Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Hosting abonamentowy z CDN
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting za użycie z CDN
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 8 VCPU i 16 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDOS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    CloudHosting WordPress
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    WordPress z CDN
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, Blog, Forum i Galeria. Oferuje do 8 VCPU i 16 GB RAM, sieć CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDOS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Komunikacja email
    • Maile Marketingowe

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Email Marketing| nazwa.pl Wysyłaj skuteczne mailingi
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Diagnostyka test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 16 marca 2021

Crowdfunding. Czy można tak sfinansować biznes?

Tagi: crowdfunding
Crowdfunding. Czy można tak sfinansować biznes? | nazwa.pl

Pożyczka bankowa czy zdobycie inwestorów to nie jedyne sposoby na sfinansowanie nowego projektu. Crowdfunding, czyli finansowanie społecznościowe, pozwala na wykorzystanie siły Internetu dla zdobycia środków, by wprowadzić na rynek nowy produkt lub usługę. Jak działa ten model pozyskiwania funduszy?

Jak działa crowdfunding

Serwisy crowdfundingowe pozwalają użytkownikom dokonywać wpłaty na rzecz osób i przedsiębiorców realizujących nowe projekty. Jeśli chodzi o korzyść dla wspierających, platformy działają zasadniczo w dwóch modelach:

  • nagrody

W tym przypadku użytkownicy, którzy decydują się na dofinansowanie projektu, otrzymują od firmy podarunki w zależności od kwoty wsparcia. W przypadku wideobloga może to być np. imienne podziękowanie w napisach końcowych filmu dla najbardziej zaangażowanych wpłacających. Firmy  mogą oferować za to wcześniejszy dostęp do swojego produktu lub usługi. Jest to najczęściej stosowany model crowdfundingu.

  • kapitał

Niektóre serwisy (np. Republic czy Crowdfunder) pozwalają zaoferować użytkownikom udziały w spółce, w zależności od wielkości wkładu. Jest to podobne do inwestycji na giełdzie, dając szansę wpłacającym na wyselekcjonowanie przedsiębiorstw, które mogą odnieść rynkowy sukces.

Serwisy crowdfundingowe

Aby zdobyć środki dla swojego biznesu za pomocą crowdfundingu, należy zarejestrować się na jednej ze służących do tego platform, stworzyć nowy projekt, a następnie uruchomić zbiórkę.

Do najpopularniejszych międzynarodowych serwisów crowdfundingowych należą:

Kickstarter

Jest to najbardziej znana platforma tego rodzaju, za pomocą której autorzy prawie 200 tys. projektów zebrali już ok. 2 mld dolarów. Tworząc projekt ustala się jego cel oraz czas trwania, a jeśli nie zostanie on zrealizowany, środki zostają zwrócone darczyńcom. W zależności od wpłaconej kwoty sponsorzy otrzymują wyznaczone przez nas upominki.

IndieGoGo

Serwis zazwyczaj używany jest do dokonywania wpłat na projekty związane z innowacjami technologicznymi i na twórcze inicjatywy. Umożliwia finansowanie w dwóch modelach: stałym i elastycznym. W stałym modelu zbiera się ustaloną dla projektu kwotę i fundusze są zwracane, jeśli cel określony w kampanii nie zostanie osiągnięty. W modelu elastycznym środki nie muszą zostać zwrócone, lecz mogą służyć dalszemu rozwojowi biznesu.

GoFundMe

Serwis najczęściej służy celom charytatywnym, ale może być wykorzystywany także przez firmy. Zebrane środki zawsze pozostają przy inicjatorze akcji, niezależnie od wyniku projektu.

Patreon

Jest to platforma często używana przez twórców – artystów, blogerów, youtuberów czy filmowców. Pozwala na otrzymywanie regularnych wpłat od użytkowników, tak aby zapewnić sobie bieżące funkcjonowanie, a także zdobywać określone kwoty od konkretnego dzieła.

Do polskich serwisów crowdfundingowych należą za to:

PolakPotrafi.pl

PolakPotrafi.pl to największa polska platforma tego typu. Działa od 2011 roku pozwalając użytkownikom zbierać fundusze na różnego rodzaju projekty. Inicjatywy potrafią być związane np. z filmem, modą, teatrem, fotografią czy nowymi technologiami.

Wspieram.to

Serwis poza umożliwianiem organizowania zbiórek w wielu kategoriach prowadzi także działania edukacyjne wobec twórców i członków społeczności. Podobnie jak Polak Potrafi działa w modelu „wszystko albo nic”: jeśli projekt nie zostanie zrealizowany, środki są zwracane wspierającym.

Patronite

Patronite jest polskim odpowiednikiem serwisu Patreon. Skierowany jest do twórców, np. artystów czy blogerów, do których wsparcie trafia w postaci comiesięcznych wpłat.

Zalety crowdfundingu

Zalety crowdfundingu | nazwa.pl

Alternatywa dla pożyczek bankowych

Crowdfunding jest doskonałym rozwiązaniem dla osób, które nie mogą uzyskać kredytu na podejmowaną działalność. Ponadto unikają w ten sposób nie tylko spłaty odsetek, ale zyskują również kapitał. Jeśli projekt się powiedzie, pozyskane środki będą rodzajem dotacji, a nie pożyczki. Finansowanie społecznościowe może dać także szansę na zgromadzenie większych środków niż te, które uzyskalibyśmy w banku.

PR i marketing

Ogłaszając swój projekt w serwisie crowdfundingowym mamy szansę, by dowiedziała się o nim duża liczba osób, które w przyszłości mogą stać się naszymi klientami. Ponadto ciekawe projekty mają szansę zwrócić na siebie uwagę prasy i blogów. Wszystko to sprawia, że nasze wydatki na PR i marketing przy starcie produktu mogą być znacznie mniejsze.

Weryfikacja pomysłów

Widząc, jakim wsparciem cieszy się dany projekt, możemy ocenić czy dobrze koresponduje z potrzebami rynku. Jeżeli wzbudzimy zainteresowanie naszej grupy docelowej, dobrze wróży to przyszłej sprzedaży. Z kolei brak zainteresowania może wskazywać na fakt, że projekt należy jeszcze dopracować.

Wady crowdfundingu

Wady crowdfundingu | nazwa.pl

Wymaga czasu i wysiłku

Aby zyskać zainteresowanie wpłacających, należy stworzyć profesjonalne i przekonujące materiały marketingowe, takie jak filmy czy prototypy. Potencjalni inwestorzy muszą zdawać sobie sprawę z zalet tworzonego projektu, gdyż z pewnością nie wydadzą pieniędzy na przysłowiowego „kota w worku”.

Ryzyko niepowodzenia

Jedynie część kampanii w serwisach crowdfundingowym przynosi oczekiwane rezultaty. Wg statystyk Kickstartera na pół miliona zamieszczonych w serwisie projektów jedynie 200 tysięcy zdobyło zamierzone finansowanie. To oznacza, że skuteczny crowdfunding wymaga dobrych pomysłów.

Kradzież pomysłu

Trzeba pamiętać, że podajemy do powszechnej wiadomości szczegółowe informacje o naszym projekcie. Są to przy tym często produkty lub usługi innowacyjne, zatem jeśli nie zabezpieczyliśmy się patentami oraz znakami towarowymi, pomysł może zostać wykorzystany przez inną firmę, która dysponuje kapitałem pozwalającym na szybsze wystartowanie ze sprzedażą.

Szansa dla ciekawych i przemyślanych projektów

Crowdfunding może być dobrym sposobem na finansowanie biznesu, stanowiąc alternatywę dla pożyczek lub poszukiwania inwestorów.

Ważne jednak, aby nasze projekty umieścić na nowoczesnej infrastrukturze. Uruchomienie strony WWW na CloudHostingu od nazwa.pl zapewni jej szybkie i bezpieczne działanie, a także uchroni ją od nagłych przeciążeń i awarii, które mogłyby rzucić cień na nasz wizerunek w sieci. Korzystając z najnowszych zdobyczy technologicznych zwiększymy szansę na skuteczne promowanie swoich pomysłów i ułatwimy sobie kontakt z potencjalnymi inwestorami.

Nasze projekty powinny być na tyle interesujące i innowacyjne, aby zainteresować użytkowników. Równie istotny jest sposób zaprezentowania produktów czy usług. Potencjalni wspierający muszą być w stanie dowiedzieć się jak najwięcej o naszym pomyśle, aby mogli uświadomić sobie jego wartość.

Za naszym projektem powinna przemawiać prawdziwa pasja i profesjonalizm twórców. W ten sposób mamy szansę „zarazić” użytkowników swoim entuzjazmem. Pamiętajmy także, aby nagrody były odpowiednio atrakcyjne, oczywiście współmierne do wielkości wpłat i nienarażające nas ostatecznie na straty. Jeżeli spełnimy te wszystkie warunki, mamy szansę na odniesienie sukcesu.


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • Hosting nazwa.pl najszybszy w Polsce!
  • Hosting dla profesjonalistów
  • VPS w nazwa.pl. Pełna kontrola nad serwerem dla Twoich projektów!

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
CloudHosting od nazwa.pl najszybszy na rynku
16 kwietnia 2025

CloudHosting od nazwa.pl najszybszy na rynku

Jeśli liczy się dla Ciebie szybkość działania strony internetowej, wybór hostingu nie może być przypadkowy... Jeśli liczy się dla Ciebie szybkość działania strony internetowej, wybór hostingu nie może być przypadkowy. Najnowsze testy wydajności pokazują, że to właśnie hosting w chmurze nazwa.pl działa najszybciej. Wyniki Vanilla Benchmark nie pozostawiają wątpliwości – strony na serwerach nazwa.pl generują się nawet 2,5x krócej niż u konkurencji. Konkurencja daleko w tyle Najnowsze testy wykonane za pomocą skryptu Vanilla Benchmark (https://github.com/vanilla-php/benchmark-php/blob/master/benchmark.php), który bada czas wykonania operacji PHP, jednoznacznie wskazują, że CloudHosting od nazwa.pl nie ma sobie równych. Dzięki technologii chmurowej czas wykonywania skryptu w nazwa.pl wynosi zaledwie 56 ms, co jest wynikiem, który znacząco wyprzedza konkurencję. Dla porównania na wykonanie tych samych operacji ovh.pl potrzebuje 103 ms, home.pl – 105 ms, a cyberfolks.pl aż 136 ms. To jednoznacznie pokazuje, że CloudHosting od nazwa.pl jest najlepszym rozwiązaniem dla tych, którzy stawiają na wydajność i prędkość ładowania witryny. Do testów szybkości wykorzystany został popularny skrypt Vanilla Benchmark. Na każdym z hostingów badanie wykonywane było z wykorzystaniem PHP w wersji 8.3, na usługach zamówionych wcześniej ze strony dostawcy, które nie były obciążone przez żadne dodatkowe zadania. Pomiary przeprowadzono w dniu 2 kwietnia 2025 r. Przewaga hostingu w chmurze od nazwa.pl, który okazał się nawet 2.5x szybszy od usług konkurencyjnych firm, nie jest przypadkowa. Oparty jest on na wysokiej jakości serwerach wyposażonych w nowoczesne procesory Intel Xeon, które zapewniają błyskawiczne wykonywanie wszystkich operacji. To właśnie dzięki nowoczesnej infrastrukturze nazwa.pl jest w stanie obsługiwać strony internetowe z najwyższą wydajnością, nie tracąc przy tym na stabilności...
nazwa.pl dociera już do 6 miliardów użytkowników
11 lipca 2024

nazwa.pl dociera już do 6 miliardów użytkowników

Usługi nazwa.pl, świadczone poprzez wydzieloną markę netart.com, dostępne są dla klientów w Europie, Afryce, Azji... Usługi nazwa.pl, świadczone poprzez wydzieloną markę netart.com, dostępne są dla klientów w Europie, Afryce, Azji i obu Amerykach. Oferta firmy, która kojarzona jest przede wszystkim z jakością, szybkim działaniem stron WWW i wysokim poziomem bezpieczeństwa, dociera dziś do 6 miliardów ludzi w prawie 100 krajach. Szybka ekspansja i objęcie zasięgiem wszystkich największych rynków to efekt dużego zainteresowania nowoczesnymi rozwiązaniami hostingowymi ze strony użytkowników na całym świecie. Proces ekspansji Ekspansję na międzynarodowe rynki nazwa.pl rozpoczęła od udostępnienia swojej oferty w Europie i Afryce. Nie tak dawno firma uruchomiła także sprzedaż w państwach obu Ameryk i Azji. Kolejne otwarcie, między innymi na USA, Kanadę, Brazylię, Indie czy Japonię, pozwoliło objąć nowoczesną ofertą IT praktycznie wszystkie kluczowe gospodarki świata. Wdrożona i rozwijana przez nazwa.pl technologia CloudHosting została przygotowana po to, aby otworzyć przed użytkownikami nowe możliwości. W przeciwieństwie do innych usług, które uruchamiane są na bazie chmury, CloudHosting sam w sobie stanowi chmurę. Pozwala, aby obciążenie generowane przez strony WWW było dynamicznie rozkładane pomiędzy setki serwerów tworzących wyspecjalizowane klastry. Jest też automatycznie zintegrowany z siecią CDN, która skraca czas potrzebny na przesłanie danych z serwera do przeglądarki i przyczynia się do lepszego pozycjonowania witryn. Węzły należącej do nazwa.pl sieci Content Delivery Network działają na całym świecie, co jest istotne dla klientów z państw, w których firma uruchomiła swoją sprzedaż...
6 sposobów na stworzenie bloga, który przyciągnie czytelników | nazwa.pl
7 września 2021

6 sposobów na stworzenie bloga, który przyciągnie czytelników

Blog nie ma racji bytu bez swoich odbiorców, których warto systematycznie zachęcać do jego odwiedzenia... Blog nie ma racji bytu bez swoich odbiorców, których warto systematycznie zachęcać do jego odwiedzenia. Najbardziej skuteczne jest podejście kompleksowe, w którym dostarczamy użytkownikom serwis zoptymalizowany zarówno pod kątem technicznym, jak i graficznym oraz contentowym. W artykule przedstawimy 6 sposobów, dzięki którym Twój blog będzie rozwijał się, przyciągając nowych i utrzymując niesłabnące grono stałych czytelników. Publikuj wartościowy content Temat ten wydaje się oczywisty, ale wciąż spotkać można blogi, których autorzy nie przywiązują należytej wagi do jakości publikowanych treści. Najczęstszym błędem jest zdawkowość prezentowanych informacji, które pisane są bez posiadania odpowiednich kompetencji. Trzeba pamiętać, że dzisiejsi użytkownicy mają do wyboru olbrzymią liczbę blogów i aby z nimi konkurować, nasze posty muszą być naprawdę wartościowe. Należy przy tym trafnie określić i dobrze poznać nasz target, zdając sobie sprawę z jego potrzeb. Można realizować to poprzez śledzenie for i grup internetowych, poświęconych tematyce bliskiej naszemu blogowi, czy też wykorzystywać monitoring Internetu, aby odnaleźć wzmianki dotyczące interesującej nas branży. Zadbaj o SEO Trudno o przyciągnięcie czytelników, jeżeli wpisy bloga nie będą pojawiały się na odpowiednio wysokiej pozycji w Google. Aby uczynić je przyjaznymi dla wyszukiwarki, powinniśmy zadbać o odpowiednią strukturę nagłówków oraz nasycić teksty słowami...
Jak bezpiecznie korzystać z poczty e-mail | nazwa.pl
19 maja 2020

Jak bezpiecznie korzystać z poczty e-mail?

Wysyłanie i odbieranie e-maili stało się naszą codziennością. Korzystanie z poczty elektronicznej wiąże się jednak z pewnymi... Wysyłanie i odbieranie e-maili stało się naszą codziennością. Korzystanie z poczty elektronicznej wiąże się jednak z pewnymi niebezpieczeństwami. Narażeni jesteśmy na spam, a hakerzy mogą podszywać się pod dowolne adresy e-mail, aby wyłudzać od odbiorców wiadomości cenne dane lub skłaniać ich do instalacji złośliwego oprogramowania. Jak się przed tym chronić? Walcz ze spamem Spam to nie tylko niewinne e-mailowe „śmieci”. Niechciane wiadomości mogą zawierać złośliwe oprogramowanie lub linki prowadzące do utworzonych przez hakerów stron służących wyłudzeniom. Dlatego tak ważne jest, aby nie pobierać i nie instalować załączonych do wiadomości programów i nie klikać na podejrzane odnośniki zawarte w ich treści, chyba że znamy nadawcę wiadomości i otrzymywaliśmy już od niego e-maile. Tak czy inaczej, bardzo ważne jest przeskanowanie wiadomości programem antywirusowym. Aby nie narażać się na dużą ilość spamu, warto unikać publikowania na stronach internetowych swojego adresu e-mail, ponieważ w ten sposób są one skanowane przez roboty hakerów. Gromadzone tak adresy budują bazy danych cyberprzestępców. Jeżeli chcemy mimo wszystko zamieścić swój adres na stronie, możemy zabezpieczyć go np. poprzez zastąpienie znaku @ literami (at). Dobrą ochroną jest także zakodowanie adresu za pomocą JavaScript. Wtedy możemy go wyświetlić na stronie w oryginalnej formie...
Pomoc Premium dla firm | nazwa.pl
8 października 2019

Pomoc Premium dla firm w nazwa.pl

Pomoc Premium to usługa w nazwa.pl, zapewniająca firmom szybki dostęp do zespołu kompetentnych specjalistów... Pomoc Premium to usługa w nazwa.pl, zapewniająca firmom szybki dostęp do zespołu kompetentnych specjalistów, będących do dyspozycji 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Wsparcie to pozwala firmom zaoszczędzić czas, a jak wiadomo czas to pieniądz. W tym miejscu myśli każdego kotłują się wokół pytania: Tak pięknie to wygląda, ale ile będzie mnie to kosztować? Większość osób obawia się zbyt wysokich kosztów, idących w parze z wysokim standardem. Nie w tym przypadku, Pomoc Premium to wysoka jakość w niskiej cenie. Całkowity miesięczny koszt to jedyne 10 zł ­– za tę cenę mamy zapewnione pierwszeństwo w obsłudze i rozwiązywanie nierzadko trudnych technicznych problemów. Uprzywilejowany Klient Aby określić najważniejsze cechy Pomocy Premium, powinniśmy skupić się na podstawowych problemach i przeszkodach, z jakimi mierzą się każdego dnia Klienci prowadzący własne przedsiębiorstwa. Osoby prowadzące swój biznes wiedzą, jak cennym aktywem jest czas. W dobie zaawansowanego rozwoju cyfryzacji przedsiębiorcy podejmują starania, aby tego czasu mieć jak najwięcej i wykorzystywać go w sposób jak najbardziej efektywny. Jednak nie zawsze wszystko układa się zgodnie z planem. Na przeszkodzie mogą stanąć nam rzeczy niezależne od nas. Wówczas nawiązujemy kontakt z naszym usługodawcą. Przeważająca ilość firm hostingowych świadczy wsparcie jedynie w określonych dniach i godzinach. Nie jest to profesjonalne i rzetelne podejście...
marketing automation - czym jest
22 lipca 2019

Co to jest marketing automation i czy mi się to przyda?

Trend do automatyzacji działań za pomocą odpowiednich aplikacji jest jednym z najważniejszych nowych zjawisk IT w... Trend do automatyzacji działań za pomocą odpowiednich aplikacji jest jednym z najważniejszych nowych zjawisk IT w biznesie. Polega na umożliwieniu zaprogramowanym „robotom” powtarzalnych czynności co odciąża człowieka i wyklucza ryzyko błędu. Przejawem automatyzacji w marketingu jest Marketing Automation, które szczególnie przydaje się sklepom internetowym. Na czym polega? Marketing Automation w skrócie Konfiguracja narzędzia Marketing Automation polega na definiowaniu tzw. reguł automatyzacji. Są to algorytmy określające reakcje na konkretnego typu zdarzenia. Czynności wykonywane są automatycznie, przez co nie muszą tego robić pracownicy. Potrzebne jest jedynie zaprojektowanie optymalnego scenariusza działań systemu. Marketing Automation pozwala pozyskiwać dane na temat zachowań klientów i na tej podstawie prowadzić spersonalizowane działania marketingowe. Dzięki temu otrzymują oni treści stosowne do ich zainteresowań i potrzeb, przez co kampanie są znacznie bardziej skuteczne. Narzędzia marketing automation pozwalają na tworzenie scenariuszy akcji od pierwszego kontaktu z klientem do momentu sprzedaży, a następnie utrzymania go, by doprowadzić do kolejnych sprzedaży...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(5)
  • Optymalizacja(1)
  • Hosting, Domeny(239)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(69)
  • Backup(27)
  • Poczta(37)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(168)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.