Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Monitoring
    • Monitoring WWW

    Monitoring WWW mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 8 lipca 2019

Jakie powinno być Twoje logo i dlaczego powierzyć projektowanie profesjonaliście

Tagi: firma logo marka
jak zaprojektować logo

Logo będzie z Tobą tak długo, jak Twoja firma. To z nim klienci będą kojarzyć Twoją działalność, widząc je na stronie internetowej, produktach czy szyldach. Dowiedz się, na jakie pytania powinieneś sobie odpowiedzieć, przystępując do zadania stworzenia logo.

Czy logo ma mi się podobać?

Tak, oczywiście. Ale to nie Twój gust powinien być jedynym sędzią przy jego wyborze. Logo powinno wynikać z planowania i analizy, nie z zupełnie swobodnego procesu twórczego. Tylko dzięki temu jest szansa na to, że spełni swoją funkcję.

Dlatego warto przygotować dokładne wytyczne dla projektanta zawierające informacje dotyczące firmy. Dobrze jest też znać zasady tworzenia logo, by móc kompetentnie ocenić jego pracę. Nie należy jednak przeceniać swoich możliwości w tej dziedzinie. Najczęściej lepiej jest zaufać doświadczonemu specjaliście.

Kto powinien zaprojektować moje logo?

Przede wszystkim o wyborze projektanta nie powinna decydować cena jego usług. Oczywiście należy operować w rozsądnych dla Ciebie granicach. Unikaj jednak ofert typu „logo za 100 zł”, gdyż oznaczają one, że projektant poświęci na Twoje logo bardzo mało czasu i wykona je najprawdopodobniej powielając najbardziej oczywiste schematy. Efekt jego pracy może być także niedoskonały pod względem technicznym.

Projektant tworząc logo być kreatywny, ale przede wszystkim odnosić się do Twoich wytycznych. Dlatego warto je jak najtrafniej sformułować. Trzeba mieć także świadomość tego, jak wygląda proces projektowania i jakie powinny być cechy dobrego logo.

Przy samym wyborze specjalisty najlepiej kierować się jego portfolio. Dobrze, aby realizacje projektanta były już wdrożone, tak by je zobaczyć na stronach działających firm i w ten sposób ocenić, czy korespondują z charakterami danych marek.

Aby znaleźć odpowiednią osobę, możesz np. umieścić zapytanie na przeznaczonych do tego grupach na Facebooku, prosząc chętnych do wykonania zlecenia o przesłanie linku do swojego portfolio. Na świetne prace grafików można również trafić przeglądając Behance.

Jakie logo ma konkurencja?

Podczas planowania biznesu, zawsze podstawową kwestią jest przeprowadzenie analizy konkurencji. Nie inaczej jest w przypadku projektowania logo. Tutaj jednak analiza nie musi być tak pogłębiona i pracochłonna, a nawet będzie przyjemna.

Wystarczy przyjrzeć się logo innych firm działających w tej samej branży i zabiegających o tego samego klienta (najlepiej skopiować je i zapisać w osobnym katalogu). Nie musi być to Twoja bezpośrednia konkurencja – warto też rozejrzeć się wśród firm z innych rynków, także ich liderów. Dzięki temu wyrobisz sobie zdanie na temat estetyki, która dominuje w danej branży — rodzajów czcionek, typów znaków oraz kolorystyki. Pomoże Ci to stworzyć logo, które będzie adekwatne do Twojego rodzaju biznesu.

Jaka jest moja marka?

Logo powinno odzwierciedlać charakter Twojej marki. Mogą to być wartości, które za nią stoją, cecha, która wyróżnia ją na tle konkurencji lub charakter samego produktu. Logo może nawiązywać do nich w sposób metaforyczny przy użyciu symbolu, który się z nimi kojarzy.

Warstwę skojarzeniową mają również czcionki — niektóre wyglądają statecznie, inne kojarzą się z nowoczesnością i innowacją, jeszcze inne z osobistym charakterem marki (np. czcionki odręczne w przypadku firmy opierającej swój kapitał na osobie właściciela).

Wyrazić charakter marki można także za pośrednictwem koloru (np. czerwień to energia i emocjonalność, zieleń — natura i harmonia a błękit stabilizacja). Barwy w różny sposób wpływają na ludzkie odczucia, dlatego trzeba uważać, by nie stosować takich, które są sprzeczne z komunikatem, jaki nasza marka ma przekazywać.

Czy logo ma być oryginalne?

W sensie niekopiowania cudzych pomysłów — oczywiście tak. Natomiast jeśli oryginalność rozumieć jako nietypowość — niekoniecznie. Często postawienie sobie takiego celu prowadzi do nadmiernego komplikowania projektu, tylko po to, aby był „ciekawy”. Tymczasem logo powinno przede wszystkim wyrażać charakter Twojej marki, budząc u klientów pożądane skojarzenia a niekoniecznie być szczytem artystycznej kreatywności.

Nadmiernie skomplikowane logo trudniejsze jest także do wykorzystania. Musisz pamiętać, że znaleźć się ono musi na stronie internetowej, wizytówce, być może opakowaniu produktu, szyldzie czy samochodzie. Powinno być też możliwe do zastosowania w wersji monochromatycznej. Im prostszy jest projekt, tym będzie go łatwiej stosować.

Zaletą prostego logo jest także to, że w mniejszym stopniu jest podatne na upływ czasu. Musisz założyć przecież, że Twoja firma będzie obecna na rynku jak najdłużej. Nie byłoby dobrze, gdyby jej logo w przyszłości wyglądało archaicznie. Dlatego też nie warto kierować się modą, a raczej próbować stworzyć projekt ponadczasowy.

Nie oznacza to oczywiście, że logo nie powinno się wyróżniać. Oczywiście warto, aby było na swój sposób wyjątkowe, by zapadało w pamięć klientom. Nie powinno się to jednak odbywać kosztem zasad, o których pisaliśmy powyżej.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
CloudHosting Panel in English | nazwa.pl
4 maja 2022

CloudHosting Panel in English

CloudHosting Panel is a convenient tool for managing hosting services offered by nazwa.pl. It features a... CloudHosting Panel is a convenient tool for managing hosting services offered by nazwa.pl. It features a wide range of available options, with a fresh-looking and intuitive user interface. Since its introduction, we have continued to develop it so as to meet user expectations to the greatest extent possible. In response to numerous suggestions, we have recently introduced a new language setting, enabling you to use the panel in English. The launch of the English version of CloudHosting Panel will be welcomed primarily by foreign language users of our hosting services. The interface can be changed from Polish to English when logging in at admin.nazwa.pl, simply by clicking on the relevant flag. From then on, every page and tab of CloudHosting Panel will be displayed automatically in the language you selected. Convenient hosting management CloudHosting Panel enables you to manage your services, including email accounts, domains, databases, backups, SSL certificates etc. It provides access to a number of metrics, allowing you e.g. to view information about mail usage, analyse database and CPU load, and monitor disk space usage. It makes it easier for everyone to manage their hosting service effectively. Responsive web design (RWD) also makes for comfortable work with the panel on mobile devices. Let’s work together We want every tool we provide to be useful to our users. We are happy that your suggestions help us constantly develop CloudHosting Panel...
Ambasadorowie marki skutecznym wsparciem działań marketingowych | nazwa.pl
27 sierpnia 2021

Ambasadorowie marki skutecznym wsparciem działań marketingowych

Zadaniem ambasadora jest zwiększanie świadomości marki oraz promowanie jej pozytywnego wizerunku wśród... Zadaniem ambasadora jest zwiększanie świadomości marki oraz promowanie jej pozytywnego wizerunku wśród konsumentów. W pewnym stopniu nadaje on marce „ludzką twarz”, zwiększając tym samym jej wiarygodność w oczach klientów. Jakiego rodzaju osoby można zaliczyć do grona ambasadorów marki oraz dlaczego warto przeprowadzać działania marketingowe z ich udziałem? Kto może być ambasadorem marki? Osoby publiczne Osoby publiczne towarzyszą marketingowi od jego początków. Już Helena Modrzejewska reklamowała liczne artykuły dla kobiet, a w promocję pastylek na ból zębów zaangażowani byli nawet Zygmunt Freud i Thomas Edison. Obecnie do celów marketingowych nadal wykorzystywane są osoby, których wizerunek jest powszechnie rozpoznawalny. Mogą to być na przykład popularni aktorzy, piosenkarze, sportowcy czy innego rodzaju celebryci. Kampanie z ich udziałem można obserwować w takich działaniach reklamowych, jak spoty telewizyjne czy kampanie billboardowe. Nierzadko osoby publiczne podpisują także dłuższe kontrakty na reprezentowanie danej marki. Przykładem może tu być Marek Kondrat, który pojawia się w reklamie jednego z banków od wielu lat. Taka długofalowa współpraca dobrze wpisuje się w charakter marki, która chce być kojarzona ze stabilnością i zaufaniem, pozostając przy tym przyjazną. Influencerzy Influencerzy to osoby, zajmujące się publikowaniem różnych treści w Internecie, posiadające duży wpływ na grono swoich odbiorców...
Firma nazwa.pl przyznaje coroczne wyróżnienia
26 stycznia 2021

Dzięki nim Internet jest lepszy! Firma nazwa.pl przyznaje coroczne wyróżnienia

Na początku roku spółka nazwa.pl wręcza nagrody organizacjom, których działania przyczyniają się do rozwoju cyfrowej Polski... Na początku roku spółka nazwa.pl wręcza nagrody organizacjom, których działania przyczyniają się do rozwoju cyfrowej Polski. Firma pragnie w ten sposób wyróżnić podmioty za ich wkład w to, że usługi świadczone w sieci, z roku na rok są na coraz wyższym poziomie, a sam Internet staje się lepszym i bezpieczniejszym miejscem. W tym roku spółka przyznała 6 nagród w kategoriach: Bezpieczeństwo, Innowacje, Edukacja, Inwestycje oraz Badania i Nauka, a także wyróżnienie specjalne. Ekspert Innowacji - EPIX Internet Exchange Wyróżnieniem Ekspert Innowacji został nagrodzony operator ruchu EPIX Internet Exchange za uruchomienie nowej lokalizacji największej niezależnej infrastruktury wymiany ruchu internetowego w Polsce. Dzięki EPIX Poznań przedsiębiorcy i osoby prywatne z zachodniego regionu Polski otrzymują szybszy i efektywniejszy dostęp do kluczowych zasobów Internetu, takich jak allegro.pl, nazwa.pl, onet.pl czy też wp.pl. Ekspert Bezpieczeństwa - Atman Laureatem nagrody Ekspert Bezpieczeństwa zostaje Atman, jeden z liderów rynku usług Data Center w Europie Środkowo-Wschodniej. Ponad 20 lat doświadczenia Atman w zakresie ochrony i przechowywania informacji wraz z rozbudowaną infrastrukturą zapewnia, że dane wszystkich klientów są bezpieczne i dostępne o każdej porze dnia i nocy....
Jak nazwa.pl stworzyła najszybszy hosting w Polsce
26 maja 2020

Jak nazwa.pl stworzyła najszybszy hosting w Polsce

Hosting nazwa.pl po wymianie serwerów bije rekordy szybkości działania, niezależnie od wybranych metod testowania. W nowych... Hosting w nazwa.pl po wymianie serwerów bije rekordy szybkości działania, niezależnie od wybranych metod testowania. W nowych serwerach nazwa.pl procesory Intel Xeon taktowane zegarami do 5 GHz wykonują operacje dwa razy szybciej od serwerów konkurencji, a dyski Intel Optane zapewniają dziesięciokrotnie szybszy dostęp do danych w porównaniu do dysków NVMe SSD, używanych przez inne firmy hostingowe. Tajemnica sukcesu kryje się jednak również gdzie indziej. Aby zapewnić na stałe tak wysokie parametry szybkości działania, konieczne było zastosowanie technologii CloudHostingu, gwarantującej, że na serwerach nazwa.pl nigdy nie będzie dochodziło do przeciążeń. Technologia CloudHosting dynamicznie przypisuje obsługę danej strony WWW do najmniej obciążonego serwera w klastrze, monitorując co jedną dziesiątą sekundy stan każdego z nich i podejmując automatycznie decyzje o przeniesieniu obsługi danej strony WWW na inny serwer. Wszystko to dzieje się w okamgnieniu, zapewniając, że każda strona WWW działa z pełną szybkością niezależnie od pory dnia i nocy, a wszystkie serwery są obciążone na jednolitym poziomie. „Technologia CloudHostingu to oprócz najszybszego sprzętu serwerowego w Polsce największa przewaga konkurencyjna nazwa.pl. Podczas gdy w innych firmach słyszy się o przeciążeniu serwerów w czasie godzin szczytu, na hostingu w nazwa.pl taki problem nie występuje. Każda strona WWW działa tak samo szybko w czasie dnia i nocy” – powiedział Krzysztof Cebrat, prezes zarządu nazwa.pl...

technologia 100Gbps
14 stycznia 2020

nazwa.pl inwestuje w technologię 100 Gbps

Rozwój technologii 5G oraz masowe wykorzystanie światłowodów w ofertach dostępu do Internetu szybko zmienia... Rozwój technologii 5G oraz masowe wykorzystanie światłowodów w ofertach dostępu do Internetu szybko zmienia sposób, w jaki korzystamy z sieci. Nowe technologie burzą ograniczenia, jakie znaliśmy do tej pory, skracając czasy dostępu do danych oraz umożliwiając ich przesyłanie z prędkością jaką do tej pory znaliśmy tylko w sieciach wewnętrznych. Zmiana w szybkości komunikowania się stanowi rewolucję, nie tylko dla użytkowników korzystających z nowych technologii, ale również dla firm hostingowych, które muszą coraz szybciej dostarczać dane. Wymusza to konieczność stosowania coraz nowszych technologii, w zakresie nie tylko przesyłania danych, ale również ich przetwarzania. Dotychczasowe rozwiązania oparte o pojedyncze serwery stają się obecnie niewystarczające. Liderzy rynku oferują swoje usługi w technologii chmury obliczeniowej, która umożliwia łączenie mocy wielu serwerów, zapewniając wydajność i niezawodność działania, potrzebną do zapewnienia usług o najwyższych parametrach. Technologia chmury obliczeniowej udostępniając praktycznie nielimitowaną moc obliczeniową, wymaga jednak zastosowania szybkości transmisji znacznie przewyższającej szybkości dostępu do Internetu poszczególnych użytkowników. Powszechnym standardem w tym zakresie są łącza działające z prędkością 100 Gbps. „Spółka nazwa.pl będąc liderem technologicznym w Polsce, już od ponad 8 lat świadczy usługi hostingowe w technologii chmury obliczeniowej, zapewniając jednocześnie swoim Klientom bezpośredni dostęp do największych krajowych i zagranicznych punktów...
Jak samodzielnie założyć wizytówkę internetową? | nazwa.pl
12 marca 2019

Jak założyć własną wizytówkę WWW w mniej niż minutę?

Obecność w sieci to dziś podstawa prowadzenia biznesu. To, co jakiś czas temu wymagało wiedzy specjalistów, dziś w... Obecność w sieci to dziś podstawa prowadzenia biznesu. To, co jakiś czas temu wymagało wiedzy specjalistów, dziś w prosty sposób można zrobić samodzielnie. Nowoczesne rozwiązania umożliwiające każdemu budowę własnej wizytówki internetowej są dostępne na wyciągnięcie ręki. Teraz możesz skupić się na rozwijaniu swojego biznesu, a wizytówka będzie pierwszym krokiem do zbudowania obecności w wirtualnym świecie. Wizytówka Internetowa To odpowiedź na podstawowe potrzeby związane z pokazaniem marki w Internecie. Teraz nie musisz umieć projektować ani kodować stron WWW, aby zaistnieć w sieci. W nazwa.pl razem z zakupionymi usługami zyskujesz możliwość stworzenia własnej wizytówki, która będzie pierwszą formą kontaktu dla Twoich klientów. To idealne rozwiązanie na start Twojego biznesu. Dodatkowo wybierając kompleksowe usługi nazwa.pl w postaci hostingu i pakietu Bezpieczna Domena chronisz nie tylko siebie, ale również swoich klientów, między innymi przed cyberprzestępcami, którzy mogą próbować podszyć się pod Twoją stronę WWW lub usiłować wyłudzić dane Twoich klientów. Jak stworzyć własną wizytówkę w sieci? Posiadając usługi w nazwa.pl, możesz skorzystać z 18 profesjonalnych szablonów. Technologia Responsive Web Design (RWD) zapewnia dopasowanie wyglądu wizytówki...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(18)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(260)
  • CDN(42)
  • WordPress(85)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(26)
  • Internet i technologia(172)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(4)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Domeny
  • Poczta biznesowa
  • Hosting z CDN
  • WordPress z CDN
  • CloudHosting Enterprise
  • Monitoring WWW
  • Email Marketing
  • VPS
  • Cloud Backup
  • Mail Backup
  • SaaS
  • CDN nazwa.pl
  • SSL
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz wynagrodzenie aż do 50% od wpłat za poleconą usługę.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.