Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Monitoring
    • Monitoring WWW

    Monitoring WWW mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 30 czerwca 2020

Co to jest marketing relacji?

Tagi: content marketing Facebook Instagram LinkedIn marketing social media Twitter
Co to jest marketing relacji | nazwa.pl

Przy prowadzeniu działań marketingowych znaczenie ma nie tylko krótkoterminowa sprzedaż. Przeistoczenie klientów jednorazowych w powracających, chociaż bardziej czasochłonne, może docelowo przynieść wymierne korzyści. Wykorzystać do tego celu możemy narzędzia marketingu relacji. Na czym on polega?

Czym jest marketing relacji?

Marketing relacji zajmuje się budowaniem długotrwałych i opartych na zaufaniu relacji z klientem. Chodzi w nim o interakcje i emocjonalny związek klienta z marką, a nie jedynie krótkoterminową sprzedaż, jak to jest w marketingu transakcyjnym.

Ostatecznie jednak marketing relacji wyraźnie przyczynia się do sprzedaży, ponieważ polega na lepszym poznaniu i zrozumieniu klienta. Dzięki temu można zaproponować mu bardziej trafne, spersonalizowane oferty. Służy temu zindywidualizowana komunikacja, skupiona na potrzebach klienta, która różni się od komunikacji masowej opartej na tych samych treściach wysyłanych do dużych grup użytkowników.

Marketing relacji opiera się na utrzymaniu klienta, a nie zdobywaniu nowego. Prowadzi to m.in. do oszczędności, ponieważ dbanie o klienta powracającego jest średnio od 5 do 25 razy tańsze niż pozyskanie nowego. Ponadto lojalny powracający klient ostatecznie wydaje na nasze produkty więcej w dłuższej perspektywie czasu niż klient jednorazowy.

Wartością lojalnych klientów jest także większa przewidywalność ich zakupów, co ułatwia planowanie. Powracający klient często także rekomenduje firmę innym osobom ze względu na emocjonalny stosunek do marki.

Marketing relacji - przewidywanie zakupów stałych klientów | nazwa.pl

Znaczenie zaufania

Trudno wejść w głębszą relację z osobą, której się nie ufa. Dotyczy to także relacji marki z klientem. Dlatego też należy zadbać o to, by budować zaufanie do swojej firmy.

Sposobem na to jest między innymi transparentność, której wyrazem jest koncepcja tzw. szklanego pudełka (glass box). Funkcjonowanie firmy znajdującej się w „szklanym pudełku” jest wyraźnie widoczne dla klientów, gdyż nie ma ona nic do ukrycia. Nie izoluje się od klientów, zasłaniając tajemnicami i prowadząc potajemne działania.

Oczywiście przyjmując takie podejście, firma musi szczególnie dbać o to, by jej działania były etycznie nienaganne. Zadbać należy np. o proces pozyskiwania materiałów, produkcji, a także o dobrostan pracowników. Marka musi być ze swoimi klientami bezwzględnie szczera, ponieważ wszystkie próby wprowadzenia ich w błąd lub ukrywania prawdy zostaną w dobie social media wcześniej czy później ujawnione. Może się to przyczynić do poważnego kryzysu wizerunkowego.

Autentyczność marki

Ważne jest także, aby nadać marce ludzką twarz. Dzięki pokazywaniu, że za firmą stoją prawdziwe osoby, ze swoimi indywidualnymi cechami i zainteresowaniami, staje się ona bliższa klientom i mogą się z nią identyfikować.

Osiągnąć to możemy np. prezentując sylwetki założycieli, kadry zarządzającej czy pracowników. Warto także dopuścić te osoby do głosu, np. poprzez umożliwienie im prowadzenia blogów. Dzięki temu budowana jest więź między nimi a klientami.

Doskonałym narzędziem do humanizacji marki są treści tworzone przez użytkowników. W contencie tego typu klienci mogą prezentować produkty w kontekście swojego życia, przez co marka staje się na swój sposób „bardziej ludzka”. Stoją za nią bowiem niezależne od firmy osoby, niejako ręcząc za produkty i pokazując, jakie mają dla nich znaczenie.

Marketing relacji - komunikacja marki | nazwa.pl

Narzędzia marketingu relacji

1.       Obsługa klienta

Trudno o budowanie wartościowej relacji z klientami, jeśli zawodzi obsługa klienta. Trzeba pamiętać, że każdy konsultant jest twarzą marki, ponieważ to z nim klient ma bezpośredni kontakt. Niezbędne jest odpowiednie przeszkolenie personelu oraz życzliwe klientom procedury. Idealnym rozwiązaniem jest możliwie najszerszy czas, w którym pracownicy firmy są dostępni dla naszych klientów. Przykładem niech będzie tutaj obsługa klienta świadczona przez firmę nazwa.pl, która realizowana jest przez kontakt e-mail oraz telefoniczną infolinię 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Oczywiście tego typu wsparcie dla klientów wymaga znacznych nakładów finansowych, zatem jego zasadność trzeba określić analizując liczbę osób i firm korzystających z naszych usług.

Klienta należy obsługiwać w możliwie najwygodniejszy dla niego sposób. Ważne jest udostępnienie różnych kanałów kontaktu z firmą. Dla jednych osób optymalny będzie e-mail, inne wybiorą telefon, aby uzyskać natychmiastową odpowiedź na swoje pytania.

Coraz częstszym sposobem na wygodną i sprawną obsługę klienta jest wykorzystanie czatów, szczególnie Facebook Messengera. To niezobowiązująca forma kontaktu, która pozwala na szybkie załatwienie sprawy w sposób mało formalny. Firma może znacznie usprawnić czatowanie za pomocą botów, które odpowiedzą na najczęściej zadawane przez klientów pytania, a nawet pozwolą na złożenie zamówienia.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • FB Messenger w obsłudze klienta

2.       Content marketing

Dostarczanie klientom wartościowych treści bez bezpośredniej intencji sprzedaży pozwala na stworzenie relacji wzajemności – klient może odczuwać chęć zrewanżowania się za interesujący content, poprzez skorzystanie z usług firmy.

Marka może stać się dla użytkowników kompetentnym doradcą, dostarczycielem rozrywki lub treści estetycznych. Wszystko to sprawia, że zaczyna ona stanowić część ich życia. Śledzenie bloga czy social media z angażującymi treściami sprawia, że klienci mają częsty kontakt z marką, co ich do niej zbliża. Otrzymują także możliwość interakcji z firmą, poprzez komentarze czy lajki.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Content marketing – skąd czerpać pomysły na treści?

3.       Social Media

Media społecznościowe opierają się na rozmowie, a rozmowa to warunek budowania relacji. Dzięki nim można dzielić się angażującymi treściami oraz prowadzić narrację pozwalającą zbudować transparentny i ludzki charakter marki.

Prowadząc social media, trzeba pamiętać o zachowaniu bardziej swobodnego charakteru komunikacji niż w przypadku treści oficjalnych. Należy także reagować na komentarze, szczególnie te skierowane bezpośrednio do firmy – uwagi czy pytania.

Częścią sztuki prowadzenia działań social media jest też umiejętność reagowania na negatywne opinie. Ważne jest, aby nie eskalować napięcia, jednocześnie nie unikając trudnych tematów. Przyjmując rzeczową, wyważoną postawę i wyraźnie artykułując swoje racje, budujemy zaufanie użytkowników.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Jak reagować na krytykę Twojej firmy w social media

4.       Programy lojalnościowe

Dzięki programom lojalnościowym możemy budować więź klienta z marką, ponieważ zapewniamy mu realne korzyści z regularnego korzystania z naszych usług. Klient staje się także częścią swego rodzaju ekskluzywnego klubu, co daje mu poczucie wyjątkowości i sprawia, że łatwiej go utrzymać.

Oferując klientom rabaty w ramach programu, warto je personalizować. Wykorzystać możemy do tego dane dotyczące historii zakupów użytkowników. Wyraźnie zwiększa to prawdopodobieństwo, że skorzystają z naszej oferty.

Punkty przyznawane za zakupy skłaniają natomiast klientów do dokonywania regularnych zakupów. Nie chcą oni, by zgromadzone na koncie punkty się zmarnowały, dlatego też potrafią dokonywać zakupów nawet produktów nieobjętych rabatami. Można również oferować im możliwość zamiany punktów przy każdym zakupie na odpowiedniej wielkości rabat.

Jakie zyski przynosi stosowanie marketingu relacji w firmie? | nazwa.pl

Relacje procentują

Dbałość o relacje z klientami owocuje wzmocnieniem ich przywiązania do marki oraz identyfikacji z nią. Gdy czują, że firmie zależy na tym, co mają do powiedzenia i dba ona o ich potrzeby, mogą stać się cennymi klientami powracającymi.

Stosowanie metod marketingu relacji wymaga nie tylko umiejętności marketingowych właśnie, ale także wyczucia z dziedziny PR i social media. Jest to codzienna praca, ponieważ relacje należy nie tylko zbudować, ale i utrzymać. Jeśli uda nam się ta sztuka, możemy liczyć na lojalność klientów, która przełoży się na realne zyski.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Szybkość firm hostingowych w 2022 roku | nazwa.pl
10 stycznia 2023

Szybkość firm hostingowych w 2022 roku

Przetestowaliśmy szybkość działania serwerów w ośmiu największych firmach hostingowych w Polsce. Pomiary... Przetestowaliśmy szybkość działania serwerów w ośmiu największych firmach hostingowych w Polsce. Pomiary przeprowadzaliśmy co miesiąc, od lipca do grudnia 2022 roku za pomocą popularnego skryptu PHP dostępnego na GitHubie. Sprawdź, jakie wyniki osiągnęły wszystkie badane firmy. Szybkość działania strony WWW zależy od czasu, w którym serwer przetwarza dane. Przetestowaliśmy więc, jak szybko wykonywane są typowe zadania w PHP w największych polskich firmach hostingowych. Skorzystaliśmy z popularnego skryptu Vanilla Benchmark w wersji 1.6, napisanego w języku PHP i dostępnego do pobrania z GitHuba. Na każdym z hostingów testy wykonywane były z wykorzystaniem PHP 8. Jednorazowe wyniki pomiarów mogą być zakłócone różnymi chwilowymi zdarzeniami na serwerze. My jednak wzięliśmy pod lupę okres sześciu miesięcy 2022 roku, w każdym z nich przeprowadzając ten sam test. Na podstawie uzyskanych danych wyliczyliśmy średni czas wykonywania skryptu Vanilla Benchmark, a wyniki zaprezentowaliśmy na powyższym wykresie. Testowe oprogramowanie najszybciej działało na serwerach w nazwa.pl, a najwolniej w home.pl. Szczegółowe dane pomiarowe przedstawione są w poniższej tabeli (czasy podano w milisekundach). Dlaczego ten test jest taki ważny? Każda aplikacja typu WordPress wykonuje tysiące różnych operacji, zanim w przeglądarce pojawi się wynik w postaci strony WWW. Im szybciej przetwarzane są informacje z bazy danych, tym w krótszym czasie witryna internetowa może zostać wysłana do przeglądarki. Ten sam serwis WWW, w zależności od szybkości serwera, może więc działać w badanych firmach 3x szybciej lub 3x wolniej. Kto jednak chciałby, aby jego witryna działała wolno...
Internet bez nich byłby uboższy. Laureaci nagrody nazwa.pl wystąp!
18 stycznia 2022

Internet bez nich byłby uboższy. Laureaci nagrody nazwa.pl wystąp!

Przyszedł czas na coroczne wręczenie nagród przyznawanych przez nazwa.pl podmiotom przyczyniającym się do... Przyszedł czas na coroczne wręczenie nagród przyznawanych przez nazwa.pl podmiotom przyczyniającym się do cyfrowego rozwoju Polski. Wyróżnienia mają na celu podkreślenie ich pozytywnego wkładu w kształtowanie krajowego Internetu, zwiększanie konkurencyjności polskiej gospodarki i propagowanie wiedzy. W tym roku nazwa.pl przyznała nagrody w czterech kategoriach: Ekspert Inwestycji, Ekspert Edukacji, Ekspert Badań i Rozwoju, a także Ekspert Rekrutacji w IT. Ekspert Inwestycji – Orange Polska Wyróżnieniem Ekspert Inwestycji został nagrodzony operator sieci komórkowej i dostawca usług internetowych – Orange Polska. Nagroda została przyznana za inwestycje związane z rozwojem łączy światłowodowych, które zapewniły Polakom szerokopasmowy dostęp do sieci. Od 2015 roku obserwujemy systematyczny i znaczący wzrost zasięgu sieci FTTH Orange. Do 2025 roku grupa Orange Polska planuje przeznaczyć na inwestycje w światłowód blisko 1 mld euro. Do tej pory infrastrukturą zostało objęte ponad 5 mln gospodarstw domowych w kraju, jednak w najbliższych latach korzyściami sieci światłowodowej ma się cieszyć kolejne 1,7 mln polskich domów. Ekspert Edukacji – antyweb.pl Laureatem nagrody w kategorii Ekspert Edukacji został portal antyweb.pl. Jest to znany blog technologiczny, założony przez Grzegorza Marczaka w 2006 roku. Choć początkowo miał charakter wyłącznie hobbistyczny, dzisiaj jest to jedno z czołowych źródeł informacji...
VPS z Windows Server od dzisiaj w nazwa.pl
9 grudnia 2020

VPS z Windows Server od dzisiaj w nazwa.pl!

Wydarzenia ostatnich miesięcy zmieniły sposób funkcjonowania firm. Jedną z najbardziej odczuwalnych zmian jest... Wydarzenia ostatnich miesięcy zmieniły sposób funkcjonowania firm. Jedną z najbardziej odczuwalnych zmian jest masowe przechodzenie na tryb pracy zdalnej. Co zrobić, aby przebiegała ona sprawnie? Mamy na to sposób! Właśnie dziś nazwa.pl wprowadza do swojej oferty serwery VPS działające w oparciu o system operacyjny Windows Server. Windows Server to, jak sama nazwa wskazuje, serwerowa wersja najpopularniejszego systemu operacyjnego dla komputerów osobistych, z intuicyjnym w obsłudze interfejsem graficznym, zapewniającym wygodne wykonywanie wszystkich czynności biurowych w trybie zdalnym. Umożliwia uruchamianie między innymi oprogramowania ERP, programów księgowych oraz komunikatorów. Sprawdź, jakie możliwości dla Ciebie i Twojej firmy, w czasie dynamicznej transformacji cyfrowej, stwarza Windows Server na serwerze VPS! Do czego można wykorzystać VPS z Windows Server? Uniwersalność serwerów VPS, a tym bardziej tych działających w oparciu o system operacyjny Windows Server, zapewnia szeroki zakres ich zastosowania. Niezależnie od tego, czy jesteś doświadczonym developerem, dopiero się uczysz, czy szukasz środowiska dla prowadzenia prywatnych projektów lub narzędzi dla dużej firmy, to rozwiązanie jest dla Ciebie. System operacyjny Windows na serwerze VPS umożliwia pracę z technologiami .NET i MS SQL, a także zapewnia dostęp do wielu narzędzi ułatwiających prowadzenie biznesu, jak m.in...
jak tworzyć opisy produktów
28 sierpnia 2019

Jak tworzyć opisy produktów

Perswazyjny i dobrze wpisujący się w potrzeby klienta opis produktu potrafi sprzedać towar. Napisany nieumiejętnie, zniechęcić klienta... Perswazyjny i dobrze wpisujący się w potrzeby klienta opis produktu potrafi sprzedać towar. Napisany nieumiejętnie, zniechęcić klienta do zakupu. Aby stworzyć skuteczny tekst sprzedażowy dla sklepu internetowego, potrzeba jednak nie tylko wyczucia stylu, ale też wiedzy dotyczącej SEO i znajomości konsumenta. Jak pisać, aby zainteresować go swoją ofertą? Opis produktu w pigułce - opis produktu w sklepie internetowym dzieli się na krótki, prezentujący w skrócie cechy towaru, oraz długi, będący rozwinięciem krótkiego, - tytuł opisu powinien zawierać główną frazę kluczową, którą jest najczęściej nazwa produktu i cechą, która go wyróżnia. Tytuł należy oznaczyć atrybutem H1, - krótki opis powinien mieć długość ok. 500-1000 znaków ze spacjami, - nie istnieją zalecenia co do ilości znaków długiego opisu, ale należy się starać, aby był on raczej zwięzły. Duża ilość treści często zniechęca klientów, którzy mogą przejść na stronę oferty - operującej bardziej skondensowanym językiem, - tekst należy podzielić na akapity przedzielone nagłówkami zawierającymi frazy kluczowe lub ich odmiany. Śródtytuły powinny być oznaczone kolejno atrybutami H2, H3... - opis należy uzupełnić zdjęciami, które powinny być oznaczone atrybutami alt (mogą się w nich znaleźć słowa kluczowe), - opisy w żadnym razie nie mogą być skopiowane ze strony producenta lub konkurencji — to najlepszy sposób na obniżenie rankingu sklepu w Google, - także opisy podobnych do siebie produktów muszą się między sobą różnić — również ze względu na SEO...
jak fotografować jedzenie
17 czerwca 2019

Jak fotografować potrawy na stronę restauracji

Aby zachęcić klientów do wizyty w restauracji poprzez stronę internetową, nie wystarczą dobrze skonstruowane teksty i nazwy... Aby zachęcić klientów do wizyty w restauracji poprzez stronę internetową, nie wystarczą dobrze skonstruowane teksty i nazwy potraw. Należy też zadbać o to, aby Twoje dania można było „zjeść oczami” online, zanim się je zamówi na miejscu. Dlatego tak ważne są atrakcyjne zdjęcia potraw. A może fotograf? Oczywiście do fotografowania potraw możesz zatrudnić profesjonalnego fotografa. Na pewno wykona on świetne zdjęcia wysokiej klasy sprzętem. Takie rozwiązanie ma jednak swoje wady. W czasie sesji fotograficznej trzeba przygotować wszystkie potrawy z menu, co jest sporym wyzwaniem dla kuchni (i to wszystko poza godzinami pracy restauracji). Co jednak, gdy menu się po jakimś czasie zmienia? Potrzebna jest kolejna sesja i kolejny wysiłek organizacyjny z Twojej strony. Jeszcze większy problem pojawia się, jeśli włączasz do menu tylko jedno lub parę nowych dań, np. sezonowych. Zamawianie fotografa może zwyczajnie się nie opłacić. Dlatego też warto wyposażyć się w sprzęt i przede wszystkim nauczyć się fotografii kulinarnej. Będzie można wtedy na bieżąco uzupełniać stronę apetycznymi zdjęciami. Inspiracje Dobrze jest mieć punkt odniesienia, zanim zacznie się samodzielnie fotografować. W sieci znajdziesz mnóstwo inspirujących blogów, na których zobaczysz, jak mogą wyglądać udane zdjęcia potraw. Kopalnią pomysłów są też profile fotoblogerów na Instagramie...
Instytucja ICANN wezwała do pełnego wdrożenia DNSSEC.
12 kwietnia 2019

ICANN wzywa do wdrożenia DNSSEC. nazwa.pl ma odpowiedź

Instytucja ICANN odpowiedzialna za przyznawanie nazw domen internetowych, wezwała w lutym 2019 roku do pełnego... Instytucja ICANN odpowiedzialna za przyznawanie nazw domen internetowych, wezwała w lutym 2019 roku do pełnego wdrożenia rozszerzenia DNSSEC, mającego na celu zwiększenie bezpieczeństwa w sieci Internet. Zdaniem ICANN ryzyko związane z bezpieczeństwem dla kluczowych części infrastruktury systemu nazw domen DNS wzrosło i konieczne są zmiany. W Polsce procedura zabezpieczania domen z rozszerzeniem .pl rozpoczęła się już 7 lat temu, jednak dopiero zeszły rok można uznać za przełomowy, po włączeniu zabezpieczeń DNSSEC przez największego w Polsce rejestratora domen i usługodawcę hostingu – firmę nazwa.pl, która w pierwszych dniach kwietnia 2019 roku uzyskała przedłużenie akredytacji ICANN na kolejne lata. Lider polskiego rynku usług hostingowych pozostaje wciąż jedynym rodzimym Rejestratorem posiadającym akredytację ICANN. ICANN to organ odpowiedzialny za przyznawanie nazw domen internetowych, określanie ich struktury oraz za całościowy nadzór nad globalnym działaniem serwerów DNS. Według tej instytucji ataki na infrastrukturę DNS są coraz bardziej powszechne i konieczne jest wprowadzenie zabezpieczeń DNSSEC chroniących przed tego typu zagrożeniami. Głównym celem ataków w 2018 roku były kraje Bliskiego Wschodu (m.in. Egpit, Kuwejt, Liban, Arabia Saudyjska i Zjednoczone Emiraty Arabskie) oraz regionu Śródziemnomorskiego (w tym Albania oraz Cypr). Problem dotyczy jednak wszystkich użytkowników Internetu. W Polsce procedura zabezpieczania domen z rozszerzeniem .pl rozpoczęła się już na przełomie 2011 i 2012 roku, jednak dopiero 2018 można uznać za przełomowy, po włączeniu zabezpieczeń DNSSEC przez największego w Polsce rejestratora domen...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(18)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(260)
  • CDN(42)
  • WordPress(86)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(26)
  • Internet i technologia(172)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(4)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Domeny
  • Poczta biznesowa
  • Hosting z CDN
  • WordPress z CDN
  • CloudHosting Enterprise
  • Monitoring WWW
  • Email Marketing
  • VPS
  • Cloud Backup
  • Mail Backup
  • SaaS
  • CDN nazwa.pl
  • SSL
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz wynagrodzenie aż do 50% od wpłat za poleconą usługę.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.