Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 9 lipca 2020

4 sposoby na tani marketing internetowy małej firmy

Tagi: blog Facebook Instagram marketing marketing internetowy podcast social media Twitter
4 sposoby na tani marketing internetowy małej firmy | nazwa.pl

Niewielkie lub rozpoczynające działalność firmy zazwyczaj nie dysponują pokaźnym budżetem na marketing. W Internecie można jednak promować się małym kosztem, jedynie z pewnym nakładem pracy. Jak to zrobić?

1.       Social media

Social media | nazwa.pl

Marketingowy potencjał mediów społecznościowych jest trudny do przecenienia. Dzięki nim możemy promować swoje produkty i zwiększać świadomość marki. Podstawowe znaczenie ma tu budowanie relacji z użytkownikami. Jeżeli zaangażujemy się w te działania, użytkownicy staną się bliżej związani z marką, co może przeistoczyć ich w lojalnych, powracających klientów.

Social media to doskonały sposób na prowadzenie content marketingu. Polega na udostępnianiu wartościowych i angażujących treści, z których użytkownicy mogą czerpać wiedzę lub po prostu przyjemność.

Za pomocą Facebooka możemy tworzyć interesujące posty, pamiętając, aby zachować raczej krótką formę, a także załączać atrakcyjne zdjęcia. Serwis pozwala też na uczestnictwo w grupach, gdzie możemy włączać się do dyskusji, promując w ten sposób firmę i budując wizerunek eksperta. Warto pomyśleć także o stworzeniu własnej grupy, która będzie dotyczyć naszej branży.

Instagram stworzony jest natomiast do udostępniania zdjęć i krótkich video. Treści mogą dotyczyć naszych produktów i jeżeli umieścimy je w atrakcyjnym kontekście, mają szansę zainteresować użytkowników. Dobrym pomysłem jest także dokumentowanie życia firmy. Jeżeli na zdjęciach pojawiać się będą jej pracownicy, użytkownicy dostrzegą „ludzkie oblicze” marki.

Zarówno Facebook, jak i Instagram umożliwiają też zamieszczanie relacji. Są one chętnie oglądane przez użytkowników i pozwalają na komunikację w swobodnym stylu. W ten nieoficjalny i szybki sposób możemy pokazać klientom „co u nas słychać”, używając okraszonych tekstami czy emotikonami zdjęć lub krótkich filmów.

Sposobem na prowadzenie marketingu B2B jest za to LinkedIn. Zrzesza on profesjonalistów i osoby decyzyjne w firmach. Pracownicy czy właściciele firm, budując bazy kontaktów w serwisie, mają szansę docierać z treściami dotyczącymi marki do szerokiego grona odbiorców oraz zapraszać do śledzenia profilu swoich organizacji.

Siłą mediów społecznościowych jest to, że gdy stworzymy wysokiej jakości content ma on szansę być szeroko udostępniany przez użytkowników. Ponadto social media pozwalają na budowanie i cementowanie społeczności, co długoterminowo wpływa na wzrost sprzedaży.

Prowadzenie mediów społecznościowych wymaga od firmy zaangażowania czasu w obsługę społeczności i tworzenie contentu. Nie musimy się jednak decydować na płatne reklamy, chociaż warto je stosować, nawet na mniejszą skalę, aby zbudować dla nowego profilu bazę fanów, do których będziemy później docierać z naszymi treściami.

2.       Blog

Prowadzenie bloga to jeden z filarów content marketingu. Dzięki niemu możemy budować wizerunek eksperta za pomocą rzetelnych treści, zachęcając tym samym do skorzystania z usług naszej firmy. Pisząc profesjonalne posty, wykreujemy się także na pasjonatów branży, co pozwala klientom nabyć bardziej emocjonalny stosunek do naszej firmy.

Blog ma olbrzymie znaczenie dla SEO. Algorytm Google umieszcza wyżej w wynikach wyszukiwania witryny, które publikują wartościowe treści. Roboty wyszukiwarki częściej odwiedzają także strony, gdzie regularnie pojawia się nowy content.

Kluczem do sukcesu bloga pod względem SEO jest właściwe formatowanie i formułowanie treści. Przede wszystkim należy zadbać o umieszczanie w tekście słów kluczowych, dzięki czemu artykuł będzie mógł pojawiać się w Google po wpisaniu przez użytkownika odpowiednich fraz.

Aby znaleźć frazy, które zapewnią nam dużą liczbę odwiedzin, warto korzystać z Planera słów kluczowych Google, gdzie zobaczymy liczbę ich wyszukiwań. Pomysły na słowa kluczowe znajdziemy np. na blogach, forach i grupach dyskusyjnych poświęconych naszej branży, gdzie poznamy problemy i zainteresowania grupy docelowej marki.

Prowadzić bloga możemy samodzielnie, a jego założenie jest dziecinnie proste. Na początek oczywiście potrzebujemy swój serwer hostingowy, na którym będziemy publikowali wpisy. Jeżeli nasza witryna oparta jest na WordPressie, blog stanowi jego wbudowaną funkcjonalność. W ofercie nazwa.pl znajduje się specjalna usługa – WordPress Cloud Basic – która oferuje już zainstalowaną i skonfigurowaną aplikację WordPress, gotową do zamieszczania w niej naszych artykułów. Skrypt dostępny na serwerze WordPress Cloud Basic w nazwa.pl  możemy wyposażyć dodatkowo we wtyczki, które ułatwią użytkownikom udostępnianie treści czy pozwolą im zapisywać się do newslettera.

3.       Video

Video marketing | nazwa.pl

Wykorzystanie popularności YouTube’a to świetny pomysł na niedrogi marketing małej firmy. Publikować w nim można materiały, które mają szansę dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i przyczynić się do budowy społeczności w social media i ostatecznie wzrostu sprzedaży.

Video to doskonały sposób na dzielenie się wiedzą. Możemy dopuścić do głosu ekspertów naszej firmy, aby tworzyć rzetelne materiały dotyczące branży. W specjalistyczny sposób opowiemy także o produktach firmy, co może zachęcić do ich kupna.

YouTube pozwoli także pokazać, że za naszą marką stoją ludzie z krwi i kości. Wypowiedzi pracowników firmy czy właścicieli, którzy np. opowiedzą o swoich pasjach, historii firmy czy zdradzą kulisy jej funkcjonowania, mogą sprawić, że użytkownicy będą mieli szansę poczuć więź emocjonalną z marką.

Aby rozpocząć tworzenie video, należy wyposażyć się w kamerę lub dobrej jakości aparat oraz statywy. Potrzebny jest także mikrofon – podczepiany lub stojący. Obróbka video pójdzie szybciej i sprawniej, jeśli wykorzystamy komputer z wydajnym procesorem i dobrej klasy kartą graficzną. Wysokiej klasy sprzęt nie jest jednak niezbędny, by móc edytować filmy.

4.       Podcasty

Podkasty | nazwa.pl

Popularność podcastów wciąż rośnie, ponieważ okazują się one niezwykle wygodnym sposobem na czerpanie z Internetu wiedzy oraz zapewniają angażującą rozrywkę. Słuchowiska są niezwykle popularne np. na Spotify – wg przewidywań w najbliższej przyszłości 20% odsłuchań będzie dotyczyć właśnie podcastów.

Za pomocą podcastów możemy zaprezentować się jako firma doskonale znająca swoją branżę. Tworząc słuchowiska dotyczące jej szczegółowych zagadnień lub nowinek technicznych z danej dziedziny, stworzymy wizerunek eksperta i kompetentnego doradcy, któremu warto zaufać (a zatem i u niego kupić).

Nagrywanie podcastów nie wymaga dużych wydatków i jest w porównaniu do video znacznie prostsze. Wystarczy inwestycja rzędu kilkuset złotych w mikrofon lub mikrofony (jeśli nagrywamy rozmowy) oraz znalezienie wytłumionego i odizolowanego od dźwięków zewnętrznych pomieszczenia (absolutnie nie musi to być studio nagraniowe!). Wtedy pozostaje już tylko napisanie interesującego scenariusza i wybranie osób w firmie, które dobrze czują się przed mikrofonem. Warto wspomnieć, że publikując wartościowe podcasty – ruch generowany przez naszą stronę WWW będzie na pewno wysoki. Z tego powodu należy sprawdzić, czy nasz serwer hostingowy oferuje nielimitowany transfer danych, tak jak np. w przypadku pakietu Hosting Cloud Basic w nazwa.pl. Nasz serwer powinien także oferować wystarczającą ilość dostępnej przestrzeni dyskowej – wspomniany pakiet Hosting Cloud Basic w nazwa.pl, o pojemności 100 GB, w zupełności wystarczy do obsługi poczty email i publikacji strony WWW oraz do zamieszczania na nim naszych podcastów.

Kreatywność i zaangażowanie przede wszystkim

Aby osiągnąć sukces w budżetowym marketingu firmy, należy wykorzystać własną pomysłowość oraz włożyć odpowiednią ilość pracy w tworzenie treści. Dobrej jakości content może być szeroko udostępniany, promując przez to markę i stymulując sprzedaż.

Decydując się na tworzenie treści, musimy trzeźwym okiem ocenić nasze możliwości w tej dziedzinie. Jeśli czujemy, że nie sprostamy zadaniu tworzenia contentu wystarczająco wysokiej jakości, skorzystajmy z pomocy profesjonalistów.

Na rynku funkcjonuje wielu freelancerów, którzy mogą nam pomóc w konstruowaniu profesjonalnych i angażujących treści. Mimo to niezbędne jest nasze zaangażowanie w proces produkcji contentu i kreatywność w nadawaniu kierunku komunikacji, by marketing odniósł zamierzony efekt.

Treści to oczywiście nie wszystko – aby osiągnąć sukces, musimy zadbać o ich dystrybucję oraz zaangażować się w komunikację z użytkownikami. Gdy połączymy te dwa elementy, stosunkowo niewielkim kosztem możemy wyraźnie zwiększyć sprzedaż.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Monitoruj szybkość stron WWW dzięki test2speed.pl | nazwa.pl
12 grudnia 2024

Monitoruj szybkość stron WWW dzięki test2speed.pl

Czas wczytywania strony internetowej jest jednym z najważniejszych elementów decydujących o jej popularności... Czas wczytywania strony internetowej jest jednym z najważniejszych elementów decydujących o jej popularności i sukcesie. Każda sekunda opóźnienia wpływa na mniejszą liczbę odwiedzin oraz konwersji, nawet wśród lojalnych klientów. Czy wiesz, jak szybko ładuje się Twoja strona? Być może warto popracować nad jej przyspieszeniem? Korzystając z test2speed.pl, możesz w prosty sposób sprawdzić, jak długo użytkownicy z różnych części Polski czekają na wczytanie Twojej witryny. Testy z pięciu miast w Polsce Narzędzie test2speed.pl przeprowadza badania szybkości ładowania stron jednocześnie z pięciu dużych miast w Polsce: Warszawy, Katowic, Wrocławia, Poznania i Gdańska. Wystarczy, że wpiszesz adres dowolnej strony, a w kilka chwil otrzymasz szczegółowy raport na temat jej wydajności. Wyniki są prezentowane za pomocą prostego w interpretacji raportu, w którym obok średniej prędkości ładowania znajdziesz także podgląd strony oraz średni czas opóźnienia w połączeniu z hostingiem (ping). Gdzie są pliki Twojej strony? Narzędzie test2speed.pl umożliwia sprawdzenie, jaką trasę pokonuje witryna, zanim dotrze do przeglądarki internetowej. MTR łączy w sobie dwie popularne funkcje – traceroute i ping. Traceroute pokazuje trasę przez różne punkty sieci, a ping mierzy opóźnienia na tej trasie. Nietrudno zgadnąć, że im niższy ping przy docelowym adresie, tym szybciej dane z serwera pojawiają się w przeglądarkach internetowych osób wyświetlających stronę. Przyjmuje się, że dla optymalnego działania...
Composer na CloudHostingu nazwa.pl. Część 1
14 maja 2021

Composer na CloudHostingu nazwa.pl. Część 1

Rozpoczynamy dwuodcinkowy kurs wideo, w którym przedstawimy manager pakietów Composer. Jest to z jednej... Rozpoczynamy dwuodcinkowy kurs wideo, w którym przedstawimy manager pakietów Composer. Jest to z jednej strony proste w użyciu, a z drugiej – posiadające zaawansowane możliwości narzędzie ze świata PHP, szeroko dziś wykorzystywane nie tylko przez profesjonalistów. Kurs poprowadzi Tomasz Jaśniewski, programista i nauczyciel programowania z ponad 20-letnim doświadczeniem. W ramach serii „Composer na CloudHostingu nazwa.pl” zostaną zaprezentowane podstawowe zagadnienia dotyczące tego managera pakietów. Znajdą się wśród nich takie tematy, jak chociażby zarządzanie zależnościami w PHP czy też zasady deklarowania bibliotek. Wszystko realizowane będzie za pomocą prostych poleceń, wykonywanych bezpośrednio na serwerach CloudHosting w nazwa.pl. Pierwszy odcinek to przede wszystkim przedstawienie narzędzia, jakim jest Composer, do tego kilka istotnych wskazówek, dotyczących rozpoczęcia z nim pracy, a także wprowadzenie do Packagista, głównego repozytorium z publicznymi pakietami dla Composera...
one page czy multi page
19 listopada 2019

Wiele podstron czy jedna strona? O multi-page i one-page

Strony typu one‑page są obecnie coraz bardziej popularne ze względu na wygodę ich przeglądania na urządzeniach mobilnych... Strony typu one‑page są obecnie coraz bardziej popularne ze względu na wygodę ich przeglądania na urządzeniach mobilnych. Jednocześnie trudno jest stworzyć rozbudowaną w ten sposób witrynę, zwłaszcza że nadal 50% wejść na strony odbywa się za pośrednictwem komputerów. Kiedy warto zdecydować się na stronę one-page, a kiedy multi-page? ONE‑PAGE One‑page jest witryną, która nie zawiera dodatkowych podstron. Jej pełna zawartość ładuje się, gdy użytkownik wchodzi na stronę, dlatego późniejsze przeglądanie witryny jest bardziej płynne. Dzięki zastosowaniu kotwic (anchors) klikanie elementów nawigacyjnych przenosi użytkownika do określonych miejsc na stronie, przez co zyskuje natychmiastowy dostęp do interesujących go informacji. Zalety witryny jednostronicowej Dzięki umiejscowieniu całej treści witryny na jednej stronie jej przeglądanie jest nie tylko płynne, ale ponadto content jest łatwiejszy w odbiorze i bardziej zrozumiały. One‑page zaprojektowane w zgodzie z zaleceniami User Experience są ponadto bardziej przyjazne dla użytkowników, minimalistyczne oraz pozbawione niepotrzebnych treści. Content w witrynie jednostronicowej jest także podany w sposób bardziej liniowy – składa się z elementów uporządkowanych według znaczenia, które następują po sobie. Pozwala to prowadzić swoistą „narrację”, której zakończeniem jest ostateczne wezwanie...
jak tworzyć opisy produktów
28 sierpnia 2019

Jak tworzyć opisy produktów

Perswazyjny i dobrze wpisujący się w potrzeby klienta opis produktu potrafi sprzedać towar. Napisany nieumiejętnie, zniechęcić klienta... Perswazyjny i dobrze wpisujący się w potrzeby klienta opis produktu potrafi sprzedać towar. Napisany nieumiejętnie, zniechęcić klienta do zakupu. Aby stworzyć skuteczny tekst sprzedażowy dla sklepu internetowego, potrzeba jednak nie tylko wyczucia stylu, ale też wiedzy dotyczącej SEO i znajomości konsumenta. Jak pisać, aby zainteresować go swoją ofertą? Opis produktu w pigułce - opis produktu w sklepie internetowym dzieli się na krótki, prezentujący w skrócie cechy towaru, oraz długi, będący rozwinięciem krótkiego, - tytuł opisu powinien zawierać główną frazę kluczową, którą jest najczęściej nazwa produktu i cechą, która go wyróżnia. Tytuł należy oznaczyć atrybutem H1, - krótki opis powinien mieć długość ok. 500-1000 znaków ze spacjami, - nie istnieją zalecenia co do ilości znaków długiego opisu, ale należy się starać, aby był on raczej zwięzły. Duża ilość treści często zniechęca klientów, którzy mogą przejść na stronę oferty - operującej bardziej skondensowanym językiem, - tekst należy podzielić na akapity przedzielone nagłówkami zawierającymi frazy kluczowe lub ich odmiany. Śródtytuły powinny być oznaczone kolejno atrybutami H2, H3... - opis należy uzupełnić zdjęciami, które powinny być oznaczone atrybutami alt (mogą się w nich znaleźć słowa kluczowe), - opisy w żadnym razie nie mogą być skopiowane ze strony producenta lub konkurencji — to najlepszy sposób na obniżenie rankingu sklepu w Google, - także opisy podobnych do siebie produktów muszą się między sobą różnić — również ze względu na SEO...
Messenger do obsługi klienta
11 czerwca 2019

FB Messenger w obsłudze klienta

Messenger i WhatsApp są już stałym elementem życia większości z nas. Czy można łatwiej komunikować się ze znajomymi... Messenger i WhatsApp są już stałym elementem życia większości z nas. Czy można łatwiej komunikować się ze znajomymi? Jednak na tym wykorzystanie komunikatorów się nie kończy. Z powodzeniem mogą służyć do obsługi klienta. Podpowiadamy, jak wykorzystać rosnący trend Messenger Marketingu. Dlaczego mniej dzwonimy i wysyłamy maili Telefon dobrze sprawdza się jako narzędzie do rozmów z bliskimi przyjaciółmi czy rodziną. Mniej już nadaje się jednak do kontaktów z dalszymi znajomymi — nigdy nie wiadomo, czy nie są obecnie zajęci, a poza tym rozmawiając, nie możemy wykonywać innych czynności. Telefonowanie do firm ma dodatkowe wady. Nie tylko może być krępujące, ale na połączenie z obsługą klienta często trzeba czekać. Ponadto uzyskane informacje musimy zapamiętywać lub zapisywać (co nie jest łatwe, gdy trzymamy smartfona w jednej ręce). E-maile natomiast są zbyt formalnym sposobem komunikacji. Zdarza się, że sprawdzamy skrzynkę rzadko i odwlekamy napisanie odpowiedzi na wiadomości. Ponadto częste jest skojarzenie e-maila z pracą a nie czasem wolnym. Komunikatory rządzą (i będą rządzić) Tych wad nie mają komunikatory internetowe. Porozumiewamy się za ich pomocą szybko i niezobowiązująco. Nic dziwnego zatem, że już w 2016 r. liczba osób, które korzystają z chatów, przekroczyła liczbę użytkowników serwisów społecznościowych. Trend ten zapewne się utrzyma i wraz z upowszechnianiem technologii, z komunikatorów będzie korzystać większość światowej populacji. Największymi graczami na tym rynku są...
Certyfikaty SSL ECDSA
16 maja 2019

Certyfikaty SSL ECDSA w ofercie nazwa.pl

Certyfikaty SSL to klucze do zamków w cyfrowym świecie, chroniące dane przed osobami nieuprawnionymi. Dane... Certyfikaty SSL to klucze do zamków w cyfrowym świecie, chroniące dane przed osobami nieuprawnionymi. Dane zabezpieczone za pomocą takich kluczy są tak bezpieczne, jak klucz, którymi są zaszyfrowane i sama metoda szyfrowania. Bezpieczeństwo to oparte jest o skalę trudności złamania klucza oraz o algorytm (rodzaj zamka) zabezpieczający dane. Co to jest SSL? SSL, czyli Secure Socket Layer, jest protokołem internetowym, który szyfruje dane przesyłane pomiędzy użytkownikiem a witryną. Dzięki temu może on być pewien, że informacje te nie zostaną zmienione oraz nie nastąpi przekierowanie, przez które mogłyby trafić w niepowołane ręce. SSL niezbędny jest dla stron, które wykorzystują lub przetwarzają dane użytkowników, lub wykorzystują płatności internetowe. Chroni on przed groźnym w skutkach wyciekiem danych klientów. Bezpieczeństwo SSL szyfruje wszystkie dane przesyłane przez przeglądarkę internetową za pomocą klucza praktycznie niemożliwego do złamania. Dzięki temu nikt nie będzie w stanie wykraść danych osobowych, adresów czy numerów kart kredytowych Twoich klientów. Pozwala im to na bezpieczne transakcje internetowe i składanie zamówień. Tak właśnie działa cyfrowy klucz zabezpieczający Twoją stronę...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(243)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(69)
  • Backup(27)
  • Poczta(37)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(168)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.