Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Lider hostingu w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
    • test2speed.pl Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Cloud Backup abonamentowy
    • Cloud Backup
    Cloud Backup za użycie
    • Cloud Backup Pay-Per-Use
    Bezpieczeństwo hostingu
    • Kopia zapasowa danych na CloudHostingu
    • Odzyskaj dane z serwera korzystając z Usług IT

    Technologie w Cloud Backup: szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania plików z kopii
    do 90 dni wstecz, harmonogram tworzenia kopii bezpieczeństwa, deduplikacja plików.

  • Domeny
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukaj domenę
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Usługi dla domen
    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
    • DNSSEC
  • Poczta
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Migracja
    • Przenieś pocztę na CloudMail
    Opcje
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT
  • Hosting
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Hosting za użycie z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Hosting abonamentowy z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Hosting Pay-Per-Use
  • WordPress
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    WordPress z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WordPress
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-Sklep
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rozwiązania e-commerce z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w największych miastach w Polsce oraz w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • CDN nazwa.pl Polska
    • CDN nazwa.pl Europa
    • CDN nazwa.pl World
  • VPS
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 250 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu EPIX (Warszawa, Katowice, Poznań), TPIX, PLIX, Thinx, POZIX, WRIX, CIX oraz ESpanix i AMS-IX

  • SSL
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Opcje
    • Usługi IT
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – od 5 zł | eu – od 5 zł | com – od 40 zł
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 14 lipca 2020

Cross-selling i up-selling. Czym są i jak z nich korzystać?

Tagi: e-sklep marketing
Cross-selling i Up-selling. Dowiedz się więcej na blogu nazwa.pl

Każdy, kto prowadzi e-sklep wie, że mała liczba porzuconych koszyków przekłada się na dobre wyniki sprzedażowe. Możemy jednak postarać się dodatkowo je poprawić, namawiając klientów, by kupowali więcej. Służyć do tego mogą cross-selling i up-selling. Na czym polegają te techniki i jak z nich korzystać?

Co to jest cross-selling?

Cross-selling, inaczej sprzedaż krzyżowa lub komplementarna, to w uproszczeniu sprzedaż produktów powiązanych z tą usługą, którą klient jest już zainteresowany lub której transakcję kupna finalizuje. Produkty te muszą się kojarzyć z główną, wybraną pierwotnie usługą lub być potrzebne przy korzystaniu z niej.

Przykładem mogą być tu akcesoria do pielęgnacji obuwia. Na pewno wszyscy spotkaliśmy się z sytuacją, kiedy kupując obuwie w sklepie usłyszeliśmy “Polecam coś do pielęgnacji”. To jest właśnie cross-selling w sklepie stacjonarnym.

W przypadku sklepu internetowego do cross-sellingu zostaje zaprzęgnięta technologia. Dodając do koszyka lub przechowalni dany produkt, często wyświetlają się nam sugestie innych powiązanych towarów. Mogą to być np. akcesoria takie jak ładowarka indukcyjna przy zakupie telefonu lub towary podobne, jak koszula, gdy kupujemy spodnie.

Co to jest up-selling?

Up-selling polega na sugerowaniu klientowi produktów droższych niż ten, którym jest zainteresowany. Może to być np. odzież bardziej znanej marki lub odzież wykonana z lepszych materiałów.

Nie muszą to być produkty o znacznie wyższej cenie. Wręcz przeciwnie, najlepiej aby koszt sugerowanych produktów nie przewyższał wyraźnie kwoty, którą klient postanowił wydać na zakup głównego produktu. Dzięki temu, że nie będzie to cena „zaporowa”, zwiększymy szansę na skłonienie klienta do alternatywnego zakupu.

Up-selling jest skuteczny także dlatego, że klienci będący „na kupnie” danej rzeczy, nie zawsze są zdecydowani na konkretny produkt. Dlatego też mogą być skłonni wydać nieco więcej, jeśli podsuniemy im interesującą i korzystną dla nich alternatywę.

Jak wykorzystać cross-selling i up-selling?

Cross-selling i up-selling potrafią być bardzo skutecznymi metodami zwiększającymi sprzedaż w sklepie internetowym. Wykorzystać je można np. na takie sposoby:

  • na stronie produktu prezentować sugerowane produkty w formie miniaturek poniżej lub obok produktu, np. z nagłówkami „Klienci kupili również” lub „Zobacz także”,
  • po dodaniu produktu do przechowalni lub do koszyka, jeśli nie wymaga to wejścia na stronę produktową, wyświetlać sugerowane towary poniżej produktu, np. w formie rozwijającego się okna z miniaturkami,
  • wyświetlać sugerowane produkty na etapie przeglądania koszyka i krótko przed finalizacją zakupu,
  • w przypadku cross-sellingu proponować pakiety, w których cena zestawu jest niższa od ceny produktów kupowanych osobno. Oferty mogą być ograniczone czasowo,
  • tuż przed płatnością proponować klientowi dodatkowe usługi powiązane z kupowanym produktem, np. ubezpieczenie sprzętu lub przedłużenie gwarancji,
  • po zakupie, wraz z mailowym potwierdzeniem zamówienia, można klientowi podsunąć sugestię kupna dodatkowych akcesoriów.

Analizując możliwe zastosowania cross-sellingu i up-sellingu na przykładzie kupna laptopa, mogłyby one wyglądać w ten sposób:

  • po przejściu na stronę produktu pojawiają się miniaturki podobnych (cross-selling) lub nieco droższych laptopów (up-selling),
  • podobne miniaturki pojawiają się przy dodaniu produktu do koszyka lub przechowalni,
  • podczas finalizowania zakupu możemy zaproponować klientowi np.:
    • myszkę, pendrive czy głośnik Bluetooth,
    • laptop w pakiecie z akcesoriami, np. myszką i pendrivem, dzięki czemu produkty będą tańsze niż w przypadku kupowania ich osobno,
    • dodatkowy sprzęt poprawiający parametry laptopa, np. dysk twardy większej pojemności lub większą pamięć RAM,
    • przed finalizacją zakupu jako opcje do wyboru: przedłużenie gwarancji czy ubezpieczenie sprzętu od kradzieży.
  • w e-mailu potwierdzającym zamówienie możemy ponownie zasugerować kupno myszki, pendrive’a, głośnika czy usług dodatkowych.

Uwaga na nadmiar!

Korzystając z cross-sellingu i up-sellingu należy pamiętać, aby liczba proponowanych produktów nie była zbyt duża. Najlepiej by nie przekraczała kilku sztuk, ponieważ większa liczba produktów może odciągnąć uwagę klienta od zakupu głównego produktu.

Jest tak dlatego, że klient przeglądając propozycje może zapomnieć o wybranym produkcie i zniechęcić się zbyt długim czasem przeglądania ofert, a tym samym ostatecznie opuścić stronę. Odpowiednia ilość dodatkowych ofert może jednak sprawić, że osiągniemy zamierzony efekt. Jeśli klient nie zdecyduje się na kupno innego lub kolejnego produktu, to przynajmniej sfinalizuje pierwotną transakcję.

Przemyślany cross-selling i up-selling

Użycie cross-sellingu i up-sellingu musi być przemyślane i najlepiej poparte badaniami zachowań użytkowników. Można także obserwować strategie konkurencji w tej dziedzinie. Dzięki temu otrzymamy szerszy pogląd na temat tego, jak używane są te techniki.

Ostatecznie cross-selling i up-selling to świetny pomysł na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym. Jeśli oprzemy je na dobrze przygotowanej strategii i będziemy na bieżąco ewaluować działania, możemy zaobserwować bardzo dobre rezultaty.

 

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Certyfikat SSL ECDSA to miliardy razy większe bezpieczeństwo Twojej strony WWW | nazwa.pl
20 października 2022

Certyfikat SSL ECDSA to miliardy razy większe bezpieczeństwo Twojej strony WWW

Certyfikaty SSL z szyfrowaniem ECDSA stanowią przełom w zakresie ochrony stron WWW. Korzystając z mniejszego... Certyfikaty SSL z szyfrowaniem ECDSA stanowią przełom w zakresie ochrony stron WWW. Korzystając z mniejszego rozmiaru klucza, zwiększają wydajność witryn, ale jednocześnie zmniejszają obciążenie hostingu, na którym pracują. Ze względu na miliardy większe bezpieczeństwo niż certyfikaty SSL z szyfrowaniem RSA, są szczególnie polecane dla firm prowadzących biznes w Internecie, większych organizacji czy instytucji publicznych. Jeżeli dzisiaj korzystasz z innego typu certyfikatu, wymień go jak najszybciej na nazwaSSL Premium ECDSA. Sprawdź, czy wszystkie Twoje strony są bezpieczne Po zalogowaniu do CloudHosting Panel możesz sprawdzić, czy połączenia ze wszystkimi Twoimi stronami są szyfrowane. Z menu WWW i FTP wybierz Certyfikaty SSL, a następnie upewnij się, że lista domen niechronionych certyfikatem SSL jest pusta. Jeżeli znajdują się tam jakieś adresy internetowe, kliknij „Aktywuj certyfikat SSL” obok wybranej domeny, aby w kilka chwil uruchomić dla niej certyfikat nazwaSSL Premium z szyfrowaniem ECDSA. Czy połączenie ze stroną WWW jest szyfrowane? Jeżeli nie wiesz jak sprawdzić, czy połączenie ze stroną WWW, która wyświetlasz, jest szyfrowane, wystarczy że spojrzysz na pasek adresu przeglądarki internetowej. Gdy zobaczysz w nim symbol kłódki lub https:// zamiast http:// oznacza to, że korzystasz z bezpiecznego połączenia, którego nikt nie może podsłuchać. Klikając na wspomniany symbol kłódki możesz dodatkowo zweryfikować, kto jest wystawcą certyfikatu, dla jakiej witryny został wydany i do kiedy jest ważny. Algorytm ECDSA i jego przewagi W Internecie powszechnie spotykamy dzisiaj dwa rodzaje certyfikatów SSL – RSA i ECDSA. Aby określić, który z typów szyfrowania jest silniejszy, naukowcy symulowali...
Witryny przyjazne klientom, czyli co to jest UX? | nazwa.pl
2 czerwca 2021

Witryny przyjazne klientom, czyli co to jest UX?

Miarą sukcesu dobrze wykonanej strony internetowej lub aplikacji jest ich pozytywny odbiór przez użytkowników... Miarą sukcesu dobrze wykonanej strony internetowej lub aplikacji jest ich pozytywny odbiór przez użytkowników. W dużym stopniu o powodzeniu projektu IT stanowi jakość interakcji, która występuje miedzy człowiekiem a gotowym rozwiązaniem, z którego korzysta. Szukaniem odpowiedzi na pytania, czego ludzie oczekują od oprogramowania komputerowego i stron WWW, w jaki sposób się po nich poruszają, na co zwracają przy korzystaniu z nich uwagę, zajmują się projektanci UX, czyli User Experience Designers. Na czym polega ich praca oraz jakie metody działania stosują? Czym jest UX? Skrót UX (user experience) odnosi się do sposobu projektowania skoncentrowanego na pozytywnym doświadczeniu użytkownika. Stosuje się go zazwyczaj w kontekście produktów cyfrowych, takich jak aplikacje czy strony internetowe, co nie oznacza, że nie jest ono istotne także w przypadku przedmiotów w pełni analogowych, jak samochody czy nawet szczoteczki do zębów. Należy je również odpowiednio zaprojektować. Aby zmaksymalizować pozytywne doświadczenie użytkownika w przypadku produktów cyfrowych, należy skupić się na określeniu celu, jaki stoi przed witryną czy aplikacją. Wymaga to także wiedzy o zachowaniach targetu projektu, ponieważ poznanie jego potrzeb jest kluczowe...
Gwarancja nazwa.pl – 100% satysfakcji lub zwrot pieniędzy
11 maja 2021

Gwarancja nazwa.pl – 100% satysfakcji lub zwrot pieniędzy

Hosting w nazwa.pl jest szybszy niż u konkurencji. Przekonasz się o tym, przenosząc do nas swój serwis WWW... Hosting w nazwa.pl jest szybszy niż u konkurencji. Przekonasz się o tym, przenosząc do nas swój serwis WWW. Niezależnie czy to blog, sklep, galeria, czy strona firmowa, korzyści z posiadania CloudHostingu z CDN w nazwa.pl odczujesz od razu. Jeżeli po przeniesieniu stwierdzisz, że Twoja strona nie działa szybciej niż przed migracją, gwarantujemy, że zwrócimy Ci pieniądze, które wydałeś na usługę w nazwa.pl. Gwarancja zwrotu środków wynosi aż 30 dni od daty zakupu nowego serwera! Klienci, którzy wybierają nazwa.pl jako swojego dostawcę usług hostingowych, doceniają przede wszystkim fakt, że na serwerach nazwa.pl ich strony WWW oraz poczta e-mail działają po prostu szybciej niż u konkurencji. Jest to zasługa nowoczesnej technologii CloudHosting, czyli hostingu w chmurze, nowoczesnych serwerów z procesorami działającymi z szybkością 5 GHz, serwerów bazodanowych wykorzystujących najszybsze na rynku dyski Optane, magazynów danych Redis i Memcached oraz sieci dystrybucji treści CDN nazwa.pl z serwerami utrzymującymi kopie elementów stron WWW w wielu miejscach w Polsce i na świecie. Dlaczego strony WWW na nazwa.pl działają szybciej? Dzięki zastosowaniu szybkich procesorów 5 GHz strony takich systemów, jak WordPress czy PrestaShop, generują się z maksymalną szybkością, a dodatkowo akcelerowane są za pomocą magazynów Redis i Memcached. Ponieważ sercem każdej nowoczesnej aplikacji są dane utrzymywane w bazie danych, to zastosowanie dysków Optane w serwerach MariaDB przyspiesza wiele operacji nawet dziesięciokrotnie...
Ostrzeżenie przed fałszywymi mailami z przypomnieniem o płatności | nazwa.pl
29 września 2020

Ostrzeżenie przed fałszywymi mailami z przypomnieniem o płatności

Spółka nazwa.pl zwróciła uwagę na próby phishingu, polegające na podszywaniu się pod nazwa.pl w wiadomościach e-mail... Spółka nazwa.pl zwróciła uwagę na próby phishingu, polegające na podszywaniu się pod nazwa.pl w wiadomościach e-mail. Fałszywa korespondencja ma na celu wyłudzenie nienależnej opłaty za usługę utrzymania domeny, przejęcie numeru karty kredytowej oraz pozyskanie poufnych danych logowania do Panelu Klienta nazwa.pl. W trosce o bezpieczeństwo swoich Klientów nazwa.pl niezwłocznie podjęła niezbędne działania w tym zakresie. Spółka ostrzega przed fałszywymi wiadomościami e-mail, które są rozsyłane m.in. do abonentów nazwa.pl. Kliknięcie na link zawarty w fałszywej wiadomości e-mail powoduje wczytanie strony WWW podobnej w wyglądzie do https://nazwa.pl/panel. Połączenie z fałszywą stroną nie jest jednak zabezpieczone prawidłowym certyfikatem, wydanym dla domeny nazwa.pl, jak również w pasku adresu przeglądarki widnieje inny adres strony niż https://nazwa.pl/panel. Należy pamiętać, że w korespondencji e-mail nazwa.pl dotyczącej wygasania usług zawsze przesyłana jest proforma, która zawiera dane firmowe/osobowe klienta. Fałszywe wiadomości e-mail nie zawierają proformy z tymi danymi! To pozwala w bardzo prosty sposób odróżnić wiadomości prawdziwe od fałszywych i tym samym zabezpieczyć się przed działaniem oszustów. W celu poprawy bezpieczeństwa korzystania z usług nazwa.pl, w dniu 2 października 2020 r. zostanie przeprowadzone wdrożenie autoryzacji dwuetapowej 2FA...
Instagram w e-commerce
29 maja 2019

Instagram w e-commerce

Instagram może być nie tylko przestrzenią do publikacji osobistych zdjęć lub działalności influencerów. Narzędzie to można... Instagram może być nie tylko przestrzenią do publikacji osobistych zdjęć lub działalności influencerów. Narzędzie to można skutecznie wykorzystać do promocji sklepu internetowego. Warto się na nim skupić, bo potrafi być bardziej skuteczny niż Facebook. Instagram vs Facebook Patrząc na konkurencyjne firmy, możesz stwierdzić, że na Facebooku są wszyscy przez co wydaje się naturalnym kanałem promocji social media. I rzeczywiście, nie jest dobrze tam nie być, ponieważ serwis ma olbrzymią liczbę użytkowników.Czy jednak warto inwestować jedynie w Facebooka? A jeśli masz ograniczony budżet, czy w warto go wydawać akurat tam? Problemem Facebooka jest właśnie to, że są na nim wszyscy. 93% firm wykorzystujących social media jest tam obecnych. Na Instagramie natomiast znajdziesz jedynie 36% firm. Sprawia to, że po prostu łatwiej się przebić. Na korzyść Instagrama przemawiają też inne liczby. Zaangażowanie użytkowników lubiących Facebookowe strony firm wynosi 32%, podczas gdy na Instagramie 68%. Posty marek publikowane na FB widzi zaledwie 6% śledzących je użytkowników, podczas gdy te na Instagramie wszyscy z nich. O kilkadziesiąt razy większe jest też zaangażowanie użytkownika Instagrama w stosunku do użytkownika Facebooka, co w praktyce oznacza większą ilość lajków. Instagramowi „fani”, jeśli zdecydują się na zakup w sklepie, wydają też o ⅕ więcej...
CDN - Content-Delivery-Network
13 sierpnia 2018

Content Delivery Network – sprawdź, na czym polega i czy warto w niego zainwestować!

Każdy twórca treści, który dzieli się swoim contentem z innymi za pomocą własnej strony internetowej, zmaga się czasem z... Każdy twórca treści, który dzieli się swoim contentem z innymi za pomocą własnej strony internetowej, zmaga się czasem z ograniczeniami wynikającymi z parametrów usług sieciowych. Strony WWW nierzadko bardzo długo się ładują, co zniechęca część osób do przeglądania ich zawartości. Tracą oczywiście twórcy, ale i użytkownicy, którzy poszukują konkretnej treści. W takim wypadku dobrym pomysłem może być skorzystanie z CDN, czyli z Content Delivery Network. Obciążony serwer – przeszkoda dla użytkowników, robotów i twórcy Strony WWW odwiedzają zwykli użytkownicy, jak i Googleboty. Jeśli ładuje się zbyt wolno, jej osiągi zmniejszają się. To realne straty dla administratora strony, ale także np. dla użytkowników, którzy chcieli odwiedzić stronę w konkretnym celu. Jeśli sytuacja z powolnym ładowaniem strony i tym samym zbyt dużym obciążeniem serwera powtarza się za często, należy zastanowić się nad podjęciem konkretnych działań. Jednym z nich może być skorzystanie z Content Delivery Network, czyli CDN. Content Delivery Network: czym właściwie jest? Content Delivery Network to tak naprawdę sieć komputerów, które są wykorzystywane w celu zwiększenia szybkości dostarczania serwisów internetowych do użytkowników, czyli innymi słowy – do skrócenia czasu ładowania się strony WWW. Opóźnienie wynikające z dostarczania treści serwisów jest minimalizowane za pomocą przechowywania buforowanej zawartości na serwerach brzegowych w lokalizacjach punktu obecności jak najbliżej końcowych użytkowników...
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(164)
  • CDN(30)
  • WordPress(68)
  • e-Sklep(64)
  • Backup(24)
  • Poczta(24)
  • VPS(18)
  • Internet i technologia(141)
  • Webmastering(43)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Centrum Pomocy
  • Blog nazwa.pl
  • Testuj szybkość WWW
  • Szukaj w Centrum Pomocy
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Gwarancja nazwa.pl
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 tel. komórkowe
  • 801 33 22 33 tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Program Partnerski 50% prowizji

Twój unikatowy kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwi Twoim znajomym skorzystanie ze zniżki 20% na usługi nazwa.pl świadczone w Modelu Abonamentowym. Przekaż voucher z kodem lub link polecający i zyskaj stałe wynagrodzenie w wysokości 25% od każdej wpłaty za poleconą usługę. Kod rabatowy na voucherze i w  linku polecającym jest wielorazowego użytku, dlatego możesz go przekazać dowolnej liczbie osób.

ISO
© 2022 nazwa.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone