność komunikacji między reklamą a landing page Landing page powinien być przedłużeniem treści reklamy lub wiadomości e-mail, za pośrednictwem których klient trafił na stronę. Każda wartość, którą w nich komunikujemy (np. rabat), powinna pojawić się także na stronie. Wszelka niekonsekwencja w przekazie zostanie od razu wychwycona przez klienta i może zostać uznana za brak wiarygodności oferty. Skutkiem będzie wysoki współczynnik odrzuceń strony...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(18)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(260)
  • CDN(42)
  • WordPress(85)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(26)
  • Internet i technologia(172)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(4)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Domeny
  • Poczta biznesowa
  • Hosting z CDN
  • WordPress z CDN
  • CloudHosting Enterprise
  • Monitoring WWW
  • Email Marketing
  • VPS
  • Cloud Backup
  • Mail Backup
  • SaaS
  • CDN nazwa.pl
  • SSL
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz wynagrodzenie aż do 50% od wpłat za poleconą usługę.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.