Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Lider hostingu w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Bezpieczeństwo plików
    • Cloud Backup dla Windows 7/8/10
    Bezpieczeństwo hostingu
    • Kopia zapasowa danych na CloudHostingu
    • Odzyskaj dane z serwera korzystając z Usług IT

    Technologie w Cloud Backup: szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania plików z kopii
    do 90 dni wstecz, harmonogram tworzenia kopii bezpieczeństwa, deduplikacja plików.

  • Domeny
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukaj domenę
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Usługi dla domen
    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
    • DNSSEC
  • Poczta
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Migracja
    • Przenieś pocztę na CloudMail
    Opcje
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT
  • Hosting
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Hosting z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • WordPress
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    WordPress z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WordPress
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-Sklep
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rozwiązania e-commerce z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w największych miastach w Polsce oraz w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • CDN nazwa.pl Polska
    • CDN nazwa.pl Europa
    • CDN nazwa.pl World
  • VPS
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 250 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu EPIX (Warszawa, Katowice, Poznań), TPIX, PLIX, Thinx, POZIX, WRIX, CIX oraz ESpanix i AMS-IX

  • SSL
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Opcje
    • Usługi IT
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – od 5 zł | eu – od 5 zł | com – od 20 zł
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 10 listopada 2021

Sony PlayStation 5 czas rozdać, czyli konkurs dla Partnerów nazwa.pl rozstrzygnięty!

Tagi: nagrody Program Partnerski
Sony PlayStation 5 czas rozdać, czyli konkurs dla Partnerów nazwa.pl rozstrzygnięty!

W dniu 5 listopada zakończył się konkurs w ramach Programu Partnerskiego nazwa.pl. Najwyższa pora na uhonorowanie laureatów i rozdanie zasłużonych nagród uczestnikom, którzy stoczyli niezwykle wyrównany i zacięty bój o miejsce na podium. Najlepsza trójka Partnerów, która najskuteczniej polecała usługi nazwa.pl, otrzymuje obiecane konsole Sony PlayStation 5!

 

Tegoroczna, trzecia już edycja konkursu, w ramach Programu Partnerskiego nazwa.pl, przyniosła, zgodnie z przewidywaniami, sporą dawkę emocji. Zacięta rywalizacja o miejsca na podium trwała do końca i pozwoliła wyłonić najbardziej aktywnych uczestników zabawy, którzy zebrali największą liczbę punktów. Z wielką przyjemnością możemy ogłosić, że przed rewelacyjnymi konsolami Sony PlayStation 5 już niedługo zasiądą następujący szczęśliwcy:

Wyniki konkursu w Programie Partnerskim nazwa.pl

Wszystkim uczestnikom konkursu dziękujemy za udział i gratulujemy wygranych!

Przypominamy jednocześnie, że Program Partnerski nazwa.pl trwa nadal i wciąż zapewnia najwyższe w Polsce prowizje za polecanie usług. Jak zacząć zarabiać z nami? Wystarczy przekazać znajomym i klientom swój kod lub link polecający, które znajdziesz w Panelu Klienta, w zakładce „Program Partnerski”. Za ich pomocą otrzymają oni 20% rabatu na usługi nazwa.pl, a Ty, atrakcyjną, sięgającą nawet 50% prowizję. Więcej szczegółów znajdziesz na stronie nazwa.pl.

Zachęcamy gorąco do udziału w Programie Partnerskim nazwa.pl. To się po prostu opłaca!


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • Webmasterze, oferujemy Ci aż 50% prowizji w Programie Partnerskim nazwa.pl!
  • Ciesz się darmowymi usługami w nazwa.pl

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Na co zwrócić uwagę przed założeniem sklepu internetowego | nazwa.pl
25 lutego 2021

Na co zwrócić uwagę przed założeniem sklepu internetowego

Wraz z pojawieniem się epidemii koronawirusa oraz związanych z tym obostrzeń, na rynku e‑commerce można... Wraz z pojawieniem się epidemii koronawirusa oraz związanych z tym obostrzeń, na rynku e‑commerce można zaobserwować trend, jakiego kilka miesięcy wcześniej praktycznie nikt by się nie spodziewał. W dość krótkim czasie pojawiło się bardzo dużo nowych sklepów internetowych, a przychody już istniejących istotnie wzrosły. Jeśli Ty również zastanawiasz się nad założeniem własnego sklepu internetowego, musisz wiedzieć, że podjęta przez Ciebie decyzja powinna być bardzo dobrze przemyślana. O wszystkich najważniejszych aspektach tego biznesu dowiesz się z poniższego artykułu. Jeśli zastanawiasz się, jak założyć sklep internetowy i jak się do tego zabrać, musisz wiedzieć, że obecnie założenie własnego sklepu internetowego nie jest zbyt skomplikowanym działaniem. Jednak samo otwarcie sklepu nie gwarantuje osiągnięcia sukcesu. Niezwykle ważne jest to, co wydarzy się wcześniej. Musisz pamiętać, że sklepu internetowego nie zakłada się „dla żartu” czy „z ciekawości”. Warto wcześniej wszystko dokładnie przemyśleć i przygotować tak, by uniknąć najczęstszych błędów. Poniżej opisaliśmy pięć kluczowych aspektów, na które warto zwrócić uwagę. Dobrze zbadaj rynek docelowy Przed założeniem własnego sklepu internetowego musisz zbadać rynek, na którym chcesz działać. To badanie powinno objąć także research dotyczący konkurencji, z którą niewątpliwie przyjdzie ci się mierzyć. Może się bowiem okazać, że nie ma już miejsca...
Czas na nagrody! Podsumowanie konkursu w Programie Partnerskim nazwa.pl
7 stycznia 2021

Czas na nagrody! Podsumowanie konkursu w Programie Partnerskim

Z ostatnim dniem 2020 roku zakończył się także nasz konkurs zorganizowany w ramach Programu Partnerskiego. Nadszedł czas na... Z ostatnim dniem 2020 roku zakończył się także nasz konkurs zorganizowany w ramach Programu Partnerskiego. Nadszedł czas na ogłoszenie wyników oraz rozdanie wspaniałych nagród. Apple MacBook Air, Apple iPad Pro 11 oraz Apple iPhone XS trafiają do zwycięzców! W tegorocznej odsłonie konkursu Programu Partnerskiego nazwa.pl rywalizacja o główne nagrody trwała dosłownie do ostatniego dnia. Miło nam ogłosić trójkę zwycięzców, którym  serdecznie gratulujemy wygranej! Mamy nadzieję, że wygrana w konkursie będzie zwiastunem udanego i szczęśliwego roku. Wszystkim uczestnikom dziękujemy za udział i życzymy wszelkiej pomyślności w 2021 roku! Przypominamy, że Program Partnerski w nazwa.pl trwa cały czas. Nadal możesz zarabiać polecając usługi nazwa.pl z prowizją sięgającą do 50% od pierwszej wpłaty za polecane przez Ciebie usługi oraz do 35% od kolejnych płatności. Polecenie w Programie Partnerskim nazwa.pl jest bardzo proste. Wystarczy przekazać swój kod lub link polecający, dostępny w Panelu Klienta, w zakładce „Program Partnerski”...
Zmiany w Programie Partnerskim nazwa.pl
31 marca 2020

Zarabiaj codziennie z nazwa.pl!

Stała prowizja 25% od każdej wpłaty dla polecającego oraz 20% rabatu przy zamówieniu usług na stronie www.nazwa.pl... Stała prowizja 25% od każdej wpłaty dla polecającego oraz 20% rabatu przy zamówieniu usług na stronie www.nazwa.pl. Tak wyglądają nowe zasady Programu Partnerskiego spółki nazwa.pl. Głównym celem Programu Partnerskiego nazwa.pl jest propagowanie i polecanie najlepszych usług hostingowych dostępnych na polskim rynku przez zadowolonych Użytkowników. Korzyści z jego funkcjonowania są obopólne, Klient otrzymuje najwyższej jakości usługi a polecający Partner wysokie prowizje. Teraz benefity wynikające z uczestnictwa w Programie rosną, gdyż Klienci zamawiając usługę, korzystają z wysokich rabatów! Zgodnie z nowymi zasadami Programu polecający Partner otrzymuje 25% od każdej wpłaty za polecaną usługę. Nowością jest to, że Klient korzystający z polecenia uzyskuje 20% rabatu na zamawiane usługi! „Uruchamiając ponad rok temu Program, skoncentrowaliśmy się na pozyskaniu Partnerów, którzy będą zainteresowani uczestnictwem w Programie z wysokimi prowizjami. Zauważyliśmy jednak, że brakuje tam jeszcze jednego ważnego aspektu – zachęty dla Kupującego. Dlatego też podjęliśmy decyzję o połączeniu wysokiej prowizji dla polecającego usługę oraz dużego rabatu dla zamawiającego usługę. Tak powstał nowy Program Partnerski w nazwa.pl!” – wyjaśnia Krzysztof Cebrat, prezes zarządu spółki nazwa.pl...
domena europejska
23 stycznia 2020

Europejska domena dla Twojej firmy. Dlaczego warto zdecydować się na „.eu”?

Domena internetowa to podstawowy element tworzący wizerunek firmy w sieci, dlatego powinna znaleźć się w czołówce listy „must... Domena internetowa to podstawowy element tworzący wizerunek firmy w sieci, dlatego powinna znaleźć się w czołówce listy „must have” każdego przedsiębiorcy. Warto jednak pamiętać, że domena składa się z nazwy i końcówki (rozszerzenia). Jako nazwę domeny przeważnie podajemy nazwę marki czy rodzaj działalności, a co z rozszerzeniem? Coraz więcej polskich firm decyduje się na wybór rozszerzenia .eu. Poznaj korzyści, które przyniesie dla Twojej marki domena europejska. Prestiż marki i zaufanie użytkowników Rejestracja domeny .eu podlega ograniczeniom, co znacznie zwiększa poziom zaufania, które wzbudza strona internetowa z europejskim rozszerzeniem. Abonentem domeny z końcówką „.eu” może zostać każda organizacja z siedzibą na terenie Unii Europejskiej, Norwegii, Liechtensteinu lub Islandii. Osoby fizyczne również mogą zarejestrować europejską domenę, o ile zamieszkują te kraje. Dla obywateli Unii Europejskiej rejestracja jest możliwa niezależnie od miejsca zamieszkania. Wizytówka WWW firmy lub sklep internetowy z końcówką .eu prezentują się profesjonalnie i pokazują poważne nastawienie przedsiębiorcy do swojej działalności. Zwiększenie zasięgu działalności firmy Strony internetowe z „europejskim adresem” są cenione zarówno przez polskich i europejskich odbiorców, jak i przez społeczność poza granicami Unii Europejskiej...
Psychologia kolorów | nazwa.pl
10 października 2019

Marka a kolory. Jak ich używać?

Kolor odgrywa ważną rolę w postrzeganiu naszej marki. Warto wykorzystać mechanizmy psychologiczne związane z kolorami, aby... Kolor odgrywa ważną rolę w postrzeganiu naszej marki. Warto wykorzystać mechanizmy psychologiczne związane z kolorami, aby stworzyć lepszą identyfikację wizualną i sposób komunikacji za pomocą grafiki. Jak zatem odbierane są barwy? Czym jest psychologia kolorów? Zastosowana w marketingu psychologia kolorów zajmuje się zagadnieniem, jak sposób odbierania barw przez konsumentów wpływa na ich decyzje zakupowe oraz inne zachowania. Dzięki tej wiedzy możemy przy projektowaniu marki wybrać kolory najlepiej korespondujące z wartościami, z którymi chcemy być kojarzeni. Ustalenia psychologii kolorów mają także duże znaczenie przy projektowaniu doświadczenia użytkownika (UX). Dzięki nim można ustalić, jakiego koloru powinny być np. przyciski call to action lub inne elementy strony internetowej. Wiedza o tym, w jaki sposób konsumenci odbierają kolory, jest także pomocna w kampaniach reklamowych przy wyborze treści graficznej kreacji. Kolory wzbudzają emocje. Dobrze dobrane, mogą przyczynić się do sukcesu marki. Źle — poważnie jej zaszkodzić. Decydując się na zastosowanie danej barwy, trzeba jednak pamiętać, że znaczenie kolorów może być inne w różnych kulturach. Dlatego też przed wejściem na nowy rynek trzeba starannie zapoznać się z kodem kulturowym regionu. Jak zatem odbierane są poszczególne barwy (przynajmniej z zachodnim kręgu kulturowym)...
Ochrona danych osobowych w sklepie internetowym
21 lutego 2018

Ochrona danych osobowych w sklepie internetowym – co trzeba wiedzieć?

Prawne wdrożenie e-sklepu nie jest prostą sprawą. Wymaga dostosowania się do licznych regulacji związanych z jego regulaminem...Prawne wdrożenie e-sklepu nie jest prostą sprawą. Wymaga dostosowania się do licznych regulacji związanych z jego regulaminem, polityką prywatności czy też ochroną danych osobowych klientów. Sprawdź, jak zapanować nad danymi osobowymi w sklepie internetowym i co trzeba wiedzieć, by odbyło się to w zgodzie z literą prawa. Właściciele sklepów internetowych powiadamiają swoich klientów o przetwarzaniu danych osobowych na potrzeby realizacji zamówienia. Informują również o możliwości wyrażenia zgody na ich przetwarzanie w celach: marketingowym, otrzymywania informacji handlowych czy zapisania się na newsletter. To najbardziej oczywiste, ale nie jedyne obowiązki spoczywające na przedsiębiorcach prowadzących e-sklepy. Zanim omówimy kolejne, przyjrzyjmy się bliżej temu, czym właściwie są dane osobowe, a także które z nich muszą być chronione i kto właściwie za to odpowiada. Jakie dane to dane osobowe? O tym, czym są dane osobowe informuje dokładnie art. 6 ustawy o ochronie danych osobowych. Brzmi on następująco: 1. W rozumieniu ustawy za dane osobowe uważa się wszelkie informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej. 2. Osobą możliwą do zidentyfikowania jest osoba, której tożsamość można określić bezpośrednio lub pośrednio, w szczególności przez powołanie się na numer identyfikacyjny albo jeden lub kilka specyficznych czynników określających jej cechy fizyczne, fizjologiczne, umysłowe, ekonomiczne, kulturowe lub społeczne. 3. Informacji nie uważa się za umożliwiającą określenie tożsamości osoby, jeżeli wymagałoby to nadmiernych kosztów, czasu lub działań...
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(130)
  • CDN(24)
  • WordPress(67)
  • e-Sklep(64)
  • Backup(21)
  • Poczta(18)
  • VPS(16)
  • Internet i technologia(128)
  • Webmastering(40)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.com

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Centrum Pomocy
  • Blog nazwa.pl
  • Testuj szybkość WWW
  • Szukaj w Centrum Pomocy
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Gwarancja nazwa.pl
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 tel. komórkowe
  • 22 454 48 10 tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Program Partnerski 50% prowizji

Twój unikatowy kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwi Twoim znajomym skorzystanie ze zniżki 20% na usługi nazwa.pl świadczone w Modelu Abonamentowym. Przekaż voucher z kodem lub link polecający i zyskaj stałe wynagrodzenie w wysokości 25% od każdej wpłaty za poleconą usługę. Kod rabatowy na voucherze i w  linku polecającym jest wielorazowego użytku, dlatego możesz go przekazać dowolnej liczbie osób.

ISO
© 2022 nazwa.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone