Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 28 sierpnia 2019

Jak tworzyć opisy produktów

Tagi: produkt SEO sprzedaż
jak tworzyć opisy produktów

Perswazyjny i dobrze wpisujący się w potrzeby klienta opis produktu potrafi sprzedać towar. Napisany nieumiejętnie, zniechęcić klienta do zakupu. Aby stworzyć skuteczny tekst sprzedażowy dla sklepu internetowego, potrzeba jednak nie tylko wyczucia stylu, ale też wiedzy dotyczącej SEO i znajomości konsumenta. Jak pisać, aby zainteresować go swoją ofertą?

Opis produktu w pigułce

  • opis produktu w sklepie internetowym dzieli się na krótki, prezentujący w skrócie cechy towaru, oraz długi, będący rozwinięciem krótkiego,
  • tytuł opisu powinien zawierać główną frazę kluczową, którą jest najczęściej nazwa produktu i cechą, która go wyróżnia. Tytuł należy oznaczyć atrybutem H1,
  • krótki opis powinien mieć długość ok. 500-1000 znaków ze spacjami,
  • nie istnieją zalecenia co do ilości znaków długiego opisu, ale należy się starać, aby był on raczej zwięzły. Duża ilość treści często zniechęca klientów, którzy mogą przejść na stronę oferty, operującej bardziej skondensowanym językiem,
  • tekst należy podzielić na akapity przedzielone nagłówkami zawierającymi frazy kluczowe lub ich odmiany. Śródtytuły powinny być oznaczone kolejno atrybutami H2, H3, …
  • opis należy uzupełnić zdjęciami, które powinny być oznaczone atrybutami alt (mogą się w nich znaleźć słowa kluczowe),
  • opisy w żadnym razie nie mogą być skopiowane ze strony producenta lub konkurencji — to najlepszy sposób na obniżenie rankingu sklepu w Google,
  • także opisy podobnych do siebie produktów muszą się między sobą różnić — również ze względu na SEO.

Tak wygląda ogólny schemat opisu produktu. Jaką jednak treścią go wypełnić?

Nie tylko nazwa modelu

W sklepie internetowym opis jest w równym stopniu dla klientów, co dla Google. A raczej — służy zachęceniu klienta do zakupu produktu oraz umożliwia mu trafienie na właśnie naszą ofertę. Dlatego też rozpoczynając konstruowanie opisu, należy przygotować listę słów kluczowych, które mają się w nim znaleźć.

Oczywiście sama nazwa produktu też jest słowem kluczowym. Część klientów może szukać w Internecie konkretnego modelu i wtedy wpisze w Google jego nazwę. Poprzestawanie jednak na frazie z nazwą jest błędem.

Po pierwsze przyniesie nam to korzyść tylko wtedy, gdy jedynie nasz sklep oferuje dany towar. Zazwyczaj jednak musimy konkurować z innymi sprzedawcami tego samego przedmiotu, przez co nasza oferta niczym się nie będzie w Google wyróżniać. W niektórych branżach, jak telefony komórkowe, komputery czy sprzęt hi-fi, konkurencją dla nas będą także blogi z recenzjami, które zawsze będą miały wyższą pozycję w Google niż sklepy ze względu na często aktualizowaną i rozbudowaną treść wysokiej jakości.

Po drugie, tylko część klientów wyszukuje konkretnego modelu towaru. A i tak niewykluczone, że będą zainteresowani znalezieniem najtańszej oferty za pomocą porównywarek cen, a niekoniecznie klikną link sklepu w Google.

SEO a potrzeby klienta

Dlatego też należy się skupić na znalezieniu także innych słów kluczowych. Gdy je zgromadzimy, będą pomocne zarówno do tego, by napisać dobry opis pod kątem SEO, jak i dobry opis w ogóle (gdyż te dwa elementy można i należy połączyć).

Szukając słów kluczowych, koncentrujemy się w istocie na potrzebach klienta. Właśnie swoje potrzeby artykułują oni, wpisując frazy w Google. Interesuje ich nie tylko sam produkt, ale też to, co ten produkt może dla nich zrobić. Czyli jaką potrzebę spełnić.

Aby znaleźć odpowiednie frazy, można posłużyć się takimi planerami słów kluczowych, jak Keyword Planner czy Ubersuggest. Wprowadzając tam dowolną, podstawową frazę, otrzymamy wyniki, wśród których znajdziemy popularne słowa kluczowe, w tym takie, które podpowiedzą nam, jakie są potrzeby klientów.

Pomocne będą także narzędzia do monitorowania Internetu jak Brand24 czy Sentione. Za ich pomocą można monitorować wybrane słowa kluczowe, aby znaleźć strony, na których się pojawiają. W ten sposób trafimy na dyskusje toczące się w mediach społecznościowych lub na forach. Czytając ich wątki, dowiemy się, czego tak naprawdę potrzebują nasi klienci, co pomoże nam dobrać odpowiednie frazy i docelowo stworzyć optymalny opis.

Nie wszystkie frazy, których warto używać, muszą być popularne. Korzystne jest nasycanie tekstu słowami kluczowymi z tzw. długiego ogona. Są to rozbudowane i stosunkowo rzadko wyszukiwane frazy. Mimo to stosowanie ich dużej liczby w wielu opisach produktów sumarycznie daje efekt dużego ruchu. Frazy z długiego ogona cechuje także wyższy współczynnik konwersji niż popularnych, ogólnych słów kluczowych.

Jaki język sprzedaje?

Aby stworzyć dobry tekst sprzedażowy, należy zatem koncentrować się na potrzebach klienta. Mogą być one zupełnie pragmatyczne jak chęć korzystania z wydajnego smartfona o dużym wyświetlaczu. Są jednak też potrzeby natury emocjonalnej — np. poczucie wyjątkowości związanej z posiadaniem modelu lepszego niż inne — lub estetycznej — przyjemność obcowania z dobrze zaprojektowanym przedmiotem.

Techniką mającą na celu dociec, jakie są w istocie potrzeby klienta, jest laddering (od ladder — drabina). Wspinając się po jej szczeblach, rozpoczynamy myślenie o produktach od pytania, „czym jest produkt”, poprzez „jaką korzyść funkcjonalną daje klientowi”, aż po „jaką potrzebę klienta spełnia dana korzyść funkcjonalna”. Na przykładzie smartfona będzie to np.:

  • Nowoczesny smartfon z dużym wyświetlaczem,
  • Smartfon pozwalający oglądać filmy online i grać w gry,
  • Smartfon, który sprawi, że w każdej chwili będziemy mogli oderwać się od rzeczywistości, przenosząc w świat cyfrowej rozrywki oraz śledzić historie bohaterów ulubionych seriali.

Język sprzedażowy powinien także artykułować charakter marki produktu. Należy mieć na uwadze, z jakimi wartościami producent chciałby, by marka kojarzyła się klientom. Jeśli jest to np. młodość i innowacja, właśnie te skojarzenia powinniśmy rozbudzać w opisie produktu. Wymaga to posługiwania się wyrazistymi obrazami, które zadziałają na wyobraźnię klienta, sprawiając, że będzie mógł utożsamić wizerunek marki z własnymi wartościami.

Tworząc opisy produktów, powinniśmy unikać specjalistycznego języka. Jego stosowanie wynika z faktu, że będąc specjalistami w danej dziedzinie, zakładamy, że jej pojęcia są powszechnie znane. Tak jednak zazwyczaj nie jest, dlatego komunikować się należy w sposób prosty, operując zrozumiałym dla każdego językiem korzyści i stosując nieskomplikowane konstrukcje językowe (aby mieć pewność, że nasz tekst jest skonstruowany w sposób zrozumiały, możemy użyć narzędzia Jasnopis).

PODSUMOWANIE

Konstruując opis produktu, powinniśmy:

  • stosować się do podstawowych wymagań technicznych: stosować odpowiednią długość krótkiego opisu, nagłówki oraz atrybuty H i alt,
  • nie kopiować opisów ze stron producentów i tworzyć unikalne teksty nawet dla podobnych produktów,
  • nasycić tekst słowami kluczowymi wpisującymi się w potrzeby klientów artykułowane zapytaniami w Google,
  • poszukiwać fraz za pomocą narzędzi proponowania słów kluczowych, narzędzi do monitorowania Internetu i poprzez wizyty na forach i grupach social media,
  • wykorzystywać nie tylko popularne słowa kluczowe, ale też frazy z długiego ogona,
  • koncentrować się zarówno na potrzebach funkcjonalnych, jak i emocjonalnych klientów stosując laddering,
  • oddawać w opisie charakter marki produktu,
  • unikać specjalistycznego języka.

Aby napisać dobry opis, należy zatem wykazać się nie tylko rzetelnością techniczną i umiejętnością researchu, ale też wyobraźnią i wyczuciem stylu. Warto jednak poświęcić czas na dopracowanie tekstów sprzedażowych, ponieważ w dużej mierze od ich jakości zależy sukces sklepu internetowego.

 

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Internet bez nich byłby uboższy. Laureaci nagrody nazwa.pl wystąp!
18 stycznia 2022

Internet bez nich byłby uboższy. Laureaci nagrody nazwa.pl wystąp!

Przyszedł czas na coroczne wręczenie nagród przyznawanych przez nazwa.pl podmiotom przyczyniającym się do... Przyszedł czas na coroczne wręczenie nagród przyznawanych przez nazwa.pl podmiotom przyczyniającym się do cyfrowego rozwoju Polski. Wyróżnienia mają na celu podkreślenie ich pozytywnego wkładu w kształtowanie krajowego Internetu, zwiększanie konkurencyjności polskiej gospodarki i propagowanie wiedzy. W tym roku nazwa.pl przyznała nagrody w czterech kategoriach: Ekspert Inwestycji, Ekspert Edukacji, Ekspert Badań i Rozwoju, a także Ekspert Rekrutacji w IT. Ekspert Inwestycji – Orange Polska Wyróżnieniem Ekspert Inwestycji został nagrodzony operator sieci komórkowej i dostawca usług internetowych – Orange Polska. Nagroda została przyznana za inwestycje związane z rozwojem łączy światłowodowych, które zapewniły Polakom szerokopasmowy dostęp do sieci. Od 2015 roku obserwujemy systematyczny i znaczący wzrost zasięgu sieci FTTH Orange. Do 2025 roku grupa Orange Polska planuje przeznaczyć na inwestycje w światłowód blisko 1 mld euro. Do tej pory infrastrukturą zostało objęte ponad 5 mln gospodarstw domowych w kraju, jednak w najbliższych latach korzyściami sieci światłowodowej ma się cieszyć kolejne 1,7 mln polskich domów. Ekspert Edukacji – antyweb.pl Laureatem nagrody w kategorii Ekspert Edukacji został portal antyweb.pl. Jest to znany blog technologiczny, założony przez Grzegorza Marczaka w 2006 roku. Choć początkowo miał charakter wyłącznie hobbistyczny, dzisiaj jest to jedno z czołowych źródeł informacji...
Atrakcyjne nagrody w Programie Partnerskim nazwa.pl
12 listopada 2020

Atrakcyjne nagrody w Programie Partnerskim nazwa.pl wciąż czekają na Ciebie!

Przypominamy o wciąż trwającym konkursie, w ramach którego masz szansę wygrać rewelacyjne nagrody, takie jak Apple... Przypominamy o wciąż trwającym konkursie, w ramach którego masz szansę wygrać rewelacyjne nagrody, takie jak Apple MacBook Air, Apple iPad Pro 11 czy Apple iPhone XS. Co należy zrobić? Wystarczy polecać usługi najlepszej firmy hostingowej w Polsce! Za każdą nową poleconą usługę otrzymasz aż 50% wynagrodzenia od wpłaty! Konkurs skierowany jest przede wszystkim do webmasterów i osób, które na co dzień zajmują się informatyczną obsługą firm. Jednak nie musisz zawodowo tworzyć stron WWW, żeby zdobyć atrakcyjne nagrody. Wystarczy, że w ramach Programu Partnerskiego będziesz polecać jak najwięcej usług nazwa.pl! Nasz konkurs trwa do 31.12.2020 r., a rywalizacja o miejsca na podium i wspaniałe nagrody nabiera rumieńców! Korzyści z udziału w konkursie to nie tylko główne nagrody rzeczowe. Do końca bieżącego roku Program Partnerski pozwala na uzyskanie aż 50% prowizji za wpłatę za każdą nową poleconą usługę. Ponadto otrzymasz stałe wynagrodzenie w wysokości nawet do 35% za każde jej przedłużenie! Jak zacząć zarabiać? To niezwykle proste. Przekaż jak najszybciej indywidualny kod rabatowy Programu Partnerskiego lub link polecający z tym kodem, który znajdziesz w Panelu Klienta, w zakładce „Program Partnerski” https://www.nazwa.pl/panel/pk-rekomendacje.html. Znajomi klikają w link lub podczas zamówienia wpisują kod rabatowy w miejscu do tego przeznaczonym, dzięki czemu otrzymują aż 20% rabatu od cen...
Nazwa.pl najlepszą firmą hostingową
23 września 2020

nazwa.pl najlepszą firmą hostingową w Polsce!

Spółka nazwa.pl została nagrodzona statuetką „Najlepsza firma hostingowa roku” podczas uroczystej gali IT Champions 2020, której... Spółka nazwa.pl została nagrodzona statuetką „Najlepsza firma hostingowa roku” podczas uroczystej gali IT Champions 2020, której organizatorem był IT Reseller Polska. W czasie wydarzenia uhonorowane zostały czołowe polskie firmy z branży IT, a w uroczystości wręczenia statuetek wzięli udział zarówno przedstawiciele polskich, jak i międzynarodowych marek technologicznych. Otrzymany od specjalistów z branży tytuł „Najlepsza firma hostingowa roku” stanowi dla nazwa.pl wielkie wyróżnienie i potwierdzenie wiodącej pozycji firmy na rynku usług hostingowych w Polsce. Na sukces naszej firmy, oprócz wielokrotnie nagradzanego hostingu, złożyło się również doskonałe wsparcie klientów, realizowane wieloma kanałami komunikacji, wysoki poziom innowacyjności technologicznej, dbałość o ekologię oraz odpowiedzialność biznesowa. Dzięki temu możemy wspierać polskie firmy w transformacji cyfrowej, dostarczając im usługi, które jeszcze niedawno nie były dostępne na polskim rynku. Najszybszy hosting w Polsce Na początku 2020 roku nazwa.pl zakończyła wielomilionową inwestycję, związaną z wymianą serwerów, stawiając sobie jasny cel stworzenia najszybszego hostingu w Polsce. W czasie gdy konkurencja dopiero rozpoczynała uruchamianie usług, funkcjonujących w oparciu o dyski SSD z interfejsem NVMe, nazwa.pl jako pierwsza firma hostingowa w Polsce wycofała już tę technologię i udostępniła serwery z innowacyjnymi dyskami Intel Optane, działającymi w technologii 3D XPoint. Oprócz niezwykle szybkich dysków, w serwerach zastosowano również najszybsze obecnie procesory serwerowe Intel...

Dlaczego kupują? Motywacje klientów sklepów internetowych. | nazwa.pl
23 czerwca 2020

Dlaczego kupują? Motywacje klientów sklepów WWW

Aby osiągnąć sukces w e-commerce, należy zrozumieć, co sprawia, że klienci dokonują zakupów w tym, a nie innym sklepie... Aby osiągnąć sukces w e-commerce, należy zrozumieć, co sprawia, że klienci dokonują zakupów w tym, a nie innym sklepie internetowym. Poznanie ich motywacji pozwala lepiej przygotować strategię biznesową i skuteczniej prowadzić działania marketingowe. Co zatem sprawia, że klienci decydują się skorzystać z oferty danego sprzedawcy? Czy oferować szeroki asortyment? Budując ofertę sklepu internetowego, możemy dojść do wniosku, że im więcej produktów, tym lepiej. Wtedy jest przecież większa szansa, że klient znajdzie u nas to, czego szuka. Ma to jednak dwa oblicza. Z jednej strony duży asortyment pozwala dotrzeć do nas klientom, którzy szukają konkretnej rzeczy. Używając porównywarki cen czy przeczesując Allegro, starają się wybrać dla siebie dany produkt w atrakcyjnej cenie. Jeśli nasza oferta jest szeroka, mamy szansę przyciągnąć do sklepu większą liczbę klientów i być może skłonić ich do dalszych zakupów przywiązując do własnej marki lub stosując zabiegi takie jak remarketing. Z drugiej strony klient, który trafia do naszego sklepu, nie będąc zdecydowanym na konkretny produkt, może być przytłoczony zbyt dużym asortymentem. Zdarza się, że prowadzi to do paraliżu decyzyjnego – problemu z wyborem odpowiedniej dla siebie opcji. Klient traci w ten sposób dużo czasu, co może być dla niego frustrujące. Kolejnym jego krokiem może być opuszczenie sklepu, aby poszukać takiego, który zaoferuje mu klarowność oferty w postaci mniejszej liczby opcji do wyboru...
Bezpieczne transakcje internetowe z DNSSEC | nazwa.pl
26 września 2019

Bezpieczne transakcje internetowe z DNSSEC

DNSSEC w nazwa.pl to zabezpieczenie, którego funkcją jest ochrona domen przed przekierowaniem na fałszywą witrynę... DNSSEC w nazwa.pl to zabezpieczenie, którego funkcją jest ochrona domen przed przekierowaniem na fałszywą witrynę np. banku lub sklepu internetowego, wyłudzającą hasła i dane kart płatniczych. DNSSEC uwierzytelnia dane z lokalnego serwera DNS. Spółka nazwa.pl jako lider rynku ma świadomość cyberprzestępczości w sieci i dąży do tego, aby uchronić przed jej negatywnymi skutkami jak największą liczbę użytkowników. Odpowiedzialność za bezpieczeństwo transakcji leży po stronie właściciela domeny. Posiadanie bezpiecznej domeny to dziś wręcz obowiązek dla sklepu online czy banku i sam certyfikat SSL to zbyt mało. Technologie związane z bezpieczeństwem domeny powinny być zatem priorytetem, a ich powszechność stosowania to wyraz odpowiedzialności, jaką biorą za swoich klientów przedsiębiorcy. Z punktu widzenia właściciela sklepu internetowego bezpieczna domena nie tylko chroni jego klientów przed przestępcami, ale i pozytywnie wpływa na poziom jego wyników w wyszukiwarce Google – Krzysztof Cebrat, prezes zarządu nazwa.pl. Nowa unijna dyrektywa PSD2, w głównych założeniach, ma jeszcze bardziej chronić użytkownika przy przeprowadzaniu transakcji bezgotówkowych. Dodatkowa ochrona odbywa się z wykorzystaniem dwustopniowej autoryzacji, której zadaniem jest zweryfikowanie tożsamości konsumenta. Przy dokonywaniu operacji finansowych niezwykle ważna jest identyfikacja użytkownika, jednak równie istotne znaczenie ma autentyczność stron internetowych...
aktualizacja wordpress 5.1
6 marca 2019

Aktualizacja WordPress 5.1 w nazwa.pl

Niecałe dwa tygodnie po światowej premierze najnowszej aktualizacji WordPress 5.1 nazwa.pl wprowadza tę wersję do... Niecałe dwa tygodnie po światowej premierze najnowszej aktualizacji WordPress 5.1 nazwa.pl wprowadza tę wersję do najszybszych na rynku usług z rodziny WordPress Cloud. Zaktualizowana wersja tego systemu zarządzania treścią w połączeniu z parametrami usług WordPress Cloud oraz PHP 7.3 stanowi najciekawszą ofertę dostępną obecnie na rynku. Co nowego? Najnowsza wersja WordPress 5.1 koncentruje się na poprawie wydajności edytora Gutenberg oraz migracji z przestarzałych wersji PHP do najnowszej wersji PHP 7.3. W nowej aktualizacji 5.1 Gutenberg o oznaczeniu 4.8 działa znacznie szybciej i efektywniej, a tworzenie w nim ma być bardziej płynne w porównaniu do poprzednich wersji. Dotyczy to zarówno samego ładowania, jak również pisania postów czy tworzenia podstron. Ładowanie i wczytywanie stron odbywa się w krótszym czasie, a pisanie postów czy tworzenie podstron charakteryzuje się płynniejszą pracą. Oprócz ulepszeń Gutenberga 4.8 wersja WordPress 5.1 dodaje zestaw funkcji skoncentrowanych na bezpieczeństwie: Site Health Rozwiązanie ma na celu poprawę bezpieczeństwa i szybkości. WordPress wyświetla administratorom stron powiadomienia na temat stabilności strony WWW, a także wersji PHP, która jest podstawowym językiem programowania dla tej platformy. Po zainstalowaniu nowych wtyczek funkcje WordPress Site Health sprawdzą je w stosunku do uruchomionej wersji PHP. Jeśli wtyczka wymaga wersji, która nie będzie działać z daną stroną, WordPress zablokuje jej instalację...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(243)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(69)
  • Backup(27)
  • Poczta(37)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(168)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.