Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Hosting abonamentowy z CDN
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting za użycie z CDN
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 8 VCPU i 16 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDOS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    CloudHosting WordPress
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    WordPress z CDN
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, Blog, Forum i Galeria. Oferuje do 8 VCPU i 16 GB RAM, sieć CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDOS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Komunikacja email
    • Maile Marketingowe

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 5 sierpnia 2019

Jak sprzedawać poza sezonem?

Tagi: black friday CloudHosting e-sklep sprzedaż
sprzedaż poza sezonem

Choć wydawać by się mogło inaczej, w sklepie internetowym nie możemy liczyć na równomierną sprzedaż przez cały rok. Niestety, jej spadek odczujemy, jeśli oferujemy produkty związane z konkretnym sezonem lub np. w czasie wakacji, kiedy klienci udają się na urlop i na to przeznaczają większość swoich środków. Jak więc radzić sobie w gorszych dla sprzedaży okresach?

Kiedy sprzedaje się mniej?

Sezonowość w sprzedaży związana jest zarówno z kalendarzem, jak i specyfiką branży. Oferując produkty, na które popyt jest jedynie w określonej porze roku (np. sprzęt do sportów zimowych), siłą rzeczy musimy się liczyć z tym, że klienci będą mniej zainteresowani naszą ofertą przez pozostałe miesiące.

Naturalny spadek sprzedaży występuje w sezonie wakacyjnym oraz w styczniu, kiedy po wydatkach świątecznych i okresie wyprzedaży klienci ograniczają zakupy. Krótki przestój ma miejsce także po popularnych handlowych świętach, czyli Black Friday i Cyber Monday.

Aby zrozumieć, jaki jest wpływ tych okresów na naszą sprzedaż, a także określić sezonowość sprzedaży związanej konkretnie z rodzajami oferowanych produktów, należy monitorować i analizować zachowania naszych klientów. Podobna analiza  pozwala przewidzieć, kiedy sytuacja sklepu będzie trudniejsza, a także wiedzieć, na kiedy zaplanować ewentualne działania zaradcze.

Może się też zdarzyć, że w sklepie ze zróżnicowanym asortymentem wahania w sprzedaży będą dotyczyć określonych grup produktów. Należy wtedy opracować zindywidualizowany kalendarz dla każdej z nich, aby mieć pewność co i kiedy gorzej się sprzedaje.

Jak radzić sobie poza sezonem?

Mając świadomość, kiedy występuje spadek sprzedaży, można zawczasu zaplanować działania zaradcze.

Przede wszystkim należy zmniejszyć ilość zamawianego towaru. Unikniemy wtedy niepotrzebnych kosztów magazynowania rzeczy, które i tak nie znajdą wystarczającej liczby nabywców.

Kolejnym sposobem na wyjście z impasu jest organizowanie wyprzedaży. Najlepiej, kiedy obniżka cen dotyczy jedynie części produktów i trwa tylko przez określony czas, np. tydzień. Dzięki temu klienci będą bardziej zmotywowani do skorzystania z okazji i dokonania zakupu.

Krótkoterminowa obniżka pozwala także na zorganizowanie wielu takich akcji w sezonie urlopowym. Informować można o nich za pośrednictwem mediów społecznościowych lub newslettera.

Klienci chętnie korzystają także z dołączanych do zakupów gratisów. Powinny być one oczywiście związane ze sprzedawaną rzeczą i przydatne (jeśli sprzedajemy np. kosmetyki, do kremu możemy dołączyć maseczkę, jeśli odzież, do spodni pasek).

Dobrze sprawdzają się również pomysły sprzedawania produktów w pakietach oraz akcje typu „dwa w cenie jednego”. Tutaj tym bardziej produkty muszą się ze sobą wiązać, aby klient czuł, że potrzebuje każdego z nich. Nie należy tworzyć pakietów w sposób przypadkowy, tylko po to, aby oczyścić magazyny z zalegających towarów.

Sezon urlopowy można także wykorzystać na swoją korzyść. Jeżeli mamy produkty kojarzące się z wakacjami, warto odpowiednio je wyeksponować w ofercie oraz prowadzić akcje rabatowe z nimi w roli głównej.

Sposobem na lato jest także wywoływanie skojarzeń określonych produktów właśnie z tą porą roku. Hasła typu „idealny na wakacyjne wycieczki” lub „z nim urlop będzie przyjemniejszy”, odpowiednio stymulują wyobraźnię klienta i potrafią zachęcać do zakupu. Planując tego typu akcję, należy wyobrazić sobie potrzeby klientów w sezonie letnim i prezentować produkt, jako ten, który dane potrzeby spełni.

Jeśli nie sprzedaż, to co?

Niewykluczone, że nawet stosowanie wszystkich wymienionych działań i tak nie uchroni nas przed sezonowym spadkiem sprzedaży (chociaż na pewno nie będzie on aż tak dotkliwy). Dlatego warto wykorzystać okres mniejszego zainteresowania naszym sklepem do przeprowadzenia potrzebnych prac modernizacyjnych, np. z dziedziny UX. Odciążony zespół będzie mógł także poświęcić czas na przygotowywanie się do przewidywanego wzrostu sprzedaży, np. planując akcje promocyjne. Może też po prostu udać się na wakacje – przecież urlop należy się nie tylko klientom.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
25 lat nazwa.pl
14 kwietnia 2022

25 lat nazwa.pl

14 kwietnia 1997 roku rozpoczęła się historia nazwa.pl. Dziś mija 25 lat od tej daty. Rozwój technologiczny... 14 kwietnia 1997 roku rozpoczęła się historia nazwa.pl. Dziś mija 25 lat od tej daty. Rozwój technologiczny, który przez ten czas mieliśmy wszyscy okazję obserwować, był i jest ogromny. Dlatego każdego dnia w nazwa.pl wyznaczamy sobie nowe cele, które chcemy dla Was realizować. Nigdy nie staliśmy w miejscu, już od pierwszego dnia rozwijamy dla Was naszą ofertę. Jesteśmy dumni, że już przez ćwierć wieku nieprzerwanie obdarzacie nas swoim zaufaniem. Nowoczesne rozwiązania CloudHosting, bezpieczna poczta CloudMail, wygodna aplikacja umożliwiająca wykonywanie kopii danych z komputera Cloud Backup, sieć CDN w Polsce, szybkie serwery VPS w chmurze wysokiej dostępności, bezpieczne certyfikaty SSL z kodowaniem ECDSA, to tylko niektóre z usług, jakie oferujemy i jakie dobrze znacie. Każdy kolejny rok przynosił i przynosi nowości, które mają na celu z jednej strony ułatwiać Wam pracę, a z drugiej wspierać Was w osiąganiu zamierzonych celów. To właśnie Wy, nasi Klienci i użytkownicy naszych usług, inspirujecie nas do ciągłego rozwoju i wdrażania nowoczesnych technologii. Minione 25 lat to nie tylko liczba, to historia spółki nazwa.pl, którą razem tworzymy! Nie zdradzając szczegółów, już teraz chcielibyśmy przekazać, że w najbliższym czasie mile zaskoczymy Was nowymi rozwiązaniami, które idealnie wpisują się w trend współczesnego świata. Bo w nazwa.pl chcemy swoją ofertą jak najlepiej odpowiadać na potrzeby naszych Klientów. Zawsze jesteśmy otwarci na każdy głos z Waszej strony, 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku. I możecie być pewni, że to się nigdy nie zmieni...
Sztuczna inteligencja a cyberbezpieczeństwo | nazwa.pl
18 maja 2021

Sztuczna inteligencja a cyberbezpieczeństwo

W wyniku ataków hakerskich firmy na całym świecie codziennie ponoszą olbrzymie straty. Naruszenia bezpieczeństwa prowadzą... W wyniku ataków hakerskich firmy na całym świecie codziennie ponoszą olbrzymie straty. Naruszenia bezpieczeństwa prowadzą do zakłócenia kluczowych procesów organizacji, a wycieki danych są w stanie zachwiać jej reputacją. Dlatego w cyberbezpieczeństwo inwestuje się coraz większe środki, angażując przy tym najnowocześniejsze technologie. Należą do nich sztuczna inteligencja (AI) oraz uczenie maszynowe (ML). Jak są wykorzystywane? Zalety automatyczności Działy cyberbezpieczeństwa organizacji muszą nieustannie mierzyć się z poważnymi zagrożeniami ze strony hakerów. Z firmowej sieci potrafią korzystać setki pracowników, co oznacza bardzo duże liczby urządzeń podatnych na ataki oraz znaczne ryzyko zaistnienia błędu człowieka. Specjaliści często nie są w stanie przeanalizować wszystkich możliwych incydentów, jakie występują w sieci. Powiadomień może być tak wiele, że łatwo jest pominąć istotne alerty. Ponadto reakcja na wydarzenia może nie być wystarczająco szybka, aby zapobiec istotnym naruszeniom. Z pomocą człowiekowi przychodzą tutaj rozwiązania sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego. Systemy te są w stanie permanentnie monitorować sieć organizacji pod kątem zagrożeń. Oceniając ich wagę, mogą podjąć określone działania zapobiegawcze, przekazując alert do specjalistów. Dzięki swojej autonomii AI jest w stanie odciążyć specjalistów cyberbezpieczeństwa, rozwiązując wiele problemów samodzielnie...
WP-CLI na hostingu w nazwa.pl
10 lutego 2021

WP-CLI na hostingu w nazwa.pl

Na serwerach CloudHosting w nazwa.pl możesz od dziś korzystać z narzędzia WP-CLI, które udostępniliśmy specjalnie z myślą... Na serwerach CloudHosting w nazwa.pl możesz od dziś korzystać z narzędzia WP-CLI, które udostępniliśmy specjalnie z myślą o webmasterach na co dzień zajmujących się WordPressem. WP-CLI jest aplikacją pozwalającą użytkownikom WordPressa na zarządzanie instalacjami tego systemu z poziomu wiersza poleceń, bez konieczności logowania się do zaplecza zbudowanej w oparciu o ten CMS strony. Webmasterzy, którzy każdego dnia zarządzają wieloma serwisami internetowymi opartymi o te same systemy zarządzania treścią, często kultywują rytuał przechodzenia przez kolejne zakładki paneli administracyjnych tych CMS-ów, aby zrealizować jakąś prostą czynność administracyjną. U wielu z nich pojawia się wówczas naturalne pytanie, czy pewnych stałych czynności obsługowych nie dałoby się zrealizować w bardziej przystępny sposób? I najlepiej w krótszym czasie. Rozbudowane panele administracyjne systemów zarządzania treścią to z jednej strony przejrzystość sposobu prezentacji, ale z drugiej strony także konieczność każdorazowego przebrnięcia przez szereg opcji, zanim trafi się na tę właściwą, na której nam zależy. Taka procedura szukania konkretnej funkcji w ramach panelu administracyjnego często zajmuje sporo czasu. Jest to widoczne szczególnie wtedy, gdy mamy do czynienia z tak rozbudowanym CMS-em, jakim jest WordPress. WordPress pojawił się w 2003 roku. Przez wiele lat nie oferował on żadnego rozwiązania, które umożliwiłoby webmasterom...
one page czy multi page
19 listopada 2019

Wiele podstron czy jedna strona? O multi-page i one-page

Strony typu one‑page są obecnie coraz bardziej popularne ze względu na wygodę ich przeglądania na urządzeniach mobilnych... Strony typu one‑page są obecnie coraz bardziej popularne ze względu na wygodę ich przeglądania na urządzeniach mobilnych. Jednocześnie trudno jest stworzyć rozbudowaną w ten sposób witrynę, zwłaszcza że nadal 50% wejść na strony odbywa się za pośrednictwem komputerów. Kiedy warto zdecydować się na stronę one-page, a kiedy multi-page? ONE‑PAGE One‑page jest witryną, która nie zawiera dodatkowych podstron. Jej pełna zawartość ładuje się, gdy użytkownik wchodzi na stronę, dlatego późniejsze przeglądanie witryny jest bardziej płynne. Dzięki zastosowaniu kotwic (anchors) klikanie elementów nawigacyjnych przenosi użytkownika do określonych miejsc na stronie, przez co zyskuje natychmiastowy dostęp do interesujących go informacji. Zalety witryny jednostronicowej Dzięki umiejscowieniu całej treści witryny na jednej stronie jej przeglądanie jest nie tylko płynne, ale ponadto content jest łatwiejszy w odbiorze i bardziej zrozumiały. One‑page zaprojektowane w zgodzie z zaleceniami User Experience są ponadto bardziej przyjazne dla użytkowników, minimalistyczne oraz pozbawione niepotrzebnych treści. Content w witrynie jednostronicowej jest także podany w sposób bardziej liniowy – składa się z elementów uporządkowanych według znaczenia, które następują po sobie. Pozwala to prowadzić swoistą „narrację”, której zakończeniem jest ostateczne wezwanie...
Instagram w e-commerce
29 maja 2019

Instagram w e-commerce

Instagram może być nie tylko przestrzenią do publikacji osobistych zdjęć lub działalności influencerów. Narzędzie to można... Instagram może być nie tylko przestrzenią do publikacji osobistych zdjęć lub działalności influencerów. Narzędzie to można skutecznie wykorzystać do promocji sklepu internetowego. Warto się na nim skupić, bo potrafi być bardziej skuteczny niż Facebook. Instagram vs Facebook Patrząc na konkurencyjne firmy, możesz stwierdzić, że na Facebooku są wszyscy przez co wydaje się naturalnym kanałem promocji social media. I rzeczywiście, nie jest dobrze tam nie być, ponieważ serwis ma olbrzymią liczbę użytkowników.Czy jednak warto inwestować jedynie w Facebooka? A jeśli masz ograniczony budżet, czy w warto go wydawać akurat tam? Problemem Facebooka jest właśnie to, że są na nim wszyscy. 93% firm wykorzystujących social media jest tam obecnych. Na Instagramie natomiast znajdziesz jedynie 36% firm. Sprawia to, że po prostu łatwiej się przebić. Na korzyść Instagrama przemawiają też inne liczby. Zaangażowanie użytkowników lubiących Facebookowe strony firm wynosi 32%, podczas gdy na Instagramie 68%. Posty marek publikowane na FB widzi zaledwie 6% śledzących je użytkowników, podczas gdy te na Instagramie wszyscy z nich. O kilkadziesiąt razy większe jest też zaangażowanie użytkownika Instagrama w stosunku do użytkownika Facebooka, co w praktyce oznacza większą ilość lajków. Instagramowi „fani”, jeśli zdecydują się na zakup w sklepie, wydają też o ⅕ więcej...
Kampania e-mailingowa a zewnętrzne bazy danych
24 maja 2019

Kampania e-mailingowa a zewnętrzne bazy danych

Mailing jest skuteczną metodą zwiększania sprzedaży. Ale do kogo go wysyłać, gdy nie masz jeszcze własnej bazy... Mailing jest skuteczną metodą zwiększania sprzedaży. Ale do kogo go wysyłać, gdy nie masz jeszcze własnej bazy mailingowej? W sieci można natknąć się na kuszące niskimi cenami ogłoszenia sprzedaży baz. Czy warto z nich skorzystać? Poza prawem Jak tworzone są dostępne w sprzedaży mailingowe bazy danych? Często służy do tego skaner adresów mailowych kopiujący je ze stron internetowych. Jednak to, że ktoś udostępnił publicznie swój adres, nie oznacza, że można do niego wysyłać informację handlową. Skoro nie wyraził na nią zgody, takie działanie jest niezgodne z prawem, tym bardziej po wejściu w życie RODO. Na setki osób, które otrzymają taki spam (bo czymże innym jest niezamówiona oferta handlowa), może znaleźć się ktoś, kto złoży skargę do Generalnego Inspektora Danych Osobowych. Wtedy grozi Ci grzywna w wysokości do 3% przychodu firmy z poprzedniego roku kalendarzowego. Grzech spamu Zbudowane nielegalnie bazy mailingowe pełne są ponadto nieaktualnych lub nieistniejących adresów. Właściciel takiego e-maila nigdy nie wypełnił formularza wyrażenia zgody na otrzymanie informacji handlowej ani tym bardziej nie kliknął link aktywacyjny z wiadomości potwierdzającej wpis do bazy. W związku z tym nie wiadomo, czy ktokolwiek z adresu korzysta...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(6)
  • Optymalizacja(1)
  • Hosting, Domeny(240)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(69)
  • Backup(27)
  • Poczta(37)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(168)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.