Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Monitoring
    • Monitoring WWW

    Monitoring WWW mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 20 sierpnia 2019

Działasz w branży nieruchomości? Marketing internetowy może Ci pomóc

Tagi: marketing reklama
marketing w branży nieruchomości

Reklama w branży nieruchomości to nie tylko billboardy. To prawda – bywają skuteczne, ale obecnie większość potencjalnych inwestorów szuka informacji na temat nowych możliwości w Internecie. Marketing internetowy skierowany do tej grupy przedsiębiorców pozwala skuteczniej do nich dotrzeć oraz jest łatwiejszy do ewaluacji. Jak go stosować w działaniach  dotyczących nieruchomości?

SEO przede wszystkim? Nie zawsze

Popularne jest przeświadczenie, że pozycjonowanie (SEO) jest podstawą działań marketingowych w internecie. I rzeczywiście, większość firm nie może się bez niego obyć. Jednak w branży nieruchomości działania SEO nie zawsze są dobrym pomysłem. Wszystko zależy od tego, jak długo trwa nasza inwestycja mieszkaniowa.

Odbierz Voucher na CloudHosting z CDN w Polsce
Odbierz Voucher na CloudHosting z CDN w Polsce i aktywuj serwer aż 80% taniej! Pobierz Voucher

Pozycjonowanie jest procesem, który wymaga czasu. Aby znaleźć się wysoko w wynikach wyszukiwania na bardziej popularne frazy, trzeba prowadzić działania minimum kilka miesięcy. A frazy, które interesują np. inwestorów mieszkaniowych, należą właśnie do często wyszukiwanych słów kluczowych (chyba że prowadzimy sprzedaż w mało popularnej lokalizacji). Ponadto trzeba w ich przypadku konkurować z serwisami ogłoszeniowymi, co sprawia, że awansowanie do pierwszej dziesiątki w wyszukiwaniach Google nieraz graniczy z niemożliwością.

Ponadto pozycjonowanie jest najskuteczniejsze, gdy regularnie tworzymy treści, ponieważ mechanizmy Google preferują serwisy z często aktualizowanym contentem. Nie jest to łatwe, gdy jesteśmy deweloperem. Najlepsze rozwiązanie, czyli prowadzenie bloga, wymaga w tej dziedzinie dużej pomysłowości, aby treści nie zostały uznane przez klientów za pisane „na siłę”. Jeśli decydujemy się na działania content marketingowe, musimy zadbać o tworzenie i udostępnianie interesujących treści lifestylowych dotyczących np. urządzania wnętrz czy kupna mieszkań.

Oprócz kwestii konkurencyjności fraz, które nas interesują, podstawowe znaczenia ma czas, przez jaki prowadzimy działania sprzedażowe. Jeżeli inwestycja trwa dłużej, pozycjonowanie ma większy sens. Warto o nim pomyśleć także wtedy, gdy w danym mieście inwestujemy regularnie.

Marketing tego typu może być również opłacalny w przypadku wynajmowania mieszkań czy powierzchni biurowych (np. przestrzeni coworkingowych). W tym przypadku może mieć miejsce rotacja klientów, wobec czego sprzedaż trwa dłużej, niż w przypadku, kiedy prowadzona jest inwestycja deweloperska.

Skuteczna reklama Google

Dużo lepszym pomysłem jest prowadzenie działań reklamowych w Google, czyli AdWords. W tym przypadku dzięki zainwestowaniu odpowiednich środków link do naszej strony może pojawiać się ponad wynikami wyszukiwania na daną frazę.

Decydując się na marketing w Google najlepiej powierzyć go wyspecjalizowanej agencji. Skuteczne AdWords wymagają odpowiedniej wiedzy oraz kompetentnego monitorowania kampanii, by w razie potrzeby, elastycznie ją dostosowywać. Należy także trafnie sformułować przekaz reklamowy, aby osiągnąć jak najlepsze rezultaty.

Skutecznym działaniem jest także wyświetlanie reklam banerowych i kontekstowych w sieci Google AdSense. Oznacza to, że nasz content pojawi się na stronach partnerskich programu (czyli różnych stronach internetowych), co można wykorzystać także do remarketingu.

Remarketing to wyświetlanie reklam użytkownikom, którzy już odwiedzili naszą stronę, ale chcielibyśmy, aby na nią wrócili i dokonali zakupu. Potencjalny klient po opuszczeniu witryny jest śledzony za pomocą plików cookie, przez co reklamy naszej witryny „podążają za nim”, gdy odwiedza strony uczestniczące w programie AdSense. Dzięki temu możemy „przypomnieć mu” naszą witrynę i być może skłonić do skorzystania z oferty.

Targetowane reklamy na Facebooku

Dobrym sposobem na dotarcie do klientów są też reklamy na Facebooku. Ich zaletą jest bardzo precyzyjne targetowanie, dzięki czemu możemy łatwiej trafić do osób, które mogą być zainteresowane naszą ofertą.

W Facebook Ads możemy określić wiele kryteriów, na podstawie których reklama będzie wyświetlana wybranym użytkownikom. Są to między innymi zainteresowania, dane demograficzne, status związku czy wykształcenie. Sprecyzować można również lokalizację, także na podstawie miejsca, w którym znajduje się w danych momencie użytkownik korzystający z serwisu.

Podobnie jak w przypadku AdWords, decydując się na Facebook Ads najlepiej zdać się na ekspertyzę wyspecjalizowanej agencji. Powinna ona mieć odpowiednie kompetencje, aby tworzyć trafne kreacje reklamowe i optymalnie konfigurować targetowania. Należy także dostosowywać egzekwowane działania do wyników prowadzonej na bieżąco ewaluacji kampanii.

Aby kampania była skuteczna, nie wystarczy stworzenie pojedynczej reklamy. Należy prowadzić testy A/B, czyli porównywać skuteczność wielu kreacji różniących się np. grafiką lub tekstem. Znaczenie może mieć też treść przycisku call to action (wezwania do działania, np. „Kup teraz”). Różnicować należy także harmonogramy emisji czy targetowanie. Wszystko to sprawia, że prowadzenie działań Facebook Ads jest czynnością dosyć skomplikowaną i aby osiągnąć optymalne rezultaty wymaga stworzenia i ewaluacji działania wielu reklam.


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • Co to jest remarketing i dlaczego musisz to wiedzieć
  • Czy to działa? Jak mierzyć efekty w e-commerce

Podsumowanie

Marketing internetowy może przynieść przedsiębiorcy z branży nieruchomości wymierne korzyści. Należy jednak trafnie ulokować przeznaczone na niego środki:

  • działania SEO będą skuteczne jedynie w przypadku długoterminowych inwestycji, ponieważ pozycjonowanie wymaga dużo czasu, aby osiągnąć optymalne rezultaty. Trudno jest również znaleźć się w pierwszej dziesiątce popularnych wyników wyszukiwania ze względu na sporą konkurencję np. ze strony serwisów ogłoszeniowych;
  • Google AdWords to skuteczniejszy sposób, by pojawić się w TOP10 wyszukiwarki. Korzystne jest również używanie reklam Google AdSense ze względu na możliwość wykorzystania potencjału remarketingu;
  • warto reklamować się na Facebooku, ponieważ serwis pozwala na zaawansowane targetowanie;
  • w przypadku wszystkich prowadzonych działań należy zdać się na wyspecjalizowane agencje – marketing internetowy wymaga bowiem specjalistycznej wiedzy pozwalającej na bieżącą optymalizację działań.

Zaletą marketingu internetowego są stosunkowo niskie koszty (w porównaniu z np. reklamą banerową), możliwość trafnego targetowania oraz precyzyjnej ewaluacji kampanii. Oznacza to, że obecnie nie można de facto prowadzić optymalnych działań reklamowych w branży nieruchomości bez wykorzystania potencjału sieci.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Mądry wybór hostingu to podstawa | nazwa.pl
9 marca 2023

Mądry wybór hostingu to podstawa

Rozpoczynając swoją działalność w Internecie, najważniejszą decyzją, jaką musisz podjąć, jest wybór... Rozpoczynając swoją działalność w Internecie, najważniejszą decyzją, jaką musisz podjąć, jest wybór właściwego hostingu. To niezwykle ważna usługa, od której będzie zależeć szybkość i stabilność działania Twojej strony WWW i poczty e-mail. Nie ma znaczenia, czy planujesz uruchomić sklep internetowy, witrynę firmową lub na przykład blog kulinarny – hosting, na który się zdecydujesz, musi być wybrany świadomie, czyli tak, aby nie generował w przyszłości niepotrzebnych problemów obsługowych i zapewniał jak najwyższy poziom bezpieczeństwa Twoich danych. Całościowy koszt hostingu Rozpoczęcie działalności w sieci zwykle pociąga za sobą szereg wydatków. Z tego względu, część osób myśli o zakupie jak najtańszego serwera, którego zadaniem będzie utrzymywanie ich serwisu w Internecie. Dla niewtajemniczonych, taki krok może się nawet wydawać korzystny finansowo, jednak już kilka chwil po uruchomieniu takiej usługi przekonasz się, że podjęta decyzja o jego zakupie była zwyczajnym błędem. Tanie hostingi są ubogie w funkcjonalności i mimo wielu obietnic, które składają ich usługodawcy na swoich stronach WWW, nie oferują stabilności pracy i nowoczesnych technologii. Te braki generują dodatkowe koszty związane chociażby z koniecznością zatrudnienia specjalistów IT, którzy na Twoje zlecenie będą zajmować się implementacją kluczowych zabezpieczeń czy konfiguracją samej usługi. Pozorna oszczędność przy zakupie to początek lawiny wydatków, które już po chwili kilkakrotnie przekroczą pierwotny koszt serwera. Zupełnie inaczej jest, jeżeli wybierzesz hosting klasy premium, który zapewni Ci automatyzację kluczowych procesów i wsparcie ze strony wykwalifikowanych specjalistów. Choć jego początkowa cena może być nieco wyższa, to w dłuższej perspektywie jego użytkowanie będzie znacznie tańsze od tradycyjnych tanich rozwiązań...
Raport test2speed.pl prezentujący szybkość działania stron WWW | nazwa.pl
21 lipca 2022

Raport test2speed.pl prezentujący szybkość działania stron WWW należących do miast wojewódzkich

Szybkość działania strony internetowej jest jednym z kluczowych czynników wpływających na jej popularność... Szybkość działania strony internetowej jest jednym z kluczowych czynników wpływających na jej popularność. Chcąc promować jakieś wydarzenie lub miejsce, nie można zapominać o tym, że sukces takiej akcji zależy od skutecznego dotarcia z naszą informacją do osób zainteresowanych. Po okresie lockdownu i pandemicznego wyhamowania krajowej turystyki serwis tes2speed.com postanowił sprawdzić, jak rodzime miasta wojewódzkie starają się zachęcić do odwiedzenia nie tylko ich samych, ale i całego regionu. Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Parafrazując to znane wszystkim przysłowie, można powiedzieć, że od tego, jak zaprezentujemy swoją ofertę, będzie zależeć jej sukces. W czasach, kiedy wszyscy jesteśmy mobilni, warto dbać o to, aby witryny działały sprawnie nie tylko na szerokopasmowych łączach światłowodowych, ale także w urządzeniach mobilnych. W przypadku tych ostatnich kluczowym elementem jest czas ładowania strony. To zrozumiałe, że webmaster z Gdańska może mieć kłopot ze sprawdzeniem, jak stworzony przez niego serwis WWW działa na przykład w Katowicach. I tu z pomocą przychodzi serwis test2speed.pl. Pozwala on przeprowadzić niezależne badanie szybkości dowolnej witryny z sześciu miast: z Warszawy, Krakowa, Katowic, Wrocławia, Poznania i Gdańska. Poszczególne wyniki prezentowane są zbiorczo w tabeli, a na ich podstawie określana jest prędkość ładowania strony w Polsce. Podsumowanie zawiera podgląd badanej witryny i średnią wartość opóźnienia w połączeniu z serwerem, na którym ona działa (ping). Z każdego miasta, w oparciu o oprogramowanie Google bazujące na silniku Chrome oraz Lighthouse, przeprowadzany jest niezależny test, a każda badana witryna otrzymuje indywidualną ocenę swojej pracy. Dzięki przyjaznemu interfejsowi serwisu nawet mniej techniczni użytkownicy mogą zorientować się, czy ich strona działa wystarczająco szybko...
Sony PlayStation 5 czas rozdać, czyli konkurs dla Partnerów nazwa.pl rozstrzygnięty!
10 listopada 2021

Sony PlayStation 5 czas rozdać, czyli konkurs dla Partnerów nazwa.pl rozstrzygnięty!

W dniu 5 listopada zakończył się konkurs w ramach Programu Partnerskiego nazwa.pl. Najwyższa pora... W dniu 5 listopada zakończył się konkurs w ramach Programu Partnerskiego nazwa.pl. Najwyższa pora na uhonorowanie laureatów i rozdanie zasłużonych nagród uczestnikom, którzy stoczyli niezwykle wyrównany i zacięty bój o miejsce na podium. Najlepsza trójka Partnerów, która najskuteczniej polecała usługi nazwa.pl, otrzymuje obiecane konsole Sony PlayStation 5! Tegoroczna, trzecia już edycja konkursu, w ramach Programu Partnerskiego nazwa.pl, przyniosła, zgodnie z przewidywaniami, sporą dawkę emocji. Zacięta rywalizacja o miejsca na podium trwała do końca i pozwoliła wyłonić najbardziej aktywnych uczestników zabawy, którzy zebrali największą liczbę punktów. Wszystkim uczestnikom konkursu dziękujemy za udział i gratulujemy wygranych! Przypominamy jednocześnie, że Program Partnerski nazwa.pl trwa nadal i wciąż zapewnia najwyższe w Polsce prowizje za polecanie usług. Jak zacząć zarabiać z nami? Wystarczy przekazać znajomym i klientom swój kod lub link polecający, które znajdziesz w Panelu Klienta, w zakładce „Program Partnerski”. Za ich pomocą otrzymają oni 20% rabatu na usługi nazwa.pl, a Ty, atrakcyjną, sięgającą nawet 50% prowizję. Więcej szczegółów znajdziesz na stronie nazwa.pl...
marketing dla pokolenia z
7 maja 2020

Jak prowadzić marketing dla pokolenia Z?

Osoby należące do pokolenia Z urodziły się po 1995 roku. Wychowały się „podłączone do Internetu”, stale korzystając z mediów... Osoby należące do pokolenia Z urodziły się po 1995 roku. Wychowały się „podłączone do Internetu”, stale korzystając z mediów społecznościowych. Przekłada się to z jednej strony na większą kreatywność, z drugiej na pewną niecierpliwość. Jak przyciągnąć ich uwagę i prowadzić marketing zgodny z systemem wartości młodych konsumentów? Wykorzystaj siłę rekomendacji Wg badań agencji Bright Local 92% konsumentów w wieku 18-34 lata ufa rekomendacjom online na równi z rekomendacjami osobistymi. W związku z tym warto wykorzystywać recenzje dla zwiększenia efektu marketingowego marki. Recenzje są najbardziej wartościowym rodzajem treści tworzonych przez użytkowników (User Generated Content), dlatego trzeba je eksponować oraz o nie zabiegać. Przede wszystkim, warto umieszczać recenzje na stronie internetowej firmy. Dzięki temu użytkownicy nabędą przekonania, że ich opinie są dla marki ważne. Równie istotne jest ułatwianie im publikowania recenzji poprzez upraszczanie procesu zamieszczania opinii. O recenzje można także zabiegać samemu. Dobrym pomysłem jest zachęcanie użytkowników do ich wystawiania za pomocą mailingu, mediów społecznościowych czy reklam remarketingowych. Warto także oferować klientom korzyści w zamian za zamieszczanie recenzji. Korzyścią niematerialną może być dla nich zamieszczanie najlepszych recenzji na stronie internetowej lub w social mediach. Z kolei korzyściami materialnymi mogą być rabaty lub nagrody...
kwiaciarnia internetowa - jak zacząć
7 czerwca 2019

Kwiaciarnia internetowa. Jak zacząć?

Nawet najszybsze łącze nie przeniesie zapachu kwiatów — prawda. Nie znaczy to jednak, że nie warto ich sprzedawać... Nawet najszybsze łącze nie przeniesie zapachu kwiatów — prawda. Nie znaczy to jednak, że nie warto ich sprzedawać przez Internet. E-kwiaciarnia może być uzupełnieniem tradycyjnej kwiaciarni lub zupełnie nowym biznesem. Czemu i jak zacząć z kwiatami online? Kwiat analogowy a cyfrowy Kluczem do opłacalności tradycyjnej kwiaciarni jest atrakcyjna lokalizacja. A taka kosztuje — wynajem lokalu w miejscu, gdzie przechodzień może zobaczyć witrynę i przypomnieć sobie o aktualnej okazji, to duży, miesięczny wydatek. Kwiaciarnię internetową możesz za to prowadzić nawet w starym magazynie. A ten wynajmiesz niedrogo. Ponadto nie trzeba dbać o codzienną, świeżą i zróżnicowaną ekspozycję. Kupujesz kwiaty stosownie do swojego zapotrzebowania i mniej z nich musisz, zwiędniętych, wyrzucać. Oczywiście nie unikniesz wstawania o czwartej rano, by pojechać na giełdę kwiatową, ale prawdopodobnie odczujesz oszczędności. Zaoszczędzić wraz z Tobą może też Twój klient. Jeżeli zechcesz, możesz zaoferować mu konkurencyjne ceny, nawet po doliczeniu kwoty za przesyłkę. Jeżeli jednak prowadzisz już tradycyjną kwiaciarnię. Czy pójdzie jak z płatka? Oczywiście, jak w przypadku każdego przedsięwzięcia, rozpoczęcie działalności e-kwiaciarni nie jest takie proste. Musisz się starannie przygotować do jej otwarcia. Jest to rynek bardzo konkurencyjny, dlatego należy mieć swój pomysł na biznes. Przed Tobą decyzja, czy chcesz działać lokalnie, czy mieć zasięg ogólnopolski...
usługa active cloud biznes
4 grudnia 2018

Usługa Active Cloud Biznes polecana przez redakcję PC World

nazwa.pl po raz kolejny została polecona przez opiniotwórczy magazyn PC World. W grudniowym numerze pisma ukazał się... Firma nazwa.pl po raz kolejny została polecona przez opiniotwórczy magazyn PC World. W grudniowym numerze pisma ukazał się obszerny materiał dotyczący usług hostingowych, które przeznaczone są do obsługi platformy WordPress. To kolejne wyróżnienie, jakie redakcja przyznała usługom hostingowym nazwa.pl z linii Active Cloud. Artykuł zwraca także uwagę na fakt, że przyszłość usług hostingowych zmierza w kierunku rozwiązań chmurowych, z których korzysta nazwa.pl. W przeprowadzonym przez redakcję PC World porównaniu pod uwagę brany był dobrze znany hosting Active Cloud Biznes. Nazwa.pl tuż przed wydaniem magazynu wprowadziła do oferty nową usługę WordPress Cloud, dlatego też do porównania została wzięta usługa Active Cloud Biznes, a nie WordPress Cloud. A szkoda, bo usługi WordPress Cloud, z niespotykaną nigdzie mocą obliczeniową aż 16 wirtualnych procesorów, realizowane w technologii chmury, to obecnie najbardziej wydajny i najszybszy hosting w Polsce. Technologie nazwa.pl w służbie szybkości Redakcja PC World podkreśla w artykule także znaczenie technologii przyspieszających działanie stron WWW, takich jak protokoły HTTP/2 oraz TLS 1.3, które zauważalnie wpływają na szybsze ładowanie się stron w przeglądarce internetowej użytkownika. Nowością na polskim rynku jest także wprowadzenie przez nazwa.pl pakietu rozwiązań opartych na technologii CDN (Content Delivery Network). Pierwszy węzeł CDN nazwa.pl w Polsce zapewniający cache’owanie statycznych treści został uruchomiony...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(18)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(260)
  • CDN(42)
  • WordPress(86)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(26)
  • Internet i technologia(172)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(4)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Domeny
  • Poczta biznesowa
  • Hosting z CDN
  • WordPress z CDN
  • CloudHosting Enterprise
  • Monitoring WWW
  • Email Marketing
  • VPS
  • Cloud Backup
  • Mail Backup
  • SaaS
  • CDN nazwa.pl
  • SSL
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz wynagrodzenie aż do 50% od wpłat za poleconą usługę.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.