Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Monitoring
    • Monitoring WWW

    Monitoring WWW mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 2 grudnia 2020

Jak mierzyć sukces w działaniach social media?

Tagi: Facebook Instagram marketing opinie rekomendacje social media Twitter
Jak mierzyć sukces w działaniach social media.

Jeżeli prowadzimy kampanię w mediach społecznościowych, powinniśmy móc ocenić jej skuteczność. W innym przypadku będziemy działać po omacku, nie wiedząc, które treści przynoszą efekt, a które są pozbawione wartości marketingowej. W jaki sposób należy ewaluować tego rodzaju kampanie?

Dlaczego dokonywać pomiarów działań social media?

Ewaluacja jest nieodłącznym elementem każdej kampanii marketingowej. Dzięki niej jesteśmy w stanie ocenić, czy wybrana strategia skutkuje wymiernymi efektami, czy też należy ją zmodyfikować.

Trzeba pamiętać, że social media są środowiskiem bardzo dynamicznym. Strategia, która przynosiła satysfakcjonujące efekty w przeszłości, niekoniecznie może być skuteczna obecnie.

Prowadząc ewaluację na bieżąco, możemy także analizować czy zastosowane nowe rozwiązania, nawet zgodne z aktualnymi trendami, są skuteczne przy naszym rodzaju działalności.

Bez dokonywania pomiarów możemy prowadzić zupełnie nieefektywne działania lub uznać za satysfakcjonujące wyniki, które mogłyby być znacznie lepsze po modyfikacji strategii. Nie wystarczy bowiem zadowolić się zaobserwowanym „na oko” wzrostem liczby polubień oraz udostępnień w stosunku do czasu, kiedy nie prowadziliśmy kampanii. Należy kierować się twardymi danymi, które pozwolą ocenić skalę ewentualnego sukcesu.

Aby jednak miarodajnie ewaluować wyniki, należy określić cele naszej kampanii. Inne wskaźniki będą istotne, jeżeli zależy nam na pozyskiwaniu leadów, a inne, gdy mamy na celu, np. budowanie lojalności klientów czy świadomości marki.

Kluczowe wskaźniki efektywności działań social media

Podstawowe znaczenie dla oceny skuteczności kampanii marketingu online mają kluczowe wskaźniki efektywności, czyli KPI (Key Performance Indicators). W przypadku działań w social mediach są to przede wszystkim:

Zasięg

Zasięg oznacza liczbę użytkowników, do których dotarła nasza treść. Jest to podstawowy parametr dla każdego rodzaju kampanii, aczkolwiek ilość nie jest tu tak samo istotna, jak jakość. Ważne, aby osoby, które zobaczyły treści, stanowiły część targetu kampanii. Zwiększa to szansę na realną skuteczność działań.

Zasięg działań na social mediach | nazwa.pl

Trzeba także pamiętać, że algorytmy mediów społecznościowych sprawiają, iż nie do wszystkich obserwatorów naszego profilu dotrą treści publikowane w kampanii. Dla przykładu Edge Rank Facebooka sprawia, że posty zobaczy przeciętnie od 1% do 10% osób, które polubiły profil.

Podczas pomiarów warto zwrócić uwagę, jaki zasięg mają firmowe hasztagi. Sprzyjają one zwiększeniu widoczności marki w social mediach, ponieważ użytkownicy mogą je umieszczać w swoich postach. Dzięki temu stosunkowo łatwo możemy zmierzyć, jak często są używane i o ile zwiększyły zasięg naszej kampanii.

Zaangażowanie

Wskaźnik zaangażowania to engagement rate i wylicza się go, dzieląc liczbę osób, które weszły w interakcję z treścią przez liczbę osób, do których dotarła dana treść. Jako interakcję można rozumieć, np. komentarze, reakcje, wyświetlenia wideo czy udostępnienia postu.

Znaczenie engagement rate dla ewaluacji kampanii jest kluczowe, ponieważ w ten sposób możemy ocenić, jaki procent użytkowników wszedł w relację z marką, a nie jedynie zobaczył na swojej ścianie naszą treść.

Zaangażowanie użytkowników na social mediach | nazwa.pl

Istotne jest jednak to, aby starać się o jak najwyższej jakości zaangażowanie użytkowników. Zależy to głównie od contentu, jaki udostępniamy. Jeżeli nachalnie namawiamy odbiorców do polubienia postu (tzw. potocznie żebrolajki), nie będzie dochodziło do prawdziwej, spontanicznej interakcji z marką. Na zaangażowanie w social mediach wpływ mają także nierzadko treści publikowane na blogu. Im więcej wartościowych tekstów w „internetowym pamiętniku”, tym większe zaangażowanie w mediach społecznościowych. Aby łatwo i szybko stworzyć blog, z którego będziemy kierować odbiorców na social media i odwrotnie, warto zainteresować się WordPressem.

Podobnie jest, jeżeli udostępniamy atrakcyjne treści wizualne, które nie wiążą się w żaden sposób z marką. Użytkownik, przewijając posty na swojej ścianie, polubi co prawda, np. atrakcyjny obrazek, ale nie zapamięta, kto go opublikował. Takiego rodzaju interakcja nie przynosi nam żadnej korzyści. Dlatego też trzeba mieć na uwadze marketingową jakość treści, nie stawiając jedynie na ilość polubień i udostępnień.

Wpływ

Wskaźnik wpływu oznacza procent użytkowników, którzy po otrzymaniu treści podejmą pożądaną przez nas akcję. Może to być skorzystanie z oferty, zapisanie się do newslettera, udostępnienie treści czy też pozostawienie komentarza. Jest to współczynnik konwersji, kluczowy dla wszystkich działań marketingu online.

Mierzenie konwersji ma podstawowe znaczenie dla określania, czy przyjęta strategia przynosi odpowiednie efekty. Oczywiście wskaźniki zasięgu czy interakcji mogą mieć dla nas równie dużą wagę w przypadku budowania świadomości marki, jednak w kampaniach obliczonych na sprzedaż powinniśmy wiedzieć, czy nasze treści się do niej przyczyniają.

Określenie współczynnika konwersji pomoże nam także w dokonaniu wyboru mediów społecznościowych, w które należy zainwestować czas i środki. Może okazać się, np. że profil na Instagramie generuje dużą ilość polubień, natomiast obecność na Facebooku prowadzi do wyższej konwersji. Wtedy warto zainwestować właśnie w to medium, gdyż wydatkowane środki mają szansę się zwrócić.

Dyskusje i rekomendacje

Social media są w istocie nieustannie toczącą się rozmową. Ważne jest, aby użytkownicy w jej trakcie poruszali także temat naszej marki. Istotne są tutaj, np. rekomendacje czy rozmowy o ofercie firmy.

Dyskusje, rekomendacje i opinie użytkowników na social mediach | nazwa.pl

Monitorując ten wskaźnik, zwracajmy uwagę, jak często jesteśmy wspominani we wpisach poprzez nazwę użytkownika (@naszamarka – w takich sytuacjach otrzymujemy powiadomienie). Istotne jest także obserwowanie ilości użytych hasztagów związanych z naszą marką. Inne dyskusje dotyczące marki możemy obserwować także za pomocą narzędzi do monitorowania Internetu.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Monitoring Internetu – sprawdź, co o Tobie mówią

Aby zwiększyć ilość wzmianek, należy odpowiednio modyfikować przekaz. Wykonać to można metodą eksperymentalną, obserwując, jakie treści odpowiednio rezonują wśród społeczności. Najważniejsze jest jednak dostosowanie się do potrzeb i zainteresowań potencjalnych klientów poprzez obserwowanie dyskusji dotyczących naszej branży.

Niezbędna ewaluacja social mediów

Wymienione powyżej wskaźniki nie są jedynymi, które można mierzyć podczas prowadzenia kampanii w mediach społecznościowych. Wskaźniki warte monitorowania powinniśmy wyznaczać na podstawie celów, jakie sobie postawimy. Być może istnieją także wartości, które dla konkretnego typu działań okażą się równie istotne.

Należy pamiętać także, aby ewaluacja była prowadzona na bieżąco, nie tylko pod koniec wyznaczonych etapów kampanii. Dzięki temu będziemy mogli odpowiednio modyfikować treści, aby tworzyć przekaz optymalny pod względem skuteczności.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Statystyki i raporty PDF z wysyłanych mailingów | nazwa.pl
17 września 2025

Statystyki i raporty PDF z wysyłanych mailingów

Wysyłka mailingów ma duże znaczenie dla sukcesu działań marketingowych w każdej firmie. Wsparcie przy analizie... Wysyłka mailingów ma duże znaczenie dla sukcesu działań marketingowych w każdej firmie. Wsparcie przy analizie skuteczności kampanii stanowią statystyki. Można się z nimi zapoznać nie tylko po zalogowaniu do Mailer Panel, gdzie aktualizowane są na bieżąco, lecz także w formie raportów PDF. Sprawdź, jak rzetelne dane dostępne w statystykach i raportach PDF pozwalają optymalizować kampanie i maksymalizować ich efektywność. Kluczowe informacje w statystykach i raportach Każdy mailing jest opisywany przez zestaw istotnych wskaźników. W ujęciu pojedynczej wysyłki pozwalają one ocenić skuteczność wybranej kampanii pod kątem zastosowanych założeń. W ujęciu globalnym, z ostatnich 12 miesięcy, wskaźniki wprost odpowiadają na pytanie o to, czego oczekują użytkownicy otrzymujący Twój mailing. Dostępne w Mailer Panel statystyki i generowane na ich podstawie raporty PDF dostarczają informacji między innymi o: • liczbie wysłanych i dostarczonych wiadomości, • liczbie otwarć wiadomości oraz kliknięć w zawarte w nich linki, • wskaźnikach open rate i click-to-open rate, • sposobie otwierania wiadomości (mobile vs. desktop), • lokalizacji użytkowników (kraj). Co więcej, raporty zbiorcze z ostatnich 12 miesięcy pokazują także dane o liczbie dodanych w Mailer Panel kontaktów, liczbie wypisanych odbiorców oraz statystyki...
nazwa.pl liderem bezpieczeństwa
4 czerwca 2024

nazwa.pl liderem bezpieczeństwa

W nazwa.pl wiemy, jak ważne jest cyberbezpieczeństwo. Podczas ostatniej konferencji NASK zostaliśmy uhonorowani... W nazwa.pl wiemy, jak ważne jest cyberbezpieczeństwo. Podczas ostatniej konferencji NASK zostaliśmy uhonorowani nagrodą za zdobycie I miejsca w kategorii „Procentowy udział w obsłudze nazw domeny .pl zabezpieczonych DNSSEC w 2023 roku”. Nasza współpraca z Państwowym Instytutem Badawczym NASK trwa od lat, a otrzymane wyróżnienie to potwierdzenie wkładu, jaki codziennie wnosimy w ochronę każdego użytkownika Internetu. Od lat naszym priorytetem jest zapewnienie jak najwyższego poziomu bezpieczeństwa świadczonych usług. Dlatego tak bardzo cieszy nas nagroda związana z DNSSEC, którego funkcją jest zabezpieczenie domen przed przekierowaniem na fałszywą witrynę. Zdobycie I miejsca w kategorii „Procentowy udział w obsłudze nazw domeny .pl zabezpieczonych DNSSEC w 2023 roku” utwierdza nas w przekonaniu, że obrana droga, która ma na celu kompleksową ochronę oferowanych rozwiązań, przynosi wymierne efekty. Pakiet „Bezpieczna Domena” DNSSEC to mechanizm, który udostępniamy w ramach pakietu „Bezpieczna Domena”. To nie jedyna funkcjonalność, z której mogą korzystać Klienci rejestrujący u nas swoją domenę. Obok DNSSEC zapewniamy także serwery DNS w technologii Anycast, zabezpieczenia poczty elektronicznej SPF, DKIM i DMARC oraz ochronę DNS over TLS. Mimo że te nazwy mogą niewiele mówić osobom niezwiązanym z technologiami IT, to wszystkie razem i każda z osobna zapewniają naszym Klientom najwyższe standardy bezpieczeństwa utrzymywanych w nazwa.pl domen...
Jak przygotować stronę do wyszukiwania głosowego? | nazwa.pl
18 marca 2021

Jak przygotować stronę do wyszukiwania głosowego?

Wyszukiwanie głosowe stało się rosnącym trendem. Użytkownicy korzystają z niego coraz częściej, używając w tym celu... Wyszukiwanie głosowe stało się rosnącym trendem. Użytkownicy korzystają z niego coraz częściej, używając w tym celu smartfonów czy inteligentnych głośników. Jak sprawić, by strona była przyjazna asystentom głosowym? Dlaczego wyszukiwanie głosowe? Użytkownicy z dużym zainteresowaniem przyjęli narzędzia, które pozwalają im przeszukiwać witrynę za pomocą głosu i coraz częściej z nich korzystają. Popularność Asystenta Google czy Apple Siri wynika z wygody, która się wiąże z używaniem tej technologii. Dzięki niej użytkownik nie musi poświęcać czasu na wpisywanie zapytania, wystarczy, że powie np. „OK Google”. Według firmy Gartner w 2020 roku aż 30% procent wszystkich wyszukiwań będzie się odbywać bez wykorzystania ekranu urządzenia. Sprzyja temu także rosnąca liczba urządzeń, które pozwalają na tego typu interakcje. Powszechne stały się już inteligentne głośniki, którym w każdej chwili można zadać pytanie. Do końca 2020 ma być ich już na rynku ponad 22 miliony. Wyszukiwanie głosowe różni się jednak od tradycyjnego. Użytkownicy często korzystają z niego podczas wykonywania codziennych czynności, dlatego oczekują natychmiastowej i trafnej odpowiedzi. Ponadto używają innego rodzaju zapytań. Wymaga to odpowiednio zaprojektowanego interfejsu użytkownika. Jak zoptymalizować stronę do obsługi wyszukiwania głosowego? Używaj słów kluczowych z długiego ogona Użytkownicy komunikują się z asystentami głosowymi w sposób bardziej naturalny...
Najważniejsze atuty Node.js dla programisty | nazwa.pl
19 lutego 2021

Najważniejsze atuty Node.js dla programisty

Pracę zacząłem jeszcze na studiach, łącząc naukę w trybie dziennym z niepełnym wymiarem etatu. Specjalizuję się...Jak zaczynałeś swoją karierę w IT i czym obecnie się zajmujesz?Pracę zacząłem jeszcze na studiach, łącząc naukę w trybie dziennym z niepełnym wymiarem etatu. Specjalizuję się w tworzeniu aplikacji webowych. Zaczynałem w małej firmie, utrzymując system do obsługi ubezpieczeń, a później w korporacji, pracując nad systemem płatności rozwijanym w Javie. Dopiero w 2014 przyszedł czas na pierwszy komercyjny kontakt z Node.js. Implementowałem wtedy system wspierający grę online, zarządzający użytkownikami, mikropłatnościami itp. Od tej pory JavaScript i Node.js na stałe stały się jednym ze stosowanych przeze mnie narzędzi. To doświadczenie doprowadziło mnie do Bitnoise, poznańskiego software house’u, gdzie już od półtora roku pracuję dla Join, berlińskiego startupu, którego produkt pomaga rekruterom w umieszczaniu ofert pracy na różnych internetowych platformach, a kandydatom w znalezieniu pracy. Zajmuję się tam backendem, czyli częścią serwerową – przy użyciu TypeScript i Node.js tworzę rozwiązania w architekturze mikroserwisowej.Niektórzy błędnie kojarzą pracę programisty ze żmudnym przygotowywaniem kolejnych linijek kodu. Jak patrzysz na swój zawód w kontekście konkretnych zmian dla Klientów firmy, w której pracujesz?Lubię patrzeć na pracę programisty przez pryzmat problemów użytkowników, które mam okazję rozwiązywać każdego dnia. Innymi słowy, poprzez łamanie technicznych łamigłówek w kodzie mam rzeczywisty wpływ na biznes mojego klienta...
Psychologia kolorów | nazwa.pl
10 października 2019

Marka a kolory. Jak ich używać?

Kolor odgrywa ważną rolę w postrzeganiu naszej marki. Warto wykorzystać mechanizmy psychologiczne związane z kolorami, aby... Kolor odgrywa ważną rolę w postrzeganiu naszej marki. Warto wykorzystać mechanizmy psychologiczne związane z kolorami, aby stworzyć lepszą identyfikację wizualną i sposób komunikacji za pomocą grafiki. Jak zatem odbierane są barwy? Czym jest psychologia kolorów? Zastosowana w marketingu psychologia kolorów zajmuje się zagadnieniem, jak sposób odbierania barw przez konsumentów wpływa na ich decyzje zakupowe oraz inne zachowania. Dzięki tej wiedzy możemy przy projektowaniu marki wybrać kolory najlepiej korespondujące z wartościami, z którymi chcemy być kojarzeni. Ustalenia psychologii kolorów mają także duże znaczenie przy projektowaniu doświadczenia użytkownika (UX). Dzięki nim można ustalić, jakiego koloru powinny być np. przyciski call to action lub inne elementy strony internetowej. Wiedza o tym, w jaki sposób konsumenci odbierają kolory, jest także pomocna w kampaniach reklamowych przy wyborze treści graficznej kreacji. Kolory wzbudzają emocje. Dobrze dobrane, mogą przyczynić się do sukcesu marki. Źle — poważnie jej zaszkodzić. Decydując się na zastosowanie danej barwy, trzeba jednak pamiętać, że znaczenie kolorów może być inne w różnych kulturach. Dlatego też przed wejściem na nowy rynek trzeba starannie zapoznać się z kodem kulturowym regionu. Jak zatem odbierane są poszczególne barwy (przynajmniej z zachodnim kręgu kulturowym)...
jak wybrać hosting
19 marca 2019

Jak wybrać hosting? Część 2

We wcześniejszym wpisie został poruszony temat wyboru domeny. Dobrze dobrana domena to już połowa sukcesu. Na drugą... We wcześniejszym wpisie został poruszony temat wyboru domeny. Dobrze dobrana domena to już połowa sukcesu. Na drugą jego część składa się odpowiednio dopasowany hosting. Poczta firmowa, przestrzeń dyskowa, bazy danych czy też witryna lub aplikacja, którą stworzyliśmy funkcjonuje właśnie dzięki tej usłudze. Skalowanie biznesu tylko w chmurze Czasami jedna dobrze przeprowadzona kampania reklamowa czy akcja PR-owa powoduje, że ruch na serwerach wzrasta do niespodziewanej wartości. Jaka usługa hostingowa zapewni płynność działania, gdy ruch wzrasta kilkadziesiąt lub nawet kilkaset razy? Odpowiedzią na to pytanie jest CloudHosting, czyli usługa oparta o system zapewniający dostęp do zwirtualizowanej puli zasobów serwerowych, umożliwiający płynne skalowanie w zależności od aktualnego obciążenia. Technologia ta zapewnia obsługę zwiększonego ruchu na stronie WWW, nie obciąża fizycznego serwera, a wzmożona ilość zapytań jest rozkładana na wiele wirtualnych maszyn. Takie rozwiązanie pozwala obsłużyć bardzo dużą liczbę zapytań na raz, bez wpływu na działanie serwisu. W przypadku rozwiązania chmurowego, takiego jak rodzina usług Active Cloud od nazwa.pl, problem chwilowego przeciążenia serwera znika, ponieważ usługi realizowane są w chmurze i nie są bezpośrednio powiązane z konkretnym fizycznym sprzętem. Bezpieczeństwo chmury Nie ma nic gorszego niż klient czy użytkownik, który nie może skorzystać z naszego serwisu lub aplikacji, kiedy znajdujemy się na fali wzrostu...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(18)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(260)
  • CDN(42)
  • WordPress(86)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(26)
  • Internet i technologia(172)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(4)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Domeny
  • Poczta biznesowa
  • Hosting z CDN
  • WordPress z CDN
  • CloudHosting Enterprise
  • Monitoring WWW
  • Email Marketing
  • VPS
  • Cloud Backup
  • Mail Backup
  • SaaS
  • CDN nazwa.pl
  • SSL
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz wynagrodzenie aż do 50% od wpłat za poleconą usługę.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.