Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Lider hostingu w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
    • test2speed.pl Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Cloud Backup abonamentowy
    • Cloud Backup
    Cloud Backup za użycie
    • Cloud Backup Pay-Per-Use
    Bezpieczeństwo hostingu
    • Kopia zapasowa danych na CloudHostingu
    • Odzyskaj dane z serwera korzystając z Usług IT

    Technologie w Cloud Backup: szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania plików z kopii
    do 90 dni wstecz, harmonogram tworzenia kopii bezpieczeństwa, deduplikacja plików.

  • Domeny
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukaj domenę
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Usługi dla domen
    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
    • DNSSEC
  • Poczta
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Migracja
    • Przenieś pocztę na CloudMail
    Opcje
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT
  • Hosting
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Hosting za użycie z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Hosting abonamentowy z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Hosting Pay-Per-Use
  • WordPress
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    WordPress z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WordPress
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-Sklep
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rozwiązania e-commerce z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w największych miastach w Polsce oraz w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • CDN nazwa.pl Polska
    • CDN nazwa.pl Europa
    • CDN nazwa.pl World
  • VPS
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 250 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu EPIX (Warszawa, Katowice, Poznań), TPIX, PLIX, Thinx, POZIX, WRIX, CIX oraz ESpanix i AMS-IX

  • SSL
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Opcje
    • Usługi IT
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – od 5 zł | eu – od 5 zł | com – od 40 zł
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 29 kwietnia 2021

Czym jest transformacja cyfrowa i dlaczego warto ją przeprowadzić?

Tagi: backup CDN Cloud Backup CloudHosting hosting
Czym jest transformacja cyfrowa i dlaczego warto ją przeprowadzić? | nazwa.pl

Dla konsumentów i dużej części firm wykorzystywanie technologii cyfrowych jest oczywistością. Organizacje, które opierają się wciąż na tradycyjnych, analogowych rozwiązaniach, ryzykują rozminięciem się z potrzebami rynku oraz pozostaniem w tyle za konkurencją. Dlatego też coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na transformację cyfrową. Na czym ona polega i jakie są jej zalety?

Co to jest transformacja cyfrowa?

Transformacja cyfrowa (DT) oznacza wdrożenie technologii cyfrowej we wszystkich obszarach działalności firmy. Prowadzi to do znacznej zmiany sposobu jej funkcjonowania w większości obszarów. Trzeba tutaj zaznaczyć, że DT nie jest tym samym co cyfryzacja czy digitalizacja, chociaż są to elementy niezbędne, aby mogła zajść transformacja.

Cyfryzacja jest procesem przeniesienia wszystkich danych z formy dokumentów fizycznych na postać cyfrową. Digitalizacja oznacza z kolei wykorzystywanie cyfrowych informacji w sposób optymalizujący pracę.

DT natomiast to całkowita zmiana w sposobie prowadzenia firmy i oparcie jej na technologii cyfrowej. Wymaga to dogłębnej analizy wszystkich aspektów działalności organizacji, by określić, które z nich można udoskonalić w trakcie tego procesu.

Transformacja cyfrowa obejmuje wiele poziomów działalności organizacji, począwszy od zmiany sposobu pracy zatrudnionych w niej osób, poprzez modyfikacje procesów biznesowych czy wdrożenie nowych metod gromadzenia, analizowania i wykorzystywania danych. Cyfrowa rewolucja w firmie wymaga radykalnych środków i eksperymentowania. Rekonstruuje się znane procesy biznesowe, co jest niezwykle trudne i może czasowo zakłócić funkcjonowanie firmy. DT to jednak obecnie konieczność. Organizacja, która nie wykorzystuje w pełni nowych technologii, skazana jest zazwyczaj na stagnację i pozostawanie coraz dalej w tyle za konkurentami. Traci szansę na dokonywanie innowacji oraz doskonalenie produktów i usług, a także na zoptymalizowanie swojego działania.

Dlaczego zdecydować się na transformację cyfrową?

Dlaczego zdecydować się na transformację cyfrową | nazwa.pl

  • Wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów

Dzisiejszy konsument na co dzień używa technologii cyfrowych: smartfonów, aplikacji, usług VOD, komunikatorów czy social mediów. Nieustanny kontakt z innowacjami sprawia, że staje się on coraz bardziej do nich przyzwyczajony, a to przekłada się na jego oczekiwania wobec usługodawców. Tym samym firmy, które nie wykorzystują aktualnych trendów, rozmijają się z wymogami coraz bardziej cyfrowego świata.

Z tego względu konieczne jest czynienie zadość oczekiwaniom klientów i wyjście im na przeciw. Technologiczni giganci prześcigają się w dostarczaniu konsumentom wciąż nowych rozwiązań, a na rynku nie brakuje również pomysłowych startupów. Coraz powszechniejsze staje się choćby wykorzystywanie uczenia maszynowego, jak również  przetwarzanie dużych zborów danych (Big Data) w celu lepszego poznania wymagań dzisiejszego konsumenta.

Firma, która tkwi w erze analogowej, nieuchronnie zostanie uznana za archaiczną i nienadążająca za potrzebami swoich klientów. Dzisiaj rzeczą podstawową jest wdrażanie wygodniejszych i szybszych kanałów cyfrowych, a także sięganie po rozwiązania, które zoptymalizują pracę przedsiębiorstwa. Celem pozostaje nie tylko doścignięcie, lecz również uczestnictwo w nieustannej technologicznej rewolucji.

  • Większa efektywność pracowników i nowe warunki pracy

Transformacja cyfrowa polega m.in. na automatyzacji procesów. Sprawia to, że pracownicy mogą szybciej wykonywać swoje zadania, gdyż są zwolnieni od wykonywania niepotrzebnych czynności. Znacząco zwiększa się ich produktywność, co owocuje wzrostem zysków organizacji.

Automatyzacja może dotyczyć również takich działów, jak finanse czy HR. Optymalizuje to pracę w takich obszarach, jak listy płac czy inne rozliczenia, dzięki czemu procesy te przebiegają znacznie szybciej i efektywniej.

DT to także lepsza współpraca pomiędzy działami, co prowadzi do wzrostu wydajności organizacji. Zespoły są w stanie sprawnie komunikować się między sobą, wymieniając kluczowe informacje. Pomocne mogą tu być rozwiązania chmurowe i współdzielenie plików.

Transformacja cyfrowa jest także koniecznym warunkiem przejścia na pracę zdalną. Zjawisko to gwałtownie nabrało na sile w związku z pandemią koronawirusa, zmuszającą firmy do działań, dzięki którym pracownicy mogliby wykonywać swoje obowiązki z domu. Rozwiązanie to okazało się na tyle efektywne, że wiele organizacji zakłada obecnie utrzymanie w dużym zakresie tego modelu działania, nawet gdy epidemia się skończy.

  • Korzyści z dużych zbiorów danych (Big Data)

Dzięki Big Data możliwe jest analizowanie danych na temat klientów i ich transakcji. Przewiduje się w ten sposób także trendy konsumenckie. Duże zbiory danych powszechnie przetwarzają technologiczni giganci, jak Facebook czy Google. Korzyść z nich może odnieść jednak każdego rodzaju większa organizacja.

Wykorzystywanie Big Data daje firmom dostęp do informacji pochodzących z różnych źródeł. Przetwarzanie ich pozwala dostosowywać usługi do potrzeb konsumentów, a także optymalizować procesy biznesowe. Możliwe jest również podejmowanie bardziej trafnych decyzji dzięki tworzeniu wiarygodnych analiz.

  • Wykorzystanie sztucznej inteligencji

Sztuczna inteligencja (AI) oraz uczenie maszynowe mogą być kluczem do automatyzacji działań firmy i zwiększenia satysfakcji konsumentów. Jednym z przykładów zastosowań tej technologii jest właśnie obsługa klienta.

Coraz powszechniej stosowane są np. chatboty oparte na AI, dzięki którym użytkownicy mogą być obsługiwani w sprawny i automatyczny sposób. Boty są w stanie szybko i kompetentnie odpowiadać na pytania klientów i przeprowadzać ich przez najważniejsze oraz najczęściej poruszane zagadnienia bez udziału pracownika.

Stosowanie sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego ma także coraz większe zastosowanie w cyberbezpieczeństwie. Dzięki tym technologiom możliwa jest skuteczniejsza ochrona infrastruktury informatycznej poprzez automatyczne monitorowanie oraz przewidywanie zagrożeń.

Transformacja cyfrowa – wyzwanie, które należy podjąć

Transformacja cyfrowa – wyzwanie, które należy podjąć | nazwa.pl

W dobie powszechnej obecności technologii cyfrowej pozostawanie przy tradycyjnych, analogowych metodach pracy może prowadzić do wielu negatywnych skutków. Firma staje się mniej efektywna, pracownicy poświęcają więcej czasu na codzienne zadania, a procesy biznesowe nie są zoptymalizowane.

Organizacja przede wszystkim traci szansę na dotrzymanie kroku konkurencji, która już weszła w erę cyfrową. Nie realizuje też potrzeb i oczekiwań konsumentów, powszechnie już korzystających z dobrodziejstw nowych technologii. Firma ogranicza również swoją innowacyjność, przez co może narazić się na poważne straty.

Z tych powodów warto podjąć wyzwanie i przeprowadzić transformację cyfrową, mimo że wiąże się to z gruntowną reorganizacją przedsiębiorstwa. Najpewniej DT jest i tak nieunikniona dla każdej organizacji, a rozpoczęcie procesu jak najszybciej sprawi, że w krótszym czasie będziemy mogli zacząć korzystać z jej pozytywnych efektów.

Usługi IT na nowe wyzwania

Skuteczne przeprowadzenie rewolucji cyfrowej w firmie, w odniesieniu do sposobu docierania do klientów i prezentacji oferty, wymaga postawienia na rozwiązania, które przede wszystkim maksymalizują szybkość działania stron i zapewnią bezpieczeństwo organizacji.

Mówiąc  o stronach internetowych, należy wskazać na usługi CloudHosting z CDN nazwa.pl, które są dedykowane dla wszystkich przedsiębiorstw, niezależnie od ich wielkości. Hosting nazwa.pl oparty o technologię chmury obliczeniowej, dzięki czemu strony WWW i sklepy internetowe otwierają się błyskawicznie. Z kolei CDN nazwa.pl, którego węzły rozmieszczone są na całym świecie, pozwala skrócić fizyczną odległość między użytkownikiem odwiedzającym stronę, a serwerem WWW. Przekłada się to na dodatkowy wzrost szybkości wczytywania stron internetowych i wpływa pozytywnie na ich pozycję w Google.

Mówiąc o transformacji nie sposób pominąć aspektu właściwego zabezpieczania istotnych dla firm danych. Mogą być to umowy, raporty, bilanse, akta pracownicze i inne istotne dokumenty, których utrata mogłaby być tragiczna w skutkach dla przedsiębiorstwa. Doskonałą formą zabezpieczenia istotnych plików znajdujących się na firmowych komputerach jest usługa Cloud Backup od nazwa.pl. W przypadku nagłej awarii komputera, kradzieży firmowego laptopa czy ataku hakerskiego typu ransomware, dokumenty będzie można przywrócić dosłownie w kilka chwil.

Zachęcamy do przeprowadzenia transformacji cyfrowej w oparciu o niezawodne usługi nazwa.pl!


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • nazwa.pl w 2021 roku wyda ponad 12 milionów złotych na innowacje
  • Cloud Backup z wyróżnieniem Sprawdzony Produkt od redakcji PC World
  • nazwa.pl rozwija Cloud Backup wspólnie z Klientami!
  • nazwa.pl liderem rynku hostingowego w Polsce!

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
25 lat nazwa.pl
14 kwietnia 2022

25 lat nazwa.pl

14 kwietnia 1997 roku rozpoczęła się historia nazwa.pl. Dziś mija 25 lat od tej daty. Rozwój technologiczny... 14 kwietnia 1997 roku rozpoczęła się historia nazwa.pl. Dziś mija 25 lat od tej daty. Rozwój technologiczny, który przez ten czas mieliśmy wszyscy okazję obserwować, był i jest ogromny. Dlatego każdego dnia w nazwa.pl wyznaczamy sobie nowe cele, które chcemy dla Was realizować. Nigdy nie staliśmy w miejscu, już od pierwszego dnia rozwijamy dla Was naszą ofertę. Jesteśmy dumni, że już przez ćwierć wieku nieprzerwanie obdarzacie nas swoim zaufaniem. Nowoczesne rozwiązania CloudHosting, bezpieczna poczta CloudMail, wygodna aplikacja umożliwiająca wykonywanie kopii danych z komputera Cloud Backup, sieć CDN w Polsce, szybkie serwery VPS w chmurze wysokiej dostępności, bezpieczne certyfikaty SSL z kodowaniem ECDSA, to tylko niektóre z usług, jakie oferujemy i jakie dobrze znacie. Każdy kolejny rok przynosił i przynosi nowości, które mają na celu z jednej strony ułatwiać Wam pracę, a z drugiej wspierać Was w osiąganiu zamierzonych celów. To właśnie Wy, nasi Klienci i użytkownicy naszych usług, inspirujecie nas do ciągłego rozwoju i wdrażania nowoczesnych technologii. Minione 25 lat to nie tylko liczba, to historia spółki nazwa.pl, którą razem tworzymy! Nie zdradzając szczegółów, już teraz chcielibyśmy przekazać, że w najbliższym czasie mile zaskoczymy Was nowymi rozwiązaniami, które idealnie wpisują się w trend współczesnego świata. Bo w nazwa.pl chcemy swoją ofertą jak najlepiej odpowiadać na potrzeby naszych Klientów. Zawsze jesteśmy otwarci na każdy głos z Waszej strony, 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku. I możecie być pewni, że to się nigdy nie zmieni...
Nowy Rok na świecie - najciekawsze tradycje | nazwa.pl
31 grudnia 2021

Nowy Rok na świecie – najciekawsze tradycje

Sposób, w jaki obchodzi się Sylwestra i Nowy Rok, ma swoje cechy wspólne na całym świecie – jest to często... Sposób, w jaki obchodzi się Sylwestra i Nowy Rok, ma swoje cechy wspólne na całym świecie – jest to często wielka, całonocna impreza, podczas której ludzie świętując, jednoczą się i wyrażają nadzieję na „jeszcze lepsze jutro”. W zależności od kraju zauważyć można różne zwyczaje, charakterystyczne dla danej kultury. Przyjrzyjmy się tym najbardziej interesującym. Co na stole (i pod łóżkiem)? Ponieważ Sylwester oznacza dla świata wspólne, domowe przyjęcia lub większe zabawy, istotne są spożywane wtedy posiłki. Potrawy, które pojawiają się na stole, są często symboliczne, a ich zjedzenie ma przynieść szczęście. Temu służy winogronowy zwyczaj kultywowany w Hiszpanii. O północy mieszkańcy półwyspu biorą do ust jedno winogrono wraz z każdym uderzeniem zegara. Służy to oczywiście osiągnięciu pomyślności w kolejnym roku, a w przeszłości miało na celu także przynieść sukces plantatorom winogron, którzy ten zwyczaj wymyślili i spopularyzowali. Zabawie towarzyszą także owoce w formie przetworzonej, jak na przykład słynne wino musujące Cava. Na Filipinach, niegdyś kolonii hiszpańskiej, także spożywa się winogrona, chociaż w cenie są wszystkie okrągłe owoce. Symbolizują one monety i powinno ich być na stole dwanaście. W Kolumbii pomyślność w kwestiach finansowych bada się za pomocą… ziemniaków. Kładzie się je pod łóżkiem – jeden nieobrany, drugi w połowie obrany, trzeci bez skórki...
Nowy węzeł CDN nazwa.pl w Hiszpanii
27 maja 2021

Nowy węzeł CDN nazwa.pl w Hiszpanii

Flamenco, sjesta czy byk Toro Bravo to charakterystyczne symbole Hiszpanii, kraju gdzie nazwa.pl właśnie uruchomiła... Flamenco, sjesta czy byk Toro Bravo to charakterystyczne symbole Hiszpanii, kraju gdzie nazwa.pl właśnie uruchomiła swój najnowszy węzeł sieci dystrybucji CDN. Usytuowane w Madrycie serwery CDN nazwa.pl oraz bezpośredni dostęp do węzła wymiany ruchu międzyoperatorskiego ESPANIX zapewniają błyskawiczne otwieranie stron WWW dla użytkowników Półwyspu Iberyjskiego. Serwery CDN nazwa.pl w Madrycie Hiszpania to znany i lubiany kierunek wyjazdów wakacyjnych, często wybierane miejsce emigracji Polaków, jak i ważny partner handlowy Polski. Nie dziwi więc fakt, że polskojęzyczne strony umieszczone na hostingu w nazwa.pl są tak często odwiedzane przez użytkowników z Półwyspu Iberyjskiego. Duża odległość od serwerów w Warszawie sprawia jednak, że ta sama strona przy połączeniu z Hiszpanii otwiera się dwa razy wolniej niż gdziekolwiek w Polsce. Ale to już przeszłość. Od teraz wszystkie strony WWW umieszczone na hostingu w nazwa.pl, dzięki serwerom CDN, które przechowują kopie statycznych elementów serwisów, będą otwierały się z porównywalną szybkością co w Polsce. Bezpośredni dostęp do węzła wymiany ruchu międzyoperatorskiego ESPANIX zapewnia, że informacje z serwerów CDN nazwa.pl do sieci hiszpańskich przekazywane są w czasie poniżej 1 ms, czyli krócej niż trwa mrugnięcie okiem. CDN nazwa.pl dostępny automatycznie i za darmo CDN nazwa.pl działa automatycznie dla każdego serwisu aktywowanego na usługach CloudHosting nazwa.pl. Automatyczna dystrybucja treści nie wymaga żadnych dodatkowych działań z Twojej strony, a nad poprawnym działaniem całego systemu od początku do końca czuwa nazwa.pl. Automatyczna dystrybucja treści...
Jak przygotować stronę do wyszukiwania głosowego? | nazwa.pl
18 marca 2021

Jak przygotować stronę do wyszukiwania głosowego?

Wyszukiwanie głosowe stało się rosnącym trendem. Użytkownicy korzystają z niego coraz częściej, używając w tym celu... Wyszukiwanie głosowe stało się rosnącym trendem. Użytkownicy korzystają z niego coraz częściej, używając w tym celu smartfonów czy inteligentnych głośników. Jak sprawić, by strona była przyjazna asystentom głosowym? Dlaczego wyszukiwanie głosowe? Użytkownicy z dużym zainteresowaniem przyjęli narzędzia, które pozwalają im przeszukiwać witrynę za pomocą głosu i coraz częściej z nich korzystają. Popularność Asystenta Google czy Apple Siri wynika z wygody, która się wiąże z używaniem tej technologii. Dzięki niej użytkownik nie musi poświęcać czasu na wpisywanie zapytania, wystarczy, że powie np. „OK Google”. Według firmy Gartner w 2020 roku aż 30% procent wszystkich wyszukiwań będzie się odbywać bez wykorzystania ekranu urządzenia. Sprzyja temu także rosnąca liczba urządzeń, które pozwalają na tego typu interakcje. Powszechne stały się już inteligentne głośniki, którym w każdej chwili można zadać pytanie. Do końca 2020 ma być ich już na rynku ponad 22 miliony. Wyszukiwanie głosowe różni się jednak od tradycyjnego. Użytkownicy często korzystają z niego podczas wykonywania codziennych czynności, dlatego oczekują natychmiastowej i trafnej odpowiedzi. Ponadto używają innego rodzaju zapytań. Wymaga to odpowiednio zaprojektowanego interfejsu użytkownika. Jak zoptymalizować stronę do obsługi wyszukiwania głosowego? Używaj słów kluczowych z długiego ogona Użytkownicy komunikują się z asystentami głosowymi w sposób bardziej naturalny...
jak używać kodów rabatowych i zniżek
21 stycznia 2020

Jak używać zniżek, rabatów i kodów rabatowych

Cena jest jednym z najważniejszych kryteriów, którym kierują się konsumenci, wybierając sklep internetowy. Dlatego też znaczenie... Cena jest jednym z najważniejszych kryteriów, którym kierują się konsumenci, wybierając sklep internetowy. Dlatego też znaczenie ma nie tylko odpowiednia polityka cenowa w przypadku cen regularnych, ale też prowadzenie okresowych akcji rabatowych. Jak powinny wyglądać? E-mail marketing Marketing za pomocą e–maili jest niezwykle skutecznym narzędziem zwiększenia sprzedaży. Poprzez spersonalizowane wiadomości można trafić do wyselekcjonowanej grupy odbiorców. E–maile mają bardziej osobisty charakter od nawet najlepiej targetowanych reklam, przez co są bardziej skuteczne i mogą służyć długofalowemu budowaniu relacji z klientem. Personalizacja mailingu polega nie tylko na zwracaniu się do klienta po imieniu, ale przede wszystkim na skrojonych pod niego ofertach. Narzędziem do tego mogą być właśnie zindywidualizowane rabaty. Co wpływa na skuteczność rabatów w mailingu? Nie wystarczy zaoferować klientowi rabat. Należy to zrobić w sposób, który zmaksymalizuje szansę na to, że obdarowany skorzysta z oferty. Ostatecznie rabat nie jest jednak propozycją odebrania towaru za darmo — za daną rzecz klient musi zapłacić, na co niekoniecznie się zgodzi (tym bardziej, jeśli nie chodzi o produkt, którego w danej chwili potrzebuje)...
CDN - Content-Delivery-Network
13 sierpnia 2018

Content Delivery Network – sprawdź, na czym polega i czy warto w niego zainwestować!

Każdy twórca treści, który dzieli się swoim contentem z innymi za pomocą własnej strony internetowej, zmaga się czasem z... Każdy twórca treści, który dzieli się swoim contentem z innymi za pomocą własnej strony internetowej, zmaga się czasem z ograniczeniami wynikającymi z parametrów usług sieciowych. Strony WWW nierzadko bardzo długo się ładują, co zniechęca część osób do przeglądania ich zawartości. Tracą oczywiście twórcy, ale i użytkownicy, którzy poszukują konkretnej treści. W takim wypadku dobrym pomysłem może być skorzystanie z CDN, czyli z Content Delivery Network. Obciążony serwer – przeszkoda dla użytkowników, robotów i twórcy Strony WWW odwiedzają zwykli użytkownicy, jak i Googleboty. Jeśli ładuje się zbyt wolno, jej osiągi zmniejszają się. To realne straty dla administratora strony, ale także np. dla użytkowników, którzy chcieli odwiedzić stronę w konkretnym celu. Jeśli sytuacja z powolnym ładowaniem strony i tym samym zbyt dużym obciążeniem serwera powtarza się za często, należy zastanowić się nad podjęciem konkretnych działań. Jednym z nich może być skorzystanie z Content Delivery Network, czyli CDN. Content Delivery Network: czym właściwie jest? Content Delivery Network to tak naprawdę sieć komputerów, które są wykorzystywane w celu zwiększenia szybkości dostarczania serwisów internetowych do użytkowników, czyli innymi słowy – do skrócenia czasu ładowania się strony WWW. Opóźnienie wynikające z dostarczania treści serwisów jest minimalizowane za pomocą przechowywania buforowanej zawartości na serwerach brzegowych w lokalizacjach punktu obecności jak najbliżej końcowych użytkowników...
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(163)
  • CDN(30)
  • WordPress(68)
  • e-Sklep(64)
  • Backup(24)
  • Poczta(24)
  • VPS(18)
  • Internet i technologia(141)
  • Webmastering(43)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Centrum Pomocy
  • Blog nazwa.pl
  • Testuj szybkość WWW
  • Szukaj w Centrum Pomocy
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Gwarancja nazwa.pl
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 tel. komórkowe
  • 801 33 22 33 tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Program Partnerski 50% prowizji

Twój unikatowy kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwi Twoim znajomym skorzystanie ze zniżki 20% na usługi nazwa.pl świadczone w Modelu Abonamentowym. Przekaż voucher z kodem lub link polecający i zyskaj stałe wynagrodzenie w wysokości 25% od każdej wpłaty za poleconą usługę. Kod rabatowy na voucherze i w  linku polecającym jest wielorazowego użytku, dlatego możesz go przekazać dowolnej liczbie osób.

ISO
© 2022 nazwa.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone