Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Lider hostingu w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Cloud Backup abonamentowy
    • Cloud Backup
    Cloud Backup za użycie
    • Cloud Backup Pay-Per-Use
    Bezpieczeństwo hostingu
    • Kopia zapasowa danych na CloudHostingu
    • Odzyskaj dane z serwera korzystając z Usług IT

    Technologie w Cloud Backup: szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania plików z kopii
    do 90 dni wstecz, harmonogram tworzenia kopii bezpieczeństwa, deduplikacja plików.

  • Domeny
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukaj domenę
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Usługi dla domen
    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
    • DNSSEC
  • Poczta
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Migracja
    • Przenieś pocztę na CloudMail
    Opcje
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT
  • Hosting
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Hosting za użycie z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Hosting abonamentowy z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Hosting Pay-Per-Use
  • WordPress
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    WordPress z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WordPress
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-Sklep
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rozwiązania e-commerce z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w największych miastach w Polsce oraz w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • CDN nazwa.pl Polska
    • CDN nazwa.pl Europa
    • CDN nazwa.pl World
  • VPS
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 250 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu EPIX (Warszawa, Katowice, Poznań), TPIX, PLIX, Thinx, POZIX, WRIX, CIX oraz ESpanix i AMS-IX

  • SSL
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Opcje
    • Usługi IT
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – od 5 zł | eu – od 5 zł | com – od 40 zł
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 6 kwietnia 2021

Zmiana w zakresie oferty certyfikatów SSL

Tagi: bezpieczeństwo Bezpieczna Domena certyfikat SSL domena
Zmiana w zakresie oferty certyfikatów SSL | nazwa.pl

W dniu 18 lipca 2018 roku nazwa.pl wprowadziła przełomowy projekt, związany z masowym zabezpieczeniem stron WWW za pomocą komercyjnych certyfikatów SSL. Od tego momentu dla każdej domeny zarejestrowanej w nazwa.pl certyfikat SSL generowany jest automatycznie, umożliwiając nie tylko zabezpieczenie transmisji, ale również przyspieszenie działania serwisów WWW, dzięki wykorzystaniu szybkiej transmisji danych HTTP/2.

 

Projekt okazał się wielkim sukcesem, w polskim Internecie przybyło około miliona adresów URL chronionych za pomocą SSL/TLS, a udział nazwa.pl w obsłudze zabezpieczonych serwisów WWW przekroczył 50%. Przez te dwa i pół roku, które upłynęły, stosowanie certyfikatów SSL i bezpiecznej transmisji przy ich użyciu stało się już standardem, zarówno po stronie serwerów, jak i w przeglądarkach internetowych.

Idąc z duchem czasu i wpisując się w zachodnie trendy, na początku 2019 roku jako pierwsza firma w Polsce wprowadziliśmy do oferty certyfikaty SSL z kodowaniem ECDSA, które zapewniają dużo wyższy poziom bezpieczeństwa. Z certyfikatów tych korzystają takie serwisy jak google.pl, facebook.com czy youtube.com. W Polsce na chwilę obecną nadal jako jedyna firma świadczymy certyfikaty w tej technologii, oferując oczywiście nieprzerwanie powszechnie używane certyfikaty RSA.

Ponieważ nasze działania osiągnęły zamierzony efekt edukacyjny, a przed sobą postawiliśmy nowe wyzwania w postaci popularyzacji nowoczesnych technologii node.js, .NET CORE i przetwarzania w chmurze, postanowiliśmy zakończyć promowanie certyfikatów SSL i wyodrębnić usługę utrzymania certyfikatu SSL z pakietu „Bezpieczna Domena”, która odtąd będzie stanowiła przedmiot odrębnej oferty. Zmiana specyfikacji usługi „Bezpieczna Domena” nastąpi w dniu 19 lipca 2021 roku i dotyczyć będzie domen rejestrowanych na nowe okresy rozliczeniowe. Umowy świadczenia usługi rejestracji domeny i usług powiązanych zawarte przed dniem 19 lipca 2021 roku będą realizowane do końca bieżącego okresu abonamentowego w dotychczasowym zakresie, czyli na okres rejestracji domeny nadal otrzymasz certyfikat nazwaSSL. Ofertę na zamówienie certyfikatu nazwaSSL na kolejny okres abonamentowy otrzymasz od nas w odrębnej korespondencji, przed datą jego wygaśnięcia.

nazwaSSL - certyfikaty SSL od nazwa.pl

Serdecznie zachęcamy do skorzystania do dnia 18 lipca 2021 roku z dotychczasowej oferty rejestracji domen w pakiecie „Bezpieczna Domena”, która umożliwi Ci otrzymanie certyfikatu nazwaSSL na cały okres rejestracji domeny. Niezależnie od terminu ważności okresu rejestracji domeny, możesz ją przedłużyć już teraz i zagwarantować sobie korzyści wynikające z bieżącej oferty! Aby aktywować domeny na kolejny okres abonamentowy, zaloguj się do Panelu Klienta: https://www.nazwa.pl/panel/pk-domeny-twoje-domeny.html, kliknij w link „Opłać” przy wybranych domenach, które tam się znajdują i ciesz się nadal darmowymi certyfikatami SSL.


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • Dostarczyliśmy ponad 1.000.000 certyfikatów SSL
  • Wybierz nowoczesny Certyfikat SSL z kodowaniem ECDSA

WIĘCEJ INFORMACJI Z CENTRUM POMOCY:

  • Termin ważności domeny i jego przedłużenie
  • Jak zamówić certyfikat SSL?

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Stały podgląd błędów z PHP w dzienniku Error Log na serwerze | nazwa.pl
22 lutego 2022

Stały podgląd błędów z PHP w dzienniku Error Log na serwerze

Zdecydowana większość stron internetowych jest zbudowana w oparciu o język PHP. Wszelkie zmiany na tych... Zdecydowana większość stron internetowych jest zbudowana w oparciu o język PHP. Wszelkie zmiany na tych stronach, wynikające z ich przebudowy lub dostosowywania do nowych wersji interpretera, mogą powodować powstawanie mniej lub bardziej poważnych błędów w składni skryptów. Takie nieprawidłowości nie zawsze będą widoczne w postaci komunikatów na samej stronie, co dodatkowo będzie utrudniać ich analizę. Jak zatem sprawdzić, czy nasza witryna działa poprawnie dla każdego użytkownika, który ją odwiedza? Między innymi o tym dowiesz się z naszego artykułu. Zapraszamy! PHP jest językiem skryptowym, interpretowanym w całości przez serwer hostingowy. Ilekroć ktoś odwiedza stronę zbudowaną w oparciu o PHP, następuje wykonanie skryptu, którego końcowym efektem jest wygenerowanie kodu HTML i wyświetlenie go w przeglądarce. Duża liczba funkcji, dodatkowych rozszerzeń, możliwość integracji z wieloma źródłami danych oraz praca zaangażowanego środowiska sprawiły, że PHP jest obecnie najczęściej wykorzystywanym językiem do budowy stron internetowych. Na ogół wraz z rozwojem każdej witryny powstaje potrzeba modyfikacji wcześniej działającego skryptu PHP tak, aby osiągnąć oczekiwany nowy rezultat. Rzadko kiedy kod PHP strony internetowej zawiera kilka linii poleceń. Z reguły jest on bardzo rozbudowany, korzysta z zewnętrznych zasobów, takich jak bazy danych czy pliki xml, lub wykonuje w trakcie swojej pracy jakieś dodatkowe czynności, np. komendy bezpośrednio z linii poleceń serwera. Z tego powodu nietrudno nawet o drobną pomyłkę przy takiej modyfikacji strony...
Co powinieneś wiedzieć o SEO i pozycjonowaniu | nazwa.pl
8 czerwca 2020

Co powinieneś wiedzieć o SEO i pozycjonowaniu?

SEO i pozycjonowanie to pojęcia powszechnie znane, jednakże nie każdy wie, co się za nimi kryje. Może się wydawać, że to magiczne... SEO i pozycjonowanie to pojęcia powszechnie znane, jednakże nie każdy wie, co się za nimi kryje. Może się wydawać, że to magiczne narzędzia do osiągania wysokiej pozycji w Google, za które wystarczy zapłacić odpowiedniej agencji marketingowej, by szybko cieszyć się satysfakcjonującymi rezultatami. Tak jednak nie jest - dojście do TOP 10 wymaga wiedzy także od nas oraz cierpliwości i konsekwencji w działaniach. Czym zatem są SEO i pozycjonowanie? Co to jest SEO? SEO, czyli Search Engine Optimization oznacza proces optymalizacji strony internetowej, aby doprowadzić do większej liczby wejść pochodzących z wyszukiwarki. Chodzi tu przy tym o ruch organiczny, czyli niepochodzący z reklam takich jak Google Ads. Dzięki działaniom SEO witryna ma większe szanse znaleźć się na wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania (ideałem jest tu pierwsza dziesiątka Google). Bez optymalizacji witryny klienci są zmuszeni do wpisywania adresu strony lub nazwy firmy w wyszukiwarce, by trafić do witryny. Strona zazwyczaj nie pojawi się w wynikach wyszukiwania po wpisaniu interesujących użytkownika fraz. Trzeba zdawać sobie sprawę, że działanie Google oparte jest na pracy robotów indeksujących, które przeczesują Internet, skanując strony internetowe. Starają się one zrozumieć, czego dotyczy dana witryna. Wszystko po to, aby użytkownicy mogli otrzymywać trafniejsze wyniki, wpisując w wyszukiwarce dane słowa kluczowe. Oprócz treści witryny wpływ na jej pozycję w Google mają także inne czynniki. Dla wyszukiwarki ważne jest, czy strona jest zbudowana poprawnie i łatwo się po niej nawiguje. Obecnie jest również istotne, by strona była przyjazna dla urządzeń mobilnych...
marketing w branży nieruchomości
20 sierpnia 2019

Działasz w branży nieruchomości? Marketing internetowy może Ci pomóc

Reklama w branży nieruchomości to nie tylko billboardy. To prawda – bywają skuteczne, ale obecnie większość... Reklama w branży nieruchomości to nie tylko billboardy. To prawda – bywają skuteczne, ale obecnie większość potencjalnych inwestorów szuka informacji na temat nowych możliwości w Internecie. Marketing internetowy skierowany do tej grupy przedsiębiorców pozwala skuteczniej do nich dotrzeć oraz jest łatwiejszy do ewaluacji. Jak go stosować w działaniach  dotyczących nieruchomości? SEO przede wszystkim? Nie zawsze Popularne jest przeświadczenie, że pozycjonowanie (SEO) jest podstawą działań marketingowych w internecie. I rzeczywiście, większość firm nie może się bez niego obyć. Jednak w branży nieruchomości działania SEO nie zawsze są dobrym pomysłem. Wszystko zależy od tego, jak długo trwa nasza inwestycja mieszkaniowa. Pozycjonowanie jest procesem, który wymaga czasu. Aby znaleźć się wysoko w wynikach wyszukiwania na bardziej popularne frazy, trzeba prowadzić działania minimum kilka miesięcy. A frazy, które interesują np. inwestorów mieszkaniowych, należą właśnie do często wyszukiwanych słów kluczowych (chyba że prowadzimy sprzedaż w mało popularnej lokalizacji). Ponadto trzeba w ich przypadku konkurować z serwisami ogłoszeniowymi, co sprawia, że awansowanie do pierwszej dziesiątki w wyszukiwaniach Google nieraz graniczy z niemożliwością. Ponadto pozycjonowanie jest najskuteczniejsze, gdy regularnie tworzymy treści, ponieważ mechanizmy Google preferują serwisy z często aktualizowanym contentem...
domeny lokalne
28 stycznia 2019

Podkreśl lokalny charakter swojej firmy, wykorzystując do tego nazwę domeny

Wybór odpowiedniej domeny, pod którą będzie znajdowała się strona firmy lub jej wizytówka jest jednym z pierwszych kroków...Wybór odpowiedniej domeny, pod którą będzie znajdowała się strona firmy lub jej wizytówka jest jednym z pierwszych kroków, o jakich myśli przedsiębiorca chcący zaistnieć w sieci. Podejmując się tego zadania, właściciel firmy musi odpowiedzieć sobie na kilka prostych pytań. Czy będzie prowadził działalność na terenie całej Unii Europejskiej, czy planuje rozwój biznesu w skali całej Polski? A może po prostu prowadzi lokalną firmę i chce podkreślić regionalny charakter swojej działalności? Lokalne firmy także mogą być aktywne w sieci, a odpowiednia domena może podkreślić ich charakter.Wraz ze wzrostem świadomości i wymagań klientów rośnie popyt na produkty tradycyjne i regionalne, które cieszą się coraz większą popularnością, a wręcz są poszukiwane. I nie jest to tendencja obserwowana wyłącznie w Polsce. Na całym świecie wzrasta popularność lokalnych produktów, pochodzących z danego regionu, charakteryzujących się unikalnymi cechami czy walorami, występujących wyłącznie na danym obszarze. Na taką zmianę w postawie konsumenckiej wpływa kilka czynników. Jednym z nich jest po prostu przywiązanie do danego miejsca. Dotyczy to głównie osób, które są w jakiś sposób związane z konkretnym regionem. Lokalny fryzjer czy ulubiona restauracja ma wartość sentymentalną, co powoduje dużą lojalność klientów. W przypadku produktów posiadających już swoją markę podkreślanie ich pochodzenia może przyczynić się do powstania wartości dodanej z uwagi na fakt, że dany region specjalizuje się w produkcji danego towaru...
SSL i DNSSEC - cyberbezpieczeństwo
27 kwietnia 2018

SSL i DNSSEC – technologie na rzecz bezpieczeństwa

Jak donosi raport PwC, w 2017 roku 65% firm w Polsce wykryło incydenty związane z cyberbezpieczeństwem. W dodatku... Jak donosi raport PwC, w 2017 roku 65% firm w Polsce wykryło incydenty związane z cyberbezpieczeństwem. W dodatku w poprzednim roku w wyniku cyberataków straty finansowe poniosło 44% polskich przedsiębiorstw. Eksperci zwracali dotychczas większą uwagę na bezpieczeństwo usług, które były według nich najbardziej narażone na atak, tj. zabezpieczanie dostępu do serwisów bankowych czy szyfrowanie poczty elektronicznej. Pomijano niestety istotną kwestię zabezpieczenia samych nazw domen internetowych, będących przecież podstawą działania tych usług. Jak więc chronić swoją domenę przed cyberatakami, minimalizując zagrożenie? W kierunku bezpiecznej sieci Płatności online, sklepy internetowe, elektroniczny dostęp do danych medycznych to tylko przykłady sytuacji, w których, korzystając z Internetu, powinno nam zależeć na bezpieczeństwie danych, które przekazujemy za pomocą witryny WWW. Niestety, w ślad za wzrostem kompleksowości rozwiązań, mających służyć ochronie przed zagrożeniami, idą coraz bardziej wyrafinowane metody cyberataków. W czasach, kiedy na stronach internetowych pozostawiamy swoje dane, również te wrażliwe, rozwiązania, które podwyższą poziom bezpieczeństwa są niezwykle pożądane i cenne. Najwięksi wyznaczają dziś standardy bezpieczeństwa, czego przykładem jest chociażby Google. Już w lipcu Google Chrome – jedna z najpopularniejszych na świecie i najpopularniejsza w Polsce przeglądarka internetowa według Stats Counter – wprowadzi wymóg certyfikacji SSL dla stron WWW. Innymi słowy, strony internetowe bez certyfikatu zostaną oznaczone w pasku adresu jako niebezpieczne, a przeglądarka powiadomi, że wszystkie strony, które nie są oparte na protokole HTTPS nie są bezpieczne. Czym więc jest protokół SSL i jak ta technologia może pomóc chronić nasze dane i dane naszych klientów...
Ochrona danych osobowych w sklepie internetowym
21 lutego 2018

Ochrona danych osobowych w sklepie internetowym – co trzeba wiedzieć?

Prawne wdrożenie e-sklepu nie jest prostą sprawą. Wymaga dostosowania się do licznych regulacji związanych z jego regulaminem...Prawne wdrożenie e-sklepu nie jest prostą sprawą. Wymaga dostosowania się do licznych regulacji związanych z jego regulaminem, polityką prywatności czy też ochroną danych osobowych klientów. Sprawdź, jak zapanować nad danymi osobowymi w sklepie internetowym i co trzeba wiedzieć, by odbyło się to w zgodzie z literą prawa. Właściciele sklepów internetowych powiadamiają swoich klientów o przetwarzaniu danych osobowych na potrzeby realizacji zamówienia. Informują również o możliwości wyrażenia zgody na ich przetwarzanie w celach: marketingowym, otrzymywania informacji handlowych czy zapisania się na newsletter. To najbardziej oczywiste, ale nie jedyne obowiązki spoczywające na przedsiębiorcach prowadzących e-sklepy. Zanim omówimy kolejne, przyjrzyjmy się bliżej temu, czym właściwie są dane osobowe, a także które z nich muszą być chronione i kto właściwie za to odpowiada. Jakie dane to dane osobowe? O tym, czym są dane osobowe informuje dokładnie art. 6 ustawy o ochronie danych osobowych. Brzmi on następująco: 1. W rozumieniu ustawy za dane osobowe uważa się wszelkie informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej. 2. Osobą możliwą do zidentyfikowania jest osoba, której tożsamość można określić bezpośrednio lub pośrednio, w szczególności przez powołanie się na numer identyfikacyjny albo jeden lub kilka specyficznych czynników określających jej cechy fizyczne, fizjologiczne, umysłowe, ekonomiczne, kulturowe lub społeczne. 3. Informacji nie uważa się za umożliwiającą określenie tożsamości osoby, jeżeli wymagałoby to nadmiernych kosztów, czasu lub działań...
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(157)
  • CDN(30)
  • WordPress(68)
  • e-Sklep(64)
  • Backup(23)
  • Poczta(22)
  • VPS(16)
  • Internet i technologia(139)
  • Webmastering(41)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.com

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Centrum Pomocy
  • Blog nazwa.pl
  • Testuj szybkość WWW
  • Szukaj w Centrum Pomocy
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Gwarancja nazwa.pl
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 tel. komórkowe
  • 801 33 22 33 tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Program Partnerski 50% prowizji

Twój unikatowy kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwi Twoim znajomym skorzystanie ze zniżki 20% na usługi nazwa.pl świadczone w Modelu Abonamentowym. Przekaż voucher z kodem lub link polecający i zyskaj stałe wynagrodzenie w wysokości 25% od każdej wpłaty za poleconą usługę. Kod rabatowy na voucherze i w  linku polecającym jest wielorazowego użytku, dlatego możesz go przekazać dowolnej liczbie osób.

ISO
© 2022 nazwa.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone