Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 27 sierpnia 2021

Ambasadorowie marki skutecznym wsparciem działań marketingowych

Tagi: marka marketing marketing internetowy
Ambasadorowie marki skutecznym wsparciem działań marketingowych | nazwa.pl

Zadaniem ambasadora jest zwiększanie świadomości marki oraz promowanie jej pozytywnego wizerunku wśród konsumentów. W pewnym stopniu nadaje on marce „ludzką twarz”, zwiększając tym samym jej wiarygodność w oczach klientów. Jakiego rodzaju osoby można zaliczyć do grona ambasadorów marki oraz dlaczego warto przeprowadzać działania marketingowe z ich udziałem?

Kto może być ambasadorem marki?

Osoby publiczne

Osoby publiczne towarzyszą marketingowi od jego początków. Już Helena Modrzejewska reklamowała liczne artykuły dla kobiet, a w promocję pastylek na ból zębów zaangażowani byli nawet Zygmunt Freud i Thomas Edison. Obecnie do celów marketingowych nadal wykorzystywane są osoby, których wizerunek jest powszechnie rozpoznawalny. Mogą to być na przykład popularni aktorzy, piosenkarze, sportowcy czy innego rodzaju celebryci. Kampanie z ich udziałem można obserwować w takich działaniach reklamowych, jak spoty telewizyjne czy kampanie billboardowe. Nierzadko osoby publiczne podpisują także dłuższe kontrakty na reprezentowanie danej marki. Przykładem może tu być Marek Kondrat, który pojawia się w reklamie jednego z banków od wielu lat. Taka długofalowa współpraca dobrze wpisuje się w charakter marki, która chce być kojarzona ze stabilnością i zaufaniem, pozostając przy tym przyjazną.

Influencerzy

Influencerzy to osoby, zajmujące się publikowaniem różnych treści w Internecie, posiadające duży wpływ na grono swoich odbiorców. Są to blogerzy, wideoblogerzy, czy po prostu posiadacze profili w social mediach. Skupiają wokół siebie grupy o różnej liczebności i stopniu zaangażowania:

  1. Influencerzy o dużej liczbie obserwatorów, liczonych w dziesiątkach czy setkach tysięcy, to makro‑influencerzy. Ich treści są profesjonalne i dopracowane, ponieważ powstają w oparciu o wieloletnie doświadczenie, większy budżet, a czasem w ramach zaangażowania zespołu współpracowników. Kampanie przeprowadzane z ich udziałem mogą zagwarantować firmie dużą liczbę wyświetleń i potrafią cechować się wyższą konwersją niż inne działania reklamowe.
  2. Influencerzy o mniejszych zasięgach to mikro-influencerzy. Mimo, że obserwuje je mniejsza liczba osób, nie warto bagatelizować ich potencjału. Mikro-influencerzy oraz ich społeczności mają często lepiej sprecyzowane zainteresowania niż ma to miejsce w przypadku makro-influencerów, przez co marce łatwiej jest trafić do konkretnej grupy osób. Są ponadto traktowani przez swoje społeczności jako bardziej wiarygodni, ponieważ podzielają z nimi wspólne pasje i system wartości.

Influencerzy jako skuteczne narzędzie marketingowe | nazwa.pl

Kampania z udziałem mikro-influencera jest znacznie tańsza niż w przypadku makro-influencera. Nie gwarantuje ona co prawda tak dużych zasięgów, ale może być ona lepiej targetowana. Dlatego warto zastanowić się nad prowadzeniem działań z kilkoma tego typu osobami, zamiast z jednym większym influencerem.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Nie tylko Facebook, Twitter i Instagram. Jakie jeszcze social media wykorzystywać w marketingu online?

Osoby związane z firmą

Ambasadorami marki mogą być również pracownicy firmy oraz jej kadra zarządzająca, np. cieszący się charyzmą i rozpoznawalnością prezesi czy właściciele. Wystarczy wspomnieć Elona Muska, będącego twarzą Tesli i swoich przedsięwzięć z dziedziny nowych technologii, jak również Richarda Bransona, promującego stworzoną przez siebie markę Virgin. Powodem, dla którego warto uczynić właściciela lub prezesa ambasadorem marki, jest fakt, że często stoi za nim wizja przenoszona bezpośrednio na działania przedsiębiorstwa. Jeżeli jest on dodatkowo twórcą albo współtwórcą firmy, jego historia oraz pasja potrafią sugestywnie łączyć się z marką.

Ambasadorami marki mogą być także pozostali pracownicy firmy, którzy w ten sposób podpisują się pod jej działalnością. Warto wykorzystać osoby, które dzięki pracy realizują swoje pasje. Zaprezentowanie z kolei sympatycznych portretów pracowników, o ciekawych zainteresowaniach, skutecznie służy ocieplaniu wizerunku firmy.

Klienci

Niezwykle cennym rodzajem ambasadora marki jest klient, który spontanicznie i bezinteresownie wypowiada się na jej temat. Opinie takich osób są uznawane przez innych za najbardziej wiarygodne, ponieważ nie stoją za nimi żadne korzyści finansowe. Bliżej jest im do innych użytkowników niż do celebrytów i influencerów. Pozostając tzw. zwykłymi ludźmi, wzbudzają większe zaufanie.

Klienci ambasadorami marki | nazwa.pl

Aby przekształcić klientów w ambasadorów marki, należy przede wszystkim oferować produkt wysokiej jakości, który będą chętnie polecać. Oprócz tego z samą marką musi się wiązać atrakcyjny przekaz i sugestywny system wartości, aby identyfikowanie się z nią było łatwiejsze. Ważna jest zresztą nie tylko oferta, ale także wysokiej jakości obsługa klienta. W ten sposób można zaskarbić sobie sympatię i lojalność konsumentów.

Prowadząc działania online, warto wykorzystać media społecznościowe, organizując konkursy nastawione na tworzenie i udostępnianie treści czy wyzwania (challange). Gdy użytkownicy będą zachęcani do publikowania na swoich profilach wartościowego contentu, mogą rozpropagować w ten sposób markę, udzielając jej spontanicznej rekomendacji (warto także publikować ich treści na firmowym profilu).

Dlaczego warto korzystać z ambasadorów marki?

Popularność wykorzystywania ambasadorów marki wynika z faktu, że osobista rekomendacja innych osób wpływa na konsumentów silniej niż przekazy marketingowe. Osoba, która podpisuje się pod ofertą danej firmy, niejako ręczy za jakość jej produktów, co odbierane jest jako wiarygodne. Ambasador marki może przenosić na nią także pozytywne skojarzenia, które wywołuje jego osoba. W taki sposób zaufanie, jakim jest darzony, przekłada się w dużej mierze na zaufanie do reprezentowanej marki. Cechy osobowości ambasadora mają szansę zostać jej przypisane.

Podstawową zaletą wykorzystywania ambasadorów marki jest nadawanie jej firmom „ludzkiej twarzy”. Dzięki temu ich oferta przestaje występować jedynie w abstrakcyjnej formie, a zyskuje postać konkretnej osoby. Warto wybierać do takich działań np. pracowników i osoby decyzyjne firmy. Wysyłamy w ten sposób komunikat, że za naszą organizacją stoją „żywi ludzie”. Ociepla to jej wizerunek, budzi sympatię i zbliża konsumentów do marki. W przypadku internetowej aktywności influencerów i klientów znaczenie ma także autentyczność oraz kreatywność tworzonych przez nich treści (czyli user generated content). Jest w nich często wykorzystywany język i estetyka bliższa naszemu targetowi niż ma to miejsce w przypadku przekazów marketingowych firmy.

Wszystko to sprawia, że ambasadorzy marki mogą wyraźnie przyczynić się do zwiększenia zasięgu naszej oferty, a w konsekwencji lepszej sprzedaży. Warto pamiętać, by dobierać ich stosownie do charakteru marki, tak aby nie miał miejsca konflikt pomiędzy osobowościami ambasadorów czy rodzajami treści, które tworzą, a wartościami, które uważamy za istotne dla wizerunku firmy.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Sposoby na prowadzenie bloga dla firmy | nazwa.pl
15 czerwca 2023

Sposoby na prowadzenie bloga dla firmy

Prowadzenie bloga to stosunkowo niedrogi sposób na wypromowanie swoich usług i oferty w Internecie. Bez... Prowadzenie bloga to stosunkowo niedrogi sposób na wypromowanie swoich usług i oferty w Internecie. Bez względu na rodzaj prowadzonej działalności, warto zdecydować się na tego typu komunikację z użytkownikami i klientami. Jakie są zalety firmowego bloga i jakimi treściami go zapełnić oraz na co zwrócić uwagę przy wybieraniu hostingu pod blog? Na początek hosting i strategia Tworzenie bloga nie powinno być czynnością spontaniczną. Musisz je poprzedzić starannie przygotowanym planem działania. Tylko wtedy Twój content marketing przyniesie wymierne korzyści. Po pierwsze wybierz właściwy hosting, na którym umieścisz swój blog. Idealnym rozwiązaniem jest oferowany przez nazwa.pl CloudHosting WordPress. To zoptymalizowana platforma, która pozwoli Ci na korzystanie z najpopularniejszego systemu CMS, jakim jest WordPress. Oferuje skonfigurowane pakiety pozwalające na uruchomienie różnych serwisów WWW, w tym właśnie bloga. Nie bez znaczenia jest także wsparcie techniczne, które w nazwa.pl jest całodobowe. Dzięki temu, niezależnie od pory dnia, możesz liczyć na pomoc techników nazwa.pl w zakresie konfiguracji swojego WordPressa. Mając już hosting, musisz określić strategię działania. W pierwszej kolejności powinieneś dobrać właściwie grono swoich odbiorców, aby w ten sposób wpasować się w krąg zainteresowań i potrzeb czytelników...
Nowa wersja aplikacji Cloud Backup z obsługą macOS i Linux | nazwa.pl
5 lipca 2022

Nowa wersja aplikacji Cloud Backup z obsługą macOS i Linux

Nowa odsłona aplikacji Cloud Backup, oprócz zabezpieczania danych na komputerach z systemem Windows, zyskała... Nowa odsłona aplikacji Cloud Backup, oprócz zabezpieczania danych na komputerach z systemem Windows, zyskała również możliwość obsługi urządzeń działających pod kontrolą macOS i Linux. Z istotnych zmian, poza wprowadzeniem wersji na kolejne systemy operacyjne, trzeba wymienić dostęp do nielimitowanej przestrzeni dyskowej na tworzone kopie zapasowe. Płatność rozliczana jest w elastycznym Modelu za Użycie, zatem ostateczny koszt usługi będzie uzależniony wyłącznie od poziomu jej faktycznego wykorzystania. Rosnąca liczba zapytań o możliwość instalacji programu Cloud Backup, na komputerach działających w systemach operacyjnych innych niż Windows, a w szczególności macOS i Linux, skłoniła nas do stworzenia od podstaw nowej wersji aplikacji. Jak pokazuje poniższy wykres, obsługiwane obecnie przez program Cloud Backup systemy operacyjne z rodziny Windows, macOS i Linux stanowią ponad 92% wszystkich systemów, które są stosowane na komputerach firmowych i prywatnych. Cloud Backup to nowoczesny i czytelny interfejs znany zarówno z szybkości działania, jak i ergonomii zarządzania dostępnymi opcjami. W nowej wersji Cloud Backup dostępne są te same funkcje, które znane były z aplikacji tylko dla Windowsa. Całość pozostała w niezmienionym, powszechnie docenianym układzie graficznym. Dzięki temu użytkownicy, którzy już wcześniej korzystali z programu, po jego aktualizacji do najnowszej wersji nie odczują żadnych niedogodności. Najnowsza oferta Cloud Backup umożliwia wykorzystanie dowolnej, bo nielimitowanej przestrzeni backupowej. Dopasowuje się ona więc do Twoich indywidualnych potrzeb, a jej koszt godzinowy to tylko 0,01 zł + VAT za każde rozpoczęte 10 GB. Dzięki rozliczeniom w Modelu za Użycie płatności za Cloud Backup wynikają wyłącznie z faktycznie zajętego przez kopie zapasowe miejsca w chmurze nazwa.pl. Aby rozpocząć korzystanie z aplikacji wystarczy po złożeniu zamówienia zasilić przypisane do niej Konto Zaliczkowe...
Największe wycieki danych i sposoby ochrony przed tym zagrożeniem | nazwa.pl
13 sierpnia 2021

Największe wycieki danych i sposoby ochrony przed tym zagrożeniem

Wycieki danych to problem, z którym borykają się nawet największe firmy. Mogą się one pojawić wszędzie tam, gdzie... Wycieki danych to problem, z którym borykają się nawet największe firmy. Mogą się one pojawić wszędzie tam, gdzie przechowywane są wrażliwe informacje. Konsekwencjami takich wycieków są nie tylko utrata reputacji i potencjalne straty finansowe, ale przede wszystkim narażenie użytkowników na działania cyberprzestępców, którzy uzyskują w ten sposób dane logowania czy numery telefonów. Najbardziej znane wycieki danych Wydawałoby się, że firmy technologiczne powinny wiedzieć, jak skutecznie ustrzec się przed kradzieżą wrażliwych informacji o swoich użytkownikach. Okazuje się jednak, że niekoniecznie. W 2019 r. został ujawniony gigantyczny wyciek danych z najpopularniejszego serwisu społecznościowego świata – Facebooka. Dotyczył ponad 267 milionów kont, a hakerzy zdobyli dostęp m.in. do numerów telefonów, imion i nazwisk oraz numerów identyfikacyjnych, powiązanych z kontami. Naraziło to użytkowników na phishingu, przestępstwo polegające na podszywaniu się przez hakerów pod inną osobę, aby wyłudzić poufne informacje, czy zainstalować na komputerze ofiary złośliwe oprogramowanie. Inni giganci działający na rynku nowych technologii również mają na swoim koncie duże wycieki danych. Szacuje się, że pomiędzy 2013 a 2014 r. rosyjscy hakerzy przejęli dane aż 3 miliardów użytkowników różnych serwisów internetowych. Dotyczyło to nazw kont, haseł, adresów e-mail, numerów telefonów, dat urodzenia i pytań bezpieczeństwa...
Nie tylko Facebook, Twitter i Instagram. Jakie jeszcze social media wykorzystywać w marketingu online? | nazwa.pl
4 stycznia 2021

Nie tylko Facebook, Twitter i Instagram. Jakie jeszcze social media wykorzystywać w marketingu online?

Myśląc o mediach społecznościowych, najczęściej wspominamy najpopularniejsze kanały. Prowadząc działania marketingowe... Myśląc o mediach społecznościowych, najczęściej wspominamy najpopularniejsze kanały. Prowadząc działania marketingowe, warto jednak nie koncentrować się jedynie na Facebooku, Twitterze, Instagramie czy YouTube’ie. Inwestycja w inne platformy również może się opłacić. Na które z nich warto zwrócić uwagę? LinkedIn LinkedIn jest serwisem networkingowym poświęconym życiu zawodowemu. Zrzesza profesjonalistów, którzy poszukują nowych możliwości kariery, chcą zaprezentować swoje dokonania i zainteresowania w praktykowanej branży lub po prostu poszukują ciekawych informacji pochodzących od innych użytkowników serwisu. Serwis jest skutecznym narzędziem do zdobywania potencjalnych klientów. Nawiązywać tam można wartościowe kontakty, także z osobami decyzyjnymi w firmach, dzięki czemu może on służyć do prowadzenia marketingu B2B. Sam networking za pośrednictwem serwisu jest znacznie bardziej skuteczny niż spotkania networkingowe „w realu”. Swoje działania możemy prowadzić permanentnie oraz zyskujemy dostęp do większej liczby potencjalnych kontaktów. Ponadto LinkedIn jest narzędziem, za pomocą którego możemy zaprezentować się jako ekspert branży, publikując wysokiej jakości materiały edukacyjne w formie tekstu lub filmów. Pozwala to pozycjonować się w charakterze firmy, z którą warto współpracować, gdyż jest kompetentna w swojej dziedzinie...
Nowa oferta hostingu i poczty w chmurze od nazwa.pl
9 września 2020

Nowa oferta hostingu i poczty w chmurze od nazwa.pl

nazwa.pl wprowadziła do oferty nowe usługi hostingu i poczty, realizowane w technologii chmury, które udostępniają nawet 2 TB... Spółka nazwa.pl wprowadziła do oferty nowe usługi hostingu i poczty, realizowane w technologii chmury, które udostępniają nawet 2 TB przestrzeni dyskowej na strony WWW i pocztę elektroniczną. Nowa oferta stanowi wyjście naprzeciw oczekiwaniom Klientów spółki, którzy zgłaszają coraz większe zapotrzebowanie na miejsce do przechowywania danych. Dla wielu firm, które przez lata działają w cyfrowym świecie i zgromadziły bardzo dużą ilość danych, to nie moc obliczeniowa serwera, ale przestrzeń dyskowa stanowi barierę do dalszego rozwoju. Rosnąca ilość poczty, wysyłanej i odbieranej każdego dnia, stanowi większość zajętej powierzchni dyskowej. Gigabajty danych przesyłanych przez maile dokumentują historię kontaktów i rozliczeń z klientami, stanowiąc podstawową bazę wiedzy każdej firmy o swoich kontrahentach. Powoduje to, że skrzynki pocztowe stale zwiększają swoją objętość i jest to trend, który można zaobserwować od wielu lat. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów i wsłuchując się w ich głosy, spółka nazwa.pl wprowadziła do swojej oferty nowe pakiety usług hostingu stron WWW i poczty elektronicznej o nazwie CloudHosting, pozwalające przechowywać nawet 2 TB poczty i danych udostępnianych na stronach WWW. Oprócz typowych usług hostingu WWW, firma nazwa.pl wprowadziła do oferty również wyspecjalizowane pakiety przeznaczone do obsługi poczty o nazwie CloudMail. Usługi te udostępniają również do 2 TB miejsca dyskowego, z tym że można je przeznaczyć w całości na pocztę...
Zmiany w Programie Partnerskim nazwa.pl
31 marca 2020

Zarabiaj codziennie z nazwa.pl!

Stała prowizja 25% od każdej wpłaty dla polecającego oraz 20% rabatu przy zamówieniu usług na stronie www.nazwa.pl... Stała prowizja 25% od każdej wpłaty dla polecającego oraz 20% rabatu przy zamówieniu usług na stronie www.nazwa.pl. Tak wyglądają nowe zasady Programu Partnerskiego spółki nazwa.pl. Głównym celem Programu Partnerskiego nazwa.pl jest propagowanie i polecanie najlepszych usług hostingowych dostępnych na polskim rynku przez zadowolonych Użytkowników. Korzyści z jego funkcjonowania są obopólne, Klient otrzymuje najwyższej jakości usługi a polecający Partner wysokie prowizje. Teraz benefity wynikające z uczestnictwa w Programie rosną, gdyż Klienci zamawiając usługę, korzystają z wysokich rabatów! Zgodnie z nowymi zasadami Programu polecający Partner otrzymuje 25% od każdej wpłaty za polecaną usługę. Nowością jest to, że Klient korzystający z polecenia uzyskuje 20% rabatu na zamawiane usługi! „Uruchamiając ponad rok temu Program, skoncentrowaliśmy się na pozyskaniu Partnerów, którzy będą zainteresowani uczestnictwem w Programie z wysokimi prowizjami. Zauważyliśmy jednak, że brakuje tam jeszcze jednego ważnego aspektu – zachęty dla Kupującego. Dlatego też podjęliśmy decyzję o połączeniu wysokiej prowizji dla polecającego usługę oraz dużego rabatu dla zamawiającego usługę. Tak powstał nowy Program Partnerski w nazwa.pl!” – wyjaśnia Krzysztof Cebrat, prezes zarządu spółki nazwa.pl...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(243)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(69)
  • Backup(27)
  • Poczta(37)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(168)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.