Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Monitoring
    • Monitoring WWW

    Monitoring WWW mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 15 czerwca 2021

Jak stworzyć webinar?

Tagi: social media webinar
Jak stworzyć webinar? | nazwa.pl

Webinary są dla użytkowników wartościową formą zdobywania wiedzy z dziedziny, która ich interesuje. Twórca webinaru korzysta natomiast z możliwości zaprezentowania się jako ekspert danej branży czy zagadnienia. Wydarzenia tego typu są organizowane coraz częściej nie tylko przez duże organizacje, ale także przez pojedyncze osoby, które promują swoje materiały w mediach społecznościowych.

Cel i target

Pierwszym krokiem, jaki należy podjąć podczas planowania webinaru, jest określenie, w jakim właściwie celu chcemy go zorganizować. Może być to np. promocja produktu lub usługi czy dostarczanie użytkownikom wartościowej wiedzy, budując w ten sposób swój wizerunek eksperta. Możemy w tym celu wykorzystać przeprowadzone samodzielnie badanie zainteresowania przyszłych odbiorców webinaru np. śledząc aktywność użytkowników zainteresowanych naszą branżą czy usługą w social mediach. Warto skorzystać z narzędzi monitoringu Internetu, które pozwolą nam obserwować wzmianki dotyczące interesujących nas słów kluczowych.

Format

Typy formatów webinaru | nazwa.pl

Do wyboru mamy tu różne możliwości:

  • seminarium

W ten sposób dzielimy się z użytkownikami swoją wiedzą ekspercką. Formuła może opierać się na wypowiedzi jednego lub dwóch specjalistów. W przypadku rozmowy ich wypowiedzi będą się wzajemnie uzupełniać. Pojawi się także szansa, by eksperci zadawali sobie nawzajem pytania, co zdynamizuje webinar.

  • rozmowa z ekspertem

Formuła polega na zaproszeniu do udziału specjalisty danej dziedziny i zadawanie mu pytań. W ten sposób dostarczamy oglądającym wartościowej wiedzy, a poprzez umiejętnie zadawane pytania sami pozycjonujemy się jako eksperci. Możliwe jest zaangażowanie uczestników webinaru w rozmowę poprzez odpowiadanie na żywo na ich pytania za pośrednictwem czatu.

  • panel dyskusyjny

Panel dyskusyjny wymaga zaproszenia do studia trzech lub więcej ekspertów. Dzięki temu ich opinie mogą się nawzajem uzupełniać, a nawet ścierać. Sprawi to, że treść będzie bardziej dynamiczna i interesująca dla odbiorców.

  • pytania i odpowiedzi

Formuła Q&A polega na odpowiadaniu na pytania, które w trakcie trwania webinaru zadają jego uczestnicy. Przeprowadzenie wydarzenia w tym kształcie może sprawić, że będziemy postrzegani jako eksperci o szerokiej wiedzy, którzy są ponadto otwarci na potrzeby i zainteresowania użytkowników.

  • prezentacja produktu

Jeżeli o naszym produkcie lub jego obsłudze możemy powiedzieć coś więcej, to ta formuła jest doskonała dla jego promocji. Mamy szansę zachęcić uczestników webinaru do zakupu, a tym, którzy już posiadają produkt, zaprezentujemy możliwe sposoby jego wykorzystania.

Zespół

Organizator wydarzenia jest odpowiedzialny za wybór odpowiednich prelegentów, komunikację z użytkownikami na początku i na końcu webinaru, a także jego promocję. Niezbędny jest także prowadzący. W przypadku rozmowy z ekspertami zadaje im pytania lub animuje rozmowę, gdy mamy do czynienia z panelem dyskusyjnym. Jeżeli natomiast prowadzimy seminarium, funkcję prowadzącego mogą pełnić dwie osoby – eksperci firmy. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby połączyć osobę organizatora i prowadzącego, co często jest praktykowane szczególnie w przypadku indywidualnych webinarów eksperckich. Przy większych webinarach warto uwzględnić także rolę asystenta, który będzie na bieżąco odpowiadał na pytania techniczne użytkowników oraz doglądał jakości transmisji.

Scenariusz i materiały graficzne

Scenariusze i materiały graficzne dla webinaru | nazwa.pl

Staranne zaplanowanie webinaru jest niezbędne, aby przebiegał on w sposób niezakłócony oraz zmieścił się w określonym na wstępie przedziale czasu. Wymaga to np. przygotowania listy poruszanych tematów lub pytań zadawanych ekspertom. W przypadku seminariów lub prezentacji produktów potrzebne jest przygotowanie dodatkowych materiałów graficznych, które w przystępny sposób zaprezentują udostępnianą użytkownikom wiedzę.

Studio

Warto poświęcić czas na odpowiednie przygotowanie przestrzeni, w której nasze wydarzenie będzie miało miejsce oraz zatroszczyć się o odpowiedni sprzęt. Właściwa do tego celu będzie np. sala konferencyjna. Ważne, aby była izolowana od dźwięków zewnętrznych, które mogłyby wyłapać mikrofony. Zaplanujmy, czy wykorzystamy jedną, czy więcej kamer. Dodatkowe kamery potrafią zdynamizować webinar, przedstawiając zbliżenia na produkty lub umożliwiając pokazywanie studia z różnych perspektyw. Wymaga to jednak montażu na żywo.

Równie ważna jest jakość nagrywanego dźwięku. Każdy z gości i prezenterów powinien być wyposażony  we własny mikrofon, aby jego głos był wyraźnie słyszalny. Można rozważyć użycie zewnętrznych mikrofonów dynamicznych lub pojemnościowych, co jest szczególnie sprawdza się w przypadku jednego lub dwóch rozmówców. Jeżeli stosujemy jeden mikrofon, możemy z powodzeniem korzystać z urządzenia podłączanego do komputera za pomocą gniazda USB. W przypadku używania dwóch mikrofonów niezbędne już będzie wyposażenie się w zewnętrzną kartę dźwiękową oraz program do miksowania dźwięku na żywo, aby wyrównać poziomy sygnału.

Gdy łączymy się z gośćmi webinaru online, powinniśmy wcześniej upewnić się, jakiego rodzaju sprzętem dysponują. O ile kamera w laptopie będzie zazwyczaj wystarczająca, tak wbudowane mikrofony komputerów nie zagwarantują wystarczającej jakości dźwięku. Trzeba wtedy zadbać, by gość posiadał odpowiedni mikrofon.

Platforma

Wybór platformy do prowadzenia webinaru | nazwa.pl

Następnie należy zdecydować, za pomocą jakiego oprogramowania chcemy przeprowadzić transmisję. Do wyboru mamy m.in. takie rozwiązania jak:

  • Zoom (darmowe),
  • GoToMeeting/GoToWebinar (trial),
  • Join.me (trial),
  • Google Hangouts (darmowe),
  • YouTube Live (darmowe),
  • Facebook Live (darmowe),
  • ezTalks (darmowe w podstawowej wersji).

Aby transmisja webinaru dostępna była bez niepotrzebnych przerw i zatrzymań, trzeba użyć odpowiedniej jakości hostingu. Decydując się na wybór określonej platformy e-learningowej, należy wziąć pod uwagę takie aspekty jak:

  • łatwość użytkowania,
  • możliwość prowadzenia webinaru poprzez własną stronę internetową,
  • ułatwienia dotyczące współdzielenia ekranu,
  • zakres prezentowania statystyk,
  • możliwość archiwizacji treści,
  • to, czy oprogramowanie jest dostosowane do liczby przewidywanych uczestników webinarium (na podstawie liczby rejestracji, chociaż średnio jedynie 30-40% rejestrujących się osób faktycznie bierze udział w wydarzeniu),
  • możliwość interakcji z widzami,
  • obsługa urządzeń mobilnych.

KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • Trendy w e-learningu na 2021 rok
  • nazwa.pl najlepszą firmą hostingową w Polsce!
  • Nie tylko Facebook, Twitter i Instagram. Jakie jeszcze social media wykorzystywać w marketingu online?

Promocja wydarzenia

Aby webinar odniósł optymalny efekt marketingowy, niezbędna jest jego promocja. Najlepiej zacząć ją od stworzenia landing page dla wydarzenia, która przedstawi jego program oraz sylwetki prelegenta lub prelegentów czy zaproszonych gości. Powinien się tam znaleźć także formularz rejestracyjny. Na stronie głównej firmy warto umieścić baner reklamujący webinar. Do promocji należy wykorzystać również kanały social media. Zarejestrowane osoby powinny otrzymać e-maile z przypomnieniami o wydarzeniu. Odpowiednio przeprowadzona promocja jest w stanie uczynić z webinaru istotne wydarzenie branży. W innym przypadku nasze wysiłki mogą zostać docenione jedynie przez garstkę użytkowników.

Webinar świetnym narzędziem promocyjnym

Dobrze przygotowany i przeprowadzony webinar potrafi być wsparciem dla działań promocyjnych marki oraz content marketingu. Pozycjonuje firmę jako eksperta branży, który chętnie dzieli się swoją wiedzą, a dostarczając odbiorcom wartościowej treści, możemy liczyć na to, że chętniej skorzystają z naszych usług. Dodatkowo zaprezentujemy się jako firma otwarta na klientów, która wchodzi z nimi w interakcję.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Szybkie strony WWW korzystają z certyfikatów SSL ECDSA | nazwa.pl
29 kwietnia 2024

Szybkie strony WWW korzystają z certyfikatów SSL ECDSA

Certyfikaty SSL to standardowy sposób szyfrowania połączeń ze stronami WWW. Jednak zabezpieczenie zabezpieczeniu... Certyfikaty SSL to standardowy sposób szyfrowania połączeń ze stronami WWW. Jednak zabezpieczenie zabezpieczeniu nierówne. Najlepszym rozwiązaniem jest korzystanie z certyfikatów z szyfrowaniem ECDSA, które nie tylko skutecznie stoją na straży danych użytkowników witryn, lecz także zapewniają szybkie działanie stron i mniejsze obciążenie hostingu. Certyfikaty SSL pełnią bardzo ważną rolę w cyfrowym świecie. To dzięki nim nasze dane, w tym numery kart kredytowych i hasła do bankowości elektronicznej, są chronione przed przechwyceniem w trakcie transmisji przez osoby nieuprawnione. Mechanizm opiera się na zaszyfrowaniu połączenia pomiędzy użytkownikiem odwiedzającym witrynę a serwerem, na którym została ona umieszczona. Widząc skrót https:// w adresie strony WWW, odbiorca może mieć pewność, że taki serwis jest chroniony, a przesyłane w komunikacji z nim informacje, nawet jeśli trafiłyby w niepowołane ręce, będą praktycznie niemożliwe do odkodowania. Warto pamiętać, że bezpieczeństwo zastosowanego protokołu SSL zależy od algorytmu szyfrowania klucza. Różne poziomy bezpieczeństwa Zaprojektowany w 1977 roku algorytm RSA (Rivesta-Shamira-Adlemana), który nadal jest stosowany w celu zminimalizowania ryzyka jego złamania, wymaga długiego klucza. To niestety powoduje, że podczas jego użycia wzrasta wykorzystanie zasobów komputera, co może skutkować zmniejszeniem szybkości działania strony WWW. Z pomocą przychodzi nowoczesny certyfikat ECDSA, który nie dość, że jest wielokrotnie bezpieczniejszy, to dodatkowo jest wolny od wyżej wymienionej niedogodności...
nazwa.pl uruchomiła usługi VPS w Amsterdamie
11 października 2023

nazwa.pl uruchomiła usługi VPS w Amsterdamie

Od dzisiaj, kupując VPS w nazwa.pl, możesz wybrać, czy ma być on uruchomiony w Data Center w Warszawie czy... Od dzisiaj, kupując VPS w nazwa.pl, możesz wybrać, czy ma być on uruchomiony w Data Center w Warszawie czy w europejskiej stolicy Internetu, którą jest Amsterdam. Pozwoli Ci to lepiej dostosować lokalizację serwera do potrzeb swojej firmy. Istnieje wiele powodów, dla których wybór serwera VPS w Amsterdamie jest bardzo korzystny. Związane są one nie tylko z szybkością dostępu do treści publikowanych na serwerach VPS dla użytkowników na całym świecie, lecz także mogą wynikać z konieczności zapewnienia ochrony przed awariami, optymalizacji transferu czy potrzeby działania w zgodności z przepisami obowiązującymi na danym obszarze. VPS nazwa.pl w Amsterdamie Oferta nazwa.pl w Amsterdamie i Warszawie to serwery VPS ogólnego przeznaczenia oraz VPS Speed, które zostały zoptymalizowane pod kątem wydajności oraz wyposażone w procesory taktowane w trybie turbo zegarem 5 GHz. Dostępne są systemy operacyjne Linux i Windows Server. Amsterdam to jedno z tych miejsc na świecie, które zapewnia dostęp do globalnej infrastruktury internetowej. Korzystanie z serwerów VPS w Data Center w tej lokalizacji jest szczególnie atrakcyjne dla firm, które chcą dostarczać swoją treść i ofertę na szeroką skalę. Amsterdam jest jednym z głównych punktów dostępowych do transatlantyckiej sieci telekomunikacyjnej, która łączy Europę z Ameryką Północną, pozwalając między innymi na szybkie przesyłanie danych do Stanów Zjednoczonych. Z tego względu, wybór serwera VPS nazwa.pl w Amsterdamie to idealne rozwiązanie dla każdego, kto potrzebuje VPS-u zapewniającego szybką międzynarodową łączność internetową. Infrastruktura nazwa.pl w Amsterdamie, dzięki sprzętowym firewallom FortiGate, jest chroniona w czasie rzeczywistym przed zagrożeniami...
Pojedynek gigantów: WordPress z WooCommerce vs PrestaShop. Który system e-commerce wybrać? | nazwa.pl
20 września 2023

Pojedynek gigantów: WordPress z WooCommerce vs PrestaShop. Który system e-commerce wybrać?

Rozpoczynając biznes e-commerce, z pewnością czeka Cię dylemat wyboru platformy, na której oprzesz swój sklep... Rozpoczynając biznes e-commerce, z pewnością czeka Cię dylemat wyboru platformy, na której oprzesz swój sklep. W tej kwestii liczą się przede wszystkim dwa systemy zarządzania treścią, takie jak WordPress z WooCommerce i PrestaShop. Musisz już na samym początku planowania sprzedaży przeanalizować ich możliwości, ponieważ z danym systemem zostaniesz na dłużej, gdyż późniejsza migracja na inną platformę może okazać się niełatwa do zrealizowania, a już na pewno kosztowna. WooCommerce WooCommerce nie jest samodzielną platformą e-commerce. To dodatek do WordPressa, jednak z powodzeniem spełnia wymagania wielu przedsiębiorców prowadzących handel w Internecie. Dowodem na to jest fakt, że o ile z wykorzystaniem WordPressa zbudowanych jest nieco ponad 43% stron WWW, o tyle z tej liczby aż 20% wykorzystuje WooCommerce. WooCommerce, podobnie jak WordPress, to oprogramowanie open source. Dzięki temu stajesz się posiadaczem własnej witryny oraz możesz dokonywać w jej kodzie dowolnych zmian. Open source w przypadku WooCommerce oznacza również, że to rozwiązanie jest darmowe. Wtyczkę obsługujesz z poziomu panelu WordPressa. Jej interfejs jest intuicyjny, podobnie jak sam CMS. Nawet jeżeli nie jesteś biegły w posługiwaniu się systemem, z łatwością nauczysz się zasad działania tego pluginu. Dzięki temu, że obsługą sklepu możesz zająć się samodzielnie, nie poniesiesz na przykład kosztów szkolenia czy zatrudnienia pracowników...
nazwa.pl z wyróżnieniem „Top 10 Cloud Hosting”
28 lutego 2023

nazwa.pl z wyróżnieniem „Top 10 Cloud Hosting”

W nazwa.pl doskonale wiemy, że szybki i niezawodny hosting w chmurze to podstawa sukcesu dla każdego... W nazwa.pl doskonale wiemy, że szybki i niezawodny hosting w chmurze to podstawa sukcesu dla każdego właściciela strony WWW. Jako lider technologiczny w Polsce dostarczamy od lat innowacyjne rozwiązania, które po raz kolejny zostały docenione przez ekspertów z branży IT. Spółka nazwa.pl została wyróżniona przez portal HostAdvice nagrodą „Top 10 Cloud Hosting”. HostAdvice zrzesza dużą społeczność specjalistów, którzy dzielą się wiedzą na temat dziesiątek firm hostingowych z całego świata i profesjonalnie analizują jakość oferowanych przez nie usług. Jest to rzetelny zbiór informacji dla każdego, kto potrzebuje wybrać idealny hosting dla swojej strony WWW. Z uwagi na liczne pozytywne opinie użytkowników portalu o hostingu nazwa.pl eksperci HostAdvice, w ramach kontroli jakości, postanowili samodzielnie przetestować nasz CloudHosting. Wnioski z badania nie mogły być inne. Możemy dziś z dumą ogłosić, że otrzymaliśmy od nich nagrodę „Top 10 Cloud Hosting”! Przyznane wyróżnienie potwierdza, że realizowane w sposób ciągły wielomilionowe inwestycje w najnowszą technologię i sprzęt pozwalają nam oferować bezkonkurencyjny hosting w chmurze. Dostarczając rozwiązania z segmentu premium, których całkowity koszt użytkowania jest więcej niż korzystny, nazwa.pl już dawno stała się jedynym racjonalnym wyborem dla każdego webmastera czy przedsiębiorcy. CloudHosting w nazwa.pl oferuje szereg udogodnień niedostępnych w innych firmach. Oprócz technologii chmury obliczeniowej, która inteligentnie rozkłada ruch pomiędzy najmniej obciążonymi maszynami w całym klastrze serwerów, do dyspozycji każdego użytkownika jest gwarantowana moc w postaci 4 vCPU (20 GHz)...
Tytuł Dobra Marka 2022 dla nazwa.pl
2 grudnia 2022

Jakość, zaufanie, renoma. Tytuł Dobra Marka 2022 dla nazwa.pl.

Jesteśmy dostawcą usług hostingowych klasy premium i najczęściej wybieranym polskim rejestratorem domen... Jesteśmy dostawcą usług hostingowych klasy premium i najczęściej wybieranym polskim rejestratorem domen internetowych. Od ponad 25 lat wyznaczamy standardy rozwoju rynku IT w Polsce, wprowadzając nowoczesne rozwiązania technologiczne, których nie zapewniają inne tego typu firmy w kraju. Dzięki naszemu zaangażowaniu każdy przedsiębiorca może rozwijać swój biznes w Internecie, nie martwiąc się o ponoszenie kosztów sprzętu czy o dodatkową obsługę informatyczną. Hosting premium świadczymy zgodnie z normą bezpieczeństwa informacji PN-EN ISO/IEC 27001:2017 w nowoczesnych Data Center zlokalizowanych w wielu miastach w Polsce i na świecie. Rozwój oraz innowacyjność to nasze priorytety, a potwierdzeniem tego jest zdobycie przez nas nagrody Dobra Marka 2022. Technologiczny lider Jesteśmy obecnie jedynym operatorem sieci CDN w Polsce, jedynym polskim rejestratorem domen z akredytacją ICANN, a także jedynym polskim dostawcą certyfikatów SSL z kodowaniem ECDSA. Jako pierwsza firma w kraju wdrożyliśmy DNS Anycast, obsługujemy ponad 2/3 domen polskich zabezpieczonych za pomocą DNSSEC oraz jako jedyni świadczymy usługi 2FA dla poczty poprzez protokół POP3/IMAP4. Jako dostawca hostingu w chmurze, już ponad 5 lat temu przestaliśmy mieć jakąkolwiek konkurencję w Polsce. Teraz naszym jedynym benchmarkiem mogą być niektóre firmy z rynków zagranicznych. Choć także i tutaj wyprzedzamy innych usługodawców dzięki opracowanej przez siebie technologii CloudHosting, w której każda strona internetowa uruchamiana jest jednocześnie na setkach serwerów. W ten sposób witryny naszych Klientów dysponują olbrzymią mocą obliczeniową, która wpływa wprost na szybkość ich wczytywania...
nazwa.pl liderem rynku hostingowego w Polsce!
28 września 2021

nazwa.pl liderem rynku hostingowego w Polsce!

nazwa.pl została wyróżniona przez ekspertów z branży IT tytułem lidera rynku hostingowego w Polsce... nazwa.pl została wyróżniona przez ekspertów z branży IT tytułem lidera rynku hostingowego w Polsce. Uznanie w oczach jury znalazło w szczególności uruchomienie sieci CDN nazwa.pl oraz jej całkowita integracja z usługami hostingowymi świadczonymi przez spółkę. CDN nazwa.pl – pełna integracja ze stroną na hostingu CDN nazwa.pl to sieć dystrybucji treści, której poszczególne węzły zostały zlokalizowane w kluczowych punktach wymiany danych w Polsce, Europie i Ameryce Północnej. Przechowuje ona elementy witryn WWW, dzięki czemu nie ma konieczności każdorazowego przesyłania ich z oryginalnych serwerów. Zawartość witryny uzyskiwana jest z najbliższego węzła sieci CDN, co powoduje, że czas potrzebny na dostarczenie plików do końcowego użytkownika ulega znacznemu skróceniu. Dla przykładu osoba łącząca się ze stroną z Londynu, zamiast korzystać z serwera w Warszawie, może uzyskać stronę z o wiele bliższej lokalizacji w Amsterdamie. O ile technologia CDN była już wcześniej znana przez Polaków, o tyle całkowitą nowością okazało się to, że usługę taką może udostępnić firma hostingowa, całkowicie integrując CDN z utrzymywaniem strony WWW na hostingu. Takie podejście eliminuje największą wadę usług CDN oferowanych przez zewnętrznych dostawców, jaką jest rozmycie odpowiedzialności za ciągłość działania. Dotychczas to klient ponosił odpowiedzialność za połączenie pomiędzy dostawcą hostingu i dostawcą usługi CDN, co zazwyczaj prowadziło do braku odpowiedzialności każdego z nich...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(18)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(260)
  • CDN(42)
  • WordPress(85)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(26)
  • Internet i technologia(172)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(4)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Domeny
  • Poczta biznesowa
  • Hosting z CDN
  • WordPress z CDN
  • CloudHosting Enterprise
  • Monitoring WWW
  • Email Marketing
  • VPS
  • Cloud Backup
  • Mail Backup
  • SaaS
  • CDN nazwa.pl
  • SSL
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz wynagrodzenie aż do 50% od wpłat za poleconą usługę.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.