Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 16 września 2019

Jak powinien wyglądać mobilny sklep internetowy?

Tagi: blog CloudHosting e-sklep
sklep internetowy na mobile

Na rynku amerykańskim już 40% transakcji w sklepach internetowych wykonywanych jest przy użyciu urządzeń mobilnych i liczba ta wciąż rośnie. W Polsce jest to, co prawda, tylko 20%, ale niewykluczone, że niedługo zbliżymy się do tego wyniku. Czym powinien cechować się sklep internetowy, aby stać się przyjaznym środowiskiem zakupów dla (bądź co bądź) jednej piątej naszych klientów?

Standardem już stało się konstruowanie sklepów internetowych w technologii Responsive Web Design. Oznacza to, że witryna dostosowuje swój wygląd do ekranu urządzenia, na którym jest przeglądana. Nie tworzymy zatem osobnej, dostępnej pod innym adresem, wersji sklepu na urządzenia mobilne, ale nasza witryna po prostu jest do nich dostosowana.

Wszystkie zmiany sprawiające, że strona będzie bardziej przyjazna dla smartfonów, przysłużą się także jej wersji desktopowej. Sklep projektowany z myślą o urządzeniach mobilnych jest bowiem szybszy i bardziej funkcjonalny.

Szybkość

Trzeba pamiętać, że smartfony nie dysponują taką mocą obliczeniową jak komputery. Dlatego też jest szczególnie ważne, aby sklep działał wydajnie. Przeważająca większość użytkowników opuszcza witryny, jeśli te ładują się zbyt długo. Często też po to, by przejść do sklepu konkurencji.

Powolne uruchamianie się sklepu sprzyja nie tylko zwiększaniu się współczynnika odrzuceń (jest to procent klientów, którzy nie przeszli na kolejną stronę witryny), ale skutkuje też wysoką liczbą porzuconych koszyków. Oznacza to, że istnieją klienci, którzy zadali sobie trud robienia zakupów w mało wydajnym sklepie, ale w ich trakcie zwyczajnie „skończyła im się cierpliwość”.

Wydajny sklep w wersji mobilnej powinien się ładować maksymalnie 3 sekundy. Warto jednak starać się ten czas skrócić do minimum, ponieważ wg badań wraz z każdą sekundą oczekiwania na załadowanie się witryny satysfakcja klientów spada o 16%, a konwersja o 7%. Korzystając z wydajnego sklepu, klienci chętniej przeglądają ofertę i dodają do koszyków więcej produktów, no i oczywiście większa ich liczba finalizuje transakcję.

Oczywiście nie mamy wpływu na wszystkie czynniki sprawiające, że na urządzeniu mobilnym użytkownika sklep działa wolno. Może to wynikać z parametrów sprzętu lub niskiej prędkości sieci. Jednakże ze swojej strony powinniśmy dołożyć wszelkich starań, aby witryna była jak najbardziej wydajna — pozbawiona elementów niepotrzebnego kodu, dobrze wykorzystująca cache oraz ze zoptymalizowanymi zdjęciami. Warto także zrezygnować z niepotrzebnych elementów graficznych, redukując ich liczbę do tych, które są naprawdę niezbędne w procesie zakupowym.

Aby sprawdzić szybkość działania naszej strony, możemy skorzystać z narzędzia stworzonego przez Google – Think with Google. Pokaże nam ono, jaki jest średni czas ładowania się strony przy użyciu sieci 3G, ilu procentowo klientów możemy tracić ze względu na małą wydajność witryny oraz jak wygląda jej szybkość działania na tle najlepszych stron w danej branży. Narzędzie podpowie także, w jaki sposób można przyspieszyć działanie sklepu, wskazując na konkretne możliwe do optymalizacji elementy oraz wyświetlając, o ile szybciej będzie ładowała się witryna, jeśli zastosujemy się do wskazówek.

Funkcjonalność

Wg Google aż dwie trzecie klientów opuszcza sklep przed sfinalizowaniem transakcji, jeśli dzieli ich od niej zbyt wiele kroków. Dlatego tak ważne jest, by zadbać o funkcjonalność strony, a szerzej o jej UX (User Experience).

Przede wszystkim klient powinien bez problemu dostrzec elementy umożliwiające zapoznanie się z ofertą i dokonanie zakupu. Trzeba pamiętać, że smartfony dysponują niewielkim, w porównaniu z komputerem, ekranem i zapoznanie się z taką samą ilością treści wymaga od użytkownika urządzenia mobilnego często wielokrotnego przewinięcia ekranu. To z kolei skutecznie zniechęca do kontynuowania zakupów.

W dobrze zaprojektowanym sklepie mobilnym klient ani przez moment nie zastanawia się, jak wykonać kolejne kroki prowadzące do zakupu. Trafiając na stronę główną, jest w stanie od razu zobaczyć, czy w ofercie sklepu znajdują się interesujące go kategorie rzeczy oraz może je z łatwością przeglądać. Przyciski umożliwiające dodanie produktów do koszyka są wyraźnie widoczne, a formularze jak najkrótsze. Sklep w swoim layoucie nie różni się także radykalnie od innych sklepów branży, aby klient mógł znaleźć potrzebne elementy w miejscach, do których jest przyzwyczajony.

Pomocne w nawigacji są np. breadcrumbs, czyli tekstowe linki znajdujące się u góry strony. Wyświetlają one nazwę podstrony, na której znajduje się użytkownik oraz linkują do nadrzędnych podstron. Pozwala to w łatwy sposób zorientować się w strukturze strony i wrócić np. ze strony produktu do strony kategorii.

Projektując przyciski CTA (Call to Action — wezwania do działania), takie jak „dodaj do koszyka”, trzeba pamiętać, że kliknięcie w smartfonie jest mniej precyzyjne niż na komputerze, ponieważ używane są palce, a nie myszka. W związku z tym przyciski powinny być odpowiednio duże, z większymi odstępami między nimi.

Kluczowe znaczenie dla satysfakcji użytkowników, a co za tym idzie zmniejszenia liczby porzuconych koszyków, jest umożliwienie klientom łatwego dokonania płatności. Warto w tym celu zintegrować sklep z takimi usługami, jak PayU, Google Pay czy Blik oraz umożliwić wygodny zakup za pomocą karty kredytowej.

Podsumowanie

Jedna piąta klientów polskich sklepów internetowych korzysta z nich za pomocą urządzeń mobilnych. Z tego powodu optymalizacja strony dla smartfonów bezpośrednio przekłada się na sprzedaż.

Mając na uwadze fakt, że smartfony nie dysponują taką mocą obliczeniową jak komputery, należy zadbać przede wszystkim o jak najlepszą wydajność sklepu. Jeśli czas oczekiwania na załadowanie się strony jest wyższy niż 3 sekundy, istnieje duża szansa, że użytkownik ją opuści. Dlatego warto badać prędkość działania witryny, rezygnować z elementów graficznych, które nie są niezbędne dla procesu zakupowego oraz optymalizować kod i zdjęcia.

Kolejnym kluczowym elementem jest funkcjonalność sklepu. Należy sprawić, aby robienie zakupów było jak najłatwiejsze poprzez wyraźne wskazywanie klientowi kolejnych kroków procesu. Moment, w którym zada on sobie pytanie „co mam zrobić dalej” jest też często chwilą, w której opuszcza sklep. Przeprowadzenie optymalizacji UX z myślą o smartfonach korzystne jest także dla desktopowej wersji sklepu, czyniąc go bardziej funkcjonalnym i użytecznym.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Skrypt Vanilla Benchmark do testowania szybkości hostingu | nazwa.pl
25 kwietnia 2023

Skrypt Vanilla Benchmark do testowania szybkości hostingu

Szybkość przetwarzania skryptów PHP na serwerze ma kluczowe znaczenie dla działania Twojej strony WWW... Szybkość przetwarzania skryptów PHP na serwerze ma kluczowe znaczenie dla działania Twojej strony WWW. Od niej zależy ile czasu upłynie zanim serwer rozpocznie wysyłanie strony do przeglądarki użytkownika. Aby porównać szybkość serwerów, można użyć narzędzia Vanilla Benchmark. Vanilla Benchmark to skrypt PHP, który wystarczy skopiować ze strony https://github.com/vanilla-php/benchmark-php/blob/master/benchmark.php, wgrać na serwer i uruchomić jak każdą inną stronę WWW. Jeżeli dodatkowo chcesz przetestować szybkość działania bazy danych, możesz skonfigurować połączenie do niej, edytując kod Vanilla Benchmark. Wyniki prezentowane są natychmiast w bardzo przystępny sposób. Poniżej zamieszczamy przeciętny rezultat, jaki osiągany jest na hostingu w nazwa.pl, na serwerach wyposażonych w procesory Intel Xeon E-2388G. Skrypt Vanilla Benchmark wykonuje w pętli wiele operacji typowych dla każdej strony typu WordPress, sklep, czy blog internetowy. Wynik całkowity prezentowany jest w ostatniej linijce. Im czas wykonania testu jest mniejszy, tym serwer jest szybszy i będzie sprawniej przetwarzał wszystkie inne skrypty PHP tworzące Twoją stronę. Szybkość firm hostingowych w 2022 roku W drugiej połowie 2022 roku za pomocą Vanilla Benchmark przetestowaliśmy szybkość działania serwerów w ośmiu największych firmach hostingowych w Polsce. Pomiary przeprowadzaliśmy co miesiąc, a wyniki możesz zobaczyć w poniższej tabeli...
Google Pay i Apple Pay – szybkość i wygoda w rozliczeniach z nazwa.pl!
14 października 2021

Google Pay i Apple Pay – szybkość i wygoda w rozliczeniach z nazwa.pl!

Dostępność wielu kanałów płatności, które umożliwiają szybkie i wygodne zakupy w Internecie... Dostępność wielu kanałów płatności, które umożliwiają szybkie i wygodne zakupy w Internecie, to coś, co doceniają klienci. Od dziś w nazwa.pl opłacisz swoje usługi za pomocą popularnych systemów płatności elektronicznych – Google Pay i Apple Pay, które odpowiadają obecnie za ponad 14% płatności realizowanych na rynku e-commerce! Równocześnie do banków, za pośrednictwem których zrealizujesz płatność szybkim i bezpiecznym przelewem on-line, dołączyły kolejne: Bank Pocztowy, Bank BPS, Volkswagen Bank, Noble Bank, Nest Bank, Toyota Bank, Envelo Bank oraz Bank Nowy BFG. Według raportu „Płatności cyfrowe 2020”, przygotowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej, w 2020 roku liczba transakcji przeprowadzona przez portfele płatnicze, takie jak Google Pay oraz Apple Pay, dynamicznie wzrosła. O ile jeszcze w 2019 roku ich udział stanowił łącznie 8% płatności, o tyle w kolejnym roku wartość ta uległa niemal podwojeniu i wyniosła aż 14%. Kupujący są otwarci na nowości i udogodnienia w procesie płatności. Obserwujemy rosnące zainteresowanie portfelami elektronicznymi, jak Apple Pay czy Google Pay, a także płatności tymi metodami stacjonarnie z wykorzystaniem wearables – głównie przez zegarki i opaski sportowe. Polacy cenią sobie szybkość i wygodę tego typu rozwiązań...
Jak nazwa.pl stworzyła najszybszy hosting w Polsce
26 maja 2020

Jak nazwa.pl stworzyła najszybszy hosting w Polsce

Hosting nazwa.pl po wymianie serwerów bije rekordy szybkości działania, niezależnie od wybranych metod testowania. W nowych... Hosting w nazwa.pl po wymianie serwerów bije rekordy szybkości działania, niezależnie od wybranych metod testowania. W nowych serwerach nazwa.pl procesory Intel Xeon taktowane zegarami do 5 GHz wykonują operacje dwa razy szybciej od serwerów konkurencji, a dyski Intel Optane zapewniają dziesięciokrotnie szybszy dostęp do danych w porównaniu do dysków NVMe SSD, używanych przez inne firmy hostingowe. Tajemnica sukcesu kryje się jednak również gdzie indziej. Aby zapewnić na stałe tak wysokie parametry szybkości działania, konieczne było zastosowanie technologii CloudHostingu, gwarantującej, że na serwerach nazwa.pl nigdy nie będzie dochodziło do przeciążeń. Technologia CloudHosting dynamicznie przypisuje obsługę danej strony WWW do najmniej obciążonego serwera w klastrze, monitorując co jedną dziesiątą sekundy stan każdego z nich i podejmując automatycznie decyzje o przeniesieniu obsługi danej strony WWW na inny serwer. Wszystko to dzieje się w okamgnieniu, zapewniając, że każda strona WWW działa z pełną szybkością niezależnie od pory dnia i nocy, a wszystkie serwery są obciążone na jednolitym poziomie. „Technologia CloudHostingu to oprócz najszybszego sprzętu serwerowego w Polsce największa przewaga konkurencyjna nazwa.pl. Podczas gdy w innych firmach słyszy się o przeciążeniu serwerów w czasie godzin szczytu, na hostingu w nazwa.pl taki problem nie występuje. Każda strona WWW działa tak samo szybko w czasie dnia i nocy” – powiedział Krzysztof Cebrat, prezes zarządu nazwa.pl...

rebranding - kiedy go przeprowadzić
3 marca 2020

Kiedy warto przeprowadzić rebranding?

Sukces firmy zależy w dużej mierze od tego, jak nasza marka postrzegana jest przez klientów. Trzeba pamiętać, że... Sukces firmy zależy w dużej mierze od tego, jak nasza marka postrzegana jest przez klientów. Trzeba pamiętać, że sprzedajemy bowiem nie tylko produkt, ale też jego wyobrażenie w umysłach odbiorców. Co jednak, jeśli nasza marka nie spełnia nadziei, jakie w niej pokładamy? Może wtedy czas na zmianę, czyli rebranding? Co to jest rebranding? Rebranding to zmiana wszystkich lub wybranych elementów marki w celu osiągnięcia lepszych rezultatów w sprzedaży i poprawy konkurencyjności firmy. Czasem jest to zmiana rewolucyjna, wraz z wprowadzeniem nowych produktów na rynek. Wtedy proces rebrandingu oznacza stworzenie nowej strategii marki i nowego sposobu komunikacji z klientami. Zdarza się także, że rebranding polega jedynie na zmianie nazwy i logo firmy. Ten proces również musi zostać poprzedzony kompleksowymi badaniami rynku (chyba że nasza firma nie ma jeszcze rozpoznawalnej marki). Nie można nazwać jednak rebrandingiem samego „odświeżenia” logo i zmiany jego estetyki. Tak więc ostatnie zmiany, np. w logo Google, związane z jego uwspółcześnieniem, to po prostu stosunkowo drobny „lifting”. Nie zmienia to faktu, że z tego typu liftingu wynikają duże zmiany związane z oznakowaniem produktów, biur czy placówek handlowych, dlatego jest to również poważna decyzja...
jak stworzyć landing page
24 października 2019

Jak stworzyć dobry landing page?

Landing page (inaczej strona lądowania) to jedyny sposób na uzupełnienie kampanii reklamowej. Odsyłanie użytkownika na... Landing page (inaczej strona lądowania) to jedyny sposób na uzupełnienie kampanii reklamowej. Odsyłanie użytkownika na stronę główną firmy sprawia, że ma on zbyt dużo możliwości wyboru oraz widzi nadmiar rozpraszających go elementów. Koniec końców opuszcza stronę. Jak zatem zaprojektować landing page, aby zmaksymalizować skuteczność kampanii? Jeden, wyraźny cel Tworząc landing page, powinniśmy najpierw zdefiniować cel projektowania strony. Innymi słowy, należy określić, jakich zachowań oczekujemy od klienta. Dopiero wtedy możemy zdefiniować sposób, w jaki doprowadzimy go do zamierzonego celu. Strona lądowania powinna być skoncentrowana na tylko jednym celu. Celem landing page jest jak najwyższa konwersja. Wyznaczenie stronie więcej niż jednego celu zmniejszy siłę jej działania, ponieważ przekaz się rozmyje. Spójność komunikacji między reklamą a landing page Landing page powinien być przedłużeniem treści reklamy lub wiadomości e-mail, za pośrednictwem których klient trafił na stronę. Każda wartość, którą w nich komunikujemy (np. rabat), powinna pojawić się także na stronie. Wszelka niekonsekwencja w przekazie zostanie od razu wychwycona przez klienta i może zostać uznana za brak wiarygodności oferty. Skutkiem będzie wysoki współczynnik odrzuceń strony...
przeprojektowanie sklepu
18 lipca 2019

Kiedy warto przeprojektować wygląd sklepu

Masz wrażenie, że strona Twojego sklepu już Ci się „opatrzyła”? Nic dziwnego, masz z nią kontakt na co dzień. Może Cię to skłonić... Masz wrażenie, że strona Twojego sklepu już Ci się „opatrzyła”? Nic dziwnego, masz z nią kontakt na co dzień. Może Cię to skłonić do decyzji o zmianie jej wyglądu, ale lepiej dwa razy się zastanów, zanim to zrobisz. Dowiedz się, jakie czynniki powinny mieć dla Ciebie znaczenie w kwestii layoutu sklepu i kiedy warto go przeprojektować. Czy powinno być ładniej? Widząc nowo powstające, konkurencyjne sklepy możesz czasem odnieść wrażenie, że Twój własny wygląda przy nich zwyczajnie „staro”. Jednak zmiana projektu na nowocześniejszy i bardziej zgodny z bieżącą modą, niekoniecznie jest dobrym pomysłem. Przyzwyczajenia klientów odgrywają bardzo dużą rolę w ich doświadczeniu zakupów, przez co radykalne zmiany layoutu są bardzo ryzykowne. Klient, wchodząc na Twoją stronę zamiast bezpiecznego, znajomego miejsca, zobaczy nagle nowe, obce środowisko. Jeżeli ponadto w jego pamięci nie ugruntowała się wystarczająco mocno nazwa Twojej marki, może uznać, że znalazł się w zupełnie innym sklepie. Dlatego za decyzją o zmianie layoutu nie powinny stać jedynie względy estetyczne. Co prawda klient może odbierać odświeżony sklep jako nowocześniejszy, ale to nie przyjemność obcowania z estetyczną stroną jest najważniejsza w doświadczeniu zakupowym. Liczy się przede wszystkim funkcjonalność witryny. Nie chcemy tu jednak zniechęcać Cię do przeprojektowania layoutu sklepu, jeśli pod względem estetycznym znacznie odbiega od tego, jak wyglądają witryny konkurencji. Dla UX, o którym poniżej, te walory również mają znaczenie. Na zmiany mające na celu...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(243)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(69)
  • Backup(27)
  • Poczta(37)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(168)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.