Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Hosting abonamentowy z CDN
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting za użycie z CDN
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 8 VCPU i 16 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDOS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    CloudHosting WordPress
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    WordPress z CDN
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, Blog, Forum i Galeria. Oferuje do 8 VCPU i 16 GB RAM, sieć CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDOS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • MONITORINGMONITORING
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 3 czerwca 2025

Rozgrzewanie domen i adresów IP

Tagi: domena e-mail email marketing IP Mailer Panel
Rozgrzewanie domen i adresów IP | nazwa.pl

Skuteczna kampania mailingowa to nie tylko ciekawa treść, atrakcyjny wygląd wiadomości czy dobrze dobrana grupa odbiorców. To także techniczne przygotowanie nadawcy, które ma ogromny wpływ na to, czy wiadomości faktycznie trafią do skrzynki odbiorczej, a nie do spamu. Jednym z najważniejszych, a często pomijanych elementów tego procesu, jest tak zwane rozgrzewanie – zarówno domeny, jak i adresów IP, z których wysyłane są maile. Dowiedz się, na czym to polega i dlaczego warto zacząć od tego każdy mailing.

Na czym polega rozgrzewanie domeny?

Rozgrzewanie domeny to proces budowania jej reputacji jako źródła legalnej i wartościowej komunikacji mailowej. Kiedy zaczynasz wysyłać wiadomości z nowej domeny lub z domeny, która do tej pory nie była wykorzystywana do mailingu, dostawcy poczty traktują ją z ostrożnością. W ich oczach jawi się ona na początku jako potencjalne źródło spamu, więc Twoje wiadomości mogą być blokowane lub oznaczane jako niechciane.

Rozgrzewanie domeny polega na przemyślanym rozpoczęciu wysyłek – na początku do mniejszej liczby zaangażowanych odbiorców, z czasem zwiększając ich wolumen. Dzięki temu serwery pocztowe uczą się, że Twoja domena jest wiarygodna, a wiadomości, które z niej pochodzą, nie stanowią zagrożenia.

Rozgrzewanie adresów IP

Równolegle z rozgrzewaniem domeny należy realizować rozgrzewanie adresów IP, z których wysyłane są wiadomości. W przypadku profesjonalnych narzędzi mailingowych, takich jak Email Marketing od nazwa.pl, wysyłka odbywa się z wielu adresów IP. To właśnie powiązanie ich z konkretną domeną buduje wiarygodność techniczną i pozwala dostawcom poczty śledzić reputację nadawcy w sposób bardziej precyzyjny.

Rozgrzewanie IP polega na tym samym, co w przypadku domeny, czyli stopniowym zwiększaniu liczby wysyłanych wiadomości, by nie zaskoczyć serwerów odbiorczych nagłym wzrostem ruchu. Adresy IP, które nagle zaczynają rozsyłać tysiące czy setki tysięcy wiadomości bez wcześniejszej historii, mogą zostać uznane za podejrzane – nawet jeśli kampania jest zgodna z prawem i kierowana do prawdziwych subskrybentów.

Kluczem do sukcesu jest zatem spójne rozgrzewanie – zarówno domeny, jak i przypisanych do niej adresów IP – aby oba elementy zdobywały dobrą reputację równocześnie. Przedstawiony poniżej przykładowy plan rozgrzewania domen i adresów IP warto potraktować jako punkt wyjścia dla prowadzonych działań. W każdym przypadku należy go dostosować do liczby odbiorców, do których docelowo ma trafiać mailing, oraz parametrów posiadanej usługi Email Marketing.

RozgrzewanieIP | nazwa.pl

Dlaczego rozgrzewanie domeny i IP jest ważne?

Wielu użytkowników skupia się głównie na treści e-maila, zapominając, że nawet najlepiej zaprojektowana kampania nie osiągnie efektu, jeśli trafi do folderu ze spamem. Systemy antyspamowe analizują nie tylko treść wiadomości, lecz także dane techniczne, takie jak historia wysyłek z IP i domeny.

Jeśli rozgrzewanie przebiegnie prawidłowo, Twoje wiadomości będą traktowane jako zaufane i dotrą do odbiorców. Jeśli jednak pominiesz ten etap, możesz od razu narazić się na blokady, filtrowanie i niski poziom doręczeń e-maili. Co więcej, reputację domeny i adresów IP bardzo trudno jest później odbudować, dlatego lepiej zadbać o nią od samego początku.

W jaki sposób rozgrzewać domenę i adresy IP?

Podobnie, jak w sporcie, rozgrzewka oznacza stopniowe dochodzenie do wysokiej formy. W związku z tym, wysyłkę mailingów należy zacząć od małej liczby odbiorców, kierując korespondencję na przykład do najbardziej aktywnych subskrybentów, którzy regularnie otwierają i klikają w wiadomości. Ich pozytywne reakcje, czyli otwarcia, kliknięcia, oznaczenia jako „to nie jest spam”, pomagają budować wiarygodność. Z czasem, dzień po dniu, możesz zwiększać liczbę wysyłanych e-maili i obserwować uważnie statystyki: poziom doręczeń, hardbounces, liczbę zgłoszeń do spamu. Jeśli pojawią się niepokojące sygnały, takie jak wysoki współczynnik odrzuceń, to lepiej wstrzymać się z dalszymi wysyłkami i skorygować strategię.

MailerPanel | nazwa.pl

Pamiętaj też, że rozgrzewanie ma sens tylko w przypadku wysyłek do osób, które faktycznie zapisały się na Twoją listę mailingową. Wysyłanie cold maili, czyli wiadomości do przypadkowych odbiorców bez ich zgody, nie tylko narusza przepisy i jest niezgodne z regulaminem usługi Email Marketing, lecz także zawsze prowadzi do negatywnej oceny domeny i IP. Email Marketing od nazwa.pl to narzędzie stworzone z myślą o legalnej, jakościowej komunikacji z Twoimi klientami – nie do spamu.

Multi SMTP Smarthost dodatkowo zwiększa skuteczność wysyłek

Rozgrzewanie IP i domeny staje się jeszcze bardziej efektywne dzięki technologii Multi SMTP Smarthost, dostępnej w ramach usług Email Marketing od nazwa.pl. Rozwiązanie to automatycznie rozkłada wysyłki wiadomości na wiele serwerów pocztowych, oferując – w zależności od wybranej opcji – nawet do 16 różnych adresów IP. Dzięki temu system może inteligentnie dystrybuować ruch e-mailowy i unikać przeciążenia pojedynczego adresu. To również dodatkowo zmniejsza ryzyko trafienia wiadomości do folderu ze spamem. Cały proces odbywa się automatycznie, bez potrzeby ręcznej konfiguracji. Możesz więc skupić się na tworzeniu skutecznych kampanii, mając pewność, że system nazwa.pl dba o zaplecze techniczne. Multi SMTP Smarthost idealnie wspiera proces rozgrzewania, ponieważ pozwala na dodatkowe rozdzielanie wolumenu wysyłek, równolegle buduje reputację wielu adresów IP powiązanych z jedną domeną. Efekt? Wyższy poziom doręczeń e-maili, stabilna reputacja i lepsze wyniki kampanii.

Email Marketing – wszystko, czego potrzebujesz

Z narzędziem Email Marketing od nazwa.pl proces rozgrzewania domeny i adresów IP staje się znacznie łatwiejszy. Masz pełną kontrolę nad wysyłkami, możliwość precyzyjnego wybierania grup odbiorców oraz dostęp do zaawansowanych statystyk, dzięki którym łatwo na bieżąco dostosujesz swoją strategię. Intuicyjny edytor wiadomości pozwala szybko przygotować atrakcyjne wizualnie e-maile, a automatyzacja ułatwia prowadzenie kampanii zgodnych z harmonogramem.

Zacznij rozgrzewanie od dziś – krok po kroku, z pełną świadomością wpływu, jaki ma to na poziom doręczeń wiadomości i efektywność Twoich kampanii. Wybierz narzędzie, które nie tylko umożliwia wysyłkę korespondencji, lecz także wspiera Cię w budowaniu długotrwałych relacji z odbiorcami.

 
TESTUJ EMAIL MARKETING ZA DARMO

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Maile marketingowe to nie jest cold mailing | nazwa.pl
20 maja 2025

Maile marketingowe to nie jest cold mailing

Wiele osób utożsamia e-mail marketing z wysyłką niezamówionych wiadomości do przypadkowych odbiorców. To błędne... Wiele osób utożsamia e-mail marketing z wysyłką niezamówionych wiadomości do przypadkowych odbiorców. To błędne i niebezpieczne założenie. Prowadzenie legalnych, skutecznych kampanii mailingowych wymaga przestrzegania ściśle określonych zasad i etyki komunikacji. Poznaj różnicę między profesjonalnymi mailingami a cold mailingiem. Przekonaj się, dlaczego warto budować bazę subskrybentów opartą na zgodach oraz jak bezpiecznie i efektywnie prowadzić kampanie z pomocą narzędzia Mailer Panel od nazwa.pl.. Cold mailing a mailing marketingowy – podstawowe różnice Cold mailing polega na wysyłaniu wiadomości do osób, które nie wyraziły zgody na ich otrzymywanie i nie miały wcześniej kontaktu z nadawcą. Takie działanie – w kontekście marketingu – jest niezgodne z przepisami o ochronie danych osobowych i może prowadzić do kar finansowych oraz pogorszenia reputacji domeny i adresów IP, z których wysyłana jest poczta. W przeciwieństwie do tego, mailing marketingowy opiera się na świadomej zgodzie odbiorcy wyrażonej na przykład poprzez zapisanie się do newslettera, rejestrację na stronie internetowej czy akceptację regulaminu z klauzulą marketingową. To oznacza, że wiadomości trafiają wyłącznie do osób zainteresowanych Twoją ofertą, a to pierwszy krok do skutecznej i zgodnej z prawem komunikacji. Dlaczego zgoda odbiorcy ma znaczenie? Zgoda odbiorcy na otrzymywanie informacji handlowych to nie tylko wymóg prawny, lecz także fundament zaufania między marką a klientem. Kiedy użytkownik sam decyduje się na subskrypcję, oczekuje wartościowej treści, ofert specjalnych, informacji o nowościach. Dzięki temu Twoje wiadomości nie są postrzegane jako spam...
Większa skuteczność akcji marketingowych dzięki mailingom | nazwa.pl
12 maja 2025

Większa skuteczność akcji marketingowych dzięki mailingom

W dzisiejszym świecie, gdzie każde kliknięcie ma znaczenie, a każda wiadomość może wpłynąć na decyzje zakupowe... W dzisiejszym świecie, gdzie każde kliknięcie ma znaczenie, a każda wiadomość może wpłynąć na decyzje zakupowe, marketing e-mailowy staje się niezastąpionym narzędziem. Dzięki odpowiednio zaplanowanej kampanii można dotrzeć do klientów w sposób personalizowany, budować relacje, a co najważniejsze zwiększać sprzedaż. To właśnie w tej dynamicznej formie promocji tkwi ogromny potencjał, który w pełni można wykorzystać dzięki narzędziom takim, jak Email Marketing od nazwa.pl.. Email marketing to klucz do sukcesu w biznesie Kiedy mówimy o skuteczności marketingu internetowego, jedno jest pewne: maile to jedna z najpotężniejszych broni biznesowych w arsenale firm. Od samego początku Internetu, nieustannie rośnie liczba użytkowników poczty elektronicznej. Sprawia to, że reklama wysyłana prosto do skrzynki e-mail jest idealnym sposobem, by trafić do… serca klienta. Przykładem może być gigant e-commerce Amazon, który perfekcyjnie wykorzystuje mailingi do rekomendacji produktów. Skutkuje to nie tylko większą sprzedażą, lecz także budowaniem długotrwałych relacji z konsumentami. Klienci otrzymują wiadomości, które są dostosowane do ich wcześniejszych zakupów, a także do ich zachowań online. Twój biznes powinien korzystać z e-mail marketingu! Nie tylko duże firmy postawiły na te rozwiązania. To właśnie małe i średnie przedsiębiorstwa, które nie dysponują wielkimi budżetami, powinny efektywnie korzystać z e-mail marketingu. Kluczem jest personalizacja, która sprawia, że każda wiadomość staje się indywidualną ofertą, która trafia prosto do potrzeb odbiorcy. Usługa Email...
Mailer Panel dla WooCommerce - wyślij mailing do klientów swojego e-sklepu | nazwa.pl
2 kwietnia 2025

Mailer Panel dla WooCommerce – wyślij mailing do klientów swojego e-sklepu

Wysyłka mailingów do klientów to jeden z najskuteczniejszych sposobów budowania trwałych relacji i zwiększania... Wysyłka mailingów do klientów to jeden z najskuteczniejszych sposobów budowania trwałych relacji i zwiększania sprzedaży w sklepie internetowym. W końcu osoby, które już raz zaufały Twojej marce, są najbardziej skłonne wrócić po kolejne zakupy. Twoją rolą jest, aby ich odpowiednio do tego zachęcić! Warto więc zadbać, aby dane klientów były w odpowiednim miejscu, gotowe do wykorzystania w skutecznych kampaniach mailingowych. Dzięki wtyczce do eksportu kontaktów z WooCommerce do Mailer Panel cały proces staje się niezwykle prosty i intuicyjny. Twój sklep internetowy może zarabiać więcej! Wyobraź sobie, że właśnie wprowadziłeś do sklepu nową kolekcję produktów lub planujesz atrakcyjną promocję. Chcesz, aby dowiedzieli się o niej wszyscy Twoi klienci, ale zależy Ci na tym, aby każda wiadomość była jak najlepiej dopasowana do odbiorcy. Dzięki wtyczce do eksportu danych z WooCommerce do Mailer Panel możesz błyskawicznie stworzyć bazę odbiorców i zacząć efektywnie działać. Nie musisz ręcznie kopiować adresów ani martwić się o ich poprawność – nasz system zrobi to za Ciebie. Gotowe rozwiązanie dla WooCommerce Wtyczka Mailer Panel dla WooCommerce, dostępna w oficjalnym repozytorium WordPress https://pl.wordpress.org/plugins/mailer-panel-email-marketing-for-woocommerce/, umożliwia eksport nie tylko samych adresów e-mail, lecz także dodatkowych informacji o klientach. Masz możliwość wyboru dodatkowych opcji, które najlepiej opisują Twoich odbiorców i pozwolą Ci stworzyć spersonalizowane kampanie. Może to być na przykład imię klienta, data ostatniego zakupu, rodzaj kupowanych produktów czy lokalizacja. Dzięki temu Twoje wiadomości mogą...
Program Partnerski nazwa.pl | Wygraj PlayStation 5, polecając usługi firmy hostingowej roku!
1 września 2021

Wygraj PlayStation 5, polecając usługi firmy hostingowej roku!

Konsola Sony PlayStation 5 to główna nagroda w trzeciej już edycji konkursu w ramach Programu Partnerskiego... Konsola Sony PlayStation 5 to główna nagroda w trzeciej już edycji konkursu w ramach Programu Partnerskiego nazwa.pl. Tegoroczna zabawa skierowana jest przede wszystkim do webmasterów, deweloperów oraz osób zajmujących się obsługą informatyczną firm, ale do udziału w niej zapraszamy wszystkich chętnych. Główna nagroda to nie wszystko, co dla Ciebie przygotowaliśmy – mamy również dodatkowe benefity dla wszystkich uczestników konkursu w postaci 50% prowizji za polecane usługi. Zainteresowany? Dołącz do zabawy! To już kolejna odsłona konkursu w Programie Partnerskim nazwa.pl. W tym roku kierujemy zabawę w szczególności do osób, które na co dzień zajmują się tworzeniem oraz obsługą serwisów internetowych i polecają usługi hostingowe nazwa.pl swoim klientom. Nie ograniczamy jednak grona uczestników, dlatego każdy może wziąć udział w konkursie. Nagrody główne są aż trzy, wystarczy zgromadzić jedną z trzech najwyższych prowizji za polecenie w ramach Programu Partnerskiego nazwa.pl nowych usług. Konkurs trwa od 01.09.2021 r. do 05.11.2021 r. Aż 50% prowizji od każdej wpłaty za pierwszy okres abonamentowy polecanych usług firmy hostingowej roku dla wszystkich jego uczestników stanowi główny wyróżnik konkursu. Warto dodać, że prowizje w Programie Partnerskim nazwa.pl za kolejne okresy abonamentowe są stałe i wynoszą nawet 35%. Najwyższe prowizje spośród wszystkich firm hostingowych w Polsce wypłacane są przelewem w przeciągu 24 h...
Wersja PHP 7.4 na serwerach w nazwa.pl!
3 grudnia 2019

Nowa wersja PHP 7.4 na serwerach w nazwa.pl!

Spółka nazwa.pl udostępniła w ramach swoich usług hostingowych dostęp do najnowszego wydania języka PHP 7.4... Spółka nazwa.pl udostępniła w ramach swoich usług hostingowych dostęp do najnowszego wydania języka PHP 7.4. Najnowsza wersja PHP oprócz wielu nowych funkcji bezpieczeństwa i zmian dla programistów przyniosła przede wszystkim kolejny raz wzrost szybkości działania stron WWW. Szczegóły dotyczące zmian dostępne są w dokumentacji języka PHP na stronie https://www.php.net. Zapraszamy Państwa do przetestowania najnowszej wersji PHP 7.4 poprzez zmianę ustawień wersji PHP w konfiguracji Państwa serwera za pomocą Panelu Active.admin https://admin.nazwa.pl. Funkcja zmiany wersji PHP dostępna jest po przejściu do zakładki: Ustawienia  > Ustawienia WWW i PHP. Twórcy języka PHP nieustannie rozwijają to oprogramowanie, umożliwiając Państwu budowanie coraz bardziej wydajnych i bezpiecznych serwisów WWW. Zachęcamy Państwa do korzystania z najnowszej wersji PHP udostępnianej na serwerach nazwa.pl, dzięki czemu Państwa serwisy będą działały jeszcze szybciej i będą jeszcze bardziej bezpieczne...
rynek nazw domen w Polsce
6 grudnia 2018

Rynek nazw domen w Polsce

Polski rejestr nazw domen odnotował pierwszy wzrost od dwóch lat. Na koniec trzeciego kwartału 2018 roku w domenie .pl... Polski rejestr nazw domen odnotował pierwszy wzrost od dwóch lat. Na koniec trzeciego kwartału 2018 roku w domenie .pl utrzymywane było ponad 2,58 mln nazw domen. To pozytywny sygnał dla branży usług rejestracji domen. Wzrosty obejmują nie tylko ilość domen, ale także liczbę abonentów rejestrujących domeny, a tych dziennie w trzecim kwartale przybywało ponad 2,4 tys. Prawie 70% domen jest w posiadaniu przedsiębiorców, a pozostałe 30% należy do osób fizycznych. Domena .eu jest drugą po domenie .pl najczęściej wybieraną końcówką wśród domen rejestrowanych przez Polaków. Według danych z EURid ilość domen .eu zarejestrowanych w Polsce na koniec października 2018 roku wyniosła 206 tys. Domeny europejskie stanowią jedynie uzupełnienie rynku domen polskich, stanowiąc jednak bardzo dobry wybór dla wszystkich firm, które zamierzają rozwinąć swoją działalność na rynkach Unii Europejskiej. Rejestracja domen Brakuje informacji na temat ilości zarejestrowanych przez Polaków domen w najpopularniejszym rejestrze .com, gdyż w Polsce funkcjonuje tylko jedna firma z akredytacją ICANN. Spółka NetArt Registrar, należąca do nazwa.pl, największego w Polsce rejestratora domen, od prawie 10 lat rejestruje domeny globalne. Pozostałe czołowe polskie firmy zajmujące się rejestracją domen: home.pl, Consulting Service, AZ.pl, rejestrują domeny .com na zasadzie pośrednictwa przez akredytowanych Partnerów ICANN, takich jak NetArt Registrar. Z oficjalnych danych podawanych przez ICANN wynika, że jedyny polski rejestrator domen .com posiadał na koniec trzeciego kwartału zarejestrowanych 71,5 tys. domen .com, co biorąc pod uwagę udział spółek NetArt/nazwa.pl w rejestracji domen...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(8)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(242)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(69)
  • Backup(27)
  • Poczta(37)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(168)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.