Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 14 sierpnia 2019

Czym jest dostępność strony internetowej (accessibility)?

Tagi: strona www
accessibility - dostępność strony internetowej

Termin dostępności kojarzy się głównie z przystosowaniem strony do potrzeb osób niepełnosprawnych. Jednak w istocie oznacza on umożliwienie korzystania z witryny wszystkim użytkownikom, bez wykluczania żadnej grupy. Na czym polegają zasady dostępności?

Reguły konstruowania dostępnych stron internetowych określa dokument opracowany przez Międzynarodowe Konsorcjum W3C – standard WCAG 2.0. Stosowanie się do jego wytycznych pozwala na stworzenie poprawnie zbudowanej strony, która będzie przyjazna dla wszystkich internautów.

Użytkowników, którym twórcy stron internetowych powinni poświęcić szczególną uwagę, można podzielić na cztery podstawowe grupy:

1. Osoby niewidome lub niedowidzące

Osoby z tej grupy często korzystają z czytników ekranów lub powiększalników (także w formie widgetów do przeglądarek). W przypadku czytników ekranów podstawowe znaczenie ma między innymi nadawanie odpowiednich tytułów stron (meta description). Powinny się one składać z dwóch członów – tytułu konkretnej strony/artykułu, myślnika oraz nazwy strony (np. „Czym jest dostępność – MójBlog”).

Dla osób korzystających z czytników ważne są też tytuły (h1) i nagłówki (h2-h3-…). Tytuły stron (np. artykułów) powinny określać, jaka jest jej treść. Samą treść należy podzielić na sekcje rozpoczynające się nagłówkami, które trafnie wskazują na to, co w danej sekcji się znajduje. Dzięki odpowiedniej strukturze nagłówków, osoby niewidome otrzymują swego rodzaju spis treści artykułu, przez co nie muszą czytać całości.

Aby możliwe było zrozumienie, co przedstawia zamieszczone w artykule zdjęcie, należy stosować także opisy alternatywne. Powinny one tłumaczyć treść grafiki, która często jest istotna dla zrozumienia tekstu. Jeżeli nie zastosujemy opisu alternatywnego, czytnik osoby niewidomej będzie musiał odczytać zastępujący go kod. W przypadku grafik stanowiących jedynie dekorację dla tekstu należy zastosować pusty atrybut „alt”.

Z kolei dla osób niedowidzących bardzo istotny jest kontrast treści strony. Według normy WCAG 2.0 jego zalecana wartość to 7 do 1. Zbadać ten aspekt dostępności możemy np. za pomocą programu Colour Contrast Analyser. Właściwy kontrast jest ważny nie tylko dla osób z niepełnosprawnościami – ułatwi on odbiór naszej strony wszystkim użytkownikom.

Ważne jest również, aby tak istotne elementy jak wyszukiwarka były wyraźnie widoczne. Można również stosować przyciski powiększające tekst (aAA) oraz tworzyć wersję strony, która  w dostępny sposób prezentuje samą treść po kliknięciu odpowiednio oznaczonego przycisku.

Zamieszczając pliki PDF, należy pamiętać, aby były one możliwe do odczytania przez czytniki. Nie powinny być w formie skanu, ale tekstu, co możemy sprawdzić, zaznaczając myszką jego fragment.

Istotne jest także odpowiednie oznaczenie linków, najlepiej w sposób domyślny dla edytorów stron – podkreślenie i inny kolor. Ponadto linki powinny jasno sygnalizować, do jakiej treści kierują.

2. Osoby niesłyszące

Mając na uwadze osoby niesłyszące, należy odpowiednio przygotować pliki multimedialne. Zamieszczane video powinno być wyposażone w napisy, natomiast na stronie zawierającej pliki audio (np. podcasty) dobrze jest zamieścić ich transkrypcje.

3. Osoby niepełnosprawne ruchowo

Niektóre osoby z tej grupy mogą mieć problem z wykonywaniem precyzyjnych ruchów myszką (np. osoby ze spastycznością) lub w ogóle nie mogą z niej korzystać. Dlatego z myślą o nich  należy zapewnić możliwość nawigowania na stronie za pomocą klawiatury (przy użyciu TAB, SHIFT+TAB).

Wokół wybranego elementu powinien wyświetlać się także tzw. fokus, czyli ramka zaznaczenia. Domyślny dla przeglądarek fokus można dodatkowo wzmocnić, by był lepiej widoczny.

Trzeba pamiętać, że za pomocą klawiatury nawigują także osoby niewidome.

4. Osoby z zaburzeniami funkcji poznawczych

Osoby z tej grupy mogą cierpieć m.in. na problemy z pamięcią, utrzymywaniem uwagi czy rozumieniem treści strony. Należy zadbać o to, by układ stron był konsekwentny a czynności, które należy wykonać, były opisane w zrozumiały sposób.

Ważne jest rozłożenie czynności wykonywanych na stronie na logiczne etapy z informacją, na którym z nich się znajdujemy (np. poprzez breadcrumbs), a także uzupełnienie komunikatów błędów o sugerowane rozwiązania problemu. Należy również zadbać, aby takie czynności jak np. rejestracja nie były przesadnie skomplikowane.

Kiedy to tylko możliwe, warto postarać się, by używany przez nas  język był łatwy do zrozumienia. Aby zbadać, czy treść jest zrozumiała, można posłużyć się takimi narzędziami jak Jasnopis. Badają one poziom tzw. mglistości tekstu. Im jest on wyższy, tym tekst jest trudniejszy do zrozumienia.

Jasnopis wyniki testów odnosi do poziomu wykształcenia, gdzie np. wartości od 1 do 6 oznaczają, że tekst jest zrozumiały dla ucznia szkoły podstawowej, od 10 do 12 ucznia szkoły średniej, a od 16 do 17 studenta studiów magisterskich.

Poziom zrozumiałości tekstu zależny jest oczywiście od charakteru informacji, które chcemy przekazać oraz projektowanej grupy odbiorców. W przypadku mniej skomplikowanych treści warto celować w wynik w okolicach 8.

Dbając o zrozumiałość tekstu, sprawiamy, że strona jest dostępna nie tylko dla osób niepełnosprawnych. Zwiększamy w ten sposób również grupę odbiorców tekstu, a także ułatwiamy czytelnikowi szybkie skanowanie wzrokiem treści, które jest ważne dla wszystkich osób, niezależnie od poziomu wykształcenia.

5. Inne osoby

Zalecenia związane z dostępnością są ważne nie tylko dla osób niepełnosprawnych, ale także cierpiących na różne schorzenia lub zaburzenia, takie jak np.:

  • padaczka fotogenna: ataki u tych osób mogą wywołać agresywne i szybko animowane grafiki;
  • dysleksja: teksty wyjustowane są dla tych osób trudne do przeczytania. Treść powinno się wyrównywać do lewej strony.

Oczywiście nie jest możliwe, by zagwarantować dostępność (accessibility) dla wszystkich osób, ze względu na szerokie spektrum możliwych niepełnosprawności i schorzeń. Stosowanie się jednak do wytycznych WCAG 2.0 sprawi, że grupa osób zdolnych do zapoznania się z treścią naszej strony będzie możliwie jak największa.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Kubernetes w nazwa.pl
10 kwietnia 2024

Kubernetes w nazwa.pl

Korzystanie z Kubernetes działającego w chmurze jest skomplikowane, kosztowne i wymaga odpowiednich zasobów ... Korzystanie z Kubernetes działającego w chmurze jest skomplikowane, kosztowne i wymaga odpowiednich zasobów kadrowych. Aby rozwiązać ten problem, do oferty nazwa.pl wprowadzona została usługa w modelu Software as a Service. To innowacyjne podejście, które umożliwia korzystanie z potencjału Kubernetes natychmiast po aktywacji, bez specjalistycznej wiedzy administracyjnej i wysokich kosztów początkowych. Zacznij pracę z Kubernetes dzięki nazwa.pl Kubernetes to zaawansowana platforma do zarządzania kontenerami, która zyskała szczególne uznanie jako narzędzie umożliwiające między innymi wdrażanie aplikacji i nadzór nad nimi. Usługa dostępna w nazwa.pl pozwala na rozpoczęcie pracy z Kubernetes niemal natychmiast. Od razu po aktywacji można zakładać Pody, uruchamiać programy i weryfikować ich działanie nie tylko za pomocą terminalowego API, lecz także graficznego interfejsu K9sCLI i Kubernetes Dashboard. SaaS Kubernetes zapewnia do 8 vCPU, a wysoka dostępność usługi (HA) realizowana jest na poziomie chmury obliczeniowej nazwa.pl, z gwarancją niezawodności SLA na poziomie minimum 99,9%. Można śmiało powiedzieć, że uruchomienie Kubernetes nigdy nie było tak proste! Początki Kubernetes Oprogramowanie Kubernetes zostało opracowane w 2014 roku przez Google, który już wcześniej stosował konteneryzację w swojej infrastrukturze. Kubernetes pozwala na zarządzanie, harmonizowanie i koordynowanie działania kontenerów, które składają się na aplikację lub usługę. Realizuje wiele zadań, wśród których można wymienić nadzór nad cyklem życia kontenerów, zapewnienie im odporności na awarie czy zarządzanie komunikacją między kontenerami. Dodatkową zaletą Kubernetes...
Ponad 300 różnych końcówek domen dostępnych w nazwa.pl
23 sierpnia 2023

Ponad 300 różnych końcówek domen dostępnych w nazwa.pl

Nic tak nie przyciąga uwagi użytkowników w sieci, jak chwytliwa i zapadająca w pamięć domena. Nie pozwól, aby... Nic tak nie przyciąga uwagi użytkowników w sieci, jak chwytliwa i zapadająca w pamięć domena. Nie pozwól, aby Twój adres internetowy był przeciętny lub odbiegał od branży, w której działasz. Już od dzisiaj w nazwa.pl możesz rejestrować domeny z ponad 300 rozszerzeniami! Otwierasz przedstawicielstwo w Niemczech lub Czechach? Wybierz domenę krajową .de lub .cz. Masz sklep internetowy? Wybierz końcówkę .store. A może jako developer tworzysz aplikacje? Wtedy idealne będzie rozszerzenie .app. Prowadzisz działalność głównie on-line? Zarejestruj domenę .online. Już dziś odkryj nowe możliwości dla swoich stron WWW dzięki szerokiej gamie domen w nazwa.pl. Wybierz swoją wymarzoną nazwę i podbij Internet! Właściwie dobrany adres to przepis na sukces Domena to Twój identyfikator w cyfrowym świecie. Charakteryzuje Twoją tożsamość w Internecie, dlatego bardzo ważne jest, abyś dobrał ją właściwie. W końcu to pod tą zarejestrowaną nazwą będziesz mógł umieścić swoją stronę WWW i założyć konta pocztowe. Osoby, które odwiedzą Twoją witrynę poprzez wpisanie jej adresu internetowego w pasku przeglądarki lub wyślą do Ciebie wiadomość e-mail, będą jednoznacznie identyfikować Ciebie i Twój biznes właśnie z wybraną domeną. Im bardziej oryginalną i chwytliwą nazwę zarejestrujesz, tym więcej użytkowników ją zapamięta. A Ty dzięki temu zdobędziesz szerokie grono odbiorców. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów, od dzisiaj w nazwa.pl umożliwiamy rejestrację ponad 300 rozszerzeń domen! Masz ciekawą stronę? Wybierz adres .website! Prowadzisz dyskotekę czy lokalny pub? Wybierz domenę .club! Prowadzisz stronę przeznaczoną dla urządzeń mobilnych? To dla Ciebie jest adres .mobi! Publikujesz ciekawe informacje? Wybierz domenę .blog! Możemy tak wymieniać prawie w nieskończoność. W nazwa.pl każdy znajdzie coś dla siebie! Nie trać czasu i wyszukaj już...
Witryny przyjazne klientom, czyli co to jest UX? | nazwa.pl
2 czerwca 2021

Witryny przyjazne klientom, czyli co to jest UX?

Miarą sukcesu dobrze wykonanej strony internetowej lub aplikacji jest ich pozytywny odbiór przez użytkowników... Miarą sukcesu dobrze wykonanej strony internetowej lub aplikacji jest ich pozytywny odbiór przez użytkowników. W dużym stopniu o powodzeniu projektu IT stanowi jakość interakcji, która występuje miedzy człowiekiem a gotowym rozwiązaniem, z którego korzysta. Szukaniem odpowiedzi na pytania, czego ludzie oczekują od oprogramowania komputerowego i stron WWW, w jaki sposób się po nich poruszają, na co zwracają przy korzystaniu z nich uwagę, zajmują się projektanci UX, czyli User Experience Designers. Na czym polega ich praca oraz jakie metody działania stosują? Czym jest UX? Skrót UX (user experience) odnosi się do sposobu projektowania skoncentrowanego na pozytywnym doświadczeniu użytkownika. Stosuje się go zazwyczaj w kontekście produktów cyfrowych, takich jak aplikacje czy strony internetowe, co nie oznacza, że nie jest ono istotne także w przypadku przedmiotów w pełni analogowych, jak samochody czy nawet szczoteczki do zębów. Należy je również odpowiednio zaprojektować. Gdy już wybraliśmy dla naszego projektu domenę internetową czy też zoptymalizowany hosting pod WordPressa, warto zadbać o pozytywne doświadczenie użytkownika. W przypadku produktów cyfrowych należy skupić się na określeniu celu, jaki stoi przed witryną czy aplikacją. Wymaga to także wiedzy o zachowaniach targetu projektu, ponieważ poznanie jego potrzeb jest kluczowe. Następnie trzeba zadbać o to, aby droga do celu osób korzystających z produktu była możliwie krótka i prosta. Osiąga się to dzięki odpowiednio zaprojektowanej architekturze informacji. Jej stworzenie wymaga dokładnego określenia schematu podróży klienta. Podstawową kwestią jest tu na przykład czytelna nawigacja...
Czym jest marketing wielokanałowy i jak go prowadzić? | nazwa.pl
20 maja 2021

Czym jest marketing wielokanałowy i jak go prowadzić?

Internet to medium, dzięki któremu firmy zyskują ogromne możliwości dotarcia do konsumentów. Promocja marki... Internet to medium, dzięki któremu firmy zyskują ogromne możliwości dotarcia do konsumentów. Promocja marki może być prowadzona za pomocą różnych kanałów – reklam w portalach, social mediów, mailingów czy blogów. Warto wykorzystać synergię wielu punktów dotarcia do klienta w celu zwiększenia skuteczności kampanii. Ta idea towarzyszy właśnie marketingowi wielokanałowemu. Co to jest marketing wielokanałowy? Marketing wielokanałowy (multi-channel marketing) to wysyłanie przekazów reklamowych i interakcja z klientem przy użyciu różnych form dotarcia. Mówimy tu zarówno o stronach internetowych, reklamach cyfrowych, social mediach, mailingach, jak i kanałach, nazwijmy to – bardziej tradycyjnych, jak przesyłki reklamowe, katalogi, telemarketing czy reklam w tradycyjnych środkach przekazu. Metoda multi-channel marketingu powstała w odpowiedzi na potrzeby dzisiejszych konsumentów. Informacje o naszej marce powinny być dostępne poprzez różnorodne przekazy. Dzięki dużej liczbie punktów, przez które firma może mieć styczność z klientami, wzrastają szanse na przeprowadzanie skutecznych działań marketingowych...
komentarze na blogu
10 września 2019

Komentarze na blogu. Jaki rodzaj wybrać?

Komentarze na blogu są podstawą jego interakcyjnego charakteru. Dostępne są trzy główne systemy obsługi komentarzy...Komentarze na blogu są podstawą jego interakcyjnego charakteru. Dostępne są trzy główne systemy obsługi komentarzy — WordPressa, Facebooka i Disqus. Który z nich wybrać? Komentarze WordPress Zalety komentarzy WordPressa to: - brak konieczności instalacji dodatkowej wtyczki, - łatwo dostosować je do wyglądu szablonu, - nie ma konieczności posiadania konta w żadnym serwisie, - istnieje możliwość rozbudowania systemu komentarzy za pomocą wtyczek. Należą do nich np. comment-images (dodawanie zdjęć do komentarzy), gd-star-rating (dodawanie ocen) czy wpDiscuz (różne możliwości personalizacji), - administrator otrzymuje szerokie możliwości zarządzania komentarzami poprzez panel administracyjny WordPressa. Minusem tego systemu jest konieczność podawania przez użytkownika imienia i nazwiska za każdym razem, kiedy chce pozostawić komentarz. Z drugiej strony przeglądarki wyposażone są w opcje autouzupełniania, przez co swoje dane można podać jednym kliknięciem... Disqus Ten system komentarzy jest często spotykany na blogach. Ma on wiele zalet: - komentarze grupowane są w wątki, dzięki czemu odpowiedź na każdy z nich jest wyraźnie odseparowana od innych, - komentujący otrzymuje powiadomienie mailowe, gdy otrzyma odpowiedź na swój...
darmowe motywy na wordpress
24 czerwca 2019

Gdzie szukać darmowych motywów dla WordPressa

Aby zbudować profesjonalnie wyglądającą stronę na WordPressie, niekoniecznie musisz kupować motyw lub płacić za stworzenie... Aby zbudować profesjonalnie wyglądającą stronę na WordPressie, niekoniecznie musisz kupować motyw lub płacić za stworzenie własnego. W sieci nie brakuje dobrej jakości darmowych propozycji. Gdzie je znajdziesz? Dla kogo darmowy szablon? Oczywiście szukanie darmowych motywów to rozwiązanie dla oszczędnych. Tych płatnych jest większy wybór oraz możesz liczyć na wsparcie techniczne, aktualizacje oraz gratisowe pluginy. Z kolei motyw pisany na zamówienie w będzie skrojony pod Twoje potrzeby oraz nie znajdą się w nim zbędne „fajerwerki”, które mogą wpłynąć na szybkość działania strony oraz stopień trudności jej obsługi. Dodatkowe, zaawansowane pluginy lub spersonalizowany motyw mogą nie być Ci potrzebne, jeśli chcesz stworzyć np. prostą stronę wizytówkową lub bloga. Darmowe motywy bez problemu wystarczą do budowy takich witryn a gratisowe wtyczki najczęściej mają swoje darmowe odpowiedniki. Gdzie znajdziesz bezpłatne motywy? - WordPress.org - na stronie WordPressa darmowe motywy możesz wyszukiwać na podstawie rodzaju strony (np. blog, strona firmowa itp.) lub schematu jej budowy. Dostęp do wyszukiwarki motywów masz również z poziomu swojego panelu administracyjnego strony na WordPressie, gdzie możesz od razu je zainstalować. - justfreethemes.com - jest tu ponad 1200 darmowych motywów z podziałem na kategorie: biznes, e-commerce, blogi czy portfolio fotograficzne. - Template Monster - w sklepie obok płatnych motywów jest także spory dział z darmowymi. Wyszukiwanie umożliwia szereg kategorii...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(12)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(249)
  • CDN(42)
  • WordPress(83)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(169)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.