Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Lider hostingu w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
    • test2speed.pl Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Cloud Backup abonamentowy
    • Cloud Backup
    Cloud Backup za użycie
    • Cloud Backup Pay-Per-Use
    Bezpieczeństwo hostingu
    • Kopia zapasowa danych na CloudHostingu
    • Odzyskaj dane z serwera korzystając z Usług IT

    Technologie w Cloud Backup: szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania plików z kopii
    do 90 dni wstecz, harmonogram tworzenia kopii bezpieczeństwa, deduplikacja plików.

  • Domeny
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukaj domenę
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Usługi dla domen
    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
    • DNSSEC
  • Poczta
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Migracja
    • Przenieś pocztę na CloudMail
    Opcje
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT
  • Hosting
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Hosting za użycie z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Hosting abonamentowy z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Hosting Pay-Per-Use
  • WordPress
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    WordPress z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WordPress
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-Sklep
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rozwiązania e-commerce z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w największych miastach w Polsce oraz w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • CDN nazwa.pl Polska
    • CDN nazwa.pl Europa
    • CDN nazwa.pl World
  • VPS
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 250 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu EPIX (Warszawa, Katowice, Poznań), TPIX, PLIX, Thinx, POZIX, WRIX, CIX oraz ESpanix i AMS-IX

  • SSL
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Opcje
    • Usługi IT
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – od 5 zł | eu – od 5 zł | com – od 40 zł
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 3 marca 2020

Kiedy warto przeprowadzić rebranding?

Tagi: brand firma logo marka rebranding
rebranding - kiedy go przeprowadzić

Sukces firmy zależy w dużej mierze od tego, jak nasza marka postrzegana jest przez klientów. Trzeba pamiętać, że sprzedajemy bowiem nie tylko produkt, ale też jego wyobrażenie w umysłach odbiorców. Co jednak, jeśli nasza marka nie spełnia nadziei, jakie w niej pokładamy? Może wtedy czas na zmianę, czyli rebranding?

Co to jest rebranding?

Rebranding to zmiana wszystkich lub wybranych elementów marki w celu osiągnięcia lepszych rezultatów w sprzedaży i poprawy konkurencyjności firmy. Czasem jest to zmiana rewolucyjna, wraz z wprowadzeniem nowych produktów na rynek. Wtedy proces rebrandingu oznacza stworzenie nowej strategii marki i nowego sposobu komunikacji z klientami.

Zdarza się także, że rebranding polega jedynie na zmianie nazwy i logo firmy. Ten proces również musi zostać poprzedzony kompleksowymi badaniami rynku (chyba że nasza firma nie ma jeszcze rozpoznawalnej marki).

Nie można nazwać jednak rebrandingiem samego „odświeżenia” logo i zmiany jego estetyki. Tak więc ostatnie zmiany, np. w logo Google, związane z jego uwspółcześnieniem, to po prostu stosunkowo drobny „lifting”. Nie zmienia to faktu, że z tego typu liftingu wynikają duże zmiany związane z oznakowaniem produktów, biur czy placówek handlowych, dlatego jest to również poważna decyzja.

Rebranding — korzyści i zagrożenia

Rebranding może przynieść firmie realne korzyści:

  • zwiększyć rozpoznawalność marki,
  • poprawić konkurencyjność firmy,
  • wprowadzić nowe produkty na rynek,
  • zwiększyć marżę oraz obroty,
  • podnieść status marki, np. przenosząc ją do segmentu premium.

Skuteczny rebranding może zatem przełożyć się pozytywnie na dochody firmy. Niestety nieprzemyślany proces rebrandingu to z kolei wielkie koszty związane ze zmianą identyfikacji produktów i punktów sprzedaży. Największym zagrożeniem jest jednak utrata klientów, którzy przestaną rozpoznawać markę, do której są przywiązani.

Kiedy przeprowadzić rebranding?

Decyzja o przeprowadzeniu rebrandingu musi być bardzo dobrze przemyślana i najlepiej poparta rzetelnymi badaniami. W innym przypadku proces może przynieść rezultaty odwrotne od zamierzonych.

Warto zastanowić się nad rebrandingiem, kiedy:

Dwie firmy łączą się ze sobą

Gdy zajdzie sytuacja połączenia się dwóch firm, możliwe jest albo przyjęcie przez jedną z nich marki drugiej, albo stworzenie nowej tożsamości. Sytuacja wchłonięcia jednej marki przez drugą wystąpiła np. w przypadku połączenia sieci komórkowych Era i T-Mobile:

W przypadku połączenia dwóch sieci komórkowych Era i T-Mobile zostało wykorzystane logo T-Mobile. Czytaj więcej na blogu nazwa.pl.

W takiej sytuacji niezbędna jest intensywna kampania reklamowa, ponieważ ryzykujemy utratę klientów, którzy byli przywiązani do znanej sobie marki. Dlatego zawsze trzeba rozważyć, czy ten zabieg jest opłacalny.

Istnieją także przykłady połączenia dwóch marek. Tak było w przypadku Cyfry+ i telewizji N:

Istnieją także przykłady połączenia dwóch marek. Tak było w przypadku Cyfry+ i telewizji N. Czytaj więcej na blogu nazwa.pl.

W tym przypadku rebranding nie przebiegł bez problemów. Połączenie oferty programowej obu platform doprowadziło do stworzenia nowych, droższych pakietów, co spotkało się z masowymi protestami w Internecie. Jest to najlepszy dowód na to, iż akcja łączenia firm i rebrandingu (tutaj rozumianego bardzo szeroko, wraz ze zmianą produktu) musi przebiegać w sposób bardzo przemyślany, także pod kątem ewentualnych zmian w ofercie.

Jednakże w sytuacji łączenia się dwóch firm rebranding jest zazwyczaj koniecznością. Służyć ma w założeniu wzmocnieniu marki i poszerzeniu oferty oraz grona klientów. Musi być przeprowadzony jednak bardzo starannie, na podstawie dobrze przygotowanej strategii. Inaczej może obrócić się przeciwko firmie, która straci klientów.

Gdy nazwa firmy nie zapada w pamięć

Nazwa firmy powinna być unikalna, niemożliwa do pomylenia z nazwami innych firm oraz łatwa do zapamiętania. Trzeba pamiętać, że musi zakorzenić się w umysłach odbiorców, budząc przy tym pożądane przez nas skojarzenia.

Istnieje wiele przykładów firm, które zmieniły nazwę (i przy tym oczywiście logo). Zdecydowało się na to u początków swojego istnienia Google, którego pierwsza wyszukiwarka nazywała się BackRub.

Zdecydowało się na to u początków swojego istnienia Google, którego pierwsza wyszukiwarka nazywała się BackRub. Czytaj więcej na blogu nazwa.pl.

Założyciele Google, Larry Page i Sergey Brin, zdecydowali się na zmianę nazwy, ponieważ słowo „Google” lepiej wyrażało misję ich firmy. „Google” pochodzi bowiem od terminu matematycznego „googol”, oznaczającego liczbę reprezentowaną przez cyfrę 1, a następnie 100 zer.

Nowa nazwa miała nawiązywać do misji zorganizowania poprzez mechanizm wyszukiwarki olbrzymiej ilości informacji w Internecie. Poza tym trzeba przyznać, że Google to nazwa łatwiejsza do zapamiętania i lepiej łączy się z pozostałymi usługami firmy. Raczej trudno sobie wyobrazić „BackRub Drive” czy „BackRub Documents”…

Na podobny zabieg zdecydował się obecny eBay, który początkowo nazywał się AuctionWeb. Tutaj impuls wyszedł od strony mediów, które właśnie w ten sposób określały ten serwis aukcyjny. Trzeba przyznać, że zmiana przysłużyła się marce, ponieważ nowa nazwa jest łatwiejsza do zapamiętania i krótsza.

Na rebranding zdecydował się obecny eBay, który początkowo nazywał się AuctionWeb. Dowiedz się więcej na blogu nazwa.pl.

 Gdy marka nie odzwierciedla działalności firmy

Wraz z rozwojem firmy może ona poszerzać swoją działalność lub drastycznie ją zmieniać. W takim przypadku nazwa może nie współgrać z nową strategią firmy i oferowanymi produktami. Stoi to na przeszkodzie jej rozwoju, a także potrafi wprowadzać klientów w błąd.

Przykładem rebrandingu takiego rodzaju jest zmiana nazwy Apple, która może wydawać się kosmetyczna — z Apple Computers na Apple Inc. Nazywamy tę zmianę kosmetyczną, ponieważ Apple, tak czy inaczej, był kojarzony przez klientów właśnie pod nazwą Apple.

Mimo to jednak pełna nazwa firmy występowała oficjalnie w wielu miejscach i CEO Apple Computers, Steve Jobs, w 2007 ogłosił zmianę nazwy firmy właśnie na Apple Incorporated. Uzasadniał to tym, że Apple wraz z wprowadzeniem na rynek takich produktów jak iPhone, Apple TV i iPod, przestał być już firmą stricte komputerową, a zajmującą się raczej elektroniką użytkową.

 

Gdy firma wkracza na nowy rynek

Wkraczając z produktami na nowy rynek, firma powinna wziąć pod uwagę różnice kulturowe oraz ewentualne podobieństwo nazwy z innymi markami występującymi na danym rynku. Nie należy raczej konkurować z markami, które mają już stabilną pozycję na danym rynku (chociaż taka sytuacja zdarza się rzadziej).

Częstszym przypadkiem jest istnienie różnic kulturowych. Niektóre nazwy marek mogą wywoływać niewłaściwe skojarzenia w języku kraju, w którym firma zamierza sprzedawać swoje produkty.

Tak zdarzyło się np. marce Chevrolet, która postanowiła wprowadzić na rynek hiszpańskojęzyczny samochód Nova. W języku hiszpańskim jednak “nova” znaczyło „nie pojedzie”, co nie było pożądanym skojarzeniem dla samochodu. Ostatecznie jednak Chevrolet nie zdecydował się na zmianę nazwy.

Inaczej zachował się Rolls-Royce, wprowadzając na rynek niemiecki model Silver Mist. Po niemiecku „mist” oznacza niestety „nawóz”, zatem nawet z przymiotnikiem „srebrny” nazwa ta była co najmniej niefortunna. Rolls-Royce wybrnął z tego problemu, nazywając swój model na rynku niemieckim “Silver Shadow”, co nie budziło już negatywnych skojarzeń.

Jak przeprowadzić rebranding?

Rebranding jest zazwyczaj poważnym i kosztownym przedsięwzięciem. Jego przeprowadzenie musi być poprzedzone kompleksowymi badaniami rynku oraz stworzeniem przemyślanej strategii.

Częścią strategii musi być staranna analiza konkurencji oraz postrzegania marki przez konsumentów. Równie ważne jest oczywiście zbadanie tego, jaki może być odbiór marki po rebrandingu.

Gdy firma zakończy proces rebrandingu (a nawet przed nim lub w jego trakcie), niezbędna jest także szeroko zakrojona kampania informacyjna i reklamowa. Szczególnie dotyczy to sytuacji, kiedy zostaje zmieniona nazwa firmy, ponieważ klienci muszą dowiedzieć się o nowej marce. Tylko wtedy rebranding może zakończyć się powodzeniem.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Laur Klienta 2022 dla nazwa.pl
20 grudnia 2022

Laur Klienta 2022 dla nazwa.pl

Miło jest nam poinformować, że w organizowanym od 18 lat przez Dziennik Gazeta Prawna konkursie otrzymaliśmy... Miło jest nam poinformować, że w organizowanym od 18 lat przez Dziennik Gazeta Prawna konkursie otrzymaliśmy zaszczytny tytuł „Laur Klienta 2022”. Dostarczane przez nas rozwiązania hostingowe na co dzień ułatwiają przedsiębiorcom prowadzenie biznesu w sieci i wyznaczają trendy rozwoju dla branży IT. Każdy nasz Klient może liczyć na profesjonalną całodobową pomoc techniczną, świadczoną nie tylko przez e-mail, infolinię oraz czat, lecz także za pośrednictwem grup dyskusyjnych w mediach społecznościowych. Przyznanie nam tej nagrody stanowi dla nas ogromne wyróżnienie. Nasza strategia opiera się przede wszystkim na ciągłym rozwoju technologicznym. W ostatnim czasie zasłynęliśmy m.in. uruchomieniem własnej sieci CDN, stając się tym samym pierwszym polskim dostawcą hostingu, który może pochwalić się takim rozwiązaniem. Hosting w chmurze, który oferujemy, to nie tylko miejsce na umieszczenie witryny internetowej, lecz także szereg przydatnych funkcjonalności, takich jak chociażby automatyczna kompresja obrazów na stronach do polecanego przez Google formatu WebP, gwarancja bezpieczeństwa poczty e-mail dzięki ochronie za pomocą mechanizmu 2FA czy też system wykonywania automatycznych kopii bezpieczeństwa danych. Nasze działania to nie tylko dbałość o pełne bezpieczeństwo usług, lecz także najwyższa troska o jakość obsługi. Każdego dnia nasz 300 osobowy zespół dba o to, aby każdy Klient mógł być spokojny o stabilność działania swojej usługi, a także – w razie potrzeby – uzyskał od nas natychmiastowe wsparcie techniczne. Strony WWW na CloudHostingu nazwa.pl działają najszybciej Jednym z ważniejszych rozwiązań, z których mogą korzystać nasi Klienci, jest sieć Content Delivery Network. To rozbudowana infrastruktura serwerów rozmieszczonych na całym świecie, które dzięki buforowaniu elementów stron WWW przyspieszają działanie witryn...
700.000 zatrzymanych ataków, czyli typowy dzień dla Intrusion Prevention System w nazwa.pl
18 stycznia 2021

700.000 zatrzymanych ataków, czyli typowy dzień dla Intrusion Prevention System w nazwa.pl

Każdego dnia Intrusion Prevention System (IPS), będący częścią Scrubbing Center nazwa.pl, automatycznie wykrywa i... Każdego dnia Intrusion Prevention System (IPS), będący częścią Scrubbing Center nazwa.pl, automatycznie wykrywa i zatrzymuje setki tysięcy ataków i prób skanowania usług utrzymywanych przez spółkę. Atakowane są strony WWW, poczta elektroniczna, a nawet bazy danych. Dzięki wykorzystaniu systemu IPS, ataki blokowane są jeszcze zanim się rozpoczną. Ochrona usług hostingowych to coś więcej niż zwykły firewall czy też firewall aplikacyjny WAF. Jedynie kompleksowa ochrona bazująca na zestawie technologii: anty DDoS, IPS i WAF, które z różną granulacją filtrują ruch przychodzący z Internetu, gwarantuje stałą dostępność oraz bezpieczeństwo strony WWW i kont poczty elektronicznej. Distributed Denial of Service - DDoS Podstawową ochronę w nazwa.pl zapewniają sprzętowe firewalle, które za pomocą ASIC mogą filtrować ruch z pełną przepustowością interfejsów sieciowych. Ochrona taka stanowi zaporę dla ataków wolumetrycznych, czyli takich, które polegają na zalewaniu serwerów dużą ilością pakietów, większą niż te serwery są w stanie przyjąć i przetworzyć. Ochrona ta odbywa się zaraz za routerami, które łączą sieć nazwa.pl z Internetem, chroniąc również sieć wewnętrzną przed przeciążeniami....
Wyróżnienie PC World Poleca dla nazwa.pl za Cloud Hosting
2 lipca 2020

CloudHosting w nazwa.pl wyróżniony przez PC World!

Firma nazwa.pl otrzymała prestiżowe wyróżnienie od redakcji serwisu PC World. Eksperci zajmujący się tematyką nowych... Firma nazwa.pl otrzymała prestiżowe wyróżnienie od redakcji serwisu internetowego PC World. Eksperci zajmujący się tematyką nowych technologii wyróżnili nazwa.pl za wdrożenie technologii CloudHosting, zapewniającej wydajność i niezawodność dostarczanych usług hostingowych. Redakcja PC World doceniła nazwa.pl za szybkość działania, skalowalność zasobów oraz reakcję na awarie w ułamkach sekund. Wybór odpowiedniej technologii jest niezwykle istotny zarówno dla planowania, jak i poszerzania oferty dla obecnych oraz przyszłych klientów. Klienci korzystający z oferty nazwa.pl mają pewność, że ich usługi działają zawsze z najwyższą dynamiką i są dostępne o każdej porze dnia i nocy. Wielomilionowe inwestycje poczynione przez nazwa.pl w infrastrukturę chmury sprawiły, że usługa CloudHosting pod każdym względem przewyższa klasyczny hosting. Najszybszy hosting w Polsce Tradycyjny hosting jest obsługiwany przez jeden serwer, podczas gdy na hostingu w chmurze nazwa.pl każda strona WWW obsługiwana jest jednocześnie na kilkuset serwerach. CloudHosting w nazwa.pl wykorzystuje procesory serwerowe Intel Xeon E-2288G z wysokim taktowaniem zegara – aż 5 GHz, które zapewniają bardzo szybkie i niezawodne działanie każdego serwisu WWW. Na wydajne i bezawaryjne działanie nie mają też wpływu obciążenia, jakie generują strony internetowe innych klientów. Ciągłości działania stron internetowych obsługiwanych...
efektywna praca zdalna
13 czerwca 2019

Jak pracować z domu i naprawdę pracować

Nowy projekt czeka, a Ty parzysz kolejną kawę, ucinasz sobie drzemkę lub oglądasz serial na Netflixie? Nie jesteś sam... Nowy projekt czeka, a Ty parzysz kolejną kawę, ucinasz sobie drzemkę lub oglądasz serial na Netflixie? Nie jesteś sam — problemy z produktywnością ma większość pracujących w domu freelancerów. Poznaj praktyczne sposoby, które pomogą Ci radzić sobie z odwlekaniem. Dlaczego odwlekamy Prokrastynacja to odkładanie na później czynności, które mamy do wykonania. Można uznać, że to bardziej elegancka nazwa dla lenistwa, ale przyczyny zjawiska są bardziej złożone. Jedną z nich jest chęć doświadczenia natychmiastowej przyjemności, jaką daje „odpuszczenie sobie” trudniejszego zadania i zajęcie czymś mniej wymagającym (np. wspomnianym Netflixem). Inna przyczyna to np. lęk przed porażką. Szczególnie dla perfekcjonistów praca jest źródłem niepokoju, gdyż czują presję, by wykonać ją doskonale. Odwlekając, unikają nieprzyjemnego uczucia. Prokrastynacja skutkuje oczywiście większym stresem, niż ten, który odczuwałbyś w trakcie terminowego wykonywania pracy. Stresujące jest nie tylko robienie wszystkiego na ostatnią chwilę, ale też wcześniejsze myślenie o potrzebie podjęcia się zadania. Dochodzi do tego poczucie winy wynikające z faktu, że zajmujesz się czymś innym niż praca oraz obniżone poczucie wartości. Jasne cele i mniejsze etapy Czasem trudno zmobilizować się do wykonania danej pracy, gdyż jest jej zwyczajnie zbyt dużo. Warto wtedy jasno sformułować konkretne działania kierujące do jej wykonania. Służyć do tego mogą menedżery zadań...
nazwa.pl dostawcą dla polskiego systemu bezpieczeństwa
31 stycznia 2019

nazwa.pl kluczowym dostawcą dla polskiego systemu bezpieczeństwa

Ministerstwo Cyfryzacji uznało firmę nazwa.pl za operatora usługi kluczowej w sektorze infrastruktury, polegającej na prowadzeniu... Ministerstwo Cyfryzacji uznało firmę nazwa.pl za operatora usługi kluczowej w sektorze infrastruktury, polegającej na prowadzeniu autorytatywnego serwera DNS. Zdaniem ekspertów Ministerstwa usługi świadczone przez nazwa.pl mają kluczowe znaczenie dla utrzymania działalności społecznej oraz gospodarczej. Spółka obsługuje około 25% rynku domen w Polsce, będąc największym usługodawcą w obszarze rejestracji domen i hostingu. Uznanie operatora i jego usług za kluczowe dla cyberbezpieczeństwa Polski stanowi kolejne potwierdzenie wiodącej pozycji nazwa.pl na rynku usług cyfrowych i docenienie jej wkładu w rozwój cyberbezpieczeństwa w Polsce. Firma uzyskała ten status jako pierwsza w Polsce w branży, w której działa. Ustawa z dnia 5 lipca 2018 roku o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa wyznaczyła operatorom kluczowych usług najwyższe standardy działania w zakresie bezpieczeństwa świadczonych przez nich usług. Na operatorze usługi kluczowej ciąży obowiązek utrzymywania systemu zarządzania bezpieczeństwem w systemie informacyjnym zapewniającego prowadzenie systematycznego szacowania ryzyka wystąpienia incydentu oraz zarządzanie tym ryzykiem. Podmioty takie jak nazwa.pl zobowiązane są do utrzymywania najwyższych środków technicznych i organizacyjnych, stałego monitorowania informacji o zagrożeniach cyberbezpieczeństwa i podatnościach na incydenty systemów informacyjnych...
usługa active cloud biznes
4 grudnia 2018

Usługa Active Cloud Biznes polecana przez redakcję PC World

nazwa.pl po raz kolejny została polecona przez opiniotwórczy magazyn PC World. W grudniowym numerze pisma ukazał się... Firma nazwa.pl po raz kolejny została polecona przez opiniotwórczy magazyn PC World. W grudniowym numerze pisma ukazał się obszerny materiał dotyczący usług hostingowych, które przeznaczone są do obsługi platformy WordPress. To kolejne wyróżnienie, jakie redakcja przyznała usługom hostingowym nazwa.pl z linii Active Cloud. Artykuł zwraca także uwagę na fakt, że przyszłość usług hostingowych zmierza w kierunku rozwiązań chmurowych, z których korzysta nazwa.pl. W przeprowadzonym przez redakcję PC World porównaniu pod uwagę brany był dobrze znany hosting Active Cloud Biznes. Nazwa.pl tuż przed wydaniem magazynu wprowadziła do oferty nową usługę WordPress Cloud, dlatego też do porównania została wzięta usługa Active Cloud Biznes, a nie WordPress Cloud. A szkoda, bo usługi WordPress Cloud, z niespotykaną nigdzie mocą obliczeniową aż 16 wirtualnych procesorów, realizowane w technologii chmury, to obecnie najbardziej wydajny i najszybszy hosting w Polsce. Technologie nazwa.pl w służbie szybkości Redakcja PC World podkreśla w artykule także znaczenie technologii przyspieszających działanie stron WWW, takich jak protokoły HTTP/2 oraz TLS 1.3, które zauważalnie wpływają na szybsze ładowanie się stron w przeglądarce internetowej użytkownika. Nowością na polskim rynku jest także wprowadzenie przez nazwa.pl pakietu rozwiązań opartych na technologii CDN (Content Delivery Network). Pierwszy węzeł CDN nazwa.pl w Polsce zapewniający cache’owanie statycznych treści został uruchomiony...
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(164)
  • CDN(30)
  • WordPress(68)
  • e-Sklep(64)
  • Backup(24)
  • Poczta(24)
  • VPS(18)
  • Internet i technologia(141)
  • Webmastering(43)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Centrum Pomocy
  • Blog nazwa.pl
  • Testuj szybkość WWW
  • Szukaj w Centrum Pomocy
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Gwarancja nazwa.pl
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 tel. komórkowe
  • 801 33 22 33 tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Program Partnerski 50% prowizji

Twój unikatowy kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwi Twoim znajomym skorzystanie ze zniżki 20% na usługi nazwa.pl świadczone w Modelu Abonamentowym. Przekaż voucher z kodem lub link polecający i zyskaj stałe wynagrodzenie w wysokości 25% od każdej wpłaty za poleconą usługę. Kod rabatowy na voucherze i w  linku polecającym jest wielorazowego użytku, dlatego możesz go przekazać dowolnej liczbie osób.

ISO
© 2022 nazwa.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone