Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 13 sierpnia 2020

5 trendów w content marketingu 2020

Tagi: content marketing copywriting marketing marketing internetowy podcast
5-trendów-w-content-marketingu-2020 | nazwa.pl

Rok 2020 przynosi ze sobą nowe interesujące zjawiska w marketingu treści. Widoczne są także kontynuacje istniejących wcześniej trendów, a część z nich ulega nasileniu. Na co warto zwrócić uwagę, prowadząc obecnie tego typu działania?

Podcasty

Popularność streamingu przekłada się na wzrost zainteresowania podcastami. Wg przewidywań już niedługo aż 20% wszystkich odtworzeń na Spotify będzie dotyczyła właśnie internetowych „słuchowisk”. Serwis zresztą w ostatnim czasie wykupił prawa do najpopularniejszych podcastów za kwotę aż 200 mln dolarów.

Podkasty | nazwa.pl

Podcasty są bardzo wygodne dla użytkowników, ponieważ korzyści z contentu można czerpać np. podczas spaceru, ćwiczeń czy podróży. Pozwalają na słuchanie treści informacyjnych, ciekawych rozmów czy zdobywanie wiedzy w dziedzinach, które nas interesują.

Dla firm tworzenie podcastów jest szansą na zaprezentowanie się jako ekspertów w swojej branży. Treści mogą opierać się na prezentowaniu nowinek dotyczących danej dziedziny lub przeprowadzaniu dyskusji z kompetentnymi gośćmi.

Zaletą podcastów jest też to, że ich produkcja nie jest zbyt kosztowna. Aby je zrealizować, wystarczy odpowiednio wytłumione pomieszczenie oraz zestaw mikrofonów. Nakłady te są zdecydowanie niższe niż w przypadku treści wideo. Podcasty mogą być udostępniane w formie streamingu lub plików do pobrania bezpośrednio z poziomu naszej strony internetowej. W obydwu przypadkach warto pomyśleć o odpowiednim rozmiarze dysku na naszym serwerze, jak również sprawdzić, czy nie posiada on przypadkiem odgórnego limitu transferu danych. Świetnie sprawdzi się tu Hosting Cloud Start od nazwa.pl. Jest to serwer, na którym mamy do dyspozycji aż 250 GB przestrzeni dyskowej, a ilość danych przesyłanych pomiędzy usługą hostingową, a siecią Internet nie jest limitowana.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Jak nagrywać dźwięk do podcastów?

Wideo na żywo

Streaming to jednak przede wszystkim wideo. Szczególną popularnością cieszą się od jakiegoś czasu filmy na żywo. Wg szacunków Facebooka użytkownicy spędzają 3 razy więcej czasu na ich oglądaniu niż ma to miejsce w przypadku tradycyjnych wideo.

Wideo na żywo | nazwa.pl

To, że streamingowane filmy cieszą się dużym zainteresowaniem, wynika między innymi z faktu ich autentyczności. Nie są tak starannie przygotowane, jak wideo nagrywane wcześniej. Brak idealnie dopracowanej formy oraz scenariusza stanowi jednak dla użytkowników nawet atut.

Wideo na żywo pozwalają także na interakcję z widzami. Uczestniczenie w streamingu i nawet samo oczekiwanie na niego może być ekscytujące, gdyż stanowi to rodzaj interesującego oraz angażującego wydarzenia.

Filmy w czasie rzeczywistym zamieszczane są najczęściej na YouTube. Coraz popularniejsze jest wykorzystywanie do tego celu również Instagrama i Facebooka Live, a także nieustannie rozwijającego się TikToka.

Wyszukiwanie głosowe

Dzięki wyszukiwaniu głosowemu użytkownicy mają okazję szybkiego odnalezienia interesujących ich treści. Popularność tej formy wynika między innymi z upowszechnienia się asystentów głosowych, takich jak Siri, Alexa czy Asystent Google. Szacuje się, że w 2020 aż 30% wyszukiwań będzie się odbywało bez użycia ekranu.

Wyszukiwanie głosowe | nazwa.pl

Aby wykorzystać nową technologię, konieczna jest odpowiednia optymalizacja contentu. Należy skoncentrować się na słowach kluczowych, także tych z długiego ogona. Użytkownicy często korzystają z bardziej skomplikowanych zapytań, formułując dłuższe zdania z większą liczbą słów.

Skupienie się na bardziej konwersacyjnym charakterze treści pomoże użytkownikom łatwo nawigować na stronach, a firmie wykorzystać potencjał wyszukiwania głosowego.

Treści dedykowane odpowiednim społecznościom

Zamieszczanie identycznego contentu we wszystkich kanałach odchodzi powoli w przeszłość. Wynika to z faktu, że społeczności skupione wokół różnych serwisów mają inny charakter oraz potrzeby.

Dobrym przykładem jest tu LinkedIn, którego targetem są osoby skupione na życiu zawodowym oraz swoich branżach. Treści przeznaczone dla tego serwisu powinny być zatem nieco inne niż dla Facebooka, gdzie możemy publikować więcej contentu lifestylowego.

Facebook pozwala także na uczestnictwo w grupach skoncentrowanych na danych zainteresowaniach. Dzięki temu możemy precyzyjniej dotrzeć do zamierzonego targetu. Jednocześnie trzeba zrozumieć charakter danej grupy, aby stworzyć odpowiedni dla niej komunikat.

User generated content

Treści generowane przez użytkowników pozwalają nawiązać głębszy kontakt ze społecznością klientów oraz ją animować. Angażowanie osób zainteresowanych marką potrafi rozbudzić ich kreatywność oraz zbliża je do firmy i jej produktów.

User generated content odbierany jest także jako bardziej wiarygodny niż typowe przekazy marketingowe. Klienci stają się przez to swoistymi ambasadorami marki, firmując ją swoimi osobami.

Użytkownicy chętnie tworzą zdjęcia i wideo. Warto zachęcić społeczność do publikowania i przesyłania multimedialnego contentu np. poprzez sugerowanie hashtagów lub organizowanie konkursów czy wyzwań (challenge).

Można w tym celu wykorzystać m.in. Instagram, który świetnie nadaje się do promocji towarów konsumpcyjnych (np. odzież, kosmetyki czy elektronika). Content klientów pokazuje w ten sposób, jak nasze produkty wpływają na ich życie oraz stają się jego częścią.

Treści użytkowników warto publikować w swoich kanałach social media, np. stosując jako zachętę do ich tworzenia nagrody. Często jednak sama publikacja będzie dla kreatywnego użytkownika wyróżnieniem, gdyż poczuje się doceniony poprzez zamieszczenie na profilu marki jego contentu.

Warto śledzić trendy!

Obserwowanie nowych zjawisk w content marketingu pozwala lepiej spełniać potrzeby użytkowników, którzy szybko adaptują się do nowych technologii. Dlatego warto wdrażać aktualne rozwiązania do swoich działań.

Może to wymagać pewnej elastyczności i opanowania nieznanych sobie technologii oraz dostosowania strategii do nowych wymagań. Klienci jednak docenią wysiłki firmy i będzie ona miała szansę nie tylko nadążyć za konkurencją, ale nawet ją wyprzedzić.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Młodość i doświadczenie, czyli cała kadra nazwa.pl ma łącznie prawie 10 000 lat
18 kwietnia 2023

Młodość i doświadczenie, czyli cała kadra nazwa.pl ma łącznie prawie 10 000 lat

Kiedy ponad 26 lat temu powstawała nazwa.pl, niektórych naszych pracowników nie było jeszcze na świecie... Kiedy ponad 26 lat temu powstawała nazwa.pl, niektórych naszych pracowników nie było jeszcze na świecie. Dzisiaj, po ponad ćwierć wieku, nazwa.pl to prawie 300-osobowa kadra doskonałych specjalistów, którzy każdego dnia robią wszystko, aby nasi Klienci otrzymywali usługi zawsze na najwyższym poziomie. I choć średni wiek pracowników nazwa.pl to 33 lata, nie brakuje u nas zarówno 20‑latków, jak i osób, które są z nami przez ponad 20 ostatnich lat. Często mówi się, że w młodości siła. To prawda, ale nie można zapominać o doświadczeniu, które nabiera się dzięki latom praktyki. Nie da się ukryć, że jednymi z ważniejszych osób w firmach sektora IT, takich jak nazwa.pl, są administratorzy i architekci systemów. Najlepszym przykładem na to, jak młodość spotyka się z doświadczeniem, jest właśnie nasz dział techniczny, w którym pracują osoby, które mają i ponad 50 lat, i mniej niż 25. Aktualnie zatrudnieni programiści, inżynierowie czy administratorzy są z nami już średnio 6 lat, a mediana ich wieku to 36 lat. Rozumiemy doskonale, że drogą do sukcesu jest zachowanie właściwej atmosfery w pracy, wynikającej chociażby z systematycznego doceniania osób, które zdecydowały się właśnie u nas realizować swoją ścieżkę kariery zawodowej. Oferowanie jak najlepszych warunków zatrudnienia to dla nas codzienność, którą z powodzeniem realizujemy. Świadczy o tym chociażby fakt, że kilkudziesięciu pracowników nazwa.pl jest już z nami ponad 10 lat, a średni staż wśród wszystkich zatrudnionych w spółce osób to prawie 5 lat. Wiemy, że duża odpowiedzialność spoczywa na naszym dziale HR. To właśnie jego zadaniem jest dbanie o to, aby pracownicy nazwa.pl mogli stale podnosić swoje kompetencje, jednocześnie zachowując przy tym stan work-life balance. Część z nas chce pracować zdalnie, część z nas pracuje w biurach w Krakowie czy Krośnie, a część po prostu łączy pracę biurową i zdalną...
Konteneryzacja na CloudHosting nazwa.pl
11 maja 2022

Konteneryzacja na CloudHosting nazwa.pl

CloudHosting nazwa.pl świadczony w technologii konteneryzacji, w porównaniu do tradycyjnego hostingu... CloudHosting nazwa.pl świadczony w technologii konteneryzacji, w porównaniu do tradycyjnego hostingu, cechuje się dużo wyższą wydajnością, stabilnością pracy i niezawodnością działania. Każda usługa uruchamiana jest w odseparowanym środowisku lekkiej wirtualizacji, co gwarantuje wysoki poziom bezpieczeństwa i separacji pomiędzy usługami uruchamianymi dla różnych klientów. Hosting realizowany w technologii konteneryzacji to idealne połączenie cech, jakie posiadają usługi VPS, z zaletami hostingu współdzielonego. Podobnie jak na usłudze VPS, wszystkie zadania uruchamiane są w zwirtualizowanym środowisku zapewniającym odseparowanie od siebie procesów oraz danych poszczególnych klientów już na poziomie systemu operacyjnego. Błędy w uprawnieniach do plików nie skutkują tym, że inni użytkownicy współdzielący dany serwer będą mogli uzyskać do nich dostęp. Dzięki konteneryzacji zapewnione są także gwarantowane zasoby pamięci RAM i procesora. Usługi hostingowe w nazwa.pl nie są przypisywane do pojedynczego serwera, ale mogą być świadczone na najmniej obciążonym serwerze, działającym w ramach tak zwanego klastra. Kontenery mogą być migrowane pomiędzy serwerami w ułamku sekundy, dzięki czemu obciążenie jest dynamicznie rozkładane pomiędzy setki działających równolegle maszyn. Problem noisy neighbor Jednym z największych problemów na hostingu jest współdzielenie zasobów serwera pomiędzy...
Chroń swoje wspomnienia. Nie tylko w Światowy Dzień Fotografii | nazwa.pl
19 sierpnia 2021

Chroń swoje wspomnienia. Nie tylko w Światowy Dzień Fotografii

Na początku XIX wieku francuski fizyk Joseph Nicéphore Niépce wykonał pierwszą udaną fotografię na cynkowej płycie... Na początku XIX wieku francuski fizyk Joseph Nicéphore Niépce wykonał pierwszą udaną fotografię na cynkowej płycie — zajęło mu to aż 8 godzin. Zapewne nie spodziewał się, że jego wynalazek zmieni życie miliardów ludzi, pozwalając od samego początku uwieczniać cenne wspomnienia. Dzisiaj obchodzimy Światowy Dzień Fotografii, który jest dobrą okazją, żeby dowiedzieć się, jak zadbać o ochronę wykonywanych przez nas zdjęć. Fotografie wokół nas Możemy sobie wyobrażać, co czuli ludzie w czasach, kiedy wieść o nowym wynalazku Josepha Nicéphore’a Niépce’a zaczęła się rozchodzić. Czy przeczuwali, że tak mocno wpłynie on na nasze codzienne funkcjonowanie i stanie się nieodłącznym elementem wypoczynku, towarzyszem podróży oraz medium niezliczonych wspomnień? Pewne jest, że dzisiaj nie sposób zwizualizować sobie świata bez fotografii. Nie ważne, czy jesteśmy na uroczystości, spotykamy się z przyjaciółmi, przebywamy na urlopie, czy chcemy się czymś pochwalić przed znajomymi – robienie zdjęć towarzyszy nam niemal przy każdej aktywności. Dziś w każdym smartfonie znajduje się aparat, który w ułamek sekundy zapisze w swojej pamięci ważny moment i to w takiej jakości, o jakiej „ojcowie fotografii” mogli jedynie pomarzyć. Czy jesteście świadomi, że w czasie, który poświęciliście na dotarcie do tej części artykułu, prawdopodobnie wykonano na świecie więcej zdjęć niż w całym XIX wieku? A to wszystko dzięki postępowi technologicznemu i nowym przyzwyczajeniom społeczeństwa...
5 sposobów na promowanie produktu online | nazwa.pl
10 sierpnia 2021

5 sposobów na promowanie produktu online

Właściciele firm mają wiele sposobów i możliwości, aby skutecznie realizować promocje swoich produktów... Właściciele firm mają wiele sposobów i możliwości, aby skutecznie realizować promocje swoich produktów oraz świadczonych przez siebie usług. Jedną z najbardziej popularnych w dzisiejszych czasach metod, w zakresie takich działań, jest digital marketing. I nie chodzi tu wyłącznie prowadzenie kampanii reklamowych, ale ogólnie o wykorzystywanie różnego rodzaju działań realizowanych online. Czego zatem warto spróbować?Stwórz konkurs albo promocjęKonkursy i promocje pozwalają znacząco zwiększyć zainteresowanie produktem. Tematyka konkursów może być dowolna, np. stworzenie przez uczestników krótkich treści związanych z promowanym przez nas przedmiotem. Jeśli chcemy dopiero wprowadzić dany produkt na rynek, przez co konsumenci nie znają go na tyle dobrze, aby się o nim wypowiedzieć, możemy wymyślić temat nie tyle dotyczący samego produktu, ale po prostu z nim związany. Dzięki takiej akcji pozyskujemy wartościowy i kreatywny content, który ma szansę stać się viralem. Może być to video, zdjęcia czy krótkie formy tekstowe (np. slogany, opisy doświadczeń czy wierszyki). Aby użytkownicy mieli motywację do wzięcia udziału w konkursie, należy wyznaczyć atrakcyjne nagrody. Najlepiej, aby był to promowany produkt, tym bardziej, gdy wprowadzamy go na rynek. Jeżeli adresujemy konkurs do osób, które posiadają już daną rzecz, sformułujmy zadanie tak, aby swoimi odpowiedziami zachęcili innych konsumentów, a w ramach nagrody możemy zaoferować im limitowaną wersję produktu czy jego inną odmianę...
nazwa.pl zwycięża w badaniu infolinii firm hostingowych
26 listopada 2019

nazwa.pl zwycięża w badaniu infolinii firm hostingowych

Instytut badawczy MANDS przeprowadził niezależne badanie dotyczące skuteczności działania infolinii największych firm... Instytut badawczy MANDS przeprowadził niezależne badanie dotyczące skuteczności działania infolinii największych firm hostingowych w Polsce. Badaniu poddane zostały spółki obsługujące od kilkudziesięciu do kilkuset tysięcy osób fizycznych i firm, a jego celem było określenie czasu oczekiwania na rozmowę z konsultantem. Wyniki badania plasują nazwa.pl na pozycji niekwestionowanego lidera efektywności oraz szybkości odbierania połączeń telefonicznych. Infolinia nazwa.pl jako jedyna obsłużyła wszystkie połączenia wykonane przez teleankieterów, w rekordowym średnim czasie 5 sekund. Badanie wykazało, że wiele dużych firm działających na rynku usług hostingowych w Polsce nie jest w stanie zagwarantować swoim klientom szybkiej obsługi i profesjonalnego wsparcia specjalistów w ramach kanału telefonicznego. Pomimo obsługi dziesiątek tysięcy klientów korzystających z usług rejestracji domen i usług hostingowych, w żadnej z badanych firm – poza nazwa.pl – liczba konsultantów nie pozwoliła na obsługę wszystkich testowych połączeń telefonicznych. Rozmowy z teleankieterami były albo od razu odrzucane, albo rozłączane po bardzo długim okresie oczekiwania na połączenie z konsultantem. MANDS to instytut badawczy, który od 2005 roku działa na rynku badań marketingowych i badań opinii. W przeprowadzonym w październiku tego roku badaniu, dwudziestu...
parametry serwerów vps
2 października 2018

Co warto wiedzieć o parametrach serwera VPS przed rozpoczęciem korzystania z tego typu usługi?

Dlaczego warto korzystać z usługi serwera VPS? Jakie zalety ma takie rozwiązanie? Na jakie parametry trzeba zwrócić uwagę... Dlaczego warto korzystać z usługi serwera VPS? Jakie zalety ma takie rozwiązanie? Na jakie parametry trzeba zwrócić uwagę? O tym poniżej. Serwer VPS (wirtualny serwer prywatny) to serwer, który jest dostępny jako usługa. Klient płaci miesięczny abonament i w zamian otrzymuje usługę, która jest alternatywą dla zakupu serwera dedykowanego i samodzielnego nim zarządzania czy tradycyjnego hostingu współdzielonego. Do największych zalet VPS zalicza się: koszty zazwyczaj niższe lub porównywalne do zakupu własnego serwera, brak odpowiedzialności za serwer ze strony użytkownika oraz możliwość dokonywania zmian parametrów. Jakie możliwości daje serwer VPS? Jeśli przedsiębiorca wie, że jego strona może zacząć generować większy ruch, to powinien zamienić tradycyjny hosting na serwer VPS NVMe w nazwa.pl, głównie ze względu na bezpieczeństwo i zasoby przypisane do usługi. Poza tym daje on możliwość konfigurowania ustawień zgodnie z indywidualnymi potrzebami. Oto wszystkie zalety korzystania z usługi VPS: - pełna wirtualizacja KVM, - ultraszybkie dyski NVMe, - separacja instancji, - darmowy dedykowany IPv4, - niskie obciążenie serwera, - pełna kontrola Root, - panel do zarządzania, - natychmiastowa gotowość do działania...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(243)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(69)
  • Backup(27)
  • Poczta(37)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(168)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.