Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Lider hostingu w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • VPS Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Backup
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Cloud Backup abonamentowy
    • Cloud Backup
    Cloud Backup za użycie
    • Cloud Backup Pay-Per-Use
    Bezpieczeństwo hostingu
    • Kopia zapasowa danych na CloudHostingu
    • Odzyskaj dane z serwera korzystając z Usług IT

    Technologie w Cloud Backup: szyfrowanie danych AES-256, możliwość odzyskania plików z kopii
    do 90 dni wstecz, harmonogram tworzenia kopii bezpieczeństwa, deduplikacja plików.

  • Domeny
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukaj domenę
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Usługi dla domen
    • Certyfikat SSL
    • DNS Anycast
    • DNSSEC
  • Poczta
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Migracja
    • Przenieś pocztę na CloudMail
    Opcje
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT
  • Hosting
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Hosting za użycie z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Hosting abonamentowy z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Technologie: PHP oraz Node.js, MongoDB, możliwość korzystania z magazynów danych Redis i Memcached, relacyjne bazy danych MariaDB i PostgreSQL, zaawansowana ochrona DDoS / IPS / WAF

  • Hosting Pay-Per-Use
  • WordPress
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    WordPress z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting WordPress
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Gotowe pakiety instalacyjne: Strona WWW, Blog, Forum oraz Galeria, z możliwością aktywacji pamięci podręcznej Redis i Memcached oraz zaawansowaną ochroną DDoS / IPS / WAF

  • e-Sklep
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Rozwiązania e-commerce z CDN nazwa.pl
    • CloudHosting e-Sklep
    Opcje
    • Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie
    • Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP
    • Dodatkowa powierzchnia dyskowa
    • DNS Anycast
    • Serwer pocztowy XL/XXL
    • Usługi IT

    Zestaw niezbędnych dodatków: automatyczna instalacja pluginów zwiększających możliwości sklepu internetowego PrestaShop, gotowa konfiguracja pamięci podręcznej Memcached, ochrona DDoS / IPS / WAF

  • CDN
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    CDN nazwa.pl

    Usługa dystrybucji treści CDN nazwa.pl zapewnia błyskawiczne dostarczanie stron WWW do przeglądarek użytkowników. Serwery cache CDN nazwa.pl, umieszczone w największych miastach w Polsce oraz w kluczowych miejscach na świecie, przechowują statyczne elementy serwisów, skracając czas przesyłania danych.

    • CDN nazwa.pl Polska
    • CDN nazwa.pl Europa
    • CDN nazwa.pl World
  • VPS
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard

    Technologie: chmura wysokiej dostępności, ochrona DDoS, łącza 250 Gbps, bezpośredni dostęp do punktów wymiany ruchu EPIX (Warszawa, Katowice, Poznań), TPIX, PLIX, Thinx, POZIX, WRIX, CIX oraz ESpanix i AMS-IX

  • SSL
    Lider Hostingu w Chmurze 2022 | nazwa.pl nazwa.pl liderem hostingu w chmurze
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Opcje
    • Usługi IT
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – od 5 zł | eu – od 5 zł | com – od 40 zł
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 16 marca 2021

Crowdfunding. Czy można tak sfinansować biznes?

Tagi: crowdfunding
Crowdfunding. Czy można tak sfinansować biznes? | nazwa.pl

Pożyczka bankowa czy zdobycie inwestorów to nie jedyne sposoby na sfinansowanie nowego projektu. Crowdfunding, czyli finansowanie społecznościowe, pozwala na wykorzystanie siły Internetu dla zdobycia środków, by wprowadzić na rynek nowy produkt lub usługę. Jak działa ten model pozyskiwania funduszy?

Jak działa crowdfunding

Serwisy crowdfundingowe pozwalają użytkownikom dokonywać wpłaty na rzecz osób i przedsiębiorców realizujących nowe projekty. Jeśli chodzi o korzyść dla wspierających, platformy działają zasadniczo w dwóch modelach:

  • nagrody

W tym przypadku użytkownicy, którzy decydują się na dofinansowanie projektu, otrzymują od firmy podarunki w zależności od kwoty wsparcia. W przypadku wideobloga może to być np. imienne podziękowanie w napisach końcowych filmu dla najbardziej zaangażowanych wpłacających. Firmy  mogą oferować za to wcześniejszy dostęp do swojego produktu lub usługi. Jest to najczęściej stosowany model crowdfundingu.

  • kapitał

Niektóre serwisy (np. Republic czy Crowdfunder) pozwalają zaoferować użytkownikom udziały w spółce, w zależności od wielkości wkładu. Jest to podobne do inwestycji na giełdzie, dając szansę wpłacającym na wyselekcjonowanie przedsiębiorstw, które mogą odnieść rynkowy sukces.

Serwisy crowdfundingowe

Aby zdobyć środki dla swojego biznesu za pomocą crowdfundingu, należy zarejestrować się na jednej ze służących do tego platform, stworzyć nowy projekt, a następnie uruchomić zbiórkę.

Do najpopularniejszych międzynarodowych serwisów crowdfundingowych należą:

Kickstarter

Jest to najbardziej znana platforma tego rodzaju, za pomocą której autorzy prawie 200 tys. projektów zebrali już ok. 2 mld dolarów. Tworząc projekt ustala się jego cel oraz czas trwania, a jeśli nie zostanie on zrealizowany, środki zostają zwrócone darczyńcom. W zależności od wpłaconej kwoty sponsorzy otrzymują wyznaczone przez nas upominki.

IndieGoGo

Serwis zazwyczaj używany jest do dokonywania wpłat na projekty związane z innowacjami technologicznymi i na twórcze inicjatywy. Umożliwia finansowanie w dwóch modelach: stałym i elastycznym. W stałym modelu zbiera się ustaloną dla projektu kwotę i fundusze są zwracane, jeśli cel określony w kampanii nie zostanie osiągnięty. W modelu elastycznym środki nie muszą zostać zwrócone, lecz mogą służyć dalszemu rozwojowi biznesu.

GoFundMe

Serwis najczęściej służy celom charytatywnym, ale może być wykorzystywany także przez firmy. Zebrane środki zawsze pozostają przy inicjatorze akcji, niezależnie od wyniku projektu.

Patreon

Jest to platforma często używana przez twórców – artystów, blogerów, youtuberów czy filmowców. Pozwala na otrzymywanie regularnych wpłat od użytkowników, tak aby zapewnić sobie bieżące funkcjonowanie, a także zdobywać określone kwoty od konkretnego dzieła.

Do polskich serwisów crowdfundingowych należą za to:

PolakPotrafi.pl

PolakPotrafi.pl to największa polska platforma tego typu. Działa od 2011 roku pozwalając użytkownikom zbierać fundusze na różnego rodzaju projekty. Inicjatywy potrafią być związane np. z filmem, modą, teatrem, fotografią czy nowymi technologiami.

Wspieram.to

Serwis poza umożliwianiem organizowania zbiórek w wielu kategoriach prowadzi także działania edukacyjne wobec twórców i członków społeczności. Podobnie jak Polak Potrafi działa w modelu „wszystko albo nic”: jeśli projekt nie zostanie zrealizowany, środki są zwracane wspierającym.

Patronite

Patronite jest polskim odpowiednikiem serwisu Patreon. Skierowany jest do twórców, np. artystów czy blogerów, do których wsparcie trafia w postaci comiesięcznych wpłat.

Zalety crowdfundingu

Zalety crowdfundingu | nazwa.pl

Alternatywa dla pożyczek bankowych

Crowdfunding jest doskonałym rozwiązaniem dla osób, które nie mogą uzyskać kredytu na podejmowaną działalność. Ponadto unikają w ten sposób nie tylko spłaty odsetek, ale zyskują również kapitał. Jeśli projekt się powiedzie, pozyskane środki będą rodzajem dotacji, a nie pożyczki. Finansowanie społecznościowe może dać także szansę na zgromadzenie większych środków niż te, które uzyskalibyśmy w banku.

PR i marketing

Ogłaszając swój projekt w serwisie crowdfundingowym mamy szansę, by dowiedziała się o nim duża liczba osób, które w przyszłości mogą stać się naszymi klientami. Ponadto ciekawe projekty mają szansę zwrócić na siebie uwagę prasy i blogów. Wszystko to sprawia, że nasze wydatki na PR i marketing przy starcie produktu mogą być znacznie mniejsze.

Weryfikacja pomysłów

Widząc, jakim wsparciem cieszy się dany projekt, możemy ocenić czy dobrze koresponduje z potrzebami rynku. Jeżeli wzbudzimy zainteresowanie naszej grupy docelowej, dobrze wróży to przyszłej sprzedaży. Z kolei brak zainteresowania może wskazywać na fakt, że projekt należy jeszcze dopracować.

Wady crowdfundingu

Wady crowdfundingu | nazwa.pl

Wymaga czasu i wysiłku

Aby zyskać zainteresowanie wpłacających, należy stworzyć profesjonalne i przekonujące materiały marketingowe, takie jak filmy czy prototypy. Potencjalni inwestorzy muszą zdawać sobie sprawę z zalet tworzonego projektu, gdyż z pewnością nie wydadzą pieniędzy na przysłowiowego „kota w worku”.

Ryzyko niepowodzenia

Jedynie część kampanii w serwisach crowdfundingowym przynosi oczekiwane rezultaty. Wg statystyk Kickstartera na pół miliona zamieszczonych w serwisie projektów jedynie 200 tysięcy zdobyło zamierzone finansowanie. To oznacza, że skuteczny crowdfunding wymaga dobrych pomysłów.

Kradzież pomysłu

Trzeba pamiętać, że podajemy do powszechnej wiadomości szczegółowe informacje o naszym projekcie. Są to przy tym często produkty lub usługi innowacyjne, zatem jeśli nie zabezpieczyliśmy się patentami oraz znakami towarowymi, pomysł może zostać wykorzystany przez inną firmę, która dysponuje kapitałem pozwalającym na szybsze wystartowanie ze sprzedażą.

Szansa dla ciekawych i przemyślanych projektów

Crowdfunding może być dobrym sposobem na finansowanie biznesu, stanowiąc alternatywę dla pożyczek lub poszukiwania inwestorów.

Ważne jednak, aby nasze projekty umieścić na nowoczesnej infrastrukturze. Uruchomienie strony WWW na CloudHostingu od nazwa.pl zapewni jej szybkie i bezpieczne działanie, a także uchroni ją od nagłych przeciążeń i awarii, które mogłyby rzucić cień na nasz wizerunek w sieci. Korzystając z najnowszych zdobyczy technologicznych zwiększymy szansę na skuteczne promowanie swoich pomysłów i ułatwimy sobie kontakt z potencjalnymi inwestorami.

Nasze projekty powinny być na tyle interesujące i innowacyjne, aby zainteresować użytkowników. Równie istotny jest sposób zaprezentowania produktów czy usług. Potencjalni wspierający muszą być w stanie dowiedzieć się jak najwięcej o naszym pomyśle, aby mogli uświadomić sobie jego wartość.

Za naszym projektem powinna przemawiać prawdziwa pasja i profesjonalizm twórców. W ten sposób mamy szansę „zarazić” użytkowników swoim entuzjazmem. Pamiętajmy także, aby nagrody były odpowiednio atrakcyjne, oczywiście współmierne do wielkości wpłat i nienarażające nas ostatecznie na straty. Jeżeli spełnimy te wszystkie warunki, mamy szansę na odniesienie sukcesu.


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • Hosting nazwa.pl najszybszy w Polsce!
  • Hosting dla profesjonalistów
  • VPS w nazwa.pl. Pełna kontrola nad serwerem dla Twoich projektów!

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Hosting nazwa.pl z niskim pingiem | nazwa.pl
15 marca 2022

Hosting nazwa.pl z niskim pingiem

Szybkość wczytywania stron WWW zależy od opóźnień w dostarczaniu jej elementów, czyli od wartości RTT... Szybkość wczytywania stron WWW zależy od opóźnień w dostarczaniu jej elementów, czyli od wartości RTT zwanej popularnie „pingiem”. Im mniejszy ping, tym przesyłanie plików jest szybsze, a serwisy wczytują się krócej. Kluczem do obniżenia pingu do strony WWW jest połączenie wielu punktów styku z ogólnopolskimi dostawcami łącz z jednoczesnym utrzymywaniem w tych lokalizacjach serwerów CDN. Wymiana ruchu w wielu polskich miastach Aż 80% czasu oczekiwania na wyświetlenie strony WWW wiąże się z przesyłaniem jej elementów składowych, dlatego bardzo ważne jest, aby dostawca hostingu posiadał jak najbardziej zoptymalizowaną sieć i dużo punktów styków z innymi operatorami. Ponadto punkty wymiany ruchu powinny być zlokalizowane nie tylko w Warszawie, ale w całej Polsce, aby informacje nie były niepotrzebnie przesyłane okrężną drogą. W przypadku nazwa.pl wymiana ruchu z największymi polskimi sieciami dostępowymi Orange, Netia, UPC, T-Mobile, Vectra (Multimedia) realizowana jest w aż 6 największych polskich miastach. Dzięki wymianie ruchu z tymi sieciami w Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Poznaniu, Krakowie i we Wrocławiu czas dostępu do sieci nazwa.pl jest równie szybki dla klientów łączących się z Sopotu i Zakopanego, co dla tych, którzy łączą się z Warszawy...
Przyspiesz stronę za pomocą CDN w Polsce | nazwa.pl
11 lutego 2022

Przyspiesz stronę za pomocą CDN w Polsce

Content Delivery Network (CDN) to geograficznie rozproszona grupa współpracujących ze sobą serwerów... Content Delivery Network (CDN) to geograficznie rozproszona grupa współpracujących ze sobą serwerów. Jej celem jest przyspieszenie dostarczania do użytkowników stron internetowych. Prawidłowo skonfigurowany CDN wspiera równocześnie ochronę witryn przed atakami DDoS oraz innymi potencjalnymi zagrożeniami płynącymi z Internetu. Dzisiaj, gdy tak bardzo liczy się natychmiastowy dostęp do informacji, błyskawiczne działanie stron internetowych jest nie tylko życzeniem, ale i koniecznością, a samo korzystanie z CDN staje się powoli standardem. Trzeba w tym miejscu zadać pytanie: z jakiej sieci CDN powinni korzystać właściciele polskojęzycznych stron WWW? Odpowiedź jest bardzo prosta: tylko z takiej, która oferuje węzły na terenie naszego kraju! Jak działa CDN? Jeżeli jakaś witryna korzysta z CDN, to po wpisaniu jej adresu w przeglądarce, w pierwszej kolejności zapytanie o nią otrzymuje węzeł CDN położony w najbliższej lokalizacji od użytkownika. Wysyła on wówczas do przeglądarki elementy strony, które przechowuje w swojej pamięci podręcznej, pośrednicząc jednocześnie w przekazaniu kodu HTML generowanego przez oryginalny serwer. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, aby taki kod także umieścić w pamięci podręcznej węzłów CDN, ale to już zależy od indywidualnych oczekiwań właściciela witryny...
Sztuczna inteligencja a cyberbezpieczeństwo | nazwa.pl
18 maja 2021

Sztuczna inteligencja a cyberbezpieczeństwo

W wyniku ataków hakerskich firmy na całym świecie codziennie ponoszą olbrzymie straty. Naruszenia bezpieczeństwa prowadzą... W wyniku ataków hakerskich firmy na całym świecie codziennie ponoszą olbrzymie straty. Naruszenia bezpieczeństwa prowadzą do zakłócenia kluczowych procesów organizacji, a wycieki danych są w stanie zachwiać jej reputacją. Dlatego w cyberbezpieczeństwo inwestuje się coraz większe środki, angażując przy tym najnowocześniejsze technologie. Należą do nich sztuczna inteligencja (AI) oraz uczenie maszynowe (ML). Jak są wykorzystywane? Zalety automatyczności Działy cyberbezpieczeństwa organizacji muszą nieustannie mierzyć się z poważnymi zagrożeniami ze strony hakerów. Z firmowej sieci potrafią korzystać setki pracowników, co oznacza bardzo duże liczby urządzeń podatnych na ataki oraz znaczne ryzyko zaistnienia błędu człowieka. Specjaliści często nie są w stanie przeanalizować wszystkich możliwych incydentów, jakie występują w sieci. Powiadomień może być tak wiele, że łatwo jest pominąć istotne alerty. Ponadto reakcja na wydarzenia może nie być wystarczająco szybka, aby zapobiec istotnym naruszeniom. Z pomocą człowiekowi przychodzą tutaj rozwiązania sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego. Systemy te są w stanie permanentnie monitorować sieć organizacji pod kątem zagrożeń. Oceniając ich wagę, mogą podjąć określone działania zapobiegawcze, przekazując alert do specjalistów. Dzięki swojej autonomii AI jest w stanie odciążyć specjalistów cyberbezpieczeństwa, rozwiązując wiele problemów samodzielnie...
rebranding - kiedy go przeprowadzić
3 marca 2020

Kiedy warto przeprowadzić rebranding?

Sukces firmy zależy w dużej mierze od tego, jak nasza marka postrzegana jest przez klientów. Trzeba pamiętać, że... Sukces firmy zależy w dużej mierze od tego, jak nasza marka postrzegana jest przez klientów. Trzeba pamiętać, że sprzedajemy bowiem nie tylko produkt, ale też jego wyobrażenie w umysłach odbiorców. Co jednak, jeśli nasza marka nie spełnia nadziei, jakie w niej pokładamy? Może wtedy czas na zmianę, czyli rebranding? Co to jest rebranding? Rebranding to zmiana wszystkich lub wybranych elementów marki w celu osiągnięcia lepszych rezultatów w sprzedaży i poprawy konkurencyjności firmy. Czasem jest to zmiana rewolucyjna, wraz z wprowadzeniem nowych produktów na rynek. Wtedy proces rebrandingu oznacza stworzenie nowej strategii marki i nowego sposobu komunikacji z klientami. Zdarza się także, że rebranding polega jedynie na zmianie nazwy i logo firmy. Ten proces również musi zostać poprzedzony kompleksowymi badaniami rynku (chyba że nasza firma nie ma jeszcze rozpoznawalnej marki). Nie można nazwać jednak rebrandingiem samego „odświeżenia” logo i zmiany jego estetyki. Tak więc ostatnie zmiany, np. w logo Google, związane z jego uwspółcześnieniem, to po prostu stosunkowo drobny „lifting”. Nie zmienia to faktu, że z tego typu liftingu wynikają duże zmiany związane z oznakowaniem produktów, biur czy placówek handlowych, dlatego jest to również poważna decyzja...
nazwa.pl na targach pracy
15 marca 2019

Nazywaj pracę po swojemu!

Poszukiwanie młodych talentów to jedna z naszych podstawowych wartości. Festiwal Pracy JOBICON, który odbył się 12 marca... Poszukiwanie młodych talentów to jedna z naszych podstawowych wartości. Festiwal Pracy JOBICON, który odbył się 12 marca w Krakowie – to jedna z wielu tego typu okazji. Podczas największych targów pracy nie mogło zabraknąć nazwa.pl. Festiwal Pracy JOBICON, organizowany przez Pracuj.pl, to wydarzenie łączące najlepszych pracodawców z poszukującymi swojej przyszłości talentami. Targi to także dodatkowe atrakcje. Dla uczestników przygotowano inspirujące prelekcje, prowadzone m.in. przez przedstawicieli serwisu Niebezpiecznik.pl. Na uczestników targów, którzy odwiedzili stoisko nazwa.pl, czekali najlepsi „łowcy talentów”. Była to idealna okazja do interakcji. Zapytaliśmy uczestników targów, co skłoniło ich do wzięcia pod uwagę rekrutacji do nazwa.pl? Najczęstszą odpowiedzią była pozycja firmy na rynku w branży IT. Zachęcamy do obejrzenia relacji zdjęciowej z targów na Facebooku nazwa.pl oraz naszej strony, gdzie w specjalnej zakładce znajdziecie informacje na jakie stanowiska aktualnie rekrutujemy. Pracuj dla lidera w branży IT. W nazwa.pl wierzymy, że ludzie są największym potencjałem naszej organizacji, a ich pasja, zaangażowanie i umiejętności tworzą sukces całej firmy. Zachęcamy do zapoznania się z aktualnymi ofertami pracy w nazwa.pl...
usługa active cloud biznes
4 grudnia 2018

Usługa Active Cloud Biznes polecana przez redakcję PC World

nazwa.pl po raz kolejny została polecona przez opiniotwórczy magazyn PC World. W grudniowym numerze pisma ukazał się... Firma nazwa.pl po raz kolejny została polecona przez opiniotwórczy magazyn PC World. W grudniowym numerze pisma ukazał się obszerny materiał dotyczący usług hostingowych, które przeznaczone są do obsługi platformy WordPress. To kolejne wyróżnienie, jakie redakcja przyznała usługom hostingowym nazwa.pl z linii Active Cloud. Artykuł zwraca także uwagę na fakt, że przyszłość usług hostingowych zmierza w kierunku rozwiązań chmurowych, z których korzysta nazwa.pl. W przeprowadzonym przez redakcję PC World porównaniu pod uwagę brany był dobrze znany hosting Active Cloud Biznes. Nazwa.pl tuż przed wydaniem magazynu wprowadziła do oferty nową usługę WordPress Cloud, dlatego też do porównania została wzięta usługa Active Cloud Biznes, a nie WordPress Cloud. A szkoda, bo usługi WordPress Cloud, z niespotykaną nigdzie mocą obliczeniową aż 16 wirtualnych procesorów, realizowane w technologii chmury, to obecnie najbardziej wydajny i najszybszy hosting w Polsce. Technologie nazwa.pl w służbie szybkości Redakcja PC World podkreśla w artykule także znaczenie technologii przyspieszających działanie stron WWW, takich jak protokoły HTTP/2 oraz TLS 1.3, które zauważalnie wpływają na szybsze ładowanie się stron w przeglądarce internetowej użytkownika. Nowością na polskim rynku jest także wprowadzenie przez nazwa.pl pakietu rozwiązań opartych na technologii CDN (Content Delivery Network). Pierwszy węzeł CDN nazwa.pl w Polsce zapewniający cache’owanie statycznych treści został uruchomiony...
Kategorie artykułów
  • Hosting, Domeny(157)
  • CDN(30)
  • WordPress(68)
  • e-Sklep(64)
  • Backup(23)
  • Poczta(22)
  • VPS(17)
  • Internet i technologia(139)
  • Webmastering(41)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.com

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SSL
  • Usługi IT
  • PHP i Bazy danych
  • SEO
  • Przenieś stronę WWW w 24h
Centrum Pomocy
  • Blog nazwa.pl
  • Testuj szybkość WWW
  • Szukaj w Centrum Pomocy
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Gwarancja nazwa.pl
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • RODO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 tel. komórkowe
  • 801 33 22 33 tel. stacjonarne
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Program Partnerski 50% prowizji

Twój unikatowy kod rabatowy w Programie Partnerskim umożliwi Twoim znajomym skorzystanie ze zniżki 20% na usługi nazwa.pl świadczone w Modelu Abonamentowym. Przekaż voucher z kodem lub link polecający i zyskaj stałe wynagrodzenie w wysokości 25% od każdej wpłaty za poleconą usługę. Kod rabatowy na voucherze i w  linku polecającym jest wielorazowego użytku, dlatego możesz go przekazać dowolnej liczbie osób.

ISO
© 2022 nazwa.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone