Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 17 sierpnia 2021

Czat na stronie WordPress – najlepsze darmowe wtyczki do prowadzenia rozmów online

Tagi: chat plugin WordPress wtyczki
Czat na stronie WordPress – najlepsze darmowe wtyczki do prowadzenia rozmów online | nazwa.pl

Czat, jako niezależny kanał komunikacji, umożliwia wygodny kontakt klientów z każdą firmą. Jego wdrożenie sprzyja poprawieniu jakości obsługi i wsparcia, a nawet może służyć jako niekonwencjonalny sposób na zwiększenie zasięgów promocyjnych i sprzedażowych. W WordPressie dodanie czatu jest możliwe bez dodatkowych kosztów, chociaż nie brakuje także płatnych rozwiązań typu premium. Prezentujemy zestawienie bezpłatnych wtyczek do najpopularniejszego CMS-a, umożliwiających prowadzenie konwersacji z użytkownikami w czasie rzeczywistym.

Tidio Live Chat

Wtyczna Tidio Live Chat WordPress | nazwa.pl

Dość popularna wtyczka, którą zainstalowano ponad 100 tysięcy razy. Jest gotowa do pracy zaraz po aktywacji. Okno rozmowy występuje w trzech stylach i można je dostosowywać pod względem kolorystycznym do designu witryny. Czat obsługiwany jest za pomocą zakładki w panelu WordPressa, a także aplikacji desktopowej lub mobilnej. Tidio pozwala na wysyłanie e‑maili do użytkowników, którzy pozostają offline. Gdy operator znajduje się poza siecią, otrzymuje wiadomości z treścią zapytań klienta. Darmowy plan wtyczki pozwala na obsługę czatu przez jednego operatora, nie limitując liczby rozmów oraz dostępu do ich historii.

3CX Live Chat

Wtyczka 3CX Live Chat | nazwa.pl

Wtyczka jest dobrym rozwiązaniem dla mniejszych firm, chociaż ze względu na swoje możliwości prawdopodobnie spełni wymagania także większych organizacji. Dostępne jest 6 motywów graficznych, co pozwala dostosować wtyczkę do designu naszej strony. Nie ma limitu liczby jednocześnie prowadzonych rozmów, a dostęp do historii czatów (także offline) jest rozwiązany w sposób bardzo intuicyjny. Aplikacja pozwala na zbieranie wiadomości offline od użytkowników. Do rozmów można dołączyć pliki gif, animacje czy ankiety. 3CX Live Chat jest kompatybilny z wtyczkami tłumaczeniowymi oraz pozwala prowadzić rozmowy anonimowo, chociaż można ograniczyć możliwość czatu tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Ważną funkcją jest obsługa tzw. wyskakującego okienka czatu.

Tawk

Wtyczka Tawk WordPress | nazwa.pl

Tawk to prosta i funkcjonalna wtyczka, która w łatwy sposób pozwala na monitorowanie i zarządzenie zapytaniami użytkowników. Jej wygląd można dostosować do wykorzystywanego motywu, dzięki czemu nie będzie ona sprawiać wrażenia obcego elementu na stronie. Można zmienić m.in. wielkość obramowania, położenie czy kolory. Do dyspozycji są widgety, które pozwalają na zaawansowane zarządzanie opcjami czatu. Tawk jest responsywny i kompatybilny z różnymi przeglądarkami. Korzystać może z niego nieograniczona liczba operatorów. Plugin współpracuje z wtyczkami tłumaczeniowymi.

Userlike

Wtyczka Userlike WordPress | nazwa.pl

Jeżeli chcemy wyjść naprzeciw przyzwyczajeniom naszych klientów, możemy umożliwić im korzystanie ze znanych komunikatorów. Służy do tego wtyczka Userlike, która pozwala na rozmowy prowadzone za pomocą m.in. Messengera czy WhatsAppa. Gdy operator jest offline, otrzymuje wiadomości, na które może odpowiedzieć w dogodnym dla siebie momencie. W darmowym planie otrzymujemy możliwość prowadzenia nieograniczonej liczby czatów oraz dostęp do ich archiwów. W rozmowach można dodawać pliki graficzne, wideo i różnego rodzaju dokumenty, które użytkownik przejrzy bez opuszczania aplikacji, dzięki odtwarzaczom i podglądom. Plugin ma wbudowaną możliwość oceniania jakości rozmów, także w postaci ankiet. Opcja rejestracji użytkowników pozwala na gromadzenie bazy adresów e-mail. Operatorzy mogą oznaczać wiadomości pod kątem tematu czy stanów.

Click to Chat

Wtyczka Click to Chat WordPress | nazwa.pl

Wtyczka integruje z WordPressem możliwość prowadzenia czatu przez WhatsApp. Gdy użytkownik kliknie ikonę czatu, przenosi się bezpośrednio do swojej aplikacji mobilnej lub desktopowej bądź przechodzi na stronę WhatsAppa. Instalacja wtyczki jest bardzo prosta, gdyż wystarczy podać własny numer WhatsApp, aby zaczęła działać. Pozwala ona na korzystanie z wszystkich funkcji WhatsAppa, w tym z przesyłania zdjęć czy plików. Click to Chat zawiera 9 predefiniowanych styli oraz integruje się z Google Analytics.

WP-Chatbot

Wtyczka WP-ChatBot | nazwa.pl

WP-Chatbot to wtyczka pozwalająca używać do czatowania Facebook Messengera. Przekłada się to na wygodę użytkowników, gdyż Facebook Messenger jest jednym z najczęściej używanych komunikatorów. WP-Chatbot korzysta ze wszystkich funkcji Messengera, takich jak przesyłanie zdjęć, wideo czy plików. Dzięki wtyczce uzyskujemy dostęp do chatbotów, które mogą odpowiadać na najczęściej zadawane przez klientów pytania, a nawet przeprowadzić ich przez proces dokonywania zakupów aż do finalizacji transakcji. Zaletą botów jest fakt, że odpowiadają natychmiast na nadchodzące zapytania. Nie musi on czekać na zgłoszenie się konsultanta. Chatboty odciążają, dzięki temu, dział obsługi klienta. Użytkownik jest przełączany do pracownika firmy dopiero wtedy, gdy bot nie będzie w stanie odpowiedzieć na jego pytanie.

Czat – ważny kanał komunikacji z klientem

Warto pamiętać o tym, że użytkownicy mają różne preferencje w kwestii zwracania się do firmy z pytaniami. Wielu z nich wybierze infolinię jako stosunkowo szybki sposób komunikacji, inni postawią na e-mail. Czat natomiast wnosi nową wartość do obsługi klienta. Odpowiedź otrzymujemy równie szybko, jak przez infolinię, ale rozmowa jest znacznie mniej zobowiązująca. Aby napisać na czacie, nie trzeba odrywać się także od bieżących zajęć.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Jak umieścić na stronie formularz kontaktowy
  • Jak komunikować się z klientami online

W porównaniu do komunikacji mailowej, czat ma mniej formalny charakter. Rozmowa toczy się jak ze znajomym, język może być również swobodniejszy. Wykorzystuje to wiele firm, zwracając się do użytkowników w drugiej osobie, co skraca dystans. Używanie wtyczek czatu na stronie to wyjście naprzeciw oczekiwaniom konsumentów i dbanie o ich wygodę. Dysponując witryną opartą na WordPressie, tym bardziej warto skorzystać z tej możliwości, ponieważ w pełni funkcjonalne pluginy czatu udostępniane są za darmo.

Kontakt z klientem w nazwa.pl

Jesteśmy tu dla Was! Właśnie to hasło komunikujemy naszym Klientom i w pełni odzwierciedlamy je w oferowanych rozwiązaniach. Do dyspozycji użytkowników jest zespół ekspertów, którzy służą wsparciem i radą 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku. Wysoka jakość świadczonego wsparcia została już dwukrotnie (w 2019 i 2021 roku) potwierdzona przez badania infolinii firm hostingowych, które zostały przeprowadzone przez instytut badawczy MANDS.

Oprócz całodobowego trybu pracy Działu Obsługi Klienta ważny jest również wybór sposobu komunikacji. W nazwa.pl wykroczyliśmy poza typową listę, czyli kontakt telefoniczny, e-maila i czat. Masz pytania lub wątpliwością związane z usługami nazwa.pl? Możesz również skontaktować się z nami poprzez profile w mediach społecznościowych, a nawet dodać swoje pytanie bądź wziąć udział w dyskusji w grupach na Facebooku: WordPress Pomoc, Hosting Polska i nazwa.pl Pomoc.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Dołącz na Facebooku do grup: WordPress Pomoc, Hosting Polska i nazwa.pl Pomoc
  • nazwa.pl zwycięża w badaniu infolinii firm hostingowych
  • nazwa.pl ponownie zwycięża w badaniu infolinii hostingowych!

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Witryny przyjazne klientom, czyli co to jest UX? | nazwa.pl
2 czerwca 2021

Witryny przyjazne klientom, czyli co to jest UX?

Miarą sukcesu dobrze wykonanej strony internetowej lub aplikacji jest ich pozytywny odbiór przez użytkowników... Miarą sukcesu dobrze wykonanej strony internetowej lub aplikacji jest ich pozytywny odbiór przez użytkowników. W dużym stopniu o powodzeniu projektu IT stanowi jakość interakcji, która występuje miedzy człowiekiem a gotowym rozwiązaniem, z którego korzysta. Szukaniem odpowiedzi na pytania, czego ludzie oczekują od oprogramowania komputerowego i stron WWW, w jaki sposób się po nich poruszają, na co zwracają przy korzystaniu z nich uwagę, zajmują się projektanci UX, czyli User Experience Designers. Na czym polega ich praca oraz jakie metody działania stosują? Czym jest UX? Skrót UX (user experience) odnosi się do sposobu projektowania skoncentrowanego na pozytywnym doświadczeniu użytkownika. Stosuje się go zazwyczaj w kontekście produktów cyfrowych, takich jak aplikacje czy strony internetowe, co nie oznacza, że nie jest ono istotne także w przypadku przedmiotów w pełni analogowych, jak samochody czy nawet szczoteczki do zębów. Należy je również odpowiednio zaprojektować. Gdy już wybraliśmy dla naszego projektu domenę internetową czy też zoptymalizowany hosting pod WordPressa, warto zadbać o pozytywne doświadczenie użytkownika. W przypadku produktów cyfrowych należy skupić się na określeniu celu, jaki stoi przed witryną czy aplikacją. Wymaga to także wiedzy o zachowaniach targetu projektu, ponieważ poznanie jego potrzeb jest kluczowe. Następnie trzeba zadbać o to, aby droga do celu osób korzystających z produktu była możliwie krótka i prosta. Osiąga się to dzięki odpowiednio zaprojektowanej architekturze informacji. Jej stworzenie wymaga dokładnego określenia schematu podróży klienta. Podstawową kwestią jest tu na przykład czytelna nawigacja...
Na co zwrócić uwagę przed założeniem sklepu internetowego | nazwa.pl
25 lutego 2021

Na co zwrócić uwagę przed założeniem sklepu internetowego

Wraz z pojawieniem się epidemii koronawirusa oraz związanych z tym obostrzeń, na rynku e‑commerce można... Wraz z pojawieniem się epidemii koronawirusa oraz związanych z tym obostrzeń, na rynku e‑commerce można zaobserwować trend, jakiego kilka miesięcy wcześniej praktycznie nikt by się nie spodziewał. W dość krótkim czasie pojawiło się bardzo dużo nowych sklepów internetowych, a przychody już istniejących istotnie wzrosły. Jeśli Ty również zastanawiasz się nad założeniem własnego sklepu internetowego, musisz wiedzieć, że podjęta przez Ciebie decyzja powinna być bardzo dobrze przemyślana. O wszystkich najważniejszych aspektach tego biznesu dowiesz się z poniższego artykułu. Jeśli zastanawiasz się, jak założyć sklep internetowy i jak się do tego zabrać, musisz wiedzieć, że obecnie założenie własnego sklepu internetowego nie jest zbyt skomplikowanym działaniem. Jednak samo otwarcie sklepu nie gwarantuje osiągnięcia sukcesu. Niezwykle ważne jest to, co wydarzy się wcześniej. Musisz pamiętać, że sklepu internetowego nie zakłada się „dla żartu” czy „z ciekawości”. Warto wcześniej wszystko dokładnie przemyśleć i przygotować tak, by uniknąć najczęstszych błędów. Poniżej opisaliśmy pięć kluczowych aspektów, na które warto zwrócić uwagę. Dobrze zbadaj rynek docelowy Przed założeniem własnego sklepu internetowego musisz zbadać rynek, na którym chcesz działać. To badanie powinno objąć także research dotyczący konkurencji, z którą niewątpliwie przyjdzie ci się mierzyć. Może się bowiem okazać, że nie ma już miejsca...
Nowe technologie node.js, .NET Core, Mongo DB i Redis w nazwa.pl
7 września 2020

Nowe technologie: node.js, .NET Core, MongoDB i Redis w nazwa.pl

W odpowiedzi na oczekiwania Klientów, kolejny raz udoskonalamy nasze usługi i wprowadzamy najnowsze technologie... W odpowiedzi na oczekiwania naszych Klientów, kolejny raz udoskonalamy nasze usługi i wprowadzamy najnowsze technologie. Już niedługo oferta hostingu w nazwa.pl zostanie rozszerzona o dodatkowe, nowoczesne rozwiązania, które umożliwią uruchomienie aplikacji wykonanych w środowisku node.js i .NET Core. Oprócz nowych środowisk udostępnimy również możliwość korzystania z nierelacyjnych baz danych MongoDB i Redis. Nowe funkcjonalności uzupełnią możliwości usług oferowanych przez nazwa.pl, pozwalając na uruchomienie setek różnych aplikacji, dostępnych za darmo w Internecie. Node.js i .Net Core Technologie node.js i .Net Core, które zostaną wdrożone przez nazwa.pl do końca 2020 roku, są nowością na polskim rynku, wyczekiwaną przez młode pokolenie programistów, znudzonych tworzeniem aplikacji webowych wyłącznie w języku PHP. Udostępnienie nowych środowisk do uruchamiania serwisów WWW na wydajnym hostingu w chmurze nazwa.pl, ułatwi pracę wielu webmasterom, zdejmując z nich obowiązek samodzielnego administrowania serwerami dedykowanymi, na których wcześniej mogli korzystać z tych technologii. Node.js jest wieloplatformowym środowiskiem, które umożliwia uruchamianie skryptów JavaScript poza przeglądarką internetową, na poziomie serwera. Dzięki temu developerzy zyskują możliwość tworzenia ciekawych i szybkich aplikacji, które uruchamiane są na serwerze, a do przeglądarki wysyłany jest tylko wynik ich pracy...

jak tworzyć efektywny newsletter
21 sierpnia 2019

Jak stworzyć dobry newsletter?

Newslettery, mimo popularności social media, wcale nie odeszły do lamusa. Nadal są skutecznym narzędziem marketingowym... Newslettery, mimo popularności social media, wcale nie odeszły do lamusa. Nadal są skutecznym narzędziem marketingowym skłaniającym do skorzystania z oferty oraz budującym więź z klientem. Jak je tworzyć, aby wykorzystać potencjał e-mail marketingu? Dlaczego wysyłać newslettery? Newslettery pozwalają nam przekazać klientowi cenne informacje oraz spersonalizowane przekazy marketingowe. Możemy w nich pisać o nowych produktach i usługach, specjalnych ofertach czy wydarzeniach z życia firmy. Jeśli prowadzimy bloga lub serwis informacyjny, newsletter spełni funkcję rekomendacji najciekawszych artykułów wraz z autorskim komentarzem dotyczącym nowych treści. Dzięki wysyłaniu newslettera możemy przypomnieć o sobie klientom oraz zbudować u nich świadomość naszej oferty wraz z jej dynamiką. To także bezpośredni sposób na zwiększenie liczby odwiedzin na naszej stronie i co za tym idzie sprzedaży. Przeciętny współczynnik otwarć newsletterów wynosi 24% a 4% klientów klika w co najmniej jeden link otrzymanej wiadomości. Dla porównania współczynnik CTR (czyli liczby wyświetleń do liczby kliknięć) w przypadku kampanii linków sponsorowanych Google wynosi 1,9%, reklamy w sieci AdSense 0,35% a w Facebook Ads 0,9%. Wszystko to sprawia, że e-mail marketing niezmiennie cieszy się popularnością wśród specjalistów marketingu. Aby jednak osiągnąć dobre rezultaty, należy optymalnie przygotować wiadomości. Jak to zrobić...
program partnerski w nazwa.pl
15 stycznia 2019

Program Partnerski nazwa.pl z prowizją 50%!

nazwa.pl uruchomiła Program Partnerski, w którym każdy klient może zarabiać poprzez polecanie usług największego rejestratora... Firma nazwa.pl uruchomiła Program Partnerski, w którym każdy klient może zarabiać poprzez polecanie usług największego rejestratora domen oraz dostawcy hostingu w Polsce. Program przeznaczony jest zarówno dla klientów indywidualnych, jak i firm świadczących usługi powiązane z hostingiem. Korzyści dla Partnerów Osoby i firmy biorące udział w Programie Partnerskim poprzez polecanie usług od nazwa.pl, oprócz otrzymywanych w Programie Partnerskim nagród mają pewność, że ich klienci czy znajomi będą korzystać z najlepszych usług hostingowych, a ich domeny będą kompleksowo chronione przed cyberprzestępcami. Za każdą nową usługę, która zostanie zakupiona z polecenia, Partnerzy zyskują prowizję w wysokości 50% od wartości zamówionej usługi. W przypadku, gdy klienci Partnerów przedłużą usługę, program działa dalej i Partnerzy zyskują prowizję w wysokości 50% od wartości pierwszego przedłużenia usługi oraz 25% od każdego kolejnego. Dodatkowo za polecenie firmy Partnerzy otrzymują jednorazową nagrodę o wartości 100 zł. Adresaci Programu Partnerskiego Program Partnerski w nazwa.pl przeznaczony jest dla wszystkich klientów firmy, jak również osób które nie posiadają jeszcze usług w nazwa.pl. Szeroki wachlarz usług nazwa.pl można kierować zarówno do znajomych, jak również do swoich klientów. Bez względu na to, ilu osobom Partner zarekomenduje skorzystanie z rozwiązań nazwa.pl, za każdą...
rynek polskich domen
24 maja 2018

NASK podsumowuje rok w domenie .pl – nazwa potrójnym nr 1 rejestru

Liczba nazw w domenie .pl plasuje polski rejestr na 6. miejscu w Europie i na 10. pozycji na świecie. Co 40 sekund rejestrowana jest... Liczba nazw w domenie .pl plasuje polski rejestr na 6. miejscu w Europie i na 10. pozycji na świecie. Co 40 sekund rejestrowana jest nowa nazwa domeny w rejestrze .pl. O tym, jak wyglądał rynek polskich domen w 2017 roku, mówi raport NASK – niezależnego Państwowego Instytutu Badawczego. Według danych z raportu nazwa.pl ma niezachwianą pozycję firmy nr 1 w zakresie rejestracji domen w Polsce. Szczegółowe dane Spośród 2,57 mln aktywnych nazw domen w rejestrze .pl prawie 600 tys. (578 181) zarejestrowanych jest za pośrednictwem nazwa.pl. Firma odnotowała 4,2% wzrost zarejestrowanych domen w stosunku do roku poprzedniego. Według raportu NASK home.pl jest na 2. pozycji i zalicza mocny, bo 27,4% spadek w ilości zarejestrowanych domen w stosunku do poprzedniego roku. Obecnie posiadają ich 473 590, czyli o ponad 100 tys. mniej niż nr 1 na rynku – nazwa.pl. Na 3. pozycji znalazła się firma OVH, która posiada nieco ponad 276 tys. zarejestrowanych nazw w domenie .pl. Największy polski rejestrator – nazwa.pl, skutecznie, z roku na rok, zwiększa swoją przewagę konkurencyjną, co najlepiej pokazują statystki dotyczące rejestracji nowych domen. Co trzecia (33,56%) nowa nazwa w domenie .pl jest rejestrowana właśnie poprzez nazwa.pl. Home.pl w 2017 roku zarejestrowało o połowę mniej (15,61%) domen, plasując się na 2. pozycji w zestawieniu...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(243)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(69)
  • Backup(27)
  • Poczta(37)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(168)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.