Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Monitoring
    • Monitoring WWW

    Monitoring WWW mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 22 września 2021

Pozycjonowanie wideo na YouTube

Tagi: marketing marketing internetowy wideo YouTube
Pozycjonowanie wideo na YouTube | nazwa.pl

Wideo w naszych czasach jest najchętniej konsumowanym rodzajem treści. Z tego powodu warto w nie inwestować, gdyż może przełożyć się to na sukces prowadzonych działań marketingowych. Aby jednak filmy przynosiły zamierzony efekt, widzowie  powinni móc łatwo je odnaleźć. Przygotowaliśmy przegląd technik, które pomogą pozycjonować filmiki w najpopularniejszym serwisie wideo – YouTube.

Skup się na słowach kluczowych

Słowa kluczowe mają podstawowe znaczenie dla SEO, także na YouTube. Powinny się one odnosić do tematu filmu (nie mogą wprowadzać w błąd!). Aby znaleźć odpowiednie słowa kluczowe, możemy skorzystać z Google Trends i Planera słów kluczowych. Dobrym sposobem jest zwrócenie uwagi na podpowiedzi, wyświetlające się podczas wpisywania treści do wyszukiwarki serwisu. Warto jest stosować słowa kluczowe z tzw. długiego ogona, co oznacza wyrażenia mniej popularne, bardziej szczegółowe i trafniej opisujące temat. Nie będziemy wtedy zmuszeni do konkurowania z najpowszechniej używanymi frazami.

Oprócz tytułu (o którym za chwilę), trzeba poświęcić trochę czasu także na meta opis (eng. meta description). Może znaleźć się w nim link polecający naszą witrynę internetową lub bloga. Jeśli prowadzimy sklep internetowy i film dotyczy konkretnego produktu, należy go tam podlinkować. Podobnie duże znaczenie ma użycie odpowiednich tagów. Lepiej, aby były one bardziej szczegółowe, co można osiągnąć poprzez konstruowanie ich z więcej niż jednego słowa. Należy umieścić je wówczas w cudzysłowie.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Co powinieneś wiedzieć o SEO i pozycjonowaniu?

Stwórz optymalny tytuł

Tytuł filmu powinien dokładnie informować o jego tematyce. Użytkownik, zanim kliknie w wideo, powinien wiedzieć, czego się może po nim spodziewać. Dzięki właściwemu tytułowi wyraźnie zwiększa się współczynnik klikalności filmu. Warto stosować słowo kluczowe już na początku tytułu (lub jak najbliżej początku), co zwiększa szansę na uzyskanie dobrej pozycji. Pozostała część tytułu, oprócz wartości opisowej, powinna móc zaintrygować użytkownika. Sposobem na przesunięcie słowa kluczowego w stronę początku tytułu może być zastosowanie np. dwukropka lub użycie znaku zapytania, np.: “Zbyt wolna strona? 5 sposobów na lepszą wydajność”.

Stwórz swój optymalny tytuł dla filmów na YouTube | nazwa.pl

Twórz własne napisy

Zamieszczanie napisów ma duże znaczenie dla SEO. Jest to źródło tekstu dodawanego do filmu, które przekazuje wyszukiwarkom. Tak długiej treści nie zamieścimy w opisie filmu, dlatego należy skorzystać z szansy, jaką dają napisy. Trzeba pamiętać, że nie pełnią one jedynie funkcji tłumaczenia treści dla osób nieznających języka polskiego, ale są także niezbędne dla osób niesłyszących, zatem ich zamieszczanie jest przysłowiowym wyciąganiem ręki do tej grupy użytkowników.

Użyj kart i ekranów końcowych

Karty to powiadomienia pojawiające się na wideo, których można użyć w celach marketingowych. Mogą mieć formę linków, kierujących np. do naszej witryny, mogą zachęcać do przekazywania funduszy czy polecać inne wideo lub playlistę. Możemy dodać maksymalnie 5 kart do filmu i warto z tej możliwości skorzystać. Ekrany końcowe są wyświetlane przed zakończeniem filmu przez 5 do 20 sekund i ich elementy zawierają podobne informacje, co karty. Do dyspozycji mamy wtedy  cały ekran, zatem elementy mogą bardziej przyciągać uwagę widza.

Wykorzystaj znaczniki czasu

Sygnatury czasowe, które pojawiają się na pasku odtwarzania, pozwalają widzom obejrzeć interesujące ich fragmenty filmów. Jeżeli użyjemy sygnatur prawidłowo, czas oglądania filmów się wydłuży, ponieważ mniejsza ilość użytkowników opuści je na samym początku. Jest to istotne, bo czas, który widzowie poświęcają na oglądanie filmów, ma również duże znaczenie dla SEO. Dobrze, aby sygnatury były związane słowami kluczowymi z używanymi, przez co zachęcały do kliknięcia.

Wykorzystuj znaczniki czasu na swoich filmach na YouTube | nazwa.pl

Użyj atrakcyjnej miniatury

Miniatura w dużym stopniu wpływa na współczynnik klikalności filmu. Ważne, aby były wykorzystywane obrazy wysokiej jakości, o proporcji 16:9. Nie powinny zawierać zbyt wielu elementów, ponieważ nie będą one widoczne. Dobrym pomysłem jest stosowanie zbliżenia twarzy prowadzącego lub jego sylwetki. Jeżeli jest już osobą znaną dla użytkowników serwisu, miniatura taka ma szansę skłonić ich do kliknięcia. Może ona być również graficzną reprezentacją słowa kluczowego. Tworząc miniaturę trzeba pamiętać, że YouTube wyświetla czas trwania wideo w prawym dolnym rogu miniatury. W tym miejscu nie powinien się znajdować żaden istotny element grafiki.

Zadbaj o zaangażowanie użytkownika

W algorytmie YouTube duże znaczenie mają wspomniany wcześniej czas oglądania filmu i utrzymanie uwagi widzów. Czas oglądania jest bezpośrednio powiązany z rankingiem w serwisie, dlatego należy starać się go zmaksymalizować. Film powinien być wciągający i cechować się  dynamiką. Ważne są nasze umiejętności edytorskie, gdyż dobrze zmontowane wideo jest przyjemniejsze w odbiorze. Dobrze jest zastosować na początku filmu zapowiedź, w której przedstawimy, co się w nim znajdzie. Dzięki temu możemy zainteresować widza i zachęcić go do dalszego oglądania. Wskaźnik utrzymania uwagi odbiorców odnosi się do liczby osób, które obejrzały nasz film do końca. Podobnie jak w przypadku czasu oglądania, znaczenie ma tu oczywiście to, czy nasz film jest interesujący dla widzów. Żeby tak było, powinien także odpowiadać ich oczekiwaniom.

Daj się znaleźć na YouTube!

Publikowanie treści wysokiej jakości to oczywiście podstawa na YouTube. Ważne jest, aby poznać tajniki działania tego serwisu i stosować się do zasad wyznaczonych przez jego algorytm. Nawet najlepsze widea nie zapewnią nam satysfakcjonujących wyników, jeśli użytkownik nie będzie w stanie znaleźć naszych filmów w serwisie. Dlatego też, taką samą uwagę należy przywiązywać do treści, realizacji i edycji, co do względów SEO.

Odwiedź nasz kanał!

Zachęcamy wszystkich Czytelników do subskrypcji i śledzenia kanału nazwa.pl na YouTube. Można znaleźć tam zarówno filmy instruktażowe, materiały poświęcone historii nazwa.pl, jak również garść wiedzy o nowoczesnych technologiach, wykorzystywanych przez spółkę. Bądź z nami na bieżąco!

Odwiedź nasz kanał na YouTube | nazwa.pl

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Poczta biznesowa w nazwa.pl
26 czerwca 2025

Poczta biznesowa w nazwa.pl

Skuteczna komunikacja e-mailowa to podstawa każdej nowoczesnej firmy. Jeśli chcesz mieć pewność, że... Skuteczna komunikacja e-mailowa to podstawa każdej nowoczesnej firmy. Jeśli chcesz mieć pewność, że Twoja poczta działa szybko, niezawodnie i bezpiecznie, a przy tym nie ogranicza rozwoju biznesu – postaw na pocztę biznesową w nazwa.pl. CloudMail oferuje nawet 10 TB przestrzeni dyskowej i w połączeniu z technologią chmurową, wygodnym dostępem z dowolnego urządzenia oraz bezpieczeństwem potwierdzonym certyfikatem ISO stanowi kompletny system poczty elektronicznej, która sprosta wymaganiom każdego przedsiębiorcy. Poczta, która zawsze działa szybko Tradycyjne skrzynki e-mail, działające na współdzielonych serwerach, często bywają wąskim gardłem firmowej komunikacji. W nazwa.pl, dzięki zastosowaniu technologii cloud, która rozkłada obciążenie między wiele serwerów i zapewnia wysoką dostępność oraz stabilność usługi, skrzynki e-mail działają błyskawicznie, niezależnie od liczby wiadomości czy wielkości załączników. Pocztę możesz odbierać wygodnie z poziomu własnego programu na komputerze, nowoczesnego webmaila w przeglądarce lub za pośrednictwem dedykowanej aplikacji na smartfonie. To rozwiązanie jest szczególnie cenione przez mobilnych pracowników i osoby zarządzające firmą z różnych lokalizacji. Przestrzeń, która nie ogranicza Twojego biznesu Maile z dużymi załącznikami, faktury, pliki projektowe — to wszystko zajmuje miejsce. W przypadku klasycznych rozwiązań pocztowych użytkownik szybko napotyka ograniczenia. Poczta biznesowa CloudMail w nazwa.pl oferuje nawet 10 TB przestrzeni dyskowej, dzięki czemu możesz przechowywać całą historię korespondencji, bez obawy o konieczność czyszczenia skrzynki czy usuwania starszych wiadomości...
Dbaj o aktualność wersji PHP na swoim hostingu | nazwa.pl
14 września 2022

Dbaj o aktualność wersji PHP na swoim hostingu

Podstawą działania większości dynamicznych stron internetowych są skrypty napisane w języku PHP. Oferuje on każdemu... Podstawą działania większości dynamicznych stron internetowych są skrypty napisane w języku PHP. Oferuje on każdemu webmasterowi i właścicielowi witryny dostęp do licznych narzędzi, znajdujących zastosowanie między innymi w tworzeniu programów, działających w trybie graficznym, czy też przetwarzaniu danych. Przypominamy, że w nazwa.pl, w ramach wszystkich pakietów hostingowych, możesz już od wielu miesięcy korzystać z najnowszej wersji języka PHP – 8.1. Najnowsza wersja języka PHP, posiadająca wsparcie swoich twórców, to szybsze i bezawaryjne działanie Twoich serwisów WWW oraz dostarczanie kluczowych aktualizacji bezpieczeństwa. Zauważalnie przyspiesza ona wykonywanie kodu, jak również udostępnia wszystkie biblioteki, z jakich korzystają nowoczesne strony WWW. Zalecamy, abyś zaktualizował PHP na swoim hostingu do najnowszej wersji. Zmianę możesz wykonać samodzielnie lub zlecić ją naszym specjalistom w ramach dostępnych Usług IT. Jednocześnie przypominamy, że bezpłatna obsługa PHP 7.4 na serwerach nazwa.pl kończy się 28.11.2022 r. Obsługa starszych wersji PHP umożliwia korzystanie z tych wydań PHP, dla których upłynął termin wsparcia określany przez jego twórców. Oferujemy tę usługę tylko ze względu na utrzymanie wstecznej kompatybilności dla wykorzystywanego przez Ciebie oprogramowania, które nie może używać nowszych wersji języka PHP. Nie zalecamy jednak korzystania z wersji PHP, które utraciły wsparcie twórców, i nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne luki w jego zabezpieczeniach mogące ujawnić się w późniejszym czasie...
Testuj szybkość stron WWW | nazwa.pl
15 lutego 2022

Testuj szybkość strony
WWW

Wszystkich korzystających z Internetu łączy jedno - kochamy szybko działające strony internetowe, a szerokim... Wszystkich korzystających z Internetu łączy jedno - kochamy szybko działające strony internetowe, a szerokim łukiem omijamy te, które działają zbyt wolno. Bo kto ma dzisiaj czas na to, żeby czekać, aż jakiś powolny serwis wyświetli się wreszcie na komputerze czy telefonie? Jeżeli masz jakąś stronę, to pewnie nie raz zastanawiałeś się, ile czasu potrzeba na wczytanie się jej innym użytkownikom. Każdego właściciela witryny opublikowanej w sieci cieszy fakt, gdy inni internauci z niej korzystają. Nie ma znaczenia, czy będzie to sklep internetowy stworzony po to, by przynosić Ci zyski, czy prywatny blog kulinarny, w którym dzielisz się swoimi przepisami na szarlotkę i ciasto drożdżowe. Publikując stronę w sieci, chcesz, żeby była jak najbardziej popularna. Skoro w Internecie są prawie 2 miliardy stron, to na sukces mogą liczyć tylko te, które działają szybko. Na czas wczytywania strony ma wpływ wiele czynników. Jakich? Dużo by o tym mówić, ale najprościej sprawdzić to, korzystając z test2speed.pl! test2speed.pl – sygnalizacja świetlna dla Twojej witryny! Zielone, żółte czy czerwone? A może alarm w postaci dzwoneczka? Wystarczy, że po wejściu na stronę test2speed.pl wpiszesz adres swojej witryny, a już po chwili będziesz wiedział, czy innym użytkownikom Internetu będzie ona działać wystarczająco szybko, czy może powinieneś coś w niej poprawić. Oprócz szczegółowych czasów ładowania witryny z różnych polskich miast, dowiesz się, jaki wynik uzyskała ona na tle innych zweryfikowanych przez serwis test2speed.pl stron...
Ambasadorowie marki skutecznym wsparciem działań marketingowych | nazwa.pl
27 sierpnia 2021

Ambasadorowie marki skutecznym wsparciem działań marketingowych

Zadaniem ambasadora jest zwiększanie świadomości marki oraz promowanie jej pozytywnego wizerunku wśród... Zadaniem ambasadora jest zwiększanie świadomości marki oraz promowanie jej pozytywnego wizerunku wśród konsumentów. W pewnym stopniu nadaje on marce „ludzką twarz”, zwiększając tym samym jej wiarygodność w oczach klientów. Jakiego rodzaju osoby można zaliczyć do grona ambasadorów marki oraz dlaczego warto przeprowadzać działania marketingowe z ich udziałem? Kto może być ambasadorem marki? Osoby publiczne Osoby publiczne towarzyszą marketingowi od jego początków. Już Helena Modrzejewska reklamowała liczne artykuły dla kobiet, a w promocję pastylek na ból zębów zaangażowani byli nawet Zygmunt Freud i Thomas Edison. Obecnie do celów marketingowych nadal wykorzystywane są osoby, których wizerunek jest powszechnie rozpoznawalny. Mogą to być na przykład popularni aktorzy, piosenkarze, sportowcy czy innego rodzaju celebryci. Kampanie z ich udziałem można obserwować w takich działaniach reklamowych, jak spoty telewizyjne czy kampanie billboardowe. Nierzadko osoby publiczne podpisują także dłuższe kontrakty na reprezentowanie danej marki. Przykładem może tu być Marek Kondrat, który pojawia się w reklamie jednego z banków od wielu lat. Taka długofalowa współpraca dobrze wpisuje się w charakter marki, która chce być kojarzona ze stabilnością i zaufaniem, pozostając przy tym przyjazną. Influencerzy Influencerzy to osoby, zajmujące się publikowaniem różnych treści w Internecie, posiadające duży wpływ na grono swoich odbiorców...
nazwa.pl dostawcą dla polskiego systemu bezpieczeństwa
31 stycznia 2019

nazwa.pl kluczowym dostawcą dla polskiego systemu bezpieczeństwa

Ministerstwo Cyfryzacji uznało firmę nazwa.pl za operatora usługi kluczowej w sektorze infrastruktury, polegającej na prowadzeniu... Ministerstwo Cyfryzacji uznało firmę nazwa.pl za operatora usługi kluczowej w sektorze infrastruktury, polegającej na prowadzeniu autorytatywnego serwera DNS. Zdaniem ekspertów Ministerstwa usługi świadczone przez nazwa.pl mają kluczowe znaczenie dla utrzymania działalności społecznej oraz gospodarczej. Spółka obsługuje około 25% rynku domen w Polsce, będąc największym usługodawcą w obszarze rejestracji domen i hostingu. Uznanie operatora i jego usług za kluczowe dla cyberbezpieczeństwa Polski stanowi kolejne potwierdzenie wiodącej pozycji nazwa.pl na rynku usług cyfrowych i docenienie jej wkładu w rozwój cyberbezpieczeństwa w Polsce. Firma uzyskała ten status jako pierwsza w Polsce w branży, w której działa. Ustawa z dnia 5 lipca 2018 roku o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa wyznaczyła operatorom kluczowych usług najwyższe standardy działania w zakresie bezpieczeństwa świadczonych przez nich usług. Na operatorze usługi kluczowej ciąży obowiązek utrzymywania systemu zarządzania bezpieczeństwem w systemie informacyjnym zapewniającego prowadzenie systematycznego szacowania ryzyka wystąpienia incydentu oraz zarządzanie tym ryzykiem. Podmioty takie jak nazwa.pl zobowiązane są do utrzymywania najwyższych środków technicznych i organizacyjnych, stałego monitorowania informacji o zagrożeniach cyberbezpieczeństwa i podatnościach na incydenty systemów informacyjnych...
rozszerzona ochrona DDOS
10 października 2018

nazwa.pl z rozszerzoną ochroną DDoS

Według badań 37% przedsiębiorców twierdzi, że atak DDoS zaszkodził reputacji ich firmy... Według badań 37% przedsiębiorców twierdzi, że atak DDoS zaszkodził reputacji ich firmy, poprzez podważenie zaufania klientów do przedsiębiorstwa. Tego typu cyberprzestępstwa są jednym z największych problemów współczesnego Internetu. Ich skala rośnie z roku na rok. Rozwiązanie w postaci technologii DNS Anycast wprowadzone przez nazwa.pl oraz uruchomienie Scrubbing Center minimalizują ryzyko zagrożenia tym groźnym zjawiskiem. Chronią one klientów nazwa.pl przed tego typu atakami ze strony cyberprzestępców, dokonywanymi nawet z milionów komputerów z sieci Internet. Ochrona przeciwko DDoS stała się dla nazwa.pl niezwykle ważna. Szczególnie po serii ataków na infrastrukturę serwerów DNS firmy w czerwcu bieżącego roku. Nie sposób wyeliminować wszystkich zagrożeń, jednak wdrożone rozwiązania ograniczyły ryzyko przerw w działaniu do minimum. Zagrożenia dotyczą wszystkich firm hostingowych i wszystkie firmy hostingowe prędzej czy później staną się ofiarami ataków. Trzeba być na nie przygotowanym. Nazwa.pl jako pierwsza firma hostingowa w Polsce wytyczyła kierunek, wdrażając kompleksowe rozwiązania bezpieczeństwa dla swoich Klientów – mówi Krzysztof Cebrat, prezes zarządu nazwa.pl. Czym jest Scrubbing Center? Rozwiązaniem zabezpieczającym przed atakami jest właśnie Scrubbing Center. To specjalna infrastruktura, przy pomocy której dokonuje się analiza ruchu IP w celu wykrycia w nim wszelkich zagrożeń. Począwszy od ataków DDoS, poprzez wykrywanie ataków na serwisy internetowe, kończąc na zagrożeniach związanych ze szkodliwym oprogramowaniem. Głównym zadaniem rozwiązania jest filtrowanie z analizowanego ruchu IP zagrożeń, które mogą mieć negatywny wpływ na poprawne działanie serwisów internetowych czy...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(18)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(260)
  • CDN(42)
  • WordPress(85)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(26)
  • Internet i technologia(172)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(4)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Domeny
  • Poczta biznesowa
  • Hosting z CDN
  • WordPress z CDN
  • CloudHosting Enterprise
  • Monitoring WWW
  • Email Marketing
  • VPS
  • Cloud Backup
  • Mail Backup
  • SaaS
  • CDN nazwa.pl
  • SSL
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz wynagrodzenie aż do 50% od wpłat za poleconą usługę.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.