Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 2 września 2019

Monitoring Internetu – sprawdź, co o Tobie mówią

Tagi: marketing monitoring opinie
monitoring internetu

„Nic o nas bez nas”, prawda? Niestety dyskusja na temat naszej firmy toczy się w sieci także bez naszego udziału. Z tego powodu warto się zastanowić nad monitorowaniem Internetu pod kątem wzmianek o marce. Pozwoli to zyskać wiedzę umożliwiającą bardziej świadome prowadzenie działań marketingowych oraz włączenie się do nieustającej dyskusji konsumentów.

Jak działa monitorowanie Internetu

Narzędzia do monitorowania Internetu prezentują wszystkie wzmianki pojawiające się Internecie, które dotyczą wybranych przez nas fraz – zarówno na forach i stronach, jak i mediach społecznościowych. W ten sposób możemy być na bieżąco w kwestiach tego, co mówi się o naszej marce, markach konkurencji lub zagadnieniach z branży. Ponadto wspomniane narzędzia pozwalają obserwować liczbę wzmianek, dzięki czemu możemy wyciągać wnioski dotyczące np. zainteresowania naszą firmą i jej ofertą.

Odbierz Voucher na CloudHosting z CDN w Polsce
Odbierz Voucher na CloudHosting z CDN w Polsce i aktywuj serwer aż 80% taniej! Pobierz Voucher

Usługi monitoringu Internetu analizują wydźwięk emocjonalny opinii, czyli to, czy są one negatywne, czy pozytywne. Oceniany może być również zasięg źródła wzmianki, co pozwala określić, do jak dużej grupy odbiorców mogła dotrzeć informacja, a także zidentyfikować opiniotwórcze jednostki. Wszystkie wyniki mogą być prezentowane w formie wykresów, które następnie możemy wykorzystać przy tworzeniu własnych statystyk.

Cenne informacje

Monitoring internetu daje możliwość zdobycia cennych opinii klientów, które mogą posłużyć do wprowadzania zmian w firmie i jej ofercie. Dzięki temu można nabrać dystansu do własnej działalności, spojrzeć na nią oczami klienta i planować kampanie marketingowe czy projektować produkty z większym zrozumieniem oczekiwań konsumentów. Monitoring wypowiedzi bywa skuteczniejszy niż ankiety badające satysfakcję klientów, ponieważ pozwala uzyskać bardziej szczere i wyczerpujące wypowiedzi.

Opinie, które znajdziemy w sieci, mogą zawierać nie tylko ocenę naszej marki, produktu czy usług, ale także wartościowe wskazówki. Zdarzyć się może, że klienci podzielą się w sieci pomysłami dotyczącymi naszych produktów, na które sami nie wpadliśmy. Analizowanie opinii jest zatem jak branie udziału w internetowej burzy mózgów.

Narzędzia do monitorowania internetu pozwalają także dowiedzieć się, gdzie najczęściej odbywa się dyskusja na temat naszej marki. Może się okazać, że są to inne miejsca, niż sądziliśmy i warto przesunąć inwestowane środki na działania w nowych kanałach lub zintensyfikować w wybranych, by osiągnąć wyższą konwersję.

Wydźwięk emocjonalny

Marki, podobnie jak ludzie, mogą budzić emocje – od miłości do nienawiści. Analiza wydźwięku emocjonalnego wzmianek pozwala poznać odczucia konsumentów związane z naszymi produktami i usługami. Jeśli ten odbiór nas nie satysfakcjonuje, możemy przeanalizować możliwe przyczyny problemów z wizerunkiem i podjąć działania zaradcze.

Ten aspekt monitoringu może być szczególnie przydatny podczas wprowadzania nowego produktu na rynek lub prowadzenia kampanii marketingowej. W takich przypadkach naturalnie pojawia się więcej wzmianek na temat marki. Analizując ich wydźwięk, można stwierdzić, z jakim przyjęciem spotkały się nasze działania. Pozwala to na ich bardziej trafną ewaluację.

Dialog z konsumentem

Opinie klientów w Internecie warto nie tylko obserwować, ale i na nie reagować. Możliwość otrzymywania powiadomień o wzmiankach na temat naszej marki pozwala komunikować się z konsumentami – zarówno tymi, którzy wyrazili pozytywne, jak i negatywne opinie o firmie.

Reakcja na pozytywne komentarze, chociażby w postaci prostego podziękowania, pozwala budować wizerunek firmy otwartej i przyjaznej. Daje również szansę docenić wkład konsumentów w budowanie sukcesu marki, jeśli dzielą się oni wartościowymi sugestiami.

Na pozytywny odbiór marki możemy wpłynąć także poprzez odpowiadanie na zadawane przez konsumentów pytania i rozwiewanie wątpliwości. Pokaże to naszą troskę o klienta, a także pozwoli zaprezentować się jako eksperta branży skłonnego do dzielenia się swoją wiedzą. Dzięki temu można nie tylko zyskać lojalność obecnych klientów, ale także pozyskać nowych, którzy zobaczą naszą aktywność w sieci.

Reakcja na kryzys

W przypadku negatywnych komentarzy monitoring ma jeszcze większe znaczenie. Gdy w Internecie pojawia się krytyka naszej firmy, możemy odnieść się do niepochlebnych opinii, próbując zneutralizować negatywny wydźwięk dyskusji. Jeżeli są to skargi niezadowolonych klientów, jest szansa na zaproponowanie im np. rekompensaty, co może nie tylko sprawić, że od nas nie odejdą, ale też pokaże firmę w dobrym świetle.

Monitorowanie negatywnych komentarzy pozwala także na podjęcie próby zażegnania kryzysu wizerunkowego. Gdy dotrą do nas pierwsze sygnały krytyki marki, można na nie odpowiednio wcześnie zareagować i przez to powstrzymać rozprzestrzenianie się niepochlebnych opinii.

Negatywne komentarze mogą być również częścią celowej kampanii dezinformacji prowadzonej przez konkurencję lub byłych pracowników. W tym przypadku niezwykle ważne jest, by dowiedzieć się o niej jak najwcześniej i w porę zastosować środki zaradcze w postaci prostowania nieprawdziwych informacji czy przeprowadzenia odpowiedniej kampanii PR.

Kontakt z blogerami i influencerami

Wypowiedzi dotyczące firm pojawiają się nie tylko na forach czy w social media. To także recenzje produktów zamieszczone na blogach czy w serwisach branżowych. W tym przypadku odniesienie się do ewentualnej krytyki jest szczególnie ważne, gdyż ma ona wielu potencjalnych odbiorców. Efektem naszej reakcji na negatywną opinię może być np. sprostowanie artykułu lub opublikowanie przez autora naszego stanowiska.

Monitorowanie źródeł opinii na temat naszej marki lub branży pozwala także zidentyfikować influencerów, z których zdaniem liczą się konsumenci. Można dzięki temu podjąć próbę wykorzystania ich w kampanii marketingowej, np. poprzez zaproponowanie im testów produktu. Jest to szansa na pozyskanie wartościowych ambasadorów marki.

Wiedza o konkurencji

Monitorować można nie tylko wypowiedzi dotyczące własnej marki, ale też marek konkurencji. Dowiemy się dzięki temu, jak konsumenci oceniają produkty innych firm – jakie dostrzegają w nich zalety oraz wady. Może nam to pozwolić na stworzenie produktu, który będzie zaspokajał wyrażone w opiniach potrzeby i co za tym idzie, zdobycie przewagi nad konkurencją.

Monitoring jest też prostym sposobem na to, aby dowiedzieć się, jakie nowe produkty wprowadza konkurencja oraz jakie kampanie reklamowe prowadzi. Narzędzia do monitorowania sieci pozwalają na sprawdzenie, jaki wydźwięk ma reakcja konsumentów na działania innych firm i czerpanie wzorców z udanych rozwiązań lub uczenie się na cudzych błędach.

Monitorowaniem można objąć także frazy dotyczące naszej branży i przez to śledzić trendy i wydarzenia oraz fora, grupy i blogerów, którzy się nią zajmują. Dzięki temu łatwiej być na bieżąco w swojej dziedzinie.


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • Co to jest marketing relacji?
  • Jak mierzyć sukces w działaniach social media?
  • Ambasadorowie marki skutecznym wsparciem działań marketingowych

Podsumowanie

Narzędzia do monitorowania Internetu mają wiele zastosowań. Pozwalają m.in. na:

  • gromadzenie opinii konsumentów, które można wykorzystać do lepszego planowania działań marketingowych oraz projektowania i modyfikowania produktów,
  • analizę wydźwięku emocjonalnego wzmianek o naszej marce, czyli liczby pozytywnych i negatywnych opinii,
  • nawiązanie dialogu z konsumentami – reagowanie na pozytywne i negatywne opinie,
  • określenie źródła kryzysu wizerunkowego i odpowiednią reakcję,
  • zidentyfikowanie influencerów i nawiązanie z nimi współpracy,
  • monitorowanie działań konkurencji oraz trendów i wydarzeń branżowych.

Oczywiście narzędzia do monitoringu Internetu same w sobie nie zapewnią nam wyraźnych korzyści. Wymagają umiejętności oceny wyników otrzymywanych analiz oraz rzetelnego i aktywnego reagowania na uzyskane informacje. Tylko wtedy, gdy mamy odpowiednie zasoby, by wykorzystać potencjał tkwiący w monitoringu, inwestycja w te usługi ma sens.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
13 lutego 2025

Walentynkowy mailing – podaruj swoim klientom odrobinę miłości!

Walentynki to nie tylko święto zakochanych – to również doskonała okazja, aby nawiązać bliższą relację z... Walentynki to nie tylko święto zakochanych – to również doskonała okazja, aby nawiązać bliższą relację z klientami i przypomnieć im o swojej ofercie! Właśnie dlatego w Mailer Panel udostępniliśmy specjalne walentynkowe szablony e-maili, które pomogą Ci w skutecznym kontakcie z użytkownikami i ociepleniu wizerunku Twojej marki. Dlaczego warto wysłać walentynkowy mailing? Każdy lubi czuć się doceniony, a drobne gesty w komunikacji z klientami budują lojalność i wzmacniają relacje. Wysyłając personalizowane wiadomości możesz nie tylko wywołać uśmiech na twarzach odbiorców, ale także skutecznie przypomnieć im o swojej ofercie. Walentynki to świetna okazja, aby podziękować klientom za zaufanie, zaoferować im specjalny rabat lub promocję czy poinformować o nowościach w Twojej firmie. Walentynkowe szablony – stwórz piękną kampanię w kilka minut! Możesz ułatwić sobie stworzenie atrakcyjnych wiadomości, bo w Mailer Panel znajdziesz wiele gotowych szablonów e-maili w romantycznym, ale profesjonalnym stylu. Wystarczy wybrać jeden z nich, dostosować treść do swojej branży i gotowe! Usługa Email Marketing od nazwa.pl sprawi, że Twój mailing trafi do skrzynek klientów już w kilka chwil...
Świąteczne życzenia od nazwa.pl
23 grudnia 2022

Ho! Ho! Ho! Świąteczne życzenia od nazwa.pl

Już za chwilę Boże Narodzenie. To wyjątkowy czas w roku, kiedy wszyscy możemy na chwilę zwolnić i choć w... Już za chwilę Boże Narodzenie. To wyjątkowy czas w roku, kiedy wszyscy możemy na chwilę zwolnić i choć w niewielkim stopniu zapomnieć o troskach dnia codziennego. Ten magiczny dzień kojarzy się nam z choinką, prezentami, świątecznymi dekoracjami czy pysznymi potrawami, które specjalnie na tę okazję pojawiają się na stołach. Ale najważniejsze podczas świąt jest to, że mamy wreszcie możliwość, aby spędzić choć kilka chwil z życzliwymi sobie osobami. Wesołych Świąt! Choinka czy Święty Mikołaj? Można się spierać, który symbol związany z Bożym Narodzeniem jest ważniejszy. Zdecydowana większość z nas przystraja teraz choinkę lub zaraz zacznie to robić. Zielone drzewko to obowiązkowy element w mieszkaniu pod koniec grudnia. A jeśli będzie żywe, to dodatkowo zagwarantuje nam przepiękny leśny zapach, który od samego początku będzie budował szczególnie miły nastrój w naszych sercach. W poszczególnych regionach Polski obowiązują różne zwyczaje, mówiące o tym, kto przynosi pod choinkę prezenty. Jednak ze względu na tradycję anglosaską nie ma chyba nikogo, kto nie kojarzyłby miłego starszego mężczyzny z siwą brodą, ubranego w ciepły czerwony płaszcz z białym kożuszkiem. Dzisiaj prawie każde dziecko na świecie wysyła do Świętego Mikołaja list lub kartkę, przypominając o sobie i obiecując, że już za rok na pewno nie będzie denerwować rodziców :-) A on, chcąc spełnić ich marzenia, przemieszcza się po całym świecie saniami zaprzęgniętymi w renifery, w rytm piosenki „Santa Claus Is Coming To Town”, z wielkim workiem pełnym fantastycznych prezentów...
Umieszczaj wszystkie pliki strony WWW na CloudHostingu! | nazwa.pl
22 kwietnia 2022

Umieszczaj wszystkie pliki strony WWW na CloudHostingu!

Może wydawać się bez znaczenia, na jakim serwerze przechowujesz pliki, z których zbudowana jest Twoja witryna... Może wydawać się bez znaczenia, na jakim serwerze przechowujesz pliki, z których zbudowana jest Twoja witryna. Jednak nic bardziej mylnego! Wykonaj test za pomocą narzędzia test2speed.pl i przekonaj się, dlaczego zawsze warto trzymać jej wszystkie elementy na serwerach CloudHosting. Zapraszamy do lektury artykułu, z którego dowiesz się, w jaki sposób samodzielnie skrócić czas ładowania strony WWW i tym samym w pełni wykorzystać możliwości, jakie daje hosting z CDN w Polsce! Dzisiejsze strony internetowe zbudowane są z kilkudziesięciu, a czasami kilkuset elementów. Poza głównym plikiem HTML, który decyduje o tym, jak wygląda witryna, tworzą ją jeszcze m.in. grafiki, style CSS, skrypty JavaScript czy czcionki. Wszystkie one muszą zostać pobrane przez przeglądarkę. Dobrze, gdy dzieje się to z oryginalnego hostingu, wówczas strona będzie szybka. Zdarza się niestety, że webmasterzy linkują w kodzie strony do zasobów, które umieszczone są poza domeną strony WWW. Pobranie takiego elementu wymaga od przeglądarki nawiązania połączenia już nie tylko z hostingiem, na którym pracuje strona, ale też z jakimiś innymi serwerami. A te mogą działać wolno, bo na przykład znajdują się za granicą. Umieszczanie plików poza oryginalnym hostingiem jest złym pomysłem, gdy korzysta się z sieci Content Delivery Network. Zadaniem sieci CDN jest przechowywanie statycznych elementów stron WWW na serwerach buforujących, umieszczonych jak najbliżej osób, które je odwiedzają...
Trendy w cyberbezpieczeństwie 2021 | nazwa.pl
10 marca 2021

Trendy w cyberbezpieczeństwie 2021

Ataki hakerskie są olbrzymim zagrożeniem dla firm, narażając je na poważne straty. Są w stanie m.in doprowadzić do... Ataki hakerskie są olbrzymim zagrożeniem dla firm, narażając je na poważne straty. Są w stanie m.in. doprowadzić do wielodniowego paraliżu infrastruktury IT, zaburzając kluczowe procesy organizacji. Zdarzać się mogą także wycieki ważnych informacji, po których ujawnieniu konkurencja pozna tajniki naszej działalności. Wycieki danych użytkowników mogą wpływać z kolei na spadek wiarygodności firmy, a nawet obniżyć jej wycenę giełdową. Na jakie zagrożenia należy szczególnie zwracać uwagę w 2021 roku? Nasilenie ataków ransomware Ransomware to cyberatak mający za zadanie wymuszenie okupu. Dotyczy to głównie firm, którym przestępcy uniemożliwiają dostęp do baz danych aż do wpłacenia określonej kwoty, najczęściej w formie kryptowaluty. Wg analizy Group IB do końca 2020 r. ataki ransomware najprawdopodobniej spowodowały miliard dolarów strat finansowych w organizacjach na całym świecie. Ta liczba może być zaniżona, gdyż wiele zdarzeń nie jest zgłaszanych. Prognozuje się, że rok 2021 r. również upłynie pod znakiem cyberwymuszeń. Co więcej, hakerzy stosują coraz bardziej zaawansowane technicznie rozwiązania, doskonaląc np. programy szyfrujące dane, aby trudniej było złamać zabezpieczenia plików. Ponadto pojawiła się praktyka nie tyle szyfrowania, ile kradzieży danych wraz z groźbą ich ujawnienia, o ile firma nie zapłaci okupu. Powszechne zatem powinno się stać edukowanie pracowników w zakresie bezpiecznego korzystania z sieci. Dotyczy to np. nieotwierania podejrzanych wiadomości e-mail, ostrożności przy wchodzeniu na strony internetowe czy nieinstalowania oprogramowania z niewiadomego źródła...
Jak zoptymalizować ścieżkę zakupową | nazwa.pl
28 sierpnia 2020

Jak zoptymalizować ścieżkę zakupową?

Ścieżka zakupowa to proces, który rozpoczyna się od poszukiwania informacji o produkcie przez klienta, a kończy w momencie... Ścieżka zakupowa to proces, który rozpoczyna się od poszukiwania informacji o produkcie przez klienta, a kończy w momencie finalizacji transakcji. Kluczowe znaczenie w przypadku sklepów internetowych ma usuwanie zbędnych barier oraz wzmocnienie przekonania o celowości zakupu. Jak wspierać ten proces? Poprawa jakości ścieżki zakupowej Tworząc sklep internetowy należy zwrócić uwagę na poniższe aspekty, które zapewnią, że nic nie stanie na przeszkodzie Klientowi w jego drodze do realizacji transakcji: 1. Brak rejestracji przy zakupach Konieczność wypełnienia formularza rejestracyjnego znacznie wydłuża proces dokonywania zakupu. Umożliwienie realizacji transakcji bez konieczności zarejestrowania się w sklepie sprawia, że klient chętniej zdecyduje się na skorzystanie z jego oferty. Warto jednak zwrócić uwagę na korzyści płynące z rejestracji, takie jak możliwość śledzenia etapów realizacji zamówienia czy uczestnictwo w programie lojalnościowym. Formularz rejestracyjny powinien być jednak jak najkrótszy, gdyż zbyt rozbudowany zniechęci użytkownika do jego wypełnienia. Pamiętać należy także, że zgodnie z rozporządzeniem RODO powinniśmy gromadzić jedynie tylko te dane, które są niezbędne do realizacji transakcji. Nigdy nie powinno być ich więcej, a jeżeli chcemy zapytać klienta o dodatkowe informacje, jak np. wiek, to pola formularza, którego tego dotyczą, powinny być nieobowiązkowe...
ochrona przed phishingiem
7 lutego 2019

Chroń swoich klientów przed phishingiem

Phishing to coraz popularniejsza metoda internetowego oszustwa, polegająca na wyłudzeniu danych osobowych, haseł do... Phishing to coraz popularniejsza metoda internetowego oszustwa, polegająca na wyłudzeniu danych osobowych, haseł do kont internetowych, czy też dostępów do kont bankowych. Wykradzione dane najczęściej są wykorzystywane do działalności przestępczej lub po prostu do kradzieży pieniędzy. Podstawą ochrony przed tym zagrożeniem jest przestrzeganie zasad bezpieczeństwa przez użytkowników Internetu oraz korzystanie z zabezpieczenia DNSSEC właścicieli domen i witryn WWW. Zacznijmy jednak od początku… Hakerzy z roku na rok udoskonalają swoje działania bazujące coraz częściej na socjotechnikach. Mają one najczęściej na celu kradzież danych, a następnie pieniędzy zwykłych użytkowników Internetu. Jednak równie cenne są dane osobowe, które mogą być wykorzystane do przestępczej działalności. Nie potrzeba dziś bardzo wygórowanych umiejętności, aby zagrozić potencjalnym ofiarom. Hakerzy sięgają po łatwe, a jednocześnie problematyczne z punktu widzenia internauty metody. Jedną z nich jest wspomniany phishing. Słowo to może się kojarzyć z innym, podobnie brzmiącym – fishing, oznaczającym wędkowanie ponieważ ta metoda polega właśnie na zarzuceniu przynęty i czekaniu na ofiarę. Łatwe cele Oszustwo w ramach phishingu polega na „łowieniu” ofiar poprzez nakłanianie do podania swoich danych, między innymi za pośrednictwem stron internetowych, do złudzenia przypominających oryginalne, należące do firm czy banków. Do szeroko zakrojonych działań wykorzystuje się właśnie nazwy najpopularniejszych serwisów do płatności online, instytucji finansowych czy największych portali aukcyjnych. Zwiększa to...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(10)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(249)
  • CDN(42)
  • WordPress(83)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(169)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.