Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Monitoring
    • Monitoring WWW

    Monitoring WWW mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 22 września 2021

Pozycjonowanie wideo na YouTube

Tagi: marketing marketing internetowy wideo YouTube
Pozycjonowanie wideo na YouTube | nazwa.pl

Wideo w naszych czasach jest najchętniej konsumowanym rodzajem treści. Z tego powodu warto w nie inwestować, gdyż może przełożyć się to na sukces prowadzonych działań marketingowych. Aby jednak filmy przynosiły zamierzony efekt, widzowie  powinni móc łatwo je odnaleźć. Przygotowaliśmy przegląd technik, które pomogą pozycjonować filmiki w najpopularniejszym serwisie wideo – YouTube.

Skup się na słowach kluczowych

Słowa kluczowe mają podstawowe znaczenie dla SEO, także na YouTube. Powinny się one odnosić do tematu filmu (nie mogą wprowadzać w błąd!). Aby znaleźć odpowiednie słowa kluczowe, możemy skorzystać z Google Trends i Planera słów kluczowych. Dobrym sposobem jest zwrócenie uwagi na podpowiedzi, wyświetlające się podczas wpisywania treści do wyszukiwarki serwisu. Warto jest stosować słowa kluczowe z tzw. długiego ogona, co oznacza wyrażenia mniej popularne, bardziej szczegółowe i trafniej opisujące temat. Nie będziemy wtedy zmuszeni do konkurowania z najpowszechniej używanymi frazami.

Oprócz tytułu (o którym za chwilę), trzeba poświęcić trochę czasu także na meta opis (eng. meta description). Może znaleźć się w nim link polecający naszą witrynę internetową lub bloga. Jeśli prowadzimy sklep internetowy i film dotyczy konkretnego produktu, należy go tam podlinkować. Podobnie duże znaczenie ma użycie odpowiednich tagów. Lepiej, aby były one bardziej szczegółowe, co można osiągnąć poprzez konstruowanie ich z więcej niż jednego słowa. Należy umieścić je wówczas w cudzysłowie.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Co powinieneś wiedzieć o SEO i pozycjonowaniu?

Stwórz optymalny tytuł

Tytuł filmu powinien dokładnie informować o jego tematyce. Użytkownik, zanim kliknie w wideo, powinien wiedzieć, czego się może po nim spodziewać. Dzięki właściwemu tytułowi wyraźnie zwiększa się współczynnik klikalności filmu. Warto stosować słowo kluczowe już na początku tytułu (lub jak najbliżej początku), co zwiększa szansę na uzyskanie dobrej pozycji. Pozostała część tytułu, oprócz wartości opisowej, powinna móc zaintrygować użytkownika. Sposobem na przesunięcie słowa kluczowego w stronę początku tytułu może być zastosowanie np. dwukropka lub użycie znaku zapytania, np.: “Zbyt wolna strona? 5 sposobów na lepszą wydajność”.

Stwórz swój optymalny tytuł dla filmów na YouTube | nazwa.pl

Twórz własne napisy

Zamieszczanie napisów ma duże znaczenie dla SEO. Jest to źródło tekstu dodawanego do filmu, które przekazuje wyszukiwarkom. Tak długiej treści nie zamieścimy w opisie filmu, dlatego należy skorzystać z szansy, jaką dają napisy. Trzeba pamiętać, że nie pełnią one jedynie funkcji tłumaczenia treści dla osób nieznających języka polskiego, ale są także niezbędne dla osób niesłyszących, zatem ich zamieszczanie jest przysłowiowym wyciąganiem ręki do tej grupy użytkowników.

Użyj kart i ekranów końcowych

Karty to powiadomienia pojawiające się na wideo, których można użyć w celach marketingowych. Mogą mieć formę linków, kierujących np. do naszej witryny, mogą zachęcać do przekazywania funduszy czy polecać inne wideo lub playlistę. Możemy dodać maksymalnie 5 kart do filmu i warto z tej możliwości skorzystać. Ekrany końcowe są wyświetlane przed zakończeniem filmu przez 5 do 20 sekund i ich elementy zawierają podobne informacje, co karty. Do dyspozycji mamy wtedy  cały ekran, zatem elementy mogą bardziej przyciągać uwagę widza.

Wykorzystaj znaczniki czasu

Sygnatury czasowe, które pojawiają się na pasku odtwarzania, pozwalają widzom obejrzeć interesujące ich fragmenty filmów. Jeżeli użyjemy sygnatur prawidłowo, czas oglądania filmów się wydłuży, ponieważ mniejsza ilość użytkowników opuści je na samym początku. Jest to istotne, bo czas, który widzowie poświęcają na oglądanie filmów, ma również duże znaczenie dla SEO. Dobrze, aby sygnatury były związane słowami kluczowymi z używanymi, przez co zachęcały do kliknięcia.

Wykorzystuj znaczniki czasu na swoich filmach na YouTube | nazwa.pl

Użyj atrakcyjnej miniatury

Miniatura w dużym stopniu wpływa na współczynnik klikalności filmu. Ważne, aby były wykorzystywane obrazy wysokiej jakości, o proporcji 16:9. Nie powinny zawierać zbyt wielu elementów, ponieważ nie będą one widoczne. Dobrym pomysłem jest stosowanie zbliżenia twarzy prowadzącego lub jego sylwetki. Jeżeli jest już osobą znaną dla użytkowników serwisu, miniatura taka ma szansę skłonić ich do kliknięcia. Może ona być również graficzną reprezentacją słowa kluczowego. Tworząc miniaturę trzeba pamiętać, że YouTube wyświetla czas trwania wideo w prawym dolnym rogu miniatury. W tym miejscu nie powinien się znajdować żaden istotny element grafiki.

Zadbaj o zaangażowanie użytkownika

W algorytmie YouTube duże znaczenie mają wspomniany wcześniej czas oglądania filmu i utrzymanie uwagi widzów. Czas oglądania jest bezpośrednio powiązany z rankingiem w serwisie, dlatego należy starać się go zmaksymalizować. Film powinien być wciągający i cechować się  dynamiką. Ważne są nasze umiejętności edytorskie, gdyż dobrze zmontowane wideo jest przyjemniejsze w odbiorze. Dobrze jest zastosować na początku filmu zapowiedź, w której przedstawimy, co się w nim znajdzie. Dzięki temu możemy zainteresować widza i zachęcić go do dalszego oglądania. Wskaźnik utrzymania uwagi odbiorców odnosi się do liczby osób, które obejrzały nasz film do końca. Podobnie jak w przypadku czasu oglądania, znaczenie ma tu oczywiście to, czy nasz film jest interesujący dla widzów. Żeby tak było, powinien także odpowiadać ich oczekiwaniom.

Daj się znaleźć na YouTube!

Publikowanie treści wysokiej jakości to oczywiście podstawa na YouTube. Ważne jest, aby poznać tajniki działania tego serwisu i stosować się do zasad wyznaczonych przez jego algorytm. Nawet najlepsze widea nie zapewnią nam satysfakcjonujących wyników, jeśli użytkownik nie będzie w stanie znaleźć naszych filmów w serwisie. Dlatego też, taką samą uwagę należy przywiązywać do treści, realizacji i edycji, co do względów SEO.

Odwiedź nasz kanał!

Zachęcamy wszystkich Czytelników do subskrypcji i śledzenia kanału nazwa.pl na YouTube. Można znaleźć tam zarówno filmy instruktażowe, materiały poświęcone historii nazwa.pl, jak również garść wiedzy o nowoczesnych technologiach, wykorzystywanych przez spółkę. Bądź z nami na bieżąco!

Odwiedź nasz kanał na YouTube | nazwa.pl

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Więcej szans na luksusowy urlop w Zakopanem! | nazwa.pl
22 kwietnia 2025

Więcej szans na luksusowy urlop w Zakopanem!

Znakomita wiadomość dla wszystkich uczestników konkursu Programu Partnerskiego nazwa.pl! Wychodząc naprzeciw... Znakomita wiadomość dla wszystkich uczestników konkursu Programu Partnerskiego nazwa.pl! Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Partnerów, z radością ogłaszamy rozszerzenie trwającego konkursu o dodatkowe usługi – CloudHosting, CloudHosting WordPress, CloudHosting e‑Sklep oraz CloudMail. Dzięki tej zmianie masz jeszcze więcej możliwości, by sięgnąć po luksusowy wypoczynek w hotelu Bachleda Kasprowy w Zakopanem i inne atrakcyjne nagrody. Nowe usługi dołączają do Konkursu Konkurs w Programie Partnerskim nazwa.pl już od pierwszych dni wzbudza ogromne zainteresowanie – nasi Partnerzy chętnie angażują się w polecanie usługi Email Marketing, a wielu z nich regularnie pytało o możliwość rozszerzenia akcji także na inne popularne rozwiązania z oferty nazwa.pl. Słuchamy naszych Partnerów i dokładamy wszelkich starań, aby udział w Programie Partnerskim był dla nich nie tylko źródłem wysokich prowizji, lecz także wyjątkowych doświadczeń. Z radością ogłaszamy, że od 22.04.2025 r. do listy usług objętych konkursem dołączają cztery cenione rozwiązania nazwa.pl, takie jak CloudHosting, CloudHosting WordPress, CloudHosting e‑Sklep oraz CloudMail. Rewelacyjne nagrody od nazwa.pl Każde polecenie usługi z tej rozszerzonej listy liczy się w konkursie – zarówno do nagrody głównej, jak i nagród dla Partnerów Miesiąca oraz nagrody gwarantowanej. Nadal obowiązują te same jasne warunki – jeśli polecisz usługi Email Marketing, CloudHosting, CloudHosting WordPress, CloudHosting e‑Sklep lub CloudMail co najmniej...
nazwa.pl nagrodzona przez Asseco Data Systems
16 października 2023

nazwa.pl nagrodzona przez Asseco Data Systems

Podczas uroczystej gali zorganizowanej w Poznaniu przez Asseco Data Systems zostały uhonorowane firmy, które w... Podczas uroczystej gali zorganizowanej w Poznaniu przez Asseco Data Systems zostały uhonorowane firmy, które w minionym roku miały największy wkład w rozwój bezpieczeństwa na rynku IT. Należąca do NetArt Group marka nazwa.pl otrzymała 1. miejsce i tytuł TOP Partner CERTUM 2023 w kategorii SSL. Dziękujemy za to bardzo ważne dla nas wyróżnienie! Współpraca NetArt Group z Asseco Data Systems trwa już ponad 10 lat. Realizując projekt zwiększania bezpieczeństwa w Internecie, wydaliśmy w tym czasie ponad 1 mln certyfikatów SSL. Otrzymaną nagrodę traktujemy więc jako dowód uznania dla całej naszej organizacji za wkład wniesiony w rozwój cyberbezpieczeństwa. NetArt Group nieustannie stawia na innowacje. Dowodem tego jest dostarczanie naszym użytkownikom, przy współpracy z Asseco Data Systems, certyfikatów SSL z szyfrowaniem ECDSA realizowanym na bazie krzywych eliptycznych. Poziom zabezpieczeń, które one zapewniają, można bardzo łatwo zobrazować na przykładzie ziaren piasku. Jeżeli przyjmiemy, że certyfikaty SSL z szyfrowaniem RSA, oferowane przez większość firm, zapewniają ochronę na poziomie jednego ziarenka piasku, to w przypadku certyfikatów nazwaSSL ECDSA P-384 zapewniona przez nie ochrona reprezentowana jest przez większą liczbę ziaren piasku, niż możemy znaleźć na ziemi! NetArt Group doskonale rozumie, że rynek IT wymaga od firm świadczących usługi hostingowe ciągłego rozwoju i inwestycji. Poprzez nasze marki, w tym między innymi netart.com i nazwa.pl, przekazujemy więc użytkownikom najwyższej klasy rozwiązania. Docenienie naszych działań przez Asseco Data Systems jest kolejnym potwierdzeniem zaangażowania NetArt Group w rozwój globalnego rynku usług hostingowych...
Najlepsze praktyki e-commerce w 2021 roku | nazwa.pl
5 lipca 2021

Najlepsze praktyki e-commerce w 2021 roku

Rok 2020 to czas wyjątkowego wzrostu rynku e-commerce. W dużym stopniu przyczyniła się do tego pandemia... Rok 2020 to czas wyjątkowego wzrostu rynku e-commerce. W dużym stopniu przyczyniła się do tego pandemia koronawirusa, która w związku z okresowym zamknięciem sklepów stacjonarnych wpłynęła na większe zainteresowanie handlem elektronicznym. W dobie hiperkonkurencji w e‑handlu konieczne jest staranne obserwowanie zmieniających się trendów wśród klientów, aby nie zostać w tyle z naszą ofertą, tylko cały czas maksymalizować sprzedaż. Przyjrzyjmy się sprawdzonym praktykom, dzięki którym nasz biznes e-commerce będzie miał szansę dalej rosnąć w kolejnych latach. Sprzedaż przez media społecznościowe Dużą część czasu spędzanego w Internecie, użytkownicy przeznaczają na media społecznościowe (wg. badania Globalwebindex w 2019 roku było to średnio 2 godziny i 35 minut dziennie). Firmy z sektora e‑commerce doskonale to wiedzą, dlatego inwestują w reklamy w social mediach, skierowane do potencjalnych odbiorców swoich produktów. Reklama to jednak nie wszystko. Wzorem Facebooka czy Instagrama aplikacje e-commerce powinny być szybkie, a proces zakupu najlepiej aby odbywał się bez opuszczania medium społecznościowego. Wspomniany Facebook czy Instagram mają ku temu odpowiednie mechanizmy, takie jak Instagram Checkout czy Facebook Marketplace. Użytkownik nie jest zmuszony przechodzić na stronę naszego sklepu, by dokonać zakupu, ponieważ może zrobić to bezpośrednio z aplikacji. Zaletą tych rozwiązań jest wykorzystanie skłonności konsumentów...
monitoring internetu
2 września 2019

Monitoring Internetu – sprawdź, co o Tobie mówią

„Nic o nas bez nas”, prawda? Niestety dyskusja na temat naszej firmy toczy się w sieci także bez naszego udziału. Z tego powodu warto... „Nic o nas bez nas”, prawda? Niestety dyskusja na temat naszej firmy toczy się w sieci także bez naszego udziału. Z tego powodu warto się zastanowić nad monitorowaniem Internetu pod kątem wzmianek o marce. Pozwoli to zyskać wiedzę umożliwiającą bardziej świadome prowadzenie działań marketingowych oraz włączenie się do nieustającej dyskusji konsumentów. Jak działa monitorowanie Internetu Narzędzia do monitorowania Internetu prezentują wszystkie wzmianki pojawiające się Internecie, które dotyczą wybranych przez nas fraz – zarówno na forach i stronach, jak i mediach społecznościowych. W ten sposób możemy być na bieżąco w kwestiach tego, co mówi się o naszej marce, markach konkurencji lub zagadnieniach z branży. Ponadto wspomniane narzędzia pozwalają obserwować liczbę wzmianek, dzięki czemu możemy wyciągać wnioski dotyczące np. zainteresowania naszą firmą i jej ofertą. Usługi monitoringu Internetu analizują wydźwięk emocjonalny opinii, czyli to, czy są one negatywne, czy pozytywne. Oceniany może być również zasięg źródła wzmianki, co pozwala określić, do jak dużej grupy odbiorców mogła dotrzeć informacja, a także zidentyfikować opiniotwórcze jednostki. Wszystkie wyniki mogą być prezentowane w formie wykresów, które następnie możemy wykorzystać przy tworzeniu własnych statystyk...
Jak samodzielnie założyć wizytówkę internetową? | nazwa.pl
12 marca 2019

Jak założyć własną wizytówkę WWW w mniej niż minutę?

Obecność w sieci to dziś podstawa prowadzenia biznesu. To, co jakiś czas temu wymagało wiedzy specjalistów, dziś w... Obecność w sieci to dziś podstawa prowadzenia biznesu. To, co jakiś czas temu wymagało wiedzy specjalistów, dziś w prosty sposób można zrobić samodzielnie. Nowoczesne rozwiązania umożliwiające każdemu budowę własnej wizytówki internetowej są dostępne na wyciągnięcie ręki. Teraz możesz skupić się na rozwijaniu swojego biznesu, a wizytówka będzie pierwszym krokiem do zbudowania obecności w wirtualnym świecie. Wizytówka Internetowa To odpowiedź na podstawowe potrzeby związane z pokazaniem marki w Internecie. Teraz nie musisz umieć projektować ani kodować stron WWW, aby zaistnieć w sieci. W nazwa.pl razem z zakupionymi usługami zyskujesz możliwość stworzenia własnej wizytówki, która będzie pierwszą formą kontaktu dla Twoich klientów. To idealne rozwiązanie na start Twojego biznesu. Dodatkowo wybierając kompleksowe usługi nazwa.pl w postaci hostingu i pakietu Bezpieczna Domena chronisz nie tylko siebie, ale również swoich klientów, między innymi przed cyberprzestępcami, którzy mogą próbować podszyć się pod Twoją stronę WWW lub usiłować wyłudzić dane Twoich klientów. Jak stworzyć własną wizytówkę w sieci? Posiadając usługi w nazwa.pl, możesz skorzystać z 18 profesjonalnych szablonów. Technologia Responsive Web Design (RWD) zapewnia dopasowanie wyglądu wizytówki...
41% ruchu w polskim Internecie pochodzi spoza Polski
8 listopada 2018

41% ruchu w polskim Internecie pochodzi spoza Polski

Czy wiecie, że 41% ruchu na polskich serwisach WWW pochodzi spoza terytorium Polski? Analizie poddano ponad 1 miliard... Czy wiecie, że 41% ruchu na polskich serwisach WWW pochodzi spoza terytorium Polski? Analizie poddano ponad 1 000 000 000 (1 miliard) zapytań przychodzących na serwery największego dostawcy usług hostingowych w Polsce, spółki nazwa.pl. Analitycy poddali badaniom ponad 600 000 serwisów WWW. Wyniki dają zupełnie nowy obraz tego, jak wygląda ruch w polskim Internecie i tego, na co powinien zwrócić uwagę rynek e-commerce. Okazuje się, że szybkość ładowania się stron WWW może mieć kluczowe znaczenie dla sukcesu w e-handlu. Odpowiedzią na to zapotrzebowanie są usługi świadczone przez nazwa.pl. Wyniki badań prowadzą do jednego wniosku. Korzystanie z usługodawcy hostingowego optymalizującego szybkość działania stron WWW, nie tylko w Polsce, ale również poza jej granicami, może przynieść realne zyski. W związku z tym, że aż 41% ruchu do stron WWW kierowane jest spoza Polski, wybór nieodpowiedniego dostawcy usług hostingowych może oznaczać utratę ponad 1/3 odwiedzin. Zbyt długie wczytywanie stron WWW może bowiem oznaczać rezygnację użytkowników z ich odwiedzenia. Z badań przeprowadzonych przez Google wynika, że strona ładująca się powyżej 5 sekund (w porównaniu do tej ładującej się 1 sekundę) traci blisko 40% konwersji, a współczynnik odrzuceń rośnie o ponad 100%. Jak wskazują wyniki analiz przeprowadzonych przez nazwa.pl, największą grupę użytkowników odwiedzających krajowe strony (21%) stanowią internauci pochodzący z Europy oraz mieszkańcy Ameryki Północnej (15%). Dane te wyraźnie wskazują potencjał dla rynku e-commerce. Jednak, aby dokonać konwersji ruchu na ilość zamówień, należy...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(18)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(260)
  • CDN(42)
  • WordPress(86)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(26)
  • Internet i technologia(172)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(4)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Domeny
  • Poczta biznesowa
  • Hosting z CDN
  • WordPress z CDN
  • CloudHosting Enterprise
  • Monitoring WWW
  • Email Marketing
  • VPS
  • Cloud Backup
  • Mail Backup
  • SaaS
  • CDN nazwa.pl
  • SSL
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz wynagrodzenie aż do 50% od wpłat za poleconą usługę.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.