Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Lider hostingu w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Bezpieczeństwo plików
    • Cloud Backup dla Windows 7/8/10
    Bezpieczeństwo hostingu
    • Odzyskaj dane z serwera korzystając z Usług IT

    Technologie w Cloud Backup: szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania plików z kopii
    do 90 dni wstecz, harmonogram tworzenia kopii bezpieczeństwa, deduplikacja plików.

  • Domeny
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukaj domenę
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Usługi dla domen
    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
    • DNSSEC
  • Poczta
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Migracja
    • Przenieś pocztę na CloudMail
    Opcje
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT
  • Hosting
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Hosting z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • WordPress
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    WordPress z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WordPress
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-Sklep
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rozwiązania e-commerce z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w największych miastach w Polsce oraz w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • CDN nazwa.pl Polska
    • CDN nazwa.pl Europa
    • CDN nazwa.pl World
  • VPS
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 250 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu EPIX (Warszawa, Katowice, Poznań), TPIX, PLIX, Thinx, POZIX, WRIX, CIX oraz ESpanix i AMS-IX

  • SSL
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Opcje
    • Usługi IT
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – od 5 zł | eu – od 5 zł | com – od 20 zł
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 14 lipca 2020

Cross-selling i up-selling. Czym są i jak z nich korzystać?

Tagi: e-sklep marketing
Cross-selling i Up-selling. Dowiedz się więcej na blogu nazwa.pl

Każdy, kto prowadzi e-sklep wie, że mała liczba porzuconych koszyków przekłada się na dobre wyniki sprzedażowe. Możemy jednak postarać się dodatkowo je poprawić, namawiając klientów, by kupowali więcej. Służyć do tego mogą cross-selling i up-selling. Na czym polegają te techniki i jak z nich korzystać?

Co to jest cross-selling?

Cross-selling, inaczej sprzedaż krzyżowa lub komplementarna, to w uproszczeniu sprzedaż produktów powiązanych z tą usługą, którą klient jest już zainteresowany lub której transakcję kupna finalizuje. Produkty te muszą się kojarzyć z główną, wybraną pierwotnie usługą lub być potrzebne przy korzystaniu z niej.

Przykładem mogą być tu akcesoria do pielęgnacji obuwia. Na pewno wszyscy spotkaliśmy się z sytuacją, kiedy kupując obuwie w sklepie usłyszeliśmy “Polecam coś do pielęgnacji”. To jest właśnie cross-selling w sklepie stacjonarnym.

W przypadku sklepu internetowego do cross-sellingu zostaje zaprzęgnięta technologia. Dodając do koszyka lub przechowalni dany produkt, często wyświetlają się nam sugestie innych powiązanych towarów. Mogą to być np. akcesoria takie jak ładowarka indukcyjna przy zakupie telefonu lub towary podobne, jak koszula, gdy kupujemy spodnie.

Co to jest up-selling?

Up-selling polega na sugerowaniu klientowi produktów droższych niż ten, którym jest zainteresowany. Może to być np. odzież bardziej znanej marki lub odzież wykonana z lepszych materiałów.

Nie muszą to być produkty o znacznie wyższej cenie. Wręcz przeciwnie, najlepiej aby koszt sugerowanych produktów nie przewyższał wyraźnie kwoty, którą klient postanowił wydać na zakup głównego produktu. Dzięki temu, że nie będzie to cena „zaporowa”, zwiększymy szansę na skłonienie klienta do alternatywnego zakupu.

Up-selling jest skuteczny także dlatego, że klienci będący „na kupnie” danej rzeczy, nie zawsze są zdecydowani na konkretny produkt. Dlatego też mogą być skłonni wydać nieco więcej, jeśli podsuniemy im interesującą i korzystną dla nich alternatywę.

Jak wykorzystać cross-selling i up-selling?

Cross-selling i up-selling potrafią być bardzo skutecznymi metodami zwiększającymi sprzedaż w sklepie internetowym. Wykorzystać je można np. na takie sposoby:

  • na stronie produktu prezentować sugerowane produkty w formie miniaturek poniżej lub obok produktu, np. z nagłówkami „Klienci kupili również” lub „Zobacz także”,
  • po dodaniu produktu do przechowalni lub do koszyka, jeśli nie wymaga to wejścia na stronę produktową, wyświetlać sugerowane towary poniżej produktu, np. w formie rozwijającego się okna z miniaturkami,
  • wyświetlać sugerowane produkty na etapie przeglądania koszyka i krótko przed finalizacją zakupu,
  • w przypadku cross-sellingu proponować pakiety, w których cena zestawu jest niższa od ceny produktów kupowanych osobno. Oferty mogą być ograniczone czasowo,
  • tuż przed płatnością proponować klientowi dodatkowe usługi powiązane z kupowanym produktem, np. ubezpieczenie sprzętu lub przedłużenie gwarancji,
  • po zakupie, wraz z mailowym potwierdzeniem zamówienia, można klientowi podsunąć sugestię kupna dodatkowych akcesoriów.

Analizując możliwe zastosowania cross-sellingu i up-sellingu na przykładzie kupna laptopa, mogłyby one wyglądać w ten sposób:

  • po przejściu na stronę produktu pojawiają się miniaturki podobnych (cross-selling) lub nieco droższych laptopów (up-selling),
  • podobne miniaturki pojawiają się przy dodaniu produktu do koszyka lub przechowalni,
  • podczas finalizowania zakupu możemy zaproponować klientowi np.:
    • myszkę, pendrive czy głośnik Bluetooth,
    • laptop w pakiecie z akcesoriami, np. myszką i pendrivem, dzięki czemu produkty będą tańsze niż w przypadku kupowania ich osobno,
    • dodatkowy sprzęt poprawiający parametry laptopa, np. dysk twardy większej pojemności lub większą pamięć RAM,
    • przed finalizacją zakupu jako opcje do wyboru: przedłużenie gwarancji czy ubezpieczenie sprzętu od kradzieży.
  • w e-mailu potwierdzającym zamówienie możemy ponownie zasugerować kupno myszki, pendrive’a, głośnika czy usług dodatkowych.

Uwaga na nadmiar!

Korzystając z cross-sellingu i up-sellingu należy pamiętać, aby liczba proponowanych produktów nie była zbyt duża. Najlepiej by nie przekraczała kilku sztuk, ponieważ większa liczba produktów może odciągnąć uwagę klienta od zakupu głównego produktu.

Jest tak dlatego, że klient przeglądając propozycje może zapomnieć o wybranym produkcie i zniechęcić się zbyt długim czasem przeglądania ofert, a tym samym ostatecznie opuścić stronę. Odpowiednia ilość dodatkowych ofert może jednak sprawić, że osiągniemy zamierzony efekt. Jeśli klient nie zdecyduje się na kupno innego lub kolejnego produktu, to przynajmniej sfinalizuje pierwotną transakcję.

Przemyślany cross-selling i up-selling

Użycie cross-sellingu i up-sellingu musi być przemyślane i najlepiej poparte badaniami zachowań użytkowników. Można także obserwować strategie konkurencji w tej dziedzinie. Dzięki temu otrzymamy szerszy pogląd na temat tego, jak używane są te techniki.

Ostatecznie cross-selling i up-selling to świetny pomysł na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym. Jeśli oprzemy je na dobrze przygotowanej strategii i będziemy na bieżąco ewaluować działania, możemy zaobserwować bardzo dobre rezultaty.

 

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Co to jest oprogramowanie ERP i dlaczego warto je wdrożyć? | nazwa.pl
26 kwietnia 2021

Co to jest oprogramowanie ERP i dlaczego warto je wdrożyć?

Zarówno w rozbudowanej organizacji, jak i w mniejszej firmie, zachodzi wiele równoległych procesów, które wymagają... Zarówno w rozbudowanej organizacji, jak i w mniejszej firmie, zachodzi wiele równoległych procesów, które wymagają nieustannej koordynacji. Poszczególne działy przedsiębiorstwa powinny ze sobą współpracować, a decydenci być powinni być w stanie skutecznie nimi zarządzać. Realizację tego typu działań wspomaga oprogramowanie ERP. Czym jest i jakie są jego zalety? Czym jest system ERP? ERP (skrót od Enterprise Resource Planning) oznacza oprogramowanie, które umożliwia planowanie zasobów przedsiębiorstwa. Przetwarza ono podstawowe dane dotyczące firmy np. produkcji, usług, obsługi klienta, sprzedaży, logistyki, magazynowania czy procesów finansowych i księgowych. Systemy ERP opierają się na centralnych bazach danych, do których wprowadzane są informacje związane z różnymi płaszczyznami funkcjonowania organizacji. Dzięki temu są one dostępne dla autoryzowanych użytkowników w całej firmie. Nie ma zatem potrzeby czasochłonnej wymiany danych, czy scalania poszczególnych baz. ERP obsługuje wszystkie aspekty działalności przedsiębiorstwa. Oznacza to, że firma nie musi korzystać z osobnego oprogramowania do obsługi różnych działów. Dane gromadzone są w jednym miejscu, a użytkownicy otrzymują do nich dostęp w zakresie odpowiednim do swoich obowiązków oraz poziomu decyzyjności...
nazwa.pl w 2021 roku wyda ponad 12 milionów złotych na innowacje
4 marca 2021

nazwa.pl w 2021 roku wyda ponad 12 milionów złotych na innowacje

Spółka nazwa.pl nie zwalnia tempa rozwoju i w 2021 roku planuje zainwestować dwa razy więcej w innowacje niż kiedykolwiek... Spółka nazwa.pl nie zwalnia tempa rozwoju i w 2021 roku planuje zainwestować dwa razy więcej w innowacje niż kiedykolwiek. Dodatkowy zespół inżynierów, którzy będą zajmowali się nowymi wdrożeniami został już zrekrutowany, a w planach jest między innymi wdrożenie chmury publicznej i prywatnej, Kubernetes, usług SaaS, Serverless, Content Delivery Network (CDN) i wielu innych usług. Łączny budżet na rozwój technologiczny wyniesie w 2021 roku ponad 12 milionów złotych. Rozwój technologii i usług stanowi od dłuższego czasu podstawę strategii nazwa.pl. Już dzisiaj spółka jest synonimem innowacyjności, oferując w standardzie takie rozwiązania jak: zabezpieczenia DNSSEC dla domen, dużo trudniejsze do złamania certyfikaty SSL z kodowaniem ECDSA, szyfrowanie TLS 1.3 czy też zabezpieczenia poczty za pomocą SPF, DKIM i DMARC. O pozycji firmy niech świadczy fakt, że obecnie spółka obsługuje ponad 2/3 serwisów posiadających zabezpieczenia przed przekierowaniem ruchu na fałszywą stronę WWW. Nowe inwestycje w 2021 roku Nie uprzedzając faktów i szczegółowych informacji o nowościach, które będą pojawiały się w kolejnych miesiącach, można wspomnieć, że obecnie uwaga spółki będzie skierowana na dostarczeniu użytkownikom jeszcze szerszego wachlarza usług oraz przyspieszeniu działania tych, które obecnie są dostępne w ofercie. Kompleksowa wymiana serwerów w 2020 roku zapewniła optymalną szybkość przetwarzania danych na serwerach przy wykorzystaniu procesorów pracujących...
Firma nazwa.pl wdrożyła mechanizm dwuetapowej autoryzacji 2FA
2 października 2020

Firma nazwa.pl wdrożyła mechanizm dwuetapowej autoryzacji 2FA

W celu zwiększenia poziomu bezpieczeństwa usług oferowanych przez naszą firmę, wprowadziliśmy... W celu zwiększenia poziomu bezpieczeństwa usług oferowanych przez naszą firmę, wprowadziliśmy mechanizm dwuetapowej autoryzacji 2FA podczas logowania do Panelu Klienta. Wdrożenie tego modelu autoryzacji, który z powodzeniem jest stosowany przez banki oraz inne instytucje zaufania publicznego, jest naszą niezwłoczną reakcją na próby phishingu podejmowane przez cyberprzestępców. Do prób wyłudzenia danych najczęściej dochodzi za pośrednictwem fałszywej korespondencji mailowej, która ma na celu skłonienie odbiorcy wiadomości do dokonania nienależnych opłat np. za przedłużenie usług, a co za tym idzie, podania numeru karty kredytowej czy danych logowania do np. Panelu Klienta. Dodatkowa autoryzacja podczas logowania Mechanizm 2FA służy do dwupoziomowego uwierzytelniania użytkowników, którzy logują się do Panelu Klienta https://nazwa.pl/panel. Pierwszy etap polega na wpisaniu i zatwierdzeniu poprawnego identyfikatora użytkownika i hasła. W drugim etapie do klienta wysyłana jest wiadomość e-mail lub SMS z kodem jednorazowym, który należy wpisać w specjalnym oknie weryfikacyjnym. Jako dodatkowe zabezpieczenie, na zdefiniowany w Panelu Klienta adres e-mail, będą od teraz wysyłane powiadomienia o każdym udanym logowaniu do Panelu Klienta. Dzięki temu każdy klient nazwa.pl będzie miał możliwość natychmiastowego wykrycia logowań dokonywanych przez osoby nieuprawnione i podjęcia działań zabezpieczających, polegających np. na zmianie wykorzystywanego hasła...

Jak sprawdzić szybkość serwera, na którym działa Twoja strona internetowa | nazwa.pl
21 kwietnia 2020

Sprawdź szybkość serwera, na którym działa Twoja strona WWW

Szybkość działania serwisu WWW ma kluczowe znaczenie dla wizerunku jego właściciela, wpływając na liczbę porzuceń...Szybkość działania serwisu WWW ma kluczowe znaczenie dla wizerunku jego właściciela, wpływając na liczbę porzuceń przeglądanych stron przez użytkowników, znudzonych długim oczekiwaniem na ich wyświetlenie. Różnice pomiędzy dostawcami usług hostingowych w szybkości obsługi stron WWW potrafią być nawet kilkukrotne, warto więc sprawdzić, czy firma która Cię obsługuje, robi to najlepiej.Czy Twoja strona WWW, na którą obecnie odbiorca czeka 5 sekund, mogłaby wyświetlić się w sekundę? Tak! Pod warunkiem, że wybierzesz mądrze, kierując się w wyborze firmy hostingowej nie osobistymi preferencjami, ale wynikami testów szybkości działania. Technologie serwerowe zmieniają się szybciej niż w motoryzacji i pewnie nie wybrałbyś obecnie przy zakupie samochodu modelu sprzed 10 lat. Skoro tak, to czemu wybierasz dostawcę hostingu, który korzysta z tak leciwego sprzętu?Testowanie usług nie jest zazwyczaj proste, dlatego porównując wiele różnych testów dostępnych w sieci Internet, wybraliśmy dla Ciebie Vanilla Benchmark https://github.com/vanilla-php/benchmark-php/blob/master/benchmark.php, z użyciem którego nie będziesz miał żadnych problemów. Wystarczy go ściągnąć z podanego wyżej adresu, wgrać przez FTP w miejsce, gdzie znajdują się pliki Twojego serwisu WWW i uruchomić go, jak każdą inną stronę WWW. Po wejściu na niego przez przeglądarkę internetową od razu pokaże się wynik w postaci czasu potrzebnego do wykonania wszystkich testowanych...
nowe rodzaje płatności w sklepie interntowycm
6 lutego 2020

E–commerce w przyszłości – płatności jutra dostępne już dziś

Transakcje online odmieniły codzienność zarówno w sferze biznesowej, jak i konsumenckiej. Duża dostępność i szeroki... Szybki rozwój polskiego e-commerce Transakcje online odmieniły codzienność zarówno w sferze biznesowej, jak i konsumenckiej. Duża dostępność i szeroki wybór metod płatności ułatwiły życie milionom Polaków. Kilkanaście lat temu takie czynności jak zakup biletów czy uregulowanie rachunków można było wykonać głównie poza domem. Teraz, dzięki uproszczonym procesom sprzedaży, wszelkiego rodzaju zakupy i transakcje jesteśmy w stanie przeprowadzić z dowolnego miejsca posiadającego połączenie z Internetem.  Dużą skalę postępu pokazuje raport NBP – 10 lat temu za rachunki w Internecie płaciło jedynie 20% klientów, a dzisiaj to ponad 80%. Na szczęście czasy, gdy płatności elektroniczne oferowały jedynie trzy banki w Polsce, są już dawno za nami. Przez minioną dekadę w branży pojawiły się usprawnienia i innowacje, które zostały bardzo dobrze przyjęte przez rodzimych e-konsumentów. Najczęściej wybierane sposoby płatności to BLIK, pay-by-link oraz karty. Polacy doceniają szybkość i wygodę, chętnie używają smartfonów do finalizacji transakcji, a ich wymagania w zakresie szybkich i wygodnych płatności stale rosną. Płatności mobilne Biorąc pod uwagę niedawne wprowadzenie dyrektywy PSD2, tym, co wciąż zmienia się na korzyść dla użytkowników bankowości elektronicznej, jest przede wszystkim zwiększenie bezpieczeństwa usług. Niezawodne płatności mobilne to jeden z priorytetów, o które zadbano przy wprowadzeniu dyrektywy PSD2. Obecnie Polacy coraz chętniej...
Ochrona danych osobowych w sklepie internetowym
21 lutego 2018

Ochrona danych osobowych w sklepie internetowym – co trzeba wiedzieć?

Prawne wdrożenie e-sklepu nie jest prostą sprawą. Wymaga dostosowania się do licznych regulacji związanych z jego regulaminem...Prawne wdrożenie e-sklepu nie jest prostą sprawą. Wymaga dostosowania się do licznych regulacji związanych z jego regulaminem, polityką prywatności czy też ochroną danych osobowych klientów. Sprawdź, jak zapanować nad danymi osobowymi w sklepie internetowym i co trzeba wiedzieć, by odbyło się to w zgodzie z literą prawa. Właściciele sklepów internetowych powiadamiają swoich klientów o przetwarzaniu danych osobowych na potrzeby realizacji zamówienia. Informują również o możliwości wyrażenia zgody na ich przetwarzanie w celach: marketingowym, otrzymywania informacji handlowych czy zapisania się na newsletter. To najbardziej oczywiste, ale nie jedyne obowiązki spoczywające na przedsiębiorcach prowadzących e-sklepy. Zanim omówimy kolejne, przyjrzyjmy się bliżej temu, czym właściwie są dane osobowe, a także które z nich muszą być chronione i kto właściwie za to odpowiada. Jakie dane to dane osobowe? O tym, czym są dane osobowe informuje dokładnie art. 6 ustawy o ochronie danych osobowych. Brzmi on następująco: 1. W rozumieniu ustawy za dane osobowe uważa się wszelkie informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej. 2. Osobą możliwą do zidentyfikowania jest osoba, której tożsamość można określić bezpośrednio lub pośrednio, w szczególności przez powołanie się na numer identyfikacyjny albo jeden lub kilka specyficznych czynników określających jej cechy fizyczne, fizjologiczne, umysłowe, ekonomiczne, kulturowe lub społeczne. 3. Informacji nie uważa się za umożliwiającą określenie tożsamości osoby, jeżeli wymagałoby to nadmiernych kosztów, czasu lub działań...
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(129)
  • CDN(24)
  • WordPress(67)
  • e-Sklep(64)
  • Backup(21)
  • Poczta(18)
  • VPS(16)
  • Internet i technologia(128)
  • Webmastering(40)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.com

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Centrum Pomocy
  • Blog nazwa.pl
  • Testuj szybkość WWW
  • Szukaj w Centrum Pomocy
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Gwarancja nazwa.pl
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 tel. komórkowe
  • 22 454 48 10 tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Program Partnerski 50% prowizji

Twój unikatowy kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwi Twoim znajomym skorzystanie ze zniżki 20% na usługi nazwa.pl świadczone w Modelu Abonamentowym. Przekaż voucher z kodem lub link polecający i zyskaj stałe wynagrodzenie w wysokości 25% od każdej wpłaty za poleconą usługę. Kod rabatowy na voucherze i w  linku polecającym jest wielorazowego użytku, dlatego możesz go przekazać dowolnej liczbie osób.

ISO
© 2022 nazwa.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone