Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 15 czerwca 2021

Jak stworzyć webinar?

Tagi: social media webinar
Jak stworzyć webinar? | nazwa.pl

Webinary są dla użytkowników wartościową formą zdobywania wiedzy z dziedziny, która ich interesuje. Twórca webinaru korzysta natomiast z możliwości zaprezentowania się jako ekspert danej branży czy zagadnienia. Wydarzenia tego typu są organizowane coraz częściej nie tylko przez duże organizacje, ale także przez pojedyncze osoby, które promują swoje materiały w mediach społecznościowych.

Cel i target

Pierwszym krokiem, jaki należy podjąć podczas planowania webinaru, jest określenie, w jakim właściwie celu chcemy go zorganizować. Może być to np. promocja produktu lub usługi czy dostarczanie użytkownikom wartościowej wiedzy, budując w ten sposób swój wizerunek eksperta. Możemy w tym celu wykorzystać przeprowadzone samodzielnie badanie zainteresowania przyszłych odbiorców webinaru np. śledząc aktywność użytkowników zainteresowanych naszą branżą czy usługą w social mediach. Warto skorzystać z narzędzi monitoringu Internetu, które pozwolą nam obserwować wzmianki dotyczące interesujących nas słów kluczowych.

Format

Typy formatów webinaru | nazwa.pl

Do wyboru mamy tu różne możliwości:

  • seminarium

W ten sposób dzielimy się z użytkownikami swoją wiedzą ekspercką. Formuła może opierać się na wypowiedzi jednego lub dwóch specjalistów. W przypadku rozmowy ich wypowiedzi będą się wzajemnie uzupełniać. Pojawi się także szansa, by eksperci zadawali sobie nawzajem pytania, co zdynamizuje webinar.

  • rozmowa z ekspertem

Formuła polega na zaproszeniu do udziału specjalisty danej dziedziny i zadawanie mu pytań. W ten sposób dostarczamy oglądającym wartościowej wiedzy, a poprzez umiejętnie zadawane pytania sami pozycjonujemy się jako eksperci. Możliwe jest zaangażowanie uczestników webinaru w rozmowę poprzez odpowiadanie na żywo na ich pytania za pośrednictwem czatu.

  • panel dyskusyjny

Panel dyskusyjny wymaga zaproszenia do studia trzech lub więcej ekspertów. Dzięki temu ich opinie mogą się nawzajem uzupełniać, a nawet ścierać. Sprawi to, że treść będzie bardziej dynamiczna i interesująca dla odbiorców.

  • pytania i odpowiedzi

Formuła Q&A polega na odpowiadaniu na pytania, które w trakcie trwania webinaru zadają jego uczestnicy. Przeprowadzenie wydarzenia w tym kształcie może sprawić, że będziemy postrzegani jako eksperci o szerokiej wiedzy, którzy są ponadto otwarci na potrzeby i zainteresowania użytkowników.

  • prezentacja produktu

Jeżeli o naszym produkcie lub jego obsłudze możemy powiedzieć coś więcej, to ta formuła jest doskonała dla jego promocji. Mamy szansę zachęcić uczestników webinaru do zakupu, a tym, którzy już posiadają produkt, zaprezentujemy możliwe sposoby jego wykorzystania.

Zespół

Organizator wydarzenia jest odpowiedzialny za wybór odpowiednich prelegentów, komunikację z użytkownikami na początku i na końcu webinaru, a także jego promocję. Niezbędny jest także prowadzący. W przypadku rozmowy z ekspertami zadaje im pytania lub animuje rozmowę, gdy mamy do czynienia z panelem dyskusyjnym. Jeżeli natomiast prowadzimy seminarium, funkcję prowadzącego mogą pełnić dwie osoby – eksperci firmy. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby połączyć osobę organizatora i prowadzącego, co często jest praktykowane szczególnie w przypadku indywidualnych webinarów eksperckich. Przy większych webinarach warto uwzględnić także rolę asystenta, który będzie na bieżąco odpowiadał na pytania techniczne użytkowników oraz doglądał jakości transmisji.

Scenariusz i materiały graficzne

Scenariusze i materiały graficzne dla webinaru | nazwa.pl

Staranne zaplanowanie webinaru jest niezbędne, aby przebiegał on w sposób niezakłócony oraz zmieścił się w określonym na wstępie przedziale czasu. Wymaga to np. przygotowania listy poruszanych tematów lub pytań zadawanych ekspertom. W przypadku seminariów lub prezentacji produktów potrzebne jest przygotowanie dodatkowych materiałów graficznych, które w przystępny sposób zaprezentują udostępnianą użytkownikom wiedzę.

Studio

Warto poświęcić czas na odpowiednie przygotowanie przestrzeni, w której nasze wydarzenie będzie miało miejsce oraz zatroszczyć się o odpowiedni sprzęt. Właściwa do tego celu będzie np. sala konferencyjna. Ważne, aby była izolowana od dźwięków zewnętrznych, które mogłyby wyłapać mikrofony. Zaplanujmy, czy wykorzystamy jedną, czy więcej kamer. Dodatkowe kamery potrafią zdynamizować webinar, przedstawiając zbliżenia na produkty lub umożliwiając pokazywanie studia z różnych perspektyw. Wymaga to jednak montażu na żywo.

Równie ważna jest jakość nagrywanego dźwięku. Każdy z gości i prezenterów powinien być wyposażony  we własny mikrofon, aby jego głos był wyraźnie słyszalny. Można rozważyć użycie zewnętrznych mikrofonów dynamicznych lub pojemnościowych, co jest szczególnie sprawdza się w przypadku jednego lub dwóch rozmówców. Jeżeli stosujemy jeden mikrofon, możemy z powodzeniem korzystać z urządzenia podłączanego do komputera za pomocą gniazda USB. W przypadku używania dwóch mikrofonów niezbędne już będzie wyposażenie się w zewnętrzną kartę dźwiękową oraz program do miksowania dźwięku na żywo, aby wyrównać poziomy sygnału.

Gdy łączymy się z gośćmi webinaru online, powinniśmy wcześniej upewnić się, jakiego rodzaju sprzętem dysponują. O ile kamera w laptopie będzie zazwyczaj wystarczająca, tak wbudowane mikrofony komputerów nie zagwarantują wystarczającej jakości dźwięku. Trzeba wtedy zadbać, by gość posiadał odpowiedni mikrofon.

Platforma

Wybór platformy do prowadzenia webinaru | nazwa.pl

Następnie należy zdecydować, za pomocą jakiego oprogramowania chcemy przeprowadzić transmisję. Do wyboru mamy m.in. takie rozwiązania jak:

  • Zoom (darmowe),
  • GoToMeeting/GoToWebinar (trial),
  • Join.me (trial),
  • Google Hangouts (darmowe),
  • YouTube Live (darmowe),
  • Facebook Live (darmowe),
  • ezTalks (darmowe w podstawowej wersji).

Aby transmisja webinaru dostępna była bez niepotrzebnych przerw i zatrzymań, trzeba użyć odpowiedniej jakości hostingu. Decydując się na wybór określonej platformy e-learningowej, należy wziąć pod uwagę takie aspekty jak:

  • łatwość użytkowania,
  • możliwość prowadzenia webinaru poprzez własną stronę internetową,
  • ułatwienia dotyczące współdzielenia ekranu,
  • zakres prezentowania statystyk,
  • możliwość archiwizacji treści,
  • to, czy oprogramowanie jest dostosowane do liczby przewidywanych uczestników webinarium (na podstawie liczby rejestracji, chociaż średnio jedynie 30-40% rejestrujących się osób faktycznie bierze udział w wydarzeniu),
  • możliwość interakcji z widzami,
  • obsługa urządzeń mobilnych.

KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • Trendy w e-learningu na 2021 rok
  • nazwa.pl najlepszą firmą hostingową w Polsce!
  • Nie tylko Facebook, Twitter i Instagram. Jakie jeszcze social media wykorzystywać w marketingu online?

Promocja wydarzenia

Aby webinar odniósł optymalny efekt marketingowy, niezbędna jest jego promocja. Najlepiej zacząć ją od stworzenia landing page dla wydarzenia, która przedstawi jego program oraz sylwetki prelegenta lub prelegentów czy zaproszonych gości. Powinien się tam znaleźć także formularz rejestracyjny. Na stronie głównej firmy warto umieścić baner reklamujący webinar. Do promocji należy wykorzystać również kanały social media. Zarejestrowane osoby powinny otrzymać e-maile z przypomnieniami o wydarzeniu. Odpowiednio przeprowadzona promocja jest w stanie uczynić z webinaru istotne wydarzenie branży. W innym przypadku nasze wysiłki mogą zostać docenione jedynie przez garstkę użytkowników.

Webinar świetnym narzędziem promocyjnym

Dobrze przygotowany i przeprowadzony webinar potrafi być wsparciem dla działań promocyjnych marki oraz content marketingu. Pozycjonuje firmę jako eksperta branży, który chętnie dzieli się swoją wiedzą, a dostarczając odbiorcom wartościowej treści, możemy liczyć na to, że chętniej skorzystają z naszych usług. Dodatkowo zaprezentujemy się jako firma otwarta na klientów, która wchodzi z nimi w interakcję.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
osTicket: Nowoczesne narzędzie do obsługi klientów | nazwa.pl
24 lipca 2024

osTicket: Nowoczesne narzędzie do obsługi klientów

Sukces każdej firmy zależy od efektywnej i sprawnej obsługi klientów. W dobie dużych oczekiwań ze strony... Sukces każdej firmy zależy od efektywnej i sprawnej obsługi klientów. W dobie dużych oczekiwań ze strony użytkowników nowoczesne przedsiębiorstwa powinny wykorzystywać zaawansowane narzędzia, aby zapewniać sprawną komunikację z odbiorcami swoich usług i towarów. Na tym tle wyróżnia się dostępne w ofercie nazwa.pl oprogramowanie osTicket. Stanowi ono sprawdzone i chętnie wybierane narzędzie, które powstało z myślą o wsparciu działów obsługi w firmach i instytucjach. Kompleksowa obsługa klientów osTicket to kompleksowe rozwiązanie, które umożliwia skuteczną komunikację z klientami w szczególności zarządzanie zgłoszeniami i zadaniami. osTicket, oferowany przez nazwa.pl, jest gotowy do pracy od razu po aktywacji. Dzięki natychmiastowej dostępności firmy i instytucje, które chcą z niego korzystać, mogą szybko wdrożyć go produkcyjnie. Nie muszą ponosić przy tym kosztów sprzętu, instalacji i późniejszej obsługi technicznej. Szybkość wdrożenia Wprowadzenie osTicket jako narzędzia w firmie powoduje nie tylko poprawę jakości obsługi klientów, lecz także stanowi doskonałą inwestycję. Oprogramowanie to jest przyjazne zarówno dla użytkowników, jak i firm, które z niego korzystają. Dzięki funkcjom, takim jak automatyzacja procesów, inteligentne przypisywanie zgłoszeń czy wsparcie wielokanałowej komunikacji, osTicket umożliwia osiągnięcie wyższego poziomu efektywności i zadowolenia wśród klientów przedsiębiorstw, niezależnie od branży. Pomaga w tym na przykład automatyczne delegowanie wiadomości do określonych pracowników lub zespołów. Samo monitorowanie postępów...
Raport test2speed.pl prezentujący szybkość działania stron WWW | nazwa.pl
21 lipca 2022

Raport test2speed.pl prezentujący szybkość działania stron WWW należących do miast wojewódzkich

Szybkość działania strony internetowej jest jednym z kluczowych czynników wpływających na jej popularność... Szybkość działania strony internetowej jest jednym z kluczowych czynników wpływających na jej popularność. Chcąc promować jakieś wydarzenie lub miejsce, nie można zapominać o tym, że sukces takiej akcji zależy od skutecznego dotarcia z naszą informacją do osób zainteresowanych. Po okresie lockdownu i pandemicznego wyhamowania krajowej turystyki serwis tes2speed.com postanowił sprawdzić, jak rodzime miasta wojewódzkie starają się zachęcić do odwiedzenia nie tylko ich samych, ale i całego regionu. Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Parafrazując to znane wszystkim przysłowie, można powiedzieć, że od tego, jak zaprezentujemy swoją ofertę, będzie zależeć jej sukces. W czasach, kiedy wszyscy jesteśmy mobilni, warto dbać o to, aby witryny działały sprawnie nie tylko na szerokopasmowych łączach światłowodowych, ale także w urządzeniach mobilnych. W przypadku tych ostatnich kluczowym elementem jest czas ładowania strony. To zrozumiałe, że webmaster z Gdańska może mieć kłopot ze sprawdzeniem, jak stworzony przez niego serwis WWW działa na przykład w Katowicach. I tu z pomocą przychodzi serwis test2speed.pl. Pozwala on przeprowadzić niezależne badanie szybkości dowolnej witryny z sześciu miast: z Warszawy, Krakowa, Katowic, Wrocławia, Poznania i Gdańska. Poszczególne wyniki prezentowane są zbiorczo w tabeli, a na ich podstawie określana jest prędkość ładowania strony w Polsce. Podsumowanie zawiera podgląd badanej witryny i średnią wartość opóźnienia w połączeniu z serwerem, na którym ona działa (ping). Z każdego miasta, w oparciu o oprogramowanie Google bazujące na silniku Chrome oraz Lighthouse, przeprowadzany jest niezależny test, a każda badana witryna otrzymuje indywidualną ocenę swojej pracy. Dzięki przyjaznemu interfejsowi serwisu nawet mniej techniczni użytkownicy mogą zorientować się, czy ich strona działa wystarczająco szybko...
Baza danych PostgreSQL 14 w nazwa.pl
20 stycznia 2022

PostgreSQL 14 w nazwa.pl

Początek 2022 roku przynosi kolejne, nowe możliwości dla użytkowników CloudHostingu w nazwa.pl! Od dzisiaj... Początek 2022 roku przynosi kolejne, nowe możliwości dla użytkowników CloudHostingu w nazwa.pl! Od dzisiaj na serwerach można korzystać z 14 wersji popularnego i docenianego systemu zarządzania obiektowo-relacyjnymi bazami danych – PostgreSQL. Nieco ponad rok po wydaniu „trzynastki” twórcy PostgreSQL postanowili pochylić się jeszcze raz nad wydajnością baz danych, wprowadzając nowy sposób replikacji czy też tryb awaryjny dla garbage-collectora. Ale PostgreSQL 14 to nie tylko większa szybkość wykonywania operacji, ale również zapewnienie dodatkowej optymalizacji dla samych baz danych. Rozwój i wsparcie dla PostgreSQL 14 planowane są do listopada 2026 roku. Początki dzisiejszego PostgreSQL sięgają 1986 roku, kiedy to na Wydziale Informatyki Uniwersytetu Kalifornijskiego w Berkeley, pod kierownictwem profesora Michaela Stonebrakera, rozpoczęły się prace nad stworzeniem obiektowo-relacyjnej bazy danych Postgres. Andrew Yu i Jolly Chen, absolwenci profesora Stonebrakera, dodali do Postgres interpreter języka SQL i w 1995 roku udostępnili swój projekt na licencji BSD. Od tego momentu dalsze prace nad nim przejęła społeczność Open Source, tworząc organizację PostgreSQL Global Development Group. I mimo że od powstania nazwy PostgreSQL minęło już prawie 30 lat, wielu użytkowników nadal określa go mianem „Postgres”, a tak uproszczona nazwa jest uznawana jako pełnoprawny skrót właśnie ze względu na tradycję całego projektu...
2 GB dla pojedynczego procesu PHP na hostingu w nazwa.pl
18 listopada 2020

2 GB dla pojedynczego procesu PHP na hostingu w nazwa.pl

Limit pamięci dla pojedynczego procesu to ograniczenie, które uniemożliwia korzystanie z wielu aplikacji na hostingu... Limit pamięci dla pojedynczego procesu to ograniczenie, które uniemożliwia korzystanie z wielu aplikacji na hostingu, a w szczególności z rozwiązań e-commerce. Aby usunąć tę barierę, zwiększyliśmy na usługach hostingu w nazwa.pl ilość pamięci dostępnej dla pojedynczego procesu PHP do 2 GB. CloudHosting w nazwa.pl umożliwia obecnie korzystanie nawet z tak wymagających aplikacji jak Magento 2. CloudHosting w nazwa.pl to wyjątkowe rozwiązanie na tle technologii stosowanych przez inne firmy hostingowe. W przeciwieństwie do tradycyjnego hostingu, w nazwa.pl poszczególne usługi uruchamiane są w chmurze na setkach serwerów, podzielonych na klastry, wyspecjalizowanych w obsłudze stron WWW, poczty, baz danych, FTP, SSH oraz zadań CRON. Każdy z wykupionych hostingów ma dostęp do setek procesorów i terabajtów pamięci RAM, a tylko parametry wykupionej oferty ograniczają to, z jak dużej ilości zasobów mogą skorzystać. W przypadku hostingu w nazwa.pl, usługi otrzymują co najmniej 4 vCPU oraz 8 GB RAM na procesy związane z obsługą WWW oraz nielimitowaną ilość zasobów potrzebnych do obsługi poczty i baz danych. Aby zapewnić odpowiednie warunki kontraktowe, każda usługa korzystająca z tych zasobów, proporcjonalnie do wnoszonej opłaty, otrzymuje możliwość wykorzystania uzgodnionej liczby sekund czasu procesora na wszystkich wyspecjalizowanych klastrach. Biorąc pod uwagę olbrzymią ilość pamięci RAM dostępną w klastrze serwerów WWW, dostępną po jego rozbudowie w sierpniu, nazwa.pl podjęła decyzję o zwiększeniu dostępnego limitu pamięci dla pojedynczego procesu PHP na hostingu do 2 GB...
Sztuczna inteligencja - najważniejsze zjawiska 2020 roku | nazwa.pl
3 listopada 2020

Sztuczna inteligencja – najważniejsze zjawiska 2020 roku

W przyszłości jesteśmy skazani na zaawansowaną sztuczną inteligencję. Niektórzy przyjmują ten fakt z optymizmem... W przyszłości jesteśmy skazani na zaawansowaną sztuczną inteligencję. Niektórzy przyjmują ten fakt z optymizmem, rozumiejąc możliwości, jakie da nam SI. Inni obawiają się utraty pracy czy niemalże upadku rasy ludzkiej. Jednak technologia ta jest już powszechnie wykorzystywana i bez wątpienia będzie się nadal rozwijała. Na jakie zjawiska dotyczące sztucznej inteligencji warto zwrócić uwagę w 2020 roku? Inteligentne chatboty Wykorzystanie chatbotów w obsłudze klientów znacznie odciąża pracowników. Programy są w stanie odpowiadać na najczęściej zadawane przez użytkowników pytania (a powtarzające się zapytania stanowią nawet 80% wszystkich zapytań). Potrafią także umożliwić złożenie zamówienia, prowadząc klienta przez cały proces zakupowy. Do zalet botów należy między innymi nawiązywanie natychmiastowego kontaktu z użytkownikiem. Nie musi on przez to czekać na kontakt z konsultantem, co zmniejsza ryzyko, że zniecierpliwiony opuści profil firmy, przechodząc na stronę konkurencji. W razie gdy możliwości botów się wyczerpują, przekazują one jednak rozmowę do „ludzkiego” konsultanta. To jednak z czasem będzie zachodziło coraz rzadziej, ponieważ oprogramowanie w znacznie większym stopniu zaczyna opierać się na sztucznej inteligencji. SI oraz uczenie maszynowe pozwalają chatbotom zapamiętywać treść poprzednich konwersacji z klientem, co przekłada się na wzrost satysfakcji użytkownika. Program jest w stanie także trafniej wykorzystywać informacje dotyczące wcześniejszych interakcji niż „prawdziwy” konsultant...
jak tworzyć efektywny newsletter
21 sierpnia 2019

Jak stworzyć dobry newsletter?

Newslettery, mimo popularności social media, wcale nie odeszły do lamusa. Nadal są skutecznym narzędziem marketingowym... Newslettery, mimo popularności social media, wcale nie odeszły do lamusa. Nadal są skutecznym narzędziem marketingowym skłaniającym do skorzystania z oferty oraz budującym więź z klientem. Jak je tworzyć, aby wykorzystać potencjał e-mail marketingu? Dlaczego wysyłać newslettery? Newslettery pozwalają nam przekazać klientowi cenne informacje oraz spersonalizowane przekazy marketingowe. Możemy w nich pisać o nowych produktach i usługach, specjalnych ofertach czy wydarzeniach z życia firmy. Jeśli prowadzimy bloga lub serwis informacyjny, newsletter spełni funkcję rekomendacji najciekawszych artykułów wraz z autorskim komentarzem dotyczącym nowych treści. Dzięki wysyłaniu newslettera możemy przypomnieć o sobie klientom oraz zbudować u nich świadomość naszej oferty wraz z jej dynamiką. To także bezpośredni sposób na zwiększenie liczby odwiedzin na naszej stronie i co za tym idzie sprzedaży. Przeciętny współczynnik otwarć newsletterów wynosi 24% a 4% klientów klika w co najmniej jeden link otrzymanej wiadomości. Dla porównania współczynnik CTR (czyli liczby wyświetleń do liczby kliknięć) w przypadku kampanii linków sponsorowanych Google wynosi 1,9%, reklamy w sieci AdSense 0,35% a w Facebook Ads 0,9%. Wszystko to sprawia, że e-mail marketing niezmiennie cieszy się popularnością wśród specjalistów marketingu. Aby jednak osiągnąć dobre rezultaty, należy optymalnie przygotować wiadomości. Jak to zrobić...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(12)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(249)
  • CDN(42)
  • WordPress(83)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(169)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.