Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Monitoring
    • Monitoring WWW

    Monitoring WWW mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 11 czerwca 2019

FB Messenger w obsłudze klienta

Tagi: chat Facebook marketing messenger social media
Messenger do obsługi klienta

Messenger i WhatsApp są już stałym elementem życia większości z nas. Czy można łatwiej komunikować się ze znajomymi? Jednak na tym wykorzystanie komunikatorów się nie kończy. Z powodzeniem mogą służyć do obsługi klienta. Podpowiadamy, jak wykorzystać rosnący trend Messenger Marketingu.

Dlaczego mniej dzwonimy i wysyłamy maili

Telefon dobrze sprawdza się jako narzędzie do rozmów z bliskimi przyjaciółmi czy rodziną. Mniej już nadaje się jednak do kontaktów z dalszymi znajomymi — nigdy nie wiadomo, czy nie są obecnie zajęci, a poza tym rozmawiając, nie możemy wykonywać innych czynności. Telefonowanie do firm ma dodatkowe wady. Nie tylko może być krępujące, ale na połączenie z obsługą klienta często trzeba czekać. Ponadto uzyskane informacje musimy zapamiętywać lub zapisywać (co nie jest łatwe, gdy trzymamy smartfona w jednej ręce). E-maile natomiast są zbyt formalnym sposobem komunikacji. Zdarza się, że sprawdzamy skrzynkę rzadko i odwlekamy napisanie odpowiedzi na wiadomości. Ponadto częste jest skojarzenie e-maila z pracą a nie czasem wolnym.

Komunikatory rządzą (i będą rządzić)

Tych wad nie mają komunikatory internetowe. Porozumiewamy się za ich pomocą szybko i niezobowiązująco. Nic dziwnego zatem, że już w 2016 r. liczba osób, które korzystają z chatów, przekroczyła liczbę użytkowników serwisów społecznościowych. Trend ten zapewne się utrzyma i wraz z upowszechnianiem technologii, z komunikatorów będzie korzystać większość światowej populacji. Największymi graczami na tym rynku są WhatsApp i Facebook Messenger (oba należące do Facebooka). Nowym pomysłem Marka Zuckenberga jest umożliwienie ich użytkownikom wysyłania do siebie wiadomości (dotyczy to także Instagrama). Sprawi to, że komunikatory należące do tego ekosystemu mogą stać się jeszcze bardziej popularne.

Messenger w firmie

Obecnie także firmy — wiedząc, że należy być tam, gdzie klienci — masowo używają komunikatorów do ich obsługi. Szacuje się, że przed upłynięciem najbliższej dekady będzie to najważniejszy kanał kontaktu z klientem. Dzięki nim może się on kontaktować się z firmą szybko i niezobowiązująco oraz z zachowaniem prywatności, w przeciwieństwie do publicznego zadawania pytań na fanpage’u.

Jak zacząć chatować

Messengera możesz używać za pośrednictwem fanpage’a lub strony internetowej swojej firmy. Instalacja komunikatora na niej komunikatora nie jest skomplikowana, szczególnie jeśli posiadasz stronę na WordPressie. Można to zrobić przy użyciu odpowiedniej wtyczki. Obsługa klienta za pomocą chatu wymaga przede wszystkim szybkości reakcji. Nie można dopuścić do sytuacji, gdy zniecierpliwiony klient zada pytanie również konkurencji i to od niej otrzyma odpowiedź wcześniej. Najważniejsza jest pierwsza wiadomość, wtedy można nawet poprosić nadawcę wiadomości o chwilę oczekiwania.

Chatboty

Niekoniecznie musisz sam rozmawiać z klientem. Mogą Cię w tym wyręczyć boty, których na Facebooku jest już 300 tysięcy Boty powitają klienta i odpowiedzą na najczęściej zadawane pytania. Jeśli prowadzisz dużą firmę i masz na to budżet, możesz skonfigurować je tak, aby prowadziły konwersacje w sposób bardzo zaawansowany, niemalże bliski sztucznej inteligencji. Oczywiście boty nie zawsze poradzą sobie same. Jeśli nie będą w stanie odpowiedzieć na jakieś pytanie, przekierują rozmowę do Ciebie.

Prosty bot Facebooka

Najprostszego bota możesz skonfigurować już z poziomu Facebooka. Służy do tego asystent odpowiedzi. Ustawisz tam wiadomość powitalną oraz wiadomość, która pojawi się, kiedy nie możesz korzystać z komputera lub telefonu. Możesz w ten sposób napisać, kiedy będziesz dostępny i udzielisz odpowiedzi. Do dyspozycji będziesz miał konfigurowalny harmonogram, dzięki któremu wyznaczysz godziny wysyłania takiej wiadomości.

Automat bardziej inteligentny

Aby skorzystać z bardziej zaawansowanego bota, musisz połączyć ze swoim fanpage’m zewnętrzny program. Może to być na przykład Many Chat. Pozwoli Ci on na bardziej zaawansowane wiadomości powitalne. Dzięki Many Chat możesz umożliwić klientowi wybór tematu rozmowy, a nawet zaprogramować kolejne kroki po pierwszym wyborze. Pozwoli to uzyskać podstawowe informacje o potrzebach klienta, co oszczędzi Ci sporo czasu. Inaczej musiałbyś samodzielnie dopytywać o podstawowe kwestie. Jeśli potrzebujesz więcej, najbardziej skomplikowane boty oferowane są przez wyspecjalizowane firmy programistyczne. To właśnie one mogą w największym stopniu zastąpić człowieka.

Dalsza komunikacja

Many Chat pozwala również wysyłać wiadomości do osób, które zaczęły z Twoją firmą rozmowę, długo po pierwszym kontakcie. W ten sposób możesz informować o nowościach w ofercie lub w inny sposób przypominać o swoim istnieniu. Dużą zaletą Messengera jest możliwość wysyłania plików multimedialnych czy np. gifów. Dzięki temu Twoje wiadomości będą bardziej atrakcyjne. No i najważniejsze — wiadomości z Messengera otwiera 80% odbiorców. Jest to wynik, o jakim można pomarzyć w e-mail marketingu.


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • nazwa.pl ponownie zwycięża w badaniu infolinii hostingowych!
  • Jak mierzyć sukces w działaniach social media?

PODSUMOWANIE

Marketing z użyciem Messengera to przyszłość. Korzystanie z niego pozwala zatrzymać klienta i zapewnić mu szybką obsługę w niezobowiązującej formie. Ponadto proces można wygodnie zautomatyzować z użyciem coraz doskonalszych botów. Messenger umożliwia także późniejsze wysyłanie wiadomości do klientów, przez co z powodzeniem może zastąpić mailingi. Co więcej, rozpoczęcie korzystania z tego kanału nic nie kosztuje. A jeśli dobrze skonfigurujesz boty, także ilość czasu poświęconego na obsługę klientów będzie nie będzie specjalnie wysoka. Zdecydowanie warto być tam, gdzie są klienci. A oni są na Messengerze.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Sztuczna inteligencja w Mailer Panel | nazwa.pl
11 lutego 2025

Sztuczna inteligencja w Mailer Panel

Sztuczna inteligencja w Mailer Panel to prawdziwa rewolucja w przygotowywaniu mailingów. Wykorzystanie Kreatora... Sztuczna inteligencja w Mailer Panel to prawdziwa rewolucja w przygotowywaniu mailingów. Wykorzystanie Kreatora AI umożliwia automatyczne generowanie treści wiadomości e-mail na podstawie podanej przez Ciebie tematyki. Możesz od teraz zapomnieć o czasochłonnym wymyślaniu zawartości, wystarczy kilka kliknięć, aby otrzymać gotową propozycję, którą możesz zapisać jako szablon wiadomości i wykorzystać w swoich mailingach. A jeżeli Ci się nie spodoba, to AI wygeneruje kolejnego maila 😊. Dostępny w Mailer Panel Kreator AI otwiera nowe możliwości przed każdym, kto chce szybko stworzyć profesjonalną kampanię mailingową. Wystarczy opisać tematykę wiadomości, a sztuczna inteligencja zaproponuje atrakcyjną treść mailingu. A ponieważ Mailer Panel oferuje ponad 100 gotowych szablonów wiadomości, zawartość wygenerowaną przez Kreator AI można z łatwością wkomponować w jeden z nich. Takie połączenie nowoczesnej technologii i gotowych rozwiązań graficznych sprawia, że przygotowanie kampanii mailingowej staje się dziecinnie proste. Jak działa sztuczna inteligencja w Mailer Panel? Obsługa Kreatora AI jest niezwykle łatwa. Wystarczy wpisać tematykę e-maila, na przykład „mailing reklamowy promujący dostawę tonerów do drukarki z rabatem 20%”. Na tej podstawie sztuczna inteligencja wygeneruje treść wiadomości. Co ważne, zaproponowana zawartość nie będzie szablonowa, bo Kreator AI za każdym razem uwzględnia specyfikę rynku oraz oczekiwania potencjalnych odbiorców wiadomości, aby każdy przygotowany mailing brzmiał naturalnie i przekonująco. Po wygenerowaniu można ją od razu zapisać jako nowy szablon. A jeżeli propozycja Ci się nie spodoba, to AI stworzy kolejnego e-maila...
Pojedynek gigantów: WordPress z WooCommerce vs PrestaShop. Który system e-commerce wybrać? | nazwa.pl
20 września 2023

Pojedynek gigantów: WordPress z WooCommerce vs PrestaShop. Który system e-commerce wybrać?

Rozpoczynając biznes e-commerce, z pewnością czeka Cię dylemat wyboru platformy, na której oprzesz swój sklep... Rozpoczynając biznes e-commerce, z pewnością czeka Cię dylemat wyboru platformy, na której oprzesz swój sklep. W tej kwestii liczą się przede wszystkim dwa systemy zarządzania treścią, takie jak WordPress z WooCommerce i PrestaShop. Musisz już na samym początku planowania sprzedaży przeanalizować ich możliwości, ponieważ z danym systemem zostaniesz na dłużej, gdyż późniejsza migracja na inną platformę może okazać się niełatwa do zrealizowania, a już na pewno kosztowna. WooCommerce WooCommerce nie jest samodzielną platformą e-commerce. To dodatek do WordPressa, jednak z powodzeniem spełnia wymagania wielu przedsiębiorców prowadzących handel w Internecie. Dowodem na to jest fakt, że o ile z wykorzystaniem WordPressa zbudowanych jest nieco ponad 43% stron WWW, o tyle z tej liczby aż 20% wykorzystuje WooCommerce. WooCommerce, podobnie jak WordPress, to oprogramowanie open source. Dzięki temu stajesz się posiadaczem własnej witryny oraz możesz dokonywać w jej kodzie dowolnych zmian. Open source w przypadku WooCommerce oznacza również, że to rozwiązanie jest darmowe. Wtyczkę obsługujesz z poziomu panelu WordPressa. Jej interfejs jest intuicyjny, podobnie jak sam CMS. Nawet jeżeli nie jesteś biegły w posługiwaniu się systemem, z łatwością nauczysz się zasad działania tego pluginu. Dzięki temu, że obsługą sklepu możesz zająć się samodzielnie, nie poniesiesz na przykład kosztów szkolenia czy zatrudnienia pracowników...
Szybkość firm hostingowych w 2022 roku | nazwa.pl
10 stycznia 2023

Szybkość firm hostingowych w 2022 roku

Przetestowaliśmy szybkość działania serwerów w ośmiu największych firmach hostingowych w Polsce. Pomiary... Przetestowaliśmy szybkość działania serwerów w ośmiu największych firmach hostingowych w Polsce. Pomiary przeprowadzaliśmy co miesiąc, od lipca do grudnia 2022 roku za pomocą popularnego skryptu PHP dostępnego na GitHubie. Sprawdź, jakie wyniki osiągnęły wszystkie badane firmy. Szybkość działania strony WWW zależy od czasu, w którym serwer przetwarza dane. Przetestowaliśmy więc, jak szybko wykonywane są typowe zadania w PHP w największych polskich firmach hostingowych. Skorzystaliśmy z popularnego skryptu Vanilla Benchmark w wersji 1.6, napisanego w języku PHP i dostępnego do pobrania z GitHuba. Na każdym z hostingów testy wykonywane były z wykorzystaniem PHP 8. Jednorazowe wyniki pomiarów mogą być zakłócone różnymi chwilowymi zdarzeniami na serwerze. My jednak wzięliśmy pod lupę okres sześciu miesięcy 2022 roku, w każdym z nich przeprowadzając ten sam test. Na podstawie uzyskanych danych wyliczyliśmy średni czas wykonywania skryptu Vanilla Benchmark, a wyniki zaprezentowaliśmy na powyższym wykresie. Testowe oprogramowanie najszybciej działało na serwerach w nazwa.pl, a najwolniej w home.pl. Szczegółowe dane pomiarowe przedstawione są w poniższej tabeli (czasy podano w milisekundach). Dlaczego ten test jest taki ważny? Każda aplikacja typu WordPress wykonuje tysiące różnych operacji, zanim w przeglądarce pojawi się wynik w postaci strony WWW. Im szybciej przetwarzane są informacje z bazy danych, tym w krótszym czasie witryna internetowa może zostać wysłana do przeglądarki. Ten sam serwis WWW, w zależności od szybkości serwera, może więc działać w badanych firmach 3x szybciej lub 3x wolniej. Kto jednak chciałby, aby jego witryna działała wolno...
Sony PlayStation 5 czas rozdać, czyli konkurs dla Partnerów nazwa.pl rozstrzygnięty!
10 listopada 2021

Sony PlayStation 5 czas rozdać, czyli konkurs dla Partnerów nazwa.pl rozstrzygnięty!

W dniu 5 listopada zakończył się konkurs w ramach Programu Partnerskiego nazwa.pl. Najwyższa pora... W dniu 5 listopada zakończył się konkurs w ramach Programu Partnerskiego nazwa.pl. Najwyższa pora na uhonorowanie laureatów i rozdanie zasłużonych nagród uczestnikom, którzy stoczyli niezwykle wyrównany i zacięty bój o miejsce na podium. Najlepsza trójka Partnerów, która najskuteczniej polecała usługi nazwa.pl, otrzymuje obiecane konsole Sony PlayStation 5! Tegoroczna, trzecia już edycja konkursu, w ramach Programu Partnerskiego nazwa.pl, przyniosła, zgodnie z przewidywaniami, sporą dawkę emocji. Zacięta rywalizacja o miejsca na podium trwała do końca i pozwoliła wyłonić najbardziej aktywnych uczestników zabawy, którzy zebrali największą liczbę punktów. Wszystkim uczestnikom konkursu dziękujemy za udział i gratulujemy wygranych! Przypominamy jednocześnie, że Program Partnerski nazwa.pl trwa nadal i wciąż zapewnia najwyższe w Polsce prowizje za polecanie usług. Jak zacząć zarabiać z nami? Wystarczy przekazać znajomym i klientom swój kod lub link polecający, które znajdziesz w Panelu Klienta, w zakładce „Program Partnerski”. Za ich pomocą otrzymają oni 20% rabatu na usługi nazwa.pl, a Ty, atrakcyjną, sięgającą nawet 50% prowizję. Więcej szczegółów znajdziesz na stronie nazwa.pl...
CloudHosting w nazwa.pl po przeniesieniu do Warszawy przyspieszył o 20%
28 stycznia 2021

nazwa.pl przeniosła usługi CloudHosting do Warszawy

Począwszy od 21 stycznia 2021 r. wszystkie usługi CloudHosting nazwa.pl aktywowane są w Data Center w Warszawie... Począwszy od 21 stycznia 2021 r. wszystkie usługi CloudHosting nazwa.pl aktywowane są w Data Center w Warszawie. Dzięki nowej lokalizacji czasy dostępu z sieci innych operatorów do stron WWW Klientów nazwa.pl spadły poniżej 1 ms, a strony przyspieszyły o około 20%. Czas otwarcia strony WWW zależy od odległości Szybkość działania strony WWW zależy od wydajności serwerów i baz danych na hostingu, ale nie bez znaczenia jest również czas przesyłania danych do przeglądarki klienta. Czas ten wzrasta proporcjonalnie wraz ze wzrostem odległości pomiędzy klientem i serwerem, a ta sama strona, w zależności od opóźnienia na łączach, może wyświetlać się wolno lub bardzo szybko. Niestety nie jest tak, że informacje przesyłane są w linii prostej pomiędzy lokalizacjami, gdyż operatorzy telekomunikacyjni i hostingowi wymieniają ruch pomiędzy sobą jedynie w ustalonych lokalizacjach. W Polsce takim miejscem jest Warszawa i dla przykładu, gdy łączysz się z Wrocławia ze stroną w Krakowie, to informacja przekazywana jest i tak przez jeden z węzłów wymiany ruchu międzyoperatorskiego w stolicy. Serwery nazwa.pl zlokalizowane blisko punktów wymiany ruchu internetowego Wydłużanie trasy przesyłania informacji opóźnia jej dotarcie do adresata, dlatego nazwa.pl zdecydowała o przeniesieniu swojej chmury, w której świadczone są usługi CloudHosting, do Data Center w Warszawie...
rekomendacje na stronie
1 sierpnia 2019

Jak umieścić na stronie rekomendacje?

Publikowanie rekomendacji klientów to dla firmy doskonały sposób na pozyskanie zaufania osób odwiedzających stronę... Publikowanie rekomendacji klientów to dla firmy doskonały sposób na pozyskanie zaufania osób odwiedzających stronę. Referencje pełnią funkcję tzw. „dowodu społecznego”, wykorzystując fakt, że często kierujemy się w swoich wyborach opiniami innych. Jak zamieścić na stronie rekomendacje? Jakie powinny być rekomendacje Przede wszystkim należy pamiętać, aby rekomendacje były autentyczne. Opinie typu „To wspaniała firma. Tomasz” brzmią bardzo niewiarygodnie i nie tylko nie wzbudzają zaufania klientów, ale prezentują nas w negatywnym świetle. Rekomendacje powinny zostać podpisane imieniem i nazwiskiem, najlepiej wraz z nazwą firmy i stanowiskiem, aby klienci wiedzieli, że ich autorem jest konkretna osoba. Jeśli udzielający rekomendacji się na to zgodzi, możemy opatrzyć opinię zdjęciem, dzięki czemu będzie jeszcze bardziej przekonująca. Dobrze, aby rekomendacje były zwięzłe, ale nie możemy w żaden sposób ingerować w ich treść. Na stronie głównej mogą znaleźć się jednak krótkie cytaty z linkami do całości tekstów znajdujących się na osobnej podstronie. Tam też możemy zgromadzić wszystkie pozostałe referencje, jeżeli zdecydujemy się na opublikowanie na innych podstronach jedynie wybranych. Jak zamieścić rekomendacje za pomocą wtyczki Elementor Elementor jest darmową wtyczką służącą do konstruowania stron w WordPressie metodą przeciągnij i upuść. Jest to najprostszy sposób na stworzenie witryny, ponieważ można...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(18)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(260)
  • CDN(42)
  • WordPress(85)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(26)
  • Internet i technologia(172)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(4)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Domeny
  • Poczta biznesowa
  • Hosting z CDN
  • WordPress z CDN
  • CloudHosting Enterprise
  • Monitoring WWW
  • Email Marketing
  • VPS
  • Cloud Backup
  • Mail Backup
  • SaaS
  • CDN nazwa.pl
  • SSL
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz wynagrodzenie aż do 50% od wpłat za poleconą usługę.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.