Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Lider hostingu w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
    • test2speed.pl Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Kopia zapasowa poczty
    • Mail Backup 25 GB
    • Mail Backup 100 GB
    • Mail Backup 250 GB
    • Mail Backup Pay-Per-Use
    Kopia zapasowa komputera
    • Cloud Backup 25 GB
    • Cloud Backup 100 GB
    • Cloud Backup 250 GB
    • Cloud Backup Pay-Per-Use
    Bezpieczeństwo hostingu
    • Kopia zapasowa na CloudHosting
    • Odzyskaj dane korzystając z Usług IT

    Technologie: tworzenie kopii bezpieczeństwa w oparciu o harmonogram oraz na żądanie, szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania danych z kopii do 90 dni wstecz, aplikacja Windows, macOS i Linux

  • Domeny
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukaj domenę
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Usługi dla domen
    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
    • DNSSEC
  • Poczta
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Migracja
    • Przenieś pocztę na CloudMail
    Opcje
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT
  • Hosting
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Hosting za użycie z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Hosting abonamentowy z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Hosting Pay-Per-Use
  • WordPress
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    WordPress z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WordPress
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-Sklep
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rozwiązania e-commerce z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w największych miastach w Polsce oraz w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • CDN nazwa.pl Polska
    • CDN nazwa.pl Europa
    • CDN nazwa.pl World
  • VPS
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 250 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu EPIX (Warszawa, Katowice, Poznań), TPIX, PLIX, Thinx, POZIX, WRIX, CIX oraz ESpanix i AMS-IX

  • SSL
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Opcje
    • Usługi IT
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 zł/rok | eu – 5 zł/rok | com – 40 zł/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 3 marca 2020

Kiedy warto przeprowadzić rebranding?

Tagi: brand firma logo marka rebranding
rebranding - kiedy go przeprowadzić

Sukces firmy zależy w dużej mierze od tego, jak nasza marka postrzegana jest przez klientów. Trzeba pamiętać, że sprzedajemy bowiem nie tylko produkt, ale też jego wyobrażenie w umysłach odbiorców. Co jednak, jeśli nasza marka nie spełnia nadziei, jakie w niej pokładamy? Może wtedy czas na zmianę, czyli rebranding?

Co to jest rebranding?

Rebranding to zmiana wszystkich lub wybranych elementów marki w celu osiągnięcia lepszych rezultatów w sprzedaży i poprawy konkurencyjności firmy. Czasem jest to zmiana rewolucyjna, wraz z wprowadzeniem nowych produktów na rynek. Wtedy proces rebrandingu oznacza stworzenie nowej strategii marki i nowego sposobu komunikacji z klientami.

Zdarza się także, że rebranding polega jedynie na zmianie nazwy i logo firmy. Ten proces również musi zostać poprzedzony kompleksowymi badaniami rynku (chyba że nasza firma nie ma jeszcze rozpoznawalnej marki).

Nie można nazwać jednak rebrandingiem samego „odświeżenia” logo i zmiany jego estetyki. Tak więc ostatnie zmiany, np. w logo Google, związane z jego uwspółcześnieniem, to po prostu stosunkowo drobny „lifting”. Nie zmienia to faktu, że z tego typu liftingu wynikają duże zmiany związane z oznakowaniem produktów, biur czy placówek handlowych, dlatego jest to również poważna decyzja.

Rebranding — korzyści i zagrożenia

Rebranding może przynieść firmie realne korzyści:

  • zwiększyć rozpoznawalność marki,
  • poprawić konkurencyjność firmy,
  • wprowadzić nowe produkty na rynek,
  • zwiększyć marżę oraz obroty,
  • podnieść status marki, np. przenosząc ją do segmentu premium.

Skuteczny rebranding może zatem przełożyć się pozytywnie na dochody firmy. Niestety nieprzemyślany proces rebrandingu to z kolei wielkie koszty związane ze zmianą identyfikacji produktów i punktów sprzedaży. Największym zagrożeniem jest jednak utrata klientów, którzy przestaną rozpoznawać markę, do której są przywiązani.

Kiedy przeprowadzić rebranding?

Decyzja o przeprowadzeniu rebrandingu musi być bardzo dobrze przemyślana i najlepiej poparta rzetelnymi badaniami. W innym przypadku proces może przynieść rezultaty odwrotne od zamierzonych.

Warto zastanowić się nad rebrandingiem, kiedy:

Dwie firmy łączą się ze sobą

Gdy zajdzie sytuacja połączenia się dwóch firm, możliwe jest albo przyjęcie przez jedną z nich marki drugiej, albo stworzenie nowej tożsamości. Sytuacja wchłonięcia jednej marki przez drugą wystąpiła np. w przypadku połączenia sieci komórkowych Era i T-Mobile:

W przypadku połączenia dwóch sieci komórkowych Era i T-Mobile zostało wykorzystane logo T-Mobile. Czytaj więcej na blogu nazwa.pl.

W takiej sytuacji niezbędna jest intensywna kampania reklamowa, ponieważ ryzykujemy utratę klientów, którzy byli przywiązani do znanej sobie marki. Dlatego zawsze trzeba rozważyć, czy ten zabieg jest opłacalny.

Istnieją także przykłady połączenia dwóch marek. Tak było w przypadku Cyfry+ i telewizji N:

Istnieją także przykłady połączenia dwóch marek. Tak było w przypadku Cyfry+ i telewizji N. Czytaj więcej na blogu nazwa.pl.

W tym przypadku rebranding nie przebiegł bez problemów. Połączenie oferty programowej obu platform doprowadziło do stworzenia nowych, droższych pakietów, co spotkało się z masowymi protestami w Internecie. Jest to najlepszy dowód na to, iż akcja łączenia firm i rebrandingu (tutaj rozumianego bardzo szeroko, wraz ze zmianą produktu) musi przebiegać w sposób bardzo przemyślany, także pod kątem ewentualnych zmian w ofercie.

Jednakże w sytuacji łączenia się dwóch firm rebranding jest zazwyczaj koniecznością. Służyć ma w założeniu wzmocnieniu marki i poszerzeniu oferty oraz grona klientów. Musi być przeprowadzony jednak bardzo starannie, na podstawie dobrze przygotowanej strategii. Inaczej może obrócić się przeciwko firmie, która straci klientów.

Gdy nazwa firmy nie zapada w pamięć

Nazwa firmy powinna być unikalna, niemożliwa do pomylenia z nazwami innych firm oraz łatwa do zapamiętania. Trzeba pamiętać, że musi zakorzenić się w umysłach odbiorców, budząc przy tym pożądane przez nas skojarzenia.

Istnieje wiele przykładów firm, które zmieniły nazwę (i przy tym oczywiście logo). Zdecydowało się na to u początków swojego istnienia Google, którego pierwsza wyszukiwarka nazywała się BackRub.

Zdecydowało się na to u początków swojego istnienia Google, którego pierwsza wyszukiwarka nazywała się BackRub. Czytaj więcej na blogu nazwa.pl.

Założyciele Google, Larry Page i Sergey Brin, zdecydowali się na zmianę nazwy, ponieważ słowo „Google” lepiej wyrażało misję ich firmy. „Google” pochodzi bowiem od terminu matematycznego „googol”, oznaczającego liczbę reprezentowaną przez cyfrę 1, a następnie 100 zer.

Nowa nazwa miała nawiązywać do misji zorganizowania poprzez mechanizm wyszukiwarki olbrzymiej ilości informacji w Internecie. Poza tym trzeba przyznać, że Google to nazwa łatwiejsza do zapamiętania i lepiej łączy się z pozostałymi usługami firmy. Raczej trudno sobie wyobrazić „BackRub Drive” czy „BackRub Documents”…

Na podobny zabieg zdecydował się obecny eBay, który początkowo nazywał się AuctionWeb. Tutaj impuls wyszedł od strony mediów, które właśnie w ten sposób określały ten serwis aukcyjny. Trzeba przyznać, że zmiana przysłużyła się marce, ponieważ nowa nazwa jest łatwiejsza do zapamiętania i krótsza.

Na rebranding zdecydował się obecny eBay, który początkowo nazywał się AuctionWeb. Dowiedz się więcej na blogu nazwa.pl.

 Gdy marka nie odzwierciedla działalności firmy

Wraz z rozwojem firmy może ona poszerzać swoją działalność lub drastycznie ją zmieniać. W takim przypadku nazwa może nie współgrać z nową strategią firmy i oferowanymi produktami. Stoi to na przeszkodzie jej rozwoju, a także potrafi wprowadzać klientów w błąd.

Przykładem rebrandingu takiego rodzaju jest zmiana nazwy Apple, która może wydawać się kosmetyczna — z Apple Computers na Apple Inc. Nazywamy tę zmianę kosmetyczną, ponieważ Apple, tak czy inaczej, był kojarzony przez klientów właśnie pod nazwą Apple.

Mimo to jednak pełna nazwa firmy występowała oficjalnie w wielu miejscach i CEO Apple Computers, Steve Jobs, w 2007 ogłosił zmianę nazwy firmy właśnie na Apple Incorporated. Uzasadniał to tym, że Apple wraz z wprowadzeniem na rynek takich produktów jak iPhone, Apple TV i iPod, przestał być już firmą stricte komputerową, a zajmującą się raczej elektroniką użytkową.

 

Gdy firma wkracza na nowy rynek

Wkraczając z produktami na nowy rynek, firma powinna wziąć pod uwagę różnice kulturowe oraz ewentualne podobieństwo nazwy z innymi markami występującymi na danym rynku. Nie należy raczej konkurować z markami, które mają już stabilną pozycję na danym rynku (chociaż taka sytuacja zdarza się rzadziej).

Częstszym przypadkiem jest istnienie różnic kulturowych. Niektóre nazwy marek mogą wywoływać niewłaściwe skojarzenia w języku kraju, w którym firma zamierza sprzedawać swoje produkty.

Tak zdarzyło się np. marce Chevrolet, która postanowiła wprowadzić na rynek hiszpańskojęzyczny samochód Nova. W języku hiszpańskim jednak “nova” znaczyło „nie pojedzie”, co nie było pożądanym skojarzeniem dla samochodu. Ostatecznie jednak Chevrolet nie zdecydował się na zmianę nazwy.

Inaczej zachował się Rolls-Royce, wprowadzając na rynek niemiecki model Silver Mist. Po niemiecku „mist” oznacza niestety „nawóz”, zatem nawet z przymiotnikiem „srebrny” nazwa ta była co najmniej niefortunna. Rolls-Royce wybrnął z tego problemu, nazywając swój model na rynku niemieckim “Silver Shadow”, co nie budziło już negatywnych skojarzeń.

Jak przeprowadzić rebranding?

Rebranding jest zazwyczaj poważnym i kosztownym przedsięwzięciem. Jego przeprowadzenie musi być poprzedzone kompleksowymi badaniami rynku oraz stworzeniem przemyślanej strategii.

Częścią strategii musi być staranna analiza konkurencji oraz postrzegania marki przez konsumentów. Równie ważne jest oczywiście zbadanie tego, jaki może być odbiór marki po rebrandingu.

Gdy firma zakończy proces rebrandingu (a nawet przed nim lub w jego trakcie), niezbędna jest także szeroko zakrojona kampania informacyjna i reklamowa. Szczególnie dotyczy to sytuacji, kiedy zostaje zmieniona nazwa firmy, ponieważ klienci muszą dowiedzieć się o nowej marce. Tylko wtedy rebranding może zakończyć się powodzeniem.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
IT CHAMPIONS 2023 - nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
26 maja 2023

IT CHAMPIONS 2023: Spółka nazwa.pl liderem hostingu w chmurze.

Uroczysta gala IT CHAMPIONS to cykliczne wydarzenie, które gromadzi największe firmy informatyczne działające... Uroczysta gala IT CHAMPIONS to cykliczne wydarzenie, które gromadzi największe firmy informatyczne działające w Polsce. Jej celem jest wyróżnienie podmiotów, których oferta ma niebagatelny wpływ na krajowy rynek IT. Tegoroczna edycja odbyła się 25.05.2023 r. w Warszawie, a wśród jej laureatów ponownie znalazła się nazwa.pl, otrzymując prestiżowy tytuł „Lider Hostingu w Chmurze”. Spółka nazwa.pl to dziś najczęściej wybierany w Polsce dostawca hostingu w chmurze i rejestrator domen. Z naszych usług premium skorzystało już ponad 1 000 000 Klientów. Innowacyjne technologie, które oferujemy, pozwalają przedsiębiorcom, instytucjom i osobom prywatnym skutecznie rozwijać swoją działalność w sieci. Otrzymane przez nas wyróżnienie „Lider Hostingu w Chmurze” tylko to potwierdza. Ten moment to doskonała okazja, żeby napisać, co działo się u nas w ostatnim roku i co zaważyło o przyznaniu nam wspomnianej nagrody. Bezkonkurencyjne usługi W nazwa.pl od zawsze słuchamy naszych Klientów. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom użytkowników hostingu premium, wyposażyliśmy go w unikalne narzędzie do wykonywania kopii zapasowych danych. To jedyne rozwiązanie, dzięki któremu użytkownik nie tylko może planować automatyczne wykonywanie kopii zapasowych plików, baz danych i kont e-mail, czy odtwarzać samodzielnie te dane kilkoma kliknięciami myszki, lecz także przechowywać swoje kopie przez nieograniczony czas w zewnętrznym Data Center. Zarządzanie backupem jest niezwykle proste i nie wymaga zaawansowanej wiedzy technicznej, wszystko realizowane jest z poziomu CloudHosting Panel...
CloudHosting Panel do zarządzania hostingiem w nazwa.pl
3 listopada 2021

CloudHosting Panel do zarządzania hostingiem w nazwa.pl

CloudHosting Panel to nowe narzędzie służące do zarządzania hostingiem w nazwa.pl, wykonane w nowoczesnej... CloudHosting Panel to nowe narzędzie służące do zarządzania hostingiem w nazwa.pl, wykonane w nowoczesnej stylistyce i kilku układach funkcjonalnych. Dzięki możliwościom szybkiego przełączenia widoków stanowi intuicyjne rozwiązanie dla każdego, kto kiedykolwiek korzystał z popularnych paneli, takich jak cPanel, DirectAdmin, Plesk, czy też Active.admin. Nowatorski program umożliwia również zarządzanie cache w CDN nazwa.pl oraz dostarcza bardzo wielu interesujących statystyk wykorzystania usługi. CloudHosting Panel to autorskie narzędzie przygotowane do zarządzania usługami hostingowymi nazwa.pl, które zastąpiło dotychczas używany panel Active.admin. Zapewnia ono bardzo szybkie wykonywanie funkcji administracyjnych na serwerze, w nowoczesnej stylistyce intuicyjnego interfejsu graficznego. Projektując wygląd nowego panelu, wzięto pod uwagę dotychczasowe przyzwyczajenia użytkowników, którzy korzystając wcześniej z usług innych firm, mieli dostęp do konkurencyjnych rozwiązań. Nie zapomniano jednak również o dotychczasowych Klientach, którzy otrzymali możliwość zarządzania swoimi usługami w układzie bardzo podobnym do Active.admin. Trzy układy nawigacji Projektując układ nowego narzędzia, dodano możliwość przełączania się pomiędzy widokami, które nawiązują do układów znanych w innych tego typu programach. Dzięki temu korzystanie z nowego narzędzia CloudHosting Panel będzie bardziej intuicyjne...
CDN nazwa.pl w Polsce
20 października 2021

CDN nazwa.pl w Polsce

CDN nazwa.pl został rozbudowany o nowe węzły uruchomione w kluczowych miastach wojewódzkich w Polsce... CDN nazwa.pl został rozbudowany o nowe węzły uruchomione w kluczowych miastach wojewódzkich w Polsce. Warszawa, Kraków, Wrocław, Poznań, Katowice i Gdańsk to lokalizacje serwerów cache, które przechowują kopie stron WWW użytkowników usług CloudHosting nazwa.pl. Rozbudowana sieć dystrybucji treści w obrębie Polski znacznie przyspiesza szybkość wczytywania witryn internetowych utrzymywanych przez spółkę. Sieć Content Delivery Network w obrębie Polski Zazwyczaj CDN kojarzy się z dystrybucją treści w skali globalnej oraz z serwerami umieszczonymi na różnych kontynentach. Tyle tylko że większość właścicieli polskich stron WWW deklaruje, iż odbiorcami ich serwisów są wyłącznie Polacy, łączący się z Polski. Potwierdzają to również badania przeprowadzone w kwietniu 2021 roku, z których wynika, że 73% odbiorców polskich stron WWW faktycznie pochodzi z naszego kraju. Usługa dostarczania treści przez węzły CDN zlokalizowane w Polsce ma duży sens, bo — pomimo że Polska nie jest ogromnym krajem — to jednak opóźnienia w przesyłaniu danych sprawiają, że ta sama strona na Pomorzu czy Śląsku wczytuje się nawet dwa razy dłużej niż w Warszawie. Dłuższe wczytywanie stron poza Warszawą wynika z dużo dalszej drogi, jaką musi przebyć informacja od serwera do komputera użytkownika. Ponieważ nikt nie życzy sobie, aby jego strona działała szybko w Warszawie, a wolno w innych częściach Polski, to rozwiązaniem jest oczywiście zastosowanie znanej już technologii Content Delivery Network z serwerami rozmieszczonymi w różnych miejscach w Polsce...
VPS z Windows Server od dzisiaj w nazwa.pl
9 grudnia 2020

VPS z Windows Server od dzisiaj w nazwa.pl!

Wydarzenia ostatnich miesięcy zmieniły sposób funkcjonowania firm. Jedną z najbardziej odczuwalnych zmian jest... Wydarzenia ostatnich miesięcy zmieniły sposób funkcjonowania firm. Jedną z najbardziej odczuwalnych zmian jest masowe przechodzenie na tryb pracy zdalnej. Co zrobić, aby przebiegała ona sprawnie? Mamy na to sposób! Właśnie dziś nazwa.pl wprowadza do swojej oferty serwery VPS działające w oparciu o system operacyjny Windows Server. Windows Server to, jak sama nazwa wskazuje, serwerowa wersja najpopularniejszego systemu operacyjnego dla komputerów osobistych, z intuicyjnym w obsłudze interfejsem graficznym, zapewniającym wygodne wykonywanie wszystkich czynności biurowych w trybie zdalnym. Umożliwia uruchamianie między innymi oprogramowania ERP, programów księgowych oraz komunikatorów. Sprawdź, jakie możliwości dla Ciebie i Twojej firmy, w czasie dynamicznej transformacji cyfrowej, stwarza Windows Server na serwerze VPS! Do czego można wykorzystać VPS z Windows Server? Uniwersalność serwerów VPS, a tym bardziej tych działających w oparciu o system operacyjny Windows Server, zapewnia szeroki zakres ich zastosowania. Niezależnie od tego, czy jesteś doświadczonym developerem, dopiero się uczysz, czy szukasz środowiska dla prowadzenia prywatnych projektów lub narzędzi dla dużej firmy, to rozwiązanie jest dla Ciebie. System operacyjny Windows na serwerze VPS umożliwia pracę z technologiami .NET i MS SQL, a także zapewnia dostęp do wielu narzędzi ułatwiających prowadzenie biznesu, jak m.in...
6 narzędzi do hakowania wzrostu w e-commerce | nazwa.pl
18 sierpnia 2020

6 narzędzi do hakowania wzrostu w e-commerce

Growth hacking to nadal nowe pojęcie w digital marketingu. Podejście to jednak może znacząco zwiększyć sprzedaż sklepu... Growth hacking to nadal nowe pojęcie w digital marketingu. Podejście to jednak może znacząco zwiększyć sprzedaż sklepu internetowego, a jednocześnie nie wymaga dużych inwestycji. Na czym polega hakowanie wzrostu i jak to robić? Co to jest growth hacking? Hakowanie wzrostu (growth hacking) to pojęcie pozbawione stałej definicji (mimo że powszechnie stosowane). Jest enigmatyczne także dlatego, że z założenia nie opiera się na skodyfikowanej metodologii. Growth hacking działa na zasadzie znajdywania sposobów omijania tradycyjnych metod marketingowych w celu maksymalizowania wzrostu. Aby znaleźć skuteczne „haczki”, należy wyzbyć się tradycyjnego myślenia w dziedzinie marketingu i zastosować innowacyjne rozwiązania oparte na nowych technologiach. Zaletą tej metody jest nie tylko optymalizacja rozwoju firmy, ale także to, że stosować ją mogą zarówno duże organizacje, jak i nawet początkujące startupy. Dla tych ostatnich growth hacking jest zresztą najlepszą metodą na maksymalizację wzrostu, ponieważ nie dysponują one środkami na bardziej kosztowny marketing. Niezbędne cechy growth hakera - kreatywność Bez pomysłowości i otwarcia na nowe rozwiązania nie sposób „obejść” tradycyjnych sposobów generowania wzrostu. Pojawiające się trendy należy uważnie obserwować i wyciągać z nich wnioski, tworząc techniki odpowiednie dla własnej działalności. Niezbędne jest również obserwowanie działań konkurencji, aby nie tylko nie zostać za nią w tyle, ale nawet ją wyprzedzić...
jak zaprojektować logo
8 lipca 2019

Jakie powinno być Twoje logo i dlaczego powierzyć projektowanie profesjonaliście

Logo będzie z Tobą tak długo, jak Twoja firma. To z nim klienci będą kojarzyć Twoją działalność, widząc je na stronie WWW... Logo będzie z Tobą tak długo, jak Twoja firma. To z nim klienci będą kojarzyć Twoją działalność, widząc je na stronie internetowej, produktach czy szyldach. Dowiedz się, na jakie pytania powinieneś sobie odpowiedzieć, przystępując do zadania stworzenia logo. Czy logo ma mi się podobać? Tak, oczywiście. Ale to nie Twój gust powinien być jedynym sędzią przy jego wyborze. Logo powinno wynikać z planowania i analizy, nie z zupełnie swobodnego procesu twórczego. Tylko dzięki temu jest szansa na to, że spełni swoją funkcję. Dlatego warto przygotować dokładne wytyczne dla projektanta zawierające informacje dotyczące firmy. Dobrze jest też znać zasady tworzenia logo, by móc kompetentnie ocenić jego pracę. Nie należy jednak przeceniać swoich możliwości w tej dziedzinie. Najczęściej lepiej jest zaufać doświadczonemu specjaliście. Kto powinien zaprojektować moje logo? Przede wszystkim o wyborze projektanta nie powinna decydować cena jego usług. Oczywiście należy operować w rozsądnych dla Ciebie granicach. Unikaj jednak ofert typu „logo za 100 zł”, gdyż oznaczają one, że projektant poświęci na Twoje logo bardzo mało czasu i wykona je najprawdopodobniej powielając najbardziej oczywiste schematy. Efekt jego pracy może być także niedoskonały pod względem technicznym...
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(183)
  • CDN(32)
  • WordPress(68)
  • e-Sklep(64)
  • Backup(25)
  • Poczta(30)
  • VPS(18)
  • Internet i technologia(147)
  • Webmastering(54)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Zasady rejestracji domen
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Gwarancja nazwa.pl
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 tel. komórkowe
  • 801 33 22 33 tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Program Partnerski 50% prowizji

Twój unikatowy kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwi Twoim znajomym skorzystanie ze zniżki 20% na usługi nazwa.pl świadczone w Modelu Abonamentowym. Przekaż voucher z kodem lub link polecający i zyskaj stałe wynagrodzenie w wysokości 25% od każdej wpłaty za poleconą usługę. Kod rabatowy na voucherze i w  linku polecającym jest wielorazowego użytku, dlatego możesz go przekazać dowolnej liczbie osób.

ISO
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2023 nazwa.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.