Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Monitoring
    • Monitoring WWW

    Monitoring WWW mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 9 lipca 2020

4 sposoby na tani marketing internetowy małej firmy

Tagi: blog Facebook Instagram marketing marketing internetowy podcast social media Twitter
4 sposoby na tani marketing internetowy małej firmy | nazwa.pl

Niewielkie lub rozpoczynające działalność firmy zazwyczaj nie dysponują pokaźnym budżetem na marketing. W Internecie można jednak promować się małym kosztem, jedynie z pewnym nakładem pracy. Jak to zrobić?

1.       Social media

Social media | nazwa.pl

Marketingowy potencjał mediów społecznościowych jest trudny do przecenienia. Dzięki nim możemy promować swoje produkty i zwiększać świadomość marki. Podstawowe znaczenie ma tu budowanie relacji z użytkownikami. Jeżeli zaangażujemy się w te działania, użytkownicy staną się bliżej związani z marką, co może przeistoczyć ich w lojalnych, powracających klientów.

Social media to doskonały sposób na prowadzenie content marketingu. Polega na udostępnianiu wartościowych i angażujących treści, z których użytkownicy mogą czerpać wiedzę lub po prostu przyjemność.

Za pomocą Facebooka możemy tworzyć interesujące posty, pamiętając, aby zachować raczej krótką formę, a także załączać atrakcyjne zdjęcia. Serwis pozwala też na uczestnictwo w grupach, gdzie możemy włączać się do dyskusji, promując w ten sposób firmę i budując wizerunek eksperta. Warto pomyśleć także o stworzeniu własnej grupy, która będzie dotyczyć naszej branży.

Instagram stworzony jest natomiast do udostępniania zdjęć i krótkich video. Treści mogą dotyczyć naszych produktów i jeżeli umieścimy je w atrakcyjnym kontekście, mają szansę zainteresować użytkowników. Dobrym pomysłem jest także dokumentowanie życia firmy. Jeżeli na zdjęciach pojawiać się będą jej pracownicy, użytkownicy dostrzegą „ludzkie oblicze” marki.

Zarówno Facebook, jak i Instagram umożliwiają też zamieszczanie relacji. Są one chętnie oglądane przez użytkowników i pozwalają na komunikację w swobodnym stylu. W ten nieoficjalny i szybki sposób możemy pokazać klientom „co u nas słychać”, używając okraszonych tekstami czy emotikonami zdjęć lub krótkich filmów.

Sposobem na prowadzenie marketingu B2B jest za to LinkedIn. Zrzesza on profesjonalistów i osoby decyzyjne w firmach. Pracownicy czy właściciele firm, budując bazy kontaktów w serwisie, mają szansę docierać z treściami dotyczącymi marki do szerokiego grona odbiorców oraz zapraszać do śledzenia profilu swoich organizacji.

Siłą mediów społecznościowych jest to, że gdy stworzymy wysokiej jakości content ma on szansę być szeroko udostępniany przez użytkowników. Ponadto social media pozwalają na budowanie i cementowanie społeczności, co długoterminowo wpływa na wzrost sprzedaży.

Prowadzenie mediów społecznościowych wymaga od firmy zaangażowania czasu w obsługę społeczności i tworzenie contentu. Nie musimy się jednak decydować na płatne reklamy, chociaż warto je stosować, nawet na mniejszą skalę, aby zbudować dla nowego profilu bazę fanów, do których będziemy później docierać z naszymi treściami.

2.       Blog

Prowadzenie bloga to jeden z filarów content marketingu. Dzięki niemu możemy budować wizerunek eksperta za pomocą rzetelnych treści, zachęcając tym samym do skorzystania z usług naszej firmy. Pisząc profesjonalne posty, wykreujemy się także na pasjonatów branży, co pozwala klientom nabyć bardziej emocjonalny stosunek do naszej firmy.

Blog ma olbrzymie znaczenie dla SEO. Algorytm Google umieszcza wyżej w wynikach wyszukiwania witryny, które publikują wartościowe treści. Roboty wyszukiwarki częściej odwiedzają także strony, gdzie regularnie pojawia się nowy content.

Kluczem do sukcesu bloga pod względem SEO jest właściwe formatowanie i formułowanie treści. Przede wszystkim należy zadbać o umieszczanie w tekście słów kluczowych, dzięki czemu artykuł będzie mógł pojawiać się w Google po wpisaniu przez użytkownika odpowiednich fraz.

Aby znaleźć frazy, które zapewnią nam dużą liczbę odwiedzin, warto korzystać z Planera słów kluczowych Google, gdzie zobaczymy liczbę ich wyszukiwań. Pomysły na słowa kluczowe znajdziemy np. na blogach, forach i grupach dyskusyjnych poświęconych naszej branży, gdzie poznamy problemy i zainteresowania grupy docelowej marki.

Prowadzić bloga możemy samodzielnie, a jego założenie jest dziecinnie proste. Na początek oczywiście potrzebujemy swój serwer hostingowy, na którym będziemy publikowali wpisy. Jeżeli nasza witryna oparta jest na WordPressie, blog stanowi jego wbudowaną funkcjonalność. W ofercie nazwa.pl znajduje się specjalna usługa – WordPress Cloud Basic – która oferuje już zainstalowaną i skonfigurowaną aplikację WordPress, gotową do zamieszczania w niej naszych artykułów. Skrypt dostępny na serwerze WordPress Cloud Basic w nazwa.pl  możemy wyposażyć dodatkowo we wtyczki, które ułatwią użytkownikom udostępnianie treści czy pozwolą im zapisywać się do newslettera.

3.       Video

Video marketing | nazwa.pl

Wykorzystanie popularności YouTube’a to świetny pomysł na niedrogi marketing małej firmy. Publikować w nim można materiały, które mają szansę dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i przyczynić się do budowy społeczności w social media i ostatecznie wzrostu sprzedaży.

Video to doskonały sposób na dzielenie się wiedzą. Możemy dopuścić do głosu ekspertów naszej firmy, aby tworzyć rzetelne materiały dotyczące branży. W specjalistyczny sposób opowiemy także o produktach firmy, co może zachęcić do ich kupna.

YouTube pozwoli także pokazać, że za naszą marką stoją ludzie z krwi i kości. Wypowiedzi pracowników firmy czy właścicieli, którzy np. opowiedzą o swoich pasjach, historii firmy czy zdradzą kulisy jej funkcjonowania, mogą sprawić, że użytkownicy będą mieli szansę poczuć więź emocjonalną z marką.

Aby rozpocząć tworzenie video, należy wyposażyć się w kamerę lub dobrej jakości aparat oraz statywy. Potrzebny jest także mikrofon – podczepiany lub stojący. Obróbka video pójdzie szybciej i sprawniej, jeśli wykorzystamy komputer z wydajnym procesorem i dobrej klasy kartą graficzną. Wysokiej klasy sprzęt nie jest jednak niezbędny, by móc edytować filmy.

4.       Podcasty

Podkasty | nazwa.pl

Popularność podcastów wciąż rośnie, ponieważ okazują się one niezwykle wygodnym sposobem na czerpanie z Internetu wiedzy oraz zapewniają angażującą rozrywkę. Słuchowiska są niezwykle popularne np. na Spotify – wg przewidywań w najbliższej przyszłości 20% odsłuchań będzie dotyczyć właśnie podcastów.

Za pomocą podcastów możemy zaprezentować się jako firma doskonale znająca swoją branżę. Tworząc słuchowiska dotyczące jej szczegółowych zagadnień lub nowinek technicznych z danej dziedziny, stworzymy wizerunek eksperta i kompetentnego doradcy, któremu warto zaufać (a zatem i u niego kupić).

Nagrywanie podcastów nie wymaga dużych wydatków i jest w porównaniu do video znacznie prostsze. Wystarczy inwestycja rzędu kilkuset złotych w mikrofon lub mikrofony (jeśli nagrywamy rozmowy) oraz znalezienie wytłumionego i odizolowanego od dźwięków zewnętrznych pomieszczenia (absolutnie nie musi to być studio nagraniowe!). Wtedy pozostaje już tylko napisanie interesującego scenariusza i wybranie osób w firmie, które dobrze czują się przed mikrofonem. Warto wspomnieć, że publikując wartościowe podcasty – ruch generowany przez naszą stronę WWW będzie na pewno wysoki. Z tego powodu należy sprawdzić, czy nasz serwer hostingowy oferuje nielimitowany transfer danych, tak jak np. w przypadku pakietu Hosting Cloud Basic w nazwa.pl. Nasz serwer powinien także oferować wystarczającą ilość dostępnej przestrzeni dyskowej – wspomniany pakiet Hosting Cloud Basic w nazwa.pl, o pojemności 100 GB, w zupełności wystarczy do obsługi poczty email i publikacji strony WWW oraz do zamieszczania na nim naszych podcastów.

Kreatywność i zaangażowanie przede wszystkim

Aby osiągnąć sukces w budżetowym marketingu firmy, należy wykorzystać własną pomysłowość oraz włożyć odpowiednią ilość pracy w tworzenie treści. Dobrej jakości content może być szeroko udostępniany, promując przez to markę i stymulując sprzedaż.

Decydując się na tworzenie treści, musimy trzeźwym okiem ocenić nasze możliwości w tej dziedzinie. Jeśli czujemy, że nie sprostamy zadaniu tworzenia contentu wystarczająco wysokiej jakości, skorzystajmy z pomocy profesjonalistów.

Na rynku funkcjonuje wielu freelancerów, którzy mogą nam pomóc w konstruowaniu profesjonalnych i angażujących treści. Mimo to niezbędne jest nasze zaangażowanie w proces produkcji contentu i kreatywność w nadawaniu kierunku komunikacji, by marketing odniósł zamierzony efekt.

Treści to oczywiście nie wszystko – aby osiągnąć sukces, musimy zadbać o ich dystrybucję oraz zaangażować się w komunikację z użytkownikami. Gdy połączymy te dwa elementy, stosunkowo niewielkim kosztem możemy wyraźnie zwiększyć sprzedaż.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Młodość i doświadczenie, czyli cała kadra nazwa.pl ma łącznie prawie 10 000 lat
18 kwietnia 2023

Młodość i doświadczenie, czyli cała kadra nazwa.pl ma łącznie prawie 10 000 lat

Kiedy ponad 26 lat temu powstawała nazwa.pl, niektórych naszych pracowników nie było jeszcze na świecie... Kiedy ponad 26 lat temu powstawała nazwa.pl, niektórych naszych pracowników nie było jeszcze na świecie. Dzisiaj, po ponad ćwierć wieku, nazwa.pl to prawie 300-osobowa kadra doskonałych specjalistów, którzy każdego dnia robią wszystko, aby nasi Klienci otrzymywali usługi zawsze na najwyższym poziomie. I choć średni wiek pracowników nazwa.pl to 33 lata, nie brakuje u nas zarówno 20‑latków, jak i osób, które są z nami przez ponad 20 ostatnich lat. Często mówi się, że w młodości siła. To prawda, ale nie można zapominać o doświadczeniu, które nabiera się dzięki latom praktyki. Nie da się ukryć, że jednymi z ważniejszych osób w firmach sektora IT, takich jak nazwa.pl, są administratorzy i architekci systemów. Najlepszym przykładem na to, jak młodość spotyka się z doświadczeniem, jest właśnie nasz dział techniczny, w którym pracują osoby, które mają i ponad 50 lat, i mniej niż 25. Aktualnie zatrudnieni programiści, inżynierowie czy administratorzy są z nami już średnio 6 lat, a mediana ich wieku to 36 lat. Rozumiemy doskonale, że drogą do sukcesu jest zachowanie właściwej atmosfery w pracy, wynikającej chociażby z systematycznego doceniania osób, które zdecydowały się właśnie u nas realizować swoją ścieżkę kariery zawodowej. Oferowanie jak najlepszych warunków zatrudnienia to dla nas codzienność, którą z powodzeniem realizujemy. Świadczy o tym chociażby fakt, że kilkudziesięciu pracowników nazwa.pl jest już z nami ponad 10 lat, a średni staż wśród wszystkich zatrudnionych w spółce osób to prawie 5 lat. Wiemy, że duża odpowiedzialność spoczywa na naszym dziale HR. To właśnie jego zadaniem jest dbanie o to, aby pracownicy nazwa.pl mogli stale podnosić swoje kompetencje, jednocześnie zachowując przy tym stan work-life balance. Część z nas chce pracować zdalnie, część z nas pracuje w biurach w Krakowie czy Krośnie, a część po prostu łączy pracę biurową i zdalną...
Działania ekologiczne nazwa.pl
24 czerwca 2022

Działania ekologiczne nazwa.pl

Dbanie o środowisko naturalne to już nie tylko kwestia obowiązków ustawowych, ale przede wszystkim świadomości... Dbanie o środowisko naturalne to już nie tylko kwestia obowiązków ustawowych, ale przede wszystkim świadomości tego, że nasze działania decydują o jakości naszego życia. Nawet niewielkie zmiany w codziennym zachowaniu, mogą wpływać w istotny sposób na to, jaką planetę pozostawimy również przyszłym pokoleniom. Firma nazwa.pl, poprzez wiele zmian w swoim funkcjonowaniu, stała się również zrównoważonym i świadomym ekologicznie podmiotem. Ekologia to codzienne zachowania, które przyczyniają się do ograniczenia szkodliwej działalności człowieka w ekosystem naszej planety. Nawet zmiana drobnych nawyków, przynosi wymierne korzyści. Sortowanie odpadów, oszczędzanie energii, elektroniczny obieg dokumentów czy też wydłużenie cyklu życia urządzeń, które nas otaczają, oznacza mniej zanieczyszczeń w powietrzu, wodzie i naszym jedzeniu. Pewne nawyki nic nie kosztują, a w dłuższej perspektywie przynoszą nawet korzyści finansowe. Nowoczesna firma Idąc korytarzem w biurze nazwa.pl, miałem wrażenie, że jestem na pokładzie statku jak w firmie Star Trek. Światła automatycznie zaświecały się na mojej drodze i gasły chwilę po tym, jak przeszedłem. Sytuacja covidowa spowodowała, że w biurze pracuje niewielu pracowników, a czujniki, którymi naszpikowany jest nasz biurowiec potrafią dostosować swoje zachowanie do natężenia ruchu. Nie jest to jednak obecnie nic dziwnego, gdyż większość nowoczesnych przestrzeni biurowych posiada wiele systemów wspomaganych sztuczną inteligencją, które potrafią dostosować temperaturę, natężenie światła i sposób klimatyzacji pomieszczeń na podstawie informacji otrzymywanych z czujników...
Przyspiesz stronę za pomocą CDN w Polsce | nazwa.pl
11 lutego 2022

Przyspiesz stronę za pomocą CDN w Polsce

Content Delivery Network (CDN) to geograficznie rozproszona grupa współpracujących ze sobą serwerów... Content Delivery Network (CDN) to geograficznie rozproszona grupa współpracujących ze sobą serwerów. Jej celem jest przyspieszenie dostarczania do użytkowników stron internetowych. Prawidłowo skonfigurowany CDN wspiera równocześnie ochronę witryn przed atakami DDoS oraz innymi potencjalnymi zagrożeniami płynącymi z Internetu. Dzisiaj, gdy tak bardzo liczy się natychmiastowy dostęp do informacji, błyskawiczne działanie stron internetowych jest nie tylko życzeniem, ale i koniecznością, a samo korzystanie z CDN staje się powoli standardem. Trzeba w tym miejscu zadać pytanie: z jakiej sieci CDN powinni korzystać właściciele polskojęzycznych stron WWW? Odpowiedź jest bardzo prosta: tylko z takiej, która oferuje węzły na terenie naszego kraju! Jak działa CDN? Jeżeli jakaś witryna korzysta z CDN, to po wpisaniu jej adresu w przeglądarce, w pierwszej kolejności zapytanie o nią otrzymuje węzeł CDN położony w najbliższej lokalizacji od użytkownika. Wysyła on wówczas do przeglądarki elementy strony, które przechowuje w swojej pamięci podręcznej, pośrednicząc jednocześnie w przekazaniu kodu HTML generowanego przez oryginalny serwer. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, aby taki kod także umieścić w pamięci podręcznej węzłów CDN, ale to już zależy od indywidualnych oczekiwań właściciela witryny...
Sztuczna inteligencja a cyberbezpieczeństwo | nazwa.pl
18 maja 2021

Sztuczna inteligencja a cyberbezpieczeństwo

W wyniku ataków hakerskich firmy na całym świecie codziennie ponoszą olbrzymie straty. Naruszenia bezpieczeństwa prowadzą... W wyniku ataków hakerskich firmy na całym świecie codziennie ponoszą olbrzymie straty. Naruszenia bezpieczeństwa prowadzą do zakłócenia kluczowych procesów organizacji, a wycieki danych są w stanie zachwiać jej reputacją. Dlatego w cyberbezpieczeństwo inwestuje się coraz większe środki, angażując przy tym najnowocześniejsze technologie. Należą do nich sztuczna inteligencja (AI) oraz uczenie maszynowe (ML). Jak są wykorzystywane? Zalety automatyczności Działy cyberbezpieczeństwa organizacji muszą nieustannie mierzyć się z poważnymi zagrożeniami ze strony hakerów. Z firmowej sieci potrafią korzystać setki pracowników, co oznacza bardzo duże liczby urządzeń podatnych na ataki oraz znaczne ryzyko zaistnienia błędu człowieka. Specjaliści często nie są w stanie przeanalizować wszystkich możliwych incydentów, jakie występują w sieci. Powiadomień może być tak wiele, że łatwo jest pominąć istotne alerty. Ponadto reakcja na wydarzenia może nie być wystarczająco szybka, aby zapobiec istotnym naruszeniom. Z pomocą człowiekowi przychodzą tutaj rozwiązania sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego. Systemy te są w stanie permanentnie monitorować sieć organizacji pod kątem zagrożeń. Oceniając ich wagę, mogą podjąć określone działania zapobiegawcze, przekazując alert do specjalistów. Dzięki swojej autonomii AI jest w stanie odciążyć specjalistów cyberbezpieczeństwa, rozwiązując wiele problemów samodzielnie...
Hosting w nazwa.pl najszybszy dla e-commerce
23 lipca 2020

Hosting w nazwa.pl najszybszy dla e-commerce

Wybór dostawcy usług hostingowych ma kluczowe znaczenie dla szybkości działania e-sklepu. Spółka nazwa.pl po ostatniej...Wybór dostawcy usług hostingowych ma kluczowe znaczenie dla szybkości działania sklepu internetowego. Spółka nazwa.pl po ostatniej wymianie serwerów i zastosowaniu najszybszych na rynku procesorów Xeon E-2288G oraz dysków Intel Optane stała się najlepszym miejscem do uruchomienia wymarzonej platformy, realizującej sprzedaż dla milionów użytkowników Internetu.Niezależnie od rodzaju wybranego oprogramowania sklepu, bezapelacyjnie wydajność serwerów dostawcy hostingu ma kluczowe znaczenie dla szybkości działania strony WWW. Firma nazwa.pl postanowiła przeprowadzić testy wydajności najpopularniejszego oprogramowania do tworzenia sklepów na serwerach kilku czołowych w Polsce dostawców hostingu i dokonać porównania. Czy wszędzie to samo oprogramowanie będzie działało z taką samą prędkością?Powyższe wyniki przedstawiają ogromne różnice w wydajności, jakie występują pomiędzy serwerami różnych dostawców usług hostingowych. Współczesne aplikacje realizujące w locie wiele operacji dostarczają wielu ciekawych funkcjonalności, ale jednocześnie wymagają do swojej pracy zastosowania najnowszych procesorów oraz bardzo wydajnych dysków. Wyniki testu PrestaShop nie są jednak odosobnione i warto przypomnieć wykonane dwa tygodnie wcześniej testy aplikacji WordPress, używanej jako podstawę do budowania sklepów WooCommerce.Powszechnie stosowane przez polskich dostawców usług hostingowych serwerowe procesory sprzed kilku lat daleko odstają od wydajności najnowszego rozwiązania...

freelancing
19 czerwca 2019

Freelancing to przyszłość. Dowiedz się, dlaczego

Myślisz nad przejściem na etat? Zastanów się dwa razy. Wg prognoz ilość freelancerów będzie nieustannie rosła, gdyż firmy coraz... Myślisz nad przejściem na etat? Zastanów się dwa razy. Wg prognoz ilość freelancerów będzie nieustannie rosła, gdyż firmy coraz chętniej korzystają z ich usług. A zatem zamiast stabilnej posady praca według własnych zasad? Na to wygląda. Liczby sprzyjają freelancerom Firma doradcza EY przeprowadziła w zeszłym roku badanie amerykańskich menedżerów, z którego wynika, że połowa pracodawców zwiększyła skalę wykorzystywania pracy freelancerów. Coraz częściej w Stanach zatrudnia się na zasadach innych niż etat (wzrost o 66% w ciągu ostatnich 10 lat). Z wywiadów z osobami decyzyjnymi w firmach wynika też, że przewidują one utrzymanie się, a nawet intensyfikację zjawiska. Ten trend można zauważyć także w Polsce. Aż 18% osób pracujących zarobkowo to u nas samozatrudnieni. Co więcej, sytuacja się dynamizuje, gdyż 34% wolnych strzelców działa w ten sposób zaledwie rok. Na podstawie innych badań, znów amerykańskiego rynku, przewiduje się, że do 2027 roku co druga osoba aktywna zawodowo w USA będzie freelancerem. Polowanie na wolnych strzelców Najważniejsze, że freelancerzy nie muszą być już skazani na samodzielne poszukiwanie zleceń. Zaczynają interesować się nimi działy HR. Oczywiście wymaga to od specjalistów tej dziedziny wyjścia poza utarte sposoby działania i myślenia. Dotychczas bowiem pracowali jedynie z osobami zatrudnionymi na etacie lub do tej właśnie formy zatrudnienia nowe osoby pozyskiwali...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(18)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(260)
  • CDN(42)
  • WordPress(85)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(26)
  • Internet i technologia(172)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(4)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Domeny
  • Poczta biznesowa
  • Hosting z CDN
  • WordPress z CDN
  • CloudHosting Enterprise
  • Monitoring WWW
  • Email Marketing
  • VPS
  • Cloud Backup
  • Mail Backup
  • SaaS
  • CDN nazwa.pl
  • SSL
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz wynagrodzenie aż do 50% od wpłat za poleconą usługę.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.