Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Lider hostingu w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Bezpieczeństwo plików
    • Cloud Backup dla Windows 7/8/10
    Bezpieczeństwo hostingu
    • Kopia zapasowa danych na CloudHostingu
    • Odzyskaj dane z serwera korzystając z Usług IT

    Technologie w Cloud Backup: szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania plików z kopii
    do 90 dni wstecz, harmonogram tworzenia kopii bezpieczeństwa, deduplikacja plików.

  • Domeny
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukaj domenę
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Usługi dla domen
    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
    • DNSSEC
  • Poczta
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Migracja
    • Przenieś pocztę na CloudMail
    Opcje
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT
  • Hosting
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Hosting za użycie z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Hosting abonamentowy z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Hosting Pay-Per-Use
  • WordPress
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    WordPress z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WordPress
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-Sklep
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rozwiązania e-commerce z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w największych miastach w Polsce oraz w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • CDN nazwa.pl Polska
    • CDN nazwa.pl Europa
    • CDN nazwa.pl World
  • VPS
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 250 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu EPIX (Warszawa, Katowice, Poznań), TPIX, PLIX, Thinx, POZIX, WRIX, CIX oraz ESpanix i AMS-IX

  • SSL
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Opcje
    • Usługi IT
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – od 5 zł | eu – od 5 zł | com – od 20 zł
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 9 kwietnia 2021

Autokonfiguracja Redisa na serwerach CloudHosting WordPress

Tagi: bazy danych CloudHosting hosting Redis WordPress wtyczki
Autokonfiguracja Redisa na serwerach CloudHosting WordPress | nazwa.pl

Redis to magazyn danych, który efektywnie przyspiesza działanie stron internetowych. Skorzystanie z niego w ramach WordPressa dotychczas wymagało dodatkowych ustawień na serwerze, instalowania odpowiednich wtyczek w skrypcie i ich konfiguracji. Te czasy odchodzą w zapomnienie! Od dziś uruchamiając swój ulubiony CMS na serwerach CloudHosting WordPress, otrzymujesz gotową stronę, z włączonym Redisem i automatycznie skonfigurowaną wtyczką W3 Total Cache. Sprawdź koniecznie, jakie korzyści przyniesie to Twojej stronie WWW!

Przyspieszanie WordPressa z Redisem

Istnieje wiele wtyczek zwiększających szybkość stron WWW zbudowanych z użyciem WordPressa. Działanie tych wtyczek polega głównie na przyspieszaniu generowania interfejsu witryny, poprzez przechowywanie poszczególnych stron w wersji statycznej. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy strony te nie uruchamiają żadnego kodu, czyli zawsze wyświetlana jest na nich ta sama treść. Właściciele witryn zbudowanych w oparciu o WordPressa często jednak korzystają z możliwości, jakie daje interakcja z użytkownikiem, nie mówiąc już o wykorzystywaniu WordPressa do budowy sklepów internetowych. W takich przypadkach wtyczki buforujące podstrony w formie statycznych plików po prostu nie znajdują zastosowania. Z pomocą przychodzi wówczas Redis, pamięć podręczna działająca po stronie serwera, która została udostępniona w ramach usług hostingowych nazwa.pl we wrześniu 2020 roku.

Odbierz Voucher na CloudHosting z CDN w Polsce
Odbierz Voucher na CloudHosting z CDN w Polsce i aktywuj serwer aż 80% taniej! Pobierz Voucher

Redis to magazyn struktury danych, który doskonale sprawdza się do cachowania zapytań z bazy MariaDB. Do swojej pracy wykorzystuje pamięć RAM, więc jego działanie nie jest zależne od szybkości wykonywania operacji odczytu i zapisu na dyskach, które w naturalny sposób wpływają na wydajność przetwarzania informacji.

WordPress wykorzystuje bazy danych do buforowania pewnych stałych elementów aplikacji, których generowanie może wpływać na czas wczytywania się strony. Umieszczanie cache w ramach tradycyjnej bazy danych, która dodatkowo przetwarza zwykłe zapytania związane ze stronami WWW, stałoby się więc wąskim gardłem samej aplikacji. I w tym miejscu z pomocą przychodzi właśnie Redis, który wyręcza dyskową bazę danych z konieczności dostarczania treści wymaganych do wygenerowania strony.

Jak działa Redis?

Załóżmy, że mamy do czynienia z zupełnie nową stroną WWW wykonaną w oparciu o WordPress. Wchodząc na tę stronę, do bazy danych MariaDB wysyłane są odpowiednie zapytania SQL. Baza danych zwraca do serwera wynik tych zapytań. Ten wynik jest automatycznie buforowany przez Redisa, dzięki temu, kiedy ktoś inny zechce wejść na tę samą stronę, odpowiedzi na zapytania nie będą pochodziły już z bazy danych, ale bezpośrednio z Redisa.

Wiadomym jest, że strony oparte o system zarządzania treścią mogą ulegać ciągłym zmianom. W takim przypadku, gdy określone informacje w bazie ulegną zmianie, odpowiadająca im wartość w ramach Redisa będzie od razu unieważniona. Zapobiega to przekazywaniu nieprawidłowych danych z pamięci buforowej. W takim przypadku wynik pierwszego zapytania o stronę po zmianie zostanie pobrany z bazy danych i na tej podstawie będzie on zapamiętany ponownie w Redisie.

Jak działa Redis? | nazwa.pl

CloudHosting WordPress i automatyczna konfiguracja Redisa

Na tradycyjnym hostingu użytkownicy WordPressa nie tylko muszą samodzielnie wykonać jego instalację na serwerze, ale dodatkowo muszą także sami zadbać o optymalizację swojego CMS-a. O ile taki tradycyjny hosting, być może, zaoferuje Redisa, trzeba będzie go jeszcze dodatkowo skonfigurować, wgrywając odpowiednie wtyczki i modyfikując skomplikowane ustawienia. Pochłania to cenny czas, który można byłoby z powodzeniem spożytkować już na samą pracę nad budową strony.

Zupełnie inaczej jest na serwerach CloudHosting WordPress. Redis jest tu automatycznie włączany w trakcie procesu instalacji samego CMS-a. Od momentu uruchomienia instalatora WordPress do momentu otrzymania gotowej, skonfigurowanej aplikacji nie mija nawet minuta!

Redis na CloudHostingu WordPress od nazwa.pl wykorzystuje wtyczkę  W3 Total Cache. Jest to jeden z najbardziej popularnych dodatków do WordPressa, prawdziwy kombajn możliwości, jeżeli chodzi o optymalizację działania stron opartych o ten system zarządzania treścią. Dzięki W3 Total Cache, Redis staje się funkcjonalnością podobną do odwrotnego proxy, realizując buforowanie aktualnych operacji na bazie danych w ramach pamięci RAM.

Czy Redis faktycznie jest skuteczny?

Przyjrzyjmy się, czy Redis jest rzeczywiście skuteczny. Zrealizujemy w tym celu kilka testów z dwoma różnymi instalacjami WordPressa. Do pierwszego testu użyjemy CMS-a w wersji Strona WWW, zainstalowanego poprzez panel Active.admin. Przypominamy, że mamy w nim już włączony i odpowiednio skonfigurowany Redis.

Pierwszy test obejmie badanie ilości zapytań do bazy danych. Wykonamy go poprzez wywołanie wbudowanej w WordPress funkcji get_num_queries(). W tym celu, po instalacji WordPressa przez panel Active.admin, logujemy się na serwer FTP, przechodzimy do katalogu naszego domyślnego motywu Twenty Twenty One i w pliku footer.php na samym dole, przed znacznikiem </body>, dodajemy:

<p>Ilość zapytań do bazy MariaDB: <?php echo get_num_queries();?></p>

Dzięki wywołaniu powyższego kodu, wchodząc na naszą stronę w WordPressie, na jej dole pojawi się wynik ilości zapytań SQL, które wykonał WordPress. Za pierwszym razem wynik nie będzie uwzględniał cachowania Redis, gdyż zgodnie z tym, co sobie wcześniej powiedzieliśmy, dane muszą najpierw trafić z bazy danych do Redisa, a dopiero przy kolejnych wywołaniach strony będą z niego odczytywane.

Przy pierwszym wejściu na stronę uzyskujemy wynik 39 zapytań SQL. Odświeżamy zatem stronę, po czym wynik wynosi tylko 6! Zatem Redis zmniejszył liczbę zapytań do bazy danych z 39 do 6, czyli o prawie 85%! A mówimy tu o WordPressie praktycznie bez treści, który dopiero został zainstalowany.

Ilość zadań SQL w WordPressie - Strona WWW | nazwa.pl

Na potrzeby naszych testów przyjrzyjmy się jeszcze rozbudowanemu sklepowi opartemu na WooCommerce. Nie zmieniamy sposobu testowania ilości zapytań do bazy danych. Tutaj także wstawiamy na końcu pliku footer.php wykorzystywanego motywu odwołanie do wbudowanej w WordPress funkcji get_num_queries(). Aby bardziej obciążyć zapytaniami nasz sklep, instalujemy także przykładowe dane do WooCommerce.

Czas na test. Pierwsze uruchomienie sklepu daje nam wynik 97 zapytań SQL. Odświeżenie strony powoduje odczytanie danych z Redisa. Liczba zapytań SQL zmniejsza się z 97 do 6, zatem o ponad 93%!

Ilość zadań SQL w WordPressie - WooCommerce z przykładowymi danymi | nazwa.pl

Pozostańmy jeszcze przy naszym sklepie WooCommerce. Zasymulujemy teraz ruch na stronie z użyciem aplikacji Apache JMeter. Stworzyliśmy w tym celu scenariusz wirtualnego użytkownika, który po wejściu na stronę przeglądnie 10 stron produktowych, następnie 5 produktów z różnych stron produktowych (innych niż te przeglądnięte na początku) doda do koszyka. Nie badamy już jednak  samej ilości zapytań do bazy danych MariaDB, ale sprawdzamy średni czas oczekiwania na odpowiedź serwera w związku z wykonywanymi czynnościami.

Średni czas realizacji 15 czynności przez Apache JMeter | nazwa.pl

Na wykresie przedstawiliśmy otrzymany uśredniony wynik z Redisem i bez Redisa. Jak widać, wykorzystanie Redisa pozwoliło na obniżenie czasu potrzebnego na wygenerowanie stron, w ramach przeprowadzonego testu, średnio o prawie 38%. Można śmiało powiedzieć, że każdy użytkownik korzystający z Internetu odczuje tak znaczący wzrost szybkości działania strony WWW, którą odwiedza. Nikogo nie trzeba przekonywać do tego, że klient, który jest zadowolony z szybkości działania sklepu internetowego, dużo chętniej dokonuje za jego pośrednictwem zakupów. Zatem wzrost szybkości działania strony WWW, w przypadku e-commerce, będzie wprost przekładał się na większe zyski z prowadzonej działalności. Pamiętajmy, że także zwykłe strony WWW, które nie są sklepami, mogą zarabiać dzięki umieszczonym na nich reklamom. Takie strony, które pracują bardzo szybko, będą dużo częściej odwiedzane i zyskają stałych czytelników, w porównaniu do tych, które działają zwyczajnie wolno.

Rozwijamy się razem!

Jeśli jesteś webmasterem i potrzebujesz dodatkowych funkcjonalności do działania swoich projektów albo chcesz przetestować nowe rozwiązania, które niebawem wdrożymy, skontaktuj się z naszym Działem Rozwoju pod adresem rnd@nazwa.pl.


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • Przyspiesz swój WordPress za pomocą Memcached lub Redis!
  • Testuj szybkość strony WWW

WIĘCEJ INFORMACJI Z CENTRUM POMOCY:

  • Co to jest cache Redis i jak z niego skorzystać?

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
700.000 zatrzymanych ataków, czyli typowy dzień dla Intrusion Prevention System w nazwa.pl
18 stycznia 2021

700.000 zatrzymanych ataków, czyli typowy dzień dla Intrusion Prevention System w nazwa.pl

Każdego dnia Intrusion Prevention System (IPS), będący częścią Scrubbing Center nazwa.pl, automatycznie wykrywa i... Każdego dnia Intrusion Prevention System (IPS), będący częścią Scrubbing Center nazwa.pl, automatycznie wykrywa i zatrzymuje setki tysięcy ataków i prób skanowania usług utrzymywanych przez spółkę. Atakowane są strony WWW, poczta elektroniczna, a nawet bazy danych. Dzięki wykorzystaniu systemu IPS, ataki blokowane są jeszcze zanim się rozpoczną. Ochrona usług hostingowych to coś więcej niż zwykły firewall czy też firewall aplikacyjny WAF. Jedynie kompleksowa ochrona bazująca na zestawie technologii: anty DDoS, IPS i WAF, które z różną granulacją filtrują ruch przychodzący z Internetu, gwarantuje stałą dostępność oraz bezpieczeństwo strony WWW i kont poczty elektronicznej. Distributed Denial of Service - DDoS Podstawową ochronę w nazwa.pl zapewniają sprzętowe firewalle, które za pomocą ASIC mogą filtrować ruch z pełną przepustowością interfejsów sieciowych. Ochrona taka stanowi zaporę dla ataków wolumetrycznych, czyli takich, które polegają na zalewaniu serwerów dużą ilością pakietów, większą niż te serwery są w stanie przyjąć i przetworzyć. Ochrona ta odbywa się zaraz za routerami, które łączą sieć nazwa.pl z Internetem, chroniąc również sieć wewnętrzną przed przeciążeniami....
Czas na nagrody! Podsumowanie konkursu w Programie Partnerskim nazwa.pl
7 stycznia 2021

Czas na nagrody! Podsumowanie konkursu w Programie Partnerskim

Z ostatnim dniem 2020 roku zakończył się także nasz konkurs zorganizowany w ramach Programu Partnerskiego. Nadszedł czas na... Z ostatnim dniem 2020 roku zakończył się także nasz konkurs zorganizowany w ramach Programu Partnerskiego. Nadszedł czas na ogłoszenie wyników oraz rozdanie wspaniałych nagród. Apple MacBook Air, Apple iPad Pro 11 oraz Apple iPhone XS trafiają do zwycięzców! W tegorocznej odsłonie konkursu Programu Partnerskiego nazwa.pl rywalizacja o główne nagrody trwała dosłownie do ostatniego dnia. Miło nam ogłosić trójkę zwycięzców, którym  serdecznie gratulujemy wygranej! Mamy nadzieję, że wygrana w konkursie będzie zwiastunem udanego i szczęśliwego roku. Wszystkim uczestnikom dziękujemy za udział i życzymy wszelkiej pomyślności w 2021 roku! Przypominamy, że Program Partnerski w nazwa.pl trwa cały czas. Nadal możesz zarabiać polecając usługi nazwa.pl z prowizją sięgającą do 50% od pierwszej wpłaty za polecane przez Ciebie usługi oraz do 35% od kolejnych płatności. Polecenie w Programie Partnerskim nazwa.pl jest bardzo proste. Wystarczy przekazać swój kod lub link polecający, dostępny w Panelu Klienta, w zakładce „Program Partnerski”...
nazwa.pl rozwija Cloud Backup wspólnie z Klientami
16 listopada 2020

nazwa.pl rozwija Cloud Backup wspólnie z Klientami!

Od dzisiaj Klienci nazwa.pl mogą korzystać z najnowszej wersji programu Cloud Backup, służącego do wykonywania kopii... Od dzisiaj Klienci nazwa.pl mogą korzystać z najnowszej wersji programu Cloud Backup, służącego do wykonywania kopii zapasowych plików przechowywanych na komputerach z systemem Windows 7, 8 lub 10. Kolejne wydanie Cloud Backup to przede wszystkim nowe funkcjonalności, takie jak: anulowanie wykonywanej kopii, ustawienie szybkości połączenia czy udoskonalenie funkcji napraw. Cloud Backup to aplikacja, która skutecznie chroni użytkowników komputerów z systemem Windows przed niepożądanymi skutkami cyberataków, w tym ataków typu ransomware. Wykonywane regularnie kopie bezpieczeństwa chronią Klientów nazwa.pl także przed skutkami awarii dysku lub utraty laptopa. Rozwój usług spółki jest możliwy dzięki wzorowej komunikacji pomiędzy Klientami a zespołem nazwa.pl. Przyglądnijmy się zatem nowym funkcjonalnościom, które zostały wprowadzone w kolejnej wersji aplikacji Cloud Backup. Anulowanie wykonywanej kopii Wsłuchujemy się w głos naszych Klientów, których opinie i sugestie pomagają w ulepszeniu i rozwoju Cloud Backup. Wprowadziliśmy oczekiwaną przez wielu użytkowników możliwość anulowania aktualnie wykonywanej kopii bezpieczeństwa. Dzięki temu w przypadku, gdy wybrane zostaną złe pliki lub ich zbyt duża ilość, nie trzeba już czekać na zakończenie procesu wykonania kopii, tylko można go zatrzymać, a następnie rozpocząć na nowo. Kopia realizowana po raz pierwszy, po anulowaniu jest całkowicie usuwana (także z wykazu kopii). W przypadku kolejnych kopii, usunięta zostaje wyłącznie ta, która aktualnie była wykonywana i przerwano ten proces, a wszystkie poprzednie pozostają nienaruszone...
4 sposoby na tani marketing internetowy małej firmy | nazwa.pl
9 lipca 2020

4 sposoby na tani marketing internetowy małej firmy

Niewielkie lub rozpoczynające działalność firmy zazwyczaj nie dysponują pokaźnym budżetem na marketing. W Internecie... Niewielkie lub rozpoczynające działalność firmy zazwyczaj nie dysponują pokaźnym budżetem na marketing. W Internecie można jednak promować się małym kosztem, jedynie z pewnym nakładem pracy. Jak to zrobić? 1. Social media Marketingowy potencjał mediów społecznościowych jest trudny do przecenienia. Dzięki nim możemy promować swoje produkty i zwiększać świadomość marki. Podstawowe znaczenie ma tu budowanie relacji z użytkownikami. Jeżeli zaangażujemy się w te działania, użytkownicy staną się bliżej związani z marką, co może przeistoczyć ich w lojalnych, powracających klientów. Social media to doskonały sposób na prowadzenie content marketingu. Polega na udostępnianiu wartościowych i angażujących treści, z których użytkownicy mogą czerpać wiedzę lub po prostu przyjemność. Za pomocą Facebooka możemy tworzyć interesujące posty, pamiętając, aby zachować raczej krótką formę, a także załączać atrakcyjne zdjęcia. Serwis pozwala też na uczestnictwo w grupach, gdzie możemy włączać się do dyskusji, promując w ten sposób firmę i budując wizerunek eksperta. Warto pomyśleć także o stworzeniu własnej grupy, która będzie dotyczyć naszej branży. Instagram stworzony jest natomiast do udostępniania zdjęć i krótkich video. Treści mogą dotyczyć naszych produktów i jeżeli umieścimy je w atrakcyjnym kontekście, mają szansę zainteresować użytkowników. Dobrym pomysłem jest także dokumentowanie życia firmy. Jeżeli na zdjęciach pojawiać się będą jej pracownicy, użytkownicy dostrzegą „ludzkie oblicze” marki...

Czym jest Google Analytics? | nazwa.pl
4 października 2019

Czym jest Google Analytics?

Google Analytics to popularne i bardzo złożone narzędzie do oceny zachowań użytkowników strony internetowej. Pozwala... Google Analytics to popularne i bardzo złożone narzędzie do oceny zachowań użytkowników strony internetowej. Pozwala na zdobycie obszernej wiedzy na temat odwiedzających witrynę, co można z kolei wykorzystać do przynoszących wymierne korzyści zmian dotyczących funkcjonowania strony. Do czego jeszcze może posłużyć nam Google Analytics? Co to jest Google Analytics? Google Analytics to bezpłatne narzędzie, które możemy wykorzystać do analizy statystyki ruchu i zachowania użytkowników na stronie internetowej. Aby zacząć z niego korzystać, musimy zainstalować wtyczkę monitorującą wejścia na stronę lub wykorzystać Google Tag Manager. Dzięki Google Analytics otrzymamy dostęp do licznych raportów, takich jak: Raporty w czasie rzeczywistym, które informują o: - liczbie użytkowników znajdujących się w danej chwili na stronie, - źródłach wizyt i lokalizacji użytkowników odwiedzających witrynę, - podstronach, na których w danym momencie znajdują się użytkownicy. Raporty Odbiorcy, z których dowiemy się o: - ruchu na stronie, - liczbie nowych i powracających użytkowników, - liczbie sesji i odsłon oraz o średnim czasie sesji i współczynniku odrzuceń, - danych demograficznych i geograficznych użytkowników. Raporty Pozyskiwanie, gdzie poznamy: - źródła ruchu na stronie oraz powiązane z tym dodatkowe informacje...
usługi w chmurze dla firm od nazwa.pl
1 grudnia 2018

Czas na prawdziwą chmurę w nazwa.pl

Twój biznes wymaga elastyczności, szybkości i bezpieczeństwa, szczególnie jeżeli chodzi o usługi hostingowe czy domenę... Twój biznes wymaga elastyczności, szybkości i bezpieczeństwa, szczególnie jeżeli chodzi o usługi hostingowe czy domenę internetową. Każdy przedsiębiorca chce, aby jego klienci zawsze mieli dostęp do usług, a transakcje wykonywane za pomocą strony WWW były bezpieczne. Takie możliwości gwarantują tylko usługi Active Cloud od nazwa.pl. Skrzynka email, strona WWW to podstawowe elementy budujące wiarygodność prowadzonego biznesu. Wraz z pierwszą domeną przedsiębiorca kupuje zazwyczaj usługi hostingowe, dlatego tak ważny jest wybór odpowiedniego dostawcy. Dostępne rozwiązania powinny zapewnić niezawodność i swobodę zwiększenia zasobów w razie potrzeb. Nikt przecież nie zakłada, że jego biznes nie będzie się rozwijał. Niezależnie od tego, czy przedsiębiorca planuje otwarcie sklepu internetowego czy chce prowadzić bloga, ważne jest, aby usługi były cały czas dostępne dla jego klientów. Dobry hosting to podstawa efektywnego biznesu, zaś najwyższy poziom usług gwarantują usługi dostępne w chmurze. Wsparcie dla biznesu Nazwa.pl jako jedyny tak duży polski dostawca świadczy swoje usługi w chmurze. Oferta z rodziny Active Cloud to najlepszy hosting dostępny na rynku. Duża moc w postaci 8 wirtualnych procesorów już startowego pakietu zapewnia maksymalną wydajność systemu. Dzięki temu wszystkie przeprowadzane operacje będą działały szybko i efektywnie, a wszystko w bezpiecznym środowisku chmury. Dzięki temu każdy, kto wybierze hosting od nazwa.pl będzie miał pewność, że usługi wspierają jego biznes od pierwszego dnia. W dodatku w autoinstalatorze nazwa.pl przygotowała szereg dostępnych aplikacji przydatnych w codziennym prowadzeniu biznesu...
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(135)
  • CDN(26)
  • WordPress(67)
  • e-Sklep(64)
  • Backup(22)
  • Poczta(18)
  • VPS(16)
  • Internet i technologia(128)
  • Webmastering(40)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.com

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Centrum Pomocy
  • Blog nazwa.pl
  • Testuj szybkość WWW
  • Szukaj w Centrum Pomocy
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Gwarancja nazwa.pl
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 tel. komórkowe
  • 22 454 48 10 tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Program Partnerski 50% prowizji

Twój unikatowy kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwi Twoim znajomym skorzystanie ze zniżki 20% na usługi nazwa.pl świadczone w Modelu Abonamentowym. Przekaż voucher z kodem lub link polecający i zyskaj stałe wynagrodzenie w wysokości 25% od każdej wpłaty za poleconą usługę. Kod rabatowy na voucherze i w  linku polecającym jest wielorazowego użytku, dlatego możesz go przekazać dowolnej liczbie osób.

ISO
© 2022 nazwa.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone