Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Lider hostingu w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Bezpieczeństwo plików
    • Cloud Backup dla Windows 7/8/10
    Bezpieczeństwo hostingu
    • Kopia zapasowa danych na CloudHostingu
    • Odzyskaj dane z serwera korzystając z Usług IT

    Technologie w Cloud Backup: szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania plików z kopii
    do 90 dni wstecz, harmonogram tworzenia kopii bezpieczeństwa, deduplikacja plików.

  • Domeny
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukaj domenę
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Usługi dla domen
    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
    • DNSSEC
  • Poczta
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Migracja
    • Przenieś pocztę na CloudMail
    Opcje
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT
  • Hosting
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Hosting za użycie z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Hosting abonamentowy z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Hosting Pay-Per-Use
  • WordPress
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    WordPress z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WordPress
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-Sklep
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rozwiązania e-commerce z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w największych miastach w Polsce oraz w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • CDN nazwa.pl Polska
    • CDN nazwa.pl Europa
    • CDN nazwa.pl World
  • VPS
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 250 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu EPIX (Warszawa, Katowice, Poznań), TPIX, PLIX, Thinx, POZIX, WRIX, CIX oraz ESpanix i AMS-IX

  • SSL
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Opcje
    • Usługi IT
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – od 5 zł | eu – od 5 zł | com – od 20 zł
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 12 lipca 2022

Działalność społeczna nazwa.pl

Tagi: certyfikat SSL hosting Let's Encrypt nagrody test2speed
Działalność społeczna nazwa.pl

Zbudowanie wartościowego biznesu to duże wyzwanie. Wszechobecna konkurencja powoduje, że łatwo jest zatracić poczucie odpowiedzialności za to, co się robi. A właśnie ono jest tak samo ważne, jak zadowolenie klientów z oferowanych usług czy produktów. W nazwa.pl od zawsze byliśmy zaangażowani w kreowanie lepszej rzeczywistości społecznej. Z perspektywy czasu widzimy, że takie działania pozwoliły wyróżnić nas na tle innych podmiotów, nie tylko działających w branży IT.

 

Prospołeczne działanie i zarządzanie wymaga od firmy, takiej jak nazwa.pl, dużej przejrzystości. Budowa dobrych relacji z otoczeniem jest równie ważna jak wiarygodność finansowa. O ile tę ostatnią bez trudu każdy może sprawdzić w dostępnych rejestrach, to kształtowanie kultury organizacyjnej firmy opartej na zaufaniu jest procesem postępującym w sposób ciągły i systematyczny, niedostępnym w żadnych spisach, ale pojawiającym się w świadomości klientów i pracowników. To ostatnie może wydać się dla nowicjuszy w temacie pewnym zaskoczeniem, ale w nazwa.pl doskonale wiemy, że społeczna odpowiedzialność stanowi jeden z ważniejszych elementów motywujących. Skoro firma jest zaangażowana, pracownicy czują się elementem tej istotnej aktywności. Nasze działania w tym zakresie doceniła Państwowa Inspekcja Pracy, nagradzając nazwa.pl za spełnianie najwyższych standardów w zakresie przestrzegania prawa pracy i tworzenie miejsca przyjaznego pracownikom.

nazwa.pl wyróżniona przez Państwową Inspekcję Pracy

Cyfrowy rozwój Polski

Chcąc wyróżnić podmioty, które w swoich działaniach również kierują się wartościami istotnymi z punktu widzenia ogółu społeczeństwa, co roku nazwa.pl przyznaje im swoje nagrody. To wyróżnienie, którym chcemy pokazać, że w otoczeniu biznesowym zauważamy firmy, podobnie jak my, kierujące się zasadami i zauważające to „coś więcej”, niż tylko liczbę obsługiwanych klientów czy cyfry na koncie bankowym. Celem naszego działania jest podkreślenie pozytywnego wkładu wybranych organizacji w kształtowanie krajowego Internetu, zwiększanie konkurencyjności gospodarki i propagowanie wiedzy IT. Działając na rynku od ponad 25 lat, w nazwa.pl doskonale wiemy jak wiele trudu wymaga wpieranie transformacji cyfrowej i jak jest ona istotna w życiu każdego z nas.

Nagrody przyznawane przez nazwa.pl

Oprócz obserwacji otoczenia biznesowego i przyznawania nagród nazwa.pl wyróżniającym się podmiotom systematycznie analizujemy też polski Internet, który wspólnie z naszymi Klientami tworzymy już od ponad ćwierć wieku. Wiedza o tym, jak rozwija się globalna sieć w naszym kraju, jest pomocna do obierania konkretnych celów biznesowych w firmie. Będąc społecznie odpowiedzialnym przedsiębiorstwem, nazwa.pl nie zachowuje jej tylko dla siebie. Systematycznie na naszym blogu dzielimy się ze wszystkimi zainteresowanymi tym, co udało nam się zauważyć, co jest istotne i na co warto zwrócić uwagę. Dzięki naszym badaniom wszyscy mogą się dowiedzieć, jak firmy hostingowe realizują zabezpieczenie domen internetowych, skąd pochodzą odbiorcy polskich stron WWW, czy też którzy dostawcy Internetu są w Polsce najwięksi.

Wspieramy nie tylko naszych Klientów

Mimo że klienci w każdej firmie tworzą pewną społeczność, to działania prospołeczne przedsiębiorstwa należy rozumieć znacznie szerzej niż tylko w odniesieniu do tej grupy. W nazwa.pl chcemy dzielić się ze wszystkimi zdobytą wiedzą i osiągnięciami. Od dłuższego czasu prowadzimy grupy na Facebooku m.in. WordPress Pomoc i Hosting Polska. Ich nazwy doskonale oddają zakres wiedzy, którą chcemy promować wśród całej społeczności internetowej. Nie tylko skupiamy tam ekspertów z branży, ale również dzięki webmasterom pracującym na co dzień w nazwa.pl przekazujemy wszystkim zainteresowanym konkretne rozwiązania i odpowiedzi na zgłaszane pytania.

Grupy na Facebooku prowadzone przez nazwa.pl

Warto wspomnieć, że tak popularne dzisiaj grupy WordPress Pomoc czy Hosting Polska nie były pierwszą formą pomocy dla społeczności IT. Od ponad 5 lat wspieramy Was dzięki bezpłatnemu serwisowi webhostingtalk.pl. To forum, które skupia webmasterów i administratorów serwerów, pozwalając na wymianę wiedzy i doświadczeń.

Ranking firm hostingowych w Polsce | nazwa.pl

Podobnie jak nazwa.pl, serwis webhostingtalk.pl również prowadzi niezależne badania polskiego Internetu. Jest to możliwe dzięki bazie ponad 2,3 mln aktywnych domen razem tworzących ranking firm hostingowych w Polsce top100.webhostingtalk.pl.

Wkład w bezpieczeństwo Internetu

Społeczne zaangażowanie nazwa.pl dotyczy nie tylko wspierania merytorycznego użytkowników, ale przede wszystkim dostarczania im narzędzi i funkcjonalności, które pozwalają zwiększyć bezpieczeństwo w Internecie. Nasze wspólne bezpieczeństwo. Przykładem jest chociażby  sponsorowanie przez nazwa.pl projektu Let’s Encrypt. To działanie miało na celu popularyzację tak ważnych w dzisiejszych czasach certyfikatów SSL. Jeszcze kilka lat temu większość witryn w Internecie była niezabezpieczona, co powodowało przesyłanie danych w formie niezaszyfrowanej przez łącza międzyoperatorskie i stwarzało to zagrożenie wycieku poufnych informacji.

Wkład w popularyzację certyfikatów SSL, jaki realizuje nazwa.pl, nie ograniczył się jednak tylko do działania jako jedyny polski sponsor dla projektu Let’s Encrypt. Spółka została wyróżniona przez Asseco Data Systems jako Lider certyfikatów SSL za objęcie ochroną ponad 600 tys. adresów internetowych. To działanie o skali niespotykanej w Polsce, dzięki któremu liczba aktywnych certyfikatów SSL, zabezpieczających krajowe witryny, podwoiła się.

Nie zapominając jak istotnym elementem bezpieczeństwa w Internecie są domeny, wdrożyliśmy ich zaawansowaną ochronę na poziomie serwerów DNS. Zabezpieczenie DNSSEC, które wprowadziliśmy na szeroką skalę zapewnia, że strony utrzymywane na CloudHostingu w nazwa.pl stały się niewrażliwe na ataki typu DNS Cache Poisoning  czy DNS Spoofing. To działanie docenił  Państwowy Instytutu Badawczy NASK, nagradzając nazwa.pl za wkład realizowany na rzecz cyberbezpieczeństwa naszego kraju.

Promowanie szybkiego działania stron WWW

Innym ważnym aspektem, który wpływa na jakość naszego korzystania z sieci, jest szybkość wczytywania stron WWW. Początkowo pomijana, to jednak obecnie, ze względu na wzrost znaczenia mobilnego dostępu do sieci, odgrywa bardzo znaczącą rolę. Zauważając trend przechodzenia w kierunku mobilności, nazwa.pl udostępniła dla wszystkich darmowe narzędzie do badania szybkości działania witryn. Mowa o serwisie test2speed.com, który od początku pojawienia się wykonał już miliony testów stron. To pokazuje, jak istotne narzędzie stworzyliśmy. A wszystko po to, aby pomagać w cyfrowym rozwoju Polski.

nazwa.pl promuje szybkie działanie stron WWW

Nie tylko działania online

Mimo że nazwa.pl to przedsiębiorstwo z branży IT, które swoje usługi świadczy w stworzonej przez siebie ekologicznej chmurze internetowej, nie zapominamy o tym, że oprócz świata wirtualnego jest też ten rzeczywisty, który nas otacza. Liczne proekologiczne działania, które wprowadziliśmy w naszej organizacji, realizowane zarówno dzięki inwestycjom w rozwój technologiczny, jak i dzięki naszym pracownikom i Klientom, mają bezpośredni wpływ na to, w jakim otoczeniu dzisiaj żyjemy i w jakim świecie będą żyć nasze dzieci i wnuki. Elektroniczny obieg dokumentów, elektroniczne faktury, nowoczesne systemy oszczędzające energię w biurze czy technologia cloud, która pozwala na efektywne połączenie niskiego zużycia prądu z najwyższą wydajnością serwerów to wkład, który nazwa.pl każdego dnia przekazuje od siebie dla otoczenia, w którym wszyscy żyjemy. Oprócz świadomości ekologicznej stale wspieramy tez organizacje pozarządowe, takie jak chociażby Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • Dostarczyliśmy ponad 1.000.000 certyfikatów SSL
  • Internet bez nich byłby uboższy. Laureaci nagrody nazwa.pl wystąp!
  • nazwa.pl wyróżniona przez Państwową Inspekcję Pracy
  • Testuj szybkość strony WWW

Namawiamy do wspólnego działania

Strategia nazwa.pl oparta jest o trzy główne filary związane z odpowiedzialnością ekonomiczną,  obywatelską i ekologiczną. Dojrzały biznes nie ogranicza się tylko do budowania przewagi rynkowej. Wymaga on takiego zarządzania, które uwzględniając zauważone interesy społeczne i aspekty środowiskowe, przynosi korzyści również innym, a nie tylko samej firmie.

Namawiamy do wspólnego działania | nazwa.pl

Wszyscy funkcjonujemy w ramach jednego systemu wzajemnych zależności. Pamiętajmy, że to od nas, przedsiębiorców, zależy, jak będzie wyglądał świat za kilka czy kilkanaście lat!
 
 

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Nowe szczegółowe statystyki na hostingu w nazwa.pl
29 października 2020

Nowe szczegółowe statystyki na hostingu w nazwa.pl!

Technologia CloudHosting w nazwa.pl, poza możliwością równoczesnego uruchomienia pojedynczej strony WWW na setkach... Technologia CloudHosting w nazwa.pl, poza możliwością równoczesnego uruchomienia pojedynczej strony WWW na setkach serwerów, dostarcza również bardzo bogate statystyki wykorzystania usług hostingowych, ułatwiające optymalizację pracy serwera, a także diagnozę ewentualnych problemów. Dzięki nim uzyskasz szczegółowe informacje o: wykorzystaniu czasu procesora oraz miejsca na dysku, ilości przesłanych danych, liczbie logowań do POP3/IMAP4, liczbie wysyłanych i odbieranych wiadomości e‑mail, a nawet o szczegółowych parametrach obciążenia każdej bazy danych! Tradycyjny hosting, który oferują firmy w Polsce nie udostępnia zbyt wielu informacji potrzebnych do oceny stopnia wykorzystania usług. Wielu klientów nie zdaje sobie więc sprawy, jakiej usługi potrzebują, decydując się często na zakup serwera dedykowanego, który nie jest im do niczego potrzebny. Brak statystyk wykorzystania usług nie ułatwia również pracy webmasterom, którzy w razie problemów mają trudności w zdiagnozowaniu przyczyny przeciążenia serwera. Wybór serwera dedykowanego również nie rozwiązuje tego problemu, a jedynie zwiększa dostępne zasoby czasu procesora, pamięci RAM oraz przestrzeni dyskowej. W hostingu w chmurze kupujesz czas procesora Na pytanie o ilość dostępnych zasobów w pakietach oferowanych usług, wiele firm hostingowych wolałoby nie odpowiadać. Nie posiadają bowiem one możliwości zagwarantowania na serwerze zasobów procesora oraz pamięci RAM, a wszyscy klienci ograniczeni są jedynie wielkością serwera dedykowanego, który współdzielą. Prowadzi to oczywiście do sytuacji takiej, że pojedynczy serwis może przeciążyć cały serwer, zakłócając pracę wszystkich innych stron...
Jak zorganizować pracę zdalną w firmie
4 sierpnia 2020

Jak zorganizować pracę zdalną w firmie. Użyteczne narzędzia

Epidemia koronawirusa sprawiła, że wiele firm musiało przenieść się z biur do domów. Może się jednak okazać, że praca zdalna... Epidemia koronawirusa sprawiła, że wiele firm musiało przenieść się z biur do domów. Może się jednak okazać, że praca zdalna zadomowi się u nas na dobre, ponieważ ma wiele zalet. Które narzędzia pomogą w jej sprawnej organizacji? Zalety pracy zdalnej Badanie przeprowadzone 2 lata temu przez Kantar TNS pokazuje, że Polacy chętnie pracują zdalnie. 95% osób, które praktykowały ten sposób zatrudnienia, wypowiada się o nim pozytywnie. Z badań firmy Owl Labs wynika natomiast, że zdalni pracownicy są o 22% bardziej zadowoleni od osób pozostających w biurach. Zatrudnieni cenią sobie w pracy zdalnej między innymi możliwość zachowania work-life balance oraz brak konieczności poświęcania czasu na dojazdy do pracy. Natomiast z punktu widzenia firmy wzrost zadowolenia pracowników przekłada się na większą efektywność zespołu. Praca zdalna pozwala także zmniejszyć koszty wynajmu biura, ponieważ nie ma potrzeby, by miało ono duże rozmiary. Zatrudniając w ten sposób, mamy także dostęp do specjalistów z różnych rejonów kraju i spoza niego. Ułatwia to proces rekrutacyjny, szczególnie jeśli poszukujemy specjalistów z wąskich dziedzin. Oczywiście praca zdalna wymaga klarownej oceny jej efektywności. Jeśli jednak postawimy nie tyle na „roboczogodziny” a realizację konkretnych zadań, możemy odczuć korzyść z nowej formy działania firmy. Wymaga to jednak stosowania odpowiednich narzędzi...
Dlaczego kupują? Motywacje klientów sklepów internetowych. | nazwa.pl
23 czerwca 2020

Dlaczego kupują? Motywacje klientów sklepów WWW

Aby osiągnąć sukces w e-commerce, należy zrozumieć, co sprawia, że klienci dokonują zakupów w tym, a nie innym sklepie... Aby osiągnąć sukces w e-commerce, należy zrozumieć, co sprawia, że klienci dokonują zakupów w tym, a nie innym sklepie internetowym. Poznanie ich motywacji pozwala lepiej przygotować strategię biznesową i skuteczniej prowadzić działania marketingowe. Co zatem sprawia, że klienci decydują się skorzystać z oferty danego sprzedawcy? Czy oferować szeroki asortyment? Budując ofertę sklepu internetowego, możemy dojść do wniosku, że im więcej produktów, tym lepiej. Wtedy jest przecież większa szansa, że klient znajdzie u nas to, czego szuka. Ma to jednak dwa oblicza. Z jednej strony duży asortyment pozwala dotrzeć do nas klientom, którzy szukają konkretnej rzeczy. Używając porównywarki cen czy przeczesując Allegro, starają się wybrać dla siebie dany produkt w atrakcyjnej cenie. Jeśli nasza oferta jest szeroka, mamy szansę przyciągnąć do sklepu większą liczbę klientów i być może skłonić ich do dalszych zakupów przywiązując do własnej marki lub stosując zabiegi takie jak remarketing. Z drugiej strony klient, który trafia do naszego sklepu, nie będąc zdecydowanym na konkretny produkt, może być przytłoczony zbyt dużym asortymentem. Zdarza się, że prowadzi to do paraliżu decyzyjnego – problemu z wyborem odpowiedniej dla siebie opcji. Klient traci w ten sposób dużo czasu, co może być dla niego frustrujące. Kolejnym jego krokiem może być opuszczenie sklepu, aby poszukać takiego, który zaoferuje mu klarowność oferty w postaci mniejszej liczby opcji do wyboru...
Język korzyści w sklepie internetowym | nazwa.pl
23 września 2019

Sprzedawaj słowem. O języku korzyści

Cechy naszego produktu to najważniejszy czynnik decydujący o jego sukcesie. Równie ważny jest jednak tekst sprzedażowy... Cechy naszego produktu to najważniejszy czynnik decydujący o jego sukcesie rynkowym. Równie ważny jest jednak tekst sprzedażowy, którym zachęcimy klienta do skorzystania z naszej oferty. Jak napisać taką treść? Poznaj swojego klienta Aby wiedzieć, jaką korzyść możemy zaproponować klientowi, musimy go najpierw poznać. W tym celu możemy stworzyć persony. Są to postaci projektowanych odbiorców naszego tekstu. W opisie każdej z nich powinny się znaleźć: - dane demograficzne (jak wiek, miejsce zamieszkania, sytuacja zawodowa, wykształcenie, status związku), - pragnienia, potrzeby, aspiracje i obawy, - typowy rozkład dnia pozwalający określić, w jakich sytuacjach klient może wejść w styczność z naszą marką. W personach należy zatem uwzględnić kluczowy dla tworzenia tekstu sprzedażowego czynnik — potrzeby klientów. Mogą być one związane z brakiem danej rzeczy (np. brakiem strony internetowej) lub potrzebą zmiany sytuacji na lepszą (np. gdy klient ma stronę internetową, ale jest ona przestarzała i niedostosowana do obsługi urządzeń mobilnych). W pierwszym przypadku będziemy musieli przekonać klienta, że w ogóle potrzebuje strony internetowej. Być może obywał się bez niej całe lata i nie widzi sensu inwestowania w tego typu produkt...
jak stworzyć nazwę firmy
20 maja 2019

Jak stworzyć nazwę firmy?

Gdy chcesz założyć firmę, pierwszym krokiem jest oczywiście wymyślenie sposobu, w jaki będziesz zarabiać. Kolejny jednak stanowi... Gdy chcesz założyć firmę, pierwszym krokiem jest oczywiście wymyślenie sposobu, w jaki będziesz zarabiać. Kolejny jednak stanowi podjęcie decyzji, pod jakim szyldem chcesz działać. Wybór nazwy firmy to poważna sprawa — właśnie ją będziesz podawać klientom i prezentować na produktach czy podczas działań marketingowych. I to z nią zostaniesz na lata, także, gdy Twoja firma się rozrośnie. Nie taki prosty naming Naming to proces tworzenia nazw m.in. dla firm, produktów czy usług. Zajmują się nim wyspecjalizowane agencje lub copywriterzy, jednak najwięcej nazw tworzą sami przedsiębiorcy. Odbywa się to nie zawsze z korzyścią dla nich, jeśli nie kierują się podstawowymi zasadami sztuki namingu. Z drugiej strony samodzielnie wymyślone nazwy mogą odzwierciedlić charakter założycieli i przez to być znacznie bardziej trafne niż te stworzona przez ekspertów. Gdzie szukać pomysłów? Jeżeli chcesz samodzielnie stworzyć nazwę firmy, postaraj się nie ograniczać do paru pomysłów. Im będzie ich więcej, tym lepiej. Spisuj każdy, który przyjdzie Ci do głowy i poproś nawet o pomoc znajomych lub przyszłych współpracowników. Oto parę wskazówek, którymi możesz się kierować: Jaka ma być Twoja firma? Czym będzie się wyróżniać? Czy istnieje jedna cecha, która może ją najtrafniej określić...
dzień backupu danych
29 marca 2019

Świętuj z nami Dzień Backupu

Cyberbezpieczeństwo to pojęcie szeroko rozpowszechnione w Internecie. W kontekście posiadania domeny oraz hostingu w sieci...Cyberbezpieczeństwo to pojęcie szeroko rozpowszechnione w Internecie. W kontekście posiadania domeny oraz hostingu w sieci wiąże się z wieloma narzędziami, które umożliwiają zabezpieczanie stron internetowych, blogów czy e-sklepów. Z okazji nadchodzącego 31 marca Dnia Backupu należy wspomnieć jeszcze o tym rozwiązaniu, które można zaliczyć do kategorii prewencji przed cyberzagrożeniami. Święto obchodzone jest już od 2011 roku! W sieci dla każdego użytkownika najważniejsze są jego dane. W minionym roku utracono lub skradziono 18 mln rekordów dziennie, czyli średnio 214 w ciągu sekundy. W przypadku osób fizycznych najczęściej w grę wchodzą wrażliwe informacje, takie jak np. loginy czy hasła. Jeżeli chodzi o firmy działające w Internecie, sprawa robi się bardziej skomplikowana. Nawet najmniejsze przedsiębiorstwa biorą odpowiedzialność za dane użytkowników, które pozostawiane są chociażby w formularzu kontaktowym czy newsletterze. To samo będzie tyczyło się również autorów blogów czy posiadaczy prostej strony WWW. Nie każdy z nich musi mieć styczność z danymi odbiorców, ale wszyscy posiadają swoje treści w Internecie. I na pewno żaden z wymienionych podmiotów nie chciałby stracić swoich – dlatego tak ważny jest backup. Backup to nic innego jak kopia bezpieczeństwa. Na podstawie posiadanych zapasowych materiałów, można bez problemu odtworzyć dane, które zostały uszkodzone lub w najgorszym przypadku utracone. Awaria, wynikająca z przerwy w dostępie do treści w Internecie, może doprowadzić największe firmy z branży e-commerce nawet do setek tysięcy złotych strat. W zapobieganiu takim sytuacjom pomoże odpowiednie narzędzie do tworzenia backupu. O ważności wykonywania kopii zapasowych nie trzeba...
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(138)
  • CDN(28)
  • WordPress(67)
  • e-Sklep(64)
  • Backup(22)
  • Poczta(19)
  • VPS(16)
  • Internet i technologia(131)
  • Webmastering(40)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.com

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Centrum Pomocy
  • Blog nazwa.pl
  • Testuj szybkość WWW
  • Szukaj w Centrum Pomocy
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Gwarancja nazwa.pl
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 tel. komórkowe
  • 801 33 22 33 tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Program Partnerski 50% prowizji

Twój unikatowy kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwi Twoim znajomym skorzystanie ze zniżki 20% na usługi nazwa.pl świadczone w Modelu Abonamentowym. Przekaż voucher z kodem lub link polecający i zyskaj stałe wynagrodzenie w wysokości 25% od każdej wpłaty za poleconą usługę. Kod rabatowy na voucherze i w  linku polecającym jest wielorazowego użytku, dlatego możesz go przekazać dowolnej liczbie osób.

ISO
© 2022 nazwa.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone