Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Lider hostingu w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Bezpieczeństwo plików
    • Cloud Backup dla Windows 7/8/10
    Bezpieczeństwo hostingu
    • Kopia zapasowa danych na CloudHostingu
    • Odzyskaj dane z serwera korzystając z Usług IT

    Technologie w Cloud Backup: szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania plików z kopii
    do 90 dni wstecz, harmonogram tworzenia kopii bezpieczeństwa, deduplikacja plików.

  • Domeny
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukaj domenę
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Usługi dla domen
    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
    • DNSSEC
  • Poczta
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Migracja
    • Przenieś pocztę na CloudMail
    Opcje
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT
  • Hosting
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Hosting za użycie z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Hosting abonamentowy z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Hosting Pay-Per-Use
  • WordPress
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    WordPress z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WordPress
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-Sklep
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rozwiązania e-commerce z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w największych miastach w Polsce oraz w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • CDN nazwa.pl Polska
    • CDN nazwa.pl Europa
    • CDN nazwa.pl World
  • VPS
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 250 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu EPIX (Warszawa, Katowice, Poznań), TPIX, PLIX, Thinx, POZIX, WRIX, CIX oraz ESpanix i AMS-IX

  • SSL
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Opcje
    • Usługi IT
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – od 5 zł | eu – od 5 zł | com – od 20 zł
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 15 czerwca 2021

Jak stworzyć webinar?

Tagi: social media webinar
Jak stworzyć webinar? | nazwa.pl

Webinary są dla użytkowników wartościową formą zdobywania wiedzy z dziedziny, która ich interesuje. Twórca webinaru korzysta natomiast z możliwości zaprezentowania się jako ekspert danej branży czy zagadnienia. Wydarzenia tego typu są organizowane coraz częściej nie tylko przez duże organizacje, ale także przez pojedyncze osoby, które promują swoje materiały w mediach społecznościowych.

Cel i target

Pierwszym krokiem, jaki należy podjąć podczas planowania webinaru, jest określenie, w jakim właściwie celu chcemy go zorganizować. Może być to np. promocja produktu lub usługi czy dostarczanie użytkownikom wartościowej wiedzy, budując w ten sposób swój wizerunek eksperta. Możemy w tym celu wykorzystać przeprowadzone samodzielnie badanie zainteresowania przyszłych odbiorców webinaru np. śledząc aktywność użytkowników zainteresowanych naszą branżą czy usługą w social mediach. Warto skorzystać z narzędzi monitoringu Internetu, które pozwolą nam obserwować wzmianki dotyczące interesujących nas słów kluczowych.

Format

Typy formatów webinaru | nazwa.pl

Do wyboru mamy tu różne możliwości:

  • seminarium

W ten sposób dzielimy się z użytkownikami swoją wiedzą ekspercką. Formuła może opierać się na wypowiedzi jednego lub dwóch specjalistów. W przypadku rozmowy ich wypowiedzi będą się wzajemnie uzupełniać. Pojawi się także szansa, by eksperci zadawali sobie nawzajem pytania, co zdynamizuje webinar.

  • rozmowa z ekspertem

Formuła polega na zaproszeniu do udziału specjalisty danej dziedziny i zadawanie mu pytań. W ten sposób dostarczamy oglądającym wartościowej wiedzy, a poprzez umiejętnie zadawane pytania sami pozycjonujemy się jako eksperci. Możliwe jest zaangażowanie uczestników webinaru w rozmowę poprzez odpowiadanie na żywo na ich pytania za pośrednictwem czatu.

  • panel dyskusyjny

Panel dyskusyjny wymaga zaproszenia do studia trzech lub więcej ekspertów. Dzięki temu ich opinie mogą się nawzajem uzupełniać, a nawet ścierać. Sprawi to, że treść będzie bardziej dynamiczna i interesująca dla odbiorców.

  • pytania i odpowiedzi

Formuła Q&A polega na odpowiadaniu na pytania, które w trakcie trwania webinaru zadają jego uczestnicy. Przeprowadzenie wydarzenia w tym kształcie może sprawić, że będziemy postrzegani jako eksperci o szerokiej wiedzy, którzy są ponadto otwarci na potrzeby i zainteresowania użytkowników.

  • prezentacja produktu

Jeżeli o naszym produkcie lub jego obsłudze możemy powiedzieć coś więcej, to ta formuła jest doskonała dla jego promocji. Mamy szansę zachęcić uczestników webinaru do zakupu, a tym, którzy już posiadają produkt, zaprezentujemy możliwe sposoby jego wykorzystania.

Zespół

Organizator wydarzenia jest odpowiedzialny za wybór odpowiednich prelegentów, komunikację z użytkownikami na początku i na końcu webinaru, a także jego promocję. Niezbędny jest także prowadzący. W przypadku rozmowy z ekspertami zadaje im pytania lub animuje rozmowę, gdy mamy do czynienia z panelem dyskusyjnym. Jeżeli natomiast prowadzimy seminarium, funkcję prowadzącego mogą pełnić dwie osoby – eksperci firmy. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby połączyć osobę organizatora i prowadzącego, co często jest praktykowane szczególnie w przypadku indywidualnych webinarów eksperckich. Przy większych webinarach warto uwzględnić także rolę asystenta, który będzie na bieżąco odpowiadał na pytania techniczne użytkowników oraz doglądał jakości transmisji.

Scenariusz i materiały graficzne

Scenariusze i materiały graficzne dla webinaru | nazwa.pl

Staranne zaplanowanie webinaru jest niezbędne, aby przebiegał on w sposób niezakłócony oraz zmieścił się w określonym na wstępie przedziale czasu. Wymaga to np. przygotowania listy poruszanych tematów lub pytań zadawanych ekspertom. W przypadku seminariów lub prezentacji produktów potrzebne jest przygotowanie dodatkowych materiałów graficznych, które w przystępny sposób zaprezentują udostępnianą użytkownikom wiedzę.

Studio

Warto poświęcić czas na odpowiednie przygotowanie przestrzeni, w której nasze wydarzenie będzie miało miejsce oraz zatroszczyć się o odpowiedni sprzęt. Właściwa do tego celu będzie np. sala konferencyjna. Ważne, aby była izolowana od dźwięków zewnętrznych, które mogłyby wyłapać mikrofony. Zaplanujmy, czy wykorzystamy jedną, czy więcej kamer. Dodatkowe kamery potrafią zdynamizować webinar, przedstawiając zbliżenia na produkty lub umożliwiając pokazywanie studia z różnych perspektyw. Wymaga to jednak montażu na żywo.

Równie ważna jest jakość nagrywanego dźwięku. Każdy z gości i prezenterów powinien być wyposażony  we własny mikrofon, aby jego głos był wyraźnie słyszalny. Można rozważyć użycie zewnętrznych mikrofonów dynamicznych lub pojemnościowych, co jest szczególnie sprawdza się w przypadku jednego lub dwóch rozmówców. Jeżeli stosujemy jeden mikrofon, możemy z powodzeniem korzystać z urządzenia podłączanego do komputera za pomocą gniazda USB. W przypadku używania dwóch mikrofonów niezbędne już będzie wyposażenie się w zewnętrzną kartę dźwiękową oraz program do miksowania dźwięku na żywo, aby wyrównać poziomy sygnału.

Gdy łączymy się z gośćmi webinaru online, powinniśmy wcześniej upewnić się, jakiego rodzaju sprzętem dysponują. O ile kamera w laptopie będzie zazwyczaj wystarczająca, tak wbudowane mikrofony komputerów nie zagwarantują wystarczającej jakości dźwięku. Trzeba wtedy zadbać, by gość posiadał odpowiedni mikrofon.

Platforma

Wybór platformy do prowadzenia webinaru | nazwa.pl

Następnie należy zdecydować, za pomocą jakiego oprogramowania chcemy przeprowadzić transmisję. Do wyboru mamy m.in. takie rozwiązania jak:

  • Zoom (darmowe),
  • GoToMeeting/GoToWebinar (trial),
  • Join.me (trial),
  • Google Hangouts (darmowe),
  • YouTube Live (darmowe),
  • Facebook Live (darmowe),
  • ezTalks (darmowe w podstawowej wersji).

Aby transmisja webinaru dostępna była bez niepotrzebnych przerw i zatrzymań, trzeba użyć odpowiedniej jakości hostingu. Decydując się na wybór określonej platformy e-learningowej, należy wziąć pod uwagę takie aspekty jak:

  • łatwość użytkowania,
  • możliwość prowadzenia webinaru poprzez własną stronę internetową,
  • ułatwienia dotyczące współdzielenia ekranu,
  • zakres prezentowania statystyk,
  • możliwość archiwizacji treści,
  • to, czy oprogramowanie jest dostosowane do liczby przewidywanych uczestników webinarium (na podstawie liczby rejestracji, chociaż średnio jedynie 30-40% rejestrujących się osób faktycznie bierze udział w wydarzeniu),
  • możliwość interakcji z widzami,
  • obsługa urządzeń mobilnych.

KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • Trendy w e-learningu na 2021 rok
  • nazwa.pl najlepszą firmą hostingową w Polsce!
  • Nie tylko Facebook, Twitter i Instagram. Jakie jeszcze social media wykorzystywać w marketingu online?

Promocja wydarzenia

Aby webinar odniósł optymalny efekt marketingowy, niezbędna jest jego promocja. Najlepiej zacząć ją od stworzenia landing page dla wydarzenia, która przedstawi jego program oraz sylwetki prelegenta lub prelegentów czy zaproszonych gości. Powinien się tam znaleźć także formularz rejestracyjny. Na stronie głównej firmy warto umieścić baner reklamujący webinar. Do promocji należy wykorzystać również kanały social media. Zarejestrowane osoby powinny otrzymać e-maile z przypomnieniami o wydarzeniu. Odpowiednio przeprowadzona promocja jest w stanie uczynić z webinaru istotne wydarzenie branży. W innym przypadku nasze wysiłki mogą zostać docenione jedynie przez garstkę użytkowników.

Webinar świetnym narzędziem promocyjnym

Dobrze przygotowany i przeprowadzony webinar potrafi być wsparciem dla działań promocyjnych marki oraz content marketingu. Pozycjonuje firmę jako eksperta branży, który chętnie dzieli się swoją wiedzą, a dostarczając odbiorcom wartościowej treści, możemy liczyć na to, że chętniej skorzystają z naszych usług. Dodatkowo zaprezentujemy się jako firma otwarta na klientów, która wchodzi z nimi w interakcję.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Przedłużenie terminu darmowej konwersji obrazów do WebP na hostingu w nazwa.pl
30 listopada 2021

Przedłużenie terminu darmowej konwersji obrazów do WebP na hostingu w nazwa.pl

Konwersja obrazów do WebP to doskonała metoda, aby przyspieszyć działanie każdego serwisu WWW... Konwersja obrazów do WebP to doskonała metoda, aby przyspieszyć działanie każdego serwisu WWW. Mniejsza ilość przesyłanych danych oznacza szybsze ich dostarczanie, co szczególnie jest widoczne na urządzeniach mobilnych korzystających z sieci operatorów komórkowych. Wprowadzona na hostingu w nazwa.pl w połowie 2021 roku konwersja obrazów do nowoczesnego formatu WebP oraz zmiana wielkości obrazów zapewniają kolejną kroplę w morzu korzyści, jakie dostarczają usługi CloudHosting w nazwa.pl. W zależności od rozdzielczości ekranu, na którym działa przeglądarka, wielkość obrazów przesyłanych z serwera jest dynamicznie zmniejszana, dzięki czemu ilość przesyłanych danych jeszcze bardziej maleje. Skompresowane elementy strony są przesyłane do użytkownika w krótszym czasie, a Twoja strona WWW działa szybciej. Jak wykazała analiza przeprowadzona na kilkuset tysiącach serwisów WWW, obsługiwanych przez nazwa.pl, strony korzystające z technologii WebP i dynamicznej zmiany rozdzielczości obrazków wymagały do swojego wyświetlenia aż o 1/4 mniej danych niż wcześniej. Zmniejszenie wagi serwisu przynosi korzyści dostrzegalne gołym okiem, gdyż strony wczytują się dużo płynniej, a korzystanie z nich przynosi dużo więcej zadowolenia. Nikt nie lubi przecież wolno wczytujących się stron, przeładowanych grafiką i obciążających komputer...
CloudHosting w nazwa.pl
7 kwietnia 2020

CloudHosting w nazwa.pl, czyli flota nowoczesnych wyścigówek

CloudHosting w nazwa.pl, czyli hosting w chmurze, to rozwiązanie nowoczesne, które przewyższa pod każdym względem... CloudHosting w nazwa.pl, czyli hosting w chmurze, to rozwiązanie nowoczesne, które przewyższa pod każdym względem tradycyjny hosting, gdzie strona WWW obsługiwana jest jedynie na pojedynczym serwerze. Hosting w chmurze oferuje większą szybkość działania, skalowalność zasobów oraz reakcję na awarie w ułamkach sekund. Obrazowo można powiedzieć, że hosting tradycyjny jest jak stary wysłużony autobus, a hosting w chmurze to flota nowoczesnych samochodów wyścigowych. Hosting, na którym będzie umieszczona Twoja strona WWW jest jak pojazd, który wypożyczasz w wypożyczalni. Może to być stary, wysłużony, ale pojemny autobus, do którego kierowca zapakuje wielu innych klientów albo flota nowoczesnych samochodów wyścigowych, którymi będzie mógł poszaleć samodzielnie z pełną prędkością. Co wybierasz? W tradycyjnym hostingu Twoja strona WWW umieszczona jest z wieloma innymi stronami na pojedynczym serwerze i tam też jest uruchamiana. A jak myślisz, co się stanie, gdy ten serwer ulegnie awarii lub należy na nim uaktualnić oprogramowanie? Tak, strona przestanie działać. A co w przypadku, gdy inna strona WWW zacznie generować duży ruch, przeciążając serwer? Tak, Twoja strona zacznie wolno działać. Możesz jednak skorzystać z nowoczesnego rozwiązania w chmurze, pozbawionego wad tradycyjnego hostingu...

content marketing - skąd brać pomysły na treści?
12 listopada 2019

Content marketing – skąd czerpać pomysły na treści?

Content marketing jest niezwykle skutecznym narzędziem służącym budowie zaangażowania odbiorców i pozyskiwania nowych klientów... Content marketing jest niezwykle skutecznym narzędziem służącym budowie zaangażowania odbiorców i pozyskiwania nowych klientów. To także niezbędny składnik działań SEO. Co jednak, gdy brakuje nam pomysłów na tworzenie chwytliwych treści? Oto garść porad, skąd czerpać inspiracje. Persony i pragnienia Podstawowym elementem każdej strategii content marketingowej (bez której trudno prowadzić skuteczne działania w tej dziedzinie) jest określenie targetu. Na tej podstawie można zdecydować, jakie treści mogą być atrakcyjne dla konkretnej grupy odbiorców. W określaniu targetu pomocne może być tworzenie tzw. person. Są to postaci potencjalnych klientów, do których adresujemy swój przekaz. Każda z nich określona powinna być poprzez: - dane demograficzne (jak wiek, miejsce zamieszkania, sytuacja zawodowa, wykształcenie, status związku), - pragnienia, potrzeby, aspiracje i obawy, - typowy rozkład dnia pozwalający określić, w jakich sytuacjach klient może wejść w styczność z naszą marką. Poprzez persony, łatwiej wyobrazimy sobie, jakie potrzeby dominują u naszych potencjalnych klientów. W uproszczeniu można je podzielić na dwie kategorie: braku danej rzeczy oraz potrzeby zmiany sytuacji na lepsze. W pierwszym przypadku celem naszych treści jest przekonanie odbiorcy, że w ogóle potrzebuje naszego produktu. W tym kontekście treści mają za zadanie rozbudzenie w kliencie zainteresowania daną rzeczą i wykreowanie potrzeby...
jak fotografować jedzenie
17 czerwca 2019

Jak fotografować potrawy na stronę restauracji

Aby zachęcić klientów do wizyty w restauracji poprzez stronę internetową, nie wystarczą dobrze skonstruowane teksty i nazwy... Aby zachęcić klientów do wizyty w restauracji poprzez stronę internetową, nie wystarczą dobrze skonstruowane teksty i nazwy potraw. Należy też zadbać o to, aby Twoje dania można było „zjeść oczami” online, zanim się je zamówi na miejscu. Dlatego tak ważne są atrakcyjne zdjęcia potraw. A może fotograf? Oczywiście do fotografowania potraw możesz zatrudnić profesjonalnego fotografa. Na pewno wykona on świetne zdjęcia wysokiej klasy sprzętem. Takie rozwiązanie ma jednak swoje wady. W czasie sesji fotograficznej trzeba przygotować wszystkie potrawy z menu, co jest sporym wyzwaniem dla kuchni (i to wszystko poza godzinami pracy restauracji). Co jednak, gdy menu się po jakimś czasie zmienia? Potrzebna jest kolejna sesja i kolejny wysiłek organizacyjny z Twojej strony. Jeszcze większy problem pojawia się, jeśli włączasz do menu tylko jedno lub parę nowych dań, np. sezonowych. Zamawianie fotografa może zwyczajnie się nie opłacić. Dlatego też warto wyposażyć się w sprzęt i przede wszystkim nauczyć się fotografii kulinarnej. Będzie można wtedy na bieżąco uzupełniać stronę apetycznymi zdjęciami. Inspiracje Dobrze jest mieć punkt odniesienia, zanim zacznie się samodzielnie fotografować. W sieci znajdziesz mnóstwo inspirujących blogów, na których zobaczysz, jak mogą wyglądać udane zdjęcia potraw. Kopalnią pomysłów są też profile fotoblogerów na Instagramie...
aktualizacja wordpress 5.1
6 marca 2019

Aktualizacja WordPress 5.1 w nazwa.pl

Niecałe dwa tygodnie po światowej premierze najnowszej aktualizacji WordPress 5.1 nazwa.pl wprowadza tę wersję do... Niecałe dwa tygodnie po światowej premierze najnowszej aktualizacji WordPress 5.1 nazwa.pl wprowadza tę wersję do najszybszych na rynku usług z rodziny WordPress Cloud. Zaktualizowana wersja tego systemu zarządzania treścią w połączeniu z parametrami usług WordPress Cloud oraz PHP 7.3 stanowi najciekawszą ofertę dostępną obecnie na rynku. Co nowego? Najnowsza wersja WordPress 5.1 koncentruje się na poprawie wydajności edytora Gutenberg oraz migracji z przestarzałych wersji PHP do najnowszej wersji PHP 7.3. W nowej aktualizacji 5.1 Gutenberg o oznaczeniu 4.8 działa znacznie szybciej i efektywniej, a tworzenie w nim ma być bardziej płynne w porównaniu do poprzednich wersji. Dotyczy to zarówno samego ładowania, jak również pisania postów czy tworzenia podstron. Ładowanie i wczytywanie stron odbywa się w krótszym czasie, a pisanie postów czy tworzenie podstron charakteryzuje się płynniejszą pracą. Oprócz ulepszeń Gutenberga 4.8 wersja WordPress 5.1 dodaje zestaw funkcji skoncentrowanych na bezpieczeństwie: Site Health Rozwiązanie ma na celu poprawę bezpieczeństwa i szybkości. WordPress wyświetla administratorom stron powiadomienia na temat stabilności strony WWW, a także wersji PHP, która jest podstawowym językiem programowania dla tej platformy. Po zainstalowaniu nowych wtyczek funkcje WordPress Site Health sprawdzą je w stosunku do uruchomionej wersji PHP. Jeśli wtyczka wymaga wersji, która nie będzie działać z daną stroną, WordPress zablokuje jej instalację...
hosting Wordpress w chmurze od nazwa.pl
21 listopada 2018

Hosting WordPress w chmurze od nazwa.pl z największymi parametrami w Polsce

nazwa.pl podwoiła moc obliczeniową klastra serwerów WWW! Zwiększyliśmy parametry usług hostingowych Active Cloud oraz... Firma nazwa.pl podwoiła moc obliczeniową klastra serwerów WWW! Zwiększyliśmy parametry usług hostingowych Active Cloud oraz rozszerzyliśmy ofertę o nową wydajną usługę hostingową WordPress Cloud. Nowa oferta hostingu WordPress Cloud od nazwa.pl z niespotykaną nigdzie mocą obliczeniową aż 16 vCPU realizowana jest w technologii chmury i stanowi obecnie najbardziej wydajną i najszybszą platformę hostingową w Polsce. Hosting WordPress Cloud od nazwa.pl został zoptymalizowany do obsługi najpopularniejszego CMS na świecie. Według informacji W3techs z WordPressa korzysta ponad 32% wszystkich stron WWW dostępnych w Internecie. Elastyczność tego oprogramowania wraz z unikalną na polskim rynku technologią hostingu w chmurze od nazwa.pl zapewnią nieosiągalne nigdzie indziej możliwości. Preinstalowane wtyczki pozwalają w prosty sposób zbudować wymarzone miejsce w sieci. Teraz można łatwo stworzyć własny e-sklep, serwis WWW, blog czy autorskie portfolio z bogatą galerią zdjęć! Wraz z hostingiem WordPress Cloud użytkownicy otrzymują za darmo domenę zabezpieczoną komercyjnym certyfikatem nazwaSSL DV. Całe środowisko jest skonfigurowane w taki sposób, aby ułatwić codzienną pracę. Moc obliczeniowa 2 serwerów fizycznych dla każdego hostingu! Moc obliczeniowa to jeden z najważniejszych parametrów przy wyborze usług hostingowych. Odpowiada za maksymalną liczbę użytkowników, którzy bez utrudnień mogą równocześnie korzystać z serwisu WWW. Nazwa.pl wyprzedziła konkurencyjne oferty i już najtańsza usługa WordPress Cloud Start w standardzie daje do dyspozycji...

Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(135)
  • CDN(25)
  • WordPress(67)
  • e-Sklep(64)
  • Backup(21)
  • Poczta(18)
  • VPS(16)
  • Internet i technologia(128)
  • Webmastering(40)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.com

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Centrum Pomocy
  • Blog nazwa.pl
  • Testuj szybkość WWW
  • Szukaj w Centrum Pomocy
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Gwarancja nazwa.pl
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 tel. komórkowe
  • 22 454 48 10 tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Program Partnerski 50% prowizji

Twój unikatowy kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwi Twoim znajomym skorzystanie ze zniżki 20% na usługi nazwa.pl świadczone w Modelu Abonamentowym. Przekaż voucher z kodem lub link polecający i zyskaj stałe wynagrodzenie w wysokości 25% od każdej wpłaty za poleconą usługę. Kod rabatowy na voucherze i w  linku polecającym jest wielorazowego użytku, dlatego możesz go przekazać dowolnej liczbie osób.

ISO
© 2022 nazwa.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone