Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 14 lipca 2020

Cross-selling i up-selling. Czym są i jak z nich korzystać?

Tagi: e-sklep marketing
Cross-selling i Up-selling. Dowiedz się więcej na blogu nazwa.pl

Każdy, kto prowadzi e-sklep wie, że mała liczba porzuconych koszyków przekłada się na dobre wyniki sprzedażowe. Możemy jednak postarać się dodatkowo je poprawić, namawiając klientów, by kupowali więcej. Służyć do tego mogą cross-selling i up-selling. Na czym polegają te techniki i jak z nich korzystać?

Co to jest cross-selling?

Cross-selling, inaczej sprzedaż krzyżowa lub komplementarna, to w uproszczeniu sprzedaż produktów powiązanych z tą usługą, którą klient jest już zainteresowany lub której transakcję kupna finalizuje. Produkty te muszą się kojarzyć z główną, wybraną pierwotnie usługą lub być potrzebne przy korzystaniu z niej.

Przykładem mogą być tu akcesoria do pielęgnacji obuwia. Na pewno wszyscy spotkaliśmy się z sytuacją, kiedy kupując obuwie w sklepie usłyszeliśmy “Polecam coś do pielęgnacji”. To jest właśnie cross-selling w sklepie stacjonarnym.

W przypadku sklepu internetowego do cross-sellingu zostaje zaprzęgnięta technologia. Dodając do koszyka lub przechowalni dany produkt, często wyświetlają się nam sugestie innych powiązanych towarów. Mogą to być np. akcesoria takie jak ładowarka indukcyjna przy zakupie telefonu lub towary podobne, jak koszula, gdy kupujemy spodnie.

Co to jest up-selling?

Up-selling polega na sugerowaniu klientowi produktów droższych niż ten, którym jest zainteresowany. Może to być np. odzież bardziej znanej marki lub odzież wykonana z lepszych materiałów.

Nie muszą to być produkty o znacznie wyższej cenie. Wręcz przeciwnie, najlepiej aby koszt sugerowanych produktów nie przewyższał wyraźnie kwoty, którą klient postanowił wydać na zakup głównego produktu. Dzięki temu, że nie będzie to cena „zaporowa”, zwiększymy szansę na skłonienie klienta do alternatywnego zakupu.

Up-selling jest skuteczny także dlatego, że klienci będący „na kupnie” danej rzeczy, nie zawsze są zdecydowani na konkretny produkt. Dlatego też mogą być skłonni wydać nieco więcej, jeśli podsuniemy im interesującą i korzystną dla nich alternatywę.

Jak wykorzystać cross-selling i up-selling?

Cross-selling i up-selling potrafią być bardzo skutecznymi metodami zwiększającymi sprzedaż w sklepie internetowym. Wykorzystać je można np. na takie sposoby:

  • na stronie produktu prezentować sugerowane produkty w formie miniaturek poniżej lub obok produktu, np. z nagłówkami „Klienci kupili również” lub „Zobacz także”,
  • po dodaniu produktu do przechowalni lub do koszyka, jeśli nie wymaga to wejścia na stronę produktową, wyświetlać sugerowane towary poniżej produktu, np. w formie rozwijającego się okna z miniaturkami,
  • wyświetlać sugerowane produkty na etapie przeglądania koszyka i krótko przed finalizacją zakupu,
  • w przypadku cross-sellingu proponować pakiety, w których cena zestawu jest niższa od ceny produktów kupowanych osobno. Oferty mogą być ograniczone czasowo,
  • tuż przed płatnością proponować klientowi dodatkowe usługi powiązane z kupowanym produktem, np. ubezpieczenie sprzętu lub przedłużenie gwarancji,
  • po zakupie, wraz z mailowym potwierdzeniem zamówienia, można klientowi podsunąć sugestię kupna dodatkowych akcesoriów.

Analizując możliwe zastosowania cross-sellingu i up-sellingu na przykładzie kupna laptopa, mogłyby one wyglądać w ten sposób:

  • po przejściu na stronę produktu pojawiają się miniaturki podobnych (cross-selling) lub nieco droższych laptopów (up-selling),
  • podobne miniaturki pojawiają się przy dodaniu produktu do koszyka lub przechowalni,
  • podczas finalizowania zakupu możemy zaproponować klientowi np.:
    • myszkę, pendrive czy głośnik Bluetooth,
    • laptop w pakiecie z akcesoriami, np. myszką i pendrivem, dzięki czemu produkty będą tańsze niż w przypadku kupowania ich osobno,
    • dodatkowy sprzęt poprawiający parametry laptopa, np. dysk twardy większej pojemności lub większą pamięć RAM,
    • przed finalizacją zakupu jako opcje do wyboru: przedłużenie gwarancji czy ubezpieczenie sprzętu od kradzieży.
  • w e-mailu potwierdzającym zamówienie możemy ponownie zasugerować kupno myszki, pendrive’a, głośnika czy usług dodatkowych.

Uwaga na nadmiar!

Korzystając z cross-sellingu i up-sellingu należy pamiętać, aby liczba proponowanych produktów nie była zbyt duża. Najlepiej by nie przekraczała kilku sztuk, ponieważ większa liczba produktów może odciągnąć uwagę klienta od zakupu głównego produktu.

Jest tak dlatego, że klient przeglądając propozycje może zapomnieć o wybranym produkcie i zniechęcić się zbyt długim czasem przeglądania ofert, a tym samym ostatecznie opuścić stronę. Odpowiednia ilość dodatkowych ofert może jednak sprawić, że osiągniemy zamierzony efekt. Jeśli klient nie zdecyduje się na kupno innego lub kolejnego produktu, to przynajmniej sfinalizuje pierwotną transakcję.

Przemyślany cross-selling i up-selling

Użycie cross-sellingu i up-sellingu musi być przemyślane i najlepiej poparte badaniami zachowań użytkowników. Można także obserwować strategie konkurencji w tej dziedzinie. Dzięki temu otrzymamy szerszy pogląd na temat tego, jak używane są te techniki.

Ostatecznie cross-selling i up-selling to świetny pomysł na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym. Jeśli oprzemy je na dobrze przygotowanej strategii i będziemy na bieżąco ewaluować działania, możemy zaobserwować bardzo dobre rezultaty.

 

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Na co zwrócić uwagę przed założeniem sklepu internetowego | nazwa.pl
25 lutego 2021

Na co zwrócić uwagę przed założeniem sklepu internetowego

Wraz z pojawieniem się epidemii koronawirusa oraz związanych z tym obostrzeń, na rynku e‑commerce można... Wraz z pojawieniem się epidemii koronawirusa oraz związanych z tym obostrzeń, na rynku e‑commerce można zaobserwować trend, jakiego kilka miesięcy wcześniej praktycznie nikt by się nie spodziewał. W dość krótkim czasie pojawiło się bardzo dużo nowych sklepów internetowych, a przychody już istniejących istotnie wzrosły. Jeśli Ty również zastanawiasz się nad założeniem własnego sklepu internetowego, musisz wiedzieć, że podjęta przez Ciebie decyzja powinna być bardzo dobrze przemyślana. O wszystkich najważniejszych aspektach tego biznesu dowiesz się z poniższego artykułu. Jeśli zastanawiasz się, jak założyć sklep internetowy i jak się do tego zabrać, musisz wiedzieć, że obecnie założenie własnego sklepu internetowego nie jest zbyt skomplikowanym działaniem. Jednak samo otwarcie sklepu nie gwarantuje osiągnięcia sukcesu. Niezwykle ważne jest to, co wydarzy się wcześniej. Musisz pamiętać, że sklepu internetowego nie zakłada się „dla żartu” czy „z ciekawości”. Warto wcześniej wszystko dokładnie przemyśleć i przygotować tak, by uniknąć najczęstszych błędów. Poniżej opisaliśmy pięć kluczowych aspektów, na które warto zwrócić uwagę. Dobrze zbadaj rynek docelowy Przed założeniem własnego sklepu internetowego musisz zbadać rynek, na którym chcesz działać. To badanie powinno objąć także research dotyczący konkurencji, z którą niewątpliwie przyjdzie ci się mierzyć. Może się bowiem okazać, że nie ma już miejsca...
Nowe technologie node.js, .NET Core, Mongo DB i Redis w nazwa.pl
7 września 2020

Nowe technologie: node.js, .NET Core, MongoDB i Redis w nazwa.pl

W odpowiedzi na oczekiwania Klientów, kolejny raz udoskonalamy nasze usługi i wprowadzamy najnowsze technologie... W odpowiedzi na oczekiwania naszych Klientów, kolejny raz udoskonalamy nasze usługi i wprowadzamy najnowsze technologie. Już niedługo oferta hostingu w nazwa.pl zostanie rozszerzona o dodatkowe, nowoczesne rozwiązania, które umożliwią uruchomienie aplikacji wykonanych w środowisku node.js i .NET Core. Oprócz nowych środowisk udostępnimy również możliwość korzystania z nierelacyjnych baz danych MongoDB i Redis. Nowe funkcjonalności uzupełnią możliwości usług oferowanych przez nazwa.pl, pozwalając na uruchomienie setek różnych aplikacji, dostępnych za darmo w Internecie. Node.js i .Net Core Technologie node.js i .Net Core, które zostaną wdrożone przez nazwa.pl do końca 2020 roku, są nowością na polskim rynku, wyczekiwaną przez młode pokolenie programistów, znudzonych tworzeniem aplikacji webowych wyłącznie w języku PHP. Udostępnienie nowych środowisk do uruchamiania serwisów WWW na wydajnym hostingu w chmurze nazwa.pl, ułatwi pracę wielu webmasterom, zdejmując z nich obowiązek samodzielnego administrowania serwerami dedykowanymi, na których wcześniej mogli korzystać z tych technologii. Node.js jest wieloplatformowym środowiskiem, które umożliwia uruchamianie skryptów JavaScript poza przeglądarką internetową, na poziomie serwera. Dzięki temu developerzy zyskują możliwość tworzenia ciekawych i szybkich aplikacji, które uruchamiane są na serwerze, a do przeglądarki wysyłany jest tylko wynik ich pracy...

4 sposoby na tani marketing internetowy małej firmy | nazwa.pl
9 lipca 2020

4 sposoby na tani marketing internetowy małej firmy

Niewielkie lub rozpoczynające działalność firmy zazwyczaj nie dysponują pokaźnym budżetem na marketing. W Internecie... Niewielkie lub rozpoczynające działalność firmy zazwyczaj nie dysponują pokaźnym budżetem na marketing. W Internecie można jednak promować się małym kosztem, jedynie z pewnym nakładem pracy. Jak to zrobić? 1. Social media Marketingowy potencjał mediów społecznościowych jest trudny do przecenienia. Dzięki nim możemy promować swoje produkty i zwiększać świadomość marki. Podstawowe znaczenie ma tu budowanie relacji z użytkownikami. Jeżeli zaangażujemy się w te działania, użytkownicy staną się bliżej związani z marką, co może przeistoczyć ich w lojalnych, powracających klientów. Social media to doskonały sposób na prowadzenie content marketingu. Polega na udostępnianiu wartościowych i angażujących treści, z których użytkownicy mogą czerpać wiedzę lub po prostu przyjemność. Za pomocą Facebooka możemy tworzyć interesujące posty, pamiętając, aby zachować raczej krótką formę, a także załączać atrakcyjne zdjęcia. Serwis pozwala też na uczestnictwo w grupach, gdzie możemy włączać się do dyskusji, promując w ten sposób firmę i budując wizerunek eksperta. Warto pomyśleć także o stworzeniu własnej grupy, która będzie dotyczyć naszej branży. Instagram stworzony jest natomiast do udostępniania zdjęć i krótkich video. Treści mogą dotyczyć naszych produktów i jeżeli umieścimy je w atrakcyjnym kontekście, mają szansę zainteresować użytkowników. Dobrym pomysłem jest także dokumentowanie życia firmy. Jeżeli na zdjęciach pojawiać się będą jej pracownicy, użytkownicy dostrzegą „ludzkie oblicze” marki...

Jak nazwa.pl stworzyła najszybszy hosting w Polsce
26 maja 2020

Jak nazwa.pl stworzyła najszybszy hosting w Polsce

Hosting nazwa.pl po wymianie serwerów bije rekordy szybkości działania, niezależnie od wybranych metod testowania. W nowych... Hosting w nazwa.pl po wymianie serwerów bije rekordy szybkości działania, niezależnie od wybranych metod testowania. W nowych serwerach nazwa.pl procesory Intel Xeon taktowane zegarami do 5 GHz wykonują operacje dwa razy szybciej od serwerów konkurencji, a dyski Intel Optane zapewniają dziesięciokrotnie szybszy dostęp do danych w porównaniu do dysków NVMe SSD, używanych przez inne firmy hostingowe. Tajemnica sukcesu kryje się jednak również gdzie indziej. Aby zapewnić na stałe tak wysokie parametry szybkości działania, konieczne było zastosowanie technologii CloudHostingu, gwarantującej, że na serwerach nazwa.pl nigdy nie będzie dochodziło do przeciążeń. Technologia CloudHosting dynamicznie przypisuje obsługę danej strony WWW do najmniej obciążonego serwera w klastrze, monitorując co jedną dziesiątą sekundy stan każdego z nich i podejmując automatycznie decyzje o przeniesieniu obsługi danej strony WWW na inny serwer. Wszystko to dzieje się w okamgnieniu, zapewniając, że każda strona WWW działa z pełną szybkością niezależnie od pory dnia i nocy, a wszystkie serwery są obciążone na jednolitym poziomie. „Technologia CloudHostingu to oprócz najszybszego sprzętu serwerowego w Polsce największa przewaga konkurencyjna nazwa.pl. Podczas gdy w innych firmach słyszy się o przeciążeniu serwerów w czasie godzin szczytu, na hostingu w nazwa.pl taki problem nie występuje. Każda strona WWW działa tak samo szybko w czasie dnia i nocy” – powiedział Krzysztof Cebrat, prezes zarządu nazwa.pl...

nazwa.pl spełniła obowiązki Operatora Usługi Kluczowej dla cyberbezpieczeństwa Polski
11 lutego 2020

nazwa.pl spełniła obowiązki Operatora Usługi Kluczowej dla cyberbezpieczeństwa Polski

Uznanie w 2019 roku nazwa.pl przez Ministerstwo Cyfryzacji za Operatora Usługi Kluczowej dla cyberbezpieczeństwa... Uznanie w 2019 roku nazwa.pl przez Ministerstwo Cyfryzacji za Operatora Usługi Kluczowej dla cyberbezpieczeństwa Polski stanowiło zobowiązanie dla firmy do wypełnienia najwyższych standardów organizacyjnych i technicznych związanych ze świadczonymi usługami. Spełnienie ich przez nazwa.pl, poświadczone niezależnym audytem wykonanym przez PBSG, stanowi gwarancję bezpieczeństwa dla klientów największego w Polsce usługodawcy w obszarze rejestracji domen i hostingu. Spełnienie wyśrubowanych norm, które określiła ustawa o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, stanowi dla klientów nazwa.pl potwierdzenie najwyższego poziomu usług świadczonych przez spółkę. Szczegółowa ocena, której podlegały systemy informatyczne, dokumentacja oraz stosowane procedury, trwała blisko rok. Firma nazwa.pl wypełniła wszystkie wymogi stawiane jej przez resort cyfryzacji, uzyskując pozytywny wynik audytu przeprowadzonego przez poznańskiego audytora PBSG SA. Uznanie nazwa.pl za Operatora Usługi Kluczowej dla cyberbezpieczeństwa Polski potwierdziło wiodącą pozycję firmy na rynku usług cyfrowych w Polsce. Spełniając wymogi ustawy o cyberbezpieczeństwie Polski, nazwa.pl daje klientom kolejny powód do wybrania jej oferty, na rynku wielu konkurujących ze sobą dostawców usług rejestracji domen i hostingu...
jak sprawdzić zabezpieczenia stron www?
27 lutego 2019

Jak sprawdzić zabezpieczenia strony WWW?

Każdy ma świadomość, że prowadząc e-biznes, należy zachować najwyższe standardy bezpieczeństwa. Jakie zabezpieczenia są... Każdy ma świadomość, że prowadząc e-biznes, należy zachować najwyższe standardy bezpieczeństwa. Jakie zabezpieczenia są najbardziej optymalne i jak chronią użytkownika? Obecnie na rynku dostępnych jest wiele rozwiązań technologicznych, które mają podnosić bezpieczeństwo w sieci, jednak jak sprawdzić, które kompleksowo chronią domenę? Każdy użytkownik może sam sprawdzić najbardziej rozpowszechnione zabezpieczenie, czyli obecność certyfikatu szyfrującego. Zielona kłódka, która wyświetla się w pasku przeglądarki świadczy o tym, że dane przesyłane za pomocą tej witryny są szyfrowane. Od lipca ubiegłego roku strony niezabezpieczone odpowiednim certyfikatem szyfrującym są oznaczane jako niebezpieczne. Takie ostrzeżenie wprowadzili czołowi dostawcy przeglądarek internetowych, czyli Google i Mozilla. Jednak szyfrowanie transmisji danych to tylko jeden z elementów wpływających na poziom zabezpieczeń. Część z rozwiązań równie ważnych jak certyfikat SSL nie jest już w tak prosty sposób możliwa do zweryfikowania. Prowadzenie działalności w sieci – zarówno e-sklepu, jak również podstawowej, informacyjnej strony WWW – wymaga od użytkownika dbałości o najmniejszy szczegół. Braki w zabezpieczeniach mogą powodować nieodwracalne skutki, które ciężko jest naprawić. Dotyczy to przede wszystkim wiarygodności wśród odbiorców. Zaufanie klientów wystawione na próbę, nawet jeden raz, może trwale zachwiać wizerunek firmy...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(246)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(70)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(168)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.