Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Lider hostingu w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
    • test2speed.pl Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Kopia zapasowa poczty
    • Mail Backup 25 GB
    • Mail Backup 100 GB
    • Mail Backup 250 GB
    • Mail Backup Pay-Per-Use
    Kopia zapasowa komputera
    • Cloud Backup 25 GB
    • Cloud Backup 100 GB
    • Cloud Backup 250 GB
    • Cloud Backup Pay-Per-Use
    Bezpieczeństwo hostingu
    • Kopia zapasowa na CloudHosting
    • Odzyskaj dane korzystając z Usług IT

    Technologie: tworzenie kopii bezpieczeństwa w oparciu o harmonogram oraz na żądanie, szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania danych z kopii do 90 dni wstecz, aplikacja Windows, macOS i Linux

  • Domeny
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukaj domenę
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Usługi dla domen
    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
    • DNSSEC
  • Poczta
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Migracja
    • Przenieś pocztę na CloudMail
    Opcje
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT
  • Hosting
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Hosting za użycie z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Hosting abonamentowy z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Hosting Pay-Per-Use
  • WordPress
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    WordPress z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WordPress
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-Sklep
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rozwiązania e-commerce z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w największych miastach w Polsce oraz w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • CDN nazwa.pl Polska
    • CDN nazwa.pl Europa
    • CDN nazwa.pl World
  • VPS
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 250 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu EPIX (Warszawa, Katowice, Poznań), TPIX, PLIX, Thinx, POZIX, WRIX, CIX oraz ESpanix i AMS-IX

  • SSL
    Lider Hostingu w Chmurze 2023 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Opcje
    • Usługi IT
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 zł/rok | eu – 5 zł/rok | com – 40 zł/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 9 lipca 2020

4 sposoby na tani marketing internetowy małej firmy

Tagi: blog Facebook Instagram marketing marketing internetowy podcast social media Twitter
4 sposoby na tani marketing internetowy małej firmy | nazwa.pl

Niewielkie lub rozpoczynające działalność firmy zazwyczaj nie dysponują pokaźnym budżetem na marketing. W Internecie można jednak promować się małym kosztem, jedynie z pewnym nakładem pracy. Jak to zrobić?

1.       Social media

Social media | nazwa.pl

Marketingowy potencjał mediów społecznościowych jest trudny do przecenienia. Dzięki nim możemy promować swoje produkty i zwiększać świadomość marki. Podstawowe znaczenie ma tu budowanie relacji z użytkownikami. Jeżeli zaangażujemy się w te działania, użytkownicy staną się bliżej związani z marką, co może przeistoczyć ich w lojalnych, powracających klientów.

Social media to doskonały sposób na prowadzenie content marketingu. Polega na udostępnianiu wartościowych i angażujących treści, z których użytkownicy mogą czerpać wiedzę lub po prostu przyjemność.

Za pomocą Facebooka możemy tworzyć interesujące posty, pamiętając, aby zachować raczej krótką formę, a także załączać atrakcyjne zdjęcia. Serwis pozwala też na uczestnictwo w grupach, gdzie możemy włączać się do dyskusji, promując w ten sposób firmę i budując wizerunek eksperta. Warto pomyśleć także o stworzeniu własnej grupy, która będzie dotyczyć naszej branży.

Instagram stworzony jest natomiast do udostępniania zdjęć i krótkich video. Treści mogą dotyczyć naszych produktów i jeżeli umieścimy je w atrakcyjnym kontekście, mają szansę zainteresować użytkowników. Dobrym pomysłem jest także dokumentowanie życia firmy. Jeżeli na zdjęciach pojawiać się będą jej pracownicy, użytkownicy dostrzegą „ludzkie oblicze” marki.

Zarówno Facebook, jak i Instagram umożliwiają też zamieszczanie relacji. Są one chętnie oglądane przez użytkowników i pozwalają na komunikację w swobodnym stylu. W ten nieoficjalny i szybki sposób możemy pokazać klientom „co u nas słychać”, używając okraszonych tekstami czy emotikonami zdjęć lub krótkich filmów.

Sposobem na prowadzenie marketingu B2B jest za to LinkedIn. Zrzesza on profesjonalistów i osoby decyzyjne w firmach. Pracownicy czy właściciele firm, budując bazy kontaktów w serwisie, mają szansę docierać z treściami dotyczącymi marki do szerokiego grona odbiorców oraz zapraszać do śledzenia profilu swoich organizacji.

Siłą mediów społecznościowych jest to, że gdy stworzymy wysokiej jakości content ma on szansę być szeroko udostępniany przez użytkowników. Ponadto social media pozwalają na budowanie i cementowanie społeczności, co długoterminowo wpływa na wzrost sprzedaży.

Prowadzenie mediów społecznościowych wymaga od firmy zaangażowania czasu w obsługę społeczności i tworzenie contentu. Nie musimy się jednak decydować na płatne reklamy, chociaż warto je stosować, nawet na mniejszą skalę, aby zbudować dla nowego profilu bazę fanów, do których będziemy później docierać z naszymi treściami.

2.       Blog

Prowadzenie bloga to jeden z filarów content marketingu. Dzięki niemu możemy budować wizerunek eksperta za pomocą rzetelnych treści, zachęcając tym samym do skorzystania z usług naszej firmy. Pisząc profesjonalne posty, wykreujemy się także na pasjonatów branży, co pozwala klientom nabyć bardziej emocjonalny stosunek do naszej firmy.

Blog ma olbrzymie znaczenie dla SEO. Algorytm Google umieszcza wyżej w wynikach wyszukiwania witryny, które publikują wartościowe treści. Roboty wyszukiwarki częściej odwiedzają także strony, gdzie regularnie pojawia się nowy content.

Kluczem do sukcesu bloga pod względem SEO jest właściwe formatowanie i formułowanie treści. Przede wszystkim należy zadbać o umieszczanie w tekście słów kluczowych, dzięki czemu artykuł będzie mógł pojawiać się w Google po wpisaniu przez użytkownika odpowiednich fraz.

Aby znaleźć frazy, które zapewnią nam dużą liczbę odwiedzin, warto korzystać z Planera słów kluczowych Google, gdzie zobaczymy liczbę ich wyszukiwań. Pomysły na słowa kluczowe znajdziemy np. na blogach, forach i grupach dyskusyjnych poświęconych naszej branży, gdzie poznamy problemy i zainteresowania grupy docelowej marki.

Prowadzić bloga możemy samodzielnie, a jego założenie jest dziecinnie proste. Na początek oczywiście potrzebujemy swój serwer hostingowy, na którym będziemy publikowali wpisy. Jeżeli nasza witryna oparta jest na WordPressie, blog stanowi jego wbudowaną funkcjonalność. W ofercie nazwa.pl znajduje się specjalna usługa – WordPress Cloud Basic – która oferuje już zainstalowaną i skonfigurowaną aplikację WordPress, gotową do zamieszczania w niej naszych artykułów. Skrypt dostępny na serwerze WordPress Cloud Basic w nazwa.pl  możemy wyposażyć dodatkowo we wtyczki, które ułatwią użytkownikom udostępnianie treści czy pozwolą im zapisywać się do newslettera.

3.       Video

Video marketing | nazwa.pl

Wykorzystanie popularności YouTube’a to świetny pomysł na niedrogi marketing małej firmy. Publikować w nim można materiały, które mają szansę dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i przyczynić się do budowy społeczności w social media i ostatecznie wzrostu sprzedaży.

Video to doskonały sposób na dzielenie się wiedzą. Możemy dopuścić do głosu ekspertów naszej firmy, aby tworzyć rzetelne materiały dotyczące branży. W specjalistyczny sposób opowiemy także o produktach firmy, co może zachęcić do ich kupna.

YouTube pozwoli także pokazać, że za naszą marką stoją ludzie z krwi i kości. Wypowiedzi pracowników firmy czy właścicieli, którzy np. opowiedzą o swoich pasjach, historii firmy czy zdradzą kulisy jej funkcjonowania, mogą sprawić, że użytkownicy będą mieli szansę poczuć więź emocjonalną z marką.

Aby rozpocząć tworzenie video, należy wyposażyć się w kamerę lub dobrej jakości aparat oraz statywy. Potrzebny jest także mikrofon – podczepiany lub stojący. Obróbka video pójdzie szybciej i sprawniej, jeśli wykorzystamy komputer z wydajnym procesorem i dobrej klasy kartą graficzną. Wysokiej klasy sprzęt nie jest jednak niezbędny, by móc edytować filmy.

4.       Podcasty

Podkasty | nazwa.pl

Popularność podcastów wciąż rośnie, ponieważ okazują się one niezwykle wygodnym sposobem na czerpanie z Internetu wiedzy oraz zapewniają angażującą rozrywkę. Słuchowiska są niezwykle popularne np. na Spotify – wg przewidywań w najbliższej przyszłości 20% odsłuchań będzie dotyczyć właśnie podcastów.

Za pomocą podcastów możemy zaprezentować się jako firma doskonale znająca swoją branżę. Tworząc słuchowiska dotyczące jej szczegółowych zagadnień lub nowinek technicznych z danej dziedziny, stworzymy wizerunek eksperta i kompetentnego doradcy, któremu warto zaufać (a zatem i u niego kupić).

Nagrywanie podcastów nie wymaga dużych wydatków i jest w porównaniu do video znacznie prostsze. Wystarczy inwestycja rzędu kilkuset złotych w mikrofon lub mikrofony (jeśli nagrywamy rozmowy) oraz znalezienie wytłumionego i odizolowanego od dźwięków zewnętrznych pomieszczenia (absolutnie nie musi to być studio nagraniowe!). Wtedy pozostaje już tylko napisanie interesującego scenariusza i wybranie osób w firmie, które dobrze czują się przed mikrofonem. Warto wspomnieć, że publikując wartościowe podcasty – ruch generowany przez naszą stronę WWW będzie na pewno wysoki. Z tego powodu należy sprawdzić, czy nasz serwer hostingowy oferuje nielimitowany transfer danych, tak jak np. w przypadku pakietu Hosting Cloud Basic w nazwa.pl. Nasz serwer powinien także oferować wystarczającą ilość dostępnej przestrzeni dyskowej – wspomniany pakiet Hosting Cloud Basic w nazwa.pl, o pojemności 100 GB, w zupełności wystarczy do obsługi poczty email i publikacji strony WWW oraz do zamieszczania na nim naszych podcastów.

Kreatywność i zaangażowanie przede wszystkim

Aby osiągnąć sukces w budżetowym marketingu firmy, należy wykorzystać własną pomysłowość oraz włożyć odpowiednią ilość pracy w tworzenie treści. Dobrej jakości content może być szeroko udostępniany, promując przez to markę i stymulując sprzedaż.

Decydując się na tworzenie treści, musimy trzeźwym okiem ocenić nasze możliwości w tej dziedzinie. Jeśli czujemy, że nie sprostamy zadaniu tworzenia contentu wystarczająco wysokiej jakości, skorzystajmy z pomocy profesjonalistów.

Na rynku funkcjonuje wielu freelancerów, którzy mogą nam pomóc w konstruowaniu profesjonalnych i angażujących treści. Mimo to niezbędne jest nasze zaangażowanie w proces produkcji contentu i kreatywność w nadawaniu kierunku komunikacji, by marketing odniósł zamierzony efekt.

Treści to oczywiście nie wszystko – aby osiągnąć sukces, musimy zadbać o ich dystrybucję oraz zaangażować się w komunikację z użytkownikami. Gdy połączymy te dwa elementy, stosunkowo niewielkim kosztem możemy wyraźnie zwiększyć sprzedaż.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Nowy adres siedziby spółki nazwa.pl
18 lipca 2022

Nowy adres siedziby spółki nazwa.pl

Właśnie zakończyliśmy przeprowadzkę do nowej siedziby. Pozostajemy oczywiście w Krakowie, ale teraz będziemy pracować dla Państwa... Właśnie zakończyliśmy przeprowadzkę do nowej siedziby. Pozostajemy oczywiście w Krakowie, ale teraz będziemy pracować dla Państwa z dzielnicy Zabłocie, którą bez wątpienia możemy nazwać istnie magnetyzującą częścią miasta. Dotychczasowy biurowiec zmieniliśmy na nowoczesny Ocean Office Park zlokalizowany przy ulicy Pana Tadeusza. Wybór tego konkretnego miejsca nie był przypadkowy. Rozwiązania, z których możemy teraz korzystać, a także otaczająca nas infrastruktura, wprowadzają jeszcze wyższy komfort i bezpieczeństwo. Cieszymy się z tej przeprowadzki i chcielibyśmy podzielić się kilkoma istotnymi szczegółami na temat naszego nowego miejsca pracy! Stacja Kraków Zabłocie. Istny... odjazd! Początkowo teren przemysłowy, dzisiaj Zabłocie to tętniąca życiem część Krakowa. Biurowce i apartamentowce widać wszędzie, a nowoczesny design świetnie wpisuje się w oczekiwania na miarę XXI wieku. To nie tylko świetne miejsce do pracy, ale także do odpoczynku i życia. Wszechobecne zabytki, w tym znana chyba wszystkim Fabryka Schindlera, doskonale komponują się z nowoczesną architekturą tej rewitalizowanej z rozmachem i pięknie położonej części miasta. Studia fitness, centra crossfitu, lodowisko, laserpark czy duża liczba restauracji przyciągają nie tylko mieszkańców, ale także turystów. To doskonałe miejsce do pracy, bo czy może być coś bardziej relaksującego w trakcie dnia, jak krótka przerwa na pyszny lunch czy po prostu filiżankę kawy w pobliskiej kafejce z przyjaciółmi z biura? Dobra komunikacja to kolejna zaleta Zabłocia. Tramwaje, a w tym znana mieszkańcom Krakowa "pięćdziesiątka", pozwalają szybko przemieścić się w dowolną część miasta. Dla tych, którzy dojeżdżają do pracy z okolicznych miejscowości, niewątpliwym plusem jest stacja kolejowa Kraków Zabłocie, skąd bez przesiadek można dojechać do Wieliczki, Bielska-Białej czy nawet... Zakopanego...
Pozycjonowanie wideo na YouTube | nazwa.pl
22 września 2021

Pozycjonowanie wideo na YouTube

Wideo w naszych czasach jest najchętniej konsumowanym rodzajem treści. Z tego powodu warto w nie inwestować... Wideo w naszych czasach jest najchętniej konsumowanym rodzajem treści. Z tego powodu warto w nie inwestować, gdyż może przełożyć się to na sukces prowadzonych działań marketingowych. Aby jednak filmy przynosiły zamierzony efekt, widzowie powinni móc łatwo je odnaleźć. Przygotowaliśmy przegląd technik, które pomogą pozycjonować filmiki w najpopularniejszym serwisie wideo – YouTube. Skup się na słowach kluczowych Słowa kluczowe mają podstawowe znaczenie dla SEO, także na YouTube. Powinny się one odnosić do tematu filmu (nie mogą wprowadzać w błąd!). Aby znaleźć odpowiednie słowa kluczowe, możemy skorzystać z Google Trends i Planera słów kluczowych. Dobrym sposobem jest zwrócenie uwagi na podpowiedzi, wyświetlające się podczas wpisywania treści do wyszukiwarki serwisu. Warto jest stosować słowa kluczowe z tzw. długiego ogona, co oznacza wyrażenia mniej popularne, bardziej szczegółowe i trafniej opisujące temat. Nie będziemy wtedy zmuszeni do konkurowania z najpowszechniej używanymi frazami. Oprócz tytułu (o którym za chwilę), trzeba poświęcić trochę czasu także na meta opis (eng. meta description). Może znaleźć się w nim link polecający naszą witrynę internetową lub bloga. Jeśli prowadzimy sklep internetowy i film dotyczy konkretnego produktu, należy go tam podlinkować. Podobnie duże znaczenie ma użycie odpowiednich tagów. Lepiej, aby były one bardziej szczegółowe, co można osiągnąć poprzez konstruowanie ich z więcej niż jednego słowa. Należy umieścić je wówczas w cudzysłowie...
6 sposobów na stworzenie bloga, który przyciągnie czytelników | nazwa.pl
7 września 2021

6 sposobów na stworzenie bloga, który przyciągnie czytelników

Blog nie ma racji bytu bez swoich odbiorców, których warto systematycznie zachęcać do jego odwiedzenia... Blog nie ma racji bytu bez swoich odbiorców, których warto systematycznie zachęcać do jego odwiedzenia. Najbardziej skuteczne jest podejście kompleksowe, w którym dostarczamy użytkownikom serwis zoptymalizowany zarówno pod kątem technicznym, jak i graficznym oraz contentowym. W artykule przedstawimy 6 sposobów, dzięki którym Twój blog będzie rozwijał się, przyciągając nowych i utrzymując niesłabnące grono stałych czytelników. Publikuj wartościowy content Temat ten wydaje się oczywisty, ale wciąż spotkać można blogi, których autorzy nie przywiązują należytej wagi do jakości publikowanych treści. Najczęstszym błędem jest zdawkowość prezentowanych informacji, które pisane są bez posiadania odpowiednich kompetencji. Trzeba pamiętać, że dzisiejsi użytkownicy mają do wyboru olbrzymią liczbę blogów i aby z nimi konkurować, nasze posty muszą być naprawdę wartościowe. Należy przy tym trafnie określić i dobrze poznać nasz target, zdając sobie sprawę z jego potrzeb. Można realizować to poprzez śledzenie for i grup internetowych, poświęconych tematyce bliskiej naszemu blogowi, czy też wykorzystywać monitoring Internetu, aby odnaleźć wzmianki dotyczące interesującej nas branży. Zadbaj o SEO Trudno o przyciągnięcie czytelników, jeżeli wpisy bloga nie będą pojawiały się na odpowiednio wysokiej pozycji w Google. Aby uczynić je przyjaznymi dla wyszukiwarki, powinniśmy zadbać o odpowiednią strukturę nagłówków oraz nasycić teksty słowami...
Najlepsze pluginy WordPress do tworzenia forum | nazwa.pl
30 lipca 2020

Najlepsze pluginy WordPress do tworzenia forum

Mimo popularności social media, fora wcale nie odeszły do lamusa. Gromadzą one użytkowników zainteresowanych... Mimo popularności social media, fora dyskusyjne wcale nie odeszły do lamusa. Gromadzą one użytkowników zainteresowanych specjalistyczną tematyką, dając szansę na wymianę cennych informacji. Posiadając serwer hostingowy (np. Hosting Cloud Basic w nazwa.pl) i mając na nim uruchomiony skrypt WordPress, możemy wzbogacić jego funkcjonalność o forum internetowe, które bez problemu można powiązać z własną witryną za pomocą wygodnych w użyciu wtyczek. Wybraliśmy najlepsze z nich. bbPress Wtyczka bbPress umożliwia stworzenie klasycznego forum, którego wygląd nie zaskakuje, ale jest klarowny i czysty. Możemy go zresztą w pewnym stopniu personalizować, za pomocą konfigurowalnych szablonów, w których zdecydujemy o kolorach i stylach. Zaletą wtyczki jest niewątpliwie jej duża popularność – została pobrana ponad 300 tys. razy. Dzięki temu do bbPress powstało około 200 rozszerzeń, które pozwalają na rozwinięcie funkcjonalności pluginu. To również oficjalna wtyczka WordPressa, co gwarantuje jakość kodu. Wtyczkę bbPress cechuje także intuicyjna konfiguracja oraz to, że bez problemu będzie współdziałać z każdym motywem. Plugin jest ponadto lekki i szybki oraz umożliwia tworzenie wielu forów, którymi zarządzamy z jednego panelu administracyjnego. Wtyczkę bez problemu zintegrujemy z omawianym poniżej BuddyPress, co pozwoli nam przeistoczyć forum w sieć społecznościową. BuddyPress BuddyPress służy do tworzenia wokół strony na WordPressie społeczności online. Dzięki niej użytkownicy mogą tworzyć profile, dołączać do grup, wysyłać wiadomości prywatne czy tworzyć sieci znajomych...

accessibility - dostępność strony internetowej
14 sierpnia 2019

Czym jest dostępność strony internetowej (accessibility)?

Termin dostępności kojarzy się głównie z przystosowaniem strony do potrzeb osób niepełnosprawnych. Jednak w istocie... Termin dostępności kojarzy się głównie z przystosowaniem strony do potrzeb osób niepełnosprawnych. Jednak w istocie oznacza on umożliwienie korzystania z witryny wszystkim użytkownikom, bez wykluczania żadnej grupy. Na czym polegają zasady dostępności? Reguły konstruowania dostępnych stron internetowych określa dokument opracowany przez Międzynarodowe Konsorcjum W3C – standard WCAG 2.0. Stosowanie się do jego wytycznych pozwala na stworzenie poprawnie zbudowanej strony, która będzie przyjazna dla wszystkich internautów. Użytkowników, którym twórcy stron internetowych powinni poświęcić szczególną uwagę, można podzielić na cztery podstawowe grupy: 1. Osoby niewidome lub niedowidzące Osoby z tej grupy często korzystają z czytników ekranów lub powiększalników (także w formie widgetów do przeglądarek). W przypadku czytników ekranów podstawowe znaczenie ma między innymi nadawanie odpowiednich tytułów stron (meta description). Powinny się one składać z dwóch członów – tytułu konkretnej strony/artykułu, myślnika oraz nazwy strony (np. „Czym jest dostępność – MójBlog”). Dla osób korzystających z czytników ważne są też tytuły (h1) i nagłówki (h2-h3-…). Tytuły stron (np. artykułów) powinny określać, jaka jest jej treść. Samą treść należy podzielić na sekcje rozpoczynające się nagłówkami, które trafnie wskazują na to, co w danej sekcji się znajduje. Dzięki odpowiedniej strukturze nagłówków, osoby niewidome otrzymują...
PC World poleca VPS NVMe Biznes od nazwa.pl
7 marca 2019

PC World poleca VPS NVMe Biznes od nazwa.pl

Redakcja PC World dokonała porównania ofert serwerów VPS od różnych operatorów. W tym zestawieniu nazwa.pl została... Redakcja PC World dokonała porównania ofert serwerów VPS od różnych operatorów. W tym zestawieniu nazwa.pl została wyróżniona za usługę VPS NVMe Biznes, co jest kolejnym potwierdzeniem pozycji lidera na polskim rynku hostingowym. Serwery VPS od nazwa.pl cieszą się ogromną popularnością wśród klientów, a wyróżnienie PC World jest odzwierciedleniem tego faktu. Na wysoką jakość usługi VPS NVMe Biznes składa się wiele czynników. Po pierwsze warto wspomnieć, że serwery VPS w nazwa.pl uruchamiane są na dyskach NVMe, które są do 10 razy szybsze niż nośniki SSD i nawet 100 razy wydajniejsze niż klasyczne dyski magnetyczne. To idealne rozwiązanie dla wymagających baz danych oraz aplikacji webowych. Ponadto wszystkie procesy poszczególnych użytkowników, którzy decydują się na wykorzystanie wirtualnego serwera, zachodzą niezależnie. Takie rozwiązanie pozwala w pełni na wykorzystanie gwarantowanych zasobów przydzielonych serwerowi VPS. Dla użytkowników kluczowa jest też szybkość działania usługi. W przypadku serwerów VPS, oprócz parametrów usługi i rodzaju dysku, dużą rolę odgrywa dostęp do wydajnej infrastruktury sieciowej oraz globalnych punktów wymiany ruchu. W nazwa.pl dostępny jest również intuicyjny Panel Klienta, który umożliwia wykonanie najważniejszych czynności administracyjnych na serwerze VPS. Pozwala on na ponowne uruchomienie lub zatrzymanie maszyny wirtualnej, podgląd dzienników zdarzeń albo zmianę (przebudowę) zainstalowanego systemu operacyjnego. Wszystko odbywa się za pomocą kilku kliknięć myszą...
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(183)
  • CDN(32)
  • WordPress(68)
  • e-Sklep(64)
  • Backup(25)
  • Poczta(30)
  • VPS(18)
  • Internet i technologia(147)
  • Webmastering(53)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Zasady rejestracji domen
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Gwarancja nazwa.pl
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 tel. komórkowe
  • 801 33 22 33 tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Program Partnerski 50% prowizji

Twój unikatowy kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwi Twoim znajomym skorzystanie ze zniżki 20% na usługi nazwa.pl świadczone w Modelu Abonamentowym. Przekaż voucher z kodem lub link polecający i zyskaj stałe wynagrodzenie w wysokości 25% od każdej wpłaty za poleconą usługę. Kod rabatowy na voucherze i w  linku polecającym jest wielorazowego użytku, dlatego możesz go przekazać dowolnej liczbie osób.

ISO
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2023 nazwa.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.