Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Monitoring
    • Monitoring WWW

    Monitoring WWW mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 9 kwietnia 2021

Autokonfiguracja Redisa na serwerach CloudHosting WordPress

Tagi: bazy danych CloudHosting hosting Redis WordPress wtyczki
Autokonfiguracja Redisa na serwerach CloudHosting WordPress | nazwa.pl

Redis to magazyn danych, który efektywnie przyspiesza działanie stron internetowych. Skorzystanie z niego w ramach WordPressa dotychczas wymagało dodatkowych ustawień na serwerze, instalowania odpowiednich wtyczek w skrypcie i ich konfiguracji. Te czasy odchodzą w zapomnienie! Od dziś uruchamiając swój ulubiony CMS na serwerach CloudHosting WordPress, otrzymujesz gotową stronę, z włączonym Redisem i automatycznie skonfigurowaną wtyczką W3 Total Cache. Sprawdź koniecznie, jakie korzyści przyniesie to Twojej stronie WWW!

Przyspieszanie WordPressa z Redisem

Istnieje wiele wtyczek zwiększających szybkość stron WWW zbudowanych z użyciem WordPressa. Działanie tych wtyczek polega głównie na przyspieszaniu generowania interfejsu witryny, poprzez przechowywanie poszczególnych stron w wersji statycznej. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy strony te nie uruchamiają żadnego kodu, czyli zawsze wyświetlana jest na nich ta sama treść. Właściciele witryn zbudowanych w oparciu o WordPressa często jednak korzystają z możliwości, jakie daje interakcja z użytkownikiem, nie mówiąc już o wykorzystywaniu WordPressa do budowy sklepów internetowych. W takich przypadkach wtyczki buforujące podstrony w formie statycznych plików po prostu nie znajdują zastosowania. Z pomocą przychodzi wówczas Redis, pamięć podręczna działająca po stronie serwera, która została udostępniona w ramach usług hostingowych nazwa.pl we wrześniu 2020 roku.

Odbierz Voucher na CloudHosting z CDN w Polsce
Odbierz Voucher na CloudHosting z CDN w Polsce i aktywuj serwer aż 80% taniej! Pobierz Voucher

Redis to magazyn struktury danych, który doskonale sprawdza się do cachowania zapytań z bazy MariaDB. Do swojej pracy wykorzystuje pamięć RAM, więc jego działanie nie jest zależne od szybkości wykonywania operacji odczytu i zapisu na dyskach, które w naturalny sposób wpływają na wydajność przetwarzania informacji.

WordPress wykorzystuje bazy danych do buforowania pewnych stałych elementów aplikacji, których generowanie może wpływać na czas wczytywania się strony. Umieszczanie cache w ramach tradycyjnej bazy danych, która dodatkowo przetwarza zwykłe zapytania związane ze stronami WWW, stałoby się więc wąskim gardłem samej aplikacji. I w tym miejscu z pomocą przychodzi właśnie Redis, który wyręcza dyskową bazę danych z konieczności dostarczania treści wymaganych do wygenerowania strony.

Jak działa Redis?

Załóżmy, że mamy do czynienia z zupełnie nową stroną WWW wykonaną w oparciu o WordPress. Wchodząc na tę stronę, do bazy danych MariaDB wysyłane są odpowiednie zapytania SQL. Baza danych zwraca do serwera wynik tych zapytań. Ten wynik jest automatycznie buforowany przez Redisa, dzięki temu, kiedy ktoś inny zechce wejść na tę samą stronę, odpowiedzi na zapytania nie będą pochodziły już z bazy danych, ale bezpośrednio z Redisa.

Wiadomym jest, że strony oparte o system zarządzania treścią mogą ulegać ciągłym zmianom. W takim przypadku, gdy określone informacje w bazie ulegną zmianie, odpowiadająca im wartość w ramach Redisa będzie od razu unieważniona. Zapobiega to przekazywaniu nieprawidłowych danych z pamięci buforowej. W takim przypadku wynik pierwszego zapytania o stronę po zmianie zostanie pobrany z bazy danych i na tej podstawie będzie on zapamiętany ponownie w Redisie.

Jak działa Redis? | nazwa.pl

CloudHosting WordPress i automatyczna konfiguracja Redisa

Na tradycyjnym hostingu użytkownicy WordPressa nie tylko muszą samodzielnie wykonać jego instalację na serwerze, ale dodatkowo muszą także sami zadbać o optymalizację swojego CMS-a. O ile taki tradycyjny hosting, być może, zaoferuje Redisa, trzeba będzie go jeszcze dodatkowo skonfigurować, wgrywając odpowiednie wtyczki i modyfikując skomplikowane ustawienia. Pochłania to cenny czas, który można byłoby z powodzeniem spożytkować już na samą pracę nad budową strony.

Zupełnie inaczej jest na serwerach CloudHosting WordPress. Redis jest tu automatycznie włączany w trakcie procesu instalacji samego CMS-a. Od momentu uruchomienia instalatora WordPress do momentu otrzymania gotowej, skonfigurowanej aplikacji nie mija nawet minuta!

Redis na CloudHostingu WordPress od nazwa.pl wykorzystuje wtyczkę  W3 Total Cache. Jest to jeden z najbardziej popularnych dodatków do WordPressa, prawdziwy kombajn możliwości, jeżeli chodzi o optymalizację działania stron opartych o ten system zarządzania treścią. Dzięki W3 Total Cache, Redis staje się funkcjonalnością podobną do odwrotnego proxy, realizując buforowanie aktualnych operacji na bazie danych w ramach pamięci RAM.

Czy Redis faktycznie jest skuteczny?

Przyjrzyjmy się, czy Redis jest rzeczywiście skuteczny. Zrealizujemy w tym celu kilka testów z dwoma różnymi instalacjami WordPressa. Do pierwszego testu użyjemy CMS-a w wersji Strona WWW, zainstalowanego poprzez panel Active.admin. Przypominamy, że mamy w nim już włączony i odpowiednio skonfigurowany Redis.

Pierwszy test obejmie badanie ilości zapytań do bazy danych. Wykonamy go poprzez wywołanie wbudowanej w WordPress funkcji get_num_queries(). W tym celu, po instalacji WordPressa przez panel Active.admin, logujemy się na serwer FTP, przechodzimy do katalogu naszego domyślnego motywu Twenty Twenty One i w pliku footer.php na samym dole, przed znacznikiem </body>, dodajemy:

<p>Ilość zapytań do bazy MariaDB: <?php echo get_num_queries();?></p>

Dzięki wywołaniu powyższego kodu, wchodząc na naszą stronę w WordPressie, na jej dole pojawi się wynik ilości zapytań SQL, które wykonał WordPress. Za pierwszym razem wynik nie będzie uwzględniał cachowania Redis, gdyż zgodnie z tym, co sobie wcześniej powiedzieliśmy, dane muszą najpierw trafić z bazy danych do Redisa, a dopiero przy kolejnych wywołaniach strony będą z niego odczytywane.

Przy pierwszym wejściu na stronę uzyskujemy wynik 39 zapytań SQL. Odświeżamy zatem stronę, po czym wynik wynosi tylko 6! Zatem Redis zmniejszył liczbę zapytań do bazy danych z 39 do 6, czyli o prawie 85%! A mówimy tu o WordPressie praktycznie bez treści, który dopiero został zainstalowany.

Ilość zadań SQL w WordPressie - Strona WWW | nazwa.pl

Na potrzeby naszych testów przyjrzyjmy się jeszcze rozbudowanemu sklepowi opartemu na WooCommerce. Nie zmieniamy sposobu testowania ilości zapytań do bazy danych. Tutaj także wstawiamy na końcu pliku footer.php wykorzystywanego motywu odwołanie do wbudowanej w WordPress funkcji get_num_queries(). Aby bardziej obciążyć zapytaniami nasz sklep, instalujemy także przykładowe dane do WooCommerce.

Czas na test. Pierwsze uruchomienie sklepu daje nam wynik 97 zapytań SQL. Odświeżenie strony powoduje odczytanie danych z Redisa. Liczba zapytań SQL zmniejsza się z 97 do 6, zatem o ponad 93%!

Ilość zadań SQL w WordPressie - WooCommerce z przykładowymi danymi | nazwa.pl

Pozostańmy jeszcze przy naszym sklepie WooCommerce. Zasymulujemy teraz ruch na stronie z użyciem aplikacji Apache JMeter. Stworzyliśmy w tym celu scenariusz wirtualnego użytkownika, który po wejściu na stronę przeglądnie 10 stron produktowych, następnie 5 produktów z różnych stron produktowych (innych niż te przeglądnięte na początku) doda do koszyka. Nie badamy już jednak  samej ilości zapytań do bazy danych MariaDB, ale sprawdzamy średni czas oczekiwania na odpowiedź serwera w związku z wykonywanymi czynnościami.

Średni czas realizacji 15 czynności przez Apache JMeter | nazwa.pl

Na wykresie przedstawiliśmy otrzymany uśredniony wynik z Redisem i bez Redisa. Jak widać, wykorzystanie Redisa pozwoliło na obniżenie czasu potrzebnego na wygenerowanie stron, w ramach przeprowadzonego testu, średnio o prawie 38%. Można śmiało powiedzieć, że każdy użytkownik korzystający z Internetu odczuje tak znaczący wzrost szybkości działania strony WWW, którą odwiedza. Nikogo nie trzeba przekonywać do tego, że klient, który jest zadowolony z szybkości działania sklepu internetowego, dużo chętniej dokonuje za jego pośrednictwem zakupów. Zatem wzrost szybkości działania strony WWW, w przypadku e-commerce, będzie wprost przekładał się na większe zyski z prowadzonej działalności. Pamiętajmy, że także zwykłe strony WWW, które nie są sklepami, mogą zarabiać dzięki umieszczonym na nich reklamom. Takie strony, które pracują bardzo szybko, będą dużo częściej odwiedzane i zyskają stałych czytelników, w porównaniu do tych, które działają zwyczajnie wolno.

Rozwijamy się razem!

Jeśli jesteś webmasterem i potrzebujesz dodatkowych funkcjonalności do działania swoich projektów albo chcesz przetestować nowe rozwiązania, które niebawem wdrożymy, skontaktuj się z naszym Działem Rozwoju pod adresem rnd@nazwa.pl.


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • Przyspiesz swój WordPress za pomocą Memcached lub Redis!
  • Testuj szybkość strony WWW

WIĘCEJ INFORMACJI Z CENTRUM POMOCY:

  • Co to jest cache Redis i jak z niego skorzystać?

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Statystyki i raporty PDF z wysyłanych mailingów | nazwa.pl
17 września 2025

Statystyki i raporty PDF z wysyłanych mailingów

Wysyłka mailingów ma duże znaczenie dla sukcesu działań marketingowych w każdej firmie. Wsparcie przy analizie... Wysyłka mailingów ma duże znaczenie dla sukcesu działań marketingowych w każdej firmie. Wsparcie przy analizie skuteczności kampanii stanowią statystyki. Można się z nimi zapoznać nie tylko po zalogowaniu do Mailer Panel, gdzie aktualizowane są na bieżąco, lecz także w formie raportów PDF. Sprawdź, jak rzetelne dane dostępne w statystykach i raportach PDF pozwalają optymalizować kampanie i maksymalizować ich efektywność. Kluczowe informacje w statystykach i raportach Każdy mailing jest opisywany przez zestaw istotnych wskaźników. W ujęciu pojedynczej wysyłki pozwalają one ocenić skuteczność wybranej kampanii pod kątem zastosowanych założeń. W ujęciu globalnym, z ostatnich 12 miesięcy, wskaźniki wprost odpowiadają na pytanie o to, czego oczekują użytkownicy otrzymujący Twój mailing. Dostępne w Mailer Panel statystyki i generowane na ich podstawie raporty PDF dostarczają informacji między innymi o: • liczbie wysłanych i dostarczonych wiadomości, • liczbie otwarć wiadomości oraz kliknięć w zawarte w nich linki, • wskaźnikach open rate i click-to-open rate, • sposobie otwierania wiadomości (mobile vs. desktop), • lokalizacji użytkowników (kraj). Co więcej, raporty zbiorcze z ostatnich 12 miesięcy pokazują także dane o liczbie dodanych w Mailer Panel kontaktów, liczbie wypisanych odbiorców oraz statystyki...
Już jest majowy laureat konkursu nazwa.pl
9 czerwca 2025

Już jest majowy laureat konkursu nazwa.pl! Czas na Ciebie!

Mamy to! Kolejny zwycięzca miesiąca w tegorocznym konkursie nazwa.pl został wyłoniony! Jego nagroda to voucher... Mamy to! Kolejny zwycięzca miesiąca w tegorocznym konkursie nazwa.pl został wyłoniony! Jego nagroda to voucher na 4-dniowy pobyt dla dwóch osób w luksusowym hotelu Bachleda Kasprowy w Zakopanem! Konkurs to nie tylko świetna zabawa, lecz także realna szansa na nagrody, które każdy z nas chciałby zdobyć! Także na Ciebie czekają nie tylko Nagrody Miesiąca, ale też nagrody gwarantowane i fantastyczne wakacje w Zakopanem jako Nagroda Główna! Jeśli jeszcze nie dołączyłeś do rywalizacji, nie martw się! Konkurs trwa aż do końca września, co oznacza, że wciąż masz aż cztery szanse na wygraną. W każdym miesiącu wybieramy jednego najlepszego uczestnika, który zdobędzie 4–dniowy pobyt w Zakopanem. A dla największego zwycięzcy całego konkursu czeka 7‑dniowy urlop w tym samym ekskluzywnym miejscu! Jak dołączyć do konkursu? To prostsze, niż myślisz! Nie musisz robić nic skomplikowanego – musisz polecać usługi CloudHosting, CloudHosting WordPress, CloudHosting e-Sklep, CloudMail i Email Marketing swoim znajomym, klientom lub partnerom biznesowym. Wystarczy, że zarekomendujesz usługi firmom na łączną kwotę minimum 500 zł netto, a będziesz miał gwarantowaną nagrodę – voucher na weekendowy pobyt dla dwóch osób w hotelu Bachleda Kasprowy! Jeśli uda Ci się zdobyć najwyższą prowizję w danym miesiącu, nagroda będzie jeszcze bardziej ekskluzywna – 4 dni relaksu w tym samym luksusowym hotelu w Zakopanem. Na zwycięzcę całego konkursu czekają ekskluzywne wakacje w stolicy Tatr...
CloudHosting Panel do zarządzania hostingiem w nazwa.pl
3 listopada 2021

CloudHosting Panel do zarządzania hostingiem w nazwa.pl

CloudHosting Panel to nowe narzędzie służące do zarządzania hostingiem w nazwa.pl, wykonane w nowoczesnej... CloudHosting Panel to nowe narzędzie służące do zarządzania hostingiem w nazwa.pl, wykonane w nowoczesnej stylistyce i kilku układach funkcjonalnych. Dzięki możliwościom szybkiego przełączenia widoków stanowi intuicyjne rozwiązanie dla każdego, kto kiedykolwiek korzystał z popularnych paneli, takich jak cPanel, DirectAdmin, Plesk, czy też Active.admin. Nowatorski program umożliwia również zarządzanie cache w CDN nazwa.pl oraz dostarcza bardzo wielu interesujących statystyk wykorzystania usługi. CloudHosting Panel to autorskie narzędzie przygotowane do zarządzania usługami hostingowymi nazwa.pl, które zastąpiło dotychczas używany panel Active.admin. Zapewnia ono bardzo szybkie wykonywanie funkcji administracyjnych na serwerze, w nowoczesnej stylistyce intuicyjnego interfejsu graficznego. Projektując wygląd nowego panelu, wzięto pod uwagę dotychczasowe przyzwyczajenia użytkowników, którzy korzystając wcześniej z usług innych firm, mieli dostęp do konkurencyjnych rozwiązań. Nie zapomniano jednak również o dotychczasowych Klientach, którzy otrzymali możliwość zarządzania swoimi usługami w układzie bardzo podobnym do Active.admin. Trzy układy nawigacji Projektując układ nowego narzędzia, dodano możliwość przełączania się pomiędzy widokami, które nawiązują do układów znanych w innych tego typu programach. Dzięki temu korzystanie z nowego narzędzia CloudHosting Panel będzie bardziej intuicyjne...
Najlepsze praktyki e-commerce w 2021 roku | nazwa.pl
5 lipca 2021

Najlepsze praktyki e-commerce w 2021 roku

Rok 2020 to czas wyjątkowego wzrostu rynku e-commerce. W dużym stopniu przyczyniła się do tego pandemia... Rok 2020 to czas wyjątkowego wzrostu rynku e-commerce. W dużym stopniu przyczyniła się do tego pandemia koronawirusa, która w związku z okresowym zamknięciem sklepów stacjonarnych wpłynęła na większe zainteresowanie handlem elektronicznym. W dobie hiperkonkurencji w e‑handlu konieczne jest staranne obserwowanie zmieniających się trendów wśród klientów, aby nie zostać w tyle z naszą ofertą, tylko cały czas maksymalizować sprzedaż. Przyjrzyjmy się sprawdzonym praktykom, dzięki którym nasz biznes e-commerce będzie miał szansę dalej rosnąć w kolejnych latach. Sprzedaż przez media społecznościowe Dużą część czasu spędzanego w Internecie, użytkownicy przeznaczają na media społecznościowe (wg. badania Globalwebindex w 2019 roku było to średnio 2 godziny i 35 minut dziennie). Firmy z sektora e‑commerce doskonale to wiedzą, dlatego inwestują w reklamy w social mediach, skierowane do potencjalnych odbiorców swoich produktów. Reklama to jednak nie wszystko. Wzorem Facebooka czy Instagrama aplikacje e-commerce powinny być szybkie, a proces zakupu najlepiej aby odbywał się bez opuszczania medium społecznościowego. Wspomniany Facebook czy Instagram mają ku temu odpowiednie mechanizmy, takie jak Instagram Checkout czy Facebook Marketplace. Użytkownik nie jest zmuszony przechodzić na stronę naszego sklepu, by dokonać zakupu, ponieważ może zrobić to bezpośrednio z aplikacji. Zaletą tych rozwiązań jest wykorzystanie skłonności konsumentów...
domena europejska
23 stycznia 2020

Europejska domena dla Twojej firmy. Dlaczego warto zdecydować się na „.eu”?

Domena internetowa to podstawowy element tworzący wizerunek firmy w sieci, dlatego powinna znaleźć się w czołówce listy „must... Domena internetowa to podstawowy element tworzący wizerunek firmy w sieci, dlatego powinna znaleźć się w czołówce listy „must have” każdego przedsiębiorcy. Warto jednak pamiętać, że domena składa się z nazwy i końcówki (rozszerzenia). Jako nazwę domeny przeważnie podajemy nazwę marki czy rodzaj działalności, a co z rozszerzeniem? Coraz więcej polskich firm decyduje się na wybór rozszerzenia .eu. Poznaj korzyści, które przyniesie dla Twojej marki domena europejska. Prestiż marki i zaufanie użytkowników Rejestracja domeny .eu podlega ograniczeniom, co znacznie zwiększa poziom zaufania, które wzbudza strona internetowa z europejskim rozszerzeniem. Abonentem domeny z końcówką „.eu” może zostać każda organizacja z siedzibą na terenie Unii Europejskiej, Norwegii, Liechtensteinu lub Islandii. Osoby fizyczne również mogą zarejestrować europejską domenę, o ile zamieszkują te kraje. Dla obywateli Unii Europejskiej rejestracja jest możliwa niezależnie od miejsca zamieszkania. Wizytówka WWW firmy lub sklep internetowy z końcówką .eu prezentują się profesjonalnie i pokazują poważne nastawienie przedsiębiorcy do swojej działalności. Zwiększenie zasięgu działalności firmy Strony internetowe z „europejskim adresem” są cenione zarówno przez polskich i europejskich odbiorców, jak i przez społeczność poza granicami Unii Europejskiej...
krytyka firmy w social media
12 lipca 2019

Jak reagować na krytykę Twojej firmy w social media

Gdy firma działa się w social mediach, które dają klientom możliwość swobodnego wyrażania opinii o marce, na pewno... Gdy firma działa się w mediach społecznościowych, które dają klientom możliwość swobodnego wyrażania opinii o marce, na pewno wcześniej czy później spotka się z negatywnymi komentarzami. Nie należy jednak rezygnować z działań social media jedynie z obawy przed krytyką, gdyż Facebook i podobne przynoszą jednak więcej korzyści niż strat. Wystarczy wiedzieć, jak sobie z nią radzić. Kiedy to hejt O zjawisku internetowej agresji mówi się od dawna i każdy na pewno się z nią zetknął, przeglądając Facebooka lub czytając artykuły w sieci. Gdy jednak prowadzi się działania w social media, nie należy ulegać pokusie wrzucania wszystkich krytycznych uwag do worka z napisem “hejt”, tylko po to, by móc je zlekceważyć. Hejt jest krytyką niekonstruktywną i jawnie agresywną. To ogólnikowe inwektywy, do których nie sposób się ustosunkować (np. zdementować – „nie, nie jesteśmy głupi”). Bywa jednak, że krytyka klienta ma charakter agresywny, ale agresja ta wynika z niezadowolenia konkretną usługą czy produktem. Wtedy również trzeba rozróżnić, czy jest ogólnikowa (np. “wasze buty są do niczego”) czy bardziej konkretna (” wasze buty są do niczego, bo podeszwa odpadła po miesiącu”). Do tej drugiej już można i należy się odnieść. Jeśli komentarz łamie prawo, jest wulgarny, to inwektywa dotycząca konkretnej osoby lub insynuacja, możesz go usunąć. Z reguły jednak krytyka tego typu nie wyrządzi firmie szkody, ponieważ inni klienci nie potraktują jej poważnie, widząc, że to dzieło hejtera. Kasowanie komentarzy natomiast może być odebrane jako próba cenzury...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(18)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(260)
  • CDN(42)
  • WordPress(86)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(26)
  • Internet i technologia(172)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(4)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Domeny
  • Poczta biznesowa
  • Hosting z CDN
  • WordPress z CDN
  • CloudHosting Enterprise
  • Monitoring WWW
  • Email Marketing
  • VPS
  • Cloud Backup
  • Mail Backup
  • SaaS
  • CDN nazwa.pl
  • SSL
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz wynagrodzenie aż do 50% od wpłat za poleconą usługę.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.