Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 3 marca 2020

Kiedy warto przeprowadzić rebranding?

Tagi: brand firma logo marka rebranding
rebranding - kiedy go przeprowadzić

Sukces firmy zależy w dużej mierze od tego, jak nasza marka postrzegana jest przez klientów. Trzeba pamiętać, że sprzedajemy bowiem nie tylko produkt, ale też jego wyobrażenie w umysłach odbiorców. Co jednak, jeśli nasza marka nie spełnia nadziei, jakie w niej pokładamy? Może wtedy czas na zmianę, czyli rebranding?

Co to jest rebranding?

Rebranding to zmiana wszystkich lub wybranych elementów marki w celu osiągnięcia lepszych rezultatów w sprzedaży i poprawy konkurencyjności firmy. Czasem jest to zmiana rewolucyjna, wraz z wprowadzeniem nowych produktów na rynek. Wtedy proces rebrandingu oznacza stworzenie nowej strategii marki i nowego sposobu komunikacji z klientami.

Zdarza się także, że rebranding polega jedynie na zmianie nazwy i logo firmy. Ten proces również musi zostać poprzedzony kompleksowymi badaniami rynku (chyba że nasza firma nie ma jeszcze rozpoznawalnej marki).

Nie można nazwać jednak rebrandingiem samego „odświeżenia” logo i zmiany jego estetyki. Tak więc ostatnie zmiany, np. w logo Google, związane z jego uwspółcześnieniem, to po prostu stosunkowo drobny „lifting”. Nie zmienia to faktu, że z tego typu liftingu wynikają duże zmiany związane z oznakowaniem produktów, biur czy placówek handlowych, dlatego jest to również poważna decyzja.

Rebranding — korzyści i zagrożenia

Rebranding może przynieść firmie realne korzyści:

  • zwiększyć rozpoznawalność marki,
  • poprawić konkurencyjność firmy,
  • wprowadzić nowe produkty na rynek,
  • zwiększyć marżę oraz obroty,
  • podnieść status marki, np. przenosząc ją do segmentu premium.

Skuteczny rebranding może zatem przełożyć się pozytywnie na dochody firmy. Niestety nieprzemyślany proces rebrandingu to z kolei wielkie koszty związane ze zmianą identyfikacji produktów i punktów sprzedaży. Największym zagrożeniem jest jednak utrata klientów, którzy przestaną rozpoznawać markę, do której są przywiązani.

Kiedy przeprowadzić rebranding?

Decyzja o przeprowadzeniu rebrandingu musi być bardzo dobrze przemyślana i najlepiej poparta rzetelnymi badaniami. W innym przypadku proces może przynieść rezultaty odwrotne od zamierzonych.

Warto zastanowić się nad rebrandingiem, kiedy:

Dwie firmy łączą się ze sobą

Gdy zajdzie sytuacja połączenia się dwóch firm, możliwe jest albo przyjęcie przez jedną z nich marki drugiej, albo stworzenie nowej tożsamości. Sytuacja wchłonięcia jednej marki przez drugą wystąpiła np. w przypadku połączenia sieci komórkowych Era i T-Mobile:

W przypadku połączenia dwóch sieci komórkowych Era i T-Mobile zostało wykorzystane logo T-Mobile. Czytaj więcej na blogu nazwa.pl.

W takiej sytuacji niezbędna jest intensywna kampania reklamowa, ponieważ ryzykujemy utratę klientów, którzy byli przywiązani do znanej sobie marki. Dlatego zawsze trzeba rozważyć, czy ten zabieg jest opłacalny.

Istnieją także przykłady połączenia dwóch marek. Tak było w przypadku Cyfry+ i telewizji N:

Istnieją także przykłady połączenia dwóch marek. Tak było w przypadku Cyfry+ i telewizji N. Czytaj więcej na blogu nazwa.pl.

W tym przypadku rebranding nie przebiegł bez problemów. Połączenie oferty programowej obu platform doprowadziło do stworzenia nowych, droższych pakietów, co spotkało się z masowymi protestami w Internecie. Jest to najlepszy dowód na to, iż akcja łączenia firm i rebrandingu (tutaj rozumianego bardzo szeroko, wraz ze zmianą produktu) musi przebiegać w sposób bardzo przemyślany, także pod kątem ewentualnych zmian w ofercie.

Jednakże w sytuacji łączenia się dwóch firm rebranding jest zazwyczaj koniecznością. Służyć ma w założeniu wzmocnieniu marki i poszerzeniu oferty oraz grona klientów. Musi być przeprowadzony jednak bardzo starannie, na podstawie dobrze przygotowanej strategii. Inaczej może obrócić się przeciwko firmie, która straci klientów.

Gdy nazwa firmy nie zapada w pamięć

Nazwa firmy powinna być unikalna, niemożliwa do pomylenia z nazwami innych firm oraz łatwa do zapamiętania. Trzeba pamiętać, że musi zakorzenić się w umysłach odbiorców, budząc przy tym pożądane przez nas skojarzenia.

Istnieje wiele przykładów firm, które zmieniły nazwę (i przy tym oczywiście logo). Zdecydowało się na to u początków swojego istnienia Google, którego pierwsza wyszukiwarka nazywała się BackRub.

Zdecydowało się na to u początków swojego istnienia Google, którego pierwsza wyszukiwarka nazywała się BackRub. Czytaj więcej na blogu nazwa.pl.

Założyciele Google, Larry Page i Sergey Brin, zdecydowali się na zmianę nazwy, ponieważ słowo „Google” lepiej wyrażało misję ich firmy. „Google” pochodzi bowiem od terminu matematycznego „googol”, oznaczającego liczbę reprezentowaną przez cyfrę 1, a następnie 100 zer.

Nowa nazwa miała nawiązywać do misji zorganizowania poprzez mechanizm wyszukiwarki olbrzymiej ilości informacji w Internecie. Poza tym trzeba przyznać, że Google to nazwa łatwiejsza do zapamiętania i lepiej łączy się z pozostałymi usługami firmy. Raczej trudno sobie wyobrazić „BackRub Drive” czy „BackRub Documents”…

Na podobny zabieg zdecydował się obecny eBay, który początkowo nazywał się AuctionWeb. Tutaj impuls wyszedł od strony mediów, które właśnie w ten sposób określały ten serwis aukcyjny. Trzeba przyznać, że zmiana przysłużyła się marce, ponieważ nowa nazwa jest łatwiejsza do zapamiętania i krótsza.

Na rebranding zdecydował się obecny eBay, który początkowo nazywał się AuctionWeb. Dowiedz się więcej na blogu nazwa.pl.

 Gdy marka nie odzwierciedla działalności firmy

Wraz z rozwojem firmy może ona poszerzać swoją działalność lub drastycznie ją zmieniać. W takim przypadku nazwa może nie współgrać z nową strategią firmy i oferowanymi produktami. Stoi to na przeszkodzie jej rozwoju, a także potrafi wprowadzać klientów w błąd.

Przykładem rebrandingu takiego rodzaju jest zmiana nazwy Apple, która może wydawać się kosmetyczna — z Apple Computers na Apple Inc. Nazywamy tę zmianę kosmetyczną, ponieważ Apple, tak czy inaczej, był kojarzony przez klientów właśnie pod nazwą Apple.

Mimo to jednak pełna nazwa firmy występowała oficjalnie w wielu miejscach i CEO Apple Computers, Steve Jobs, w 2007 ogłosił zmianę nazwy firmy właśnie na Apple Incorporated. Uzasadniał to tym, że Apple wraz z wprowadzeniem na rynek takich produktów jak iPhone, Apple TV i iPod, przestał być już firmą stricte komputerową, a zajmującą się raczej elektroniką użytkową.

 

Gdy firma wkracza na nowy rynek

Wkraczając z produktami na nowy rynek, firma powinna wziąć pod uwagę różnice kulturowe oraz ewentualne podobieństwo nazwy z innymi markami występującymi na danym rynku. Nie należy raczej konkurować z markami, które mają już stabilną pozycję na danym rynku (chociaż taka sytuacja zdarza się rzadziej).

Częstszym przypadkiem jest istnienie różnic kulturowych. Niektóre nazwy marek mogą wywoływać niewłaściwe skojarzenia w języku kraju, w którym firma zamierza sprzedawać swoje produkty.

Tak zdarzyło się np. marce Chevrolet, która postanowiła wprowadzić na rynek hiszpańskojęzyczny samochód Nova. W języku hiszpańskim jednak “nova” znaczyło „nie pojedzie”, co nie było pożądanym skojarzeniem dla samochodu. Ostatecznie jednak Chevrolet nie zdecydował się na zmianę nazwy.

Inaczej zachował się Rolls-Royce, wprowadzając na rynek niemiecki model Silver Mist. Po niemiecku „mist” oznacza niestety „nawóz”, zatem nawet z przymiotnikiem „srebrny” nazwa ta była co najmniej niefortunna. Rolls-Royce wybrnął z tego problemu, nazywając swój model na rynku niemieckim “Silver Shadow”, co nie budziło już negatywnych skojarzeń.

Jak przeprowadzić rebranding?

Rebranding jest zazwyczaj poważnym i kosztownym przedsięwzięciem. Jego przeprowadzenie musi być poprzedzone kompleksowymi badaniami rynku oraz stworzeniem przemyślanej strategii.

Częścią strategii musi być staranna analiza konkurencji oraz postrzegania marki przez konsumentów. Równie ważne jest oczywiście zbadanie tego, jaki może być odbiór marki po rebrandingu.

Gdy firma zakończy proces rebrandingu (a nawet przed nim lub w jego trakcie), niezbędna jest także szeroko zakrojona kampania informacyjna i reklamowa. Szczególnie dotyczy to sytuacji, kiedy zostaje zmieniona nazwa firmy, ponieważ klienci muszą dowiedzieć się o nowej marce. Tylko wtedy rebranding może zakończyć się powodzeniem.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Szybkie strony WWW korzystają z certyfikatów SSL ECDSA | nazwa.pl
29 kwietnia 2024

Szybkie strony WWW korzystają z certyfikatów SSL ECDSA

Certyfikaty SSL to standardowy sposób szyfrowania połączeń ze stronami WWW. Jednak zabezpieczenie zabezpieczeniu... Certyfikaty SSL to standardowy sposób szyfrowania połączeń ze stronami WWW. Jednak zabezpieczenie zabezpieczeniu nierówne. Najlepszym rozwiązaniem jest korzystanie z certyfikatów z szyfrowaniem ECDSA, które nie tylko skutecznie stoją na straży danych użytkowników witryn, lecz także zapewniają szybkie działanie stron i mniejsze obciążenie hostingu. Certyfikaty SSL pełnią bardzo ważną rolę w cyfrowym świecie. To dzięki nim nasze dane, w tym numery kart kredytowych i hasła do bankowości elektronicznej, są chronione przed przechwyceniem w trakcie transmisji przez osoby nieuprawnione. Mechanizm opiera się na zaszyfrowaniu połączenia pomiędzy użytkownikiem odwiedzającym witrynę a serwerem, na którym została ona umieszczona. Widząc skrót https:// w adresie strony WWW, odbiorca może mieć pewność, że taki serwis jest chroniony, a przesyłane w komunikacji z nim informacje, nawet jeśli trafiłyby w niepowołane ręce, będą praktycznie niemożliwe do odkodowania. Warto pamiętać, że bezpieczeństwo zastosowanego protokołu SSL zależy od algorytmu szyfrowania klucza. Różne poziomy bezpieczeństwa Zaprojektowany w 1977 roku algorytm RSA (Rivesta-Shamira-Adlemana), który nadal jest stosowany w celu zminimalizowania ryzyka jego złamania, wymaga długiego klucza. To niestety powoduje, że podczas jego użycia wzrasta wykorzystanie zasobów komputera, co może skutkować zmniejszeniem szybkości działania strony WWW. Z pomocą przychodzi nowoczesny certyfikat ECDSA, który nie dość, że jest wielokrotnie bezpieczniejszy, to dodatkowo jest wolny od wyżej wymienionej niedogodności...
Bez nich Internet nie byłby taki sam - nazwa.pl przyznała coroczne wyróżnienia.
18 stycznia 2023

Bez nich Internet nie byłby taki sam – nazwa.pl przyznała coroczne wyróżnienia.

Każdy wkład w innowacje technologiczne, propagowanie bezpieczeństwa informatycznego czy edukację związaną... Każdy wkład w innowacje technologiczne, propagowanie bezpieczeństwa informatycznego czy edukację związaną z IT to cegiełka budująca lepszą przyszłość naszego kraju. Instytucje i przedsiębiorstwa, które się do tego przyczyniają, powinny być doceniane i wyróżniane. Jak co roku spółka nazwa.pl nagrodziła podmioty, których działania pozytywnie przekładają się na cyfrowy rozwój Polski. W tym roku wyróżnienia zostały przyznane w czterech kategoriach: Ekspert Innowacji, Ekspert Bezpieczeństwa, Ekspert Edukacji oraz Ekspert Badań i Nauki. Ekspert Innowacji – Intel Corporation W kategorii Ekspert Innowacji tegorocznym laureatem wyróżnienia nazwa.pl została firma Intel Corporation, zajmująca się tworzeniem i dostarczaniem na rynek szybkich oraz wydajnych procesorów, niewątpliwie wyznaczając branżowe standardy w tej dziedzinie. Z innowacyjnymi rozwiązaniami Intel Corporation wszyscy z nas stykają się każdego dnia. Doceniliśmy je także my, decydując się na wykorzystanie najnowszych procesorów z serii Intel Xeon w setkach serwerów, które wspólnie tworzą chmurę nazwa.pl. Warto wspomnieć, że jednostki obliczeniowe dostarczane przez firmę Intel Corporation cechuje imponująca moc obliczeniowa, co ma niebagatelne znaczenie we wszystkich projektach wymagających szybkiego przetwarzania danych. Ekspert Bezpieczeństwa – CERT Polska Wyróżnienie w kategorii Ekspert Bezpieczeństwa zostało przez nas przyznane działającemu w strukturach NASK zespołowi CERT Polska. Jest to doświadczony i uznany podmiot, realizujący szereg działań z zakresu szeroko pojętego bezpieczeństwa informatycznego, ze szczególnym uwzględnieniem reagowania na poważne incydenty pojawiające się w Internecie...
Działalność społeczna nazwa.pl
12 lipca 2022

Działalność społeczna nazwa.pl

Zbudowanie wartościowego biznesu to duże wyzwanie. Wszechobecna konkurencja powoduje, że łatwo jest zatracić poczucie... Zbudowanie wartościowego biznesu to duże wyzwanie. Wszechobecna konkurencja powoduje, że łatwo jest zatracić poczucie odpowiedzialności za to, co się robi. A właśnie ono jest tak samo ważne, jak zadowolenie klientów z oferowanych usług czy produktów. W nazwa.pl od zawsze byliśmy zaangażowani w kreowanie lepszej rzeczywistości społecznej. Z perspektywy czasu widzimy, że takie działania pozwoliły wyróżnić nas na tle innych podmiotów, nie tylko działających w branży IT. Prospołeczne działanie i zarządzanie wymaga od firmy, takiej jak nazwa.pl, dużej przejrzystości. Budowa dobrych relacji z otoczeniem jest równie ważna jak wiarygodność finansowa. O ile tę ostatnią bez trudu każdy może sprawdzić w dostępnych rejestrach, to kształtowanie kultury organizacyjnej firmy opartej na zaufaniu jest procesem postępującym w sposób ciągły i systematyczny, niedostępnym w żadnych spisach, ale pojawiającym się w świadomości klientów i pracowników. To ostatnie może wydać się dla nowicjuszy w temacie pewnym zaskoczeniem, ale w nazwa.pl doskonale wiemy, że społeczna odpowiedzialność stanowi jeden z ważniejszych elementów motywujących. Skoro firma jest zaangażowana, pracownicy czują się elementem tej istotnej aktywności. Nasze działania w tym zakresie doceniła Państwowa Inspekcja Pracy, nagradzając nazwa.pl za spełnianie najwyższych standardów w zakresie przestrzegania prawa pracy i tworzenie miejsca przyjaznego pracownikom. Cyfrowy rozwój Polski Chcąc wyróżnić podmioty, które w swoich działaniach również kierują się wartościami istotnymi z punktu widzenia ogółu społeczeństwa, co roku nazwa.pl przyznaje im swoje nagrody. To wyróżnienie, którym chcemy pokazać, że w otoczeniu biznesowym zauważamy firmy, podobnie jak my, kierujące się zasadami i zauważające to „coś więcej”, niż tylko liczbę obsługiwanych klientów czy cyfry na koncie bankowym...
technologia 100Gbps
14 stycznia 2020

nazwa.pl inwestuje w technologię 100 Gbps

Rozwój technologii 5G oraz masowe wykorzystanie światłowodów w ofertach dostępu do Internetu szybko zmienia... Rozwój technologii 5G oraz masowe wykorzystanie światłowodów w ofertach dostępu do Internetu szybko zmienia sposób, w jaki korzystamy z sieci. Nowe technologie burzą ograniczenia, jakie znaliśmy do tej pory, skracając czasy dostępu do danych oraz umożliwiając ich przesyłanie z prędkością jaką do tej pory znaliśmy tylko w sieciach wewnętrznych. Zmiana w szybkości komunikowania się stanowi rewolucję, nie tylko dla użytkowników korzystających z nowych technologii, ale również dla firm hostingowych, które muszą coraz szybciej dostarczać dane. Wymusza to konieczność stosowania coraz nowszych technologii, w zakresie nie tylko przesyłania danych, ale również ich przetwarzania. Dotychczasowe rozwiązania oparte o pojedyncze serwery stają się obecnie niewystarczające. Liderzy rynku oferują swoje usługi w technologii chmury obliczeniowej, która umożliwia łączenie mocy wielu serwerów, zapewniając wydajność i niezawodność działania, potrzebną do zapewnienia usług o najwyższych parametrach. Technologia chmury obliczeniowej udostępniając praktycznie nielimitowaną moc obliczeniową, wymaga jednak zastosowania szybkości transmisji znacznie przewyższającej szybkości dostępu do Internetu poszczególnych użytkowników. Powszechnym standardem w tym zakresie są łącza działające z prędkością 100 Gbps. „Spółka nazwa.pl będąc liderem technologicznym w Polsce, już od ponad 8 lat świadczy usługi hostingowe w technologii chmury obliczeniowej, zapewniając jednocześnie swoim Klientom bezpośredni dostęp do największych krajowych i zagranicznych punktów...
komentarze na blogu
10 września 2019

Komentarze na blogu. Jaki rodzaj wybrać?

Komentarze na blogu są podstawą jego interakcyjnego charakteru. Dostępne są trzy główne systemy obsługi komentarzy...Komentarze na blogu są podstawą jego interakcyjnego charakteru. Dostępne są trzy główne systemy obsługi komentarzy — WordPressa, Facebooka i Disqus. Który z nich wybrać? Komentarze WordPress Zalety komentarzy WordPressa to: - brak konieczności instalacji dodatkowej wtyczki, - łatwo dostosować je do wyglądu szablonu, - nie ma konieczności posiadania konta w żadnym serwisie, - istnieje możliwość rozbudowania systemu komentarzy za pomocą wtyczek. Należą do nich np. comment-images (dodawanie zdjęć do komentarzy), gd-star-rating (dodawanie ocen) czy wpDiscuz (różne możliwości personalizacji), - administrator otrzymuje szerokie możliwości zarządzania komentarzami poprzez panel administracyjny WordPressa. Minusem tego systemu jest konieczność podawania przez użytkownika imienia i nazwiska za każdym razem, kiedy chce pozostawić komentarz. Z drugiej strony przeglądarki wyposażone są w opcje autouzupełniania, przez co swoje dane można podać jednym kliknięciem... Disqus Ten system komentarzy jest często spotykany na blogach. Ma on wiele zalet: - komentarze grupowane są w wątki, dzięki czemu odpowiedź na każdy z nich jest wyraźnie odseparowana od innych, - komentujący otrzymuje powiadomienie mailowe, gdy otrzyma odpowiedź na swój...
php wersja 7.3
4 stycznia 2019

PHP 7.3 już dostępne na serwerach w nazwa.pl

nazwa.pl udostępniła w ramach usług hostingowych możliwość korzystania z najnowszego wydania języka PHP... Firma nazwa.pl udostępniła w ramach usług hostingowych możliwość korzystania z najnowszego wydania języka PHP w wersji 7.3. Oprócz wielu nowych funkcji oraz zmian dla programistów aktualizacja po raz kolejny powoduje wzrost szybkości działania serwisów WWW. W porównaniu z wersją 5.6 wzrost prędkości działania serwisu jest ponad 3-krotny! Szybkość i bezpieczeństwo PHP to czwarty najpopularniejszy język tworzenia stron internetowych i aplikacji webowych. Jego kolejne wersje są stale rozwijane poprzez dodawanie kolejnych funkcjonalności i wymogów związanych z bezpieczeństwem. Jego aktualizacje przekładają się także wprost na szybkość działania serwisów. Wersja PHP 7.3 to również gwarancja bezpieczeństwa. Warto zaznaczyć, że wydawca oprogramowania nie wspiera już wersji poniżej 5.6 oraz 7.0, dlatego nie zaleca się korzystania z tych wydań. Producent zakończył również uaktualnianie wersji 5.6, co oznacza, że od 1 stycznia 2019 roku ta wersja nie zapewnia już standardów bezpieczeństwa. Dalsze posługiwanie się niezaktualizowanymi wersjami PHP stanowi ryzyko zarówno dla twórców stron, jak i późniejszych użytkowników serwisu. Problemów wynikających z użytkowania nieaktualnego oprogramowania można uniknąć dzięki aktualizacji do wersji 7.3. Szczegóły dotyczące poszczególnych wersji PHP znajdują się pod adresem https://php.net/supported-versions.php...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(245)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(70)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(168)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.