Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 18 sierpnia 2020

6 narzędzi do hakowania wzrostu w e-commerce

Tagi: e-sklep marketing marketing internetowy
6 narzędzi do hakowania wzrostu w e-commerce | nazwa.pl

Growth hacking to nadal nowe pojęcie w digital marketingu. Podejście to jednak może znacząco zwiększyć sprzedaż sklepu internetowego, a jednocześnie nie wymaga dużych inwestycji. Na czym polega hakowanie wzrostu i jak to robić?

Co to jest growth hacking?

Hakowanie wzrostu (growth hacking) to pojęcie pozbawione stałej definicji (mimo że powszechnie stosowane). Jest enigmatyczne także dlatego, że z założenia nie opiera się na skodyfikowanej metodologii.

Growth hacking działa na zasadzie znajdywania sposobów omijania tradycyjnych metod marketingowych w celu maksymalizowania wzrostu. Aby znaleźć skuteczne „haczki”, należy wyzbyć się tradycyjnego myślenia w dziedzinie marketingu i zastosować innowacyjne rozwiązania oparte na nowych technologiach.

Zaletą tej metody jest nie tylko optymalizacja rozwoju firmy, ale także to, że stosować ją mogą zarówno duże organizacje, jak i nawet początkujące startupy. Dla tych ostatnich growth hacking jest zresztą najlepszą metodą na maksymalizację wzrostu, ponieważ nie dysponują one środkami na bardziej kosztowny marketing.

Co to jest growth hacking (hakowanie wzrostu)? | nazwa.pl

Niezbędne cechy growth hakera

Hakowanie wzrostu wymaga od osoby, która się tym zajmuje, posiadania zestawu konkretnych kompetencji. Dopiero ich połączenie może zaowocować skutecznymi działaniami.

  • kreatywność

Bez pomysłowości i otwarcia na nowe rozwiązania nie sposób „obejść” tradycyjnych sposobów generowania wzrostu. Pojawiające się trendy należy uważnie obserwować i wyciągać z nich wnioski, tworząc techniki odpowiednie dla własnej działalności. Niezbędne jest również obserwowanie działań konkurencji, aby nie tylko nie zostać za nią w tyle, ale nawet ją wyprzedzić.

  • znajomość technik programowania

Haker wzrostu nie musi być programistą, ale powinien orientować się w dziedzinie software’u. Dzięki temu będzie mógł wpaść na nowe pomysły, profesjonalnie je opisać dla twórców oprogramowania oraz doglądać procesu jego tworzenia i testować stworzone rozwiązania.

  • zdolności analitycznej

Aby osiągnąć sukces w hakowaniu wzrostu, należy wiedzieć, które podejmowane przez nas działania przynoszą skutek i są warte dalszych inwestycji, a których lepiej zaniechać, by nie marnotrawić czasu i środków.

Dlatego też podstawą growth hackingu są rzetelne analizy, umożliwiające odpowiedni ogląd stosowanych technik. Należy monitorować wszystkie podstawowe wskaźniki e-commerce i wyciągać wnioski ze zmian, które w nich występują.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Czy to działa? Jak mierzyć efekty w e-commerce

6 technik hakowania wzrostu

Nie sposób stworzyć kompletnej listy sposobów na skuteczny growth hacking, ponieważ technologia dynamicznie się zmienia, podobnie jak realia rynku i oczekiwania konsumentów. Warto jednak przyjrzeć się następującym technikom:

  • Prezentuj rekomendacje klientów

Klienci chętniej wybierają produkty, które zostały pozytywnie ocenione przez innych użytkowników. Takie opinie są dla nich bardziej wiarygodne niż przekaz marketingowy marki. Dlatego też warto publikować rekomendacje.

Opłaca się także zachęcać użytkowników do ich tworzenia. Najprostszym sposobem na to jest wysłanie klientowi prośby o opinię po każdym zakupie. Można także stosować zachęty do wystawiania rekomendacji, np. poprzez udzielanie rabatów.

  • Wykorzystaj treści tworzone przez użytkowników

User generated content pozwala firmie pozyskać treści, które są tworzone przez użytkowników spontanicznie i cechują się nieraz większą kreatywnością niż te produkowane przez markę. Klienci odbierają je jako bardziej autentyczne i chętniej udostępniają.

Warto zachęcać użytkowników do tworzenia contentu, np. poprzez konkursy czy wyzwania (challenge). Taki rodzaj rywalizacji sprzyja kreatywności. Powstałe treści warto zamieszczać na swojej stronie lub w kanałach social media czy je linkować.

  • Prowadź testy A/B

Testy A/B polegają na porównaniu dwóch kreacji reklamowych lub stron produktów, które różnią się tylko jednym elementem, np. grafiką, copy czy wezwaniem do działania.

Znaczenie mogą tu mieć m.in. kolory i rozmiary przycisków, czy wielkość wykorzystanych zdjęć. Następnie należy ocenić skuteczność działania każdej z wersji, badając współczynnik konwersji. Dzięki temu możemy znaleźć optymalne rozwiązania.

Prowadź testy A/B kreacji reklamowych | nazwa.pl
  • Postaw na UX

Dbanie o pozytywne doświadczenie użytkownika strony internetowej ma podstawowe znaczenie dla generowania wzrostu. Dzięki temu możemy zwiększyć współczynnik konwersji, co bezpośrednio przekłada się na zysk.

Zwracać uwagę należy między innymi na intuicyjność strony, łatwość wypełniania formularzy, czytelne drzewa kategorii czy wydajność strony, która jest uzależniona od szybkości działania hostingu, na którym ona jest utrzymywana, jak np. najszybszy hosting w Polsce – Hosting Cloud od nazwa.pl. Wszystko te elementy przekładają się na niższy współczynnik odrzuceń, czyli procent klientów, którzy odwiedzili witrynę, ale nie przeszli do innej podstrony.

Doskonałym narzędziem na zwiększenie konwersji jest także tworzenie spersonalizowanej strony głównej. Warto prezentować na niej produkty, które mogą zainteresować konkretnego użytkownika. Jej treść generowana jest na podstawie zachowań klienta na stronie sklepu.

Stosuj technologię UX | nazwa.pl
  • Zachęcaj do ponownych zakupów

Nie wystarczy doprowadzić do jednorazowej sprzedaży, aby uznać swoje działania marketingowe za sukces. Prawdziwym sukcesem jest zdobycie lojalnych, powracających klientów, gdyż oznacza to ostatecznie większy zysk.

Aby to zrobić, można wykorzystać takie metody, jak wysyłanie po jakimś czasie od zakupu e-maila zachęcającego do ponownego skorzystania z oferty naszego sklepu internetowego. Warto wykorzystać spersonalizowane oferty oraz rabaty, oparte na danych dotyczących zachowania użytkownika na stronie.

Skuteczne są także programy lojalnościowe. Dzięki temu, że klient gromadzi na swoim koncie punkty, które mogą przełożyć się na atrakcyjne rabaty czy nagrody, jest bardziej skłonny do ponownego skorzystania z oferty sklepu.

  • Używaj cross- i up-sellingu

Cross-selling polega na proponowaniu klientom podczas zakupów produktów, które mogą ich zainteresować. Mogą być one powiązane z produktem dodanym do koszyka, stanowiąc np. użyteczne akcesorium.

Up-selling jest to z kolei sugerowanie użytkownikom produktów o wyższej cenie, niż te, które właśnie kupują. Należy przy tym pamiętać, aby różnica w cenach nie była zbyt wysoka. Klient może być skłonny wtedy zapłacić nieco więcej, ale nabyć rzecz wyższej jakości.

Obie techniki pozwalają zwiększyć sprzedaż, generując zainteresowanie dodatkowymi produktami lub tymi, które obłożone są wyższą marżą.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Cross-selling i up-selling. Czym są i jak z nich korzystać?

Zostań hakerem wzrostu!

Używanie growth hackingu to świetny sposób na działania marketingowe, które są tańsze i przynoszą często lepsze efekty niż te klasyczne. Aby je jednak prowadzić, należy wykazać się kreatywnością, znajomością nowych technologii i zdolnościami analitycznymi.

Efektem może być wyraźne zwiększenie konkurencyjności firmy i sprzedaży. Ponadto poprawi się satysfakcja klientów, ponieważ będziemy wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom. Dlatego też warto spróbować hackerstwa wzrostu.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Skalowalny hosting w chmurze z CDN od nazwa.pl
29 lipca 2022

Skalowalny hosting w chmurze z CDN od nazwa.pl

Aż 20 GHz mocy obliczeniowej, 8 GB pamięci RAM oraz maksymalnie 2 TB przestrzeni dyskowej — to tylko część... Aż 20 GHz mocy obliczeniowej, 8 GB pamięci RAM oraz maksymalnie 2 TB przestrzeni dyskowej — to tylko część atutów hostingu w nazwa.pl. A co powiecie na to, że usługa jest świadczona w chmurze, a do tego dostarczanie stron zapewniają serwery CDN nazwa.pl w sześciu miastach w Polsce? Skalowalny hosting w chmurze Hosting w nazwa.pl świadczony jest w technologii chmury obliczeniowej, co gwarantuje, że każdy wzrost obciążenia, pojawiający się na dowolnym z serwerów, wykrywany jest w czasie tysięcznych części sekundy. Obsługa każdej strony odbywa się zawsze na najmniej obciążonych serwerach wyposażonych w procesory działające z wysokim taktowaniem zegara wynoszącym 5 GHz. Wyjątkową szybkość działania baz danych zapewniają dodatkowo dyski Intel Optane gwarantujące o wiele szybsze odczyty i zapisy danych w porównaniu do dysków SSD. Niezależnie od natężenia ruchu na Twojej witrynie serwery nazwa.pl przygotowane są do obsługi nagłego skoku obciążenia. Prowadzisz kampanię reklamową? Masz efekt wykopu? Nic nie szkodzi, chmura nazwa.pl przełączy obsługę Twojej strony do najmniej obciążonego serwera w klastrze. Nie musisz się również martwić tym, że nagle na innej stronie, uruchamianej na tym samym serwerze, wzrośnie obciążenie. W chmurze nazwa.pl nie występuje problem „noisy neighbours” polegający na tym, że jedna strona może zakłócać pracę innej. Load balancery, kontrolujące obciążenie w ramach klastrów, w mgnieniu oka podejmują decyzje o wyrównaniu obciążenia na setkach dostępnych serwerów...
5 sposobów na promowanie produktu online | nazwa.pl
10 sierpnia 2021

5 sposobów na promowanie produktu online

Właściciele firm mają wiele sposobów i możliwości, aby skutecznie realizować promocje swoich produktów... Właściciele firm mają wiele sposobów i możliwości, aby skutecznie realizować promocje swoich produktów oraz świadczonych przez siebie usług. Jedną z najbardziej popularnych w dzisiejszych czasach metod, w zakresie takich działań, jest digital marketing. I nie chodzi tu wyłącznie prowadzenie kampanii reklamowych, ale ogólnie o wykorzystywanie różnego rodzaju działań realizowanych online. Czego zatem warto spróbować?Stwórz konkurs albo promocjęKonkursy i promocje pozwalają znacząco zwiększyć zainteresowanie produktem. Tematyka konkursów może być dowolna, np. stworzenie przez uczestników krótkich treści związanych z promowanym przez nas przedmiotem. Jeśli chcemy dopiero wprowadzić dany produkt na rynek, przez co konsumenci nie znają go na tyle dobrze, aby się o nim wypowiedzieć, możemy wymyślić temat nie tyle dotyczący samego produktu, ale po prostu z nim związany. Dzięki takiej akcji pozyskujemy wartościowy i kreatywny content, który ma szansę stać się viralem. Może być to video, zdjęcia czy krótkie formy tekstowe (np. slogany, opisy doświadczeń czy wierszyki). Aby użytkownicy mieli motywację do wzięcia udziału w konkursie, należy wyznaczyć atrakcyjne nagrody. Najlepiej, aby był to promowany produkt, tym bardziej, gdy wprowadzamy go na rynek. Jeżeli adresujemy konkurs do osób, które posiadają już daną rzecz, sformułujmy zadanie tak, aby swoimi odpowiedziami zachęcili innych konsumentów, a w ramach nagrody możemy zaoferować im limitowaną wersję produktu czy jego inną odmianę...
Cloud Backup z wyróżnieniem Sprawdzony Produkt od redakcji PC World | nazwa.pl
16 lipca 2020

Cloud Backup z wyróżnieniem Sprawdzony Produkt od redakcji PC World

Usługa Cloud Backup otrzymała rekomendację Sprawdzony Produkt od redakcji PC World. Aplikację wyróżniono za łatwość wdrożenia... Usługa Cloud Backup od nazwa.pl otrzymała rekomendację Sprawdzony Produkt od redakcji PC World. Aplikację wyróżniono za łatwość wdrożenia i obsługi, funkcjonalność oraz minimalne zużycie zasobów komputera. Oto powody, dlaczego warto wykorzystać ją do zabezpieczania swoich danych. Mimo rosnącej popularności usług służących do tworzenia kopii zapasowych, na rynku wciąż niewiele jest takich, które są funkcjonalne i jednocześnie łatwe w obsłudze. Lukę tę wypełnia Cloud Backup, o której redaktorzy PC World na łamach swojego serwisu pisali już wielokrotnie, podkreślając, że aplikacja sprosta nawet najbardziej wymagającym użytkownikom. Wyróżnienie Sprawdzony Produkt od PC World jest tym cenniejsze, że redakcja pełni ekspercką rolę na polskim rynku mediów w zakresie nowych technologii i jest ze swoimi Czytelnikami już od 28 lat. Wielopoziomowe bezpieczeństwo danych Cloud Backup stanowi skuteczną ochronę przed skutkami cyberataków typu ransomware oraz zabezpiecza przed bezpowrotną utratą dokumentów, będącą konsekwencją awarii dysku lub laptopa. W każdym z tych przypadków dane odzyskać można jednym kliknięciem myszki. Możesz zabezpieczyć dowolny rodzaj plików i wykorzystać do 1 TB powierzchni. W Cloud Backup pliki przed wysłaniem do Data Center, które spełnia najwyższe normy TIER III oraz TIER IV i posiada certyfikaty ISO 9001 oraz ISO 27001, szyfrowane są algorytmem AES-256 z hasłem nadawanym przez użytkownika komputera. Dzięki temu pliki zabezpieczone są przed nieuprawnionym przejęciem przez osoby trzecie...
4 sposoby na tani marketing internetowy małej firmy | nazwa.pl
9 lipca 2020

4 sposoby na tani marketing internetowy małej firmy

Niewielkie lub rozpoczynające działalność firmy zazwyczaj nie dysponują pokaźnym budżetem na marketing. W Internecie... Niewielkie lub rozpoczynające działalność firmy zazwyczaj nie dysponują pokaźnym budżetem na marketing. W Internecie można jednak promować się małym kosztem, jedynie z pewnym nakładem pracy. Jak to zrobić? 1. Social media Marketingowy potencjał mediów społecznościowych jest trudny do przecenienia. Dzięki nim możemy promować swoje produkty i zwiększać świadomość marki. Podstawowe znaczenie ma tu budowanie relacji z użytkownikami. Jeżeli zaangażujemy się w te działania, użytkownicy staną się bliżej związani z marką, co może przeistoczyć ich w lojalnych, powracających klientów. Social media to doskonały sposób na prowadzenie content marketingu. Polega na udostępnianiu wartościowych i angażujących treści, z których użytkownicy mogą czerpać wiedzę lub po prostu przyjemność. Za pomocą Facebooka możemy tworzyć interesujące posty, pamiętając, aby zachować raczej krótką formę, a także załączać atrakcyjne zdjęcia. Serwis pozwala też na uczestnictwo w grupach, gdzie możemy włączać się do dyskusji, promując w ten sposób firmę i budując wizerunek eksperta. Warto pomyśleć także o stworzeniu własnej grupy, która będzie dotyczyć naszej branży. Instagram stworzony jest natomiast do udostępniania zdjęć i krótkich video. Treści mogą dotyczyć naszych produktów i jeżeli umieścimy je w atrakcyjnym kontekście, mają szansę zainteresować użytkowników. Dobrym pomysłem jest także dokumentowanie życia firmy. Jeżeli na zdjęciach pojawiać się będą jej pracownicy, użytkownicy dostrzegą „ludzkie oblicze” marki...

nazwa.pl na targach pracy
15 marca 2019

Nazywaj pracę po swojemu!

Poszukiwanie młodych talentów to jedna z naszych podstawowych wartości. Festiwal Pracy JOBICON, który odbył się 12 marca... Poszukiwanie młodych talentów to jedna z naszych podstawowych wartości. Festiwal Pracy JOBICON, który odbył się 12 marca w Krakowie – to jedna z wielu tego typu okazji. Podczas największych targów pracy nie mogło zabraknąć nazwa.pl. Festiwal Pracy JOBICON, organizowany przez Pracuj.pl, to wydarzenie łączące najlepszych pracodawców z poszukującymi swojej przyszłości talentami. Targi to także dodatkowe atrakcje. Dla uczestników przygotowano inspirujące prelekcje, prowadzone m.in. przez przedstawicieli serwisu Niebezpiecznik.pl. Na uczestników targów, którzy odwiedzili stoisko nazwa.pl, czekali najlepsi „łowcy talentów”. Była to idealna okazja do interakcji. Zapytaliśmy uczestników targów, co skłoniło ich do wzięcia pod uwagę rekrutacji do nazwa.pl? Najczęstszą odpowiedzią była pozycja firmy na rynku w branży IT. Zachęcamy do obejrzenia relacji zdjęciowej z targów na Facebooku nazwa.pl oraz naszej strony, gdzie w specjalnej zakładce znajdziecie informacje na jakie stanowiska aktualnie rekrutujemy. Pracuj dla lidera w branży IT. W nazwa.pl wierzymy, że ludzie są największym potencjałem naszej organizacji, a ich pasja, zaangażowanie i umiejętności tworzą sukces całej firmy. Zachęcamy do zapoznania się z aktualnymi ofertami pracy w nazwa.pl...
dzień domeny - 15 marca
15 marca 2019

15 marca Dzień…Domeny!

Obchodzimy kolejną rocznicę, która uznaje się na początek rynku domen. Dokładnie 34 lata temu, 15 marca 1985 roku, który uznaje się... Obchodzimy kolejną rocznicę, która uznaje się na początek rynku domen. Dokładnie 34 lata temu, 15 marca 1985 roku została zarejestrowana pierwsza komercyjna domena. Była to domena symbolics.com. Od tego dnia 15 marca 1985 roku, który uznaje się za początek rynku domen – obchodzony jest Dzień Domeny. Obecnie na świecie jest już ponad 348 milionów zarejestrowanych domen z czego ponad 2,6 miliona w Polsce. Firma nazwa.pl tworzy „domenowy” krajobraz od 1997 roku. Domena internetowa to adres w Internecie. Składa się ona z 2 części – nazwy oraz końcówki (rozszerzenia), na przykład .pl (Polska), .eu (Unia Europejska), .com, .net, .org (domeny globalne). Dostępne są także nowe rozszerzenia, wskazujące bezpośrednio na charakter prowadzonej przez przedsiębiorcę działalności, jak na przykład .hotel, .bar, .blog, .fitness, .moda, .pizza i inne. Rodzime domeny Mimo dostępności wielu nowych końcówek w Polsce wciąż najchętniej rejestrowane są nazwy w domenie .pl oraz w domenach .com.pl. Najnowszy raport NASK wskazuje, że w Polsce zarejestrowanych jest prawie 2,6 mln nazw domen. W porównaniu z wynikiem sprzed roku liczba ta wzrosła o ponad 20 tys. W czwartym kwartale 2018 r. dziennie rejestrowano średnio 2,5 tys. nazw domeny .pl. Z danych serwisu W3Techs.com, wynika, iż Domena .pl, znajdowała się w 2018 roku się na 9 miejscu w światowym rankingu domen (wyprzedzając rejestry takich krajów, jak...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(246)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(70)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(169)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.