Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Monitoring
    • Monitoring WWW

    Monitoring WWW mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 4 października 2019

Czym jest Google Analytics?

Tagi: Google remarketing
Czym jest Google Analytics? | nazwa.pl

Google Analytics to popularne i bardzo złożone narzędzie do oceny zachowań użytkowników strony internetowej. Pozwala na zdobycie obszernej wiedzy na temat odwiedzających witrynę, co można z kolei wykorzystać do przynoszących wymierne korzyści zmian dotyczących funkcjonowania strony. Do czego jeszcze może posłużyć nam Google Analytics?

Co to jest Google Analytics?

Google Analytics to bezpłatne narzędzie, które możemy wykorzystać do analizy statystyki ruchu i zachowania użytkowników na stronie internetowej. Aby zacząć z niego korzystać, musimy zainstalować wtyczkę monitorującą wejścia na stronę lub wykorzystać Google Tag Manager.

Dzięki Google Analytics otrzymamy dostęp do licznych raportów, takich jak:

Raporty w czasie rzeczywistym, które informują o:

  • liczbie użytkowników znajdujących się w danej chwili na stronie,
  • źródłach wizyt i lokalizacji użytkowników odwiedzających witrynę,
  • podstronach, na których w danym momencie znajdują się użytkownicy.

Raporty Odbiorcy, z których dowiemy się o:

  • ruchu na stronie,
  • liczbie nowych i powracających użytkowników,
  • liczbie sesji i odsłon oraz o średnim czasie sesji i współczynniku odrzuceń,
  • danych demograficznych i geograficznych użytkowników.

Raporty Pozyskiwanie, gdzie poznamy:

  • źródła ruchu na stronie oraz powiązane z tym dodatkowe informacje.

Raporty Zachowanie, informujące o zachowaniach użytkowników na stronie, w tym o:

  • najchętniej odwiedzanych podstronach,
  • czasie, jaki użytkownicy spędzają na konkretnych podstronach,
  • ścieżkach, jakimi użytkownicy poruszają się po witrynie.

Raporty Konwersja

Raporty Konwersja oceniają przychód ze strony internetowej. Można go określić poprzez takie dane jak np. wysłane formularze czy wejścia na konkretną podstronę. Możemy samodzielnie skonfigurować dowolny rodzaj konwersji, tym samym określając, jakie zachowania użytkowników są dla nas opłacalne.

Do czego może jeszcze służyć Google Analytics?

Remarketing

Z Google Analytics można korzystać w połączeniu z Google Ads, w celu prowadzenia działań remarketingowych. Remarketing to, w uproszczeniu, kampania polegająca na śledzeniu za pomocą plików cookie użytkowników, którzy dodali produkty do koszyka w naszym sklepie internetowym, ale nie sfinalizowali transakcji.

Niedoszłym klientom można następnie wyświetlać, na innych stronach, reklamy naszego sklepu. Remarketing świetnie sprawdza się także do prezentowania spersonalizowanych treści reklamowych. Mogą one dotyczyć np. produktu, który klient dodał do koszyka.

Google Analytics pozwala na zbieranie i przechowywanie list remarketingowych, na podstawie których można targetować użytkowników w ramach kampanii.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

  • Co to jest remarketing i dlaczego musisz to wiedzieć

Odpowiednia konfiguracja współczynnika odrzuceń

Współczynnik odrzuceń (ang. bounce rate) oznacza procent użytkowników, którzy opuścili stronę, nie wchodząc na żadną inną podstronę witryny. Możemy jednak sami zdefiniować, kiedy wizyta użytkownika zostanie zaklasyfikowana jako odrzucenie.

Wystarczy w tym celu dostosować charakter współczynnika do charakteru naszej witryny. W Google Analytics możliwe jest określenie, po jakim czasie wizyty użytkownika na stronie, jej opuszczenie zasili współczynnik odrzuceń. Można również zdefiniować, by nie zostało zaklasyfikowane jako odrzucenie zdarzenie, gdy np. użytkownik przescrolluje stronę w określonym przez nas stopniu.

Ocena popularności treści

W przypadku wielu stron to, jak głęboko użytkownik przescrolluje stronę, ma duże znaczenie. Pozwala ocenić zaangażowanie użytkowników, w treść analizowanych podstron, a także porównać ze sobą content z różnych podstron (np. wpisy na blogu). W ten sposób dowiemy się, które treści były dla czytelników najbardziej interesujące.

Korzystając z wymiarów oraz metryk niestandardowych będziemy mogli ocenić także popularność contentu z wykorzystaniem bardziej zaawansowanych kryteriów. Mogą to być np. długość treści, jej forma lub kategoria tematyczna. Pozwoli to nam tworzyć content lepiej dopasowany do zainteresowań odbiorców.

Zdobycie szerszej wiedzy o użytkownikach witryny

Zaawansowane funkcje raportów Google Analytics pozwalają na zdobywanie informacji np. o płci, wieku lub zainteresowaniach osób odwiedzających stronę. Dzięki temu będziemy mogli w lepszym stopniu dostosować treści witryny do profilu użytkowników.

Połączenie Google Analytics z AdSense

Google AdSense umożliwia właścicielom witryn wyświetlanie reklam Google na swoich stronach (takich jak wspomniane już reklamy w ramach kampanii remarketingowych). Google Analytics pozwala zdobyć wiedzę na temat tego, które z reklam przynoszą nam największy dochód. Dzięki temu dbamy o źródła ruchu, które sprawiają, że zarabiamy więcej.

PODSUMOWANIE

Google Analytics to świetne narzędzie pozwalające ocenić charakter ruchu na stronie internetowej. W ten sposób dowiadujemy się nie tylko tego, jaka jest liczba odwiedzających witrynę, ale także m.in. kim są i skąd łączą się ze stroną.

Google Analytics można wykorzystać m.in. do remarketingu, oceny popularności danego typu treści czy mierzenia efektywności reklam programu Google AdSense. Wszystko to sprawia, że Google Analytics to nieocenione narzędzie dla właściciela każdej strony internetowej.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Nieoczywiste wtyczki WordPressa, które usprawniają pracę | nazwa.pl
13 października 2025

Nieoczywiste wtyczki WordPressa, które usprawniają pracę

WordPress ma tysiące rozszerzeń, ale nie wszystkie z nich trafiają na listy najpopularniejszych. Tymczasem to właśnie... WordPress ma tysiące rozszerzeń, ale nie wszystkie z nich trafiają na listy najpopularniejszych. Tymczasem to właśnie te mniej znane wtyczki często okazują się największymi pomocnikami w codziennej pracy webmastera. Przedstawiamy subiektywny przegląd kilku narzędzi, które naszym zdaniem każdy webmaster i właściciel strony opartej na CMS WordPress powinien znać. Query Monitor Pierwszą z wtyczek, którą warto się zainteresować, jest "Query Monitor". To prawdziwy must-have dla deweloperów. Pozwala śledzić zapytania do bazy danych i analizować działanie motywu oraz rozszerzeń. Dla administratorów technicznych to nieocenione narzędzie diagnostyczne, które może znacznie przyspieszyć rozwiązywanie problemów. Dzięki Query Monitor możesz również monitorować błędy PHP, nieprawidłowości w działaniach AJAX oraz zgodność szablonów. Interfejs jest przejrzysty i zintegrowany z paskiem administratora, co sprawia, że dostęp do kluczowych danych masz zawsze pod ręką. Narzędzie wspiera analizę wydajności zapytań i pozwala szybko zlokalizować elementy strony, które wykorzystują najwięcej zasobów. Admin Columns Wtyczka umożliwia personalizację kolumn w panelu WordPressa. Chcesz widzieć datę ostatniej edycji postu lub przypisaną kategorię od razu w widoku listy? Ta wtyczka daje Ci pełną kontrolę nad układem panelu administracyjnego i oszczędza czas przy codziennej pracy. Co więcej, Admin Columns oferuje możliwość sortowania i filtrowania...
Bezpieczna domena z DNSSEC DNS i over TLS w nazwa.pl | nazwa.pl
24 marca 2025

Bezpieczna domena z DNSSEC i DNS over TLS w nazwa.pl

Zagrożenia z sieci to problem naszych czasów. Drobna nieuwaga i przy braku zewnętrznej ochrony można wpaść... Zagrożenia z sieci to problem naszych czasów. Drobna nieuwaga i przy braku zewnętrznej ochrony można wpaść w sidła hakerów. Z tego powodu, warto korzystać z nowoczesnych rozwiązań, które zapewniają wyższy poziom bezpieczeństwa w Internecie. Przykładem są tu mechanizmy DNSSEC oraz DNS over TLS, które standardowo działają przy domenach zarejestrowanych i utrzymywanych na DNS-ach w nazwa.pl. Ochrona przed phishingiem Phishing to jedna z najbardziej popularnych metod oszustwa. Polega na podszywaniu się pod daną stronę internetową w celu wyłudzenia danych, takich jak hasła do kont czy numery kart kredytowych. Witryna, na którą trafia potencjalna ofiara, jest łudząco podobna do oryginału. Stąd już tylko jeden krok do utraty pieniędzy i poważnych kłopotów. Jeśli nie chcesz, żeby Twoi klienci byli przekierowywani na fałszywą stronę WWW, to z pomocą przychodzi tu mechanizm DNSSEC. DNSSEC to rozszerzenie do systemu DNS uwiarygadniające zapytania o adresy komputerów w Internecie. Dzięki temu przeglądarka użytkownika nie może zostać przekierowana do innego serwera, a więc niemożliwe staje się zafałszowanie informacji przekazywanych przez system DNS. Klient zyskuje tym samym pewność, że serwis, na który wszedł, jest rzeczywiście Twoją stroną WWW, a nie witryną podstawioną przez hakerów. Zadbaj o prywatność użytkowników Gdy dana osoba chce otworzyć Twoją stronę, jej komputer łączy się z serwerem DNS obsługującym domenę i ustala jego adres IP w sieci Internet. Gdy zapytanie nie jest szyfrowane, istnieje możliwość przechwycenia transmisji. Skutkuje to nie tylko możliwością ustalenia...
Wybieraj hosting świadczony przez dostawcę z certyfikatem ISO 27001 | nazwa.pl
8 kwietnia 2024

Wybieraj hosting świadczony przez dostawcę z certyfikatem ISO 27001

Dane w przedsiębiorstwach stanowią jeden z cenniejszych zasobów, będąc jednocześnie potencjalnym celem dla... Dane w przedsiębiorstwach stanowią jeden z cenniejszych zasobów, będąc jednocześnie potencjalnym celem dla cyberprzestępców. Zapewnienie bezpieczeństwa informacji stanowi więc priorytet dla każdej firmy. Jeżeli chcesz mieć pewność, że Twoje dane są odpowiednio chronione, wybierz dostawcę hostingu z certyfikatem ISO 27001. Uznawany na całym świecie certyfikat ISO 27001 to międzynarodowy standardem systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji. Jest zbiorem praktyk i wymagań, które mają zapewnić skuteczną ochronę danych klientów i poufnych informacji handlowych między innymi przed cyberatakami. Firma, która posiada certyfikat ISO 27001, przeszła rygorystyczny proces identyfikacji potencjalnych zagrożeń swojej działalności. Ma również wdrożone odpowiednie środki zapobiegawcze. Dla firm hostingowych, które przechowują i przetwarzają dane swoich klientów, zapewnienie bezpieczeństwa jest kluczowym elementem. Wdrożenie ISO 27001 stanowi zapewnienie, że ich usługi są zgodne z międzynarodowymi wymaganiami. W nazwa.pl certyfikacja ISO/IEC 27001:2017 to standard. Certyfikat ISO 27001 w aspekcie usług hostingowych Oprogramowanie, które jest utrzymywane na serwerach dostawcy, zapewnia klientom wiele korzyści. To przede wszystkim elastyczność, szybkość aktywacji, oszczędność kosztów i możliwość dostępu do aplikacji z dowolnego miejsca. Można powiedzieć, że certyfikacja ISO 27001 stanowi świadectwo zaangażowania takiej firmy w bezpieczeństwo...
Kopia zapasowa danych na CloudHostingu w modelu abonamentowym | nazwa.pl
8 listopada 2022

Kopia zapasowa danych na CloudHostingu w Modelu Abonamentowym

Przezorny zawsze ubezpieczony. Chyba każdy zgodzi się z tym stwierdzeniem, zwłaszcza w odniesieniu do... Przezorny zawsze ubezpieczony. Chyba każdy zgodzi się z tym stwierdzeniem, zwłaszcza w odniesieniu do bezpieczeństwa danych. Coraz więcej użytkowników hostingu ma świadomość konieczności wykonywania regularnych kopii zapasowych plików, baz danych i kont e-mail w celu ochrony przed utratą cennych informacji lub przypadkową ich modyfikacją. Backup, z którego mogą korzystać właściciele CloudHostingu, zapewnia szybkie i łatwe zarządzanie tym bardzo ważnym elementem usługi, a dzięki przechowywaniu kopii w zewnętrznym Data Center, gwarantuje ich pełne bezpieczeństwo. Dowiedz się, jak utworzyć kopię zapasową na swoim hostingu. Kopia zapasowa w CloudHosting Panel Chcąc zarządzać kopiami zapasowymi danych, zaloguj się do CloudHosting Panel https://admin.nazwa.pl, a następnie kliknij link BACKUP. Jeżeli wcześniej nie używałeś tej funkcjonalności, postępuj zgodnie z informacjami, jakie zobaczysz na stronie. Już po kilku chwilach będziesz mieć możliwość korzystania z tego bardzo ważnego dla bezpieczeństwa danych narzędzia. Korzystając z kopii zapasowej w CloudHosting Panel, samodzielnie decydujesz o zakresie tworzonych backupów, terminach ich wykonywania i okresie przechowywania. Możesz przeglądać aktualnie posiadane backupy, wykonać kopię na żądanie, wprowadzić indywidualne ustawienia harmonogramu automatycznego tworzenia kopii oraz zapoznać się z historią operacji...
5-trendów-w-content-marketingu-2020 | nazwa.pl
13 sierpnia 2020

5 trendów w content marketingu 2020

Rok 2020 przynosi ze sobą nowe interesujące zjawiska w marketingu treści. Widoczne są także kontynuacje istniejących wcześniej... Rok 2020 przynosi ze sobą nowe interesujące zjawiska w marketingu treści. Widoczne są także kontynuacje istniejących wcześniej trendów, a część z nich ulega nasileniu. Na co warto zwrócić uwagę, prowadząc obecnie tego typu działania? Podcasty Podcasty są bardzo wygodne dla użytkowników, ponieważ korzyści z contentu można czerpać np. podczas spaceru, ćwiczeń czy podróży. Pozwalają na słuchanie treści informacyjnych, ciekawych rozmów czy zdobywanie wiedzy w dziedzinach, które nas interesują. Dla firm tworzenie podcastów jest szansą na zaprezentowanie się jako ekspertów w swojej branży. Treści mogą opierać się na prezentowaniu nowinek dotyczących danej dziedziny lub przeprowadzaniu dyskusji z kompetentnymi gośćmi. Zaletą podcastów jest też to, że ich produkcja nie jest zbyt kosztowna. Aby je zrealizować, wystarczy odpowiednio wytłumione pomieszczenie oraz zestaw mikrofonów. Nakłady te są zdecydowanie niższe niż w przypadku treści wideo. Podcasty mogą być udostępniane w formie streamingu lub plików do pobrania bezpośrednio z poziomu naszej strony internetowej. W obydwu przypadkach warto pomyśleć o odpowiednim rozmiarze dysku na naszym serwerze, jak również sprawdzić, czy nie posiada on przypadkiem odgórnego limitu transferu danych. Świetnie sprawdzi się tu Hosting Cloud Start od nazwa.pl. Jest to serwer, na którym mamy do dyspozycji aż 250 GB przestrzeni dyskowej, a ilość danych przesyłanych pomiędzy usługą hostingową, a siecią Internet nie jest limitowana...
rozwój dysków HDD od Intel Optaine
14 listopada 2019

Historia rozwoju dysków od HDD do Intel Optane

Historia nośników pozwalających na przechowywanie danych rozpoczęła się w 1956 roku, od dysków talerzowych IBM... Historia nośników pozwalających na przechowywanie danych rozpoczęła się w 1956 roku, od dysków talerzowych firmy IBM. Przez lata rodzaje nośników ewoluowały, a ich współczesną, najbardziej zaawansowaną formą są pamięci i dyski Intel Optane. Poznaj historię rozwoju i rodzaje dysków, jakie pojawiły się na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat. Najdawniejsze pomysły Historia magazynowania danych sięga systemu kart dziurkowanych (perforowanych), które zostały wynalezione w XIX wieku. Jako pierwszy zastosował je Joseph Jacquard, początkowo używając ich w krośnie, do sterowania nićmi podczas tkania. Karty perforowane na większą skalę sprawdziły się także podczas spisu ludności USA w 1890 roku. Pierwsze ustandaryzowane formaty kart zostały natomiast wprowadzone przez IBM. Były wykonane z tektury, co powodowało konieczność ich wymiany już po kilkunastu cyklach użycia. Pierwsze dyski HDD Dyski HDD w potocznym języku bardzo często noszą nazwę „dysków twardych”. Pojemność pierwszego tego typu nośnika danych, zaprojektowanego w roku 1956 przez IBM, wynosiła zaledwie 5 MB. Obecnie może wydawać się to znikomą powierzchnią, pamiętajmy jednak, że ówcześnie był to pomysł nowatorski, a wymagania dotyczące pojemności były zupełnie inne niż obecnie. Napęd do obsługi dysku zajmował cały pokój i wymagał stałej pracy...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(18)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(260)
  • CDN(42)
  • WordPress(86)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(26)
  • Internet i technologia(172)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(4)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Domeny
  • Poczta biznesowa
  • Hosting z CDN
  • WordPress z CDN
  • CloudHosting Enterprise
  • Monitoring WWW
  • Email Marketing
  • VPS
  • Cloud Backup
  • Mail Backup
  • SaaS
  • CDN nazwa.pl
  • SSL
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz wynagrodzenie aż do 50% od wpłat za poleconą usługę.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.