Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Monitoring
    • Monitoring WWW

    Monitoring WWW mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 22 kwietnia 2021

Czy Internet Rzeczy jest bezpieczny?

Tagi: bezpieczeństwo
Zagrożenia związane z Internetem Rzeczy | nazwa.pl

Coraz więcej przedmiotów jest podłączonych do Internetu. Dzięki temu możemy kontrolować działanie sprzętów domowych czy gromadzić informacje z różnych czujników działających w ramach „inteligentnego domu”. Oprócz korzyści płynących z wykorzystywania nowych technologii. pojawiają się także zagrożenia dotyczące bezpieczeństwa. Na czym polegają i jak im przeciwdziałać?

Co to jest Internet Rzeczy?

Internet Rzeczy (Internet of Things – IoT) oznacza przedmioty, które są podłączone do sieci i łączą się z innymi urządzeniami i systemami. Obecnie online działają powszechnie telefony, a także coraz częściej telewizory. IoT to także np.:

  • Czujniki

Urządzenia te służą do zbierania i wysyłania informacji. Wykrywają one np. ruch, mierzą poziom wilgoci, światła czy temperaturę. Podłączenie ich do Internetu sprawia, że mogą przesyłać dane, m.in. do aplikacji zainstalowanych w smartfonach oraz komunikować się z innymi systemami. Dzięki temu mamy szansę dostosowywać i zautomatyzować na przykład ogrzewanie w budynku, co może przyczynić się do wyraźnych oszczędności.

  • Inteligentne AGD

Inteligentne artykuły gospodarstwa domowego pozwalają na monitorowanie ich działania oraz dostęp do statystyk użytkowania. Oznacza to, że mamy szansę np. ustawienia czasu włączenia się pralki czy piekarnika. Dowiemy się także o ilości zużytej energii. Inteligentne lodówki z kolei powiadomią nas, gdy ilość danego produktu się wyczerpuje, a nawet zamówią go w odpowiednim czasie w sklepie internetowym.

  • Urządzenia ubieralne (ang. wearable)

Należą do nich np. smartwatche. Dzięki nim odbierzemy rozmowy, czy zobaczymy powiadomienia komunikatorów, a także zmierzymy tętno czy przebyty dystans. Za pomocą ubieralnych urządzeń zapłacimy również zbliżeniowo. Oprócz wyposażonych w czujniki inteligentnych opasek pojawia się już także odzież będąca w stanie monitorować pracę serca, płuc czy intensywność ruchu i przesyłać dane do smartfona.

Zagrożenia związane z Internetem Rzeczy

Zagrożenia związane z Internetem Rzeczy | nazwa.pl

Urządzenia IoT wzbudzają często niepokój związany z kwestiami prywatności. Dzięki nim firmy technologiczne mogą mieć dostęp nie tylko do naszych danych z social media czy innych miejsc w Internecie. Dowiedzą się także, jaki jest np. nasz stan zdrowia. Zadaniem użytkowników i regulatorów jest zatem dbanie, by dostawcy usług zapewniali klientom optymalne rozwiązania w zakresie prywatności.

Istnieje także ryzyko włamań do systemów inteligentnych urządzeń, co może prowadzić do licznych niebezpieczeństw. Biorąc pod uwagę sytuacje skrajne, hakerzy mieliby szansę przejąć kontrolę nad autonomicznym samochodem, prowadząc do wypadku. Do IoT należą także urządzenia medyczne, takie jak rozruszniki serca. Jeśli padną ofiarą cyberataku, pojawia się  zagrożenie, że ich posiadacza będzie to kosztować nawet życie.

Łupem hakerów mogą również paść dane gromadzone przez IoT. Weźmy za przykład inteligentną lodówkę – aby składać automatycznie zamówienia w sklepie internetowym na produkty, które się w niej kończą, potrzebuje dostępu do naszej karty kredytowej. Dane karty mogą natomiast zostać z urządzenia wykradzione.

Jak zabezpieczyć IoT?

W kwestii zabezpieczenia urządzeń Internetu Rzeczy najważniejszą rolę odgrywają ich producenci. Powinni podczas projektowania stosować się do standardów bezpieczeństwa wyznaczanych przez odpowiednie instytucje branżowe i urzędy.

Istotne jest, aby standardy te dotyczyły m.in. stosowania losowych, a nie domyślnych haseł oraz zaawansowanego szyfrowania danych. Producent powinien także zapewniać regularną i sprawną instalację aktualizacji oraz informować klienta, jak długo będzie obowiązywało to wsparcie.

Organizacje powinny zwrócić uwagę na wspomniane czynniki przy zakupie urządzeń, zamiast skupiać się głównie na ich cenie oraz łatwości użytkowania. W innym przypadku narażają klientów na poważne zagrożenia, a siebie na straty wizerunkowe i finansowe.

Ważna jest także samodzielna konfiguracja urządzeń z naciskiem na kontrolę dostępu. Należy regularnie zmieniać hasła, a dostęp do systemów powinni mieć jedynie wybrani administratorzy.

Również sami użytkownicy powinni zwracać uwagę na kwestie ustawień bezpieczeństwa, koncentrując się m.in. na hasłach urządzeń. Jeżeli są one domyślne lub słabe, należy zmienić je na silne i losowe. Rzecz w tym, aby postawić na bezpieczeństwo, zamiast korzystanie ze skonfigurowanych wstępnie ustawień służących jedynie łatwości użytkowania urządzeń.

Dobrym pomysłem jest także stosowanie uwierzytelniania dwuskładnikowego. Polega ono zazwyczaj na otrzymywaniu przez użytkownika SMS-a z kodem, który należy wprowadzić, aby zalogować się do urządzenia. Chroni nas to przed ryzykiem ataku przy użyciu innego komputera, jeśli nasz login i hasło zostały wcześniej przejęte przez cyberprzestępców. Przykładem takiego rozwiązania jest sposób autoryzacji podczas logowania do Panelu Klienta nazwa.pl. Dzięki temu firma zabezpiecza nas, jako użytkowników, przed nieuprawnionym dostępem do istotnych dla nas informacji i danych.


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • Sztuczna inteligencja a cyberbezpieczeństwo
  • Największe wycieki danych i sposoby ochrony przed tym zagrożeniem

Bezpieczeństwo przede wszystkim

Bezpieczeństwo przede wszystkim | nazwa.pl

Liczba urządzeń podłączonych do sieci będzie bez wątpienia ciągle rosnąć. Żyjemy w czasach smartfonów, inteligentnych głośników, telewizorów czy czujników. Czeka nas także era powszechnego wykorzystywania IoT w dziedzinie pojazdów czy odzieży.

Trzeba pamiętać jednak, że to zjawisko może mieć nie tylko pozytywne, ale i negatywne konsekwencje. Powinniśmy zatem koncentrować się przede wszystkim na bezpieczeństwie urządzeń, a nie tylko na wygodzie ich użytkowania. W innym przypadku możemy ponieść dotkliwe konsekwencje ataków hakerskich.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Email Marketing – intuicyjna usługa do wysyłki mailingów | nazwa.pl
4 grudnia 2024

Email Marketing – intuicyjna usługa do wysyłki mailingów

Już 11 grudnia 2024 r. będzie miała miejsce premiera usługi Email Marketing, prostego i intuicyjnego... Już 11 grudnia 2024 r. będzie miała miejsce premiera usługi Email Marketing, prostego i intuicyjnego rozwiązania do wysyłania mailingów, przygotowanego z myślą o dosłownie każdym użytkowniku Internetu. Dowiedz się już dzisiaj, w jaki sposób otworzy ona przed Tobą nowe możliwości w zakresie prowadzenia efektywnej komunikacji z klientami i użytkownikami! Usługa Email Marketing została zaprojektowana tak, aby korzystanie z niej było proste i intuicyjne. Czynności związane z wysyłką mailingów zrealizujesz za pomocą Mailer Panel, w którym znajdziesz wszystkie funkcje niezbędne do tworzenia, edytowania i zarządzania kampaniami. Skontrolujesz harmonogramy wysyłek, będziesz mieć możliwość edycji grup odbiorców, personalizowania wiadomości i monitorowania postępu wszystkich działań w jednym miejscu. Już dzisiaj wiemy, że dzięki przejrzystemu interfejsowi usługa Email Marketing stanie się idealnym rozwiązaniem zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych użytkowników. Wysyłka mailingów nigdy nie była tak prosta! Niezależnie od tego, czy prowadzisz sklep internetowy, agencję marketingową czy firmę usługową, rozwiązanie Email Marketing pozwoli Ci w pełni wykorzystać potencjał komunikacji mail jako skutecznego kanału dotarcia do odbiorców. Funkcjonalności naszego rozwiązania zostały zaprojektowane z myślą o każdym, kto chce budować trwałe relacje z klientami i prowadzić kampanie na najwyższym poziomie. Ponieważ profesjonalny wygląd wiadomości jest jednym z kluczowych elementów skutecznej komunikacji, zadbaliśmy o to, aby tworzenie mailingów za pomocą usługi Email Marketing było czystą przyjemnością. Wybierając nasze narzędzie, zyskasz nie tylko dostęp do edytora z funkcjami „przeciągnij i upuść”, lecz przede wszystkim...
Spółka nazwa.pl wyróżniona tytułem „Lider Hostingu w Chmurze”
11 czerwca 2024

Spółka nazwa.pl wyróżniona tytułem „Lider Hostingu w Chmurze”

Podczas uroczystej gali IT CHAMPIONS, która odbyła się 6 czerwca 2024 roku w Warszawie, blask reflektorów... Podczas uroczystej gali IT CHAMPIONS, która odbyła się 6 czerwca 2024 roku w Warszawie, blask reflektorów skupił się na najwybitniejszych graczach polskiego sektora IT. To jedno z ważniejszych wydarzeń dla firm informatycznych, które nie tylko redefiniują standardy branży, lecz także inspirują i wdrażają innowacje. Wśród triumfatorów nazwa.pl ponownie zabłysła, zdobywając zaszczytny tytuł "Lider Hostingu w Chmurze". Rynek usług hostingowych promuje dziś tylko te firmy, które stawiają na rozwój. Pozostałe skazane są w długiej perspektywie na porażkę. Profil użytkownika usług IT przez lata ulegał zmianie. Dzisiaj oczekuje on nowoczesnych rozwiązań, które dają przewagę w Internecie. Ponowne przyznanie spółce nazwa.pl tytułu „Lider Hostingu w Chmurze” potwierdza naszą niekwestionowaną pozycję i stanowi dla nas powód do dumy. To także doskonała okazja, aby prześledzić najważniejsze zmiany, które sprawiły, że usługi nazwa.pl są wciąż najchętniej wybierane przez przedsiębiorców i osoby prywatne. Rozwiązania na nowe czasy Wychodząc naprzeciw potrzebom rynku, nazwa.pl stale wprowadza do oferty oczekiwane przez Klientów usługi i funkcjonalności. Można wśród nich wymienić szereg aplikacji i serwerów baz danych oferowanych w modelu SaaS (Software as Service), które pozwalają szybko wdrożyć oprogramowanie i są gotowe do pracy zaraz po aktywacji. To także usługa Kubernetes, zapewniająca środowisko pracy dla aplikacji kontenerowych, z gwarancją dostępnej mocy aż do 8 vCPU...
5 sposobów na promowanie produktu online | nazwa.pl
10 sierpnia 2021

5 sposobów na promowanie produktu online

Właściciele firm mają wiele sposobów i możliwości, aby skutecznie realizować promocje swoich produktów... Właściciele firm mają wiele sposobów i możliwości, aby skutecznie realizować promocje swoich produktów oraz świadczonych przez siebie usług. Jedną z najbardziej popularnych w dzisiejszych czasach metod, w zakresie takich działań, jest digital marketing. I nie chodzi tu wyłącznie prowadzenie kampanii reklamowych, ale ogólnie o wykorzystywanie różnego rodzaju działań realizowanych online. Czego zatem warto spróbować?Stwórz konkurs albo promocjęKonkursy i promocje pozwalają znacząco zwiększyć zainteresowanie produktem. Tematyka konkursów może być dowolna, np. stworzenie przez uczestników krótkich treści związanych z promowanym przez nas przedmiotem. Jeśli chcemy dopiero wprowadzić dany produkt na rynek, przez co konsumenci nie znają go na tyle dobrze, aby się o nim wypowiedzieć, możemy wymyślić temat nie tyle dotyczący samego produktu, ale po prostu z nim związany. Dzięki takiej akcji pozyskujemy wartościowy i kreatywny content, który ma szansę stać się viralem. Może być to video, zdjęcia czy krótkie formy tekstowe (np. slogany, opisy doświadczeń czy wierszyki). Aby użytkownicy mieli motywację do wzięcia udziału w konkursie, należy wyznaczyć atrakcyjne nagrody. Najlepiej, aby był to promowany produkt, tym bardziej, gdy wprowadzamy go na rynek. Jeżeli adresujemy konkurs do osób, które posiadają już daną rzecz, sformułujmy zadanie tak, aby swoimi odpowiedziami zachęcili innych konsumentów, a w ramach nagrody możemy zaoferować im limitowaną wersję produktu czy jego inną odmianę...
700.000 zatrzymanych ataków, czyli typowy dzień dla Intrusion Prevention System w nazwa.pl
18 stycznia 2021

700.000 zatrzymanych ataków, czyli typowy dzień dla Intrusion Prevention System w nazwa.pl

Każdego dnia Intrusion Prevention System (IPS), będący częścią Scrubbing Center nazwa.pl, automatycznie wykrywa i... Każdego dnia Intrusion Prevention System (IPS), będący częścią Scrubbing Center nazwa.pl, automatycznie wykrywa i zatrzymuje setki tysięcy ataków i prób skanowania usług utrzymywanych przez spółkę. Atakowane są strony WWW, poczta elektroniczna, a nawet bazy danych. Dzięki wykorzystaniu systemu IPS, ataki blokowane są jeszcze zanim się rozpoczną. Ochrona usług hostingowych to coś więcej niż zwykły firewall czy też firewall aplikacyjny WAF. Jedynie kompleksowa ochrona bazująca na zestawie technologii: anty DDoS, IPS i WAF, które z różną granulacją filtrują ruch przychodzący z Internetu, gwarantuje stałą dostępność oraz bezpieczeństwo strony WWW i kont poczty elektronicznej. Distributed Denial of Service - DDoS Podstawową ochronę w nazwa.pl zapewniają sprzętowe firewalle, które za pomocą ASIC mogą filtrować ruch z pełną przepustowością interfejsów sieciowych. Ochrona taka stanowi zaporę dla ataków wolumetrycznych, czyli takich, które polegają na zalewaniu serwerów dużą ilością pakietów, większą niż te serwery są w stanie przyjąć i przetworzyć. Ochrona ta odbywa się zaraz za routerami, które łączą sieć nazwa.pl z Internetem, chroniąc również sieć wewnętrzną przed przeciążeniami....
wersje językowe na wordpressie
16 lipca 2019

Wielojęzyczność w WordPressie. Jak to zrobić?

Jeśli chcesz dodać do swojej strony inną wersję językową, w WordPressie zrobisz to stosunkowo łatwo. Wykorzystać do tego... Jeśli chcesz dodać do swojej strony inną wersję językową, w WordPressie zrobisz to stosunkowo łatwo. Wykorzystać do tego celu możesz darmowe wtyczki, z których polecamy Polylang. Dowiedz się, jak ją skonfigurować. Instalacja wtyczki Polylang 1. Wejdź do panelu administracyjnego Wordpress i najedź w menu po lewej na pozycję WTYCZKI, a następnie kliknij DODAJ NOWĄ. 2. W polu wyszukiwania wpisz - Polylang. 3. Kliknij ZAINSTALUJ, a następnie AKTYWUJ. Dodawanie nowego języka (na przykładzie języka angielskiego) Najpierw stwórz polską wersję językową strony. Jest to konieczne, aby można było później przyporządkowywać tworzone podstrony do konkretnego języka. 1. W menu panelu kliknij LANGUAGES. 2. W oknie Choose a language, wybierz z listy po lewej odpowiedni język, a domyślnie zostaną ustawione zawartości pozostałych okien. Będzie je można zmienić teraz lub w każdym innym momencie. Dla ewentualnych zmian interesować Cię będą okna: - full name: wprowadzona tu nazwa pojawi się w menu wyboru języka na stronie. Zmień domyślną nazwę, jeśli zamiast Polski wolisz np. PL, - order: wartość ta decyduje o kolejności języków w okienku zmiany języków. Język o najniższej wartości będzie traktowany jako pierwszy. 3. Kliknij ADD NEW LANGUAGE. Na górze strony pojawią się zaznaczone na czerwono komunikaty, zignoruj je. 4. Następnie przeprowadź cały proces ponownie, dodając język angielski. Wybierz...
bezpieczna domena - dlaczego warto?
22 lutego 2019

4 powody, dla których warto mieć bezpieczną domenę

Bezpieczeństwo domeny internetowej jest niezwykle ważne z punktu widzenia nawiązywania pozytywnych relacji z... Bezpieczeństwo domeny internetowej jest niezwykle ważne z punktu widzenia nawiązywania pozytywnych relacji z odbiorcami. Obecnie rośnie świadomość klientów odnośnie cyberzagrożeń, jakie czyhają na nich podczas zakupów w Internecie. Razem z poziomem wiedzy rośnie również poziom wymagań, jakie stawiają oni w kontekście zabezpieczania transakcji, ochrony danych osobowych oraz prywatności. Sprostać oczekiwaniom klientów pomoże zabezpieczenie domeny odpowiednimi certyfikatami. Zaufanie Pierwsze wrażenie, czy to w e-sklepie, czy na stronie WWW, ma ogromne znaczenie w kontekście wzbudzenia zaufania w oczach potencjalnego klienta. Zabezpieczenie strony np. certyfikatem SSL sprawi, że użytkownik po wyświetleniu witryny WWW zobaczy w pasku adresu zieloną kłódkę i napis informujący o tym, że strona jest bezpieczna. Każdy, kto chce wydać pieniądze, z pewnością szybciej zrobi to poprzez tak oznaczoną stronę niż niezabezpieczoną witrynę. Jednak nie tylko o dobre chęci konsumenta chodzi. Certyfikat jest obowiązkiem dla wszystkich stron WWW, które chcą przetwarzać płatności i dane posiadaczy kart kredytowych. Bez protokołu SSL nie są zapewnione między innymi normy Payment Card Industry Data Security Standard, bez nich płatności kartą nie są możliwe do realizacji. Szybkość Kolejnym argumentem, który przemawia za zabezpieczeniem domeny, a także który wpływa na budowanie pozytywnych relacji z potencjalnymi klientami, jest szybkość z jaką ładują się witryny posiadające certyfikat SSL oraz dysponujące protokołem HTTP/2. Takie witryny zyskują nawet kilkukrotne przyspieszenie ładowania. To dla użytkowników...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(18)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(260)
  • CDN(42)
  • WordPress(86)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(26)
  • Internet i technologia(172)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(4)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Domeny
  • Poczta biznesowa
  • Hosting z CDN
  • WordPress z CDN
  • CloudHosting Enterprise
  • Monitoring WWW
  • Email Marketing
  • VPS
  • Cloud Backup
  • Mail Backup
  • SaaS
  • CDN nazwa.pl
  • SSL
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz wynagrodzenie aż do 50% od wpłat za poleconą usługę.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.