Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Hosting abonamentowy z CDN
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting za użycie z CDN
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 8 VCPU i 16 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDOS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    CloudHosting WordPress
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    WordPress z CDN
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, Blog, Forum i Galeria. Oferuje do 8 VCPU i 16 GB RAM, sieć CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDOS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Komunikacja email
    • Maile Marketingowe

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 24 lipca 2019

Blog dla sklepu internetowego. Dlaczego warto i jak zacząć

Tagi: blog CloudHosting copywriting e-sklep marka SEO wizerunek
blog dla sklepu internetowego

Jeżeli chcesz wyróżnić się na tle konkurencji, wspomóc marketing swojego sklepu i wykreować jego markę, zastanów się nad prowadzeniem bloga. Wymaga on co prawda sporo pracy i konsekwencji, ale możesz odnieść wymierne korzyści.

Siła content marketingu

Prowadząc bloga, wykorzystujesz potencjał content marketingu. Za pojęciem tym kryje się dostarczanie potencjalnym klientom wartościowych dla nich treści bez bezpośredniej intencji sprzedaży (czyli nachalnego zachęcania do kupna produktów).

Działania content marketingowe prowadzą do powstania u odbiorców swego rodzaju zobowiązania — otrzymują od Ciebie coś, co spełnia ich potrzeby (intelektualne, estetyczne, praktyczne) i w zamian mogą być skłonni do zrobienia u Ciebie zakupów. Mechanizm ten buduje głębszą relację niż czysto transakcyjna klient — sprzedawca. Pogłębiasz ją jeszcze dzięki interakcji, jaką umożliwia blog.

Korzyści z prowadzenia bloga:

  • budowanie wizerunku eksperta

Za pomocą bloga możesz udowodnić, że znasz się na swojej branży. Publikując eksperckie wpisy, nie tylko dostarczasz klientom wiedzy, której mogą potrzebować, ale także zdobywasz ich zaufanie. Nie jesteś jedynie sprzedawcą, stajesz się konsultantem, który wiarygodnie rekomenduje oferowane przez siebie produkty.

  • wspomaganie SEO

Regularnie publikowane wpisy generują ruch na stronie Twojego sklepu. Google „lubi” strony, które są często aktualizowane wartościowymi treściami. Ponadto tworząc wpisy, możesz odpowiednio dobierać słowa kluczowe, aby pozyskać odwiedzających zainteresowanych zagadnieniami z Twojej branży. Do przeprowadzenia researchu, który pomoże ci wybrać odpowiednie tematy postów, użyj na przykład Google Keyword Planner.

  • zasięg dzięki social media

Wpisy możesz z powodzeniem promować za pomocą serwisów społecznościowych. Jeżeli okażą się wartościowe dla użytkowników, będą je udostępniali, co może przysporzyć Ci nowych klientów. Udostępnianie jest również możliwe z poziomu samego bloga dzięki przyciskom social media.

  • recepta na ślepotę banerową

Użytkownicy internetu przywykli już do wszędzie wyświetlanych reklam. Niezależnie od jakości kreacji, często po prostu ich nie zauważają, co nazywane jest „ślepotą banerową”. Poprzez prowadzenie bloga tworzysz treść marketingową, którą dostrzegą i która ich zaangażuje.

Określ zasoby

Zanim zaczniesz prowadzić bloga, musisz najpierw wiedzieć, czy podołasz temu zadaniu. Wpisy powinny być publikowane regularnie, natomiast ich ilość w miesiącu możesz dostosować do swoich możliwości. Na pewno lepiej nie zakładać bloga, jeżeli ma być martwy, gdyż świadczyć to będzie także o braku żywotności i konsekwencji samej firmy.

Prowadzeniem bloga powinna zająć się osoba, która nie tylko świetnie sobie radzi z językiem polskim, ale także zna podstawy SEO (na tyle, aby być w stanie wybrać odpowiednie słowa kluczowe i użyć ich w tekście) oraz ma umiejętność przeprowadzania researchu dotyczącego danej tematyki.

Cennym zasobem firmy, który możesz wykorzystać przy prowadzeniu bloga, jest wiedza ekspercka Twoich pracowników lub Twoja własna. Warto poprzez posty przekazać także swoją lub ich pasję i zaangażowanie w branżę. Blog oraz cała marka zyskują wtedy wyraźną osobowość.

Stwórz strategię

Nie należy rozpoczynać prowadzenia bloga bez jasno sprecyzowanego planu działania. Nie musisz tworzyć rozbudowanego dokumentu — powinien być przede wszystkim klarowny i łatwy do przyswojenia. Podstawowe elementy strategii to:

  • analiza konkurencji

Zanim zaczniesz pisać własnego bloga, zorientuj się, jak robią to inni. Przestudiuj blogi bezpośredniej konkurencji (jeśli je prowadzą. Jeśli nie — tym lepiej dla Ciebie!). Odwiedź też strony firm będących liderami branży na innych rynkach. W ten sposób zyskasz punkt odniesienia, a także podpatrzysz rozwiązania, które możesz wykorzystać u siebie.

  • określenie targetu

Ważne, aby wiedzieć, do kogo będą zaadresowane posty. Określ grupę docelową, uwzględniając kryteria demograficzne, zachowania, zainteresowania, potrzeby i cechy osobowości. Pomocne może być stworzenie person potencjalnych klientów. Opisz w ten sposób minimum jedną postać projektowanego czytelnika bloga.

  • wybór komunikatu

Wiedząc już, z kim konkurujesz i do kogo mówisz, możesz sformułować skierowany do odbiorców komunikat. Zastanów się, co wyróżnia Twoją markę i jak chcesz to zakomunikować (czyli, co blog będzie o niej mówił). Określ też język, jakim będziesz się posługiwać, stosowny do charakteru marki, asortymentu i targetu.

  • stworzenie zarysu tematyki

Określ kategorie Twoich przyszłych wpisów. Zdecyduj też, jaki będzie procentowy udział postów z każdej kategorii w całości publikacji. Stwórz listę pierwszych tematów.

O czym możesz pisać?

Wybór tematyki zależy od specyfiki danej branży, charakteru klientów i Twojej inwencji. Możesz się jednak zainspirować poniższymi propozycjami:

  • porady

Dzieląc się z czytelnikami swoją wiedzą, wykreujesz wizerunek marki jako eksperta w swojej dziedzinie. Zastanów się, jakie problemy kupujących możesz pomóc rozwiązać za pomocą swoich produktów. Jeśli np. sprzedajesz sprzęt fotograficzny, zaproponuj klientom najlepszy obiektyw do danych zastosowań.

  • aktualności z branży

Pisząc o tym, co dzieje się w branży, pokażesz, że się na niej doskonale znasz i trzymasz rękę na pulsie. Mogą to być relacje z bieżących wydarzeń jak targi czy pokazy mody. Tworzyć możesz także posty o nowych trendach, perspektywach rynku lub analizy bieżącej sytuacji.

  • wykorzystanie produktów

Pokazując, jak można wykorzystać Twoje produkty, udowadniasz, że są one potrzebne i warto je kupić. Przykładem może być prezentowanie stylizacji opartych na sprzedawanej przez Ciebie odzieży.

  • opowieść o marce

Wykorzystanie storytellingu do kreowania osobowości marki może sprawić, że odbiorcy poczują z nią więź. Pokaż, co skłoniło Cię do założenia sklepu, jaka pasja za tym stała i jak ją obecnie realizujesz. Możesz też dać dojść do głosu swoich pracownikom.

  • teksty o produktach

Storytelling możesz także zastosować do opowieści o tym, jak produkowane są rzeczy, które sprzedajesz, skąd pochodzą i jaka historia za nimi stoi. Jeżeli np. prowadzisz sklep z winami, napisz o sposobie ich wytwarzania, winnicach lub nawet zdaj relację ze swoich odwiedzin u producentów.

Pora pisać

Gdy już stworzysz listę tematów wpisów, pozostaje Ci tylko rozpisanie harmonogramu publikacji. Postaraj się go trzymać, aby zachować regularność zamieszczania postów. Tylko wtedy blog będzie mógł wypełnić postawione przed nim zadania.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Serwery VPS w nazwa.pl z szybszymi procesorami | nazwa.pl
2 grudnia 2024

Serwery VPS w nazwa.pl z szybszymi procesorami

Zakończyliśmy wymianę serwerów, na których świadczone są usługi VPS, udostępniając możliwość korzystania z... Zakończyliśmy wymianę serwerów, na których świadczone są usługi VPS, udostępniając możliwość korzystania z nowoczesnych procesorów Intel Xeon E 2488 i AMD EPYC. Dzięki temu usługi VPS nazwa.pl działają od teraz jeszcze szybciej, stanowiąc idealne środowisko nie tylko dla wymagających i rozbudowanych stron WWW, lecz także dla zaawansowanych aplikacji internetowych. Szybkość procesora ma kluczowe znaczenie dla wydajności serwera VPS. Szacuje się, że nawet minimalne opóźnienie podczas generowania witryny zniechęca użytkowników do jej dalszego przeglądania. W przypadku sklepów internetowych przekłada się to wprost na spadek sprzedaży. Dlatego dbanie o błyskawiczne wczytywanie serwisów powinno być priorytetem dla każdej firmy, która chce budzić zaufanie i zdobyć realną przewagę konkurencyjną na rynku. Skok wydajności Dzięki nowym serwerom usługi VPS w nazwa.pl po raz kolejny są najszybsze w Polsce. To zasługa wydajnych procesorów Intel Xeon E‑2488, które zastosowane zostały w usługach VPS Speed. Na poniższym wykresie widać szybkości wykonywania operacji PHP na serwerach VPS Speed w nazwa.pl, Cloud VPS w home.pl i vps_IN! w cyberfolks.pl. Choć każdy z nich zapewnia dużą wydajność, to jednak dzięki procesorom Intel Xeon E-2488 usługi VPS w nazwa.pl wyraźnie wysuwają się na prowadzenie. Przeprowadzone przez nas zmiany dotyczą również usług VPS Standard. W ich przypadku procesory Intel Xeon E5 zostały zmienione na AMD EPYC, co przełożyło się na około 50-procentowy wzrost wydajności...
Jak zarabiać na prowadzeniu bloga? | nazwa.pl
29 września 2023

Jak zarabiać na prowadzeniu bloga?

Prowadzenie bloga to dla wielu osób jedynie hobby. Swoją pasję i umiejętności możesz jednak przekuć w realne zyski... Prowadzenie bloga to dla wielu osób jedynie hobby. Swoją pasję i umiejętności możesz jednak przekuć w realne zyski. Oczywiście, wymaga to zaangażowania i myślenia strategicznego, ale zdecydowanie warto podjąć to wyzwanie. Jakie masz możliwości zarabiania na swoim blogu? Reklamy PPC i CPM Reklamy w modelu PPC (Pay Per Click) rozliczane są na podstawie liczby kliknięć, podczas gdy reklamy CPM (Cost Per Mile) za każde 1000 wyświetleń na stronie. Wykorzystuje się do tego celu Google AdSense lub sieci afiliacyjne. Warunkiem zarabiania na tego typu reklamach jest duża liczba odwiedzin strony. Stawki za wyświetlenia nie należą do przesadnie wysokich, dlatego tę formę reklamy na ogół wybierają bardzo popularne blogi. Nawiązanie współpracy z Google AdSense jest bardzo proste. Wystarczy zarejestrować się w systemie reklam, wstawić odpowiedni kod na stronie, aby w wybranych miejscach wyświetliły się banery zleceniodawców. Nie musisz samodzielnie o nich zabiegać, cały proces doboru reklamodawców realizuje się automatycznie. Firmy chętnie wykorzystują AdSense na przykład do działań remarketingowych. Podczas nich użytkownik jest śledzony za pomocą plików cookies po opuszczeniu strony firmy. Dzięki temu prezentowane są mu odpowiednie treści, związane choćby z zawartością porzuconego koszyka czy przeglądanymi kategoriami produktów. Własne reklamy Jako bloger możesz stworzyć własną ofertę reklamową, związaną z okresowym wyświetlaniem banerów na swojej stronie. Stawkę zróżnicuj w zależności od rozmiaru i umiejscowienia reklamy. Możesz także sprzedawać specjalnie przygotowane przyciski lub linki na swoim blogu.
Nowa wersja aplikacji Cloud Backup z obsługą macOS i Linux | nazwa.pl
5 lipca 2022

Nowa wersja aplikacji Cloud Backup z obsługą macOS i Linux

Nowa odsłona aplikacji Cloud Backup, oprócz zabezpieczania danych na komputerach z systemem Windows, zyskała... Nowa odsłona aplikacji Cloud Backup, oprócz zabezpieczania danych na komputerach z systemem Windows, zyskała również możliwość obsługi urządzeń działających pod kontrolą macOS i Linux. Z istotnych zmian, poza wprowadzeniem wersji na kolejne systemy operacyjne, trzeba wymienić dostęp do nielimitowanej przestrzeni dyskowej na tworzone kopie zapasowe. Płatność rozliczana jest w elastycznym Modelu za Użycie, zatem ostateczny koszt usługi będzie uzależniony wyłącznie od poziomu jej faktycznego wykorzystania. Rosnąca liczba zapytań o możliwość instalacji programu Cloud Backup, na komputerach działających w systemach operacyjnych innych niż Windows, a w szczególności macOS i Linux, skłoniła nas do stworzenia od podstaw nowej wersji aplikacji. Jak pokazuje poniższy wykres, obsługiwane obecnie przez program Cloud Backup systemy operacyjne z rodziny Windows, macOS i Linux stanowią ponad 92% wszystkich systemów, które są stosowane na komputerach firmowych i prywatnych. Cloud Backup to nowoczesny i czytelny interfejs znany zarówno z szybkości działania, jak i ergonomii zarządzania dostępnymi opcjami. W nowej wersji Cloud Backup dostępne są te same funkcje, które znane były z aplikacji tylko dla Windowsa. Całość pozostała w niezmienionym, powszechnie docenianym układzie graficznym. Dzięki temu użytkownicy, którzy już wcześniej korzystali z programu, po jego aktualizacji do najnowszej wersji nie odczują żadnych niedogodności. Najnowsza oferta Cloud Backup umożliwia wykorzystanie dowolnej, bo nielimitowanej przestrzeni backupowej. Dopasowuje się ona więc do Twoich indywidualnych potrzeb, a jej koszt godzinowy to tylko 0,01 zł + VAT za każde rozpoczęte 10 GB. Dzięki rozliczeniom w Modelu za Użycie płatności za Cloud Backup wynikają wyłącznie z faktycznie zajętego przez kopie zapasowe miejsca w chmurze nazwa.pl. Aby rozpocząć korzystanie z aplikacji wystarczy po złożeniu zamówienia zasilić przypisane do niej Konto Zaliczkowe...
Witryny przyjazne klientom, czyli co to jest UX? | nazwa.pl
2 czerwca 2021

Witryny przyjazne klientom, czyli co to jest UX?

Miarą sukcesu dobrze wykonanej strony internetowej lub aplikacji jest ich pozytywny odbiór przez użytkowników... Miarą sukcesu dobrze wykonanej strony internetowej lub aplikacji jest ich pozytywny odbiór przez użytkowników. W dużym stopniu o powodzeniu projektu IT stanowi jakość interakcji, która występuje miedzy człowiekiem a gotowym rozwiązaniem, z którego korzysta. Szukaniem odpowiedzi na pytania, czego ludzie oczekują od oprogramowania komputerowego i stron WWW, w jaki sposób się po nich poruszają, na co zwracają przy korzystaniu z nich uwagę, zajmują się projektanci UX, czyli User Experience Designers. Na czym polega ich praca oraz jakie metody działania stosują? Czym jest UX? Skrót UX (user experience) odnosi się do sposobu projektowania skoncentrowanego na pozytywnym doświadczeniu użytkownika. Stosuje się go zazwyczaj w kontekście produktów cyfrowych, takich jak aplikacje czy strony internetowe, co nie oznacza, że nie jest ono istotne także w przypadku przedmiotów w pełni analogowych, jak samochody czy nawet szczoteczki do zębów. Należy je również odpowiednio zaprojektować. Gdy już wybraliśmy dla naszego projektu domenę internetową czy też zoptymalizowany hosting pod WordPressa, warto zadbać o pozytywne doświadczenie użytkownika. W przypadku produktów cyfrowych należy skupić się na określeniu celu, jaki stoi przed witryną czy aplikacją. Wymaga to także wiedzy o zachowaniach targetu projektu, ponieważ poznanie jego potrzeb jest kluczowe. Następnie trzeba zadbać o to, aby droga do celu osób korzystających z produktu była możliwie krótka i prosta. Osiąga się to dzięki odpowiednio zaprojektowanej architekturze informacji. Jej stworzenie wymaga dokładnego określenia schematu podróży klienta. Podstawową kwestią jest tu na przykład czytelna nawigacja...
Zabezpieczenia anty‑exploitowe na hostingu w nazwa.pl
12 września 2019

Zabezpieczenia anty‑exploitowe na hostingu w nazwa.pl

nazwa.pl wprowadziła dodatkowe zabezpieczenia dotyczące plików wgrywanych na usługi hostingowe spółki. System... Firma nazwa.pl wprowadziła dodatkowe zabezpieczenia dotyczące plików wgrywanych na usługi hostingowe spółki. System bezpieczeństwa monitoruje na bieżąco przesyłane przez FTP dane i w przypadku wykrycia zainfekowanych plików, uniemożliwia zapisanie ich na serwerze. Wyścig pomiędzy twórcami zabezpieczeń a hakerami próbującymi je przełamywać trwa nieustannie, co powoduje konieczność wprowadzania przez firmy hostingowe kolejnych zabezpieczeń. Jednym z nich jest wprowadzony właśnie przez nazwa.pl system anty‑exploitowy, uniemożliwiający wgrywanie szkodliwych plików na serwery za pomocą popularnego protokołu FTP. „Jak wynika z doświadczeń nazwa.pl, klienci usług hostingowych często nie zdają sobie sprawy z tego, że ich komputery lub urządzenia mobilne są zawirusowane. Złośliwe oprogramowanie pozwala na normalną pracę na zainfekowanych urządzeniach, wykradając w tym czasie zapisane na komputerach dane dostępowe do poczty elektronicznej oraz do programów służących do wgrywania stron WWW na serwer” – powiedział Rafał Lorenc, członek zarządu nazwa.pl. Gdy wirus uzyska dostęp do zapisanych na komputerze haseł, często próbuje za pomocą FTP wgrać na serwer szkodliwe oprogramowanie lub zmodyfikować pliki najczęściej instalowanych aplikacji typu WordPress. Zainfekowany serwer służy do dalszego...
Web Application Firewall od nazwa.pl
13 lutego 2019

nazwa.pl wprowadziła Web Application Firewall

nazwa.pl udostępnia klientom dodatkową ochronę przed działaniami hakerów w postaci Web Application Firewall. Wdrożenie... Firma nazwa.pl udostępnia klientom dodatkową ochronę przed działaniami hakerów w postaci Web Application Firewall. Wdrożenie umożliwia bezpłatne korzystanie z zabezpieczeń przez użytkowników hostingu z rodziny Active Cloud, WordPress Cloud oraz Wizytówka. Dzięki temu każdy użytkownik otrzymał zwiększoną ochronę swojej witryny WWW przed atakami z zewnątrz, bez konieczności pamiętania o ciągłych aktualizacjach zabezpieczeń. Web Application Firewall jest dodatkową zaporą sieciową, przeznaczoną do ochrony stron WWW. Jej skuteczność polega na stałym uaktualnianiu reguł bezpieczeństwa, które zwiększają bezpieczeństwo aplikacji, zapewniając dużo szybszą ochronę na pojawiające się nowe wektory ataków. Dla użytkownika główną korzyścią jest brak obowiązku szczegółowej konfiguracji tej funkcjonalności, ponieważ za jej sprawne i prawidłowe działanie odpowiada usługodawca, czyli nazwa.pl. Zabezpieczenia w systemie ochrony Web Application Firewall bazują na liście potencjalnych kierunków i sposobów ataków, które są weryfikowane zanim użytkownik będzie mieć kontakt z aplikacją. Uprzednio sklasyfikowane zagrożenia zostają automatycznie zablokowane. Funkcjonowanie Web Application Firewall jest praktycznie niezauważalne dla użytkownika, nie wpływając w widoczny sposób na szybkość działania aplikacji. Dzieje się tak za sprawą odpowiednich zasobów, wyznaczonych do realizacji tego zadania. Wdrożenie Web Application Firewall pozwala na szybką i aktywną reakcję na zagrożenia takie jak SQL Injection, Command Injection, Cross-Site Scripting, rozsyłanie spamu, przechwytywanie oraz podmienianie treści, a także wyciek danych...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(4)
  • Optymalizacja(1)
  • Hosting, Domeny(239)
  • CDN(41)
  • WordPress(81)
  • e-Sklep(69)
  • Backup(27)
  • Poczta(37)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(168)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.