Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Monitoring
    • Monitoring WWW

    Monitoring WWW mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 30 czerwca 2021

Wykorzystanie neuromarketingu w praktyce

Tagi: marketing marketing internetowy
Wykorzystanie neuromarketingu w praktyce | nazwa.pl

Mimo, że badania neuromarketingowe są kosztowne i mogą sobie na nie pozwolić w zasadzie tylko większe marki, to w ostatnich latach metoda ta jest stosowana coraz częściej także wśród mniejszych biznesów. Wyróżnia ją fakt, że pozwala dotrzeć do głębokich emocji konsumentów dzięki analizie ich reakcji neurobiologicznych. To ciekawe zagadnienia, które bardzo przydają się przy planowaniu skutecznych działań promocyjnych w Internecie.

Definicja neuromarketingu

Neuromarketing polega na wykorzystywaniu zdobyczy neurobiologii do optymalizacji działań marketingowych. Sama neurobiologia koncentruje się na układzie nerwowym człowieka, poddając go wszechstronnym badaniom. Celem neuromarketingu z kolei jest zdobycie wiedzy o głębokich motywacjach zakupowych konsumentów. Pozwala on na określenie, jak odbiorcy przekazów reklamowych reagują na dostarczane im treści.

Wyniki badań neuromarketingowych są w stanie zweryfikować lub uzupełnić badania fokusowe i ankiety. Stanowią także doskonałe wsparcie dla analizy zachowań użytkowników na stronie internetowej. Początki neuromarketing należy upatrywać w 2004 roku, kiedy w przeprowadzonym badaniu udało się wyjaśnić dlaczego, mimo lepszych wyników Pepsi w ślepych testach smaku, konsumenci częściej wybierali zamiast niej Coca-Colę. Okazało się, że czerwona marka przywoływała silniejsze emocje, które wynikały z tworzonych treści reklamowych.

Badania wykorzystywane w neuromarketingu

Neuromarketing wykorzystuje różnego typu badania. Należą do nich:

  • elektroencefalografia (EEG),
  • reakcja skórno-galwaniczna (GSR),
  • eyetracking,
  • funkcjonalny rezonans magnetyczny (fMRI).

Elektroencefalografia (EEG)

Elektroencefalografia (EEG) | nazwa.pl

Jest to badanie bioelektrycznej aktywności mózgu, polegające na umieszczeniu elektrod na powierzchni skóry czaszki. Możliwe jest dzięki temu określenie częstotliwości fal mózgowych, które pojawiają się jako reakcja na przekaz marketingowy. Są to fale delta, theta, alfa, beta i gamma. Wykres pokazuje, które fragmenty, np. reklamy wideo, wzbudzają pożądane reakcje, a które do nich nie prowadzą. Dzięki temu można wyznaczyć sekwencje przyciągające uwagę widza, tak aby dopracować te, które nie budzą jego zainteresowania.

Badanie aktywności mózgu u osób chętnych można przeprowadzić dosłownie w dowolnym miejscu. Dzięki umieszczaniu na skórze małych bioczujników testuje się reakcje osób uczestniczących w badaniu w zróżnicowanych środowiskach zakupowych.

Reakcja skórno-galwaniczna (GSR)

Reakcja skórno-galwaniczna (GSR) | nazwa.pl

Badanie reakcji skórno-galwanicznej (inaczej elektrodermalnej) polega na analizie zmian oporu elektrycznego skóry związanego z aktywnością gruczołów potowych. Aktywność ta może być reakcją na przeżywane emocje. GSR stosowane jest także do wykrywania kłamstw. Używa się do tego celu galwanometru. W neuromarketingu za pomocą badania reakcji skórno-galwanicznej można określić, czy dana treść reklamowa wzbudza w konsumencie emocje, czy też jest mu emocjonalnie obojętna.

Eyetracking

Eyetracking | nazwa.pl

Eyetracking polega na śledzeniu wzroku użytkownika poprzez rejestrację położenia oczu. Dzięki temu można określić, w które miejsce ekranu w danym momencie patrzy dana osoba . Badanie wykonuje się za pomocą urządzeń wykorzystujących światło bliskiej podczerwieni kierowane na źrenicę oka. Do eyetrackingu wykorzystywane są głównie dwie metody – śledzenia wzroku na ekranie oraz przy wykorzystaniu okularów śledzących wzrok. Efektem badań trackingu ruchu gałek ocznych są mapy cieplne, pokazujące punkty, na których respondent zatrzymał wzrok na dłużej. Pozwala to na między innymi analizę doświadczenia użytkownika stron internetowych (UX).

W ten sposób możemy sprawdzić np. czy wezwania do działania (CTA) umieszczone w witrynie są wystarczająco dobrze widoczne lub czy użytkownicy z łatwością odnajdują na stronie informacje, których szukają. Zbadamy także czas, jaki badani spędzają na danej podstronie oraz czy witryna jest zrozumiała, a jej nawigacja intuicyjna. Urządzenia śledzące wzrok na ekranie w pewnym stopniu ograniczają ruch respondenta, który musi pozostawać przed monitorem, wchodząc w interakcję z treściami.

Funkcjonalny rezonans magnetyczny (fMRI)

Funkcjonalny rezonans magnetyczny (fMRI) | nazwa.pl

Badanie to polega na analizie wzrostu przepływu krwi i utlenienia komórek mózgowych. Dzięki niemu można ocenić, które rejony mózgu wykazują w danym momencie większe zapotrzebowanie na energię, co oznacza, że są bardziej aktywne. Do fMRI wykorzystuje się pole magnetyczne i fale radiowe. Podczas testu badany wykonuje zadania, komunikując swoje odpowiedzi za pomocą przycisków. Wyniki są przedstawiane w formie 3D na podstawie danych statystycznych dotyczących aktywności komórek.

Skuteczność fMRI wynika z naukowej wiedzy na temat funkcji poszczególnych rejonów mózgu. Trzeba jednak zaznaczyć, że wiedza ta wciąż jest rozwijana i mózg skrywa przed nami jeszcze wiele tajemnic.

Ze względu na zróżnicowane funkcje, jakie pełnią dane rejony mózgu, trudno wyciągnąć jednoznaczne wnioski z wyników badań fMRI, tym samym ich interpretacja nie jest łatwa. Metoda ta jest ponadto dosyć kosztowna oraz niewygodna dla badanego, gdyż wymaga nieruchomego przebywania w komorze MRI.


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • Witryny przyjazne klientom, czyli co to jest UX?
  • 5 sposobów na promowanie produktu online

Tajemnica tkwi w mózgu

Dzięki badaniom neuromarketingowym możliwe jest zrozumienie, jak treści tworzone przez markę wpływają na konsumentów. Pozwala to na optymalizację ich skuteczności. Szczególnie warto zwrócić uwagę na eyetracking, który jest metodą stosunkowo niedrogą i bardzo skuteczną przy badaniach UX. Inne techniki neuromarketingowe wymagają większego zaangażowania środków, ale efekty tych działań mogą także przynieść satysfakcjonujące rezultaty.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Budowanie trwałych relacji z klientami dzięki mailingom – sekret lojalności | nazwa.pl
11 września 2025

Budowanie trwałych relacji z klientami dzięki mailingom – sekret lojalności

W każdym biznesie lojalność klienta to waluta o ogromnej wartości. Znacznie taniej jest utrzymać obecnego klienta... W każdym biznesie lojalność klienta to waluta o ogromnej wartości. Znacznie taniej jest utrzymać obecnego klienta niż pozyskać nowego, a jednym z najskuteczniejszych narzędzi w budowaniu relacji, opartych na zaufaniu i zaangażowaniu, są mailingi. Regularna, dobrze zaplanowana komunikacja e-mailowa pozwala utrzymać kontakt, zwiększyć wartość życiową klienta (CLV) oraz budować silną markę, której się ufa. Pomoże Ci w tym Email Marketing od nazwa.pl. Mailing jako narzędzie dialogu, nie tylko promocji Mailingi nie muszą ograniczać się do jednorazowych kampanii sprzedażowych. To sposób na prowadzenie ciągłej rozmowy z klientem – przekazywanie wiedzy, informowanie o zmianach, edukowanie i inspirowanie. Gdy klient czuje, że Twoje wiadomości mają dla niego wartość – nie tylko je otwiera, lecz także czeka na kolejne. Kluczem jest odpowiedni dobór treści: poradniki, zapowiedzi, ciekawostki branżowe czy informacje o działaniach Twojej firmy, które pokazują, że masz coś więcej do zaoferowania niż tylko produkt. Personalizacja i segmentacja budują zaangażowanie Dzięki funkcjom dostępnym w Mailer Panel od nazwa.pl możesz łatwo dopasować komunikaty do konkretnych grup odbiorców – na przykład na podstawie wcześniejszych zakupów, zachowań czy preferencji. Personalizowany mailing, zawierający imię odbiorcy i ofertę dopasowaną do jego potrzeb, buduje wrażenie indywidualnego podejścia i zwiększa szansę na pozytywną reakcję. Taka forma komunikacji nie tylko przyciąga uwagę, lecz także buduje więź – klient zaczyna traktować Twoją firmę jak partnera, a nie bezosobowy sklep internetowy...
Bardziej elastyczne kontrakty nazwa.pl z klientami | nazwa.pl
4 lutego 2025

Bardziej elastyczne kontrakty nazwa.pl z klientami

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, zmieniliśmy politykę dotyczącą okresów, na które zawierane... Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, zmieniliśmy politykę dotyczącą okresów, na które zawierane będą kontrakty na usługi hostingowe. Standardem staną się rozliczenia w okresach trzymiesięcznych z możliwością ich zmiany na roczne lub dwuletnie. Nasze działania to krok w kierunku większej elastyczności zawieranych umów znanych z usług świadczonych w modelach SaaS i CPaaS. Usługi nazwa.pl stają się coraz bardziej rozbudowane, zaspokajając potrzeby naszych klientów na nowe funkcjonalności potrzebne do efektywnego prowadzenia biznesu. Nasza oferta już dawno odeszła od tradycyjnego hostingu na rzecz usług świadczonych w chmurze z wieloma dodatkami, które znacząco rozszerzają możliwości każdej z nich. CloudHosting świadczony jest przez nas w modelu SaaS. Rozliczeń można dokonywać w modelu abonamentowym lub Pay Per Use oraz za pomocą płatności w modelu subskrypcyjnym przy użyciu kart płatniczych i kredytowych. Dotychczas jednak wzorem innych firm świadczących hosting, w przypadku wyboru rozliczeń w modelu abonamentowym, najkrótszym okresem rozliczeniowym był rok, co wymuszało na klientach ponoszenie opłat z góry na długi okres. NetArt Group widzi przyszłość w usługach rozliczanych w elastycznych modelach znanych z SaaS i CPaaS. Skrócenie domyślnych okresów rozliczeniowych pozwoli naszym klientom ponosić mniejsze jednorazowe wydatki, dzięki czemu będą mogli korzystać z większej liczby usług dodatkowych, czerpiąc z nich korzyści biznesowe. Korzyść będzie obustronna – zaznacza prezes Krzysztof Cebrat. Rosnące oczekiwania ze strony klientów na usługi chmurowe, SaaS i CPaaS niosą dla dostawców, takich jak nazwa.pl, nowe wyzwania związane ze zmianą myślenia. Dotychczasowe paradygmaty dotyczące rozliczeń rocznych ulegają modyfikacjom, a nowoczesne firmy podążają w kierunku rozliczeń na krótsze okresy. Cena...
Crowdfunding. Czy można tak sfinansować biznes? | nazwa.pl
16 marca 2021

Crowdfunding. Czy można tak sfinansować biznes?

Pożyczka bankowa czy zdobycie inwestorów to nie jedyne sposoby na sfinansowanie nowego projektu... Pożyczka bankowa czy zdobycie inwestorów to nie jedyne sposoby na sfinansowanie nowego projektu. Crowdfunding, czyli finansowanie społecznościowe, pozwala na wykorzystanie siły Internetu dla zdobycia środków, by wprowadzić na rynek nowy produkt lub usługę. Jak działa ten model pozyskiwania funduszy? Jak działa crowdfunding Serwisy crowdfundingowe pozwalają użytkownikom dokonywać wpłaty na rzecz osób i przedsiębiorców realizujących nowe projekty. Jeśli chodzi o korzyść dla wspierających, platformy działają zasadniczo w dwóch modelach: - nagrody W tym przypadku użytkownicy, którzy decydują się na dofinansowanie projektu, otrzymują od firmy podarunki w zależności od kwoty wsparcia. W przypadku wideobloga może to być np. imienne podziękowanie w napisach końcowych filmu dla najbardziej zaangażowanych wpłacających. Firmy mogą oferować za to wcześniejszy dostęp do swojego produktu lub usługi. Jest to najczęściej stosowany model crowdfundingu. - kapitał Niektóre serwisy (np. Republic czy Crowdfunder) pozwalają zaoferować użytkownikom udziały w spółce, w zależności od wielkości wkładu. Jest to podobne do inwestycji na giełdzie, dając szansę wpłacającym na wyselekcjonowanie przedsiębiorstw, które mogą odnieść rynkowy sukces...
Cloud Backup z wyróżnieniem Sprawdzony Produkt od redakcji PC World | nazwa.pl
16 lipca 2020

Cloud Backup z wyróżnieniem Sprawdzony Produkt od redakcji PC World

Usługa Cloud Backup otrzymała rekomendację Sprawdzony Produkt od redakcji PC World. Aplikację wyróżniono za łatwość wdrożenia... Usługa Cloud Backup od nazwa.pl otrzymała rekomendację Sprawdzony Produkt od redakcji PC World. Aplikację wyróżniono za łatwość wdrożenia i obsługi, funkcjonalność oraz minimalne zużycie zasobów komputera. Oto powody, dlaczego warto wykorzystać ją do zabezpieczania swoich danych. Mimo rosnącej popularności usług służących do tworzenia kopii zapasowych, na rynku wciąż niewiele jest takich, które są funkcjonalne i jednocześnie łatwe w obsłudze. Lukę tę wypełnia Cloud Backup, o której redaktorzy PC World na łamach swojego serwisu pisali już wielokrotnie, podkreślając, że aplikacja sprosta nawet najbardziej wymagającym użytkownikom. Wyróżnienie Sprawdzony Produkt od PC World jest tym cenniejsze, że redakcja pełni ekspercką rolę na polskim rynku mediów w zakresie nowych technologii i jest ze swoimi Czytelnikami już od 28 lat. Wielopoziomowe bezpieczeństwo danych Cloud Backup stanowi skuteczną ochronę przed skutkami cyberataków typu ransomware oraz zabezpiecza przed bezpowrotną utratą dokumentów, będącą konsekwencją awarii dysku lub laptopa. W każdym z tych przypadków dane odzyskać można jednym kliknięciem myszki. Możesz zabezpieczyć dowolny rodzaj plików i wykorzystać do 1 TB powierzchni. W Cloud Backup pliki przed wysłaniem do Data Center, które spełnia najwyższe normy TIER III oraz TIER IV i posiada certyfikaty ISO 9001 oraz ISO 27001, szyfrowane są algorytmem AES-256 z hasłem nadawanym przez użytkownika komputera. Dzięki temu pliki zabezpieczone są przed nieuprawnionym przejęciem przez osoby trzecie...
technologia 100Gbps
14 stycznia 2020

nazwa.pl inwestuje w technologię 100 Gbps

Rozwój technologii 5G oraz masowe wykorzystanie światłowodów w ofertach dostępu do Internetu szybko zmienia... Rozwój technologii 5G oraz masowe wykorzystanie światłowodów w ofertach dostępu do Internetu szybko zmienia sposób, w jaki korzystamy z sieci. Nowe technologie burzą ograniczenia, jakie znaliśmy do tej pory, skracając czasy dostępu do danych oraz umożliwiając ich przesyłanie z prędkością jaką do tej pory znaliśmy tylko w sieciach wewnętrznych. Zmiana w szybkości komunikowania się stanowi rewolucję, nie tylko dla użytkowników korzystających z nowych technologii, ale również dla firm hostingowych, które muszą coraz szybciej dostarczać dane. Wymusza to konieczność stosowania coraz nowszych technologii, w zakresie nie tylko przesyłania danych, ale również ich przetwarzania. Dotychczasowe rozwiązania oparte o pojedyncze serwery stają się obecnie niewystarczające. Liderzy rynku oferują swoje usługi w technologii chmury obliczeniowej, która umożliwia łączenie mocy wielu serwerów, zapewniając wydajność i niezawodność działania, potrzebną do zapewnienia usług o najwyższych parametrach. Technologia chmury obliczeniowej udostępniając praktycznie nielimitowaną moc obliczeniową, wymaga jednak zastosowania szybkości transmisji znacznie przewyższającej szybkości dostępu do Internetu poszczególnych użytkowników. Powszechnym standardem w tym zakresie są łącza działające z prędkością 100 Gbps. „Spółka nazwa.pl będąc liderem technologicznym w Polsce, już od ponad 8 lat świadczy usługi hostingowe w technologii chmury obliczeniowej, zapewniając jednocześnie swoim Klientom bezpośredni dostęp do największych krajowych i zagranicznych punktów...
monitoring internetu
2 września 2019

Monitoring Internetu – sprawdź, co o Tobie mówią

„Nic o nas bez nas”, prawda? Niestety dyskusja na temat naszej firmy toczy się w sieci także bez naszego udziału. Z tego powodu warto... „Nic o nas bez nas”, prawda? Niestety dyskusja na temat naszej firmy toczy się w sieci także bez naszego udziału. Z tego powodu warto się zastanowić nad monitorowaniem Internetu pod kątem wzmianek o marce. Pozwoli to zyskać wiedzę umożliwiającą bardziej świadome prowadzenie działań marketingowych oraz włączenie się do nieustającej dyskusji konsumentów. Jak działa monitorowanie Internetu Narzędzia do monitorowania Internetu prezentują wszystkie wzmianki pojawiające się Internecie, które dotyczą wybranych przez nas fraz – zarówno na forach i stronach, jak i mediach społecznościowych. W ten sposób możemy być na bieżąco w kwestiach tego, co mówi się o naszej marce, markach konkurencji lub zagadnieniach z branży. Ponadto wspomniane narzędzia pozwalają obserwować liczbę wzmianek, dzięki czemu możemy wyciągać wnioski dotyczące np. zainteresowania naszą firmą i jej ofertą. Usługi monitoringu Internetu analizują wydźwięk emocjonalny opinii, czyli to, czy są one negatywne, czy pozytywne. Oceniany może być również zasięg źródła wzmianki, co pozwala określić, do jak dużej grupy odbiorców mogła dotrzeć informacja, a także zidentyfikować opiniotwórcze jednostki. Wszystkie wyniki mogą być prezentowane w formie wykresów, które następnie możemy wykorzystać przy tworzeniu własnych statystyk...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(18)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(260)
  • CDN(42)
  • WordPress(86)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(26)
  • Internet i technologia(172)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(4)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Domeny
  • Poczta biznesowa
  • Hosting z CDN
  • WordPress z CDN
  • CloudHosting Enterprise
  • Monitoring WWW
  • Email Marketing
  • VPS
  • Cloud Backup
  • Mail Backup
  • SaaS
  • CDN nazwa.pl
  • SSL
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz wynagrodzenie aż do 50% od wpłat za poleconą usługę.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.