Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 4 maja 2021

Czy nasze dane w social media są bezpieczne i co się z nimi dzieje?

Tagi: bezpieczeństwo Facebook social media
Czy nasze dane w social media są bezpieczne i co się z nimi dzieje? | nazwa.pl

Wszystko co nowe fascynuje i przyciąga. Tak też było z mediami społecznościowymi. Wraz z upływem czasu coraz większa liczba użytkowników zaczęła się jednak zastanawiać nad kwestią gromadzenia i przetwarzania newralgicznych informacji przez tego typu serwisy. Wzrostowi świadomości społecznej w tym obszarze sprzyjały liczne doniesienia o wyciekach danych oraz problemach z prywatnością w social media. Czy faktycznie mamy się czego obawiać?

Niebezpieczne wycieki

Firmy, administrujące platformami społecznościowymi, bez wątpienia stosują zaawansowane mechanizmy zabezpieczeń. Mimo to obserwujemy liczne wycieki danych z takich serwisów. Jest to tym bardziej groźne, że korzystają z nich miliony użytkowników, którzy często przechowują na serwerach platform społecznościowych cenne dla hakerów informacje, które mogą posłużyć do cyberataków.

Wycieków danych doświadczyły już takie serwisy, jak Twitter (np. dane 19 milionów użytkowników w 2019 r.) czy Facebook. Dostęp do informacji, dotyczących klientów tego giganta social mediów, hakerzy zdobyli ostatnio w 2019 r. Incydent dotyczył 267 milionów kont, a do przejętych danych należały imiona i nazwiska, numery telefonów oraz indywidualne numery użytkowników.

Poważny wyciek danych, z 233 milionów profili serwisów Instagram, TikTok czy YouTube, wydarzył się także w 2020 r. Jedna piąta z przejętych informacji zawierała nie tylko imię i nazwisko, opis konta czy liczbę obserwatorów, ale także numer telefonu i adres e-mail.

Takie incydenty narażają użytkowników przede wszystkim na ryzyko ataków phishingowych. Polegają one na próbach wyłudzenia cennych danych, np. logowania do bankowości internetowej czy też numerów kart kredytowych.

Pokazuje to, że nawet największe firmy administrujące serwisami social mediów nie są w pełni odporne na działania cyberprzestępców. Nie należy jednak wpadać w panikę. Trzeba jedynie pamiętać o podstawowych środkach ostrożności dotyczących ataków hakerskich – nieinstalowaniu oprogramowania niewiadomego pochodzenia czy nieklikaniu w podejrzane linki.

Ciekawą inicjatywą, na którą można w tym miejscu zwrócić uwagę, jest serwis Have I Been Pwned, gdzie, wpisując adres e-mail, otrzymamy informację, które serwisy ewentualnie utraciły nasze dane (dotyczy to zresztą nie tylko mediów społecznościowych). Jeżeli ktoś wszedł w posiadanie naszych danych, powinniśmy niezwłocznie zmienić hasła nie tylko w wymienionych serwisach, ale także na innych stronach, jeśli używamy tam identycznych haseł. Unikniemy wtedy włamań, które mogą skutkować utratą kolejnych danych – być może nawet cenniejszych od wykradzionych ze zhackowanych serwisów.

Jak platformy społecznościowe wykorzystują nasze dane

Jak platformy społecznościowe wykorzystują nasze dane | nazwa.pl

Ze względu na swoją wartość dane użytkowników zaczęły być nazywane „ropą XXI wieku”. Rzeczywiście służą one korporacjom technologicznym do osiągania niebotycznych zysków.

Facebook, lider rynku mediów społecznościowych, w 2019 r. zarobił prawie 71 miliardów dolarów, czyli o 15 miliardów dolarów więcej niż rok wcześniej i 30 miliardów więcej niż w 2017 r. Przychody te pochodzą niemal wyłącznie z reklam.

Co mają wspólnego nasze dane z reklamami na Facebooku? Serwis umożliwia reklamodawcom bardzo precyzyjne targetowanie kampanii na podstawie informacji o użytkownikach.

Kluczowe są między innymi dane demograficzne, ale niemniej ważne informacje dotyczące m.in. zachowań użytkowników. Świadczą one o ich zainteresowaniach i znaczenie mają tu np. polubienia czy udostępnienia. Dzięki temu reklamodawcom łatwiej jest dotrzeć z treściami do wybranej grupy docelowej. Przekłada się to na wyższą konwersję podczas prowadzenia kampanii.

Wykorzystywane są także funkcje geolokalizacji naszych smartfonów. Aplikacje mediów społecznościowych są w stanie monitorować, gdzie się znajdujemy i na tej podstawie prezentować nam odpowiednie reklamy. W ten sposób może się promować lokalny biznes.

Zagrożenia prywatności

Zagrożenie prywatności w social mediach | nazwa.pl

W związku z tak szerokim wykorzystywaniem przez serwisy społecznościowe danych użytkowników pojawiają się już od dawna obawy odnośnie kwestii prywatności. Najbardziej znanym z wydarzeń, związanych z naruszeniami, pozostaje do tej pory Facebook.

Problemy z prywatnością w serwisie szczególnie uwypukliła afera Cambridge Analytica z 2018 r. Firma ta zajmowała się gromadzeniem i analizą danych użytkowników platformy. Dzięki stworzeniu aplikacji na Facebooku, polegającej na płatnym wypełnieniu ankiety, udało się jej zdobyć informacje na temat miejsca zamieszkania czy też polubień 50 milionów użytkowników w Stanach Zjednoczonych.

Dane te posłużyły stworzeniu bazy wyborców, do których kierowane były spersonalizowane przekazy polityczne. Uważa się, że kampania ta mogła mieć wpływ na zwycięstwo Donalda Trumpa w wyborach 2016 r.

W związku z aferą Facebook był oskarżony o bierność w kwestii gromadzenia danych przez Cambridge Analytica. Doprowadziło to do przesłuchania Marka Zuckerberga w Senacie Stanów Zjednoczonych. Karę w wysokości 500 tys. funtów na serwis nałożyło także brytyjskie Biuro Komisarza ds. Informacji (ICO), gdyż dane gromadzone przez CA były wykorzystywane nie tylko w Stanach Zjednoczonych.

Afera stała się powodem do dyskusji na temat ochrony danych użytkowników w serwisie, a przez pewien czas popularność zdobył nawet hashtag #deletefacebook. Efektem nadszarpnięcia reputacji firmy było wprowadzenie nowych ustawień prywatności, które dawały osobom korzystającym z platformy większą kontrolę nad udostępnianymi informacjami.

Mimo to nadal aktualne są pytania nie tylko o prywatność na Facebooku, ale ogólnie w mediach społecznościowych. Użytkownicy podchodzą do tych kwestii coraz poważniej, co pokazuje badanie przeprowadzone przez Viasat Savings.

Połowa ankietowanych stwierdziła w nim, że utrzymuje swoje konta w trybie prywatnym. Z kolei aż 71% z nich poświęciło czas na sprawdzenie zaawansowanych ustawień prywatności, dołączając do danej platformy social media. Co ważne, 50% respondentów aktualizowało swoje ustawienia prywatności ze względu na obawy dotyczące jej ochrony. Pokazuje to, że użytkownicy są coraz bardziej świadomi znaczenia kwestii udostępniania swoich danych.

Temat prywatności w mediach społecznościowych bez wątpienia będzie stale aktualny. Jest to wyzwanie zarówno dla serwisów social media jak i ustawodawców, którzy mają na celu dbanie o ochronę danych osobowych obywateli. Rośnie także presja wywierana na platformy przez użytkowników, domagających się poszanowania ich prywatności.

Coś za coś

Korzystając z serwisów social media, niejako płacimy swoimi danymi za pozornie darmowe serwisy. Jest to transakcja wymienna i od naszej decyzji zależy, czy się na nią zgodzimy.

Trzeba jednak zauważyć, że otrzymujemy za tę cenę dostęp do zaawansowanych usług oraz niezliczonej społeczności użytkowników. Możemy również mieć kontakt z olbrzymią ilością treści oraz zyskujemy szansę na wyrażanie siebie przy użyciu tych platform.

Trudno często zrezygnować z serwisów, w których są już nasi znajomi oraz osoby, które mogliśmy poznać tylko dzięki mediom społecznościowym. Są to wartości, które doceniają miliardy użytkowników na całym świecie. Niemniej ważne jest, aby mieć świadomość, jak wiele danych przetwarzają social media i w miarę możliwości dbać o swoją prywatność.


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • Największe wycieki danych i sposoby ochrony przed tym zagrożeniem
  • Czy Internet Rzeczy jest bezpieczny?

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Poznaj zalety korzystania z certyfikatów SSL | nazwa.pl
23 października 2024

Poznaj zalety korzystania z certyfikatów SSL

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, co by się stało, gdyby Twoje prywatne dane wpadły w niepowołane ręce? Każdego... Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, co by się stało, gdyby Twoje prywatne dane wpadły w niepowołane ręce? Każdego dnia miliony użytkowników Internetu wprowadzają w sieci informacje o sobie, licząc na to, że będą one bezpieczne. Niestety, bez odpowiedniego mechanizmu ochrony bardzo łatwo mogą one zostać przejęte przez cyberprzestępców. Certyfikaty SSL odgrywają kluczową rolę w zapewnieniu poufności i stanowią fundament bezpiecznego przeglądania oraz transferu informacji w sieci. Sprawdź, jakie zagrożenia niesie za sobą brak szyfrowania witryn za pomocą certyfikatów SSL. Podstawową zaletą certyfikatów SSL jest zapewnienie bezpieczeństwa komunikacji pomiędzy użytkownikiem a serwerem. Certyfikaty SSL szyfrują informacje, które stają się nieczytelne dla cyberprzestępców. Hasła, dane osobowe czy rozliczeniowe, są dzięki certyfikatom SSL chronione przed nieautoryzowanym dostępem. Co by się stało, gdyby zabrakło szyfrowanego połączenia? Ułatwione zadanie dla cyberprzestępców Bez szyfrowania dane wprowadzane do sieci stają się łatwym celem. Cyberprzestępcy mogą bez trudu przechwycić niechronione informacje i poznać imię, nazwisko, adres e-mail, adres pocztowy czy numer karty kredytowej swojej ofiary. Techniki hakerskie, takie jak ataki typu Man-in-the-Middle, pozwalają przestępcom przejąć kontrolę nad połączeniem internetowym i zbierać cenne informacje bez wiedzy użytkowników. To z kolei naraża każdego na potencjalne straty finansowe, a właścicieli stron WWW dodatkowo na utratę zaufania i reputacji....
Poznaj różnice między kopią zapasową danych a systemową kopią bezpieczeństwa | nazwa.pl
21 czerwca 2023

Poznaj różnice między kopią zapasową danych a systemową kopią bezpieczeństwa

Przypadkowe usunięcie wiadomości e-mail, plików strony czy baz z serwera może zdarzyć się każdemu, dlatego... Przypadkowe usunięcie wiadomości e-mail, plików strony czy baz z serwera może zdarzyć się każdemu, dlatego warto się przed takimi sytuacjami zabezpieczyć. Najskuteczniejszą ochroną jest usługa Kopia zapasowa danych, którą w bardzo prosty sposób możesz skonfigurować przez CloudHosting Panel. W specyfikacji CloudHostingu pojawia się jeszcze informacja o systemowych kopiach bezpieczeństwa. Jaka jest różnica między nimi a Kopią zapasową danych w CloudHosting Panel? Spieszymy z wyjaśnieniami! Systemowa kopia bezpieczeństwa w nazwa.pl W celu zapewnienia najwyższego poziomu bezpieczeństwa plików, baz i wiadomości e-mail, które nasi Klienci przechowują na swoich usługach hostingowych, codziennie wykonujemy ich systemową kopię bezpieczeństwa. Wyłączną rolą systemowej kopii bezpieczeństwa jest zabezpieczenie danych na wypadek awarii sprzętowej, dlatego systemowe kopie przechowujemy jedynie przez 48 h. Taki czas jest wystarczający, aby zdiagnozować ewentualne uszkodzenie macierzy dyskowej i przywrócić na niej dane. Systemowe kopie bezpieczeństwa wykonywane są w postaci snapshotów wolumenów dyskowych, dlatego ich przeznaczeniem nie jest odzyskiwanie pojedynczych plików na hostingu. Przywracanie elementów z systemowej kopii bezpieczeństwa jest skomplikowanym i czasochłonnym procesem, który wymaga dużego zaangażowania ze strony naszego zespołu technicznego. Mimo to w wyjątkowych sytuacjach, aby pomóc Klientom umożliwiamy odzyskanie danych z takich kopii. Ze względu na skomplikowanie operacji czynność ta realizowana jest odpłatnie w postaci usługi IT.
Zmiana w zakresie oferty certyfikatów SSL | nazwa.pl
6 kwietnia 2021

Zmiana w zakresie oferty certyfikatów SSL

W dniu 18 lipca 2018 roku nazwa.pl wprowadziła przełomowy projekt, związany z masowym zabezpieczeniem... W dniu 18 lipca 2018 roku nazwa.pl wprowadziła przełomowy projekt, związany z masowym zabezpieczeniem stron WWW za pomocą komercyjnych certyfikatów SSL. Od tego momentu dla każdej domeny zarejestrowanej w nazwa.pl certyfikat SSL generowany jest automatycznie, umożliwiając nie tylko zabezpieczenie transmisji, ale również przyspieszenie działania serwisów WWW, dzięki wykorzystaniu szybkiej transmisji danych HTTP/2. Projekt okazał się wielkim sukcesem, w polskim Internecie przybyło około miliona adresów URL chronionych za pomocą SSL/TLS, a udział nazwa.pl w obsłudze zabezpieczonych serwisów WWW przekroczył 50%. Przez te dwa i pół roku, które upłynęły, stosowanie certyfikatów SSL i bezpiecznej transmisji przy ich użyciu stało się już standardem, zarówno po stronie serwerów, jak i w przeglądarkach internetowych. Idąc z duchem czasu i wpisując się w zachodnie trendy, na początku 2019 roku jako pierwsza firma w Polsce wprowadziliśmy do oferty certyfikaty SSL z kodowaniem ECDSA, które zapewniają dużo wyższy poziom bezpieczeństwa. Z certyfikatów tych korzystają takie serwisy jak google.pl, facebook.com czy youtube.com. W Polsce na chwilę obecną nadal jako jedyna firma świadczymy certyfikaty w tej technologii, oferując oczywiście nieprzerwanie powszechnie używane certyfikaty RSA. Ponieważ nasze działania osiągnęły zamierzony efekt edukacyjny, a przed sobą postawiliśmy nowe wyzwania w postaci popularyzacji nowoczesnych technologii node.js, .NET CORE i przetwarzania w chmurze, postanowiliśmy zakończyć promowanie...
Jak zorganizować pracę zdalną w firmie
4 sierpnia 2020

Jak zorganizować pracę zdalną w firmie. Użyteczne narzędzia

Epidemia koronawirusa sprawiła, że wiele firm musiało przenieść się z biur do domów. Może się jednak okazać, że praca zdalna... Epidemia koronawirusa sprawiła, że wiele firm musiało przenieść się z biur do domów. Może się jednak okazać, że praca zdalna zadomowi się u nas na dobre, ponieważ ma wiele zalet. Które narzędzia pomogą w jej sprawnej organizacji? Zalety pracy zdalnej Badanie przeprowadzone 2 lata temu przez Kantar TNS pokazuje, że Polacy chętnie pracują zdalnie. 95% osób, które praktykowały ten sposób zatrudnienia, wypowiada się o nim pozytywnie. Z badań firmy Owl Labs wynika natomiast, że zdalni pracownicy są o 22% bardziej zadowoleni od osób pozostających w biurach. Zatrudnieni cenią sobie w pracy zdalnej między innymi możliwość zachowania work-life balance oraz brak konieczności poświęcania czasu na dojazdy do pracy. Natomiast z punktu widzenia firmy wzrost zadowolenia pracowników przekłada się na większą efektywność zespołu. Praca zdalna pozwala także zmniejszyć koszty wynajmu biura, ponieważ nie ma potrzeby, by miało ono duże rozmiary. Zatrudniając w ten sposób, mamy także dostęp do specjalistów z różnych rejonów kraju i spoza niego. Ułatwia to proces rekrutacyjny, szczególnie jeśli poszukujemy specjalistów z wąskich dziedzin. Oczywiście praca zdalna wymaga klarownej oceny jej efektywności. Jeśli jednak postawimy nie tyle na „roboczogodziny” a realizację konkretnych zadań, możemy odczuć korzyść z nowej formy działania firmy. Wymaga to jednak stosowania odpowiednich narzędzi...
Zmiany w Programie Partnerskim nazwa.pl
31 marca 2020

Zarabiaj codziennie z nazwa.pl!

Stała prowizja 25% od każdej wpłaty dla polecającego oraz 20% rabatu przy zamówieniu usług na stronie www.nazwa.pl... Stała prowizja 25% od każdej wpłaty dla polecającego oraz 20% rabatu przy zamówieniu usług na stronie www.nazwa.pl. Tak wyglądają nowe zasady Programu Partnerskiego spółki nazwa.pl. Głównym celem Programu Partnerskiego nazwa.pl jest propagowanie i polecanie najlepszych usług hostingowych dostępnych na polskim rynku przez zadowolonych Użytkowników. Korzyści z jego funkcjonowania są obopólne, Klient otrzymuje najwyższej jakości usługi a polecający Partner wysokie prowizje. Teraz benefity wynikające z uczestnictwa w Programie rosną, gdyż Klienci zamawiając usługę, korzystają z wysokich rabatów! Zgodnie z nowymi zasadami Programu polecający Partner otrzymuje 25% od każdej wpłaty za polecaną usługę. Nowością jest to, że Klient korzystający z polecenia uzyskuje 20% rabatu na zamawiane usługi! „Uruchamiając ponad rok temu Program, skoncentrowaliśmy się na pozyskaniu Partnerów, którzy będą zainteresowani uczestnictwem w Programie z wysokimi prowizjami. Zauważyliśmy jednak, że brakuje tam jeszcze jednego ważnego aspektu – zachęty dla Kupującego. Dlatego też podjęliśmy decyzję o połączeniu wysokiej prowizji dla polecającego usługę oraz dużego rabatu dla zamawiającego usługę. Tak powstał nowy Program Partnerski w nazwa.pl!” – wyjaśnia Krzysztof Cebrat, prezes zarządu spółki nazwa.pl...
sprzedaż poza sezonem
5 sierpnia 2019

Jak sprzedawać poza sezonem?

Choć wydawać by się mogło inaczej, w sklepie internetowym nie możemy liczyć na równomierną sprzedaż przez cały rok... Choć wydawać by się mogło inaczej, w sklepie internetowym nie możemy liczyć na równomierną sprzedaż przez cały rok. Niestety, jej spadek odczujemy, jeśli oferujemy produkty związane z konkretnym sezonem lub np. w czasie wakacji, kiedy klienci udają się na urlop i na to przeznaczają większość swoich środków. Jak więc radzić sobie w gorszych dla sprzedaży okresach? Kiedy sprzedaje się mniej? Sezonowość w sprzedaży związana jest zarówno z kalendarzem, jak i specyfiką branży. Oferując produkty, na które popyt jest jedynie w określonej porze roku (np. sprzęt do sportów zimowych), siłą rzeczy musimy się liczyć z tym, że klienci będą mniej zainteresowani naszą ofertą przez pozostałe miesiące. Naturalny spadek sprzedaży występuje w sezonie wakacyjnym oraz w styczniu, kiedy po wydatkach świątecznych i okresie wyprzedaży klienci ograniczają zakupy. Krótki przestój ma miejsce także po popularnych handlowych świętach, czyli Black Friday i Cyber Monday. Aby zrozumieć, jaki jest wpływ tych okresów na naszą sprzedaż, a także określić sezonowość sprzedaży związanej konkretnie z rodzajami oferowanych produktów, należy monitorować i analizować zachowania naszych klientów. Podobna analiza pozwala przewidzieć, kiedy sytuacja sklepu będzie trudniejsza, a także wiedzieć, na kiedy zaplanować ewentualne działania zaradcze. Może się też zdarzyć, że w sklepie ze zróżnicowanym asortymentem wahania w sprzedaży będą dotyczyć określonych grup produktów. Należy wtedy opracować zindywidualizowany kalendarz dla każdej z nich, aby mieć pewność co i kiedy gorzej się sprzedaje...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(247)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(70)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(169)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.