Skip to content
rejestrator domen i hostingodawca - nazwa.pl Nowoczesne usługi w chmurze
  • Narzędzia
    • Cloud Mail Program pocztowy
    • CloudHosting Panel Administracja hostingiem
    • PhpMyAdmin Administracja bazami MariaDB
    • PhpPgAdmin Administracja bazami PostgreSQL
    • Mailer Panel Email Marketing
    • SaaS Panel Administracja SaaS
    • VPS Panel Administracja VPS
    • test2speed.com Testuj szybkość strony WWW
  • Panel Klienta

    Zalogowany:

    Wyloguj
  • Poczta
Program partnerski 50% prowizji
  • Domeny
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Rejestracja nowej domeny
    • Wyszukiwarka ze Sztuczną Inteligencją
    • Domeny uwolnione do rejestracji
    • Pakiet Bezpieczna Domena
    Przeniesienie domeny
    • Transferuj domenę do nazwa.pl
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • Whois Privacy
    • DNS Anycast

    Domeny zarejestrowane w nazwa.pl, dzięki pakietowi „Bezpieczna domena”, zyskują dodatkowe funkcjonalności, które przyczynią się do bezpiecznego działania poczty elektronicznej i stron WWW.

  • Poczta
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Poczta prywatna i firmowa
    • Konto pocztowe CloudMail
    • Serwer pocztowy CloudMail
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Adres IP
    • RevDNS
    • 2FA dla poczty
    • Dodatkowy dysk

    Bezpieczna i pojemna poczta e-mail bez spamu i reklam, kompleksowo chroniona za pomocą zabezpieczenia 2FA. Oferuje do 10 TB powierzchni dyskowej i umożliwia przesyłanie wiadomości o rozmiarze nawet 1 TB.

  • Hosting
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC. Zapewnia do 32 vCPU i 64 GB RAM, PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Redis i Memcached. Integracja z siecią CDN, poczta z 2FA, ochrona anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • WordPress
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Hosting
    • CloudHosting WWW
    • CloudHosting WordPress
    • CloudHosting e-Sklep
    Hosting Enterprise
    • CloudHosting Enterprise
    • CloudHosting Pay-Per-Use
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • CDN nazwa.pl
    • Certyfikat SSL
    • Adres IP
    • RevDNS
    • Dodatkowy dysk
    • Kopia zapasowa
    • Poczta L/XL/XXL
    • 2FA dla poczty
    • Konwersja obrazów

    Hosting w chmurze, wykorzystujący technologię lekkiej wirtualizacji LXC, dostępny z pakietami instalacyjnymi WordPress, takimi jak Strona WWW, blog, Forum i Galeria. Oferuje integrację z siecią CDN, pocztę z 2FA, ochronę anty-DDoS/IPS/WAF oraz wsparcie 24/7.

  • Hosting Enterprise
  • MONITORINGMONITORING
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Monitoring
    • Monitoring test2speed.com

    Monitoring test2speed.com mierzy czas ładowania witryny, sprawdza stan serwera nawet co minutę i wysyła informacje przez SMS oraz e-mail o potencjalnych problemach. Generowane regularnie raporty PDF pozwalają na ocenę kluczowych parametrów związanych z witryną.

  • EMAIL MARKETINGMaile Marketingowe
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Komunikacja email
    • Email Marketing

    Wysyłaj mailingi za pomocą intuicyjnej platformy Mailer Panel, korzystając z dużej liczby gotowych szablonów wiadomości. Zarabiaj dzięki komunikacji e-mail ze swoimi klientami. Przetestuj usługę za darmo.

  • VPS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Virtual Private Server
    • VPS Linux
    • VPS Windows
    Dodatkowe oprogramowanie
    • Licencja DirectAdmin Standard
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT
    Opcje
    • Certyfikat SSL
    • RevDNS
    • CDN nazwa.pl
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*

    Niezawodne serwery VPS z szybkimi procesorami, dyskami SSD NVMe i wirtualizacją KVM. Możliwość wyboru różnych lokalizacji, ochrona przed atakami DDoS oraz gotowość do pracy nawet w 15 sekund.

  • SaaS
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Bazy danych
    • MariaDB
    • PostgreSQL
    • SQL Express
    • MongoDB
    • OpenSearch
    • Redis®*
    Aplikacje
    • Webmail
    • Dysk sieciowy
    • System ticketowy
    • Komunikator
    • Bug tracker
    Backup
    • Backup komputera
    • Backup poczty
    Konteneryzacja
    • Kubernetes

    Usługi SaaS to automatycznie instalowane i konfigurowane aplikacje i serwery baz danych, gotowe do pracy natychmiast po aktywacji. Pozwalają na szybkie wdrożenia oprogramowania, zapewniając wygodę użytkowania.

  • SSL
    Testuj szybkość strony WWW | Monitoring test2speed.com Monitoring test2speed.com
    Certyfikat ECDSA
    • nazwaSSL Premium
    Certyfikat RSA
    • nazwaSSL
    Wsparcie
    • Monitoring test2speed.com
    • Pomoc Premium
    • Usługi IT

    Certyfikaty nazwaSSL z nowoczesnym szyfrowaniem ECDSA P-384 na bazie krzywych eliptycznych. Zapewniają szybsze działanie strony WWW i pozwalają jej osiągnąć lepszą pozycję w wynikach w Google.

  • Przenieś stronę WWW w 24h
Twój koszyk
Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Przenieś domenę do nazwa.pl
Posted on 6 sierpnia 2021

W jaki sposób budować markę osobistą?

Tagi: brand marka marketing marketing internetowy
W jaki sposób budować markę osobistą? | nazwa.pl

Czy tego chcemy, czy też nie, każdy z nas jest właścicielem swojej marki osobistej. Co ją stanowi? Najogólniej mówiąc, jest to wszystko, co w przestrzeni publicznej „rysują” nasze działania oraz to, co na ich podstawie myślą o nas inni. Postrzeganie marki osobistej pojawia się w efekcie prowadzonych przez nas spotkań bezpośrednich z innymi ludźmi lub czytania pisanej przez nas korespondencji, czy też publikowanych przez nas wpisów w social mediach. Na czym zatem polega personal branding i w jaki sposób prowadzić takie działania, aby były skuteczne?

Czym jest branding osobisty?

Personal branding to w uproszczeniu przeniesienie zasad kreowania marki produktu na własną osobę. To tworzenie Marki-Ja, potraktowanie własnej osoby jako produktu, który można lub należy sprzedać. Brzmi to oczywiście bezdusznie i wydaje się instrumentalnym traktowaniem swojej osoby. Jednak tworzenie marki osobistej bezduszne wcale nie jest i wymaga od nas potraktowania siebie całościowo wraz z całym bogactwem własnych kompetencji, cech charakteru oraz zainteresowań. Zarządzanie własnym wizerunkiem jest procesem skomplikowanym, podobnie jak każdy z nas jest skomplikowaną osobowością. Wymaga ono pokierowania swoją karierą zawodową w sposób przemyślany, gdzie kolejne etapy rozwoju są ze sobą powiązane i prowadzą do obranego przez nas celu.

Korzyścią, jaką odniesiemy z przemyślanych działań personal brandingowych, jest stworzenie wiarygodnego i rozpoznawalnego wizerunku. Ma on niezaprzeczalną wartość przy budowie swojej pozycji zawodowej i można przełożyć go na realne benefity. Osoby z silną marką osobistą łatwiej zdobywają klientów oraz mają większą szansę na lepsze propozycje pracy. Te ze słabą marką nie wzbudzają tylu emocji i trudniej je zapamiętać. Celem personal brandingu jest zatem budowanie pozytywnego obrazu siebie w umysłach odbiorców. Jakimi strategiami można się posłużyć przy kreowaniu marki osobistej?

Sposoby budowania marki osobistej

Wizerunek zewnętrzny

Wizerunek zewnętrzny nie jest oczywiście najważniejszy,  jednak w dużym stopniu decyduje o tym, jak nasza osoba jest odbierana. Znaczenie ma tu np. kwestia ubioru, przy czym oznacza to często dbałość o indywidualny styl. Nawet przy obowiązującym w miejscu pracy dress codzie możliwe jest zaznaczenie swojej odrębności i własnego wyczucia estetyki. Wpływ na sposób ubierania się może mieć także branża, w jakiej działamy.

Od specjalisty czy menedżera wymaga się np. klasycznej elegancji, która świadczy o jego poważnym traktowaniu klienta czy kontrahenta, oraz rzetelności. Inaczej może być w branży kreatywnej. Tam strój bardziej casualowy z przemyślaną nonszalancją, może komunikować bycie twórczym indywidualistą, który może zaoferować klientowi nowe pomysły. Tworząc CV czy profil na LinkedIn, trzeba pamiętać o wykorzystywaniu profesjonalnie wyglądających zdjęć na neutralnym tle. Wykluczone jest stosowane amatorskich selfie (np. z wakacji). Również wybrany strój powinien być stosowny do naszej profesji.

Język wypowiedzi

Język wypowiedzi | nazwa.pl

Sposób, w jaki komunikujemy się z ludźmi, ma podstawowe znaczenie przy budowie marki osobistej. Zarówno komunikacja ustna, jak i mailowa powinny cechować się uprzejmością, rzeczowością i dbałością o styl. Pomocne w kwestii poprawności gramatycznej i stylistycznej mogą być bezpłatne narzędzia, jak Language Tool czy (dla tekstów anglojęzycznych) Grammarly. Obie aplikacje oddają nam do dyspozycji także wtyczki do przeglądarek (np. Chrome), dzięki czemu sprawdzają nasze teksty na bieżąco, gdy tworzymy wpisy na social media czy wiadomości za pomocą serwisów pocztowych typu webmail.

Zaniedbania w kwestii stylu wypowiedzi mogą kreować nasz wizerunek jako osoby nierzetelnej i niedbającej o przestrzeganie społecznych norm. Oczywiście i tutaj jest miejsce na indywidualizm, np. poprzez rozsądnie dawkowane poczucie humoru (nie oznacza to jednak nieustannego dowcipkowania, które może być odczytane jako nadmierne spoufalanie się). W przypadku komunikacji mailowej znaczenie ma także stopka wiadomości. Pozwala ona nie tylko zaprezentować się jako „żywy człowiek” poprzez swoje zdjęcie, ale także zamieścić informacje kontaktowe czy linki do social media. Istnieje szereg darmowych narzędzi służących do tworzenia sygnatur, np. SingMyEmail czy generator stopki mailowej Hubspot.

Ścieżka kariery

Ścieżka kariery | nazwa.pl

To, w jaki sposób budujemy naszą karierę i jak komunikujemy jej przebieg, ma również niebagatelne znaczenie w budowaniu marki osobistej. Najlepiej jeśli stopnie rozwoju zawodowego są ze sobą powiązane i sprawiają wrażenie, że dążymy do wyznaczonego sobie celu. Oczywiście w dobie częstego przebranżawiania się nie zawsze jest możliwe zachowanie konsekwencji w tym działaniu. W takim wypadku jednak kolejne miejsca pracy czy realizowane projekty mogą świadczyć o naszej potrzebie stawiania sobie nowych wyzwań i zdobywania kolejnych umiejętności.

W przypadku młodych ludzi warto zaznaczyć tu również pierwsze, także mniej prestiżowe miejsca pracy, nawet wakacyjne. W ten sposób można budować wizerunek osoby, która jest pracowita i elastyczna. Gdy jednak jesteśmy starsi i mamy za sobą już dłuższą ścieżkę kariery, warto skupić się na najważniejszych pracodawcach czy klientach.

Osobowość i zainteresowania

Optymalnym zakończeniem nawet bardzo krótkiej prezentacji naszej osoby może być fragment dotyczący zainteresowań. Za jego pomocą można zakomunikować jaką jesteśmy osobą oraz to, że nasze życie nie ogranicza się do kwestii zawodowych. Wspominanie o pasjach pozwala kreować wizerunek osoby, która jest nie tylko rzetelnym specjalistą w swojej dziedzinie, ale zwyczajnie interesującym człowiekiem. Komunikat zyskuje, dzięki temu, na autentyczności. Ponadto przywołanie swoich pasji pozwala się wyróżnić i sprzyja byciu zapamiętanym. Ma to także znaczenie dla budowania osobistej więzi pomiędzy nami a odbiorcą. Możliwe jest, że będzie on dzielił z nami wspólną pasję lub cechy osobowości. Poczuje do nas wtedy sympatię, co może zwiększyć nasze szanse na zdobycie pracy lub pozyskanie klienta.

Social media

Social media (media społecznościowe) | nazwa.pl

Social media są niezwykle skutecznym narzędziem budowy wizerunku. Za ich pomocą możemy zaprezentować zarówno nasze zainteresowania zawodowe, prywatne, jak i zakomunikować cechy osobowości. Nie jest powiedziane, że potencjalny klient czy pracodawca trafią na nasz profil poprzez wyszukiwarki serwisów, może jednak, otrzymawszy nasze CV czy ofertę, zechcą dowiedzieć się czegoś więcej na temat naszej osoby.

Podstawowym kanałem social media dotyczącym życia zawodowego powinien być LinkedIn. Za pomocą tego serwisu możemy nie tylko zaprezentować, w ogólnie dostępnej formie, nasze CV, ale także wykazać się kompetencjami w dziedzinie, którą się zajmujemy. Publikując posty oraz komentując wpisy innych osób, pokażemy się jako specjalista, który nie tylko zna się na swojej branży, ale też jest nią żywo zainteresowany (nie tylko w godzinach pracy). Dzięki LinkedIn możemy zwiększyć swoje szanse na zdobycie ciekawszej lub lepiej płatnej pracy czy też nowych klientów.

Do zaprezentowania się od bardziej osobistej strony może posłużyć za to Facebook. Za jego pomocą możemy udostępniać posty nie tylko znajomym, ale także tworzyć wpisy publiczne, czy nawet zbudować własny fanpage, jeśli jesteśmy freelancerem czy artystą. Znaczenie może mieć także uczestnictwo w grupach i komentowanie publicznych wpisów. Możemy wykazać się w ten sposób wiedzą i kompetencją w swojej dziedzinie.

Dobrym kanałem do komunikowania swoich pasji i wybranych cech osobowości jest także Instagram. Dokumentować je możemy za pomocą zdjęć, kreując przy tym wizerunek interesującej i barwnej postaci. Jest to też idealne narzędzie budowy marki osobistej dla osób zajmujących się kreacją (np. fotografią czy grafiką), ponieważ może pełnić funkcję swoistego portfolio. Na Instagramie korzystać można także z Relacji, służących do tworzenia przekazu dotyczącego codziennego życia. W ten sposób opublikujemy niezobowiązujące treści, bez konieczności dbania o wysoką jakość samych zdjęć. Ponadto wpisy można w łatwy sposób wzbogacić o tekst czy emotikony, co nada komunikacji dodatkowej spontaniczności i osobistego wymiaru.

Twitter na polskim rynku nadal ma stosunkowo niewielkie znaczenie. Wykorzystywany jest za to często przez polityków i specjalistów marketingu politycznego, którzy traktują serwis jako swoiste biuro prasowe (niekwestionowanym liderem w tej dziedzinie jest Donald Trump, który potrafi „ćwierkając” komunikować nawet ważne dla całego świata decyzje).

W przypadku social mediów, jak i w całym brandingu osobistym, ma znaczenie konsekwencja w przekazie. Dzięki niej będziemy mogli kreować wizerunek spójnej, dającej się zapamiętać osoby. Oczywiście działając w przestrzeni internetowej, należy komunikować się w sposób uprzejmy. Absolutnie niewskazane są wszelkie posty czy komentarze o agresywnym charakterze, ponieważ potrafią one pogrzebać nasze starania o budowę pozytywnego wizerunku.

Strona internetowa i blog

Strona internetowa i blog - WWW | nazwa.pl

W dobie social media posiadanie strony internetowej nie jest już tak ważne, jak niegdyś. Jej rolę w dużej mierze przejęły właśnie media społecznościowe. W przypadku freelancerów jednak własna witryna nadal jest bardzo istotna, ponieważ można w niej przedstawić więcej informacji o sobie, własnych kompetencjach, jak również referencje klientów czy portfolio. Jeżeli chcemy zaproponować dużo własnych rozwiązań, warto skorzystać z oferty pojemnych serwerów CloudHosting z CDN nazwa.pl, które oferują przestrzeń dyskową od 100 GB do nawet 2 TB. Dzięki temu swobodnie opublikujemy na nich własne prace, które na pewno zainteresują naszych przyszłych klientów.

Freelancerzy i niezależni specjaliści, a także inne osoby chcące rozwijać się zawodowo, powinny także rozważyć prowadzenie bloga, chociażby opartego o bardzo popularny system zarządzania treścią, jakim jest WordPress, który dostępny jest na serwerach CloudHosting WordPress w nazwa.pl. Pozwala on na wykazanie się kompetencjami i zainteresowaniem własną dziedziną. Ponadto dzięki tego typu stronom można pozyskać klientów, jeśli ci natkną się w Google na nasze treści i uznają je za wartościowe. Prowadzić bloga można także przy użyciu LinkedIn. Opcja publikowania artykułów w serwisie pozwala na zamieszczanie rozległych i łatwych w formatowaniu postów, które dostępne są następnie w osobnej zakładce na naszym profilu.


KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:

  • Hosting dla profesjonalistów
  • Przyspiesz stronę za pomocą CDN w Polsce

Podsumowanie

Przez całe swoje życie, nawet jeśli nieświadomie, budujemy własną markę osobistą. Należy robić to w sposób przemyślany, tak aby nasz wizerunek służył korzyściom zawodowym. Narzędziami personal brandingu może być wygląd zewnętrzny, język, ścieżka kariery, osobowość i zainteresowania, social media, strona internetowa i blog. Jeżeli zależy nam na rozwoju zawodowym, to brandingu osobistego nie wolno bagatelizować. To, jak jesteśmy postrzegani, ma kluczowe znaczenie dla naszego sukcesu. Aby osiągnąć najlepsze efekty działań, należy jednak potraktować na równi wszystkie składniki budowy wizerunku.

Udostępnij:
Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
WordPress z CDN nazwa.pl: szybkość i bezpieczeństwo!
2 marca 2022

WordPress z CDN nazwa.pl: szybkość i bezpieczeństwo!

Aż 37% serwisów w sieci działa w oparciu o CMS WordPress! Ten znany na całym świecie system zarządzania... Aż 37% serwisów w sieci działa w oparciu o CMS WordPress! Ten znany na całym świecie system zarządzania treścią zwyczajnie zdominował rynek. Mówimy tu już nie tylko o blogach i małych stronach internetowych, ale również o dużych i rozbudowanych przedsięwzięciach e-commerce. Oferta nazwa.pl zawiera specjalną linię serwerów CloudHosting dostosowaną do wymogów stawianych przez WordPress. Zapewnia witrynom, budowanym w oparciu o ten CMS, bezkonkurencyjną szybkość, bezpieczeństwo oraz wysokie pozycjonowanie w Google. Gwarantowana moc obliczeniowa 4 vCPU (20 GHz), 8 GB pamięci RAM oraz 100 GB pojemności na start, za jedyne 100 zł rocznie! Brzmi nieźle? Skorzystaj z tej wyjątkowej na polskim rynku oferty. CMS WordPress – dla profesjonalistów i nowicjuszy Nazwa WordPress jest zapewne znana każdej osobie, która miała styczność z branżą internetową lub zarządzaniem biznesem w sieci. Ten CMS, początkowo stworzony jako oprogramowanie do prowadzenia blogów, dzięki możliwościom rozbudowy poprzez dodatkowe wtyczki, stał się prawdziwym „kombajnem”, z którego korzysta więcej niż nawet co trzecia strona internetowa dostępna w sieci. Za pomocą ponad 55 000 dodatków można indywidualnie dopasować praktycznie każdy element serwisu, włącznie z przekształceniem witryny w sklep internetowy. Panel zarządzania jest zaprojektowany z myślą zarówno o doświadczonym developerze, jak i osobie...
Sony PlayStation 5 czas rozdać, czyli konkurs dla Partnerów nazwa.pl rozstrzygnięty!
10 listopada 2021

Sony PlayStation 5 czas rozdać, czyli konkurs dla Partnerów nazwa.pl rozstrzygnięty!

W dniu 5 listopada zakończył się konkurs w ramach Programu Partnerskiego nazwa.pl. Najwyższa pora... W dniu 5 listopada zakończył się konkurs w ramach Programu Partnerskiego nazwa.pl. Najwyższa pora na uhonorowanie laureatów i rozdanie zasłużonych nagród uczestnikom, którzy stoczyli niezwykle wyrównany i zacięty bój o miejsce na podium. Najlepsza trójka Partnerów, która najskuteczniej polecała usługi nazwa.pl, otrzymuje obiecane konsole Sony PlayStation 5! Tegoroczna, trzecia już edycja konkursu, w ramach Programu Partnerskiego nazwa.pl, przyniosła, zgodnie z przewidywaniami, sporą dawkę emocji. Zacięta rywalizacja o miejsca na podium trwała do końca i pozwoliła wyłonić najbardziej aktywnych uczestników zabawy, którzy zebrali największą liczbę punktów. Wszystkim uczestnikom konkursu dziękujemy za udział i gratulujemy wygranych! Przypominamy jednocześnie, że Program Partnerski nazwa.pl trwa nadal i wciąż zapewnia najwyższe w Polsce prowizje za polecanie usług. Jak zacząć zarabiać z nami? Wystarczy przekazać znajomym i klientom swój kod lub link polecający, które znajdziesz w Panelu Klienta, w zakładce „Program Partnerski”. Za ich pomocą otrzymają oni 20% rabatu na usługi nazwa.pl, a Ty, atrakcyjną, sięgającą nawet 50% prowizję. Więcej szczegółów znajdziesz na stronie nazwa.pl...
Samodzielna instalacja certyfikatów SSL w CloudHosting Panel
5 listopada 2021

Samodzielna instalacja certyfikatów SSL w CloudHosting Panel

Wydany w bieżącym tygodniu CloudHosting Panel spotkał się z bardzo ciepłym przyjęciem ze strony... Wydany w bieżącym tygodniu CloudHosting Panel spotkał się z bardzo ciepłym przyjęciem ze strony naszych Klientów. Projektując nowe narzędzie, postanowiliśmy przekazać im aż trzy różne układy nawigacji znane z popularnych paneli cPanel, DirectAdmin i Plesk. Rozbudowaliśmy system statystyk oraz dodaliśmy informacje o dystrybucji ruchu w węzłach CDN nazwa.pl. Nie uniknęliśmy jednak błędów, gdyż wycofanie rzadko używanej funkcjonalności samodzielnego dodawania certyfikatów SSL spotkało się z negatywnym odbiorem rynkowym. Nowy wygląd i obsługa CDN Nowy CloudHosting Panel to narzędzie nowoczesne, działające zarówno na komputerach, jak i w wersji RWD na urządzeniach mobilnych. Zakres jego funkcjonalności, według wielu opinii doświadczonych użytkowników, wykracza poza wszystkie panele autorskie, z jakich mieli możliwość korzystania. Jedną z największych zalet jest rozbudowany system statystyk, który pozwala monitorować ruch na SMTP, IMAP4, POP3 czy nawet pojedynczych bazach danych. W CloudHosting Panel pojawiła się ponadto zakładka CDN, która pozwala na pełne zarządzanie cache, uruchomionym na wszystkich węzłach sieci dystrybucji treści, oraz na obserwację szczegółowych informacji na temat ruchu, który jest dystrybuowany w poszczególnych strefach, a nawet miastach. Z danych tych można wyczytać nie tylko, ile było transmitowanego ruchu, ale również ile było zapytań. Takie statystyki pozwalają z dużą dokładnością analizować ruch, już nie tylko z dokładnością do państw, ale również do poszczególnych miast w Polsce...
Trendy w e-learningu na 2021 rok | nazwa.pl
28 czerwca 2021

Trendy w e-learningu na 2021 rok

Popularność e-learningu nieustannie rośnie. Nauka z wykorzystaniem Internetu pozwala użytkownikom zdobywać wiedzę... Popularność e-learningu nieustannie rośnie. Nauka z wykorzystaniem Internetu pozwala użytkownikom zdobywać wiedzę w efektywny i przy tym satysfakcjonujący sposób. Twórcy metod e‑learningowych starają się nadążać za zmieniającymi się potrzebami ich uczestników, wykorzystując nowe technologie. Oto 5 trendów tej dziedziny, które będzie można zauważyć w 2021 roku. Nauczanie mobilne (mLearning) Według Statista liczba użytkowników urządzeń mobilnych w 2021 roku ma osiągnąć 7,1 miliarda, z czego 3,8 miliarda będą stanowić posiadacze smartfonów. Świadomość tego mają nie tylko twórcy oprogramowania, ale także nauczyciele oraz przedsiębiorcy zajmujący się e-learningiem. Dzięki urządzeniom mobilnym można korzystać z platform edukacyjnych w dowolnym miejscu i czasie. Nauczycielom łatwiej jest także monitorować postępy w kształceniu. Wykorzystanie technologii mobilnych pozwala uczniom współpracować ze sobą podczas zdobywania wiedzy oraz mieć natychmiastowy dostęp do pomocy naukowych. Pomagają w tym np. platformy z filmami edukacyjnymi, a także aplikacje e-learningowe. Stosowane są w nich m.in. mechanizmy grywalizacji, dzięki czemu uczeń zyskuje dodatkową motywację do zdobywania wiedzy. Jest to także rodzaj nauki przez zabawę. Nauczyciele mogą wykorzystać aplikacje mobilne do personalizacji treści pod kątem konkretnych użytkowników...
jak pisać o swojej firmie? zakładka O nas
7 listopada 2019

O nas. Jak pisać o swojej firmie?

Może się wydawać, że dla pozyskania klienta najważniejszy jest w witrynie firmy dział „Oferta”. Nie mniejsze znaczenie ma jednak... Może się wydawać, że dla pozyskania klienta najważniejszy jest w witrynie firmy dział „Oferta”. Nie mniejsze znaczenie ma jednak podstrona „O nas”, która pozwala uwiarygodnić firmę i jednocześnie nadać jej „ludzki” charakter, poprzez informacje o zespole. Jak skonstruować optymalną stronę „O nas”? Do kogo skierowana jest strona „O nas”? Najważniejszą grupą, do której kierujemy przekaz na stronie „O nas” są oczywiście nasi potencjalni klienci. Tych, w pierwszej kolejności, interesuje oferta firmy, ponieważ chcą wiedzieć, że może im zaproponować to, czego szukają. Następnie jednak najczęściej przechodzą na stronę „O nas”, ponieważ chcą się upewnić, że firma jest w stanie dostarczyć oferowany towar/usługę. Aby zdecydować się na skorzystanie z naszej oferty, muszą nabrać do nas zaufania i uwierzyć w nasze kompetencje. Ważną grupą odbiorców strony „O nas” są także potencjalni pracownicy. Nawet jeśli nie prowadzimy w danym momencie naboru, warto przygotować się na taką ewentualność, a także dać sobie szansę na otrzymywanie co jakiś czas CV – może się zdarzyć, że któreś z nich nas zainteresuje. Dla potencjalnych pracowników, tak jak dla klientów, również ważna jest świadomość, że firma budzi zaufanie. Ponadto, jeśli na stronie zamieścimy interesującą historię i rekomendacje, ewentualny pracownik może zechcieć u nas pracować, ponieważ uzna firmę za prestiżową i gwarantującą cenną pozycję w CV...
150 milionów domen chronionych przez Let’s Encrypt
26 marca 2019

150 milionów domen chronionych przez Let’s Encrypt

Liczba domen zabezpieczonych bezpłatnym certyfikatem Let’s Encrypt znacząco wzrosła w przeciągu ostatnich kilku miesięcy... Liczba domen zabezpieczonych bezpłatnym certyfikatem Let’s Encrypt znacząco wzrosła w przeciągu ostatnich kilku miesięcy. Obecnie chronionych jest w ten sposób ponad 150 milionów domen. Niekomercyjny certyfikat Let’s Encrypt potwierdza bezpieczeństwo szyfrowania danych przesyłanych pomiędzy użytkownikiem a serwerem, a przy tym jest całkowicie darmowy. Łatwa dostępność Wielu rejestratorów umożliwia od dłuższego czasu korzystanie z bezpłatnego Let’s Encrypt. Jest on inicjatywą organizacji pożytku publicznego - Internet Security Research Group (ISRG). Projekt ma szansę stale się rozwijać, m. in. dzięki dotacjom wielu znanych firm. Wśród sponsorów znajdują się giganci, tacy jak Google, Facebook, Mozilla czy Cisco. W listopadzie 2018 roku do grona sponsorów tego projektu dołączył główny, polski dostawca usług hostingowych i rejestrator domen – nazwa.pl. Wspierając twórców certyfikatu Let’s Encrypt, nazwa.pl jako jedyna polska firma przyczyniła się do rozwoju tego niekomercyjnego rozwiązania, z którego w Polsce korzysta ponad 180 tys. rodzimych użytkowników – mówi Krzysztof Cebrat, prezes zarządu nazwa.pl. Let’s Encrypt w Polsce Let’s Encrypt jest niezwykle popularny w Polsce. Rozwiązanie to plasuje się na drugim miejscu po komercyjnych certyfikatach nazwaSSL – zabezpieczających ponad 600 tys. domen. W przypadku certyfikatu Let’s Encrypt ta liczba szacowana jest na około 180...
Kategorie artykułów
  • Email Marketing(9)
  • Optymalizacja(2)
  • Hosting, Domeny(243)
  • CDN(42)
  • WordPress(82)
  • e-Sklep(69)
  • Backup(27)
  • Poczta(37)
  • VPS(25)
  • Internet i technologia(168)
  • Webmastering(59)
  • Bez kategorii(2)
  • nazwa.pl Pomoc

    Korzystasz z usług nazwa.pl? Opowiedz o swoich doświadczeniach, zadaj pytanie innym w grupie nazwa.pl Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • WordPress Pomoc

    Masz problem z WordPressem i szukasz rozwiązania? Zapraszamy do grupy WordPress Pomoc.

    Dołącz do grupy
  • Hosting Polska

    Chcesz wiedzieć więcej o hostingu? A może jesteś specjalistą w tej dziedzinie? Zapraszamy na Hosting Polska.

    Dołącz do grupy
  • test2speed.pl

    Zastanawiasz się, czy Twoja strona działa wystarczająco szybko? Sprawdź to, a potem zaprezentuj swój wynik!

    Dołącz do grupy
O firmie
  • Informacje ogólne
  • Data Center
  • Scrubbing Center
  • Technologia CloudHosting
  • Serwery CloudHosting
  • PHP i Bazy danych
  • Looking Glass
  • Zarząd spółki
  • Biuro prasowe
  • Kariera w nazwa.pl
  • Kontakt
Produkty
  • Backup
  • Mail Backup
  • Domeny
  • Poczta
  • CloudHosting Pay-Per-Use
  • Hosting z CDN nazwa.pl
  • WordPress z CDN nazwa.pl
  • e-Sklep z CDN nazwa.pl
  • CDN nazwa.pl
  • VPS
  • SaaS
  • SSL
  • Monitoring
  • Email Marketing
  • Usługi IT
Centrum Pomocy
  • Blog
  • Przenieś stronę WWW w 24h
  • Testuj szybkość WWW
  • Pomoc
  • Parametry bezpieczeństwa
  • Zasady rejestracji domen
  • Narzędzia
  • Regulaminy
  • Cenniki
  • Polityka prywatności
  • Formularz DSA
  • RODO
Program Partnerski 50% prowizji

ISO Pobierz z Panelu Klienta swój kod rabatowy Programu Partnerskiego. Twoi znajomi będą mogli kupować usługi nazwa.pl ze zniżką 20%, a Ty zyskasz stałe wynagrodzenie aż do 50% od każdej wpłaty za polecone usługi.

ISO
Kontakt 24/7
  • 22 454 48 10 (tel. komórkowe)
  • 801 33 22 33 (tel. stacjonarne)
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook nazwa.pl
  • Twitter nazwa.pl
  • Instagram nazwa.pl
test2speed
Informacja o najniższej cenie dla oferty, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, wskazana jest w odpowiednim Regulaminie promocji. © 2025 NetArt Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.