Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Multi SMTP Smarthost
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 GB.

  • Hosting
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 10 TB przestrzeni dyskowej, integrację z CDN, ochronę WAF i wsparcie 24/7. Stworzony z myślą o wymagających biznesowych projektach.

  • WordPress
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Multi SMTP Smarthost
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Monitoring
    • Monitoring WWW

    Monitoring WWW mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Monitoring WWW Monitoruj stronę WWW
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring WWW
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 21 marca 2019

Pomoc Premium w nazwa.pl

Tagi: IT Pomoc Premium rabat usługi
pomoc premium w nazwa.pl

Firma nazwa.pl wprowadza dla swoich Klientów Pomoc Premium. Od teraz Klienci firmy mogą w pełni skupić się na prowadzeniu swojego biznesu. Usługa obejmuje priorytetową obsługę połączeń telefonicznych, jak również wiadomości e-mail. Dodatkowo korzystającym z usługi oferowane są rabaty na usługi IT.

Dla kogo Pomoc Premium?

Pomoc Premium jest oferowana wszystkim Klientom nazwa.pl. Ponadto spółka udostępnia usługę bezpłatnie na okres dziewięciu miesięcy dla każdego Klienta biznesowego nazwa.pl. Firma wychodzi naprzeciw Klientom, którzy wyznają zasadę „czas to pieniądz”. Klienci nazwa.pl w ponad 95% przypadków uzyskują pomoc w czasie kilku sekund od wykonania połączenia! Ten znakomity wynik jest pochodną znaczących nakładów inwestycyjnych jakie zrealizowała spółka w ostatnim roku.

Korzystając z Pomocy Premium klienci zyskują:

  • priorytetową obsługę połączeń telefonicznych,
  • priorytetową obsługę zgłoszeń mailowych,
  • rabat na usługi IT w wysokości 50%.

Pomoc Premium w „skrócie”

Pomoc Premium to przede wszystkim skrócony czas reakcji Działu Obsługi Klienta na zgłoszenia przekazywane zarówno drogą telefoniczną jak i mailową. Ponadto wyróżnikiem Pomocy Premium jest rabat w wysokości 50% na usługi IT oferowany Klientom. Firma dostarcza rozwiązania na najwyższym poziomie, dlatego także w obszarze obsługi klienta wyznacza standardy obsługi, zapewniając klientom jakość, której należy oczekiwać od firmy nr 1 w Polsce.


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • Hosting dla profesjonalistów

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Raporty z backupów to pełna kontrola i bezpieczeństwo danych | nazwa.pl
23 września 2025

Raporty z backupów to pełna kontrola i bezpieczeństwo danych

Bezpieczeństwo danych to dziś nie tylko techniczny standard, lecz także jeden z najważniejszych elementów prowadzenia... Bezpieczeństwo danych to dziś nie tylko techniczny standard, lecz także jeden z najważniejszych elementów prowadzenia działalności w Internecie. Od strony firmowej przez skrzynki pocztowe aż po bazy danych – każde z tych źródeł informacji może zawierać dane kluczowe dla funkcjonowania firmy. Dlatego usługa Kopia zapasowa danych w nazwa.pl została właśnie wzbogacona o nową funkcję, którą są cotygodniowe raporty PDF, jakie będą trafiać bezpośrednio na skrzynkę e-mail właściciela hostingu. Raporty PDF z informacjami o kopiach zapasowych Każdy raport z usługi Kopia zapasowa danych przygotowywany jest w formie dokumentu PDF i dostarcza zestawienie najważniejszych informacji o stanie Twoich backupów. To praktyczne rozwiązanie, które daje Ci pewność, że dane z hostingu są nie tylko kopiowane, ale też prawidłowo archiwizowane. Znajdziesz w nim: • łączny rozmiar przechowywanych danych, • listę ostatnich wykonanych backupów wraz z datami i godzinami ich utworzenia, • szczegółowe dane na temat plików, poczty i baz danych objętych ochroną, • zajętość przestrzeni backupowej oraz ilość dostępnego miejsca, • historię wykonanych operacji. Raport z usługi Kopia zapasowa danych daje pełny wgląd w to, co chronisz i w jakim zakresie. Jest to szczególnie ważne dla firm, które chcą mieć uporządkowaną...
Wyjątkowy standard obsługi w nazwa.pl dzięki Pomocy Premium | nazwa.pl
2 lutego 2024

Wyjątkowy standard obsługi w nazwa.pl dzięki Pomocy Premium

Priorytetowa obsługa to główny wyróżnik Pomocy Premium w nazwa.pl. Korzystając z niej, szybciej uzyskasz... Priorytetowa obsługa to główny wyróżnik Pomocy Premium w nazwa.pl. Korzystając z niej, szybciej uzyskasz kompleksowe wsparcie techniczne związane z usługami, jakie u nas posiadasz. Niezależnie, czy skontaktujesz się z nami e-mailowo czy telefonicznie, nasz system rozpozna Twój adres lub numer telefonu i przekieruje Twoje pytanie do dedykowanego zespołu doradców Działu Obsługi Klienta. Priorytet Priorytetowa obsługa to główny wyróżnik Pomocy Premium w nazwa.pl. Korzystając z niej, szybciej uzyskasz kompleksowe wsparcie techniczne związane z usługami, jakie u nas posiadasz. Niezależnie, czy skontaktujesz się z nami e-mailowo czy telefonicznie, nasz system rozpozna Twój adres lub numer telefonu i przekieruje Twoje pytanie do dedykowanego zespołu doradców Działu Obsługi Klienta. Pewność Pomoc Premium to pewność, że niezależnie od pory dnia, zawsze w najkrótszym możliwym czasie otrzymasz odpowiedź na swoje zgłoszenie. Jeżeli korzystasz z Pomocy Premium, a my dostaniemy od Ciebie e-mail wysłany z adresu, jaki masz wpisany w Panelu Klienta, Twoja wiadomość zyska dla nas najwyższy priorytet. Kontaktując się z nami telefonicznie, połączenie z numeru telefonu, który masz wpisany w Panelu Klienta nazwa.pl, zostanie od razu przekierowane do doradcy z zespołu Pomocy Premium...
Certyfikat SSL to bezpieczeństwo, zaufanie do witryny i poprawa jej wyników SEO | nazwa.pl
6 czerwca 2023

Certyfikat SSL to bezpieczeństwo, zaufanie do witryny i poprawa jej wyników SEO

Coraz większa grupa użytkowników korzysta z certyfikatów SSL. To, co jakiś czas temu było domeną... Coraz większa grupa użytkowników korzysta z certyfikatów SSL. To, co jakiś czas temu było domeną dużych instytucji, sklepów internetowych i interaktywnych serwisów, obecnie stało się powszechną praktyką. I choć dla większości z nas widok zamkniętej kłódki jest teraz codziennością, wciąż istnieją witryny, które nie korzystają z szyfrowanego połączenia. To duży błąd. Jakie korzyści przynosi zabezpieczenie strony WWW z certyfikatu SSL? Bezpieczeństwo Internet to medium służące do przekazywania informacji. Niektóre z nich, ze względu na swoją treść, potrzebują szczególnej ochrony. Dlaczego? Chyba każdy zgodzi się z tym, że przechwycenie danych logowania czy innych poufnych informacji na ogół niesie za sobą dotkliwe skutki. Z pomocą w takich przypadkach przychodzi certyfikat SSL, który odpowiada za szyfrowanie połączenia między użytkownikiem strony internetowej a serwerem. Dzięki niemu cała komunikacja między przeglądarką WWW a hostingiem jest chroniona przed nieuprawnionym odczytem. Są witryny, które mają obowiązek korzystania z certyfikatów SSL. Mowa tu na przykład o sklepach internetowych, które umożliwiają płatność online. Security Standard Council, instytucja zajmująca się poprawą standardów bezpieczeństwa dla handlu elektronicznego, wydała normę Payment Card Industry (PCI) nakładającą obowiązek posiadania ważnego certyfikatu SSL na firmy, które udostępniają klientom rozliczenia za pośrednictwem Internetu...
Chroń dostęp do swoich usług za pomocą zabezpieczenia 2FA | nazwa.pl
2 czerwca 2023

Chroń dostęp do swoich usług za pomocą zabezpieczenia 2FA

Serwisy internetowe alarmują w ostatnim czasie o wielkim wycieku haseł, które zostały pozyskane przez hakerów... Serwisy internetowe alarmują w ostatnim czasie o wielkim wycieku haseł, które zostały pozyskane przez hakerów z komputerów polskich użytkowników. Jak wynika z informacji podawanych na przykład przez CERT Polska, dane logowania zostały wykradzione z przeglądarek WWW, w których były zapamiętane. Dlatego oprócz dokonywania okresowych zmian wszystkich swoich haseł, powinieneś korzystać z mechanizmu ochrony za pomocą 2FA wszędzie tam, gdzie to możliwe. Z nazwa.pl jest to bardzo proste! Bezpieczeństwo w sieci powinno stanowić priorytet dla wszystkich użytkowników Internetu, niezależnie, czy mowa o serwisie społecznościowym, skrzynce e-mail czy logowaniu do bankowości online. Każde, nawet najtrudniejsze hasło, może zostać przejęte z Twojego komputera przez hakerów, dlatego warto wspomagać się uwierzytelnianiem dwuskładnikowym. W nazwa.pl od zawsze kładziemy szczególny nacisk na bezpieczeństwo, udostępniając naszym Klientom mechanizm ochrony 2FA przy logowaniu do panelu zarządzania hostingiem CloudHosting Panel, kont e-mail oraz do Panelu Klienta. Poczta e-mail z najwyższym poziomem bezpieczeństwa Informacje przechowywane na skrzynkach pocztowych stanowią skarbnicę wiedzy zarówno w sferze zawodowej, jak i prywatnej. Codziennie w korespondencji elektronicznej przesyłany jest ogrom danych, które należy odpowiednio chronić. Na szczęście poczta umieszczona na serwerach CloudHosting i CloudMail może być zabezpieczona za pomocą kompleksowego mechanizmu 2FA, który wprowadza podwójne sprawdzenie uprawnień dostępu do skrzynki e-mail. Podczas logowania, oprócz hasła, trzeba podać specjalny kod, który jest przesyłany w wiadomości SMS lub który można wygenerować w aplikacji Google Authenticator...
Mikołajki, czyli pierwsze grudniowe święto prezentów! | nazwa.pl
6 grudnia 2021

Mikołajki, czyli pierwsze grudniowe święto prezentów!

Świąteczny sezon na podarki rozpoczyna się już 6 grudnia. Wówczas zarówno dzieci, jak i dorośli... Świąteczny sezon na podarki rozpoczyna się już 6 grudnia. Wówczas zarówno dzieci, jak i dorośli, mogą spodziewać się drobnych upominków „pod poduszką”. Czy kiedyś zastanawialiście się, dlaczego to właśnie w Mikołajki obdarowujemy się nawzajem? Mimo że samo święto wydaje się dość oczywiste, to warto się chwilę zastanowić nad jego początkami. Skąd się wzięły Mikołajki? Geneza święta obchodzonego 6 grudnia związana jest z postacią św. Mikołaja, biskupa Miry. Żył on prawdopodobnie na przełomie III i IV wieku, a pierwsze historyczne wzmianki na jego temat pochodzą z VI wieku. Trudno jednoznacznie określić, czy rzeczywiście istniał, aczkolwiek bez wątpienia od wczesnego średniowiecza był wielokrotnie wspominany w przekazach hagiograficznych. Uznawano, że św. Mikołaj zmarł 6 grudnia, stąd też data jego święta, podczas którego dzieci obdarowywane były prezentami. O przekazywaniu dzieciom prezentów wspominają już źródła późnośredniowieczne, kiedy to grzeczni milusińscy otrzymywali słodycze. O ile u nas prezenty podkładane są dzieciom pod poduszkę, zwyczaje innych krajów nakazują pozostawiać Mikołajowi buty lub duże skarpety, aby mógł włożyć tam podarki. Dzisiejsze Mikołajki to święto, które dość mocno zlaicyzowało się, nabierając bardziej bajkowego charakteru. Niezmieniona pozostała data związana z dniem śmierci biskupa Miry. W niektórych krajach prezenty wręczają już też inne postaci, jak np. we Francji, gdzie obdarowującym jest świecki Père Noël, w Szwecji prezenty przynosi skrzat Jultomte, a w Anglii – Father Christmas...
Messenger do obsługi klienta
11 czerwca 2019

FB Messenger w obsłudze klienta

Messenger i WhatsApp są już stałym elementem życia większości z nas. Czy można łatwiej komunikować się ze znajomymi... Messenger i WhatsApp są już stałym elementem życia większości z nas. Czy można łatwiej komunikować się ze znajomymi? Jednak na tym wykorzystanie komunikatorów się nie kończy. Z powodzeniem mogą służyć do obsługi klienta. Podpowiadamy, jak wykorzystać rosnący trend Messenger Marketingu. Dlaczego mniej dzwonimy i wysyłamy maili Telefon dobrze sprawdza się jako narzędzie do rozmów z bliskimi przyjaciółmi czy rodziną. Mniej już nadaje się jednak do kontaktów z dalszymi znajomymi — nigdy nie wiadomo, czy nie są obecnie zajęci, a poza tym rozmawiając, nie możemy wykonywać innych czynności. Telefonowanie do firm ma dodatkowe wady. Nie tylko może być krępujące, ale na połączenie z obsługą klienta często trzeba czekać. Ponadto uzyskane informacje musimy zapamiętywać lub zapisywać (co nie jest łatwe, gdy trzymamy smartfona w jednej ręce). E-maile natomiast są zbyt formalnym sposobem komunikacji. Zdarza się, że sprawdzamy skrzynkę rzadko i odwlekamy napisanie odpowiedzi na wiadomości. Ponadto częste jest skojarzenie e-maila z pracą a nie czasem wolnym. Komunikatory rządzą (i będą rządzić) Tych wad nie mają komunikatory internetowe. Porozumiewamy się za ich pomocą szybko i niezobowiązująco. Nic dziwnego zatem, że już w 2016 r. liczba osób, które korzystają z chatów, przekroczyła liczbę użytkowników serwisów społecznościowych. Trend ten zapewne się utrzyma i wraz z upowszechnianiem technologii, z komunikatorów będzie korzystać większość światowej populacji. Największymi graczami na tym rynku są...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(18)
  • Optymalizacja(3)
  • Hosting, Domeny(260)
  • CDN(42)
  • WordPress(85)
  • e-Sklep(71)
  • Backup(27)
  • Poczta(39)
  • VPS(26)
  • Internet i technologia(172)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(4)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Domeny
  • Poczta biznesowa
  • Hosting z CDN
  • WordPress z CDN
  • CloudHosting Enterprise
  • Monitoring WWW
  • Email Marketing
  • VPS
  • Cloud Backup
  • Mail Backup
  • SaaS
  • CDN nazwa.pl
  • SSL
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Biuro prasowe
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz wynagrodzenie aż do 50% od wpłat za poleconą usługę.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.