Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Monitoring
    • Monitoring WWW

    Monitoring WWW mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 12 lutego 2019

Bezpieczny duet, czyli kto nas chroni w Internecie

Tagi: bezpieczeństwo certyfikat SSL HTTP/2 TLS 1.3
bezpieczeństwo w internecie - szyfrowanie danych

56% polskich internautów realizuje zakupy w sklepach internetowych.  Do przewag e-commerce w postaci wygody, atrakcyjnych cen czy dużego wyboru produktów nie trzeba nikogo przekonywać. Fundamentalną kwestią jest również bezpieczeństwo internetowych transakcji, które muszą być zabezpieczone na wielu płaszczyznach. Kupujących chronią regulacje prawne, system bankowy, pośrednicy płatności, a także protokół sieciowy TLS wraz z certyfikatem SSL. Umożliwia on bezpieczną wymianę zaszyfrowanych danych pomiędzy sklepem a serwerem. Dlaczego warto z niego korzystać?

Badanie przeprowadzone przez top100.wht.pl na początku stycznia 2019 roku pokazuje, że aż 36% stron internetowych nie korzysta z bezpiecznego połączenia. To ryzykowne z perspektywy firm prowadzących m.in. sklepy internetowe i realizujących transakcje online. Brak ochrony danych klientów może mieć również poważne konsekwencje prawne. W dodatku przeglądarka Google Chrome standardowo oznacza strony nieposiadające certyfikatu SSL jako niebezpieczne. Znacznie zwiększa to prawdopodobieństwo rezygnacji z realizacji zakupów w danym sklepie.

Świadomość bezpieczeństwa w sieci cały czas rośnie, z większą rozwagą udzielamy też dostępu do naszych danych osobowych, a prywatność stała się istotną wartością. Coraz więcej użytkowników zwraca również uwagę na poziom zabezpieczeń stron – tłumaczy Krzysztof Cebrat, prezes zarządu nazwa.pl.

Duet, który zapewnia maksymalną ochronę

Certyfikat SSL (Secure Sockets Layer) oraz protokół sieciowy TLS (Transport Layer Security) stanowią sposób na zabezpieczenie przesyłanych danych. Obecnie na polskim rynku dostępna jest już najnowsza wersja TLS 1.3, która jest wspierana m.in. przez przeglądarki Chrome i Firefox, a po stronie serwerów hostingowych przez firmę nazwa.pl. Wdrożenie przez polskiego lidera branży usług hostingowych protokołu TLS 1.3 przyczyniło się do znacznego wzrostu poziomu bezpieczeństwa serwisów dla setek tysięcy polskich właścicieli stron WWW oraz ich odbiorców. Ważną informacją dla użytkowników dokonujących płatności online jest fakt, że TLS 1.3 jest wspierany przez najnowszą wersję PCI Compliance v3.1 czyli standardu, który zapewnia najwyższy i spójny poziom bezpieczeństwa w środowiskach związanych z przetwarzaniem danych posiadaczy kart płatniczych.

Czym jest certyfikat SSL?

Certyfikat SSL jest narzędziem zapewniającym ochronę pomiędzy przeglądarką internetową a serwerem WWW. Umożliwia on również aktywację protokołu HTTP/2, który przyspiesza komunikację, a co za tym idzie strony WWW znacznie szybciej się wyświetlają. Warto przypomnieć, że w przypadku ładowania się strony dłużej niż 3 sekundy współczynnik odrzuceń rośnie o 100%, dlatego połączenie certyfikatu SSL i HTTP/2 jest tak ważne dla właściciela serwisu. Certyfikaty SSL dzielą się na 3 klasy, które różnią się między sobą poziomem weryfikacji wnioskującego podmiotu. Wyróżniamy certyfikaty: DV (Domain Validation), OV (Organization Validation), EV (Extended Validation). Stopniuje się je według ilości informacji niezbędnych do uzyskania danego poziomu certyfikacji.

Certyfikat SSL jest najbardziej rozpowszechnionym rozwiązaniem wspierającym bezpieczeństwo transmisji danych w Internecie. W codziennej komunikacji używamy protokołu TLS, który jest rozwinięciem protokołu SSL. Protokół sieciowy TLS stanowi część szyfrowanej wersji HTTPS, jednak jego działanie jest znacznie szersze – tłumaczy Rafał Lorenc, dyrektor IT nazwa.pl.


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • Strony WWW w nazwa.pl bezpieczne jak nigdy dotąd
  • Dostarczyliśmy ponad 1.000.000 certyfikatów SSL

WIĘCEJ INFORMACJI Z CENTRUM POMOCY:

  • Jak zamówić certyfikat SSL?

Dlaczego warto stosować certyfikaty?

Klienci, mając do wyboru dwa sklepy, najprawdopodobniej chętniej zrobią zakupy w tym, który gwarantuje bezpieczeństwo ich danych. Co więcej, Google automatycznie wyżej pozycjonuje strony wyposażone w certyfikaty SSL oraz TLS. Statystyki wskazują też, że 46% stron internetowych w sektorze finansowym i 36% w branży e-commerce, które znajdują się w pierwszej 10 wyników Google w Stanach Zjednoczonych, korzysta z bezpiecznego połączenia HTTPS opatrzonego jednym z certyfikatów. Dlatego szyfrowanie treści staje się koniecznością, a wszelkie incydenty związane z wyciekiem danych klientów stanowią poważną szkodę wizerunkową, która może w widoczny sposób przekładać się na straty finansowe.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
WooCommerce, czyli e-sklep na WordPressie | nazwa.pl
25 września 2024

WooCommerce, czyli e-sklep na WordPressie

Jeśli zamierzasz wejść w świat e-commerce, pierwszym krokiem będzie wybór odpowiedniej platformy, na której... Jeśli zamierzasz wejść w świat e-commerce, pierwszym krokiem będzie wybór odpowiedniej platformy, na której oprzesz swój sklep. Gdy dopiero zaczynasz i nie posiadasz specjalistycznej wiedzy z zakresu programowania, warto postawić na gotowe oprogramowanie. Oprócz PrestaShop może nim być również WordPress z dodatkiem WooCommerce. Dzięki niemu szybko i niskim kosztem stworzysz własną witrynę, która będzie przyjazna dla użytkowników i jednocześnie prosta w obsłudze. Zalety WooCommerce WooCommerce jest darmową wtyczką do WordPressa. Pozwala uruchomić sklep internetowy i dowolnie konfigurować go do potrzeb własnego biznesu. Jedną z największych jego zalet jest ponad 4000 dodatków. Umożliwiają one rozszerzenie funkcjonalności sklepu i dostosowanie go do indywidualnych potrzeb. Instalując pluginy do WooCommerce, można usprawnić obsługę księgową, a także zintegrować sklep z lokalnymi usługami kurierskimi i płatnościami online. WooCommerce umożliwia budowę sklepu z atrakcyjnym designem. Pozwalają na to różnorodne motywy zaprojektowane pod konkretną branżę. Każdy motyw można edytować i dostosowywać do własnych potrzeb, aby był jak najbardziej funkcjonalny. Przed finalnym wyborem istnieje możliwość sprawdzenia ocen użytkowników oraz dostępności wsparcia ze strony producenta. Warto przetestować wybrany motyw w różnych rozdzielczościach, aby sprawdzić jego responsywność. Coraz więcej osób korzysta z Internetu wyłącznie przez telefon, stąd kluczowe jest każdorazowe dostosowanie witryny do konkretnego urządzenia. Bezpieczeństwo...
Dlaczego powinieneś wykonywać kopie bazy danych kilka razy dziennie? | nazwa.pl
23 maja 2023

Dlaczego powinieneś wykonywać kopie bazy danych kilka razy dziennie?

Współczesne aplikacje typu WordPress przechowują wszystkie informacje w bazach danych. Taki sposób gromadzenia... Współczesne aplikacje typu WordPress przechowują wszystkie informacje w bazach danych. Taki sposób gromadzenia informacji umożliwia później ich szybkie wyszukiwanie i budowanie dynamicznie generowanych stron WWW. Dane zapisane w bazie są tak kluczowe, że w przypadku ich utraty strona nie może dalej poprawnie funkcjonować. Aby zapewnić ciągłość działania na wypadek nieprzewidzianych sytuacji należy archiwizować zawartość baz danych nawet kilka razy dziennie. Sklepy internetowe gromadzą w bazach danych informacje o stanie magazynowym towarów, zamówieniach, zarejestrowanych użytkownikach, a nawet o dokumentach rozliczeniowo-księgowych. Utrata tych informacji nawet z połowy dnia oznacza bardzo duże problemy. Brak treści zamówień, brak wystawionych faktur czy też prezentowanie nieprawidłowych stanów magazynowych mogą doprowadzić do utraty zaufania klientów i problemów prawnych. Nawet jeżeli strona WWW nie jest przeznaczona do sprzedaży towarów, nie posiada funkcjonalności bloga czy też innych dynamicznie zmieniających się treści, to i tak większość informacji, które są na niej prezentowane, przechowuje się w bazie danych. Współczesne systemy CMS typu WordPress umożliwiają wprowadzanie treści poprzez swoje narzędzia i zapisują je… w bazie danych! Dane te należy więc odpowiednio często zabezpieczać, aby Twoja praca przy ich tworzeniu nie została utracona. Jak często wykonywać kopie zapasowe? Standardowo kopie zapasowe wykonywane są raz dziennie. Zazwyczaj odbywa się to w nocy, w czasie najmniejszego obciążenia...
Jak włączyć zabezpieczenie 2FA dla poczty w nazwa.pl
21 września 2022

Jak włączyć zabezpieczenie 2FA dla poczty w nazwa.pl?

Chcąc korzystać z dodatkowej ochrony swojej korespondencji e-mail przed nieuprawnionym dostępem, włącz... Chcąc korzystać z dodatkowej ochrony swojej korespondencji e-mail przed nieuprawnionym dostępem, włącz w jej konfiguracji zabezpieczenie 2FA. Niezależnie od tego, czy do odbierania poczty wykorzystujesz Cloud Mail, czy program na komputerze pobierający wiadomości przez protokół IMAP4 lub POP3, zabezpieczenie 2FA wprowadza wymóg dodatkowej autoryzacji podczas logowania. Zabezpieczenie 2FA dla poczty jest dostępne za darmo do końca aktualnie obowiązującego Okresu Abonamentowego wszystkich usług hostingowych zakupionych lub odnowionych przed 1.07.2024 roku. Z zabezpieczeniem 2FA na co dzień spotykasz się w bankowości elektronicznej, a w nazwa.pl możesz dzięki niemu skutecznie chronić poufność swojej korespondencji mailowej. Jeżeli samodzielnie administrujesz hostingiem, na którym założone jest to konto e-mail, możesz włączyć zabezpieczenie 2FA dla swojej poczty w CloudHosting Panel po zalogowaniu na stronie https://admin.nazwa.pl. W innym przypadku skontaktuj się z osobą odpowiedzialną za zarządzanie hostingiem i przekaż jej poniższe informacje. Po zalogowaniu do CloudHosting Panel z menu POCZTA wybierz Wykaz kont e-mail (1). Z listy skrzynek założonych na swoim hostingu wybierz tę, dla której chcesz skonfigurować zabezpieczenie 2FA. W tym celu kliknij link Aktywuj (1) widoczny obok jej nazwy. W formularzu modyfikacji konta przejdź do sekcji Zabezpieczenie 2FA. Wskaż preferowaną metodę dodatkowej autoryzacji, wybierając jako jej rodzaj albo SMS, albo aplikację Google Authenticator...
6 sposobów na stworzenie bloga, który przyciągnie czytelników | nazwa.pl
7 września 2021

6 sposobów na stworzenie bloga, który przyciągnie czytelników

Blog nie ma racji bytu bez swoich odbiorców, których warto systematycznie zachęcać do jego odwiedzenia... Blog nie ma racji bytu bez swoich odbiorców, których warto systematycznie zachęcać do jego odwiedzenia. Najbardziej skuteczne jest podejście kompleksowe, w którym dostarczamy użytkownikom serwis zoptymalizowany zarówno pod kątem technicznym, jak i graficznym oraz contentowym. W artykule przedstawimy 6 sposobów, dzięki którym Twój blog będzie rozwijał się, przyciągając nowych i utrzymując niesłabnące grono stałych czytelników. Publikuj wartościowy content Temat ten wydaje się oczywisty, ale wciąż spotkać można blogi, których autorzy nie przywiązują należytej wagi do jakości publikowanych treści. Najczęstszym błędem jest zdawkowość prezentowanych informacji, które pisane są bez posiadania odpowiednich kompetencji. Trzeba pamiętać, że dzisiejsi użytkownicy mają do wyboru olbrzymią liczbę blogów i aby z nimi konkurować, nasze posty muszą być naprawdę wartościowe. Należy przy tym trafnie określić i dobrze poznać nasz target, zdając sobie sprawę z jego potrzeb. Można realizować to poprzez śledzenie for i grup internetowych, poświęconych tematyce bliskiej naszemu blogowi, czy też wykorzystywać monitoring Internetu, aby odnaleźć wzmianki dotyczące interesującej nas branży. Zadbaj o SEO Trudno o przyciągnięcie czytelników, jeżeli wpisy bloga nie będą pojawiały się na odpowiednio wysokiej pozycji w Google. Aby uczynić je przyjaznymi dla wyszukiwarki, powinniśmy zadbać o odpowiednią strukturę nagłówków oraz nasycić teksty słowami...
CloudHosting w nazwa.pl
7 kwietnia 2020

CloudHosting w nazwa.pl, czyli flota nowoczesnych wyścigówek

CloudHosting w nazwa.pl, czyli hosting w chmurze, to rozwiązanie nowoczesne, które przewyższa pod każdym względem... CloudHosting w nazwa.pl, czyli hosting w chmurze, to rozwiązanie nowoczesne, które przewyższa pod każdym względem tradycyjny hosting, gdzie strona WWW obsługiwana jest jedynie na pojedynczym serwerze. Hosting w chmurze oferuje większą szybkość działania, skalowalność zasobów oraz reakcję na awarie w ułamkach sekund. Obrazowo można powiedzieć, że hosting tradycyjny jest jak stary wysłużony autobus, a hosting w chmurze to flota nowoczesnych samochodów wyścigowych. Hosting, na którym będzie umieszczona Twoja strona WWW jest jak pojazd, który wypożyczasz w wypożyczalni. Może to być stary, wysłużony, ale pojemny autobus, do którego kierowca zapakuje wielu innych klientów albo flota nowoczesnych samochodów wyścigowych, którymi będzie mógł poszaleć samodzielnie z pełną prędkością. Co wybierasz? W tradycyjnym hostingu Twoja strona WWW umieszczona jest z wieloma innymi stronami na pojedynczym serwerze i tam też jest uruchamiana. A jak myślisz, co się stanie, gdy ten serwer ulegnie awarii lub należy na nim uaktualnić oprogramowanie? Tak, strona przestanie działać. A co w przypadku, gdy inna strona WWW zacznie generować duży ruch, przeciążając serwer? Tak, Twoja strona zacznie wolno działać. Możesz jednak skorzystać z nowoczesnego rozwiązania w chmurze, pozbawionego wad tradycyjnego hostingu...

bezpieczna domena - dlaczego warto?
22 lutego 2019

4 powody, dla których warto mieć bezpieczną domenę

Bezpieczeństwo domeny internetowej jest niezwykle ważne z punktu widzenia nawiązywania pozytywnych relacji z... Bezpieczeństwo domeny internetowej jest niezwykle ważne z punktu widzenia nawiązywania pozytywnych relacji z odbiorcami. Obecnie rośnie świadomość klientów odnośnie cyberzagrożeń, jakie czyhają na nich podczas zakupów w Internecie. Razem z poziomem wiedzy rośnie również poziom wymagań, jakie stawiają oni w kontekście zabezpieczania transakcji, ochrony danych osobowych oraz prywatności. Sprostać oczekiwaniom klientów pomoże zabezpieczenie domeny odpowiednimi certyfikatami. Zaufanie Pierwsze wrażenie, czy to w e-sklepie, czy na stronie WWW, ma ogromne znaczenie w kontekście wzbudzenia zaufania w oczach potencjalnego klienta. Zabezpieczenie strony np. certyfikatem SSL sprawi, że użytkownik po wyświetleniu witryny WWW zobaczy w pasku adresu zieloną kłódkę i napis informujący o tym, że strona jest bezpieczna. Każdy, kto chce wydać pieniądze, z pewnością szybciej zrobi to poprzez tak oznaczoną stronę niż niezabezpieczoną witrynę. Jednak nie tylko o dobre chęci konsumenta chodzi. Certyfikat jest obowiązkiem dla wszystkich stron WWW, które chcą przetwarzać płatności i dane posiadaczy kart kredytowych. Bez protokołu SSL nie są zapewnione między innymi normy Payment Card Industry Data Security Standard, bez nich płatności kartą nie są możliwe do realizacji. Szybkość Kolejnym argumentem, który przemawia za zabezpieczeniem domeny, a także który wpływa na budowanie pozytywnych relacji z potencjalnymi klientami, jest szybkość z jaką ładują się witryny posiadające certyfikat SSL oraz dysponujące protokołem HTTP/2. Takie witryny zyskują nawet kilkukrotne przyspieszenie ładowania. To dla użytkowników...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(18)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(260)
  • CDN(42)
  • WordPress(86)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(26)
  • Internet i technologia(172)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(4)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Domeny
  • Poczta biznesowa
  • Hosting z CDN
  • WordPress z CDN
  • CloudHosting Enterprise
  • Monitoring WWW
  • Email Marketing
  • VPS
  • Cloud Backup
  • Mail Backup
  • SaaS
  • CDN nazwa.pl
  • SSL
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz wynagrodzenie aż do 50% od wpłat za poleconą usługę.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.