Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Monitoring
    • Monitoring WWW

    Monitoring WWW mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 7 lutego 2019

Chroń swoich klientów przed phishingiem

Tagi: bezpieczeństwo DNSSEC phishing
ochrona przed phishingiem

Phishing to coraz popularniejsza metoda internetowego oszustwa, polegająca na wyłudzeniu danych osobowych, haseł do kont internetowych, czy też dostępów do kont bankowych. Wykradzione dane najczęściej są wykorzystywane do działalności przestępczej lub po prostu do kradzieży pieniędzy. Podstawą ochrony przed tym zagrożeniem jest przestrzeganie zasad bezpieczeństwa przez użytkowników Internetu oraz korzystanie z zabezpieczenia DNSSEC właścicieli domen i witryn WWW. Zacznijmy jednak od początku…

Hakerzy z roku na rok udoskonalają swoje działania bazujące coraz częściej na socjotechnikach. Mają one najczęściej na celu kradzież danych, a następnie pieniędzy zwykłych użytkowników Internetu. Jednak równie cenne są dane osobowe, które mogą być wykorzystane do przestępczej działalności. Nie potrzeba dziś bardzo wygórowanych umiejętności, aby zagrozić potencjalnym ofiarom. Hakerzy sięgają po łatwe, a jednocześnie problematyczne z punktu widzenia internauty metody. Jedną z nich jest wspomniany phishing. Słowo to może się kojarzyć z innym, podobnie brzmiącym – fishing, oznaczającym wędkowanie ponieważ ta metoda polega właśnie na zarzuceniu przynęty i czekaniu na ofiarę.

Łatwe cele

Oszustwo w ramach phishingu polega na „łowieniu” ofiar poprzez nakłanianie do podania swoich danych, między innymi za pośrednictwem stron internetowych, do złudzenia przypominających oryginalne, należące do firm czy banków. Do szeroko zakrojonych działań wykorzystuje się właśnie nazwy najpopularniejszych serwisów do płatności online, instytucji finansowych czy największych portali aukcyjnych. Zwiększa to prawdopodobieństwo, że adresat takiego ataku będzie mieć tam konto. Hakerzy starają się nakłonić potencjalne ofiary do wejścia na stronę, łudząco podobną do witryny, np. banku. Kiedy użytkownik skorzysta ze swoich loginów na fałszywej stronie WWW, naraża się na utratę pieniędzy.

Polska niestety nie jest wyjątkiem i również znajduje się w strefie ryzyka cyberataków, ze względu na dużą liczbę osób aktywnie korzystających z Internetu. Jak wynika z badania Gemius/PBI, w grudniu z Internetu korzystało 28 mln Polaków. I choć oczywiście internautów trzeba edukować, a każdy użytkownik sieci powinien być wyczulony na dziwne załączniki w e-mailach, czy też niepokojące strony WWW, to często w pośpiechu można nie zauważyć czyhającego niebezpieczeństwa. Niestety w dużej mierze powodzenie ataku zależy właśnie od nieuwagi użytkownika. Warto podkreślić, że na firmach, posiadających internetowe witryny również spoczywa obowiązek zabezpieczenia klientów przed potencjalnym niebezpieczeństwem. Jak to zrobić?

Bezpieczna technologia

Rozwój cyberprzestępczości sprawił, że dotychczasowy protokół DNS (ang. Domain Names System), czyli system serwerów, na których przechowywane są informacje dotyczące adresów domen, przestał być w pełni bezpieczny dla użytkowników. Odpowiedzią, chroniącą internautów, na przestarzały protokół jest właśnie  DNSSEC – DNS Security Extensions. Dzięki temu zabezpieczeniu użytkownik Internetu ma pewność, że strona, którą odwiedza nie została podmieniona. Wszystko dzięki weryfikacji kryptograficznej zabezpieczającej przed przekierowaniem na fałszywą witrynę pod daną domeną.

Wyższy poziom zabezpieczeń

Niestety mimo realnych zagrożeń, wciąż niewielki procent właścicieli witryn WWW decyduje się na wprowadzenie odpowiedniego poziomu zabezpieczeń. Wynika to zarówno z bagatelizowania przez nich potencjalnych zagrożeń, jak również z wyboru najtańszych rejestratorów domen i dostawców hostingu, którzy nie są przygotowani technologicznie do świadczenia tak zaawansowanych funkcjonalności dla swoich użytkowników, jak np. ochrona przed phishingiem. Z zaprezentowanych pod koniec ubiegłego roku danych NASK (Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej) wynika, że w Polsce ponad 91% domen zabezpieczonych przed phishingiem za pomocą DNSSEC obsługiwanych jest przez jedną firmę – nazwa.pl.

Stosowanie zabezpieczenia DNSSEC, chroniącego użytkowników nazwa.pl przed zagrożeniami ze strony cyberprzestępców, wymagało dużych nakładów finansowych na wdrożenie przez firmę bardzo zaawansowanych technologii nieosiągalnych przez małych dostawców działających w Polsce. Firma nazwa.pl będąc liderem technologicznym przekazuje Klientom najwyższej klasy usługi, a oni jako pierwsi w Polsce mogą korzystać z najnowszych zabezpieczeń. Każdy Klient jednak powinien sam zdecydować, czy chce z nich korzystać dokonując rozsądnego wyboru rejestratora domen i firmy hostingowej, kierując się przy wyborze nie tylko ceną, ale również zakresem otrzymywanych usług – podkreśla Krzysztof Cebrat, prezes zarządu nazwa.pl.


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • Największe wycieki danych i sposoby ochrony przed tym zagrożeniem
  • Sztuczna inteligencja a cyberbezpieczeństwo

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Jak często wykonywać kopie zapasowe danych | nazwa.pl
22 maja 2025

Jak często wykonywać kopie zapasowe danych?

Dane to jeden z najcenniejszych zasobów Twojej działalności online. Strona internetowa, sklep, baza klientów... Dane to jeden z najcenniejszych zasobów Twojej działalności online. Strona internetowa, sklep, baza klientów czy skrzynka e-mail – każdy z elementów zawiera informacje, których utrata może mieć poważne konsekwencje – finansowe, wizerunkowe, a czasem prawne. Tworzenie kopii zapasowych nie powinno być więc jednorazowym działaniem, a stałym elementem zarządzania, szczególnie w firmach. Tylko... jak często wykonywać backup? Jak długo go przechowywać? I ile kopii w ogóle warto mieć? Zasada 3-2-1 – sprawdzony sposób na bezpieczeństwo W IT od lat stosowana jest prosta, ale niezwykle skuteczna zasada 3-2-1. Mówi ona, że każdy powinien posiadać co najmniej trzy kopie danych (stąd cyfra 3), czyli oryginał i dwie kopie zapasowe. Dane te powinny znajdować się na dwóch różnych nośnikach (stąd cyfra 2) – na przykład na serwerze oraz niezależnej macierzy dyskowej – a przynajmniej jedna kopia powinna być przechowywana poza główną lokalizacją, czyli tak zwany off-site (stąd cyfra 1). To właśnie off-site backup stanowi najpewniejsze zabezpieczenie w przypadku poważniejszych awarii – takich jak uszkodzenie techniczne, atak ransomware czy błąd ludzki. Nawet jeśli coś stanie się z Twoim kontem hostingowym lub lokalną infrastrukturą, kopia przechowywana w zewnętrznym Data Center pozwoli Ci szybko odzyskać dane. W nazwa.pl realizację tej strategii umożliwia dodatkowa usługa Kopia zapasowa danych, dzięki której Twoje pliki, bazy danych i wiadomości e-mail są automatycznie zapisywane na macierzach dyskowych niezależnych od Twojego hostingu w zewnętrznym Data Center...
Poczta biznesowa w nazwa.pl
20 marca 2023

Poczta biznesowa w nazwa.pl

Poczta elektroniczna to bardzo ważny kanał komunikacji z klientami. Aby stanowiła wartościowe narzędzie... Poczta elektroniczna to bardzo ważny kanał komunikacji z klientami. Aby stanowiła wartościowe narzędzie w biznesie musi jednak być niezawodna, umożliwiać przyjmowanie i wysłanie wiadomości o dowolnym rozmiarze oraz posiadać odpowiednio dużą przestrzeń na ich gromadzenie. Oczywiście musi też zapewniać obsługę odpowiednich zabezpieczeń, aby nikt nie mógł się podszyć pod Twój adres e-mail. Nie ma nic bardziej frustrującego niż przepełniona skrzynka odbiorcy, odbijająca przychodzące wiadomości lub, co gorsza, nieprzyjmująca e-maili z kilkoma załącznikami. Umieszczanie ich w postaci linków na dysku sieciowym być może jest ekonomicznym rozwiązaniem dla dostawców poczty, ale z pewnością nie jest ani bezpiecznym, ani wygodnym rozwiązaniem dla nadawcy czy odbiorcy. Skoro w obecnych czasach pojedyncza strona WWW z prezentacją video potrafi zawierać nawet kilkaset megabajtów danych, a łącza coraz częściej mają przepustowość kilku gigabitów na sekundę, to dlaczego ważna wiadomość biznesowa ma posiadać ograniczenia rozmiaru na poziomie na przykład kilkudziesięciu megabajtów? Rezerwowana powierzchnia dyskowa dla każdej skrzynki e-mail Na hostingu w nazwa.pl każda skrzynka pocztowa posiada zarezerwowaną powierzchnię dyskową, która umożliwia jej działanie niezależnie od tego, co dzieje się na innych usługach. Minimalna wartość rezerwacji miejsca wynosi 5 GB, a maksymalna uzależniona jest tylko od oferty usługi, którą wybrałeś. Wielkość pojedynczej skrzynki może wynosić do 2 TB w ofercie abonamentowej lub nawet więcej w ofercie rozliczanej w Modelu za Użycie. Możesz mieć pewność, że gdy przybędzie Ci danych, to nazwa.pl znajdzie rozwiązanie, które będzie Cię satysfakcjonować...
Raport zabezpieczeń DNSSEC w polskich firmach hostingowych | nazwa.pl
22 lutego 2021

Raport zabezpieczeń DNSSEC w polskich firmach hostingowych

DNSSEC to rozszerzenie do systemu DNS, który uwiarygadnia zapytania o adresy komputerów w sieci Internet... DNSSEC to rozszerzenie do systemu DNS, który uwiarygadnia zapytania o adresy komputerów w sieci Internet. Bez jego zastosowania Twoja przeglądarka może zostać przekierowana do zupełnie innego serwera niż oczekiwałeś, a Twoje dane ukradzione. DNSSEC to rozszerzenie bezpieczeństwa opracowane przez grupę IETF (Internet Engineering Task Force), zajmującą się ustanawianiem standardów technicznych i organizacyjnych w Internecie. Celem jego opracowania było rozwiązanie problemu związanego z możliwością fałszowania informacji przekazywanych przez system DNS. Zabezpieczenie to zostało wdrożone przez operatorów domen globalnych, rejestr domen europejskich, jak i polskiego operatora narodowego NASK. Jest to więc uznany standard, który rejestratorzy i firmy hostingowe mogą wykorzystać do zabezpieczenia domen swoich klientów. Aby zbadać poziom zabezpieczeń polskich adresów stron WWW, na podstawie 2,35 miliona domen, serwis top100.webhostingtalk.pl przeprowadził badanie, które wykazało, że jedynie 469 tysięcy domen i funkcjonujących na nich serwisów WWW jest odpowiednio zabezpieczonych. Ustalając nazwy serwerów DNS, na które wskazują te domeny, określono listę firm hostingowych z największym udziałem w rynku. Jak widać, pierwsze cztery firmy, czyli: nazwa.pl, aftermarket.pl, ovh.net i home.pl...
jak zaprojektować stronę główną?
21 października 2019

Jak zaprojektować stronę główną?

Użytkownik odwiedzający naszą witrynę najczęściej trafia na stronę główną. Od tego, jak jest zaprojektowana, w dużym stopniu... Użytkownik odwiedzający naszą witrynę najczęściej trafia na stronę główną. Od tego, jak jest zaprojektowana, w dużym stopniu zależy, czy zainteresujemy go swoją ofertą. Dlatego też projektowaniu strony głównej należy poświęcić wyjątkowo dużo uwagi. Jakie elementy warto na niej umieścić? Dlaczego strona główna jest ważna? Strona główna w dużej mierze decyduje o pierwszym wrażeniu, jakie odniesie użytkownik mający kontakt z naszą marką w Internecie. Można to porównać do wizyty w butiku lub biurze, gdzie znaczenie ma nie tylko wystrój lokalu, ale także obsługa klienta. Obsługa klienta powinna czytelnie przedstawić ofertę firmy, zaproponować konkretny produkt lub skierować gościa do specjalisty, który rozwiąże jego problem. Dzięki temu nie będzie zmuszony do bezradnego rozglądania się po lokalu w poszukiwaniu interesującego go produktu (co skończyłoby się zapewne tym, że opuściłby sklep i udał się do kolejnego). Jak powinna być zaprojektowana strona główna? Aby strona główna spełniała swoje zadanie, powinna w sposób jasny i czytelny przedstawiać najważniejsze atuty firmy. Jednocześnie musi to robić w formie bardzo skrótowej, aby użytkownik nie zniecierpliwił się czytaniem danej sekcji. Zniecierpliwiony użytkownik często zamknie stronę i nie przejdzie przewinie strony dalej. Ze strony głównej użytkownik powinien dowiedzieć się, czy firma oferuje to, czego szuka oraz czy jest wiarygodna. Jeżeli na oba pytania udzieli odpowiedzi „tak”, jest szansa...
jak tworzyć opisy produktów
28 sierpnia 2019

Jak tworzyć opisy produktów

Perswazyjny i dobrze wpisujący się w potrzeby klienta opis produktu potrafi sprzedać towar. Napisany nieumiejętnie, zniechęcić klienta... Perswazyjny i dobrze wpisujący się w potrzeby klienta opis produktu potrafi sprzedać towar. Napisany nieumiejętnie, zniechęcić klienta do zakupu. Aby stworzyć skuteczny tekst sprzedażowy dla sklepu internetowego, potrzeba jednak nie tylko wyczucia stylu, ale też wiedzy dotyczącej SEO i znajomości konsumenta. Jak pisać, aby zainteresować go swoją ofertą? Opis produktu w pigułce - opis produktu w sklepie internetowym dzieli się na krótki, prezentujący w skrócie cechy towaru, oraz długi, będący rozwinięciem krótkiego, - tytuł opisu powinien zawierać główną frazę kluczową, którą jest najczęściej nazwa produktu i cechą, która go wyróżnia. Tytuł należy oznaczyć atrybutem H1, - krótki opis powinien mieć długość ok. 500-1000 znaków ze spacjami, - nie istnieją zalecenia co do ilości znaków długiego opisu, ale należy się starać, aby był on raczej zwięzły. Duża ilość treści często zniechęca klientów, którzy mogą przejść na stronę oferty - operującej bardziej skondensowanym językiem, - tekst należy podzielić na akapity przedzielone nagłówkami zawierającymi frazy kluczowe lub ich odmiany. Śródtytuły powinny być oznaczone kolejno atrybutami H2, H3... - opis należy uzupełnić zdjęciami, które powinny być oznaczone atrybutami alt (mogą się w nich znaleźć słowa kluczowe), - opisy w żadnym razie nie mogą być skopiowane ze strony producenta lub konkurencji — to najlepszy sposób na obniżenie rankingu sklepu w Google, - także opisy podobnych do siebie produktów muszą się między sobą różnić — również ze względu na SEO...
bezpieczna domena od nazwa.pl
26 sierpnia 2019

Dlaczego „Bezpieczna domena” w nazwa.pl jest bezpieczna

Domena to unikalna nazwa w sieci Internet, stanowiąca pierwszy krok do założenia firmowego serwisu WWW i kont poczty... Domena to unikalna nazwa w sieci Internet, stanowiąca pierwszy krok do założenia firmowego serwisu WWW i kont poczty elektronicznej. Od tego pierwszego kroku zależy, czy hasła na stronie WWW i do poczty elektronicznej będą bezpieczne. Współczesna sieć pełna jest zagrożeń, dlatego warto wybrać Rejestratora, który nie tylko dokona rejestracji wymarzonej nazwy, ale również zadba o nasze bezpieczeństwo. Rejestracja domeny polega na dokonaniu odpowiedniego wpisu w bazie prowadzonej przez operatora domeny którą wybraliśmy. W przypadku domeny kończącej się na .pl jest to NASK – Państwowy Instytut Badawczy podlegający Ministerstwu Cyfryzacji. Nieistotne który Rejestrator dokona tego wpisu, gdyż w tym zakresie usługi firm niczym się nie różnią. Problemy zaczynają się natomiast chwilę później... Czy leci z nami pilot?! W wyniku rejestracji domeny powstaje wpis, który informuje które serwery DNS w sieci Internet odpowiadają za obsługę naszej nazwy oraz, co najważniejsze dla bezpieczeństwa, domena zostaje lub nie zostaje zabezpieczona za pomocą DNSSEC. Zabezpieczenie to uniemożliwia podszywanie się pod naszą domenę, a tym samym stronę WWW i konto poczty elektronicznej. O skutkach przejmowania numerów kart kredytowych na naszej stronie WWW, czy też wysyłania wiadomości z naszego adresu e-mail lepiej nie myśleć...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(18)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(260)
  • CDN(42)
  • WordPress(86)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(26)
  • Internet i technologia(172)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(4)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Domeny
  • Poczta biznesowa
  • Hosting z CDN
  • WordPress z CDN
  • CloudHosting Enterprise
  • Monitoring WWW
  • Email Marketing
  • VPS
  • Cloud Backup
  • Mail Backup
  • SaaS
  • CDN nazwa.pl
  • SSL
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz wynagrodzenie aż do 50% od wpłat za poleconą usługę.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.