Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Monitoring
    • Monitoring WWW

    Monitoring WWW mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 12 lipca 2019

Jak reagować na krytykę Twojej firmy w social media

Tagi: Facebook Instagram komentarze social media Twitter
krytyka firmy w social media

Gdy firma działa się w mediach społecznościowych, które dają klientom możliwość swobodnego wyrażania opinii o marce, na pewno wcześniej czy później spotka się z negatywnymi komentarzami. Nie należy jednak rezygnować z działań social media jedynie z obawy przed krytyką, gdyż Facebook i podobne przynoszą jednak więcej korzyści niż strat. Wystarczy wiedzieć, jak sobie z nią radzić.

Kiedy to hejt

O zjawisku internetowej agresji mówi się od dawna i każdy na pewno się z nią zetknął, przeglądając Facebooka lub czytając artykuły w sieci. Gdy jednak prowadzi się działania w social media, nie należy ulegać pokusie wrzucania wszystkich krytycznych uwag do worka z napisem “hejt”, tylko po to, by móc je zlekceważyć.

Hejt jest krytyką niekonstruktywną i jawnie agresywną. To ogólnikowe inwektywy, do których nie sposób się ustosunkować (np. zdementować – „nie, nie jesteśmy głupi”). Bywa jednak, że krytyka klienta ma charakter agresywny, ale agresja ta wynika z niezadowolenia konkretną usługą czy produktem. Wtedy również trzeba rozróżnić, czy jest ogólnikowa (np. “wasze buty są do niczego”) czy bardziej konkretna (” wasze buty są do niczego, bo podeszwa odpadła po miesiącu”). Do tej drugiej już można i należy się odnieść.

Jeśli komentarz łamie prawo, jest wulgarny, to inwektywa dotycząca konkretnej osoby lub insynuacja, możesz go usunąć. Z reguły jednak krytyka tego typu nie wyrządzi firmie szkody, ponieważ inni klienci nie potraktują jej poważnie, widząc, że to dzieło hejtera. Kasowanie komentarzy natomiast może być odebrane jako próba cenzury.

Zawsze odpowiadaj

Jeżeli nie masz do czynienia z hejtem, staraj się jak najszybciej odpowiedzieć na negatywny komentarz. Milczenie może zostać odebrane jako lekceważenie klientów, a nawet „przyznanie się do winy”. Gdy odpowiadasz, pokazujesz, że traktujesz klientów poważnie i reagujesz na ich potrzeby.

Każda zwłoka w odpowiedzi może prowadzić do eskalacji konfliktu i pojawienia się kolejnych negatywnych komentarzy. Ponadto pokazuje, że firma nie radzi sobie z obsługą mediów społecznościowych.

Strategia działania

Aby móc szybko odpowiadać na negatywne komentarze, należy opracować plan działania w takich sytuacjach. Strategia komunikacji w social media powinna dotyczyć nie tylko języka publikowanych postów, ale i sposobu reagowania na krytykę. W zależności od specyfiki firmy należy zdiagnozować, jakie mogą pojawić się problemy (np. 1 na 1000 produktów może okazać się wadliwy) i w jaki sposób je rozwiązywać.

Rozwiązaniem mogą być np. różne rodzaje rekompensaty. Aby jednak specjalista social media mógł proponować klientom zniżki lub bony, musi wiedzieć, że jest do tego uprawniony. Pytanie za każdym razem przełożonych o zgodę niepotrzebnie opóźnia odpowiedź. Wcześniej przygotowana polityka rekompensat pozwoli reagować szybko.

Oczywiście nie wszystkie przyczyny negatywnych komentarzy można przewidzieć. Dobrze jednak, aby dział social media był informowany na bieżąco przez pozostałe działy o możliwych problemach. Pozwoli to przygotować scenariusz odpowiedzi na ewentualną krytykę.

Pomocne jest także monitorowanie opinii o marce. Narzędzia, które do tego służą, są w stanie analizować wydźwięk opinii na jej temat oraz dostrzegać zarzewia ewentualnych kryzysów. Dzięki wiedzy, jak marka jest odbierana przez klientów, można dokonać ewentualnej modyfikacji strategii social media a czasem nawet oferty. Najpopularniejsze narzędzia tego typu to Brand24, Sentione i Monitori.

Jak odpowiadać na krytykę

Odpowiedzi na krytykę powinny być uprzejme i rzeczowe, nigdy zdawkowe i ogólnikowe. Oczywiście niedopuszczalny jest oskarżający i agresywny ton. Nie należy być także emocjonalnym, gdyż firma, która w ten sposób się wypowiada, odbierana jest jako niestabilna, a przez to mniej godna zaufania.

Trzeba też unikać nadmiernie przepraszającego, defensywnego tonu, ale raczej pokazać, że dostrzega się problem i chce się znaleźć jego rozwiązanie. Przyjęcie aktywnej postawy pokazuje, że firma jest świadoma własnej wartości, ale równocześnie potrafi reagować na problemy i wyciągać naukę ze swoich błędów.

Absolutnie nie należy w odpowiedziach kluczyć — trzeba stawiać na maksymalną przejrzystość. Kłamstwo jest dużo poważniejszym grzechem w oczach klientów niż popełnianie błędów w pracy. Jeśli nie mówisz prawdy, ryzykujesz trwałą utratę zaufania klientów. Same błędy natomiast wybacza się łatwiej, szczególnie jeśli ten, kto je popełnił, wyciąga z nich lekcje i chce się poprawić.

W przypadku, gdy problem klienta ma bardziej indywidualny charakter i wymaga zbadania jego sprawy, można przekierować go do działu obsługi klienta lub najlepiej poprosić o wiadomość prywatną (klienci chętnie porozumiewają się poprzez czat i pozwala to na natychmiastowe podjęcie dialogu). Jednocześnie takie odpowiedzi nie powinny być automatyczne i nadużywane, bo mogą być odebrane jako lekceważenie.

Specjalista social media

Na krytykę należy reagować bezzwłocznie, ale zawsze powinna robić to osoba odpowiednio przeszkolona. O ile podziękować za pozytywny komentarz lub udzielić informacji o ofercie jest stosunkowo łatwo, to odpowiadanie na te negatywne wymaga już pewnych umiejętności i strategii. Krytyka może nie być jeszcze sytuacją kryzysową, ale nieumiejętna i emocjonalna reakcja na nią może już kryzys wywołać. Tak wzniecony pożar trudno już będzie ugasić.

Odpowiednie kompetencje specjalisty social media pozwalają też negatywnych komentarzy uniknąć. Niewłaściwie zadane we wpisie pytanie, nierzetelne treści czy błędy językowe prowokują do krytyki. Dlatego osoba odpowiedzialna za komunikację w mediach społecznościowych musi bezbłędnie posługiwać się językiem polskim, rozumiejąc wszystkie jego niuanse. Powinna również potrafić przeanalizować, jak tworzony wpis może zostać odebrany.

Podsumowanie

Krytyczne komentarze w social media nie muszą prowadzić do problemów wizerunkowych. Jeśli się na nie umiejętnie i szybko odpowiada, mogą nawet zaprezentować firmę w dobrym świetle, jako reagującą na potrzeby klientów i aktywną. Komunikację trzeba jednak prowadzić profesjonalnie i w oparciu o strategię zawierającą scenariusze dotyczące potencjalnej krytyki. Wtedy negatywnych opinii nie trzeba się przesadnie obawiać.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Monitoruj szybkość stron WWW dzięki test2speed.pl | nazwa.pl
12 grudnia 2024

Monitoruj szybkość stron WWW dzięki test2speed.pl

Czas wczytywania strony internetowej jest jednym z najważniejszych elementów decydujących o jej popularności... Czas wczytywania strony internetowej jest jednym z najważniejszych elementów decydujących o jej popularności i sukcesie. Każda sekunda opóźnienia wpływa na mniejszą liczbę odwiedzin oraz konwersji, nawet wśród lojalnych klientów. Czy wiesz, jak szybko ładuje się Twoja strona? Być może warto popracować nad jej przyspieszeniem? Korzystając z test2speed.pl, możesz w prosty sposób sprawdzić, jak długo użytkownicy z różnych części Polski czekają na wczytanie Twojej witryny. Testy z pięciu miast w Polsce Narzędzie test2speed.pl przeprowadza badania szybkości ładowania stron jednocześnie z pięciu dużych miast w Polsce: Warszawy, Katowic, Wrocławia, Poznania i Gdańska. Wystarczy, że wpiszesz adres dowolnej strony, a w kilka chwil otrzymasz szczegółowy raport na temat jej wydajności. Wyniki są prezentowane za pomocą prostego w interpretacji raportu, w którym obok średniej prędkości ładowania znajdziesz także podgląd strony oraz średni czas opóźnienia w połączeniu z hostingiem (ping). Gdzie są pliki Twojej strony? Narzędzie test2speed.pl umożliwia sprawdzenie, jaką trasę pokonuje witryna, zanim dotrze do przeglądarki internetowej. MTR łączy w sobie dwie popularne funkcje – traceroute i ping. Traceroute pokazuje trasę przez różne punkty sieci, a ping mierzy opóźnienia na tej trasie. Nietrudno zgadnąć, że im niższy ping przy docelowym adresie, tym szybciej dane z serwera pojawiają się w przeglądarkach internetowych osób wyświetlających stronę. Przyjmuje się, że dla optymalnego działania...
WordPress: 4 darmowe pluginy do tworzenia mega menu | nazwa.pl
7 września 2023

WordPress: 4 darmowe pluginy do tworzenia mega menu

Rozbudowane menu strony internetowej jest szczególnie potrzebne na tych witrynach, które dysponują dużą... Rozbudowane menu strony internetowej jest szczególnie potrzebne na tych witrynach, które dysponują dużą ilością treści. Może to dotyczyć dużych firm i korporacji, ale także prywatnych blogów. Bez wątpienia właściwa nawigacja wpływa również na skuteczną sprzedaż w sklepach internetowych, które nierzadko dysponują szerokim asortymentem. Mega menu, bo o nim mowa, można łatwo utworzyć w WordPressie za pomocą ogólnodostępnych pluginów. Responsive Menu Responsive Menu to wysoce konfigurowalna wtyczka, dzięki której zyskujesz ponad 150 opcji pozwalających na skonstruowanie mega menu. Co więcej, jej interfejs jest prosty w obsłudze, a personalizacja menu nie wymaga umiejętności kodowania, w tym znajomości CSS-u. Podstawowe funkcje pluginu to: możliwość zmiany koloru tekstu, tła i obramowania, konfiguracja rodzajów i rozmiarów czcionek oraz wyrównania tekstu, różne rodzaje animacji menu, zintegrowany pasek wyszukiwania, obsługa wielojęzyczności, możliwość zmiany kolejności komponentów, wybór obrazu tła dla menu, obsługa własnych elementów graficznych, jak ikony czy strzałki…
Zarządzaj kopiami zapasowymi w CloudHosting Panel | nazwa.pl
26 maja 2022

Zarządzaj kopiami zapasowymi w CloudHosting Panel

Regularne kopie zapasowe pomagają chronić pliki, bazy i konta e-mail przed przypadkową utratą danych. Funkcja... Regularne kopie zapasowe pomagają chronić pliki, bazy i konta e-mail przed przypadkową utratą danych. Funkcja BACKUP, z której możesz korzystać na swoim serwerze CloudHosting, zapewnia szybkie i łatwe zarządzanie tym bardzo ważnym elementem usługi. Indywidualny harmonogram, możliwość natychmiastowego wykonywania kopii zapasowych, dowolny okres przechowywania backupów czy automatyczne odtwarzanie wybranych elementów to tylko nieliczne zalety narzędzia, które pozwala oszczędzić czas i uniknąć problemów związanych z przypadkowym usunięciem danych. Idealne narzędzie do wykonywania backupów CloudHosting w nazwa.pl umożliwia pełną automatyzację procesu zarządzania kopiami zapasowymi. Backupy plików, baz danych, czy kont e-mail nie tylko wykonasz i odtworzysz automatycznie, ale również dla każdego typu danych ustalisz dowolny okres ich przechowywania. Możesz też w każdej chwili wykonać natychmiastowe kopie na żądanie, co jest bardzo przydatne na przykład podczas aktualizacji strony WWW. Szybkie tworzenie i odtwarzanie danych Po zalogowaniu do CloudHosting Panel wybierz opcję BACKUP. Utwórz swoją kopię na żądanie, skonfiguruj harmonogram wykonywania automatycznych kopii lub odzyskaj wybrane elementy z istniejących backupów. Dzięki dostępowi do historii operacji sprawdź, kiedy i jakie kopie zapasowe zostały wykonane na Twoim hostingu! Harmonogram kopii zapasowych Backupy baz danych powinieneś tworzyć jak najczęściej. W CloudHosting Panel ustawisz harmonogram ich wykonywania nawet co godzinę...
Jak przygotować stronę do wyszukiwania głosowego? | nazwa.pl
18 marca 2021

Jak przygotować stronę do wyszukiwania głosowego?

Wyszukiwanie głosowe stało się rosnącym trendem. Użytkownicy korzystają z niego coraz częściej, używając w tym celu... Wyszukiwanie głosowe stało się rosnącym trendem. Użytkownicy korzystają z niego coraz częściej, używając w tym celu smartfonów czy inteligentnych głośników. Jak sprawić, by strona była przyjazna asystentom głosowym? Dlaczego wyszukiwanie głosowe? Użytkownicy z dużym zainteresowaniem przyjęli narzędzia, które pozwalają im przeszukiwać witrynę za pomocą głosu i coraz częściej z nich korzystają. Popularność Asystenta Google czy Apple Siri wynika z wygody, która się wiąże z używaniem tej technologii. Dzięki niej użytkownik nie musi poświęcać czasu na wpisywanie zapytania, wystarczy, że powie np. „OK Google”. Według firmy Gartner w 2020 roku aż 30% procent wszystkich wyszukiwań będzie się odbywać bez wykorzystania ekranu urządzenia. Sprzyja temu także rosnąca liczba urządzeń, które pozwalają na tego typu interakcje. Powszechne stały się już inteligentne głośniki, którym w każdej chwili można zadać pytanie. Do końca 2020 ma być ich już na rynku ponad 22 miliony. Wyszukiwanie głosowe różni się jednak od tradycyjnego. Użytkownicy często korzystają z niego podczas wykonywania codziennych czynności, dlatego oczekują natychmiastowej i trafnej odpowiedzi. Ponadto używają innego rodzaju zapytań. Wymaga to odpowiednio zaprojektowanego interfejsu użytkownika. Jak zoptymalizować stronę do obsługi wyszukiwania głosowego? Używaj słów kluczowych z długiego ogona Użytkownicy komunikują się z asystentami głosowymi w sposób bardziej naturalny...
dźwięk do podcastów
3 lipca 2019

Jak nagrywać dźwięk do podcastów

Podcasty są w ostatnim czasie prawdziwym fenomenem Internetu. Okazuje się, że forma zarezerwowanego niegdyś dla radia... Podcasty są w ostatnim czasie prawdziwym fenomenem Internetu. Okazuje się, że forma zarezerwowanego niegdyś dla radia słuchowiska mimo konkurencji ze strony YouTube wcale nie jest archaiczna. Warto wziąć udział w rosnącym zjawisku. A zatem — jeśli masz coś do powiedzenia, czemu tego nie nagrać? Wraz z rozwojem technologii streamingu wzrosła też popularność podcastów. Przewiduje się, że w najbliższej przyszłości aż 20% wszystkich odsłuchów na Spotify będzie dotyczyła właśnie ich. Sam serwis w ostatnim czasie za prawa do najpopularniejszych „słuchowisk” zapłacił aż 200 mln dolarów, co dobrze obrazuje kształt tego rynku. Aby nagrywać podcasty, niepotrzebne są duże inwestycje. Największą z nich jest inwestycja czasu w opracowanie dobrego pomysłu i scenariusza nagrania, aby zainteresować coraz to bardziej wyrobionego słuchacza. Jeśli jednak już je masz — jak zabrać się do nagrywania od strony technicznej? Odpowiednie pomieszczenie Aby podcast brzmiał profesjonalnie, nie powinna być słyszalna akustyka pomieszczenia. Oznacza to brak nieprzyjemnego dla ucha pogłosu, który sprawia, że głos wydaje się dochodzić z oddali. By to osiągnąć, nie trzeba oczywiście nagrywać w studiu nagrań. Wystarczy wybrać pomieszczenie, w którym mniej jest nagich ścian a więcej elementów pochłaniających dźwięk. Doskonałe będą np. regały z książkami, zasłona w oknie czy gruby dywan na podłodze (a najlepiej wszystko na raz). Świetnie spisywała się w tym celu modna...
przyśpieszenie WordPress o 34%
14 lutego 2019

nazwa.pl przyspiesza WordPress o 34%

Jak podaje W3techs, z platformy WordPress korzysta ponad 32% wszystkich stron WWW dostępnych w sieci, co czyni go... Jak podaje W3techs, z platformy WordPress korzysta ponad 32% wszystkich stron WWW dostępnych w sieci, co czyni go najpopularniejszym systemem zarządzania treścią. W oparciu o WordPress budowane są e-sklepy, serwisy WWW, blogi oraz autorskie portfolio. Nie wszyscy jednak wiedzą, jak w pełni wykorzystać potencjał, który obecnie oferuje ta platforma i nieświadomie rezygnują z wysokiej wydajności oprogramowania. W celu zwiększenia efektywności warto korzystać z najnowszych wersji oprogramowania. Z badań przeprowadzonych przez webhostingtalk.pl wynika, że strony korzystające z najnowszego WordPress 5.0.3 oraz aktualnej wersji języka PHP 7.3 ładują się o 34% szybciej w porównaniu do poprzednich wersji. Efekt synergii wynikający z połączenia najnowszych wersji oprogramowania ma diametralne znaczenie dla finalnego czasu ładowania się witryny. Taki wzrost wydajności przekłada się wprost na zadowolenie końcowego odbiorcy – mówi Rafał Lorenc, dyrektor IT nazwa.pl. W nazwa.pl udostępniamy najnowszą wersję tej platformy w ramach usługi hostingowej WordPress Cloud. Oferta posiada niespotykaną nigdzie moc obliczeniową 16 vCPU, która jest realizowana w technologii chmury. Obecnie stanowi najbardziej wydajną i najszybszą platformę hostingową w Polsce – dodaje Krzysztof Cebrat, prezes zarządu nazwa.pl. Aktualizacja WordPress WordPress stara się nadążyć za wymaganiami użytkowników, dlatego stale rozwija...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(18)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(260)
  • CDN(42)
  • WordPress(85)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(26)
  • Internet i technologia(172)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(4)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Domeny
  • Poczta biznesowa
  • Hosting z CDN
  • WordPress z CDN
  • CloudHosting Enterprise
  • Monitoring WWW
  • Email Marketing
  • VPS
  • Cloud Backup
  • Mail Backup
  • SaaS
  • CDN nazwa.pl
  • SSL
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz wynagrodzenie aż do 50% od wpłat za poleconą usługę.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.