Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Monitoring
    • Monitoring WWW

    Monitoring WWW mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 22 lipca 2021

Założenie sklepu internetowego i płynące z tego korzyści

Tagi: CloudHosting e-sklep hosting Magento PrestaShop SaaS WooCommerce
Założenie sklepu internetowego i płynące z tego korzyści | nazwa.pl

Prowadzenie sklepu internetowego to, w dobie wszechobecnego szybkiego Internetu, bardzo popularny pomysł na biznes. Mimo dużej konkurencji na rynku e‑commerce pozwala na osiąganie  zadowalających zysków oraz stałe zwiększanie zasięgu odbiorców, do których trafiamy z naszą ofertą. Dlaczego szczególnie teraz jest dobry moment na założenie e-sklepu, jakie są zalety jego posiadania oraz w jaki sposób rozpocząć tego typu działalność?

E-commerce rośnie w siłę

Według raportu Gemius “E-commerce w Polsce 2020” aż 73% polskich użytkowników Internetu kupuje online, z czego 72% w krajowych sklepach. Oznacza to 11-procentowy wzrost popularności e-handlu rok do roku. Dla konsumentów najważniejszymi czynnikami decydującymi o korzystaniu z tej formy zakupów jest nieograniczony czas na podjęcie decyzji, brak konieczności przemieszczania się do sklepu oraz całodobowa dostępność sklepów internetowych.

Na wzrost popularności handlu w sieci w 2020 roku bez wątpienia miała wpływ epidemia koronawirusa. Oczywiście zamknięcie sklepów stacjonarnych nie trwało bardzo długo, ale czas obostrzeń był dla e‑commerce okazją do większych zysków. Według badań Accenture i Fashion Biznes 20% polskich konsumentów po raz pierwszy dokonało wtedy zakupów online. Polacy wskazują także, że będą w przyszłości częściej korzystać z handlu internetowego. Jak widać epidemia przyspieszyła i tak już dynamiczny rozwój rynku e‑commerce, dlatego teraz jest doskonały moment na to, by spróbować na nim swoich sił.

Korzyści z prowadzenia sklepu internetowego

Korzyści z prowadzenia sklepu internetowego | nazwa.pl

Handel internetowy ma liczne przewagi nad stacjonarnym. Należą do nich:

  • Niższe koszty prowadzenia działalności

Prowadząc sklep internetowy, nie ponosimy kosztów wynajmu lokalu. Ponadto możemy zaoszczędzić na wynajmie magazynu, wykorzystując usługę dropshippingu, która polega na zleceniu firmie zewnętrznej magazynowania i wysyłki towaru.

  • Możliwość dotarcia do większej liczby klientów

Przy działalności, opierającej się na sklepie stacjonarnym, nasza sprzedaż w dużym stopniu zależy od jego umiejscowienia. Z kolei lepsza lokalizacja oznacza wyższe koszty wynajmu powierzchni handlowych. Sklep internetowy dostępny jest dla użytkowników z całej Polski, a właściwie – z całego świta – i możemy go prowadzić nawet z niewielkiego biura z dala od centrum miasta.

  • Dywersyfikacja dochodu

Jeśli już handlujemy poprzez sklep stacjonarny, wejście na rynek e-commerce może być dla nas bardzo owocne. W ten sposób, korzystając z posiadanej bazy magazynowej, możemy dotrzeć do klientów z całego kraju, zwiększając możliwości uzyskania dodatkowego przychodu. Jeden biznes może napędzać drugi i stanowić szansę na utrzymanie zysków, gdy któryś z kanałów sprzedaży przeżywa trudniejszy okres.

  • Niskie koszty wejścia

Handel w Internecie nie wymaga wydatków na wynajem i wystrój lokalu. Możliwe jest także utrzymywanie mniejszego stanu zatrudnienia w początkowym okresie jego rozwoju. Wiele sklepów jest początkowo obsługiwanych przez samych właścicieli w ich prywatnych lokalach, dzięki czemu spróbowanie swoich sił w tej branży nie wiąże się z ryzykiem dużych strat.

Stwórz dobry plan

Dobry plan to podstawa dla sukcesu Twojego sklepu internetowego | nazwa.pl

Nie należy z góry zakładać, że e-commerce to łatwy sposób na zarobek. Po pierwsze trzeba starannie zaplanować swój biznes, aby był opłacalny. Badanie rynku ma tu podstawowe znaczenie. Należy wiedzieć, w jakiej branży mamy największe szanse osiągnąć satysfakcjonującą sprzedaż. Według wspomnianego badania Gemius, najchętniej kupowane w Internecie produkty to odzież, dodatki i akcesoria, obuwie, kosmetyki i perfumy, książki, płyty i filmy oraz RTV i AGD.

Trzeba pamiętać, że w tych branżach konkurencja jest największa, dlatego kluczowe znaczenie mają jakość wykonania strony, właściwa polityka cenowa, korzystne umowy z dostawcami i firmami kurierskimi czy wreszcie rozpoznawalna i wiarygodna marka (zresztą wszystko to dotyczy każdego biznesu e-commerce, niezależnie od rodzaju sprzedawanych produktów). Oczywiście możemy spróbować swoich sił nie tylko w najpopularniejszych branżach, ale także w bardziej niszowych. Tutaj kluczowy jest pomysł i analiza potrzeb klientów. Jeżeli właściwie je rozpoznamy, możemy zyskać szansę na satysfakcjonującą sprzedaż. W tym celu należy trafnie określić target naszego przedsięwzięcia. Dlatego warto np. śledzić fora oraz grupy na Facebooku, aby w ten sposób dowiedzieć się, jakiego rodzaju towary mogą być poszukiwane oraz kim będzie nasz potencjalny klient. Pożyteczne mogą być także narzędzia do monitorowania Internetu.


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • Twój e-Sklep w nazwa.pl!
  • Najlepsze praktyki e-commerce w 2021 roku
  • nazwa.pl liderem rynku hostingowego w Polsce!

WIĘCEJ INFORMACJI Z CENTRUM POMOCY:

  • Co to jest e-Sklep Internetowy i jak mogę go zamówić?

Wybierz platformę sprzedaży

Wybór platformy e-commerce dla sklepu internetowego | nazwa.pl

Rozpoczynając działalność e-commerce, musimy zdecydować, na jakiej technologii będziemy opierać swój biznes. Warto starannie rozważyć wybór platformy e-handlu, ponieważ późniejsza migracja do innego rozwiązania narazi nas na koszty oraz przestój w sprzedaży. Przygotowaliśmy poniżej zestawienie najpopularniejszych rozwiązań na rynku.

Sklepy abonamentowe (SaaS)

Najprostszym rozwiązaniem wydaje się oparcie swojego biznesu na platformie typu SaaS. Otrzymujemy wtedy dostęp do oprogramowania, opłacając miesięczny abonament. Na ogół jest ono w miarę poprawnie skonstruowane i zoptymalizowane, dzięki czemu umożliwia natychmiastową sprzedaż. Sklepy abonamentowe mają jednak znaczące wady, o których nie każdy wie. Po pierwsze korzystając z usług typu SaaS, ograniczamy możliwości rozwoju swojego biznesu, ponieważ jesteśmy, mówiąc kolokwialnie, skazani na oprogramowanie, którego nie możemy samodzielnie rozwijać. Mamy niewielkie szanse na personalizację wyglądu sklepu oraz dysponujemy ograniczoną liczbą dodatków. Dodatkowo nasz biznes jest uzależniony od kosztów, jakie narzuca operator takiego sklepu. Z początku tanie rozwiązanie może okazać się gwoździem do trumny naszego biznesu.

WooCommerce

WooCommerce jest wtyczką do WordPressa, umożliwiającą prowadzenie sklepu internetowego. Jest to wygodne rozwiązanie dla osób, które już znają ten popularny system zarządzania treścią. Konfiguracja sklepu jest stosunkowo prosta. Otrzymamy dostęp do wielu rozszerzeń (jednak w dużej mierze płatnych). WooCommerce to znacznie większe możliwości rozwoju i personalizacji niż w przypadku usług typu SaaS, ale wtyczka, która de facto jest tylko dodatkiem do skryptu WordPress, ma swoje ograniczenia i dlatego korzystanie z niej jest odpowiednie tylko dla mniejszych sklepów. Rzecz w tym, że trudno przewidzieć do jakiego stopnia zechcemy rozwinąć swój biznes. Lepiej pozostać w tej materii optymistą.

Magento

Magento jest platformą typu open-source o niemalże nieograniczonych możliwościach. Możemy dowolnie dostosować witrynę do swoich wymagań i nic nie stoi na przeszkodzie, aby rozwinąć swój biznes na bardzo dużą skalę. Problemem dla przedsiębiorców jest w tym przypadku zbytnie zaawansowanie Magento oraz jego wymagania sprzętowe. System ma bardziej skomplikowany interfejs niż konkurencja, a także wymaga mocnego serwera, co naraża nas na wyższe koszty hostingu. Aby go rozwijać, potrzebne są także wydatki na dobrej klasy specjalistów. Nie bez znaczenia jest również koszt wdrożenia Magento, liczony nawet w dziesiątkach tysięcy złotych. Do tego koszty utrzymania aplikacji, ze względu na potrzebną do tego infrastrukturę, są także dość wysokie.

PrestaShop

Optymalną platformę dla handlu internetowego stanowi PrestaShop, który jest dostępny w ramach pakietu CloudHosting e-Sklep w nazwa.pl. PrestaShop jest jednym z najpopularniejszych systemów e‑commerce, który obsługuje obecnie już ponad 250 tys. sklepów na całym świecie.

PrestaShop oddaje do dyspozycji użytkownika prosty w obsłudze panel administracyjny, bardzo dużą ilość pożytecznych funkcjonalności, narzędzi marketingowych oraz instrumentów wspomagających pozycjonowanie w wyszukiwarkach. Dzięki wielu szablonom nie napotkamy także problemów w personalizacji wyglądu sklepu. System można dowolnie rozbudować, dołączając dodatkowe moduły. Nawet planując początkowo prowadzenie niewielkiego sklepu, nic nie stoi na przeszkodzie, aby wraz z rozrostem firmy zdecydować się na poszerzenie jego funkcjonalności. Dowodem możliwości PrestaShop niech będzie fakt, że korzystają z niego takie marki jak np. Decathlon.

Usługa CloudHosting e-Sklep w nazwa.pl to jednak coś więcej niż oprogramowanie e-commerce oparte na bazie aplikacji PrestaShop. Mając na uwadze zróżnicowane potrzeby Klientów, stworzyliśmy aż trzy pakiety rozwiązań hostingowych. Wszystkie działają w technologii chmury obliczeniowej, która gwarantuje najwyższa wydajność. Niezależnie od wielkości Twojego sklepu, będzie on funkcjonował z maksymalną szybkością, niezależnie od pory dnia i nocy. Automatyczna konfiguracja magazynu danych Memcached oraz preinstalowane ponad 60 dodatków do Prestashop na usłudze CloudHosting e-Sklep na pewno pozwolą Ci optymalnie pokierować swoim internetowym biznesem. CDN nazwa.pl, który jest także integralną częścią oferowanych przez nas usług hostingowych, dodatkowo przyspieszy działanie Twojego sklepu, zwiększając tym samym jego konkurencyjność. Nie jest żadną tajemnicą, że klienci dużo chętniej robią zakupy w sklepach internetowych, które działają po prostu szybko i bezawaryjnie.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
CloudHosting to idealna usługa nie tylko na Black Friday | nazwa.pl
27 listopada 2023

CloudHosting to idealna usługa nie tylko na Black Friday

Black Friday to początek okresu, w którym właściciele sklepów internetowych mogą spodziewać się znaczącego... Black Friday to początek okresu, w którym właściciele sklepów internetowych mogą spodziewać się znaczącego wzrostu ruchu na stronach. Co zrobić, aby Czarny Piątek nie okazał się początkiem problemów z działaniem witryny e-commerce? Czas gorączki zakupowej to sprawdzian wydajności e-sklepów, za którą odpowiadają obsługujące je serwery. CloudHosting od nazwa.pl doskonale sprawdza się w każdej wymagającej sytuacji. Zapewnia on gwarancję zasobów i bezawaryjne działanie każdego sklepu! Ważny test w świecie e-commerce Podczas Black Friday właściciele sklepów online muszą zapewnić swoim klientom nie tylko atrakcyjne oferty i promocje, lecz także sprawny proces zakupowy. W okresie gorączki sprzedażowej, gdy zbliża się Black Friday, Cyber Monday czy Boże Narodzenie, sklepy internetowe są wystawione na próbę. Jeśli Twoja witryna e‑commerce będzie odpowiednio przygotowana na zwiększony ruch, możesz liczyć na sukces. W przeciwnym razie klienci z pewnością wybiorą zakupy u konkurencji. Szukając idealnego serwera, usługą pierwszego wyboru powinien być CloudHosting od nazwa.pl. Oferowane przez nas rozwiązanie bez problemu obsłuży zwiększony ruchu w Twoim sklepie. CloudHosting vs tradycyjne rozwiązania Na zwykłym hostingu sklepy internetowe obsługiwane są na jednym serwerze. W takiej sytuacji może dochodzić do problemów z ich dostępnością i szybkością działania. CloudHosting od nazwa.pl oparty jest na technologii chmury obliczeniowej. Oznacza to, że Twoja witryna działa na setkach serwerów jednocześnie. Gdy pojawia się na niej większy ruch, load balancery przenoszą ją na najmniej obciążony serwer w klastrze...
Lepsze pozycjonowanie stron w Google dzięki CDN nazwa.pl
13 października 2022

CDN nazwa.pl zapewnia lepsze pozycjonowanie stron w Google

CDN nazwa.pl to mniejsze obciążenie hostingu i krótszy czas potrzebny na wczytanie strony w przeglądarce. Dodatkowym bonusem... CDN nazwa.pl to mniejsze obciążenie hostingu i krótszy czas potrzebny na wczytanie strony w przeglądarce. Dodatkowym bonusem, na który mogą liczyć właściciele witryn korzystających z CDN nazwa.pl, jest lepsze pozycjonowanie stron. Węzły CDN nazwa.pl rozmieszczone są nie tylko w Polsce, ale także na świecie, więc crawlery wyszukiwarki w każdej chwili uzyskują szybki dostęp do witryny. A to wprost przekłada się na jej wyższą pozycję w wynikach Google. CloudHosting z CDN nazwa.pl Oferowany przez nas CloudHosting zapewnia automatyczną integrację każdej umieszczonej na nim witryny z siecią CDN nazwa.pl. Zamawiając nowy pakiet hostingowy, usługa CDN nazwa.pl jest aktywowana bezpłatnie na pierwszy okres abonamentowy. Jeżeli już korzystasz z CloudHostingu, możesz aktywować CDN nazwa.pl dla swoich stron w CloudHosting Panel. Zaloguj się na https://admin.nazwa.pl i sprawdź, jakie to proste. Strategiczne rozmieszczenie węzłów CDN nazwa.pl CDN nazwa.pl to sieć zajmująca się dystrybucją elementów stron WWW. Jej serwery znajdują się nie tylko w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Gdańsku, Katowicach i we Wrocławiu, ale także w wielu innych, strategicznych dla ruchu internetowego miastach na świecie. Geograficzne rozproszenie węzłów zapewnia, że niezależnie od lokalizacji odbiorców, strony korzystające z CDN nazwa.pl wczytują się nawet kilka razy szybciej niż te, które z niej nie korzystają. Dlaczego? Przeanalizujmy to na przykładzie użytkownika, który chce wyświetlić stronę korzystającą z CDN nazwa.pl, będąc w Kanadzie. Zapytanie o pliki, które wygeneruje, nie będzie musiało...
Node.js 18 dostępne na CloudHostingu nazwa.pl
15 czerwca 2022

Node.js 18 dostępne na CloudHostingu nazwa.pl

Technologia Node.js dostępna jest dla Klientów nazwa.pl już od dłuższego czasu. Teraz każdy użytkownik... Technologia Node.js dostępna jest dla Klientów nazwa.pl już od dłuższego czasu. Teraz każdy użytkownik CloudHostingu może korzystać z najnowszej wersji tego interpretera, oznaczonej numerem 18. Wprowadza ona szereg zmian ułatwiających tworzenie aplikacji, wśród których można wymienić aktualizację silnika JavaScript V8 do wersji 10.1, domyślnie włączone Fetch API oraz natywny test runner. Czym jest Node.js? Node.js to środowisko pozwalające na uruchamianie programów pisanych w języku JavaScript. Dzięki niemu kod nie jest wykonywany na komputerze osoby odwiedzającej witrynę, ale bezpośrednio na hostingu. W efekcie takiego działania do przeglądarki wysyłany jest wyłącznie wynik pracy aplikacji. Może być nim strona internetowa czy na przykład gra online. Ponieważ całość operacji przeprowadzana jest na serwerze, to zakres możliwości, które oferuje Node.js, determinowany jest przez zaimplementowaną w nim wersję silnika JavaScript. W przypadku wydania 18 jest nią V8 10.1, która jednocześnie jest elementem projektu Chromium 101. Wersja 18 Long Time Support Twórcy interpretera Node.js zapowiedzieli wprowadzenie wersji 18 do gałęzi LTS (Long Time Support). Dzięki temu wsparcie dla tego wydania będzie kontynuowane do kwietnia 2025 roku. To ważna informacja dla programistów dająca pewność, że aplikacja stworzona w Node.js 18 będzie wspierana aż przez 3 kolejne lata. W tym miejscu warto wspomnieć, że CloudHosting Panel pozwala na wybór wielu wersji Node.js, wśród których oprócz najnowszej wersji 18 dostępne są jeszcze 12, 14 LTS, 15 i 16 LTS...
2 GB dla pojedynczego procesu PHP na hostingu w nazwa.pl
18 listopada 2020

2 GB dla pojedynczego procesu PHP na hostingu w nazwa.pl

Limit pamięci dla pojedynczego procesu to ograniczenie, które uniemożliwia korzystanie z wielu aplikacji na hostingu... Limit pamięci dla pojedynczego procesu to ograniczenie, które uniemożliwia korzystanie z wielu aplikacji na hostingu, a w szczególności z rozwiązań e-commerce. Aby usunąć tę barierę, zwiększyliśmy na usługach hostingu w nazwa.pl ilość pamięci dostępnej dla pojedynczego procesu PHP do 2 GB. CloudHosting w nazwa.pl umożliwia obecnie korzystanie nawet z tak wymagających aplikacji jak Magento 2. CloudHosting w nazwa.pl to wyjątkowe rozwiązanie na tle technologii stosowanych przez inne firmy hostingowe. W przeciwieństwie do tradycyjnego hostingu, w nazwa.pl poszczególne usługi uruchamiane są w chmurze na setkach serwerów, podzielonych na klastry, wyspecjalizowanych w obsłudze stron WWW, poczty, baz danych, FTP, SSH oraz zadań CRON. Każdy z wykupionych hostingów ma dostęp do setek procesorów i terabajtów pamięci RAM, a tylko parametry wykupionej oferty ograniczają to, z jak dużej ilości zasobów mogą skorzystać. W przypadku hostingu w nazwa.pl, usługi otrzymują co najmniej 4 vCPU oraz 8 GB RAM na procesy związane z obsługą WWW oraz nielimitowaną ilość zasobów potrzebnych do obsługi poczty i baz danych. Aby zapewnić odpowiednie warunki kontraktowe, każda usługa korzystająca z tych zasobów, proporcjonalnie do wnoszonej opłaty, otrzymuje możliwość wykorzystania uzgodnionej liczby sekund czasu procesora na wszystkich wyspecjalizowanych klastrach. Biorąc pod uwagę olbrzymią ilość pamięci RAM dostępną w klastrze serwerów WWW, dostępną po jego rozbudowie w sierpniu, nazwa.pl podjęła decyzję o zwiększeniu dostępnego limitu pamięci dla pojedynczego procesu PHP na hostingu do 2 GB...
jak prowadzić social media
4 września 2019

W social media postaw na autentyczność

Wg badań Barometru Zaufania Edelmana, treściom z social media ufa tylko połowa użytkowników. Tym bardziej w mediach... Wg badań Barometru Zaufania Edelmana, treściom z social media ufa tylko połowa użytkowników. Tym bardziej w mediach społecznościowych należy budować autentyczny przekaz, ponieważ każdy fałsz zostanie nieuchronnie wychwycony. Jak to robić? Wybierz szklane pudełko Obecnie popularność zyskuje koncepcja „glass box”. Zakłada ona, że firma powinna przebywać w „szklanym pudełku”, to znaczy być transparentna i szczera w kwestii swojego funkcjonowania. Przeciwnym działaniem jest zamknięcie się w „czarnym pudełku” (”black box”), co oznacza nieprzejrzystość i odseparowanie od konsumentów. Widzą oni tylko to, co marka sama „namalowała” na pudełku, czyli mają kontakt jedynie z przekazem marketingowym. Strategia „glass box” przyczynia się do budowania zaufania i zaangażowania konsumentów. Niesie ze sobą jednak pewne konsekwencje. Transparentność organizacji sprawia, że wszystkie jej aspekty budują wizerunek marki. Oznacza to konieczność większej dbałości m.in. o proces pozyskiwania materiałów (np. półproduktów w branży odzieżowej), tworzenia produktu, a także wykazywanie troski o dobrostan pracowników. Wszystko to bowiem przez ściany „szklanego pudełka” jest widoczne dla konsumentów i decyduje o tym, jak odbierają oni markę. Media społecznościowe niejako same wymuszają na firmach wprowadzenie w życie koncepcji „glass box”. Użytkownicy social media z łatwością przejrzą każdą próbę wprowadzenia ich w błąd lub ukrywania prawdy. Dlatego bycie szczerym...
przeprojektowanie sklepu
18 lipca 2019

Kiedy warto przeprojektować wygląd sklepu

Masz wrażenie, że strona Twojego sklepu już Ci się „opatrzyła”? Nic dziwnego, masz z nią kontakt na co dzień. Może Cię to skłonić... Masz wrażenie, że strona Twojego sklepu już Ci się „opatrzyła”? Nic dziwnego, masz z nią kontakt na co dzień. Może Cię to skłonić do decyzji o zmianie jej wyglądu, ale lepiej dwa razy się zastanów, zanim to zrobisz. Dowiedz się, jakie czynniki powinny mieć dla Ciebie znaczenie w kwestii layoutu sklepu i kiedy warto go przeprojektować. Czy powinno być ładniej? Widząc nowo powstające, konkurencyjne sklepy możesz czasem odnieść wrażenie, że Twój własny wygląda przy nich zwyczajnie „staro”. Jednak zmiana projektu na nowocześniejszy i bardziej zgodny z bieżącą modą, niekoniecznie jest dobrym pomysłem. Przyzwyczajenia klientów odgrywają bardzo dużą rolę w ich doświadczeniu zakupów, przez co radykalne zmiany layoutu są bardzo ryzykowne. Klient, wchodząc na Twoją stronę zamiast bezpiecznego, znajomego miejsca, zobaczy nagle nowe, obce środowisko. Jeżeli ponadto w jego pamięci nie ugruntowała się wystarczająco mocno nazwa Twojej marki, może uznać, że znalazł się w zupełnie innym sklepie. Dlatego za decyzją o zmianie layoutu nie powinny stać jedynie względy estetyczne. Co prawda klient może odbierać odświeżony sklep jako nowocześniejszy, ale to nie przyjemność obcowania z estetyczną stroną jest najważniejsza w doświadczeniu zakupowym. Liczy się przede wszystkim funkcjonalność witryny. Nie chcemy tu jednak zniechęcać Cię do przeprojektowania layoutu sklepu, jeśli pod względem estetycznym znacznie odbiega od tego, jak wyglądają witryny konkurencji. Dla UX, o którym poniżej, te walory również mają znaczenie. Na zmiany mające na celu...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(18)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(260)
  • CDN(42)
  • WordPress(85)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(26)
  • Internet i technologia(172)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(4)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Domeny
  • Poczta biznesowa
  • Hosting z CDN
  • WordPress z CDN
  • CloudHosting Enterprise
  • Monitoring WWW
  • Email Marketing
  • VPS
  • Cloud Backup
  • Mail Backup
  • SaaS
  • CDN nazwa.pl
  • SSL
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz wynagrodzenie aż do 50% od wpłat za poleconą usługę.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.