Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 14 sierpnia 2019

Czym jest dostępność strony internetowej (accessibility)?

Tagi: strona www
accessibility - dostępność strony internetowej

Termin dostępności kojarzy się głównie z przystosowaniem strony do potrzeb osób niepełnosprawnych. Jednak w istocie oznacza on umożliwienie korzystania z witryny wszystkim użytkownikom, bez wykluczania żadnej grupy. Na czym polegają zasady dostępności?

Reguły konstruowania dostępnych stron internetowych określa dokument opracowany przez Międzynarodowe Konsorcjum W3C – standard WCAG 2.0. Stosowanie się do jego wytycznych pozwala na stworzenie poprawnie zbudowanej strony, która będzie przyjazna dla wszystkich internautów.

Użytkowników, którym twórcy stron internetowych powinni poświęcić szczególną uwagę, można podzielić na cztery podstawowe grupy:

1. Osoby niewidome lub niedowidzące

Osoby z tej grupy często korzystają z czytników ekranów lub powiększalników (także w formie widgetów do przeglądarek). W przypadku czytników ekranów podstawowe znaczenie ma między innymi nadawanie odpowiednich tytułów stron (meta description). Powinny się one składać z dwóch członów – tytułu konkretnej strony/artykułu, myślnika oraz nazwy strony (np. „Czym jest dostępność – MójBlog”).

Dla osób korzystających z czytników ważne są też tytuły (h1) i nagłówki (h2-h3-…). Tytuły stron (np. artykułów) powinny określać, jaka jest jej treść. Samą treść należy podzielić na sekcje rozpoczynające się nagłówkami, które trafnie wskazują na to, co w danej sekcji się znajduje. Dzięki odpowiedniej strukturze nagłówków, osoby niewidome otrzymują swego rodzaju spis treści artykułu, przez co nie muszą czytać całości.

Aby możliwe było zrozumienie, co przedstawia zamieszczone w artykule zdjęcie, należy stosować także opisy alternatywne. Powinny one tłumaczyć treść grafiki, która często jest istotna dla zrozumienia tekstu. Jeżeli nie zastosujemy opisu alternatywnego, czytnik osoby niewidomej będzie musiał odczytać zastępujący go kod. W przypadku grafik stanowiących jedynie dekorację dla tekstu należy zastosować pusty atrybut „alt”.

Z kolei dla osób niedowidzących bardzo istotny jest kontrast treści strony. Według normy WCAG 2.0 jego zalecana wartość to 7 do 1. Zbadać ten aspekt dostępności możemy np. za pomocą programu Colour Contrast Analyser. Właściwy kontrast jest ważny nie tylko dla osób z niepełnosprawnościami – ułatwi on odbiór naszej strony wszystkim użytkownikom.

Ważne jest również, aby tak istotne elementy jak wyszukiwarka były wyraźnie widoczne. Można również stosować przyciski powiększające tekst (aAA) oraz tworzyć wersję strony, która  w dostępny sposób prezentuje samą treść po kliknięciu odpowiednio oznaczonego przycisku.

Zamieszczając pliki PDF, należy pamiętać, aby były one możliwe do odczytania przez czytniki. Nie powinny być w formie skanu, ale tekstu, co możemy sprawdzić, zaznaczając myszką jego fragment.

Istotne jest także odpowiednie oznaczenie linków, najlepiej w sposób domyślny dla edytorów stron – podkreślenie i inny kolor. Ponadto linki powinny jasno sygnalizować, do jakiej treści kierują.

2. Osoby niesłyszące

Mając na uwadze osoby niesłyszące, należy odpowiednio przygotować pliki multimedialne. Zamieszczane video powinno być wyposażone w napisy, natomiast na stronie zawierającej pliki audio (np. podcasty) dobrze jest zamieścić ich transkrypcje.

3. Osoby niepełnosprawne ruchowo

Niektóre osoby z tej grupy mogą mieć problem z wykonywaniem precyzyjnych ruchów myszką (np. osoby ze spastycznością) lub w ogóle nie mogą z niej korzystać. Dlatego z myślą o nich  należy zapewnić możliwość nawigowania na stronie za pomocą klawiatury (przy użyciu TAB, SHIFT+TAB).

Wokół wybranego elementu powinien wyświetlać się także tzw. fokus, czyli ramka zaznaczenia. Domyślny dla przeglądarek fokus można dodatkowo wzmocnić, by był lepiej widoczny.

Trzeba pamiętać, że za pomocą klawiatury nawigują także osoby niewidome.

4. Osoby z zaburzeniami funkcji poznawczych

Osoby z tej grupy mogą cierpieć m.in. na problemy z pamięcią, utrzymywaniem uwagi czy rozumieniem treści strony. Należy zadbać o to, by układ stron był konsekwentny a czynności, które należy wykonać, były opisane w zrozumiały sposób.

Ważne jest rozłożenie czynności wykonywanych na stronie na logiczne etapy z informacją, na którym z nich się znajdujemy (np. poprzez breadcrumbs), a także uzupełnienie komunikatów błędów o sugerowane rozwiązania problemu. Należy również zadbać, aby takie czynności jak np. rejestracja nie były przesadnie skomplikowane.

Kiedy to tylko możliwe, warto postarać się, by używany przez nas  język był łatwy do zrozumienia. Aby zbadać, czy treść jest zrozumiała, można posłużyć się takimi narzędziami jak Jasnopis. Badają one poziom tzw. mglistości tekstu. Im jest on wyższy, tym tekst jest trudniejszy do zrozumienia.

Jasnopis wyniki testów odnosi do poziomu wykształcenia, gdzie np. wartości od 1 do 6 oznaczają, że tekst jest zrozumiały dla ucznia szkoły podstawowej, od 10 do 12 ucznia szkoły średniej, a od 16 do 17 studenta studiów magisterskich.

Poziom zrozumiałości tekstu zależny jest oczywiście od charakteru informacji, które chcemy przekazać oraz projektowanej grupy odbiorców. W przypadku mniej skomplikowanych treści warto celować w wynik w okolicach 8.

Dbając o zrozumiałość tekstu, sprawiamy, że strona jest dostępna nie tylko dla osób niepełnosprawnych. Zwiększamy w ten sposób również grupę odbiorców tekstu, a także ułatwiamy czytelnikowi szybkie skanowanie wzrokiem treści, które jest ważne dla wszystkich osób, niezależnie od poziomu wykształcenia.

5. Inne osoby

Zalecenia związane z dostępnością są ważne nie tylko dla osób niepełnosprawnych, ale także cierpiących na różne schorzenia lub zaburzenia, takie jak np.:

  • padaczka fotogenna: ataki u tych osób mogą wywołać agresywne i szybko animowane grafiki;
  • dysleksja: teksty wyjustowane są dla tych osób trudne do przeczytania. Treść powinno się wyrównywać do lewej strony.

Oczywiście nie jest możliwe, by zagwarantować dostępność (accessibility) dla wszystkich osób, ze względu na szerokie spektrum możliwych niepełnosprawności i schorzeń. Stosowanie się jednak do wytycznych WCAG 2.0 sprawi, że grupa osób zdolnych do zapoznania się z treścią naszej strony będzie możliwie jak największa.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Korzystaj z PHP 8.4 na swoim serwerze CloudHosting | nazwa.pl
28 stycznia 2025

Korzystaj z PHP 8.4 na swoim serwerze CloudHosting

Wybór odpowiedniej wersji PHP dla publikowanego w Internecie projektu to kluczowy krok w zapewnieniu bezpieczeństwa... Wybór odpowiedniej wersji PHP dla publikowanego w Internecie projektu to kluczowy krok w zapewnieniu bezpieczeństwa, wydajności i stabilności działania aplikacji. Zawsze warto korzystać z najnowszej wersji PHP, takiej jak PHP 8.4, którą można aktywować w CloudHosting Panel. W poniższym artykule przedstawiamy najważniejsze zalety PHP 8.4 i wyjaśniamy, dlaczego warto przejść na tę wersję. Warto korzystać z najnowszych wersji PHP Każda kolejna wersja PHP to nie tylko nowe funkcjonalności, lecz przede wszystkim poprawa wydajności i bezpieczeństwa. Najnowsze wydania PHP przyzwyczaiły nas już do szybszego wykonywanie kodu, a tym samym krótszego czasu ładowania stron, które z nich korzystają. Dodatkowo, nowe wersje PHP zwiększają bezpieczeństwo witryn, eliminując luki znane z poprzednich wydań oraz mają dostępne wsparcie dla nowoczesnych funkcji umożliwiających korzystanie z bardziej efektywnych rozwiązań programistycznych. Nie inaczej jest w przypadku PHP 8.4, które wprowadza szereg usprawnień, czyniąc tę wersję bardzo atrakcyjną dla webmasterów. Zastosowany w PHP 8.4. mechanizm Typed Properties 3.0 znacząco ułatwia zarządzanie typami danych, pozwalając na ich lepszą walidację i kontrolę. Dodane usprawnienia w obsłudze asynchroniczności sprawiają, że aplikacje mogą działać szybciej przy mniejszym obciążeniu serwera. Większa optymalizacja operacji na tablicach w PHP 8.4 poprawia zarządzanie pamięcią i szybkość operacji na strukturach danych, a rozszerzone możliwości match pozwalają na jeszcze bardziej przejrzyste i elastyczne budowanie kodu. Jak aktywować PHP 8.4 na swoim hostingu? Aby skorzystać z PHP 8.4 na swoim serwerze w nazwa.pl, wystarczy zmienić aktywną wersję PHP w CloudHosting Panel. W tym celu zaloguj się na stronie...
Sposoby na prowadzenie bloga dla firmy | nazwa.pl
15 czerwca 2023

Sposoby na prowadzenie bloga dla firmy

Prowadzenie bloga to stosunkowo niedrogi sposób na wypromowanie swoich usług i oferty w Internecie. Bez... Prowadzenie bloga to stosunkowo niedrogi sposób na wypromowanie swoich usług i oferty w Internecie. Bez względu na rodzaj prowadzonej działalności, warto zdecydować się na tego typu komunikację z użytkownikami i klientami. Jakie są zalety firmowego bloga i jakimi treściami go zapełnić oraz na co zwrócić uwagę przy wybieraniu hostingu pod blog? Na początek hosting i strategia Tworzenie bloga nie powinno być czynnością spontaniczną. Musisz je poprzedzić starannie przygotowanym planem działania. Tylko wtedy Twój content marketing przyniesie wymierne korzyści. Po pierwsze wybierz właściwy hosting, na którym umieścisz swój blog. Idealnym rozwiązaniem jest oferowany przez nazwa.pl CloudHosting WordPress. To zoptymalizowana platforma, która pozwoli Ci na korzystanie z najpopularniejszego systemu CMS, jakim jest WordPress. Oferuje skonfigurowane pakiety pozwalające na uruchomienie różnych serwisów WWW, w tym właśnie bloga. Nie bez znaczenia jest także wsparcie techniczne, które w nazwa.pl jest całodobowe. Dzięki temu, niezależnie od pory dnia, możesz liczyć na pomoc techników nazwa.pl w zakresie konfiguracji swojego WordPressa. Mając już hosting, musisz określić strategię działania. W pierwszej kolejności powinieneś dobrać właściwie grono swoich odbiorców, aby w ten sposób wpasować się w krąg zainteresowań i potrzeb czytelników...
WordPress z CDN nazwa.pl: szybkość i bezpieczeństwo!
2 marca 2022

WordPress z CDN nazwa.pl: szybkość i bezpieczeństwo!

Aż 37% serwisów w sieci działa w oparciu o CMS WordPress! Ten znany na całym świecie system zarządzania... Aż 37% serwisów w sieci działa w oparciu o CMS WordPress! Ten znany na całym świecie system zarządzania treścią zwyczajnie zdominował rynek. Mówimy tu już nie tylko o blogach i małych stronach internetowych, ale również o dużych i rozbudowanych przedsięwzięciach e-commerce. Oferta nazwa.pl zawiera specjalną linię serwerów CloudHosting dostosowaną do wymogów stawianych przez WordPress. Zapewnia witrynom, budowanym w oparciu o ten CMS, bezkonkurencyjną szybkość, bezpieczeństwo oraz wysokie pozycjonowanie w Google. Gwarantowana moc obliczeniowa 4 vCPU (20 GHz), 8 GB pamięci RAM oraz 100 GB pojemności na start, za jedyne 100 zł rocznie! Brzmi nieźle? Skorzystaj z tej wyjątkowej na polskim rynku oferty. CMS WordPress – dla profesjonalistów i nowicjuszy Nazwa WordPress jest zapewne znana każdej osobie, która miała styczność z branżą internetową lub zarządzaniem biznesem w sieci. Ten CMS, początkowo stworzony jako oprogramowanie do prowadzenia blogów, dzięki możliwościom rozbudowy poprzez dodatkowe wtyczki, stał się prawdziwym „kombajnem”, z którego korzysta więcej niż nawet co trzecia strona internetowa dostępna w sieci. Za pomocą ponad 55 000 dodatków można indywidualnie dopasować praktycznie każdy element serwisu, włącznie z przekształceniem witryny w sklep internetowy. Panel zarządzania jest zaprojektowany z myślą zarówno o doświadczonym developerze, jak i osobie...
Atrakcyjne nagrody w Programie Partnerskim nazwa.pl
12 listopada 2020

Atrakcyjne nagrody w Programie Partnerskim nazwa.pl wciąż czekają na Ciebie!

Przypominamy o wciąż trwającym konkursie, w ramach którego masz szansę wygrać rewelacyjne nagrody, takie jak Apple... Przypominamy o wciąż trwającym konkursie, w ramach którego masz szansę wygrać rewelacyjne nagrody, takie jak Apple MacBook Air, Apple iPad Pro 11 czy Apple iPhone XS. Co należy zrobić? Wystarczy polecać usługi najlepszej firmy hostingowej w Polsce! Za każdą nową poleconą usługę otrzymasz aż 50% wynagrodzenia od wpłaty! Konkurs skierowany jest przede wszystkim do webmasterów i osób, które na co dzień zajmują się informatyczną obsługą firm. Jednak nie musisz zawodowo tworzyć stron WWW, żeby zdobyć atrakcyjne nagrody. Wystarczy, że w ramach Programu Partnerskiego będziesz polecać jak najwięcej usług nazwa.pl! Nasz konkurs trwa do 31.12.2020 r., a rywalizacja o miejsca na podium i wspaniałe nagrody nabiera rumieńców! Korzyści z udziału w konkursie to nie tylko główne nagrody rzeczowe. Do końca bieżącego roku Program Partnerski pozwala na uzyskanie aż 50% prowizji za wpłatę za każdą nową poleconą usługę. Ponadto otrzymasz stałe wynagrodzenie w wysokości nawet do 35% za każde jej przedłużenie! Jak zacząć zarabiać? To niezwykle proste. Przekaż jak najszybciej indywidualny kod rabatowy Programu Partnerskiego lub link polecający z tym kodem, który znajdziesz w Panelu Klienta, w zakładce „Program Partnerski” https://www.nazwa.pl/panel/pk-rekomendacje.html. Znajomi klikają w link lub podczas zamówienia wpisują kod rabatowy w miejscu do tego przeznaczonym, dzięki czemu otrzymują aż 20% rabatu od cen...
jak stworzyć landing page
24 października 2019

Jak stworzyć dobry landing page?

Landing page (inaczej strona lądowania) to jedyny sposób na uzupełnienie kampanii reklamowej. Odsyłanie użytkownika na... Landing page (inaczej strona lądowania) to jedyny sposób na uzupełnienie kampanii reklamowej. Odsyłanie użytkownika na stronę główną firmy sprawia, że ma on zbyt dużo możliwości wyboru oraz widzi nadmiar rozpraszających go elementów. Koniec końców opuszcza stronę. Jak zatem zaprojektować landing page, aby zmaksymalizować skuteczność kampanii? Jeden, wyraźny cel Tworząc landing page, powinniśmy najpierw zdefiniować cel projektowania strony. Innymi słowy, należy określić, jakich zachowań oczekujemy od klienta. Dopiero wtedy możemy zdefiniować sposób, w jaki doprowadzimy go do zamierzonego celu. Strona lądowania powinna być skoncentrowana na tylko jednym celu. Celem landing page jest jak najwyższa konwersja. Wyznaczenie stronie więcej niż jednego celu zmniejszy siłę jej działania, ponieważ przekaz się rozmyje. Spójność komunikacji między reklamą a landing page Landing page powinien być przedłużeniem treści reklamy lub wiadomości e-mail, za pośrednictwem których klient trafił na stronę. Każda wartość, którą w nich komunikujemy (np. rabat), powinna pojawić się także na stronie. Wszelka niekonsekwencja w przekazie zostanie od razu wychwycona przez klienta i może zostać uznana za brak wiarygodności oferty. Skutkiem będzie wysoki współczynnik odrzuceń strony...
marketing automation - czym jest
22 lipca 2019

Co to jest marketing automation i czy mi się to przyda?

Trend do automatyzacji działań za pomocą odpowiednich aplikacji jest jednym z najważniejszych nowych zjawisk IT w... Trend do automatyzacji działań za pomocą odpowiednich aplikacji jest jednym z najważniejszych nowych zjawisk IT w biznesie. Polega na umożliwieniu zaprogramowanym „robotom” powtarzalnych czynności co odciąża człowieka i wyklucza ryzyko błędu. Przejawem automatyzacji w marketingu jest Marketing Automation, które szczególnie przydaje się sklepom internetowym. Na czym polega? Marketing Automation w skrócie Konfiguracja narzędzia Marketing Automation polega na definiowaniu tzw. reguł automatyzacji. Są to algorytmy określające reakcje na konkretnego typu zdarzenia. Czynności wykonywane są automatycznie, przez co nie muszą tego robić pracownicy. Potrzebne jest jedynie zaprojektowanie optymalnego scenariusza działań systemu. Marketing Automation pozwala pozyskiwać dane na temat zachowań klientów i na tej podstawie prowadzić spersonalizowane działania marketingowe. Dzięki temu otrzymują oni treści stosowne do ich zainteresowań i potrzeb, przez co kampanie są znacznie bardziej skuteczne. Narzędzia marketing automation pozwalają na tworzenie scenariuszy akcji od pierwszego kontaktu z klientem do momentu sprzedaży, a następnie utrzymania go, by doprowadzić do kolejnych sprzedaży...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(243)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(69)
  • Backup(27)
  • Poczta(37)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(168)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.