Priorytetowa obsługa to główny wyróżnik Pomocy Premium w nazwa.pl. Korzystając z niej, szybciej uzyskasz kompleksowe wsparcie techniczne związane z usługami, jakie u nas posiadasz. Niezależnie, czy skontaktujesz się z nami e-mailowo czy telefonicznie, nasz system rozpozna Twój adres lub numer telefonu i przekieruje Twoje pytanie do dedykowanego zespołu doradców Działu Obsługi Klienta.
Priorytet
Udzielenie szybkiego i skutecznego wsparcia dotyczącego konfiguracji i użytkowania oferowanych przez nas usług to dla nas priorytet. Dzięki Pomocy Premium możesz mieć pewność, że Twoje pytania zostaną przekazane do dedykowanego zespołu specjalistów nazwa.pl. To wszystko po to, abyś wiedział, że jesteśmy tutaj dla Ciebie!
Pewność
Pomoc Premium to pewność, że niezależnie od pory dnia, zawsze w najkrótszym możliwym czasie otrzymasz odpowiedź na swoje zgłoszenie. Jeżeli korzystasz z Pomocy Premium, a my dostaniemy od Ciebie e-mail wysłany z adresu, jaki masz wpisany w Panelu Klienta, Twoja wiadomość zyska dla nas najwyższy priorytet. Kontaktując się z nami telefonicznie, połączenie z numeru telefonu, który masz wpisany w Panelu Klienta nazwa.pl, zostanie od razu przekierowane do doradcy z zespołu Pomocy Premium.
Kompetencja
Dedykowany zespół Pomocy Premium nazwa.pl to Twoi zaufani doradcy, którzy działają zgodnie ze standardem ISO 27001 i mają szeroką wiedzę techniczną. Po przyjęciu Twojego zgłoszenia, niezwłocznie rozpoczynają jego analizę tak, aby jak najszybciej udzielić Ci wyczerpujących odpowiedzi. Oczywiście, oprócz współpracy z przydzielonym dla realizacji Twojego zgłoszenia opiekunem technicznym, w dowolnej chwili możesz skontaktować się bezpośrednio z naszym Działem Obsługi Klienta, aby dopytać o dodatkowe szczegóły.
Zacznij korzystać z Pomocy Premium
Zamówienie na usługę Pomoc Premium możesz złożyć albo na https://www.nazwa.pl, albo poprzez Panel Klienta. Link do strony opisującej usługę i pozwalającej na jej zamówienie dostępny jest w menu na górze strony https://www.nazwa.pl. Znajdziesz go też w Panelu Klienta.
Po opłaceniu usługi Pomoc Premium jest aktywowana od razu. Pamiętaj, aby w swoim Panelu Klienta podać adres e-mail oraz numer telefonu, z których mamy przyjmować Twoje priorytetowe zgłoszenia.
Dzięki Pomocy Premium zyskujesz pewność, że Twoje zgłoszenia zawsze będą kierowane do dedykowanego zespołu ekspertów nazwa.pl. Ich szeroka wiedza na temat oferowanych przez nas usług, nie tylko w zakresie architektury, lecz także przede wszystkim obsługi technicznej, z pewnością będzie dla Ciebie przydatna. Pomoc Premium to priorytetowe wsparcie, na które zasługujesz Ty i Twój biznes!