Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 9 lipca 2020

4 sposoby na tani marketing internetowy małej firmy

Tagi: blog Facebook Instagram marketing marketing internetowy podcast social media Twitter
4 sposoby na tani marketing internetowy małej firmy | nazwa.pl

Niewielkie lub rozpoczynające działalność firmy zazwyczaj nie dysponują pokaźnym budżetem na marketing. W Internecie można jednak promować się małym kosztem, jedynie z pewnym nakładem pracy. Jak to zrobić?

1.       Social media

Social media | nazwa.pl

Marketingowy potencjał mediów społecznościowych jest trudny do przecenienia. Dzięki nim możemy promować swoje produkty i zwiększać świadomość marki. Podstawowe znaczenie ma tu budowanie relacji z użytkownikami. Jeżeli zaangażujemy się w te działania, użytkownicy staną się bliżej związani z marką, co może przeistoczyć ich w lojalnych, powracających klientów.

Social media to doskonały sposób na prowadzenie content marketingu. Polega na udostępnianiu wartościowych i angażujących treści, z których użytkownicy mogą czerpać wiedzę lub po prostu przyjemność.

Za pomocą Facebooka możemy tworzyć interesujące posty, pamiętając, aby zachować raczej krótką formę, a także załączać atrakcyjne zdjęcia. Serwis pozwala też na uczestnictwo w grupach, gdzie możemy włączać się do dyskusji, promując w ten sposób firmę i budując wizerunek eksperta. Warto pomyśleć także o stworzeniu własnej grupy, która będzie dotyczyć naszej branży.

Instagram stworzony jest natomiast do udostępniania zdjęć i krótkich video. Treści mogą dotyczyć naszych produktów i jeżeli umieścimy je w atrakcyjnym kontekście, mają szansę zainteresować użytkowników. Dobrym pomysłem jest także dokumentowanie życia firmy. Jeżeli na zdjęciach pojawiać się będą jej pracownicy, użytkownicy dostrzegą „ludzkie oblicze” marki.

Zarówno Facebook, jak i Instagram umożliwiają też zamieszczanie relacji. Są one chętnie oglądane przez użytkowników i pozwalają na komunikację w swobodnym stylu. W ten nieoficjalny i szybki sposób możemy pokazać klientom „co u nas słychać”, używając okraszonych tekstami czy emotikonami zdjęć lub krótkich filmów.

Sposobem na prowadzenie marketingu B2B jest za to LinkedIn. Zrzesza on profesjonalistów i osoby decyzyjne w firmach. Pracownicy czy właściciele firm, budując bazy kontaktów w serwisie, mają szansę docierać z treściami dotyczącymi marki do szerokiego grona odbiorców oraz zapraszać do śledzenia profilu swoich organizacji.

Siłą mediów społecznościowych jest to, że gdy stworzymy wysokiej jakości content ma on szansę być szeroko udostępniany przez użytkowników. Ponadto social media pozwalają na budowanie i cementowanie społeczności, co długoterminowo wpływa na wzrost sprzedaży.

Prowadzenie mediów społecznościowych wymaga od firmy zaangażowania czasu w obsługę społeczności i tworzenie contentu. Nie musimy się jednak decydować na płatne reklamy, chociaż warto je stosować, nawet na mniejszą skalę, aby zbudować dla nowego profilu bazę fanów, do których będziemy później docierać z naszymi treściami.

2.       Blog

Prowadzenie bloga to jeden z filarów content marketingu. Dzięki niemu możemy budować wizerunek eksperta za pomocą rzetelnych treści, zachęcając tym samym do skorzystania z usług naszej firmy. Pisząc profesjonalne posty, wykreujemy się także na pasjonatów branży, co pozwala klientom nabyć bardziej emocjonalny stosunek do naszej firmy.

Blog ma olbrzymie znaczenie dla SEO. Algorytm Google umieszcza wyżej w wynikach wyszukiwania witryny, które publikują wartościowe treści. Roboty wyszukiwarki częściej odwiedzają także strony, gdzie regularnie pojawia się nowy content.

Kluczem do sukcesu bloga pod względem SEO jest właściwe formatowanie i formułowanie treści. Przede wszystkim należy zadbać o umieszczanie w tekście słów kluczowych, dzięki czemu artykuł będzie mógł pojawiać się w Google po wpisaniu przez użytkownika odpowiednich fraz.

Aby znaleźć frazy, które zapewnią nam dużą liczbę odwiedzin, warto korzystać z Planera słów kluczowych Google, gdzie zobaczymy liczbę ich wyszukiwań. Pomysły na słowa kluczowe znajdziemy np. na blogach, forach i grupach dyskusyjnych poświęconych naszej branży, gdzie poznamy problemy i zainteresowania grupy docelowej marki.

Prowadzić bloga możemy samodzielnie, a jego założenie jest dziecinnie proste. Na początek oczywiście potrzebujemy swój serwer hostingowy, na którym będziemy publikowali wpisy. Jeżeli nasza witryna oparta jest na WordPressie, blog stanowi jego wbudowaną funkcjonalność. W ofercie nazwa.pl znajduje się specjalna usługa – WordPress Cloud Basic – która oferuje już zainstalowaną i skonfigurowaną aplikację WordPress, gotową do zamieszczania w niej naszych artykułów. Skrypt dostępny na serwerze WordPress Cloud Basic w nazwa.pl  możemy wyposażyć dodatkowo we wtyczki, które ułatwią użytkownikom udostępnianie treści czy pozwolą im zapisywać się do newslettera.

3.       Video

Video marketing | nazwa.pl

Wykorzystanie popularności YouTube’a to świetny pomysł na niedrogi marketing małej firmy. Publikować w nim można materiały, które mają szansę dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i przyczynić się do budowy społeczności w social media i ostatecznie wzrostu sprzedaży.

Video to doskonały sposób na dzielenie się wiedzą. Możemy dopuścić do głosu ekspertów naszej firmy, aby tworzyć rzetelne materiały dotyczące branży. W specjalistyczny sposób opowiemy także o produktach firmy, co może zachęcić do ich kupna.

YouTube pozwoli także pokazać, że za naszą marką stoją ludzie z krwi i kości. Wypowiedzi pracowników firmy czy właścicieli, którzy np. opowiedzą o swoich pasjach, historii firmy czy zdradzą kulisy jej funkcjonowania, mogą sprawić, że użytkownicy będą mieli szansę poczuć więź emocjonalną z marką.

Aby rozpocząć tworzenie video, należy wyposażyć się w kamerę lub dobrej jakości aparat oraz statywy. Potrzebny jest także mikrofon – podczepiany lub stojący. Obróbka video pójdzie szybciej i sprawniej, jeśli wykorzystamy komputer z wydajnym procesorem i dobrej klasy kartą graficzną. Wysokiej klasy sprzęt nie jest jednak niezbędny, by móc edytować filmy.

4.       Podcasty

Podkasty | nazwa.pl

Popularność podcastów wciąż rośnie, ponieważ okazują się one niezwykle wygodnym sposobem na czerpanie z Internetu wiedzy oraz zapewniają angażującą rozrywkę. Słuchowiska są niezwykle popularne np. na Spotify – wg przewidywań w najbliższej przyszłości 20% odsłuchań będzie dotyczyć właśnie podcastów.

Za pomocą podcastów możemy zaprezentować się jako firma doskonale znająca swoją branżę. Tworząc słuchowiska dotyczące jej szczegółowych zagadnień lub nowinek technicznych z danej dziedziny, stworzymy wizerunek eksperta i kompetentnego doradcy, któremu warto zaufać (a zatem i u niego kupić).

Nagrywanie podcastów nie wymaga dużych wydatków i jest w porównaniu do video znacznie prostsze. Wystarczy inwestycja rzędu kilkuset złotych w mikrofon lub mikrofony (jeśli nagrywamy rozmowy) oraz znalezienie wytłumionego i odizolowanego od dźwięków zewnętrznych pomieszczenia (absolutnie nie musi to być studio nagraniowe!). Wtedy pozostaje już tylko napisanie interesującego scenariusza i wybranie osób w firmie, które dobrze czują się przed mikrofonem. Warto wspomnieć, że publikując wartościowe podcasty – ruch generowany przez naszą stronę WWW będzie na pewno wysoki. Z tego powodu należy sprawdzić, czy nasz serwer hostingowy oferuje nielimitowany transfer danych, tak jak np. w przypadku pakietu Hosting Cloud Basic w nazwa.pl. Nasz serwer powinien także oferować wystarczającą ilość dostępnej przestrzeni dyskowej – wspomniany pakiet Hosting Cloud Basic w nazwa.pl, o pojemności 100 GB, w zupełności wystarczy do obsługi poczty email i publikacji strony WWW oraz do zamieszczania na nim naszych podcastów.

Kreatywność i zaangażowanie przede wszystkim

Aby osiągnąć sukces w budżetowym marketingu firmy, należy wykorzystać własną pomysłowość oraz włożyć odpowiednią ilość pracy w tworzenie treści. Dobrej jakości content może być szeroko udostępniany, promując przez to markę i stymulując sprzedaż.

Decydując się na tworzenie treści, musimy trzeźwym okiem ocenić nasze możliwości w tej dziedzinie. Jeśli czujemy, że nie sprostamy zadaniu tworzenia contentu wystarczająco wysokiej jakości, skorzystajmy z pomocy profesjonalistów.

Na rynku funkcjonuje wielu freelancerów, którzy mogą nam pomóc w konstruowaniu profesjonalnych i angażujących treści. Mimo to niezbędne jest nasze zaangażowanie w proces produkcji contentu i kreatywność w nadawaniu kierunku komunikacji, by marketing odniósł zamierzony efekt.

Treści to oczywiście nie wszystko – aby osiągnąć sukces, musimy zadbać o ich dystrybucję oraz zaangażować się w komunikację z użytkownikami. Gdy połączymy te dwa elementy, stosunkowo niewielkim kosztem możemy wyraźnie zwiększyć sprzedaż.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Pierwsza sieć CDN w Polsce – rozwój, sukces i nowa strategia | nazwa.pl
31 stycznia 2025

Pierwsza sieć CDN w Polsce – rozwój, sukces i nowa strategia

W świecie, gdzie liczy się każda sekunda, a szybkość wczytywania stron internetowych może decydować o sukcesie... W świecie, gdzie liczy się każda sekunda, a szybkość wczytywania stron internetowych może decydować o sukcesie, już w 2018 roku postanowiliśmy zrobić coś przełomowego. To wtedy powstała pierwsza polska sieć Content Delivery Network (CDN), a my mogliśmy od tego momentu zaoferować coś więcej niż tylko hosting – daliśmy Wam przewagę. Od tego czasu wiele się zmieniło, a my nieustannie rozwijamy nasze technologie, dostosowując je do rosnących potrzeb użytkowników. Oto historia sukcesu i nowej strategii związanej z siecią CDN nazwa.pl. Powstanie pierwszej polskiej sieci CDN Rok 2018 zapisał się na trwałe w historii polskiego Internetu. To wtedy uruchomiliśmy pierwsze węzły rodzimej sieci CDN, przełamując dominację zagranicznych dostawców. Był to moment przełomowy – strony internetowe utrzymywane na hostingu nazwa.pl zyskały na szybkości działania dla użytkowników na całym świecie. Początkowo skoncentrowaliśmy się na rozbudowie infrastruktury w kraju, dodając kolejne węzły w strategicznych lokalizacjach. W ten sposób zapewniliśmy błyskawiczny dostęp do treści witryn naszych Klientów dla polskich internautów. Wraz ze wzrostem popularności pracy zdalnej i globalizacją rynku zmieniły się oczekiwania użytkowników. Ludzie coraz częściej pracują z plaży na drugim końcu świata i oczekują bezproblemowego dostępu do treści online niezależnie od lokalizacji. Widzieliśmy te zmiany i podjęliśmy wyzwanie, rozbudowując naszą sieć CDN o nowe węzły międzynarodowe w kluczowych lokalizacjach. Niedawno uruchomione punkty w Singapurze i Sao Paulo sprawiły, że nasze usługi nie tylko działają szybciej, lecz także stały się bardziej odporne na ataki DDoS pochodzące z tamtych regionów. To kolejny, ważny krok w kierunku pełnej optymalizacji i globalizacji naszej sieci CDN...
Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku | nazwa.pl
23 grudnia 2024

Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku!

Boże Narodzenie to jedno z najważniejszych świąt w kalendarzu wielu kultur na całym świecie. Choć celebrowanie... Boże Narodzenie to jedno z najważniejszych świąt w kalendarzu wielu kultur na całym świecie. Choć celebrowanie tego dnia ma swoje korzenie w tradycji katolickiej, z czasem zyskało uniwersalny wymiar, łącząc ludzi niezależnie od ich przekonań. Dzięki temu dziś każdy region globu wnosi do tego święta unikatowe zwyczaje. Magia tradycji W Europie Boże Narodzenie jest głęboko zakorzenione w historii i tradycji. W wielu krajach dominują elementy religijne, takie jak pasterki, śpiewanie kolęd czy budowanie szopki. W tym czasie miasta zdobią imponujące iluminacje świąteczne, a na rynkach odbywają się targi pełne rękodzieła, słodkości i aromatycznych ciepłych przekąsek. W domach najważniejszym momentem jest kolacja wigilijna, której menu różni się w zależności od regionu, ale wszędzie łączy się z poczuciem wspólnoty i radości. Spektakularne dekoracje i duch hojności Święta, jako czas wielkiego rozmachu, to domena mieszkańców Ameryki Północnej. Domy i ogrody zamieniają się w świąteczne wioski z lampkami, figurkami i muzyką. Charakterystycznym elementem jest mikołajkowy klimat. W domach pojawiają się prezenty zostawiane w czerwonych skarpetach i choinki uginające się pod ciężarem ozdób. Równie ważna jest idea pomagania. To wówczas organizacje oraz osoby prywatne angażują się w akcje charytatywne...
nazwa.pl nagrodzona przez Asseco Data Systems
16 października 2023

nazwa.pl nagrodzona przez Asseco Data Systems

Podczas uroczystej gali zorganizowanej w Poznaniu przez Asseco Data Systems zostały uhonorowane firmy, które w... Podczas uroczystej gali zorganizowanej w Poznaniu przez Asseco Data Systems zostały uhonorowane firmy, które w minionym roku miały największy wkład w rozwój bezpieczeństwa na rynku IT. Należąca do NetArt Group marka nazwa.pl otrzymała 1. miejsce i tytuł TOP Partner CERTUM 2023 w kategorii SSL. Dziękujemy za to bardzo ważne dla nas wyróżnienie! Współpraca NetArt Group z Asseco Data Systems trwa już ponad 10 lat. Realizując projekt zwiększania bezpieczeństwa w Internecie, wydaliśmy w tym czasie ponad 1 mln certyfikatów SSL. Otrzymaną nagrodę traktujemy więc jako dowód uznania dla całej naszej organizacji za wkład wniesiony w rozwój cyberbezpieczeństwa. NetArt Group nieustannie stawia na innowacje. Dowodem tego jest dostarczanie naszym użytkownikom, przy współpracy z Asseco Data Systems, certyfikatów SSL z szyfrowaniem ECDSA realizowanym na bazie krzywych eliptycznych. Poziom zabezpieczeń, które one zapewniają, można bardzo łatwo zobrazować na przykładzie ziaren piasku. Jeżeli przyjmiemy, że certyfikaty SSL z szyfrowaniem RSA, oferowane przez większość firm, zapewniają ochronę na poziomie jednego ziarenka piasku, to w przypadku certyfikatów nazwaSSL ECDSA P-384 zapewniona przez nie ochrona reprezentowana jest przez większą liczbę ziaren piasku, niż możemy znaleźć na ziemi! NetArt Group doskonale rozumie, że rynek IT wymaga od firm świadczących usługi hostingowe ciągłego rozwoju i inwestycji. Poprzez nasze marki, w tym między innymi netart.com i nazwa.pl, przekazujemy więc użytkownikom najwyższej klasy rozwiązania. Docenienie naszych działań przez Asseco Data Systems jest kolejnym potwierdzeniem zaangażowania NetArt Group w rozwój globalnego rynku usług hostingowych...
Twoje przyjazne miejsce pracy | nazwa.pl
3 stycznia 2023

nazwa.pl – Twoje przyjazne miejsce pracy

Doświadczenie pracodawcy często jest kluczem do kariery jego pracowników. Spółka nazwa.pl działa na rynku już... Doświadczenie pracodawcy często jest kluczem do kariery jego pracowników. Spółka nazwa.pl działa na rynku już ponad 25 lat, rozwijając się w sposób ciągły i dostosowując swoją ofertę do potrzeb użytkowników zmieniającego się bardzo szybko rynku hostingowego. Dziś jesteśmy najczęściej wybieranym w Polsce dostawcą hostingu w chmurze i rejestratorem domen. Na nasz sukces składa się nie tylko pozycja lidera we wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań IT, lecz także, a może przede wszystkim, bycie docenianym pracodawcą. Nie jesteśmy nim z obowiązku, traktujemy to jako naszą misję. Wzorowe miejsce pracy „Pracodawca – organizator pracy bezpiecznej” to wyróżnienie, które otrzymaliśmy od Państwowej Inspekcji Pracy. Potwierdza ono, że nasza firma to jedno z najlepszych miejsc w Polsce, gdzie masz szansę realizować swoją ścieżkę kariery zawodowej. Od samego początku wierzymy, że to ludzie, tacy jak Ty, są największym potencjałem każdej organizacji, a ich pasja, zaangażowanie i umiejętności wspólnie budują sukces firmy. Zatrudniamy dziś około 300 osób, których działania skoncentrowane są na dostarczaniu naszym Klientom rozwiązań IT na najwyższym światowym poziomie. Wysoko wykwalifikowany zespół techników i administratorów czuwa nad wszystkimi usługami 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu, a doświadczeni konsultanci udzielają wsparcia w zakresie świadczonych przez nas rozwiązań. Mamy w tym wspólną misję – dbanie o najwyższą jakość oferowanych usług. Zdobyte przez nas nagrody i wyróżnienia dowodzą natomiast, że przyjęte założenia realizujemy z sukcesem...
Jak stworzyć webinar? | nazwa.pl
15 czerwca 2021

Jak stworzyć webinar?

Webinary są dla użytkowników wartościową formą zdobywania wiedzy z dziedziny, która ich interesuje. Twórca webinaru... Webinary są dla użytkowników wartościową formą zdobywania wiedzy z dziedziny, która ich interesuje. Twórca webinaru korzysta natomiast z możliwości zaprezentowania się jako ekspert danej branży czy zagadnienia. Wydarzenia tego typu są organizowane coraz częściej nie tylko przez duże organizacje, ale także przez pojedyncze osoby, które promują swoje materiały w mediach społecznościowych. Cel i target Pierwszym krokiem, jaki należy podjąć podczas planowania webinaru, jest określenie, w jakim właściwie celu chcemy go zorganizować. Może być to np. promocja produktu lub usługi czy dostarczanie użytkownikom wartościowej wiedzy, budując w ten sposób swój wizerunek eksperta. Możemy w tym celu wykorzystać przeprowadzone samodzielnie badanie zainteresowania przyszłych odbiorców webinaru np. śledząc aktywność użytkowników zainteresowanych naszą branżą czy usługą w social mediach. Warto skorzystać z narzędzi monitoringu Internetu, które pozwolą nam obserwować wzmianki dotyczące interesujących nas słów kluczowych. Format Do wyboru mamy tu różne możliwości: - seminarium W ten sposób dzielimy się z użytkownikami swoją wiedzą ekspercką. Formuła może opierać się na wypowiedzi jednego lub dwóch specjalistów. W przypadku rozmowy ich wypowiedzi będą się wzajemnie uzupełniać...
zabezpieczenie rpki
18 lutego 2020

Spółka nazwa.pl wprowadziła zabezpieczenie RPKI

Firma nazwa.pl zabezpieczyła używane przez Spółkę adresy IP przy użyciu mechanizmu RPKI (ang. Resource Public... Firma nazwa.pl zabezpieczyła używane przez Spółkę adresy IP przy użyciu mechanizmu RPKI (ang. Resource Public Key Infrastructure). Wprowadzone rozwiązanie podnosi bezpieczeństwo infrastruktury routingu w Internecie, uniemożliwiając lub znacząco utrudniając użycie adresów IP przypisanych do Spółki przez innych uczestników sieci Internet. Problemy związany z „porwaniem” adresów IP były opisywane już wcześniej przez światowe i polskie media,  alarmujące o przypadkach przekierowywania ruchu nawet tak dużych operatorów jak YouTube czy Amazon. Temat ten już kilka lat temu pojawił się na łamach polskiego serwisu Zaufana Trzecia Strona zaufanatrzeciastrona.pl/post/manipulacje-trasami-bgp-czyli-czemu-pakiety-ida-przez-minsk/. Rozwój technologiczny umożliwił obecnie rozwiązanie tego problemu. Wypracowany przez międzynarodową organizację IETF dokument RFC 6480 (https://tools.ietf.org/html/rfc6480) opisuje sposób, w jaki międzynarodowa społeczność uczestników Internetu zdecydowała się podwyższyć bezpieczeństwo przekazywania danych w Internecie. Aby rozwiązanie RPKI mogło zadziałać, Regionalne Rejestry Internetowe (RIR), odpowiedzialne za przydział adresów IP na poszczególnych kontynentach, utworzyły funkcjonalności pozwalające każdemu operatorowi internetowemu opublikować i podpisać cyfrowym kluczem informacje o posiadanych przez niego adresach IP. Baza ta może być później użyta jako wiarygodne źródło informacji, pozwalające na wykrycie prób „porwania” adresów IP przez nieuprawnionego użytkownika sieci Internet...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(12)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(249)
  • CDN(42)
  • WordPress(83)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(169)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.