Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 12 lipca 2019

Jak reagować na krytykę Twojej firmy w social media

Tagi: Facebook Instagram komentarze social media Twitter
krytyka firmy w social media

Gdy firma działa się w mediach społecznościowych, które dają klientom możliwość swobodnego wyrażania opinii o marce, na pewno wcześniej czy później spotka się z negatywnymi komentarzami. Nie należy jednak rezygnować z działań social media jedynie z obawy przed krytyką, gdyż Facebook i podobne przynoszą jednak więcej korzyści niż strat. Wystarczy wiedzieć, jak sobie z nią radzić.

Kiedy to hejt

O zjawisku internetowej agresji mówi się od dawna i każdy na pewno się z nią zetknął, przeglądając Facebooka lub czytając artykuły w sieci. Gdy jednak prowadzi się działania w social media, nie należy ulegać pokusie wrzucania wszystkich krytycznych uwag do worka z napisem “hejt”, tylko po to, by móc je zlekceważyć.

Hejt jest krytyką niekonstruktywną i jawnie agresywną. To ogólnikowe inwektywy, do których nie sposób się ustosunkować (np. zdementować – „nie, nie jesteśmy głupi”). Bywa jednak, że krytyka klienta ma charakter agresywny, ale agresja ta wynika z niezadowolenia konkretną usługą czy produktem. Wtedy również trzeba rozróżnić, czy jest ogólnikowa (np. “wasze buty są do niczego”) czy bardziej konkretna (” wasze buty są do niczego, bo podeszwa odpadła po miesiącu”). Do tej drugiej już można i należy się odnieść.

Jeśli komentarz łamie prawo, jest wulgarny, to inwektywa dotycząca konkretnej osoby lub insynuacja, możesz go usunąć. Z reguły jednak krytyka tego typu nie wyrządzi firmie szkody, ponieważ inni klienci nie potraktują jej poważnie, widząc, że to dzieło hejtera. Kasowanie komentarzy natomiast może być odebrane jako próba cenzury.

Zawsze odpowiadaj

Jeżeli nie masz do czynienia z hejtem, staraj się jak najszybciej odpowiedzieć na negatywny komentarz. Milczenie może zostać odebrane jako lekceważenie klientów, a nawet „przyznanie się do winy”. Gdy odpowiadasz, pokazujesz, że traktujesz klientów poważnie i reagujesz na ich potrzeby.

Każda zwłoka w odpowiedzi może prowadzić do eskalacji konfliktu i pojawienia się kolejnych negatywnych komentarzy. Ponadto pokazuje, że firma nie radzi sobie z obsługą mediów społecznościowych.

Strategia działania

Aby móc szybko odpowiadać na negatywne komentarze, należy opracować plan działania w takich sytuacjach. Strategia komunikacji w social media powinna dotyczyć nie tylko języka publikowanych postów, ale i sposobu reagowania na krytykę. W zależności od specyfiki firmy należy zdiagnozować, jakie mogą pojawić się problemy (np. 1 na 1000 produktów może okazać się wadliwy) i w jaki sposób je rozwiązywać.

Rozwiązaniem mogą być np. różne rodzaje rekompensaty. Aby jednak specjalista social media mógł proponować klientom zniżki lub bony, musi wiedzieć, że jest do tego uprawniony. Pytanie za każdym razem przełożonych o zgodę niepotrzebnie opóźnia odpowiedź. Wcześniej przygotowana polityka rekompensat pozwoli reagować szybko.

Oczywiście nie wszystkie przyczyny negatywnych komentarzy można przewidzieć. Dobrze jednak, aby dział social media był informowany na bieżąco przez pozostałe działy o możliwych problemach. Pozwoli to przygotować scenariusz odpowiedzi na ewentualną krytykę.

Pomocne jest także monitorowanie opinii o marce. Narzędzia, które do tego służą, są w stanie analizować wydźwięk opinii na jej temat oraz dostrzegać zarzewia ewentualnych kryzysów. Dzięki wiedzy, jak marka jest odbierana przez klientów, można dokonać ewentualnej modyfikacji strategii social media a czasem nawet oferty. Najpopularniejsze narzędzia tego typu to Brand24, Sentione i Monitori.

Jak odpowiadać na krytykę

Odpowiedzi na krytykę powinny być uprzejme i rzeczowe, nigdy zdawkowe i ogólnikowe. Oczywiście niedopuszczalny jest oskarżający i agresywny ton. Nie należy być także emocjonalnym, gdyż firma, która w ten sposób się wypowiada, odbierana jest jako niestabilna, a przez to mniej godna zaufania.

Trzeba też unikać nadmiernie przepraszającego, defensywnego tonu, ale raczej pokazać, że dostrzega się problem i chce się znaleźć jego rozwiązanie. Przyjęcie aktywnej postawy pokazuje, że firma jest świadoma własnej wartości, ale równocześnie potrafi reagować na problemy i wyciągać naukę ze swoich błędów.

Absolutnie nie należy w odpowiedziach kluczyć — trzeba stawiać na maksymalną przejrzystość. Kłamstwo jest dużo poważniejszym grzechem w oczach klientów niż popełnianie błędów w pracy. Jeśli nie mówisz prawdy, ryzykujesz trwałą utratę zaufania klientów. Same błędy natomiast wybacza się łatwiej, szczególnie jeśli ten, kto je popełnił, wyciąga z nich lekcje i chce się poprawić.

W przypadku, gdy problem klienta ma bardziej indywidualny charakter i wymaga zbadania jego sprawy, można przekierować go do działu obsługi klienta lub najlepiej poprosić o wiadomość prywatną (klienci chętnie porozumiewają się poprzez czat i pozwala to na natychmiastowe podjęcie dialogu). Jednocześnie takie odpowiedzi nie powinny być automatyczne i nadużywane, bo mogą być odebrane jako lekceważenie.

Specjalista social media

Na krytykę należy reagować bezzwłocznie, ale zawsze powinna robić to osoba odpowiednio przeszkolona. O ile podziękować za pozytywny komentarz lub udzielić informacji o ofercie jest stosunkowo łatwo, to odpowiadanie na te negatywne wymaga już pewnych umiejętności i strategii. Krytyka może nie być jeszcze sytuacją kryzysową, ale nieumiejętna i emocjonalna reakcja na nią może już kryzys wywołać. Tak wzniecony pożar trudno już będzie ugasić.

Odpowiednie kompetencje specjalisty social media pozwalają też negatywnych komentarzy uniknąć. Niewłaściwie zadane we wpisie pytanie, nierzetelne treści czy błędy językowe prowokują do krytyki. Dlatego osoba odpowiedzialna za komunikację w mediach społecznościowych musi bezbłędnie posługiwać się językiem polskim, rozumiejąc wszystkie jego niuanse. Powinna również potrafić przeanalizować, jak tworzony wpis może zostać odebrany.

Podsumowanie

Krytyczne komentarze w social media nie muszą prowadzić do problemów wizerunkowych. Jeśli się na nie umiejętnie i szybko odpowiada, mogą nawet zaprezentować firmę w dobrym świetle, jako reagującą na potrzeby klientów i aktywną. Komunikację trzeba jednak prowadzić profesjonalnie i w oparciu o strategię zawierającą scenariusze dotyczące potencjalnej krytyki. Wtedy negatywnych opinii nie trzeba się przesadnie obawiać.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Ekspansja zagraniczna nazwa.pl
26 października 2022

Ekspansja zagraniczna nazwa.pl

Spółka nazwa.pl podjęła strategiczną decyzję o ekspansji zagranicznej na rynki krajów Europy Zachodniej oraz USA... Spółka nazwa.pl podjęła strategiczną decyzję o ekspansji zagranicznej na rynki krajów Europy Zachodniej oraz USA. Wysoki poziom technologiczny firmy pozwoli z powodzeniem konkurować produktowo z największymi globalnymi graczami. Podobnie jak w Polsce, nazwa.pl będzie pozycjonowała swoją ofertę w segmencie usług premium, dla najbardziej wymagających klientów. 25 lat rozwoju firmy nazwa.pl na rynku polskim to historia jak „American dream”. Z małej działalności gospodarczej założonej w 1997 roku przez Piotra Nowaka pod marką NetArt, wyrósł polski lider hostingu w chmurze, z którego usług skorzystało już ponad milion Polaków. Jednak nie tylko liczby stanowią o wyjątkowości nazwa.pl. Jest to przede wszystkim wysoka kultura organizacyjna i ciągły nacisk na rozwój technologiczny i produktowy. Wystarczy przecież wspomnieć, że nazwa.pl jest obecnie jedynym operatorem sieci CDN w Polsce, jedynym polskim rejestratorem domen z akredytacją ICANN, jedynym polskim dostawcą certyfikatów SSL z kodowaniem ECDSA, jako pierwsza polska firma wdrożyła DNS Anycast, obsługuje ponad 2/3 domen polskich zabezpieczonych za pomocą DNSSEC oraz jako jedyna świadczy usługi 2FA dla poczty poprzez protokół POP3/IMAP4. Liczba wdrożeń i innowacji nazwa.pl stała się tak długa, że spółka już 5 lat temu przestała mieć w tym zakresie jakąkolwiek konkurencję w Polsce, a jedynym benchmarkiem stały się już tylko firmy z rynku amerykańskiego. Tyle tylko, że i tutaj technologicznie nazwa.pl potrafiła za pomocą swoich usług CloudHosting wyprzedzić zachodnią konkurencję. Usługi te nie są jak w wielu nowoczesnych firmach uruchamiane na bazie chmury, ale same w sobie stanowią chmurę, zapewniając dynamiczne rozkładanie obciążenia per pojedyncza usługa hostingowa oraz automatyczną integrację z siecią CDN...
Aktualizacja systemu operacyjnego na hostingu w nazwa.pl
14 grudnia 2021

Aktualizacja systemu operacyjnego na hostingu w nazwa.pl

Nowy system operacyjny Linux Ubuntu 20.04 LTS zastąpi dotychczas wykorzystywaną na hostingu w nazwa.pl... Nowy system operacyjny Linux Ubuntu 20.04 LTS zastąpi dotychczas wykorzystywaną na hostingu w nazwa.pl wersję Linux Ubuntu 16.04 LTS. Zmiana dla użytkowników odbędzie się płynnie, gdyż przez 6 kolejnych miesięcy będą mogli testować nową wersję systemu, dokonując samodzielnie w CloudHosting Panel przełączenia pomiędzy nowszą i starszą wersją Linuxa. Przełączenie działania wszystkich usług hostingowych na nową wersję odbędzie się w dniu 16.06.2022 roku. Zmiany są koniecznym elementem naszego życia. Pomimo że na początku często się ich obawiamy, to długofalowo przynoszą nam wiele korzyści. Wie to każdy, kto przesiadał się ze starego komputera na nowszy, czy też zmieniał samochód. Nowe rozwiązania nie zawsze od początku wydają nam się lepsze, ale po pewnym czasie doceniamy je i zauważamy, że te wykorzystywane wcześniej miały swoje wady. 6 miesięcy na testy Zmiana systemu operacyjnego to większe wyzwanie dla nazwa.pl niż dla użytkowników hostingu. Od wielu miesięcy pracujemy nad przeniesieniem funkcjonalności ze starego systemu do nowego, dlatego wszystkie serwisy WWW powinny działać poprawnie również pod nowym systemem Ubuntu 20.04. Każda strona WWW i każde rozwiązanie informatyczne opiera się jednak na indywidualnych ustawieniach, dlatego warto, abyś przetestował, czy wszystkie elementy Twojej strony WWW poprawnie działają również z nowym systemem operacyjnym. Na testy przeznaczyliśmy aż 6 miesięcy, w trakcie których będziesz mógł sprawdzić poprawne działanie Twojego serwisu WWW...
Google Pay i Apple Pay – szybkość i wygoda w rozliczeniach z nazwa.pl!
14 października 2021

Google Pay i Apple Pay – szybkość i wygoda w rozliczeniach z nazwa.pl!

Dostępność wielu kanałów płatności, które umożliwiają szybkie i wygodne zakupy w Internecie... Dostępność wielu kanałów płatności, które umożliwiają szybkie i wygodne zakupy w Internecie, to coś, co doceniają klienci. Od dziś w nazwa.pl opłacisz swoje usługi za pomocą popularnych systemów płatności elektronicznych – Google Pay i Apple Pay, które odpowiadają obecnie za ponad 14% płatności realizowanych na rynku e-commerce! Równocześnie do banków, za pośrednictwem których zrealizujesz płatność szybkim i bezpiecznym przelewem on-line, dołączyły kolejne: Bank Pocztowy, Bank BPS, Volkswagen Bank, Noble Bank, Nest Bank, Toyota Bank, Envelo Bank oraz Bank Nowy BFG. Według raportu „Płatności cyfrowe 2020”, przygotowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej, w 2020 roku liczba transakcji przeprowadzona przez portfele płatnicze, takie jak Google Pay oraz Apple Pay, dynamicznie wzrosła. O ile jeszcze w 2019 roku ich udział stanowił łącznie 8% płatności, o tyle w kolejnym roku wartość ta uległa niemal podwojeniu i wyniosła aż 14%. Kupujący są otwarci na nowości i udogodnienia w procesie płatności. Obserwujemy rosnące zainteresowanie portfelami elektronicznymi, jak Apple Pay czy Google Pay, a także płatności tymi metodami stacjonarnie z wykorzystaniem wearables – głównie przez zegarki i opaski sportowe. Polacy cenią sobie szybkość i wygodę tego typu rozwiązań...
Strony WWW w nazwa.pl bezpieczne jak nigdy dotąd
9 lutego 2021

Strony WWW w nazwa.pl bezpieczne jak nigdy dotąd

Na podstawie analizy około stu miliardów zapytań o strony WWW naszych Klientów okazało się, że 67% z nich dokonywane było... Na podstawie analizy około stu miliardów zapytań o strony WWW naszych Klientów okazało się, że 67% z nich dokonywane było przy użyciu bezpiecznego protokołu HTTPS. Połączenia te wykonywane były przy zastosowaniu certyfikatów SSL, których nazwa.pl wydała już ponad milion. Z miesiąca na miesiąc rośnie udział połączeń do stron zabezpieczonych za pomocą certyfikatów SSL. W przypadku nazwa.pl certyfikaty RSA wystawiane są automatycznie do każdej domeny zarejestrowanej w nazwa.pl i instalowane na usługach hostingowych, bez żadnych dodatkowych opłat. Klienci, którzy zainteresowani są najwyższym poziomem ochrony, mogą również wykupić certyfikaty z kodowaniem ECDSA. Stosowanie certyfikatów SSL umożliwia nie tylko zabezpieczenie przesyłania danych pomiędzy serwerem i komputerem użytkownika, ale również zastosowanie szybkiej transmisji HTTP/2, która w jednym połączeniu potrafi przesłać wszystkie elementy strony WWW. „Bezpieczeństwo przesyłanych danych jest ważne zarówno dla użytkownika korzystającego ze strony WWW,  jej właściciela, ale również dla firmy hostingowej takiej jak nazwa.pl. Od ponad 2 lat dostarczamy więc naszym użytkownikom kompleksowe rozwiązanie, które chroni i przyspiesza ładowanie ich serwisów. Stanowi to duży wyróżnik nazwa.pl, gdyż nawet nasi Klienci, nieświadomi zagrożeń w sieci Internet, otrzymują ochronę, na jaką zasługują, bez konieczności wykonywania czegokolwiek w panelu zarządzania hostingiem czy też kontaktów z naszym Działem Obsługi Klienta” – powiedział Krzysztof Cebrat, prezes zarządu nazwa.pl...
Od dzisiaj możesz korzystać z Redis na hostingu nazwa.pl!
16 września 2020

Od dzisiaj możesz korzystać z Redis na hostingu nazwa.pl!

Spółka nazwa.pl coraz częściej umożliwia dostosowanie funkcjonalności świadczonych usług do indywidualnych wymagań Klientów... Spółka nazwa.pl coraz częściej umożliwia dostosowanie funkcjonalności świadczonych usług do indywidualnych wymagań Klientów. Od dziś Klienci firmy mogą samodzielnie dokonać wyboru pomiędzy możliwościami, jakie daje serwer Memcached a nowym rozwiązaniem, którym jest serwer Redis. Warto dodać, że oba rozwiązania oferowane są bezpłatnie w ramach wszystkich pakietów hostingowych w nazwa.pl. Czym jest Redis? Redis, czyli Remote Dictionary Server to nowoczesny magazyn danych przyśpieszający działanie serwisów WWW, który został stworzony przez Salvatore Sanfilippo w 2009 roku. Znacznie szybsze działanie serwisów opartych o bazy danych typu WordPress i PrestaShop sprawiło, że Redis szybko zaczął zyskiwać na popularności. Giganci, tacy jak GitHub i Instagram, byli jednymi z pierwszych przedsiębiorstw, które go przyjęły. Obecnie Redis zajmuje czołowe pozycje w światowych rankingach i jest jedną z najczęściej wybieranych nierelacyjnych baz danych. Jak działa Redis? Redis doskonale sprawdza się przy cache’owaniu danych. Dzięki temu, że pliki zapisywane są w pamięci RAM, a nie na dyskach, umożliwia on uzyskanie dostępu do części informacji, a nawet ich edycję, bez konieczności przetwarzania całego zbioru danych. Zapewnia to natychmiastową odpowiedź z bazy, nawet przy milionach zapytań na sekundę...

e-sklep z serwerem memcached
10 lipca 2019

Przyspiesz swój e-Sklep z serwerem Memcached

Masz już zarejestrowaną domenę, uruchomioną stronę sklepu i kilka udanych promocji na Facebooku. Jest świetnie... Masz już zarejestrowaną domenę, uruchomioną stronę sklepu i kilka udanych promocji na Facebooku. Jest świetnie, zaczynasz sprzedawać więcej, więcej i... Twoi klienci zaczynają skarżyć się, że strona działa coraz wolniej. Zaczynasz mieć wrażenie, że z każdym odwiedzającym twoją stronę, jej wydajność będzie coraz niższa. Nazwa.pl ma dla Ciebie rozwiązanie – skorzystaj z serwera Memcached, dostępnego w usłudze e-Sklep, a już wkrótce także w usługach Hosting Cloud i WordPress Cloud. Szybkie buforowanie baz danych, czyli pobieranie ich do pamięci podręcznej serwera, jest bardzo ważne dla wydajnego działania strony internetowej. Szczególnie dotyczy to witryn, które zawierają dużą ilość treści, jak sklepy internetowe. Memcached to jedno z najskuteczniejszych rozwiązań tego typu – już teraz dostępne w nazwa.pl. Po co buforujemy dane? Gdy użytkownik łączy się ze stroną, aplikacja wysyła zapytania do bazy danych, aby pobrać z niej potrzebne do wyświetlenia witryny dane. Im większa liczba użytkowników przegląda stronę, tym więcej generują zapytań, co może prowadzić do dużego obciążenia serwera i wolniejszego działania witryny. Wykorzystując buforowanie obiektów, ogranicza się ilość zapytań, gdyż dane przy pierwszym zapytaniu pobierane są do pamięci podręcznej (tzw. pamięć cache) serwera. W ten sposób, gdy kolejny użytkownik łączy się z witryną, potrzebne informacje są już dostępne w cache, przez co strona działa znacznie szybciej. Przede wszystkim jednak jest w stanie obsłużyć wielu internautów jednocześnie, przy stosunkowo niskim obciążeniu...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(243)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(69)
  • Backup(27)
  • Poczta(37)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(168)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.