Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Lider hostingu w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
    • test2speed.pl Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Kopia zapasowa poczty
    • Mail Backup 25 GB
    • Mail Backup 100 GB
    • Mail Backup 250 GB
    • Mail Backup Pay-Per-Use
    Kopia zapasowa komputera
    • Cloud Backup 25 GB
    • Cloud Backup 100 GB
    • Cloud Backup 250 GB
    • Cloud Backup Pay-Per-Use
    Bezpieczeństwo hostingu
    • Kopia zapasowa na CloudHosting
    • Odzyskaj dane korzystając z Usług IT

    Technologie: tworzenie kopii bezpieczeństwa w oparciu o harmonogram oraz na żądanie, szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania danych z kopii do 90 dni wstecz, aplikacja Windows, macOS i Linux

  • Domeny
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukaj domenę
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Usługi dla domen
    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
    • DNSSEC
  • Poczta
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Migracja
    • Przenieś pocztę na CloudMail
    Opcje
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT
  • Hosting
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Hosting za użycie z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Hosting abonamentowy z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Hosting Pay-Per-Use
  • WordPress
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    WordPress z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WordPress
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-Sklep
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rozwiązania e-commerce z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w największych miastach w Polsce oraz w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • CDN nazwa.pl Polska
    • CDN nazwa.pl Europa
    • CDN nazwa.pl World
  • VPS
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 250 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu EPIX (Warszawa, Katowice, Poznań), TPIX, PLIX, Thinx, POZIX, WRIX, CIX oraz ESpanix i AMS-IX

  • SSL
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Opcje
    • Usługi IT
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 zł/rok | eu – 5 zł/rok | com – 40 zł/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 28 sierpnia 2019

Jak tworzyć opisy produktów

Tagi: produkt SEO sprzedaż
jak tworzyć opisy produktów

Perswazyjny i dobrze wpisujący się w potrzeby klienta opis produktu potrafi sprzedać towar. Napisany nieumiejętnie, zniechęcić klienta do zakupu. Aby stworzyć skuteczny tekst sprzedażowy dla sklepu internetowego, potrzeba jednak nie tylko wyczucia stylu, ale też wiedzy dotyczącej SEO i znajomości konsumenta. Jak pisać, aby zainteresować go swoją ofertą?

Opis produktu w pigułce

  • opis produktu w sklepie internetowym dzieli się na krótki, prezentujący w skrócie cechy towaru, oraz długi, będący rozwinięciem krótkiego,
  • tytuł opisu powinien zawierać główną frazę kluczową, którą jest najczęściej nazwa produktu i cechą, która go wyróżnia. Tytuł należy oznaczyć atrybutem H1,
  • krótki opis powinien mieć długość ok. 500-1000 znaków ze spacjami,
  • nie istnieją zalecenia co do ilości znaków długiego opisu, ale należy się starać, aby był on raczej zwięzły. Duża ilość treści często zniechęca klientów, którzy mogą przejść na stronę oferty, operującej bardziej skondensowanym językiem,
  • tekst należy podzielić na akapity przedzielone nagłówkami zawierającymi frazy kluczowe lub ich odmiany. Śródtytuły powinny być oznaczone kolejno atrybutami H2, H3, …
  • opis należy uzupełnić zdjęciami, które powinny być oznaczone atrybutami alt (mogą się w nich znaleźć słowa kluczowe),
  • opisy w żadnym razie nie mogą być skopiowane ze strony producenta lub konkurencji — to najlepszy sposób na obniżenie rankingu sklepu w Google,
  • także opisy podobnych do siebie produktów muszą się między sobą różnić — również ze względu na SEO.

Tak wygląda ogólny schemat opisu produktu. Jaką jednak treścią go wypełnić?

Nie tylko nazwa modelu

W sklepie internetowym opis jest w równym stopniu dla klientów, co dla Google. A raczej — służy zachęceniu klienta do zakupu produktu oraz umożliwia mu trafienie na właśnie naszą ofertę. Dlatego też rozpoczynając konstruowanie opisu, należy przygotować listę słów kluczowych, które mają się w nim znaleźć.

Oczywiście sama nazwa produktu też jest słowem kluczowym. Część klientów może szukać w Internecie konkretnego modelu i wtedy wpisze w Google jego nazwę. Poprzestawanie jednak na frazie z nazwą jest błędem.

Po pierwsze przyniesie nam to korzyść tylko wtedy, gdy jedynie nasz sklep oferuje dany towar. Zazwyczaj jednak musimy konkurować z innymi sprzedawcami tego samego przedmiotu, przez co nasza oferta niczym się nie będzie w Google wyróżniać. W niektórych branżach, jak telefony komórkowe, komputery czy sprzęt hi-fi, konkurencją dla nas będą także blogi z recenzjami, które zawsze będą miały wyższą pozycję w Google niż sklepy ze względu na często aktualizowaną i rozbudowaną treść wysokiej jakości.

Po drugie, tylko część klientów wyszukuje konkretnego modelu towaru. A i tak niewykluczone, że będą zainteresowani znalezieniem najtańszej oferty za pomocą porównywarek cen, a niekoniecznie klikną link sklepu w Google.

SEO a potrzeby klienta

Dlatego też należy się skupić na znalezieniu także innych słów kluczowych. Gdy je zgromadzimy, będą pomocne zarówno do tego, by napisać dobry opis pod kątem SEO, jak i dobry opis w ogóle (gdyż te dwa elementy można i należy połączyć).

Szukając słów kluczowych, koncentrujemy się w istocie na potrzebach klienta. Właśnie swoje potrzeby artykułują oni, wpisując frazy w Google. Interesuje ich nie tylko sam produkt, ale też to, co ten produkt może dla nich zrobić. Czyli jaką potrzebę spełnić.

Aby znaleźć odpowiednie frazy, można posłużyć się takimi planerami słów kluczowych, jak Keyword Planner czy Ubersuggest. Wprowadzając tam dowolną, podstawową frazę, otrzymamy wyniki, wśród których znajdziemy popularne słowa kluczowe, w tym takie, które podpowiedzą nam, jakie są potrzeby klientów.

Pomocne będą także narzędzia do monitorowania Internetu jak Brand24 czy Sentione. Za ich pomocą można monitorować wybrane słowa kluczowe, aby znaleźć strony, na których się pojawiają. W ten sposób trafimy na dyskusje toczące się w mediach społecznościowych lub na forach. Czytając ich wątki, dowiemy się, czego tak naprawdę potrzebują nasi klienci, co pomoże nam dobrać odpowiednie frazy i docelowo stworzyć optymalny opis.

Nie wszystkie frazy, których warto używać, muszą być popularne. Korzystne jest nasycanie tekstu słowami kluczowymi z tzw. długiego ogona. Są to rozbudowane i stosunkowo rzadko wyszukiwane frazy. Mimo to stosowanie ich dużej liczby w wielu opisach produktów sumarycznie daje efekt dużego ruchu. Frazy z długiego ogona cechuje także wyższy współczynnik konwersji niż popularnych, ogólnych słów kluczowych.

Jaki język sprzedaje?

Aby stworzyć dobry tekst sprzedażowy, należy zatem koncentrować się na potrzebach klienta. Mogą być one zupełnie pragmatyczne jak chęć korzystania z wydajnego smartfona o dużym wyświetlaczu. Są jednak też potrzeby natury emocjonalnej — np. poczucie wyjątkowości związanej z posiadaniem modelu lepszego niż inne — lub estetycznej — przyjemność obcowania z dobrze zaprojektowanym przedmiotem.

Techniką mającą na celu dociec, jakie są w istocie potrzeby klienta, jest laddering (od ladder — drabina). Wspinając się po jej szczeblach, rozpoczynamy myślenie o produktach od pytania, „czym jest produkt”, poprzez „jaką korzyść funkcjonalną daje klientowi”, aż po „jaką potrzebę klienta spełnia dana korzyść funkcjonalna”. Na przykładzie smartfona będzie to np.:

  • Nowoczesny smartfon z dużym wyświetlaczem,
  • Smartfon pozwalający oglądać filmy online i grać w gry,
  • Smartfon, który sprawi, że w każdej chwili będziemy mogli oderwać się od rzeczywistości, przenosząc w świat cyfrowej rozrywki oraz śledzić historie bohaterów ulubionych seriali.

Język sprzedażowy powinien także artykułować charakter marki produktu. Należy mieć na uwadze, z jakimi wartościami producent chciałby, by marka kojarzyła się klientom. Jeśli jest to np. młodość i innowacja, właśnie te skojarzenia powinniśmy rozbudzać w opisie produktu. Wymaga to posługiwania się wyrazistymi obrazami, które zadziałają na wyobraźnię klienta, sprawiając, że będzie mógł utożsamić wizerunek marki z własnymi wartościami.

Tworząc opisy produktów, powinniśmy unikać specjalistycznego języka. Jego stosowanie wynika z faktu, że będąc specjalistami w danej dziedzinie, zakładamy, że jej pojęcia są powszechnie znane. Tak jednak zazwyczaj nie jest, dlatego komunikować się należy w sposób prosty, operując zrozumiałym dla każdego językiem korzyści i stosując nieskomplikowane konstrukcje językowe (aby mieć pewność, że nasz tekst jest skonstruowany w sposób zrozumiały, możemy użyć narzędzia Jasnopis).

PODSUMOWANIE

Konstruując opis produktu, powinniśmy:

  • stosować się do podstawowych wymagań technicznych: stosować odpowiednią długość krótkiego opisu, nagłówki oraz atrybuty H i alt,
  • nie kopiować opisów ze stron producentów i tworzyć unikalne teksty nawet dla podobnych produktów,
  • nasycić tekst słowami kluczowymi wpisującymi się w potrzeby klientów artykułowane zapytaniami w Google,
  • poszukiwać fraz za pomocą narzędzi proponowania słów kluczowych, narzędzi do monitorowania Internetu i poprzez wizyty na forach i grupach social media,
  • wykorzystywać nie tylko popularne słowa kluczowe, ale też frazy z długiego ogona,
  • koncentrować się zarówno na potrzebach funkcjonalnych, jak i emocjonalnych klientów stosując laddering,
  • oddawać w opisie charakter marki produktu,
  • unikać specjalistycznego języka.

Aby napisać dobry opis, należy zatem wykazać się nie tylko rzetelnością techniczną i umiejętnością researchu, ale też wyobraźnią i wyczuciem stylu. Warto jednak poświęcić czas na dopracowanie tekstów sprzedażowych, ponieważ w dużej mierze od ich jakości zależy sukces sklepu internetowego.

 

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Witryny przyjazne klientom, czyli co to jest UX? | nazwa.pl
2 czerwca 2021

Witryny przyjazne klientom, czyli co to jest UX?

Miarą sukcesu dobrze wykonanej strony internetowej lub aplikacji jest ich pozytywny odbiór przez użytkowników... Miarą sukcesu dobrze wykonanej strony internetowej lub aplikacji jest ich pozytywny odbiór przez użytkowników. W dużym stopniu o powodzeniu projektu IT stanowi jakość interakcji, która występuje miedzy człowiekiem a gotowym rozwiązaniem, z którego korzysta. Szukaniem odpowiedzi na pytania, czego ludzie oczekują od oprogramowania komputerowego i stron WWW, w jaki sposób się po nich poruszają, na co zwracają przy korzystaniu z nich uwagę, zajmują się projektanci UX, czyli User Experience Designers. Na czym polega ich praca oraz jakie metody działania stosują? Czym jest UX? Skrót UX (user experience) odnosi się do sposobu projektowania skoncentrowanego na pozytywnym doświadczeniu użytkownika. Stosuje się go zazwyczaj w kontekście produktów cyfrowych, takich jak aplikacje czy strony internetowe, co nie oznacza, że nie jest ono istotne także w przypadku przedmiotów w pełni analogowych, jak samochody czy nawet szczoteczki do zębów. Należy je również odpowiednio zaprojektować. Aby zmaksymalizować pozytywne doświadczenie użytkownika w przypadku produktów cyfrowych, należy skupić się na określeniu celu, jaki stoi przed witryną czy aplikacją. Wymaga to także wiedzy o zachowaniach targetu projektu, ponieważ poznanie jego potrzeb jest kluczowe...
Nazwa.pl najlepszą firmą hostingową
23 września 2020

nazwa.pl najlepszą firmą hostingową w Polsce!

Spółka nazwa.pl została nagrodzona statuetką „Najlepsza firma hostingowa roku” podczas uroczystej gali IT Champions 2020, której... Spółka nazwa.pl została nagrodzona statuetką „Najlepsza firma hostingowa roku” podczas uroczystej gali IT Champions 2020, której organizatorem był IT Reseller Polska. W czasie wydarzenia uhonorowane zostały czołowe polskie firmy z branży IT, a w uroczystości wręczenia statuetek wzięli udział zarówno przedstawiciele polskich, jak i międzynarodowych marek technologicznych. Otrzymany od specjalistów z branży tytuł „Najlepsza firma hostingowa roku” stanowi dla nazwa.pl wielkie wyróżnienie i potwierdzenie wiodącej pozycji firmy na rynku usług hostingowych w Polsce. Na sukces naszej firmy, oprócz wielokrotnie nagradzanego hostingu, złożyło się również doskonałe wsparcie klientów, realizowane wieloma kanałami komunikacji, wysoki poziom innowacyjności technologicznej, dbałość o ekologię oraz odpowiedzialność biznesowa. Dzięki temu możemy wspierać polskie firmy w transformacji cyfrowej, dostarczając im usługi, które jeszcze niedawno nie były dostępne na polskim rynku. Najszybszy hosting w Polsce Na początku 2020 roku nazwa.pl zakończyła wielomilionową inwestycję, związaną z wymianą serwerów, stawiając sobie jasny cel stworzenia najszybszego hostingu w Polsce. W czasie gdy konkurencja dopiero rozpoczynała uruchamianie usług, funkcjonujących w oparciu o dyski SSD z interfejsem NVMe, nazwa.pl jako pierwsza firma hostingowa w Polsce wycofała już tę technologię i udostępniła serwery z innowacyjnymi dyskami Intel Optane, działającymi w technologii 3D XPoint. Oprócz niezwykle szybkich dysków, w serwerach zastosowano również najszybsze obecnie procesory serwerowe Intel...

Nowa oferta hostingu i poczty w chmurze od nazwa.pl
9 września 2020

Nowa oferta hostingu i poczty w chmurze od nazwa.pl

nazwa.pl wprowadziła do oferty nowe usługi hostingu i poczty, realizowane w technologii chmury, które udostępniają nawet 2 TB... Spółka nazwa.pl wprowadziła do oferty nowe usługi hostingu i poczty, realizowane w technologii chmury, które udostępniają nawet 2 TB przestrzeni dyskowej na strony WWW i pocztę elektroniczną. Nowa oferta stanowi wyjście naprzeciw oczekiwaniom Klientów spółki, którzy zgłaszają coraz większe zapotrzebowanie na miejsce do przechowywania danych. Dla wielu firm, które przez lata działają w cyfrowym świecie i zgromadziły bardzo dużą ilość danych, to nie moc obliczeniowa serwera, ale przestrzeń dyskowa stanowi barierę do dalszego rozwoju. Rosnąca ilość poczty, wysyłanej i odbieranej każdego dnia, stanowi większość zajętej powierzchni dyskowej. Gigabajty danych przesyłanych przez maile dokumentują historię kontaktów i rozliczeń z klientami, stanowiąc podstawową bazę wiedzy każdej firmy o swoich kontrahentach. Powoduje to, że skrzynki pocztowe stale zwiększają swoją objętość i jest to trend, który można zaobserwować od wielu lat. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów i wsłuchując się w ich głosy, spółka nazwa.pl wprowadziła do swojej oferty nowe pakiety usług hostingu stron WWW i poczty elektronicznej o nazwie CloudHosting, pozwalające przechowywać nawet 2 TB poczty i danych udostępnianych na stronach WWW. Oprócz typowych usług hostingu WWW, firma nazwa.pl wprowadziła do oferty również wyspecjalizowane pakiety przeznaczone do obsługi poczty o nazwie CloudMail. Usługi te udostępniają również do 2 TB miejsca dyskowego, z tym że można je przeznaczyć w całości na pocztę...
darmowe motywy na wordpress
24 czerwca 2019

Gdzie szukać darmowych motywów dla WordPressa

Aby zbudować profesjonalnie wyglądającą stronę na WordPressie, niekoniecznie musisz kupować motyw lub płacić za stworzenie... Aby zbudować profesjonalnie wyglądającą stronę na WordPressie, niekoniecznie musisz kupować motyw lub płacić za stworzenie własnego. W sieci nie brakuje dobrej jakości darmowych propozycji. Gdzie je znajdziesz? Dla kogo darmowy szablon? Oczywiście szukanie darmowych motywów to rozwiązanie dla oszczędnych. Tych płatnych jest większy wybór oraz możesz liczyć na wsparcie techniczne, aktualizacje oraz gratisowe pluginy. Z kolei motyw pisany na zamówienie w będzie skrojony pod Twoje potrzeby oraz nie znajdą się w nim zbędne „fajerwerki”, które mogą wpłynąć na szybkość działania strony oraz stopień trudności jej obsługi. Dodatkowe, zaawansowane pluginy lub spersonalizowany motyw mogą nie być Ci potrzebne, jeśli chcesz stworzyć np. prostą stronę wizytówkową lub bloga. Darmowe motywy bez problemu wystarczą do budowy takich witryn a gratisowe wtyczki najczęściej mają swoje darmowe odpowiedniki. Gdzie znajdziesz bezpłatne motywy? - WordPress.org - na stronie WordPressa darmowe motywy możesz wyszukiwać na podstawie rodzaju strony (np. blog, strona firmowa itp.) lub schematu jej budowy. Dostęp do wyszukiwarki motywów masz również z poziomu swojego panelu administracyjnego strony na WordPressie, gdzie możesz od razu je zainstalować. - justfreethemes.com - jest tu ponad 1200 darmowych motywów z podziałem na kategorie: biznes, e-commerce, blogi czy portfolio fotograficzne. - Template Monster - w sklepie obok płatnych motywów jest także spory dział z darmowymi. Wyszukiwanie umożliwia szereg kategorii...
fakturowanie online - program do fakturowania
14 czerwca 2019

Fakturowanie on-line – jaki serwis wybrać?

Wystawianie faktur wcale nie musi polegać na wpisywaniu danych do arkusza w Excelu. Obecnie dostępnych jest wiele wygodnych... Wystawianie faktur wcale nie musi polegać na wpisywaniu danych do arkusza w Excelu. Obecnie dostępnych jest wiele wygodnych serwisów do fakturowania on-line opartych na chmurze. Podpowiadamy, co jest ważne w tego typu usłudze. Na co zwrócić uwagę? Gdy wybierasz program do fakturowania, zwróć uwagę na następujące cechy: - intuicyjność i łatwość obsługi, - eksport do PDF i różne szablony faktur, - korzystanie z bazy CEIDG, - liczba możliwych do wystawienia faktur, - integracje, - wielojęzyczność i różne waluty, - zabezpieczenia, - różne rodzaje faktur. Najpopularniejsze programy (wybrane funkcje): - IFirma, - Fakturownia, - wFirma. Zanim wybierzesz program, dokładnie określ swoje potrzeby. Dzięki temu nie będziesz musiał migrować do innej usługi, gdy okaże się, że w tej wybranej przez Ciebie brakuje potrzebnej opcji. Pozwoli Ci to także nie płacić za funkcje, których nie potrzebujesz...
jak sprawdzić szybkość strony www
19 listopada 2018

6 sposobów na bezpieczną i szybką stronę WWW

Zaufanie klientów i ich zadowolenie to jedne z najważniejszych wartości, szczególnie gdy prowadzi się biznes online...Zaufanie klientów i ich zadowolenie to jedne z najważniejszych wartości, szczególnie gdy prowadzi się biznes online. Strona, którą prowadzimy to nasza wizytówka i dlatego powinna być bezpieczna dla klientów jak i szybko działać, wspierając prowadzenie biznesu. Przedstawiamy najistotniejsze technologie stosowane przez nazwa.pl, które mają bezpośredni wpływ na zwiększanie bezpieczeństwa i szybkości działania Twoich stron WWW. Ochrona przed phishingiem – DNSSEC Phishing to jedno z najbardziej popularnych przestępstw w sieci. Odpowiedzią na to zagrożenie jest protokół DNSSEC, wprowadzony dla wszystkich nazw domen zarejestrowanych poprzez nazwa.pl. Zabezpieczenie pozwala stwierdzić, czy strona internetowa, na której znajduje się użytkownik, to faktycznie witryna Twojego sklepu czy też próba oszustwa. W skrócie, protokół ten miesza szyki cyberprzestępcom, minimalizując ryzyko stania się ofiarą phishingu. Bezpieczna transmisja danych – TLS 1.3 Protokół TLS 1.3 zapewnia ochronę wychodzącego i przychodzącego ruchu na Twoje stronie WWW oraz daje gwarancję, że informacje zostały przesłane w niezmodyfikowanej formie. Działanie TLS 1.3 sprowadza się w skrócie do tego, że dane internautów są po prostu bezpieczne. Najnowszy standard TLS 1.3 jest szybszy i odporniejszy na ataki z zewnątrz niż wcześniejsza jego wersja. Rozwiązanie jest już wspierane przez Firefox w wersji 61...
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(183)
  • CDN(32)
  • WordPress(68)
  • e-Sklep(64)
  • Backup(25)
  • Poczta(30)
  • VPS(18)
  • Internet i technologia(147)
  • Webmastering(54)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Zasady rejestracji domen
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Gwarancja nazwa.pl
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 tel. komórkowe
  • 801 33 22 33 tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Program Partnerski 50% prowizji

Twój unikatowy kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwi Twoim znajomym skorzystanie ze zniżki 20% na usługi nazwa.pl świadczone w Modelu Abonamentowym. Przekaż voucher z kodem lub link polecający i zyskaj stałe wynagrodzenie w wysokości 25% od każdej wpłaty za poleconą usługę. Kod rabatowy na voucherze i w  linku polecającym jest wielorazowego użytku, dlatego możesz go przekazać dowolnej liczbie osób.

ISO
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2023 nazwa.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.