Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 3 marca 2020

Kiedy warto przeprowadzić rebranding?

Tagi: brand firma logo marka rebranding
rebranding - kiedy go przeprowadzić

Sukces firmy zależy w dużej mierze od tego, jak nasza marka postrzegana jest przez klientów. Trzeba pamiętać, że sprzedajemy bowiem nie tylko produkt, ale też jego wyobrażenie w umysłach odbiorców. Co jednak, jeśli nasza marka nie spełnia nadziei, jakie w niej pokładamy? Może wtedy czas na zmianę, czyli rebranding?

Co to jest rebranding?

Rebranding to zmiana wszystkich lub wybranych elementów marki w celu osiągnięcia lepszych rezultatów w sprzedaży i poprawy konkurencyjności firmy. Czasem jest to zmiana rewolucyjna, wraz z wprowadzeniem nowych produktów na rynek. Wtedy proces rebrandingu oznacza stworzenie nowej strategii marki i nowego sposobu komunikacji z klientami.

Zdarza się także, że rebranding polega jedynie na zmianie nazwy i logo firmy. Ten proces również musi zostać poprzedzony kompleksowymi badaniami rynku (chyba że nasza firma nie ma jeszcze rozpoznawalnej marki).

Nie można nazwać jednak rebrandingiem samego „odświeżenia” logo i zmiany jego estetyki. Tak więc ostatnie zmiany, np. w logo Google, związane z jego uwspółcześnieniem, to po prostu stosunkowo drobny „lifting”. Nie zmienia to faktu, że z tego typu liftingu wynikają duże zmiany związane z oznakowaniem produktów, biur czy placówek handlowych, dlatego jest to również poważna decyzja.

Rebranding — korzyści i zagrożenia

Rebranding może przynieść firmie realne korzyści:

  • zwiększyć rozpoznawalność marki,
  • poprawić konkurencyjność firmy,
  • wprowadzić nowe produkty na rynek,
  • zwiększyć marżę oraz obroty,
  • podnieść status marki, np. przenosząc ją do segmentu premium.

Skuteczny rebranding może zatem przełożyć się pozytywnie na dochody firmy. Niestety nieprzemyślany proces rebrandingu to z kolei wielkie koszty związane ze zmianą identyfikacji produktów i punktów sprzedaży. Największym zagrożeniem jest jednak utrata klientów, którzy przestaną rozpoznawać markę, do której są przywiązani.

Kiedy przeprowadzić rebranding?

Decyzja o przeprowadzeniu rebrandingu musi być bardzo dobrze przemyślana i najlepiej poparta rzetelnymi badaniami. W innym przypadku proces może przynieść rezultaty odwrotne od zamierzonych.

Warto zastanowić się nad rebrandingiem, kiedy:

Dwie firmy łączą się ze sobą

Gdy zajdzie sytuacja połączenia się dwóch firm, możliwe jest albo przyjęcie przez jedną z nich marki drugiej, albo stworzenie nowej tożsamości. Sytuacja wchłonięcia jednej marki przez drugą wystąpiła np. w przypadku połączenia sieci komórkowych Era i T-Mobile:

W przypadku połączenia dwóch sieci komórkowych Era i T-Mobile zostało wykorzystane logo T-Mobile. Czytaj więcej na blogu nazwa.pl.

W takiej sytuacji niezbędna jest intensywna kampania reklamowa, ponieważ ryzykujemy utratę klientów, którzy byli przywiązani do znanej sobie marki. Dlatego zawsze trzeba rozważyć, czy ten zabieg jest opłacalny.

Istnieją także przykłady połączenia dwóch marek. Tak było w przypadku Cyfry+ i telewizji N:

Istnieją także przykłady połączenia dwóch marek. Tak było w przypadku Cyfry+ i telewizji N. Czytaj więcej na blogu nazwa.pl.

W tym przypadku rebranding nie przebiegł bez problemów. Połączenie oferty programowej obu platform doprowadziło do stworzenia nowych, droższych pakietów, co spotkało się z masowymi protestami w Internecie. Jest to najlepszy dowód na to, iż akcja łączenia firm i rebrandingu (tutaj rozumianego bardzo szeroko, wraz ze zmianą produktu) musi przebiegać w sposób bardzo przemyślany, także pod kątem ewentualnych zmian w ofercie.

Jednakże w sytuacji łączenia się dwóch firm rebranding jest zazwyczaj koniecznością. Służyć ma w założeniu wzmocnieniu marki i poszerzeniu oferty oraz grona klientów. Musi być przeprowadzony jednak bardzo starannie, na podstawie dobrze przygotowanej strategii. Inaczej może obrócić się przeciwko firmie, która straci klientów.

Gdy nazwa firmy nie zapada w pamięć

Nazwa firmy powinna być unikalna, niemożliwa do pomylenia z nazwami innych firm oraz łatwa do zapamiętania. Trzeba pamiętać, że musi zakorzenić się w umysłach odbiorców, budząc przy tym pożądane przez nas skojarzenia.

Istnieje wiele przykładów firm, które zmieniły nazwę (i przy tym oczywiście logo). Zdecydowało się na to u początków swojego istnienia Google, którego pierwsza wyszukiwarka nazywała się BackRub.

Zdecydowało się na to u początków swojego istnienia Google, którego pierwsza wyszukiwarka nazywała się BackRub. Czytaj więcej na blogu nazwa.pl.

Założyciele Google, Larry Page i Sergey Brin, zdecydowali się na zmianę nazwy, ponieważ słowo „Google” lepiej wyrażało misję ich firmy. „Google” pochodzi bowiem od terminu matematycznego „googol”, oznaczającego liczbę reprezentowaną przez cyfrę 1, a następnie 100 zer.

Nowa nazwa miała nawiązywać do misji zorganizowania poprzez mechanizm wyszukiwarki olbrzymiej ilości informacji w Internecie. Poza tym trzeba przyznać, że Google to nazwa łatwiejsza do zapamiętania i lepiej łączy się z pozostałymi usługami firmy. Raczej trudno sobie wyobrazić „BackRub Drive” czy „BackRub Documents”…

Na podobny zabieg zdecydował się obecny eBay, który początkowo nazywał się AuctionWeb. Tutaj impuls wyszedł od strony mediów, które właśnie w ten sposób określały ten serwis aukcyjny. Trzeba przyznać, że zmiana przysłużyła się marce, ponieważ nowa nazwa jest łatwiejsza do zapamiętania i krótsza.

Na rebranding zdecydował się obecny eBay, który początkowo nazywał się AuctionWeb. Dowiedz się więcej na blogu nazwa.pl.

 Gdy marka nie odzwierciedla działalności firmy

Wraz z rozwojem firmy może ona poszerzać swoją działalność lub drastycznie ją zmieniać. W takim przypadku nazwa może nie współgrać z nową strategią firmy i oferowanymi produktami. Stoi to na przeszkodzie jej rozwoju, a także potrafi wprowadzać klientów w błąd.

Przykładem rebrandingu takiego rodzaju jest zmiana nazwy Apple, która może wydawać się kosmetyczna — z Apple Computers na Apple Inc. Nazywamy tę zmianę kosmetyczną, ponieważ Apple, tak czy inaczej, był kojarzony przez klientów właśnie pod nazwą Apple.

Mimo to jednak pełna nazwa firmy występowała oficjalnie w wielu miejscach i CEO Apple Computers, Steve Jobs, w 2007 ogłosił zmianę nazwy firmy właśnie na Apple Incorporated. Uzasadniał to tym, że Apple wraz z wprowadzeniem na rynek takich produktów jak iPhone, Apple TV i iPod, przestał być już firmą stricte komputerową, a zajmującą się raczej elektroniką użytkową.

 

Gdy firma wkracza na nowy rynek

Wkraczając z produktami na nowy rynek, firma powinna wziąć pod uwagę różnice kulturowe oraz ewentualne podobieństwo nazwy z innymi markami występującymi na danym rynku. Nie należy raczej konkurować z markami, które mają już stabilną pozycję na danym rynku (chociaż taka sytuacja zdarza się rzadziej).

Częstszym przypadkiem jest istnienie różnic kulturowych. Niektóre nazwy marek mogą wywoływać niewłaściwe skojarzenia w języku kraju, w którym firma zamierza sprzedawać swoje produkty.

Tak zdarzyło się np. marce Chevrolet, która postanowiła wprowadzić na rynek hiszpańskojęzyczny samochód Nova. W języku hiszpańskim jednak “nova” znaczyło „nie pojedzie”, co nie było pożądanym skojarzeniem dla samochodu. Ostatecznie jednak Chevrolet nie zdecydował się na zmianę nazwy.

Inaczej zachował się Rolls-Royce, wprowadzając na rynek niemiecki model Silver Mist. Po niemiecku „mist” oznacza niestety „nawóz”, zatem nawet z przymiotnikiem „srebrny” nazwa ta była co najmniej niefortunna. Rolls-Royce wybrnął z tego problemu, nazywając swój model na rynku niemieckim “Silver Shadow”, co nie budziło już negatywnych skojarzeń.

Jak przeprowadzić rebranding?

Rebranding jest zazwyczaj poważnym i kosztownym przedsięwzięciem. Jego przeprowadzenie musi być poprzedzone kompleksowymi badaniami rynku oraz stworzeniem przemyślanej strategii.

Częścią strategii musi być staranna analiza konkurencji oraz postrzegania marki przez konsumentów. Równie ważne jest oczywiście zbadanie tego, jaki może być odbiór marki po rebrandingu.

Gdy firma zakończy proces rebrandingu (a nawet przed nim lub w jego trakcie), niezbędna jest także szeroko zakrojona kampania informacyjna i reklamowa. Szczególnie dotyczy to sytuacji, kiedy zostaje zmieniona nazwa firmy, ponieważ klienci muszą dowiedzieć się o nowej marce. Tylko wtedy rebranding może zakończyć się powodzeniem.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Ponad 100 atrakcyjnych szablonów maili w Mailer Panel | nazwa.pl
16 stycznia 2025

Ponad 100 atrakcyjnych szablonów maili w Mailer Panel

Narzędzie Mailer Panel, służące do e-mail marketingu, zostało rozbudowane do ponad 100 atrakcyjnych szablonów... Narzędzie Mailer Panel, służące do e-mail marketingu, zostało rozbudowane do ponad 100 atrakcyjnych szablonów wiadomości. Dla wygody użytkowania projekty zostały pogrupowane w cztery kategorie: newslettery, maile informacyjne, eventowe i promocyjne. Zacznij już dzisiaj wysyłać korespondencje do swoich klientów i zwiększ zyski ze swojego biznesu. Zarabiaj na wysyłce maili do swoich klientów Ponad 100 szablonów w Mailer Panel pogrupowanych w cztery kluczowe kategorie, to kolejny krok, dzięki któremu usprawnisz komunikację ze swoimi klientami. Niezależnie od tego, czy prowadzisz regularne kampanie newsletterowe, informujesz o ważnych zmianach w firmie, przesyłasz życzenia, czy promujesz swoje produkty, teraz znajdziesz idealne szablony wiadomości do każdego z tych zadań. Szablony newsletterów – idealne do powiadomień o nowościach Newslettery są jednym z najpopularniejszych sposobów budowania relacji z klientami i informowania ich o tym, co dzieje się w firmie. W Mailer Panel znajdziesz szablony, które doskonale sprawdzą się przy wysyłce regularnych wiadomości o nowościach produktowych, aktualizacjach usług czy wydarzeniach branżowych. Dzięki nowoczesnemu designowi i dobrze przemyślanej strukturze korespondencja stworzona na bazie tych szablonów przyciągnie uwagę Twoich odbiorców i zachęci ich do interakcji z treścią...
Spółka nazwa.pl wyróżniona tytułem „Lider Hostingu w Chmurze”
11 czerwca 2024

Spółka nazwa.pl wyróżniona tytułem „Lider Hostingu w Chmurze”

Podczas uroczystej gali IT CHAMPIONS, która odbyła się 6 czerwca 2024 roku w Warszawie, blask reflektorów... Podczas uroczystej gali IT CHAMPIONS, która odbyła się 6 czerwca 2024 roku w Warszawie, blask reflektorów skupił się na najwybitniejszych graczach polskiego sektora IT. To jedno z ważniejszych wydarzeń dla firm informatycznych, które nie tylko redefiniują standardy branży, lecz także inspirują i wdrażają innowacje. Wśród triumfatorów nazwa.pl ponownie zabłysła, zdobywając zaszczytny tytuł "Lider Hostingu w Chmurze". Rynek usług hostingowych promuje dziś tylko te firmy, które stawiają na rozwój. Pozostałe skazane są w długiej perspektywie na porażkę. Profil użytkownika usług IT przez lata ulegał zmianie. Dzisiaj oczekuje on nowoczesnych rozwiązań, które dają przewagę w Internecie. Ponowne przyznanie spółce nazwa.pl tytułu „Lider Hostingu w Chmurze” potwierdza naszą niekwestionowaną pozycję i stanowi dla nas powód do dumy. To także doskonała okazja, aby prześledzić najważniejsze zmiany, które sprawiły, że usługi nazwa.pl są wciąż najchętniej wybierane przez przedsiębiorców i osoby prywatne. Rozwiązania na nowe czasy Wychodząc naprzeciw potrzebom rynku, nazwa.pl stale wprowadza do oferty oczekiwane przez Klientów usługi i funkcjonalności. Można wśród nich wymienić szereg aplikacji i serwerów baz danych oferowanych w modelu SaaS (Software as Service), które pozwalają szybko wdrożyć oprogramowanie i są gotowe do pracy zaraz po aktywacji. To także usługa Kubernetes, zapewniająca środowisko pracy dla aplikacji kontenerowych, z gwarancją dostępnej mocy aż do 8 vCPU...
Autokonfiguracja Memcached na serwerach CloudHosting e-Sklep w nazwa.pl
7 czerwca 2021

Autokonfiguracja Memcached na serwerach CloudHosting e−Sklep w nazwa.pl

Memcached to system buforowania pamięci podręcznej, którego głównym celem jest usprawnienie działania rozbudowanych... Memcached to system buforowania pamięci podręcznej, którego głównym celem jest usprawnienie działania rozbudowanych aplikacji internetowych. Doskonale nadaje się jako narzędzie wspomagające dla sklepów internetowych, potrafiąc przyspieszyć ich działanie nawet kilkukrotnie. Od teraz Memcached skonfigurowany jest automatycznie w ramach instalacji PrestaShop na serwerach CloudHosting e-Sklep! Jeżeli od zawsze marzyłeś, aby prowadzić własny biznes e-commerce lub jeżeli Twoja firma wymaga natychmiastowej transformacji i przejścia do świata online, na pewno zastanawiałeś się, jak najprościej jest to wykonać. W nazwa.pl doskonale rozumiemy, że nie każdy musi być informatykiem czy programistą, dlatego udostępniamy gotowe rozwiązania, aby maksymalnie uprościć i skrócić czas potrzebny na rozpoczęcie handlu online. Dzięki naszej usłudze CloudHosting e-Sklep uruchomisz gotowy i zoptymalizowany sklep internetowy dosłownie w ciągu kilku chwil! Wyselekcjonowane dodatki do PrestaShop na serwerach CloudHosting e-Sklep PrestaShop to oprogramowanie e-commerce, które jest w sposób ciągły rozwijane przez dużą grupę pasjonatów i praktyków z całego świata. Dzięki temu bardzo szybko dostosowuje się ono do zmian, które wynikają z trendów na rynku handlu online, w tym do oczekiwań klientów. Początkujący użytkownik może pogubić się w gąszczu ponad 4000 modułów, które ono oferuje. Nie wszystkie moduły są potrzebne, aby skutecznie...
content marketing - skąd brać pomysły na treści?
12 listopada 2019

Content marketing – skąd czerpać pomysły na treści?

Content marketing jest niezwykle skutecznym narzędziem służącym budowie zaangażowania odbiorców i pozyskiwania nowych klientów... Content marketing jest niezwykle skutecznym narzędziem służącym budowie zaangażowania odbiorców i pozyskiwania nowych klientów. To także niezbędny składnik działań SEO. Co jednak, gdy brakuje nam pomysłów na tworzenie chwytliwych treści? Oto garść porad, skąd czerpać inspiracje. Persony i pragnienia Podstawowym elementem każdej strategii content marketingowej (bez której trudno prowadzić skuteczne działania w tej dziedzinie) jest określenie targetu. Na tej podstawie można zdecydować, jakie treści mogą być atrakcyjne dla konkretnej grupy odbiorców. W określaniu targetu pomocne może być tworzenie tzw. person. Są to postaci potencjalnych klientów, do których adresujemy swój przekaz. Każda z nich określona powinna być poprzez: - dane demograficzne (jak wiek, miejsce zamieszkania, sytuacja zawodowa, wykształcenie, status związku), - pragnienia, potrzeby, aspiracje i obawy, - typowy rozkład dnia pozwalający określić, w jakich sytuacjach klient może wejść w styczność z naszą marką. Poprzez persony, łatwiej wyobrazimy sobie, jakie potrzeby dominują u naszych potencjalnych klientów. W uproszczeniu można je podzielić na dwie kategorie: braku danej rzeczy oraz potrzeby zmiany sytuacji na lepsze. W pierwszym przypadku celem naszych treści jest przekonanie odbiorcy, że w ogóle potrzebuje naszego produktu. W tym kontekście treści mają za zadanie rozbudzenie w kliencie zainteresowania daną rzeczą i wykreowanie potrzeby...
rekomendacje na stronie
1 sierpnia 2019

Jak umieścić na stronie rekomendacje?

Publikowanie rekomendacji klientów to dla firmy doskonały sposób na pozyskanie zaufania osób odwiedzających stronę... Publikowanie rekomendacji klientów to dla firmy doskonały sposób na pozyskanie zaufania osób odwiedzających stronę. Referencje pełnią funkcję tzw. „dowodu społecznego”, wykorzystując fakt, że często kierujemy się w swoich wyborach opiniami innych. Jak zamieścić na stronie rekomendacje? Jakie powinny być rekomendacje Przede wszystkim należy pamiętać, aby rekomendacje były autentyczne. Opinie typu „To wspaniała firma. Tomasz” brzmią bardzo niewiarygodnie i nie tylko nie wzbudzają zaufania klientów, ale prezentują nas w negatywnym świetle. Rekomendacje powinny zostać podpisane imieniem i nazwiskiem, najlepiej wraz z nazwą firmy i stanowiskiem, aby klienci wiedzieli, że ich autorem jest konkretna osoba. Jeśli udzielający rekomendacji się na to zgodzi, możemy opatrzyć opinię zdjęciem, dzięki czemu będzie jeszcze bardziej przekonująca. Dobrze, aby rekomendacje były zwięzłe, ale nie możemy w żaden sposób ingerować w ich treść. Na stronie głównej mogą znaleźć się jednak krótkie cytaty z linkami do całości tekstów znajdujących się na osobnej podstronie. Tam też możemy zgromadzić wszystkie pozostałe referencje, jeżeli zdecydujemy się na opublikowanie na innych podstronach jedynie wybranych. Jak zamieścić rekomendacje za pomocą wtyczki Elementor Elementor jest darmową wtyczką służącą do konstruowania stron w WordPressie metodą przeciągnij i upuść. Jest to najprostszy sposób na stworzenie witryny, ponieważ można...
Instytucja ICANN wezwała do pełnego wdrożenia DNSSEC.
12 kwietnia 2019

ICANN wzywa do wdrożenia DNSSEC. nazwa.pl ma odpowiedź

Instytucja ICANN odpowiedzialna za przyznawanie nazw domen internetowych, wezwała w lutym 2019 roku do pełnego... Instytucja ICANN odpowiedzialna za przyznawanie nazw domen internetowych, wezwała w lutym 2019 roku do pełnego wdrożenia rozszerzenia DNSSEC, mającego na celu zwiększenie bezpieczeństwa w sieci Internet. Zdaniem ICANN ryzyko związane z bezpieczeństwem dla kluczowych części infrastruktury systemu nazw domen DNS wzrosło i konieczne są zmiany. W Polsce procedura zabezpieczania domen z rozszerzeniem .pl rozpoczęła się już 7 lat temu, jednak dopiero zeszły rok można uznać za przełomowy, po włączeniu zabezpieczeń DNSSEC przez największego w Polsce rejestratora domen i usługodawcę hostingu – firmę nazwa.pl, która w pierwszych dniach kwietnia 2019 roku uzyskała przedłużenie akredytacji ICANN na kolejne lata. Lider polskiego rynku usług hostingowych pozostaje wciąż jedynym rodzimym Rejestratorem posiadającym akredytację ICANN. ICANN to organ odpowiedzialny za przyznawanie nazw domen internetowych, określanie ich struktury oraz za całościowy nadzór nad globalnym działaniem serwerów DNS. Według tej instytucji ataki na infrastrukturę DNS są coraz bardziej powszechne i konieczne jest wprowadzenie zabezpieczeń DNSSEC chroniących przed tego typu zagrożeniami. Głównym celem ataków w 2018 roku były kraje Bliskiego Wschodu (m.in. Egpit, Kuwejt, Liban, Arabia Saudyjska i Zjednoczone Emiraty Arabskie) oraz regionu Śródziemnomorskiego (w tym Albania oraz Cypr). Problem dotyczy jednak wszystkich użytkowników Internetu. W Polsce procedura zabezpieczania domen z rozszerzeniem .pl rozpoczęła się już na przełomie 2011 i 2012 roku, jednak dopiero 2018 można uznać za przełomowy, po włączeniu zabezpieczeń DNSSEC przez największego w Polsce rejestratora domen...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(245)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(70)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(168)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.