Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Monitoring
    • Monitoring WWW

    Monitoring WWW mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 9 stycznia 2020

Wszystko na temat domen internetowych

Tagi: Bezpieczna Domena domena
czym jest domena i jak ją zarejestrować

Co to jest domena internetowa?

Na początek warto odpowiedzieć sobie na podstawowe pytanie – czym jest domena internetowa? W dużym uproszczeniu, jest to unikalny adres (nazwa) w Internecie. W dobie dynamicznego rozwoju nowoczesnych technologii i środków komunikacji najlepszym sposobem na przedstawienie swoich treści czy zareklamowanie towarów bądź usług jest Internet. Jego zasięg jest globalny, a koszt takiej promocji jest z reguły znacznie niższy niż w przypadku innych mediów. Rozpoczęcie swojej działalności w Internecie należy zacząć od przygotowania strony internetowej, jednak sam projekt to nie wszystko. Kluczowe dla zaistnienia „w sieci” jest utworzenie unikalnej nazwy dla naszej strony, czyli właśnie domeny internetowej. Oczywiście należy pamiętać, że każda domena w Internecie posiada swój unikalny adres IP, np. „216.58.209.35”, jednak taki ciąg znaków jest nie tylko trudny do zapamiętania, ale również raczej nie przysłuży się promocji naszej strony. Znacznie łatwiej przyjdzie nam zapamiętać konkretną nazwę, jak np. „Google.com”.

Rejestracja domen internetowych

Załóżmy taką sytuację – mamy gotowy projekt strony internetowej i chwytliwą nazwę, która najlepiej oddaje nasze plany, co dalej? Pierwszym krokiem powinno być sprawdzenie, czy wybrana przez nas domena nie jest już zajęta, a jeśli wszystko idzie po naszej myśli, to jej rejestracja. Operatorem krajowych domen z końcówką .pl jest NASK – Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa. Aby jednak ułatwić użytkownikom ich nabywanie, NASK udziela akredytacji wybranym partnerom rejestrującym. Jedną z najstarszych takich firm na polskim rynku jest nazwa.pl, która działa już od 1997 roku. Należy również pamiętać, że domenę możemy zarejestrować nie tylko z rozszerzeniem .pl, ale również wieloma innymi, jak np.: .com, .net, .eu, .org itd. Jest to istotne, jeśli zależy nam na tym, aby naszą stronę internetową promować nie tylko na lokalnym rynku. Kiedy już zarejestrujemy domenę, należy pamiętać o jej opłacaniu u wybranego, akredytowanego przez NASK rejestratora. Ostatnim krokiem do uruchomienia naszej strony internetowej jest zadbanie o odpowiedni serwer, na którym zostanie ona umieszczona. Najczęściej możemy to załatwić u rejestratora. Bezpośrednią rejestrację domen globalnych, bez udziału pośredników, z gwarancją najwyższego standardu bezpieczeństwa i poziomu obsługi Klienta oferuje właśnie nazwa.pl – jako jedyny taki rejestrator na polskim rynku.

Jak dbać o swoją domenę i ją chronić?

Uruchomienie strony internetowej, która w obecnych czasach jest często wizytówką firmy, to dopiero początek. Ważne jest, aby odpowiednio o nią dbać i zabezpieczyć przed ewentualnym przejęciem. W końcu nikt nie chce stracić dostępu do swojego dzieła.

Przede wszystkim należy pamiętać, że zarejestrowanie domeny nie oznacza, że automatycznie stajemy się jej właścicielami. Lepszym porównaniem będzie tu wypożyczenie czy wynajem. Nawet najbardziej unikatowa nazwa domeny należy do nas jedynie przez określony czas (ten możemy ustalić u rejestratora, najczęściej jest to od 1 roku do 5 lat). Oczywiście, istnieje możliwość przedłużenia „wypożyczenia” domeny i to jest właśnie pierwszy, fundamentalny sposób na dbanie o naszą stronę internetową. Jest to niezwykle istotne, ponieważ jeśli przegapimy okres, w którym możemy przedłużyć „wynajem” domeny, to ta stanie się dostępna dla wszystkich chętnych. W ten sposób możemy stracić dostęp do naszej witryny.

Na naszą domenę może czyhać nie tylko konkurencja, ale również liczni hakerzy i piraci internetowi, dla których przestępczy proceder jest sposobem na życie. Niezwykle skuteczną ochroną strony internetowej jest zarejestrowanie nazwy domeny jako znaku towarowego. Sprawi to, że uzyskamy wyłączne prawo do jej użytkowania na określonym terenie przez 10 lat (z możliwością przedłużenia). W Polsce zajmuje się tym Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej. Warto jednak pamiętać, że rejestracji znaku towarowego możemy dokonać również na terenie całej Unii Europejskiej, a to za sprawą Urzędu Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej (EUIPO). Jeśli wasze plany co do marki są bardziej globalne, to powinniście zadbać o złożenie odpowiednich dokumentów w Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Choć cały proces rejestrowania domeny jako znaku towarowego może być dość skomplikowany, to oferuje on nam nie tylko bezpieczeństwo, ale również szereg narzędzi prawnych do walki z nieuczciwą konkurencją. Jako właściciel domeny będącej znakiem towarowym możemy zabronić bezprawnego wykorzystania jej nazwy i zażądać np. odszkodowania.

Kwestie prawne dotyczące domeny są niezwykle istotne, jednak niezbyt obchodzą one cyberprzestępców, którzy siłą będą próbować przejąć kontrolę nad naszą stroną internetową, paraliżując w ten sposób działanie firmy czy serwisu. Warto tu pamiętać, że domena internetowa to nie tylko adres w sieci, ale również bazy danych czy konta poczty elektronicznej e-mail. Jak łatwo się domyślić, udany atak cyberprzestępców może nas narazić na ogromne straty. Podczas wyboru odpowiedniej firmy rejestrującej czy hostingowej warto zapoznać się z jej ofertą zabezpieczeń. Na przykład wspomniana już nazwa.pl oferuje m.in. usługę DNS Anycast, w skład której wchodzi cały zestaw narzędzi niezbędnych do ochrony domeny internetowej. Warto tu wyróżnić np. obsługę DNSSEC, która jest skupiona na walce z cyberprzestępcami, uniemożliwiając przekierowanie przeglądarki WWW na fałszywą stronę internetową.

Dodatkowo każda domena w nazwa.pl może liczyć na automatycznie aktywowane zabezpieczenia SPF, DKIM oraz DMARC. Odpowiadają one za ochronę kont poczty elektronicznej e-mail, np. przed podszywaniem się osób trzecich pod nadawcę wiadomości.

Bezpieczeństwo domeny polega nie tylko na uchronieniu jej przed przejęciem czy zhakowaniem, ale również na sprawieniu, aby osoby odwiedzające nasz serwis internetowy bezpieczne były. W tym celu nazwa.pl oferuje swoim klientom również usługę „DNS over TLS”, która szyfruje zapytania do DNS, podnosząc prywatność i bezpieczeństwo osób korzystających ze strony WWW w domenie. Ponadto, aby jeszcze skuteczniej chronić swoich użytkowników, nazwa.pl wdrożyła w październiku br. nowy, zaawansowany system wykrywania i zapobiegania włamaniom IPS (ang. Intrusion Prevention System), który zwiększa poziom ochrony usług hostingowych świadczonych przez Spółkę. Nowe zabezpieczenia chronią usługi w czasie rzeczywistym, zapewniając wraz z systemami anty DDoS i WAF najwyższy dostępny poziom bezpieczeństwa.

Warto też wiedzieć, że rejestrując nazwę domeny w jednej z akredytowanych przez NASK firm, nie jesteśmy do niej przywiązani na stałe. Jeśli dostępna oferta nie jest dla nas satysfakcjonująca, możliwe jest przeniesienie domeny do innego akredytowanego rejestratora. W tym celu konieczne jest uzyskanie kodu authinfo (Authcode, EPP). Ze względów bezpieczeństwa kod ten najczęściej jest wydawany wyłącznie na podstawie wniosku podpisanego przez abonenta domeny. Dokładne procedury wydawania kodu mogą się różnić w zależności od rejestratora, a ich szczegółów można dowiedzieć się na stronie danej firmy.

Podsumowanie

Podsumowując, domena internetowa to unikalne miejsce w sieci. Jest ona istotna dla każdego, kto chce rozpocząć swoją działalność w Internecie. Należy pamiętać o tym, że domenę trzeba najpierw zarejestrować, a następnie odpowiednio o nią zadbać. Można to zrobić np. poprzez zarejestrowanie jej jako znaku towarowego, ale również w bardziej prosty sposób, jak np. dbanie o formalności, czyli regularne opłacanie umowy z wybranym rejestratorem. Warto też pomyśleć o zarejestrowaniu swojej nazwy z co najmniej kilkoma popularnymi rozszerzeniami, a nie tylko .pl. Co więcej, dobór odpowiedniego rejestratora i firmy hostingowej może mieć kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa, zarówno naszej strony i jej zawartości, jak również odwiedzających.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Skrypt Vanilla Benchmark do testowania szybkości hostingu | nazwa.pl
25 kwietnia 2023

Skrypt Vanilla Benchmark do testowania szybkości hostingu

Szybkość przetwarzania skryptów PHP na serwerze ma kluczowe znaczenie dla działania Twojej strony WWW... Szybkość przetwarzania skryptów PHP na serwerze ma kluczowe znaczenie dla działania Twojej strony WWW. Od niej zależy ile czasu upłynie zanim serwer rozpocznie wysyłanie strony do przeglądarki użytkownika. Aby porównać szybkość serwerów, można użyć narzędzia Vanilla Benchmark. Vanilla Benchmark to skrypt PHP, który wystarczy skopiować ze strony https://github.com/vanilla-php/benchmark-php/blob/master/benchmark.php, wgrać na serwer i uruchomić jak każdą inną stronę WWW. Jeżeli dodatkowo chcesz przetestować szybkość działania bazy danych, możesz skonfigurować połączenie do niej, edytując kod Vanilla Benchmark. Wyniki prezentowane są natychmiast w bardzo przystępny sposób. Poniżej zamieszczamy przeciętny rezultat, jaki osiągany jest na hostingu w nazwa.pl, na serwerach wyposażonych w procesory Intel Xeon E-2388G. Skrypt Vanilla Benchmark wykonuje w pętli wiele operacji typowych dla każdej strony typu WordPress, sklep, czy blog internetowy. Wynik całkowity prezentowany jest w ostatniej linijce. Im czas wykonania testu jest mniejszy, tym serwer jest szybszy i będzie sprawniej przetwarzał wszystkie inne skrypty PHP tworzące Twoją stronę. Szybkość firm hostingowych w 2022 roku W drugiej połowie 2022 roku za pomocą Vanilla Benchmark przetestowaliśmy szybkość działania serwerów w ośmiu największych firmach hostingowych w Polsce. Pomiary przeprowadzaliśmy co miesiąc, a wyniki możesz zobaczyć w poniższej tabeli...
Sprawdź, jak otrzymać gwarantowany Voucher na weekend w Zakopanem | nazwa.pl
20 lutego 2023

Dołącz do Konkursu dla Webmasterów. Nagrody gwarantowane czekają!

Ponieważ to już półmetek, przypominamy o trwającym konkursie dla uczestników Programu Partnerskiego... Ponieważ to już półmetek, przypominamy o trwającym konkursie dla uczestników Programu Partnerskiego nazwa.pl, którzy są osobami fizycznymi lub prowadzą jednoosobowe działalności gospodarcze. Nagrody, takie jak 7-dniowe wakacje dla 2 osób w luksusowym hotelu Sofitel Grand Sopot czy gwarantowane weekendowe pobyty w 4-gwiazdkowym hotelu w Zakopanem, wciąż czekają na laureatów. Oczywiście potencjalny zysk nie kończy się tylko na nagrodach. Niezależnie od wyniku, przez cały czas trwania konkursu, każda z osób biorących w nim udział otrzyma prowizję od zakupionych z jej polecenia usług nazwa.pl! Czwarta odsłona konkursu, organizowanego dla uczestników Programu Partnerskiego nazwa.pl, kierowana jest przede wszystkim do webmasterów i osób na co dzień zajmujących się informatyczną obsługą firm. Wiemy, że to właśnie oni najchętniej rekomendują usługi nazwa.pl swoim klientom, ponieważ najlepiej potrafią docenić wysoką jakość, która charakteryzuje naszą ofertę. Ale co w sytuacji, kiedy nie jesteś webmasterem? Nic straconego, do zabawy w konkursie zapraszamy każdego! Pamiętaj o tym, że uczestnikiem konkursu jesteś tylko wtedy, gdy nasze usługi hostingowe polecasz z konta w Panelu Klienta, które należy do Ciebie jako osoby fizycznej lub do Twojej jednoosobowej działalności gospodarczej. Spółki prawa handlowego nie biorą udziału w konkursie. Jeżeli nie posiadasz jeszcze takiego konta, to zarejestruj się w Panelu Klienta, podając swoje prywatne dane. Jeszcze nie jest za późno, żeby zawalczyć o Voucher na wakacyjny wyjazd dla dwóch osób w terminie od 8 do 15 lipca 2023 r. do luksusowego 5-gwiazdkowego hotelu Sofitel Grand Sopot czy weekendowy dwuosobowy pobyt w 4-gwiazdkowym hotelu w Zakopanem...
Zarabianie na własnym blogu | nazwa.pl
12 kwietnia 2022

Zarabianie na własnym blogu

Prowadzenie bloga nie musi stanowić wyłącznie hobby, które daje nam satysfakcję i pozwala zaspokajać... Prowadzenie bloga nie musi stanowić wyłącznie hobby, które daje nam satysfakcję i pozwala zaspokajać potrzeby twórcze. Może równie dobrze okazać się sposobem na życie. Nawet jeżeli nie sprawi, że będziemy się wyłącznie z niego utrzymywać, to może uzupełnić nasze dochody z innych źródeł i wspomóc w ten sposób domowy budżet. Warto w tym kontekście zastanowić się, jakiego rodzaju blogi są teraz najbardziej dochodowe. Biznes online Bez wątpienia znajdziemy wielu czytelników zainteresowanych sposobami na zdobycie dodatkowych źródeł zarobkowania. Jeżeli mamy doświadczenie w takich dziedzinach, jak freelance czy e-marketing, warto się nim podzielić. Odbiorcy chętnie dowiedzą się, jak i czy mogą „rzucić etat”, aby zacząć pracować na własny rachunek w branży nowych technologii. W przekazywaniu treści powinniśmy się skupić głównie na własnych doświadczeniach. W dzieleniu się swoją wiedzą nie zatrzymujmy się na ogólnikach. Twórzmy konkretne i wyczerpujące wpisy, które krok po kroku przeprowadzają czytelnika przez wybrany temat. Doradzając, skupmy się na dziedzinie, która jest nam najbliższa. Jeżeli pracujemy jako specjalista e-marketingu, copywriter czy niezależny programista, nasi czytelnicy będą oczekiwali kompetentnych i wiarygodnych treści właśnie w tych tematach. W przypadku tego typu treści możemy zarobić na płatnych poradnikach, reklamie czy marketingu afiliacyjnym...
Prezentuj mniejsze obrazki w formacie WebP | nazwa.pl
3 lutego 2022

Prezentuj mniejsze obrazki w formacie WebP

Pliki graficzne można zapisywać w bardzo wielu formatach. Do najpopularniejszych należą GIF, PNG, JPG i WebP... Pliki graficzne można zapisywać w bardzo wielu formatach. Do najpopularniejszych należą GIF, PNG, JPG i WebP. Ten ostatni, stworzony przez Google, doskonale sprawdza się w przypadku stron internetowych. Pozwala na lepszy poziom kompresji obrazów, przy zachowaniu ich porównywalnej jakości. A ponieważ aż 80% czasu potrzebnego na wczytanie strony WWW zajmuje przesyłanie plików między serwerem, na którym jest strona, a przeglądarką WWW, warto skorzystać właśnie z WebP, aby przyspieszyć działanie swojej witryny. WebP vs inne formaty plików Jeżeli zastanawiasz się, czy korzystanie z WebP przyniesie wymierne korzyści w postaci zmniejszenia rozmiaru plików graficznych na Twojej stronie WWW, pozwól, że zaczniemy od porównania tego formatu do innych popularnych sposobów zapisu grafik wykorzystywanych w Internecie. I tak, pliki zapisane w WebP, w porównaniu do plików JPG o zbliżonej jakości, będą od nich mniejsze do 35%. To bardzo duża różnica. JPG jest popularnym formatem wykorzystywanym na przykład do zapisu zdjęć wykonywanych smartfonami czy aparatami cyfrowymi. Gdy takie zdjęcie zapisane w formacie JPG zajmuje około 3 MB, po konwersji do WebP jego rozmiar zmniejszy się do 2 MB! Innym popularnym formatem stosowanym wśród twórców stron WWW jest PNG. Podobnie jak WebP obsługuje on przeźroczystość, co jest ważne przy projektowaniu witryn...
Błąd 500 Internal Server Error, który… nie jest błędem serwera? | nazwa.pl
20 grudnia 2021

Błąd 500 Internal Server Error, który… nie jest błędem serwera?

Słowo „server” większości z nas kojarzy się raczej jednoznacznie. Co jednak w przypadku, gdy obok niego pojawi się... Słowo „server” większości z nas kojarzy się raczej jednoznacznie. Co jednak w przypadku, gdy obok niego pojawi się inne, dość dobrze znane angielskie słowo „error”. Widząc „server error”, duża grupa właścicieli stron internetowych myśli, że tu kończy się ich możliwość działania, a winę za taki, a nie inny stan rzeczy, ponosi firma hostingowa. Nic bardziej mylnego. Brzmi ciekawie? Zaraz się o tym przekonamy! Chyba każdy już zdążył przyzwyczaić się do tego, że od czasu do czasu wykorzystywane przez nas elektroniczne i mechaniczne urządzenia informują o jakiś błędach czy problemach w swoim działaniu. Nikt nie jest zaskoczony, gdy ekspres do kawy wyświetli komunikat dotyczący wymaganego czyszczenia lub wymiany filtra. Pralka potrafi wysłać wiadomość typu PUSH na telefon komórkowy o problemie z pobraniem wody, a samochód może poinformować nas o niskim stanie naładowania akumulatora. Nie inaczej jest w świecie serwerów, które — działając non-stop w Internecie — odpowiadają za jeden z najważniejszych elementów dzisiejszego biznesu, którym jest publikacja stron internetowych. Mało kto wini producenta samochodu za to, że akumulator umieszczony w jego pojeździe uległ nadmiernemu rozładowaniu. Przeważnie właściciel takiego auta myśli, że zapomniał odłączyć jakieś zużywające sporo prądu urządzenie od gniazda 12 V. Od razu taka osoba czuje na sobie „wymiar kary”, jaką może ponieść, gdyby przyszło jej z tego powodu zamawiać pomoc drogową i awaryjnie otwierać, czy uruchamiać pojazd...
Ambasadorowie marki skutecznym wsparciem działań marketingowych | nazwa.pl
27 sierpnia 2021

Ambasadorowie marki skutecznym wsparciem działań marketingowych

Zadaniem ambasadora jest zwiększanie świadomości marki oraz promowanie jej pozytywnego wizerunku wśród... Zadaniem ambasadora jest zwiększanie świadomości marki oraz promowanie jej pozytywnego wizerunku wśród konsumentów. W pewnym stopniu nadaje on marce „ludzką twarz”, zwiększając tym samym jej wiarygodność w oczach klientów. Jakiego rodzaju osoby można zaliczyć do grona ambasadorów marki oraz dlaczego warto przeprowadzać działania marketingowe z ich udziałem? Kto może być ambasadorem marki? Osoby publiczne Osoby publiczne towarzyszą marketingowi od jego początków. Już Helena Modrzejewska reklamowała liczne artykuły dla kobiet, a w promocję pastylek na ból zębów zaangażowani byli nawet Zygmunt Freud i Thomas Edison. Obecnie do celów marketingowych nadal wykorzystywane są osoby, których wizerunek jest powszechnie rozpoznawalny. Mogą to być na przykład popularni aktorzy, piosenkarze, sportowcy czy innego rodzaju celebryci. Kampanie z ich udziałem można obserwować w takich działaniach reklamowych, jak spoty telewizyjne czy kampanie billboardowe. Nierzadko osoby publiczne podpisują także dłuższe kontrakty na reprezentowanie danej marki. Przykładem może tu być Marek Kondrat, który pojawia się w reklamie jednego z banków od wielu lat. Taka długofalowa współpraca dobrze wpisuje się w charakter marki, która chce być kojarzona ze stabilnością i zaufaniem, pozostając przy tym przyjazną. Influencerzy Influencerzy to osoby, zajmujące się publikowaniem różnych treści w Internecie, posiadające duży wpływ na grono swoich odbiorców...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(18)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(260)
  • CDN(42)
  • WordPress(85)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(26)
  • Internet i technologia(172)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(4)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Domeny
  • Poczta biznesowa
  • Hosting z CDN
  • WordPress z CDN
  • CloudHosting Enterprise
  • Monitoring WWW
  • Email Marketing
  • VPS
  • Cloud Backup
  • Mail Backup
  • SaaS
  • CDN nazwa.pl
  • SSL
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz wynagrodzenie aż do 50% od wpłat za poleconą usługę.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.